mistä tää malli lähtee?

typerää

Hiukset leikattu kuten surkean parturin jäljiltä, puolet kaljuksi, töyhtö päälaella.
Mistä tämä on peräisin? En jaksa uskoa kaikilla olevan tosi taidottomia partureita...

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananasmalli

Ääliö, sehän on nyt muotia.

• jonna-

Että, hyi helvetti, samoin kaljuksi ajaminen, kun on nuoresta ihmisestä kyse

• kkskddksfd

Ehkä samasta kymysys, kuin farkkujen malli, joskus oli kauniita leikkauksia.

Nyt kertakäyttöhaalarin malliin perä roikkuu, ei haittaa köntsä matkassa ei näy.
      Lapsityövoimalla ei parempaa saa.

• Krekkaleet

Tai täysin rikkinäiset ja repaleiset farkut, en ymmärrä et rikkinäiset vaatteet on muotia , kamala trendi.

• tyylitöntä

Olen enemmän kuin samaa mieltä kanssasi, siis niin ällöttävän näköisiä päitä näkee kuin suoraan mielisairaalasta. Minusta malli on lähtöisin Pohjois-Koreasta ja kuka sitten ihannoi sitä maata niin voi voi sentään. Ja siihen lisäksi tatuoinnit koko kroppaan ja renkaat korviin niin voi sanoa, ettei Suomessa ole enää montaa MIESTÄ, sen alkuperäisessä tarkoituksessa. Ei taida olla parturitkaan kovin ammattitaitoisia tai kai pitää tehdä niin kuin asiakas TAHTOO!

• Trendit

Parturit tekee just niin , kun asiakas haluu ,siitähän se asiakas maksaa ja parturi saa leipää pöytään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe