Minullakin oli 21 vuotiaana 16v nainen ja 20v naiset eivät mielestäni näyttäneet enää läheskään yhtä hyvälle kuin se 16 vuotias. 21v pojanklopille teininainen on paras vaihtoehto, toki vain kauneimmat teinit saavat vanhemman pojan, muut joutuvat tyytymään ikäisiinsä räkänokkiin.
Myös sukulaistytölläni oli 15 vuotiaana 25v mies, 25v nainen taas on jo aikuinen nainen joka on saavuttanut parasta ennen päiväyksensä ja edessä on nopea rusinoituminen. 25v mies taas on täysi pojankloppi ja kakara.
Naisen kuuluu myös kasvaa aikuiseksi viimeistään 25 vuotiaana. Mies taas on vielä 50 vuotiaana sielultaan se 18v pojankloppi. Työkaverini on 40v ja hänellä on pillujutut kuin teinipojalla, 22v nainen työpaikallamme vaikuttaa paljon aikuistuneemmalta.
20v mies ei halua ikäistään naista vaan teinin
46
899
Vastaukset
- Palstatotuus
Eihän tuossa ole MA-matematiikalla ajateltuna mitään järkeä. Kaunis 16-vuotias teininainen on markkina-arvonsa huipulla. Parikymppinen mies on, kuten Nalli olet moneen kertaan todennut, vasta pojankloppi jonka MA-huippu on kaukana edessäpäin. Joten miksi nainen MA-huipullaan ollessaan valitsisi heikkotasoisen kumppanin?
- mjhbn
Niimpä!
- Glmooria
Ööö.. Aika sekavat jutut aloittajalla, eihän tossa ole mitään järkeä.. Samaa skeidaa päivästä toiseen.. Eikö sun pienessä mielessä muuta liiku?
Kaksikymppinen mies joka seurustelee teinin kanssa on nolo.
Noissa käy yleensä niin, että kun nuo teinimorsiamet tulevat täysi-ikäisiksi, he alkavat itsekin pitämään miestä pervona ja jättävät tuollaisen miehen.- onnellisimpia.suhteita
Niissä mitä minä tiedän on käynyt niin että ne ovat kestäneet kaikkein parhaiten.
onnellisimpia.suhteita kirjoitti:
Niissä mitä minä tiedän on käynyt niin että ne ovat kestäneet kaikkein parhaiten.
Samanikäisten teinirakkaudet kestävät, mutta teinitytöt jättävät pedofiilisedät kun aikuistuvat. Niin se vain menee.
- nihhhhhhhhhhh
"Kaksikymppinen mies joka seurustelee teinin kanssa on nolo. "
- Kateellisen panettelua. Kauniin teinin kanssa seurusteleva mies ei ole kyllä missään iässä nolo.
"Noissa käy yleensä niin, että kun nuo teinimorsiamet tulevat täysi-ikäisiksi, he alkavat itsekin pitämään miestä pervona ja jättävät tuollaisen miehen."
- Se on siinä iässä jo myöhäistä katua, jos on antanut huippuvuosinaan sen miehen panna itseään, saati jos on lapsikin hankittuna sen miehen kanssa. nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
"Kaksikymppinen mies joka seurustelee teinin kanssa on nolo. "
- Kateellisen panettelua. Kauniin teinin kanssa seurusteleva mies ei ole kyllä missään iässä nolo.
"Noissa käy yleensä niin, että kun nuo teinimorsiamet tulevat täysi-ikäisiksi, he alkavat itsekin pitämään miestä pervona ja jättävät tuollaisen miehen."
- Se on siinä iässä jo myöhäistä katua, jos on antanut huippuvuosinaan sen miehen panna itseään, saati jos on lapsikin hankittuna sen miehen kanssa.Kun tyttö täyttää 18, se lemppaa samana iltana pedofiilisedän joka on hänen silmissään jo lähes keski-ikäinen.
En jaksa vängätä asiasta, mutta olen nähnyt tapauksia. Tuo neljän vuoden ikäero ei haittaa yleensä mitään, mutta silloin se muuttuu ongelmaksi jos suhde on alkanut tytön ollessa teini-iässä.- nihhhhhhhhhhh
Ananias kirjoitti:
Kun tyttö täyttää 18, se lemppaa samana iltana pedofiilisedän joka on hänen silmissään jo lähes keski-ikäinen.
En jaksa vängätä asiasta, mutta olen nähnyt tapauksia. Tuo neljän vuoden ikäero ei haittaa yleensä mitään, mutta silloin se muuttuu ongelmaksi jos suhde on alkanut tytön ollessa teini-iässä.Tuon ikäisten suhteet nyt ei kyllä muutenkaan yleensä kovin pitkäkestoisia ole.
Ananias kirjoitti:
Kun tyttö täyttää 18, se lemppaa samana iltana pedofiilisedän joka on hänen silmissään jo lähes keski-ikäinen.
En jaksa vängätä asiasta, mutta olen nähnyt tapauksia. Tuo neljän vuoden ikäero ei haittaa yleensä mitään, mutta silloin se muuttuu ongelmaksi jos suhde on alkanut tytön ollessa teini-iässä.Entäs tällainen tapaus, jos vanhempi mies onnistuu saamaan 19 vuotiaan nuoren naisen. Itsellä kun nuoruus on jäänyt elämättä, niin 19 vuotias nainen olis ehkä itselle parhaassa iässä. Ainakin näin itse koen. Nimenomaan älykäs sellainen, joka opiskelee vähintään AMK:ssa. 16-17 vuotiaan kanssa voi olla laiton, jos on ikäeroa paljon, mutta 19 vuotiashan pitäis ainakin olla täysin laillista.
todellavaikeeta kirjoitti:
Entäs tällainen tapaus, jos vanhempi mies onnistuu saamaan 19 vuotiaan nuoren naisen. Itsellä kun nuoruus on jäänyt elämättä, niin 19 vuotias nainen olis ehkä itselle parhaassa iässä. Ainakin näin itse koen. Nimenomaan älykäs sellainen, joka opiskelee vähintään AMK:ssa. 16-17 vuotiaan kanssa voi olla laiton, jos on ikäeroa paljon, mutta 19 vuotiashan pitäis ainakin olla täysin laillista.
Kaikki oletukset on menneet uusiksi, uudet säännöt löytyvät ketjustani "seksi ilman lisääntymistarkoitusta on sairasta".
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Tuon ikäisten suhteet nyt ei kyllä muutenkaan yleensä kovin pitkäkestoisia ole.
Meillähän on laissa se 16, mutta suuri ikäero voi olla laiton. Onko sitten tuo neljänkin vuoden ikäero jotenkin erittäin outo?
Ananias kirjoitti:
En jaksa vängätä asiasta, mutta olen nähnyt tapauksia. Tuo neljän vuoden ikäero ei haittaa yleensä mitään, mutta silloin se muuttuu ongelmaksi jos suhde on alkanut tytön ollessa teini-iässä."Kun tyttö täyttää 18, se lemppaa samana iltana pedofiilisedän joka on hänen silmissään jo lähes keski-ikäinen."
Ja taas tuli väärin - 16 vuotiaasta kiinnostunut ei ole pedofiilisetä :D Tämän takia tästä aiheesta täytyy puhua, jotta käsitteet eivät menisi sekaisin :)todellavaikeeta kirjoitti:
"Kun tyttö täyttää 18, se lemppaa samana iltana pedofiilisedän joka on hänen silmissään jo lähes keski-ikäinen."
Ja taas tuli väärin - 16 vuotiaasta kiinnostunut ei ole pedofiilisetä :D Tämän takia tästä aiheesta täytyy puhua, jotta käsitteet eivät menisi sekaisin :)Olen nähnyt suhteita joissa aikamies on aloittanut suhteen teinityttöön. Ne loppuu kun teinityttö aikuistuu, ja tuo teinityttö alkaa itsekin näkemään entisen "kultansa" pervona.
Ananias kirjoitti:
Olen nähnyt suhteita joissa aikamies on aloittanut suhteen teinityttöön. Ne loppuu kun teinityttö aikuistuu, ja tuo teinityttö alkaa itsekin näkemään entisen "kultansa" pervona.
No 16 vuotias onkin vielä osittain alaikäinen lainkin mukaan, mutta kyllä tässä joku raja pitää olla, milloin on siis pervoa ja milloin ei. Mä en nyt lähtis ihan kaikkeakaan epätavallista pervoksi kutsumaan - siinä aletaan pahimmillaan menee siiihen, että ei ole olemassa kuin yksi "oikea" tapa, miten pitää olla parisuhteessa. Juuri tähän tarvitaan näitä tutkimuksia, mikä oikeesti on pervoa ja mikä ainakin riittävässä määrin normaalia, vaikka olisikin vähän epätavallisempaa. Kaikkea ei tietenkään voida koskaan sallia, mutta liikaakaan ei kannata mennä kiletämäänkään. Pervonkin maine on erittäin ikävä, joten tämän takia tässäkin on aina hyvä olla järki mukana.
No 16 vuotias onkin vielä osittain alaikäinen lainkin mukaan, mutta kyllä tässä joku raja pitää olla, milloin on siis pervoa ja milloin ei. Mä en nyt lähtis ihan kaikkeakaan epätavallista pervoksi kutsumaan - siinä aletaan pahimmillaan menee siiihen, että ei ole olemassa kuin yksi "oikea" tapa, miten pitää olla parisuhteessa. Juuri tähän tarvitaan näitä tutkimuksia, mikä oikeesti on pervoa ja mikä ainakin riittävässä määrin normaalia, vaikka olisikin vähän epätavallisempaa. Kaikkea ei tietenkään voida koskaan sallia, mutta liikaakaan ei kannata mennä kiletämäänkään. Pervonkin maine on erittäin ikävä, joten tämän takia tässäkin on aina hyvä olla järki mukana.
Sanon tämän ties monettako kertaa; teininä aikuisen miehen kanssa suhteeseen ryhtyneet naiset pitävät itsekin entisiä miesystäviään pervoina siinä vaiheessa kun he aikuistuvat.
Ananias kirjoitti:
Sanon tämän ties monettako kertaa; teininä aikuisen miehen kanssa suhteeseen ryhtyneet naiset pitävät itsekin entisiä miesystäviään pervoina siinä vaiheessa kun he aikuistuvat.
WIkipedian määritelmä teinistä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teini
"Viime vuosina arkipäiväiseen käyttöön yleistynyt teini-ikä vastaa siis jotakuinkin 13–19-vuotiaita, kun taas vanhastaan teini on Suomessa ollut noin 16–22-vuotiaiden opiskelijoiden nimitys."
Eli väitätkö ihan yleisestikin, että 19 vuotias, joka aloittaa seurustelun itseä jonkin verran vanhemman miehen kanssa, pitää jonkin ajan päästä tätä pervona?
Vielä tuosta WIkipedian artikkelista, jossa todetaan, että vanhastaan Suomessa teini on ollut 16-22 vuotiaiden opiskelijoiden nimitys.
Itse olen tällä palstalla joskus puhunut, että paras naisen ikä on jonkin verran vanhemmalle miehelle 19-24 vuotta, jos miehen "normaali" nuoruus on jäänyt elämättä. Eli voiko jopa 22 vuotiaskin "teini" opiskelija pitää pervona myöhemmin itseä huomattavasti vanhempaa miestä?
Kyllä mä ymmärrän, että keskiluokkaiset hetero miehet ja hetero naiset odottavat pääsääntöisesti, että ihmisen pariutuvat oman ikäisten kanssa, mutta kuinka helposti sitten tästä säännöstä pokkeavia pidetään pervoina? Pervo on aika negatiivinen nimitys.todellavaikeeta kirjoitti:
WIkipedian määritelmä teinistä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teini
"Viime vuosina arkipäiväiseen käyttöön yleistynyt teini-ikä vastaa siis jotakuinkin 13–19-vuotiaita, kun taas vanhastaan teini on Suomessa ollut noin 16–22-vuotiaiden opiskelijoiden nimitys."
Eli väitätkö ihan yleisestikin, että 19 vuotias, joka aloittaa seurustelun itseä jonkin verran vanhemman miehen kanssa, pitää jonkin ajan päästä tätä pervona?
Vielä tuosta WIkipedian artikkelista, jossa todetaan, että vanhastaan Suomessa teini on ollut 16-22 vuotiaiden opiskelijoiden nimitys.
Itse olen tällä palstalla joskus puhunut, että paras naisen ikä on jonkin verran vanhemmalle miehelle 19-24 vuotta, jos miehen "normaali" nuoruus on jäänyt elämättä. Eli voiko jopa 22 vuotiaskin "teini" opiskelija pitää pervona myöhemmin itseä huomattavasti vanhempaa miestä?
Kyllä mä ymmärrän, että keskiluokkaiset hetero miehet ja hetero naiset odottavat pääsääntöisesti, että ihmisen pariutuvat oman ikäisten kanssa, mutta kuinka helposti sitten tästä säännöstä pokkeavia pidetään pervoina? Pervo on aika negatiivinen nimitys.Minä puhun nyt teineistä jotka eivät ole vielä täysi-ikäisiä ("Sanon tämän ties monettako kertaa; teininä aikuisen miehen kanssa suhteeseen ryhtyneet naiset pitävät itsekin entisiä miesystäviään pervoina siinä vaiheessa kun he aikuistuvat.")
Entäs tällainen tapaus, jos vanhempi mies onnistuu saamaan 19 vuotiaan nuoren naisen. Itsellä kun nuoruus on jäänyt elämättä, niin 19 vuotias nainen olis ehkä itselle parhaassa iässä. Ainakin näin itse koen. Nimenomaan älykäs sellainen, joka opiskelee vähintään AMK:ssa. 16-17 vuotiaan kanssa voi olla laiton, jos on ikäeroa paljon, mutta 19 vuotiashan pitäis ainakin olla täysin laillista.
Niin siis kuinka vanha sä itse olet? Luulin että olet vielä nuori opiskelija..
Ananias kirjoitti:
Minä puhun nyt teineistä jotka eivät ole vielä täysi-ikäisiä ("Sanon tämän ties monettako kertaa; teininä aikuisen miehen kanssa suhteeseen ryhtyneet naiset pitävät itsekin entisiä miesystäviään pervoina siinä vaiheessa kun he aikuistuvat.")
Ok. Eli 18 vuotias ja 16 vuotias vielä käy, mutta ei enää 20 vuotas ja 16 vuotias?
Wwuwuw kirjoitti:
Niin siis kuinka vanha sä itse olet? Luulin että olet vielä nuori opiskelija..
En ole katsonut tarpeelliseksi kertoa omaa ikää. Mä puhun täällä ennemminkin, miten noin yleisesti ajatellaan, kun vaikkapa puhutaan ikäeroista.
Ok. Eli 18 vuotias ja 16 vuotias vielä käy, mutta ei enää 20 vuotas ja 16 vuotias?
Yleensä naiset jotka ovat aloittaneet 16-vuotiaana suhteen täysi-ikäisen (yli 18-vuotias) miehen kanssa, suhtautuvat täysi-ikäistyttyään noihin kumppaneihinsa vähän kummastellen.
16-vuotias on lapsi, 18-vuotias aikuinen täysillä kansalaisoikeuksilla. Kyllä noiden ero on huomattava.- Naisasialooser11
Tyhmäkö olet? 16 ja 18 vuotiaalla ei ole mitään eroa.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Tyhmäkö olet? 16 ja 18 vuotiaalla ei ole mitään eroa.
Jaa'a. Huomaan että sinä pelasit pleikkaa silloin kun ikäluokkasi tasokkaampi miespuolinen aines keskittyi tyttöihin/naisiin.
- hoohhoiijaaa
Joo joo.....
Kaikki tietävt ettei sinulla ole koskaan ollut minkäänlaista kosketusta yhteenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaaan.
(Ja eikös se kakskymppinen finninaama ole täysin alle kaikkien ma-kriteerien? Kuinka joku parhaassa iässä oleva mimmi sellaisesta kuvotuksesta huolisi?)- Eitotta
Niinpä.. Sotkeutuu jo omiin juttuihinsa.. Eihän 21v pojankloppia kukaan huoli? Ja vanhat ukot senkun komistuu.. Sori vähän olen nähnyt päinvastaista.
- Vaikuttaasiltä
Alkaako taas lääkkeet loppumaan?
- Hyväksikäyttetty
Entä kun 47 vuotiaan kaljupäisen kimppuu iskee 16 vuotias neitonen yllättäen kaljua hyväillen. Kaippa se on lapsenomaisuutta hyväksyyttä etsien. 16 vuotiaan isäpuoli särkähtäityneenä ärtyisenä. Vittu kun minä olin hyväksynyt mitään sellaista. Kaikki tuli puskista. 47 vuotiaan kimppuu tulee 16 vuotias hyväillen.
- NusssiNuortaKireääVittua
Saitko kuustoista kesäisen kireää vittua nussia oikein antaumuksella??
- Normimies39
Panin 36 vuotiaana 17 v naista kun kaveri toi juhannuksena luokseni. Juhannusta juhlittiin ja homma meni naimiseksi. Nainen oli ensin 16 v mutta täytti 17 ja tapailtiin jonkin aikaa seksin merkeissa. Tää mun kaveri on jo kuollut, söi vissiin liikaa pillereitä ja kuoli yliannostuksen.
- Toivoa
Etpä taida olla, se penaalin terävin kynä.. Voiko tuolla jutulla nyt ylpeillä? Tuskin
- Naisasialooser11
Jyystärikaverini teki samoin, pani 36 vuotiaana 17v naista, nainen olisi vielä halunnut seurustella vakavamminkin,
Kyllä täällä jaksetaan näillä laittomuuksilla mässäillä - taas aloituksessa mainittiin 15 vuotias tyttö, joka on ainakin suomessa selvää rikollista toimintaa, jos kyseessä on aikuinen. Poikkeus voi olla toki, jos ikäero ei ole suuri. 18 vuotiaalta voi joissakin tapauksissa luultavasti onnistua 15 vuotiaan kanssa, mutta olen lukenut tapauksia, joissa 18 vuotias ollaan tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä. EN siis missään tapauksessa suosittele.
Täällä jatkuvasti kuulee tästä laittomasta lihasta. 40 vuotias setämies haluaa 16-17 vuotiasta. Ei kannata, voi olla laitonta, koska ikäero on aika suuri. Sitten kuulee, että 25 vuotias 15 vuoitaan kanssa. Aivan varmasti on rikos, jos jää kiinni.- 48568548
Suomessa saa tuomion jo pelkästään siitä että lirkuttelee alle 16-vuotiaalle netissä, edes seurustelua ei tarvita.
Kamalaa että jotkut oikeasti seurustelee alle suojaikärajan olevien tyttöjen kanssa eikä joudu linnaan.- Eikannata
Ei setienkään päässä liiku mitään, jos täytyy ala-ikäiseen sotkeentua ja henkisesti täytyy olla tyhjä ihminen.. Tuon ikäinen vielä ymmärrä, mistään mitään.. Eri asia, jos poika lähellä tytön ikää. Täysi-ikäiset tehkööt, mitä lystäävät.
- Tavallinen-tapaus
Panin 17 vuotiaana 24 v naista.
- Naisasialooser11
17v pojan silmissä 24v nainen on vanha haaska, toki panoksi kelpaa kiimaiselle teinipojalle.
- Anonyymi
Olin 19 vuotias kun seurustelin kuusitoista vuotiaan tytön kanssa, ensimmäiset yöt kahdestaan oli kidutusta molemmat halusi mutta lapsen pelko esti. Kun seuraavan kerran päästiin kahden, Eeva kuiskas käytän pillerejä, edettiin sievästi laitettiin pyyhe alle hyväiltiin pitkään kun molemmat oli valmiit asetuin pillulle Eeva veti sievästi sisään välillä odotti oltiin pitkään vain sisäkkäin sitten kuiskas sievästi alkoi tuntua kosteaa nousin ja katsoin verta Eeva veti alas kuiskas olen nainen ensimmäinen kerta ei ollut niin kivaa kuin myöhemmin.
Kyllä nuori nainen on halukas, piti hakemalla hakea paikkoja missä saatiin panna se oli monesti rajua rakastelua.
Myöhemmin opittiin muutakin imemistä ja nuolemista josta Eeva tykkäsi sanoikin olen kuin pikku huora kun nuolet se on ihanaa.
Sitä kesti toista vuotta sitten hiipui meidän suhde.
Näin Eevaa monta vuotta myöhemmin eri kaupungin ravintolassa tarvi vain vähän aikaa jutustella kun molemmat huomasi haluavansa.
Tuntui että otettiin hotellihuoneessa monen vuoden panot kerralla. Ei pyhuttu perheestä, kaikesta muusta ja kommelluksista. Molemmilla nousi kiima aika npeaan ja rakastelttin useasti.
Aamulla piti pestä naamaa useasti Eeva haisteli tuoksuuko pillu ja nauroi pese vielä. Pesin naamaa ja katsoin vieressä seisovaa alastonta naista, tartui kiinni kuiskasi ei me enää työnnin takaa Eeva huokasi oikeastaan haluan ja notkisti selkää, sen jälkeen tuli kiire poistua hotellista ennen siivoajaa.
kortona muutaman kuukauden päästä vaimo sanoi olit luokka kokous sanoin menet ilman muuta. Kun mentiin kaupungille vein vaate kauppaan ostatin nuorekkaan asun ja tosi seksikkään alusasun. Kotona vaimo kokeili uudestaan ja pyörähteli sanoi tosi hyvät olet ihana ja laskeutu syliin hyväilin vaimoa sanoi soo soo mene ryppyyn. Kun sitten läksi kokoukkseen katsoin että panee seksikkään alusasun
Pyörährli halasi ja sanoi ihana asu kuiskas varsinkin alla.
Vaimo tuli seuraavana ilta päivänä kokous oli kauempana oli hotellissa yön.
Kysyin niitä näitä kokouksesta vastaili mitä kysyin varoin kysymästä mitään täsmä kysymystä sanoin vain hyvä että näit vanhoja tuttuja. illalla otettinnostamaani puoli kuivaa vinniä, vaimo oli se alusasu päällä pieni kosketus ja oli hurjana suukotteln vaimoa menin selkä puolelle ja suukottelin ja avasin liivejä niskan alapuolella oli selvä fritsu suutelin sitä en puhunut mitään, suutelin vaimoa joka puolelta laskin housuja ja aloin suutelemaan pillun vieressä oli toinen fritsu suutelin kunnolla pillua vaimon selkä nousi ja pillu oli ihan märkä nuolin kovan orgasmin vaimo veti päälleen ja nosti jalt koukkuun normaalia ylemmäs molemmat sai mitä halusi ja halukkaana vaimo kiljui ja painoi pakaroista huokasi spermat sisässään olen ihana niin ihana. Kahdesti sinä yönä rakasteltiin. Töissä mietin molemmat on pannu vierasta ei näy missään mutta haluaa toisiaan enemmän. Näin kuvia myöhemmin tilaisuudesta tiesin heti kuka kun kyselin nimiä ilme kertoi. - Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Mä tiedän useamman, jotka hakusivat nimenomaan ikäisensä ja torjuivat teinikakarat.
- Anonyymi
Aloitus. Miksei kukaan kysy, että onko 20-vuotias poika jotenkin jälkeenjäänyt, kun juuri murkkuiästä irti rimpuileva tyttönen kiinnostaa.
Samoin, mikä trauma papparaisilla on, kun esittelevät titteleitä kuin metsästyssaaliita.
Stondishäiriöitä, miesten vaihdevuodet?
Vilma- Anonyymi
Titteli = tytteli
Surkea oikolukija tässä platformissa.
Olen 67v ja haluan teininaisen, hoikan. Minulla on paljon ihania kokemuksia heistä.
- Anonyymi
Eli toisinsanoen sinulla ei ole lainkaan kokemusta. Se on kyllä huomattu. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen sinulla ei ole lainkaan kokemusta. Se on kyllä huomattu. 🙂
Kokemusta naisista vai teininaisista, hoikista sellaisista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusta naisista vai teininaisista, hoikista sellaisista?
Selvästi ei yhtään minkäänlaista naisista. Kaikki juttunsa ovat puhdasta höpönlöpöä.
Eipä se ikä katso kaikkea. Tärkeintä on minkälainen on ihmisenä. Olkoon ihminen 20, 40, 60. Joka ikäluokassa on niitä huonoja sekä hyviä. Itseäni ei haittaa ikä suuntaan tai toiseen. Se mitä pään sisällä liikkuu ja miten sydän muita kohtelee ovat tärkeimpiä asioita.
Vaikka olisi 20-vuotias ja ulkonäöltään missi-tasoinen, mutta pään sisällä ei liikkuisi mitään, ja katsoisi muita alentavasti sekä kohtelee toisia huonosti. Niin ei kiitos.
Ilmeisesti joku nostanut vanhan aloituksen, mutta vastaan nyt kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820