Mieheni kertoi ettei häntä häiritse vaikka harrastaisin seksiä muiden kanssa. Meillä on 10v avioliitto takana ja asiat ihan hyvin. Minä olen aktiivisempi osapuoli seksissä. Miehellä on välillä ollut pidempiä aikoja ettei ole halunnut sekstata oikein ollenkaan, koska häntä ei vaan huvita. Olen antanut tilaa riittävästi vaikka itse olen joutunut noina aikoina elämään ns. puutteessa. Ennen olimme vain toisillemme ja mieheni sanoi eroavansa heti jos pettäisin. Olen vähän ymmälläni mistä tuollainen muutos johtuu ja koen etten ole hänelle enää se oma, jota ei haluta jakaa :( Itse hän ei osaa selittää, sanoo vaan ettei vaan häiritsisi. Mitä tekisit tilanteessani? Kukaan kokenut/kuullut vastaavaa?
Rakastaako mies enää tässä tilanteessa?
Kipe
2
208
Vastaukset
- eivoii
Pitäisikö sinun nyt ihan ensin miettiä tuota omaa suhtautumista?
Jos pystyt ajattelemaan, että rupeat pettämään miestäsi, niin et kyllä hirveän sitoutunut voi olla.
Jos haluaa toisen onnea, niin kyllä sitä voi sanoa että voi pettää, mutta se ei tarkoita että suhde jatkuisi vielä sen jälkeen.
Miehillä suurin syy seksihaluttomuuteen on stressi ja muut psyykkiset ongelmat, joten kannattaa varmaan yrittää niitä purkaa sieltä.. - rotlylj
Yleisempi syy on ettei toinen enää kiinnosta, tullut lihavaksi ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860