Tinder-treffi kokemus

Puuha-pete30

Kävin tuossa yksi päivä pitkästä aikaa nettitreffeillä ja ei voi kuin ihmetellä näitä nykyajan tinderinaisia. Kuvissa nainen näytti ihan ok:lta niin ajattelin että samapa tuo olisi käydä tapaamassa.

No treffeille ilmestyi todella törkyisen näköinen, ylimielinen, toistasataa kiloinen nainen, josta näki heti päälleppäin että harrastuksina sohvalla istuminen ja sipsien syöminen. No en sitten halunnut olla törkeä ja ajattelin vähän aikaa istua seurana. Lopulta keksin sopivan tekosyyn ja päätin poistua.

Itse olen aika timmissä kunnossa ja harrastan liikuntaa päivittäin, käyn salilla 2krt viikossa ym... niin silti tämä prinsessa vielä sanoi treffien päätteeksi että en ole tarpeeksi urheilullinen hänelle :D

Tämä ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta kuin näin on käynyt. Tuntuu että näitä tämmöisiä naisia on netti pullollaan. Kaipa se huomio mitä saavat netissä nousee niin paljon hattuun että tulee tämmöisiä prinsessa-hirviöitä, jotka luulevat itsestään liikoja.

Kertokaapa tekin omia kokemuksianne. Olisi mielenkiintoista kuulla että onko muillakin miehillä tullut samanlaisia vastaan.

8

1836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neeext

Hän ehkä havaitsi että sinä et ollut viehättynyt hänestä ja hän yritti suojella itseään tuolla ikävällä kommentillansa.
      Ei muuta kuin parempaa onnea seuraavalla kerralla..

• pelimies_lpr

Minulla on ollut treffit et hoikka suht siedettävän näköinen nainen olikin varattu ja treffejä seurasi puhelu perääni missä nainen otti leegohinsa. Nainen puhelimessa -sano nyt ettet koskaan ota yhteyttä- Ukko huutaa taustalla ja niittaa. Vanhan messengerin aikaan sain alastonkuvia naiselta ja kysyin kuka nuo on ottanut sillä näkihän ettei ihan selfie. Vastaus, veli :O Ei minulle mitään väliä veli tai aviomies mut tarkoittaa... varattu. Tottuneena kaverin etsijänä tiedän et kentällä on liikkeellä hessuheinän polttajista lähtien enemmin ja vähemmin virkaatekeviä. En säikähdä ihan pienestä tai vedä hernettä nenään sillä kaikenlaista pilailijaa on liikenteessä lisääntyvässä määrin. Lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa lottoa

• pelimies_lpr

Pienikin mitättömän tuntuinen asia mikä huomaa ihmetyttävän kannattaa kääntää kelkka. sillä usein pitemmälle mentäessä löytyy vain lisää päänsärkyä mikä tuskin kääntyy onneksi.

• klo34

Onhan tuo tiedossa jo kaikilla että naiset laittaa käsiteltyjä kuvia/vanhoja kuvia nettiin ja saavat näin mielihyvää siitä kun miehet kilpaa kehuu. Lukematon on se määrä kun nainen ei ole ollut livenä yhtään kuvansa näköinen. Näille sitten naureskellaan porukalla jälkeenpäin.
      Siitä kun lähtee että nainen on aina ruma ja lihava niin ei pety niin pahoin tavattaessa.

• yllätysyllätys

Tiedäkkö mitä..katsoppa joskus "vähemmän"kauniin naisen kuvaa ja sitten menet treffeille niin voit yllättyä positiivisesti. Eihän kuva koskaan vastaa sitä miltä luonnossa näyttää, niinkuin itsekin totesit.

• Tavallinen-tapaus

Mitäs olen sanonut. Tavis naiset haluaa top 10 miehen eli komean pitkän treeenatun miehen. Ei kelpaa tavis naisille tavis mies ja siksi suomessa onkin 500 000 yksinäistä miestä jotka ei saa koskaan parisuhdetta. Syntyvyys laskenut reippaasti koska naisille miehen ulkonäkö on tärkein juttu.

• 3PR

Mitä vikaa varatuissa naisissa on, Ja pitäähän naisessa pehmeyttäkin olla..Kyllä se tavatessa selviää ne "kemiat" eikä ne riipu ulkonäöstä, enkä minä odota että jos nainen suostuu treffeille niin että se välttämättä ihastuisi minuun. Kivahan se on tutustua uusiin tuttaviin ilman että sen pitäs johtaa johonkin muuhun.. Itse kyllä tahtoisin uusia tuttavuuksia vaikka ihan ystävyyden merkeissäkin..Jos joku kouvolan seudulta olisi kiinnostunut niin kyllä juttuseurakin kiinnostaa, jatkosta sitten sovitaan jos siltä tuntuu..

• Halla33

Kyllä rumassakin repussa voi olla hyvät eväät,, Minuunkin voi ottaa yhteyttäulkonäöstä riippumatta,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe