Aloitin työt puhelinhaastattelijana. Mua alkoi hämää palkkaus.
Meillä on tällänen peruspalkka 7,10 euroa/h joka tarkoittaa jos jokainen haastattelija tekee yhden haast./ tunti on palkka 7,10 euroa.
Mutta esim on kaksi haastattelijaa. Minä teen kaksi haastattelua/h ja kaveri yhden haastattelun /tunti.
Palkka muodostuu näin yhteensä on 2 työtuntia =14.20 euroa yhteensä palkkaus ja se jaetaan 3:lla haastattelulla jollon minun palkka olisi 9,56 euroa /tunti ja kaverin palkka 4,64 euroa/ tunti
Eli tämä ei ole reilua, koska illalla en voi tietää paljonko olen ansainnut oikeesti, kun palkka elää sen mukaan miten paljon ja nopeasti haastatteluja tehdään. Palkka muodostuu lopulta koko projektin nopeudesta. Toiset tekee nopeesti ja paljon eli tällä tavalla tavallaan hölmöläishommaa, vaikka olisi ahkera ja hyvä työntekijä se ei näy, koska itse nopeudella lasket ansiotasi.
Eli haluanki tietää mihin tes kuuluu haastattelijat? Ja onko esim Pam oikea liitto?
PUHELIN HAASTATTELIJAN TYÖ-MIKÄ LIITTO
haastattelija
1
741
Vastaukset
- Puh.myyjä
Joo PAMissa on sopimus puhelinmyyntiin ja markkinointiin ei muuta kun liityt sinne sukkelaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110