Vihreiden, de gröna, arvot

Tullut vaan mieleen noista vihreiden julkisuustempauksista että aika paljon on muuttuneet alkuperäisestä ajatuksesta, suomalaisen puhtaan luonnon ja kulttuurin säilyttämisestä:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/09/21/pentti-linkolan-tummanvihrea-maailma

Mestarihan näki jo varhain mihin vihreät on menossa:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/01/19/vihrea-liike-myllytyksessa

Mestarilla oli järkevät näkemykset asioista jo varhain:

https://www.youtube.com/watch?v=ZqJFPAGSRyc

Eikä Pena ole kääntänyt takkia niin kuin monet muut:

https://www.youtube.com/watch?v=pHIN1BWvIOM

Tässä menevät siis vihreät 2000-luvulla, on se aika surullista:

https://www.youtube.com/watch?v=aSJfF_rrc5Y

https://www.youtube.com/watch?v=1q7i9KTRhxo

44

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhakekokopuolue

      Vihreät on rasistinen jotka luulevat kantavansa suvaitsevuuden viittaa oleva kokoomuksen puisto osasto joiden ainoa teema on nykyään vain maahanmuuton lisääminen, feminismin korostaminen, homouden ihannointi ja jatkuva mainostaminen, ihmisten ajamimen maaseudulta kaupunkeihin, elämänlaadun tolkuton kallistaminen pyrkien tekemään maaseudun elämästä kallista ja kaupunki elämästä kohtuu kallista, kannabiksen ylenpalttinen mainostaminen jne jne. Luontoa tuo organisaatio ei ole edustanut enää vuosikausiin joten nimi vihreät on harhaanjohtava.

      • Niinpä. Aika surullista että mamutushomotushulluuden myötä ei tavallisilla omaa maataan arvostavilla ihmisillä ole oikein enää vaihtoehtoja kun kepulit mamuttaa, vihreät mamuttaa ja demaritkin mamuttaa ja kaikki kilpaa vielä homottaa yhteiskuntaa pilalle. Jos olisin poliitikko varmaan iskisin tuohon saumaan ja perustaisin jonkinlaisen ympäristöitsenäisyyspuoleen, vaikka se varmaan valtapuoleiden toimesta kyettäisiin pitämään marginaalisena vaihtoehtona ääniä varmaan kuitenkin tulisi jonkin verran.


      • 86u47keuttukuketk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä. Aika surullista että mamutushomotushulluuden myötä ei tavallisilla omaa maataan arvostavilla ihmisillä ole oikein enää vaihtoehtoja kun kepulit mamuttaa, vihreät mamuttaa ja demaritkin mamuttaa ja kaikki kilpaa vielä homottaa yhteiskuntaa pilalle. Jos olisin poliitikko varmaan iskisin tuohon saumaan ja perustaisin jonkinlaisen ympäristöitsenäisyyspuoleen, vaikka se varmaan valtapuoleiden toimesta kyettäisiin pitämään marginaalisena vaihtoehtona ääniä varmaan kuitenkin tulisi jonkin verran.

        Eiköhän ne ulkomaalaisetkin maata arvosta jos ovat tänne tulleet, ja varmasti enemmänkin kuin suurin osa kantaväestä joka ei edes tiedä millaista jossain muualla voi olla. Etenkin jos ajattelee että persut ym. wt-porukka surutta käyttää valtiota hyväkseen.


      • olet.oksettava
        86u47keuttukuketk kirjoitti:

        Eiköhän ne ulkomaalaisetkin maata arvosta jos ovat tänne tulleet, ja varmasti enemmänkin kuin suurin osa kantaväestä joka ei edes tiedä millaista jossain muualla voi olla. Etenkin jos ajattelee että persut ym. wt-porukka surutta käyttää valtiota hyväkseen.

        Suurimmat ja pahimmat hyväksikäyttäjät on tunkeutujat. Suomalaisten työttömien etc. esi-isät ovat tämän maan rakentaneet ja vertakin uhranneet. Kantasuomalaisten velvollisuus ei ole myöskään toimia orjina tunkeutujille, eikä olla näiden rahoittajia etc.


      • 86u47keuttukuketk
        olet.oksettava kirjoitti:

        Suurimmat ja pahimmat hyväksikäyttäjät on tunkeutujat. Suomalaisten työttömien etc. esi-isät ovat tämän maan rakentaneet ja vertakin uhranneet. Kantasuomalaisten velvollisuus ei ole myöskään toimia orjina tunkeutujille, eikä olla näiden rahoittajia etc.

        ihan kantaväestä löytyy lukemattomia tapauksia jotka elävät korvauksilla koko ikänsä, satoja tuhjansia jotka taas eri mittaisia aikoja mutta kuitenkin vuosia, ja siihen päälle vielä linnassa istumiset yms.. Antaako se muka jonkun oikeuden hyväksikäytölle jos esi-isät ovat jotain rakentaneet.


      • vihreätonsyöpä
        86u47keuttukuketk kirjoitti:

        Eiköhän ne ulkomaalaisetkin maata arvosta jos ovat tänne tulleet, ja varmasti enemmänkin kuin suurin osa kantaväestä joka ei edes tiedä millaista jossain muualla voi olla. Etenkin jos ajattelee että persut ym. wt-porukka surutta käyttää valtiota hyväkseen.

        Arvostavat maata kyllä. Meinaan niin että sinne mennään missä kaikki saa tekemättä mitään. Suomesta leviää jatkuvasti tietoa näihin manjaana valtioihin että sinne kun menette saatte kaiken eteenne valmiiksi ja töihinkään ei ole pakko mennä kun valtio elättää. Fiksuhan se sellainen ulkomaan elätti on joka näistä valinnoista valitsee suomen kuin menisi maahan jossa leipänsä eteen pitäisi jotain tehdä. Eli tullaan työttömästä köyhyydestä työttömään rikkauteen länsimaahan ja valtio kustantaa kaiken.
        Ja mitä tullaan näihin omiin elätteihin niin jostain kumman syystä nämä ulkolaisia tänne mielellään haalivat vihervasemmisto niitä pahimpia valtion pummeja on. Eletään kaupunki lähiössä hamppua kylpyhuoneessa kasvattaen ja kerätään kaikki mahdolliset tuet mitä keksitään ja samalla moralisoidaan maalaisia, yksityisautoilijoita yms kunhan itse vaan voi pössytellä pipo päässä jointtia ulkomaan rikastuttajien kera ja naureskella valtiolle.
        Että se siitä kantaväestöstä joka kyllä enemmän menee siihen "gröönan" puolelle kuin muihin puolueisiin.
        Hauskinta on tämä jos ulkomaan elätti tekee rikoksia ihan mitä tahansa se kyllä näiden edeltämainittujen suvakkien puolesta hyväksytään koska kantaväestökin. Eli rikollisuus on rikollisuutta vain suomalaisen tekemänä. Ulkomaalaiselle se on etuoikeus koska onhan jokunen vastaava idiootti ihan kotimaan kansalainenkin. Yhtä fiksu ajatusten siirto ja asioiden ulkoistaminen sekin kun puhutaan susista. Jos joku maaseutu kylä elää susilauman keskellä ja hankkii koulukyytejä lapsille susipelon takia nämä lähiön hampun polttajat kyllä moralisoivat heti kymmenen muuta tapaa kuolla kuin susi. Eli ulkoistetaan itse asia. Toisinsanoen ei puhuta asiasta vaan asian vierestä yrittäen keksiä syyllisyys muualle. Tuo tapa on mielisairasta. Ja noin toimii maamme aina rikollista toimintaa hyväksynyt vihreät mulkvistit.


    • EiSympatiaa

      Äänestin vihreitä aikoinaan, mutta lopetin 10v sitten. Syythän löytyvät linkeistä. Linkolalainen olin. Homot ok. Matut ei. Juuret ovat kadonneet, katkenneet. Oksettavaa toimintaa.

    • Mitäsitten

      Tuossa, olikohan 2000 tai 2001 loppupuolella, kun yk antoi silloin jonkin aiheen yhteydessä julkilausuman, jonka mukaan eurooppa voisi tulevan 50 vuoden sisällä vastaanottaa 650 miljoonaa pakolaista.

    • EdesUnissa

      Vihreät olivat erinomaisella tiellä tässä viime aikoina, kun se Ville Niinistö ? oli heidän puheenjohtajanaan. Silloin vihreät kykenivät vielä tekemään realistista politiikkaa ja Niinistö onnistui kiertelemään karikot ja sovittamaan hankalat kysymykset siten, ettei koko puolue kärsinyt niistä.

      Nyt heillä on pallo pahasti hukassa näiden viimeaikaisten typeryyksien kanssa. Pahempi oli mielestä se lainsäädäntösihteerin sekoilu, mutta yhdessä tuon Toukon homoklubi tempauksen kanssa vaikuttaa siltä, että vihreistä on tullut populismiin nojautuva puolue.

    • Onko vihreää aidan toisella puolella?

      • En tykkää vihreistä ja taas tykkään vihreistä ja koska saan puolueen joka ei sotke värejä keskenään?

        Aidan toisella puolella ei ole vihreämpää se vaan tuntuu siltä se vihreys on oman itsensä aikaan saamista ,ei kenenkään toisen.💕🌸💕🌸💕🌸


    • .. On Siinä(kin) oikein Porukka.. Taitaa olla koko Porukka Huumehissa YötPäivää.. ;D

      • Olet varmasti oikeassa, ei tee yhtään hyvää.


    • Ne kaikki on samaa pashkaa, eri kuorilla vaan,yhteinen tavoite: yhteiskunnan tuhoaminen, tavallisen kansalaisen alistaminen,pakkotyö ja totaalinen kontrolli. Suomalaisen kulttuurin ja perinteiden tuhoaminen,maan myyminen muille..Voikun olisi giljotiini vielä käytössä ja kansalla "munaa" loppuisi eliitin porsastelu.

      • .. Peppis On Pop.. ;D

        .. Jeps.. SikSipä Siksi tietyt tahot Natoa(kin) kaipailevat.. Olis helpompi tehdä MyyränTöitään, jos/kun ei tarvitsisi Turvautua MaanPuolustuksessa Kansaan ja Maksullista Natoa voi myös käyttää "KriisinHallintaToimissa" Maan Kansalaisia vastaan, jos/kun näillä tulee mitta täyteen ja/tai eivät johonkin Persestelyihin&Outoiluihin Taivu.. ;P

        https://behapy.s3.amazonaws.com/88/26/358826/share.jpg

        .. Mut joo.. Se "voi" hyvin olla, että jossain Vaiheessa.. Lampaista tulee Leijonia.. Silloin ei SusiHukille Khyl Hyvä Heilu.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Peppis On Pop.. ;D

        .. Jeps.. SikSipä Siksi tietyt tahot Natoa(kin) kaipailevat.. Olis helpompi tehdä MyyränTöitään, jos/kun ei tarvitsisi Turvautua MaanPuolustuksessa Kansaan ja Maksullista Natoa voi myös käyttää "KriisinHallintaToimissa" Maan Kansalaisia vastaan, jos/kun näillä tulee mitta täyteen ja/tai eivät johonkin Persestelyihin&Outoiluihin Taivu.. ;P

        https://behapy.s3.amazonaws.com/88/26/358826/share.jpg

        .. Mut joo.. Se "voi" hyvin olla, että jossain Vaiheessa.. Lampaista tulee Leijonia.. Silloin ei SusiHukille Khyl Hyvä Heilu.. ;P

        Asevelvollisuusarmeija on orjuutta. Lisäksi nykymuodossaan se on pahin loukkaus sukupuolten tasa-arvoa kohtaan.


      • scrg kirjoitti:

        Asevelvollisuusarmeija on orjuutta. Lisäksi nykymuodossaan se on pahin loukkaus sukupuolten tasa-arvoa kohtaan.

        .. Noh, EiTod Ole.. Jos/kun Maassa On OikeanLainen Me&KetäänOmaaEiJätetä jne. Henki.. ;P

        .. Mut joo.. Jos/kun Näin Ei Ole, niin Silloin Se On.. Miksi Orjan, Kuhnurin ymv. Pitäisi Puolustaa SusiHukkasia Ymv. Nilviäisiä ja Heidän Juttujaan.. ;D


      • scrg kirjoitti:

        Asevelvollisuusarmeija on orjuutta. Lisäksi nykymuodossaan se on pahin loukkaus sukupuolten tasa-arvoa kohtaan.

        Palkka-armeija olisi hyvä mutta ei taida onnistua suomessa. Jos palkat olisivat vähän paremmat niin ehkä halukkaita löytyisi..Se on niinkuna pakko mennä sinne inttiin poijjaat,ilman puolustusvoimia..niin,voitte vain kuvitella..


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Peppis On Pop.. ;D

        .. Jeps.. SikSipä Siksi tietyt tahot Natoa(kin) kaipailevat.. Olis helpompi tehdä MyyränTöitään, jos/kun ei tarvitsisi Turvautua MaanPuolustuksessa Kansaan ja Maksullista Natoa voi myös käyttää "KriisinHallintaToimissa" Maan Kansalaisia vastaan, jos/kun näillä tulee mitta täyteen ja/tai eivät johonkin Persestelyihin&Outoiluihin Taivu.. ;P

        https://behapy.s3.amazonaws.com/88/26/358826/share.jpg

        .. Mut joo.. Se "voi" hyvin olla, että jossain Vaiheessa.. Lampaista tulee Leijonia.. Silloin ei SusiHukille Khyl Hyvä Heilu.. ;P

        Nuuskis! :D Mitä kuuluu??:) Mä tulin taas piipahtamaan tänne,varmaan häivyn taas kohta,olen kuin pieru saharassa..tai ninja;D Hitto tää kesä on saanut nupin sekaisin,sori vaan jos tulee outoa tekstiä haha
        Niimpä,sä olet aina ollut perillä mitä täällä tapahtuu ja mitä saattaa tapahtua..mielenkiintoinen ajatus toi että natoa käytettäisiin kansan hallintaan,aivan mahdollista. Sinnepäin tässähän ollaan menossa. Gulagit pystyyn vaan lol. On aika hiton huolestuttavaa miten nopeasti sananvapaus on rajoitettu,julkisilla forumeilla. Jos yhtään kerrot totuuksia,tai menet vastavirtaan olen bannattu..Peppis on bannissa monilla lehti forumeilla haha Vois käyttää sipulia mutta nääh..
        Ainoa muutos tulee silloin kun lampaat heräävät ja vaativat muutosta,voimakeinoilla..Koska susi on verenhimoinen: p


      • Joo, ei haittais yhtään joku rankempi hoito miedän omille pettureille. Jokseenkin jännä tosiaan tuo mainittu NATO kun sitä markkinoidaan turvallisuudella vaikka suurin uhka tulee meidän sisältä ja niistäkin suurin osa sellaisia joiden pitäisi olla "omaa" kansaa, eivät vaan näytä olevan.


      • peppupupu kirjoitti:

        Nuuskis! :D Mitä kuuluu??:) Mä tulin taas piipahtamaan tänne,varmaan häivyn taas kohta,olen kuin pieru saharassa..tai ninja;D Hitto tää kesä on saanut nupin sekaisin,sori vaan jos tulee outoa tekstiä haha
        Niimpä,sä olet aina ollut perillä mitä täällä tapahtuu ja mitä saattaa tapahtua..mielenkiintoinen ajatus toi että natoa käytettäisiin kansan hallintaan,aivan mahdollista. Sinnepäin tässähän ollaan menossa. Gulagit pystyyn vaan lol. On aika hiton huolestuttavaa miten nopeasti sananvapaus on rajoitettu,julkisilla forumeilla. Jos yhtään kerrot totuuksia,tai menet vastavirtaan olen bannattu..Peppis on bannissa monilla lehti forumeilla haha Vois käyttää sipulia mutta nääh..
        Ainoa muutos tulee silloin kun lampaat heräävät ja vaativat muutosta,voimakeinoilla..Koska susi on verenhimoinen: p

        .. Ei Kurjuutta KuNmempaa.. ;D.. Ja Hei.. Tottuuden Nimes pitää Aina Muistaa.. Että Aina vois Mennä Kurjemminkin.. ;D

        .. En Piästä Sua Karkuun, ettäs Tiiät!!!.. ;D.. *Nappaa Ninjan Hellään, mutta Varmaan HaliLukkoon ja Alkaa aina Kutittelemaan, jos Ninja Yrittää Piästä Karkuhun*.. =)

        .. Juuh.. Tuskaa on Ollut Nää Helteet.. Ei Pystynyt edes nukkumaan PalMittään Pitkään Aikaan.. LämpöUupumus oli Piällä YötPäivää.. =(.. Onneks Tiällä päin Ainakin Hetkeks Helteet Hellitti.. =).. Toivotaan, että Sinnekin tulis Viileämpiä ja HappiRikkaampia Kelejä.. =)

        .. Ja Tottuuksiahan Sä Taas Toteat.. Mut.. Sä oletkin TodFiksu Ninja.. Jopa LämpöUupuneena Zombienakin.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei Kurjuutta KuNmempaa.. ;D.. Ja Hei.. Tottuuden Nimes pitää Aina Muistaa.. Että Aina vois Mennä Kurjemminkin.. ;D

        .. En Piästä Sua Karkuun, ettäs Tiiät!!!.. ;D.. *Nappaa Ninjan Hellään, mutta Varmaan HaliLukkoon ja Alkaa aina Kutittelemaan, jos Ninja Yrittää Piästä Karkuhun*.. =)

        .. Juuh.. Tuskaa on Ollut Nää Helteet.. Ei Pystynyt edes nukkumaan PalMittään Pitkään Aikaan.. LämpöUupumus oli Piällä YötPäivää.. =(.. Onneks Tiällä päin Ainakin Hetkeks Helteet Hellitti.. =).. Toivotaan, että Sinnekin tulis Viileämpiä ja HappiRikkaampia Kelejä.. =)

        .. Ja Tottuuksiahan Sä Taas Toteat.. Mut.. Sä oletkin TodFiksu Ninja.. Jopa LämpöUupuneena Zombienakin.. =)

        Kurjuutta? Mitä kurjuutta,lyödäänkö vetoa että sulla on hauskempaa??:D Ihanaa,lämpö on laskenut,"vain" 26 sisällä mutta voin hengittää! Mites sinä,ootko ollut ulkona naattimassa käristekupolista?:D Toi on muuten totta,vois kyllä mennä huonomminkin,kait:)

        haha miten nappaat ninjan,mä olen nopea salama varjo,hypitkö mun perässä puuhun??;D jos sulla on karkkia voit houkutella mut,menen siihen retkuun aina haha noh ei,tottakai nuuskiksen halilukot on mukavia,en pyristele mutta et varmana kutita eeek!:D saatan puraista kädestä..riittää että taputat mun päätä,pikku ninja rauhottuu ^^,

        Joo,luulen että suurin osa normaali porukasta rukoilee koska tää kärvennys helvetti loppuu,koko eurooppa paahtaa punasena eikä unohdeta japania. silti,sää trollit ympäri maailmaa ulisee kuinka ihanaa on kun on "lämmintä" ihanaa kun porukka kuolee sisätiloissa,maat kuivuu korpuiksi,sadot kuolevat,kaivot kuivuu tiet alkavat sulaa ihan vitun ihanaa ja NORMAALIA. mä olen saanut vääntää kättä säätrollien kanssa,eivät tunnu ymmärtävän että tämä tilanne on epänormaali,koska tämä yllättävä "käristekupoli" raiskaa koko maailmaa samaan aikaan..eri asia jos jossain espanjassa on vuosittain kuuma,kun pohjoismaat ja keskieurooppa nyt ei kuitenkaan omaa autiomaan ilmastoa,eikä sellainen ilmesty luonnollisesti yhtenä vuonna. ja japanissakaan ei ole normaali a 40-50c asteet..voi vain miettiä mitä nämä säätrollit ovat. botteja? oikeita mielenterveyspotilaita suljetulla? Koska kukaan normaali ihminen ei nauti 40 asteen helteistä viikkoja ja siitä tuhosta mistä kuumuus aiheuttaa,ei kukaan. soriii..innostuin taas mutta oli pakko sanoa: p
        lämpöuupumus! sitä mullakin on varmaan ollut..kun mä melkein päivittäin saan ihme "kohtauksen" kamala heikotus,iskee ylikuuma olo ja väsyttää niin pirusti..tuntuu että aika moni on ollut univajeilla, teidän kuitenkin pitää jaksaa duunissa etc..täytyy nostaa lippua kaikille. Jos oiken hikoiluttaa tee niinku mä,laitat märän kylmän pyyhkeen päähän,jopa naaman yli,viilentää...Toivotaan että nämä enemmän normaalit ilmat jatkuisivat! ja vettä sataisi..

        haha viisas ninja? nooh..voi olla,olinhan sensein koulutuksessa;D viisas oot sieki,älä välitä räksyttäjistä,nälkänen rakki vaan etsii likaista luuta :) mä lähen zombeilemaan vesimelonin suuntaan,otatko slaissin? :)


      • peppupupu kirjoitti:

        Kurjuutta? Mitä kurjuutta,lyödäänkö vetoa että sulla on hauskempaa??:D Ihanaa,lämpö on laskenut,"vain" 26 sisällä mutta voin hengittää! Mites sinä,ootko ollut ulkona naattimassa käristekupolista?:D Toi on muuten totta,vois kyllä mennä huonomminkin,kait:)

        haha miten nappaat ninjan,mä olen nopea salama varjo,hypitkö mun perässä puuhun??;D jos sulla on karkkia voit houkutella mut,menen siihen retkuun aina haha noh ei,tottakai nuuskiksen halilukot on mukavia,en pyristele mutta et varmana kutita eeek!:D saatan puraista kädestä..riittää että taputat mun päätä,pikku ninja rauhottuu ^^,

        Joo,luulen että suurin osa normaali porukasta rukoilee koska tää kärvennys helvetti loppuu,koko eurooppa paahtaa punasena eikä unohdeta japania. silti,sää trollit ympäri maailmaa ulisee kuinka ihanaa on kun on "lämmintä" ihanaa kun porukka kuolee sisätiloissa,maat kuivuu korpuiksi,sadot kuolevat,kaivot kuivuu tiet alkavat sulaa ihan vitun ihanaa ja NORMAALIA. mä olen saanut vääntää kättä säätrollien kanssa,eivät tunnu ymmärtävän että tämä tilanne on epänormaali,koska tämä yllättävä "käristekupoli" raiskaa koko maailmaa samaan aikaan..eri asia jos jossain espanjassa on vuosittain kuuma,kun pohjoismaat ja keskieurooppa nyt ei kuitenkaan omaa autiomaan ilmastoa,eikä sellainen ilmesty luonnollisesti yhtenä vuonna. ja japanissakaan ei ole normaali a 40-50c asteet..voi vain miettiä mitä nämä säätrollit ovat. botteja? oikeita mielenterveyspotilaita suljetulla? Koska kukaan normaali ihminen ei nauti 40 asteen helteistä viikkoja ja siitä tuhosta mistä kuumuus aiheuttaa,ei kukaan. soriii..innostuin taas mutta oli pakko sanoa: p
        lämpöuupumus! sitä mullakin on varmaan ollut..kun mä melkein päivittäin saan ihme "kohtauksen" kamala heikotus,iskee ylikuuma olo ja väsyttää niin pirusti..tuntuu että aika moni on ollut univajeilla, teidän kuitenkin pitää jaksaa duunissa etc..täytyy nostaa lippua kaikille. Jos oiken hikoiluttaa tee niinku mä,laitat märän kylmän pyyhkeen päähän,jopa naaman yli,viilentää...Toivotaan että nämä enemmän normaalit ilmat jatkuisivat! ja vettä sataisi..

        haha viisas ninja? nooh..voi olla,olinhan sensein koulutuksessa;D viisas oot sieki,älä välitä räksyttäjistä,nälkänen rakki vaan etsii likaista luuta :) mä lähen zombeilemaan vesimelonin suuntaan,otatko slaissin? :)

        .. Noh, En lähe lyömään vetoja, voihan se hyvin näin olla(kin).. ;D.. Harmi, kun ei osaa Kommunikoida KattoKärpästen kanssa ja/tai ole sellaisia SuperVoimia, millä vois asian Selvittää.. ;D

        .. Kyllä tässä varmaan jossain vaiheessa pitäis sinne Luontohon lähteä.. Naatiskelemaan&Keräilemään LuonnonEnerGiaa.. =)

        .. Hassu Ninja.. Menee Ansaan Ihan Ite.. ;D.. Odottaisin vain Rauhassa, että Ninja Väsyy Sähisemiseen ja sitten Kävisin Noutamassa sen Väsähtäneen Sähisijän alas, jos sillä olis voimat niin loppu, ettei se ite pääse.. =).. TummaaSuklaatia, Pähkinöitä, KivennäisVettä ja Vaiks Ompun kaivaisin sille Repusta, niin eiköhän se siitä taas Piristyis.. ;D

        .. Jeps.. Niillä on Pakko olla jotain ReptiliAani Geenejä.. ;D.. Mut Onneks Raikas&Hapekas VeliSyksy on Ihan Just KulmanTakana.. =).. Antaa meinaa Helteille Kyytiä se Jantteri.. ;D

        "Terveestä saadaan lämpöuupunut muutamassa tunnissa"
        https://yle.fi/uutiset/3-10334864

        "Lämpöuupumus on vaarallista myös terveelle aikuiselle, ja se voi jatkua huomaamatta pitkäänkin – ”Todella alitunnistettu tila”"
        https://www.is.fi/terveys/art-2000005774405.html

        .. Google Kertoo Lissää, jos kiinnostaa noi Jutskat.. ;P

        .. Kiits Slaissista.. *mutustelee kiitollisena*.. Ja ViileempiäKelejä Toivottaa Hän.. =).. Ja Kaikkea Iloista ja HauskaaKinKin.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, En lähe lyömään vetoja, voihan se hyvin näin olla(kin).. ;D.. Harmi, kun ei osaa Kommunikoida KattoKärpästen kanssa ja/tai ole sellaisia SuperVoimia, millä vois asian Selvittää.. ;D

        .. Kyllä tässä varmaan jossain vaiheessa pitäis sinne Luontohon lähteä.. Naatiskelemaan&Keräilemään LuonnonEnerGiaa.. =)

        .. Hassu Ninja.. Menee Ansaan Ihan Ite.. ;D.. Odottaisin vain Rauhassa, että Ninja Väsyy Sähisemiseen ja sitten Kävisin Noutamassa sen Väsähtäneen Sähisijän alas, jos sillä olis voimat niin loppu, ettei se ite pääse.. =).. TummaaSuklaatia, Pähkinöitä, KivennäisVettä ja Vaiks Ompun kaivaisin sille Repusta, niin eiköhän se siitä taas Piristyis.. ;D

        .. Jeps.. Niillä on Pakko olla jotain ReptiliAani Geenejä.. ;D.. Mut Onneks Raikas&Hapekas VeliSyksy on Ihan Just KulmanTakana.. =).. Antaa meinaa Helteille Kyytiä se Jantteri.. ;D

        "Terveestä saadaan lämpöuupunut muutamassa tunnissa"
        https://yle.fi/uutiset/3-10334864

        "Lämpöuupumus on vaarallista myös terveelle aikuiselle, ja se voi jatkua huomaamatta pitkäänkin – ”Todella alitunnistettu tila”"
        https://www.is.fi/terveys/art-2000005774405.html

        .. Google Kertoo Lissää, jos kiinnostaa noi Jutskat.. ;P

        .. Kiits Slaissista.. *mutustelee kiitollisena*.. Ja ViileempiäKelejä Toivottaa Hän.. =).. Ja Kaikkea Iloista ja HauskaaKinKin.. ;D

        No ainakin voit paremmin ku mä, vedin överit taas ruoalla haha tai ei övereitä mut rupes niin pirusti ramasee ton makkara "pizzan" jälkeen,ihan ku ois ollu kännissä ^-^ Jostain syystä nyt kun ollu super kuuma,ruoka vetää ihan piippuun,jos et syö,oot silti ihan tööt..oispa jotain ruoka kapseleita haha Mut toivottavasti viikko alkoi hyvin siellä:)
        mä huomasin et edellinen viesti oli vähän pitkä joten yritän pätkiä..
        Missäpäin sitten asustelet,onko luontoa paljon lähellä? Mä oon pääkaupunkiseudulla(yäk) mutta mökki on somerolla,voi vitsi miten kaipaan sinne,yhen kerran vaan olin,toukokuun alku,ennen tätä kuumuutta. työt jäi pahasti kesken,meidän pitäis kaataa puita urakalla ja kattoremppa odottaa..nyyh,mitenköhän mun mustikat ja sienet tänä vuonna??:( mulla on muuten siellä lemppari puu jota halailen;) halaatko sä puita?
        haha joo,voi käydä noin,mä olen niin latautunut ja karvat pystyssä että voi ninjalta olla puhti pois muutamassa minuutissa,sinne mä sitten nuupahdan oksalle kiikkumaan,kuplia tulee päästä mutta nuuskis pelastaa..oooh,mitä sun repusta löytyy??:D mä olen rolaamassa sitä ennen kuin edes tarjoat;D jätän kiltisti mun shurikenit nurmikolle kun meillä on piknikki,sulla on parhaat eväät ^^, <3
        muuten,meinasin taas itkeä kun luin säätiedotuksen,saatana-helle tulee takasin! mutta pitäis lähteä menee sen jälkeen,ja ukkosta muka tiedossa,tuliskin! onko sielläpäin satanu yhtään? Toivottavasti tulee veli syksy eikä iso veli valvoo har har: p
        kiitos linkeistä,luin ne..huolestuttaa,tos sanottiin just et lämpöhalvaus voi tulla hitaasti,ai jai..mun on kyl nyt tsempattava juttujen kaa,suolot ja mineraalit varmaan ihan nollissa.pelkkä suola ei taida riittää..
        noh,maistuko vesimeloni?:) sitä on lisääkin mut nyt persikoita num! *ota koppi* viileitä kelejä odotellessa ja mutantteja spottailessa ;D


      • peppupupu kirjoitti:

        No ainakin voit paremmin ku mä, vedin överit taas ruoalla haha tai ei övereitä mut rupes niin pirusti ramasee ton makkara "pizzan" jälkeen,ihan ku ois ollu kännissä ^-^ Jostain syystä nyt kun ollu super kuuma,ruoka vetää ihan piippuun,jos et syö,oot silti ihan tööt..oispa jotain ruoka kapseleita haha Mut toivottavasti viikko alkoi hyvin siellä:)
        mä huomasin et edellinen viesti oli vähän pitkä joten yritän pätkiä..
        Missäpäin sitten asustelet,onko luontoa paljon lähellä? Mä oon pääkaupunkiseudulla(yäk) mutta mökki on somerolla,voi vitsi miten kaipaan sinne,yhen kerran vaan olin,toukokuun alku,ennen tätä kuumuutta. työt jäi pahasti kesken,meidän pitäis kaataa puita urakalla ja kattoremppa odottaa..nyyh,mitenköhän mun mustikat ja sienet tänä vuonna??:( mulla on muuten siellä lemppari puu jota halailen;) halaatko sä puita?
        haha joo,voi käydä noin,mä olen niin latautunut ja karvat pystyssä että voi ninjalta olla puhti pois muutamassa minuutissa,sinne mä sitten nuupahdan oksalle kiikkumaan,kuplia tulee päästä mutta nuuskis pelastaa..oooh,mitä sun repusta löytyy??:D mä olen rolaamassa sitä ennen kuin edes tarjoat;D jätän kiltisti mun shurikenit nurmikolle kun meillä on piknikki,sulla on parhaat eväät ^^, <3
        muuten,meinasin taas itkeä kun luin säätiedotuksen,saatana-helle tulee takasin! mutta pitäis lähteä menee sen jälkeen,ja ukkosta muka tiedossa,tuliskin! onko sielläpäin satanu yhtään? Toivottavasti tulee veli syksy eikä iso veli valvoo har har: p
        kiitos linkeistä,luin ne..huolestuttaa,tos sanottiin just et lämpöhalvaus voi tulla hitaasti,ai jai..mun on kyl nyt tsempattava juttujen kaa,suolot ja mineraalit varmaan ihan nollissa.pelkkä suola ei taida riittää..
        noh,maistuko vesimeloni?:) sitä on lisääkin mut nyt persikoita num! *ota koppi* viileitä kelejä odotellessa ja mutantteja spottailessa ;D

        .. Eiköhän Tankkaus Aiheuta Kaikille Väsymyksen, jos/kun Vetasee kerralla Isomman Satsin.. Varsinkin, jos on Piästänyt VerenSokerit sitä aiemmin Liian Alas.. ;P

        .. Luonto ei voi olla Ikinä Tarpeeks Lähellä.. Paitsi, jos Assuu Sen Keskellä.. =).. Harmikseni täytyy todeta, ettei näin Tällä(kään) hetkellä ole.. Mut joo.. On mulla Varpisti Paremmat Olot tän asian Suhteen vrt. Suhun.. Pikku MenninKäisenä on Tullut Tuota PuuKansan Halimista harrastettua enemmän.. Nykyisin se taitaa olla mennyt enemmänkin sellaiseksi satunnaiseksi Silittelyksi&Kättelyksi.. ;D .. Tunnen kyllä Vahvaa MonenTason SymbiOosia niitä kohtaan.. Pienestä Asti "saanut" ja/tai "Imemällä Imenyt" niiltä/niistä Voimaa&EnerGiaa jne.. ;P

        .. Kyllä sitä voisi Varpisti niinkin sanoa, että PuuKansa jne. on mulle(kin) kuin Juuret/Juuristo Puille.. Ne on Suorassa, Vahvassa ja Syvässä Yhteydessä ÄitiMaahan ja Toimivat Porttina/Väylänä/Tulkkina jne. ÄitiMaan ja Monien sen Asukkaiden Välillä.. =)

        "helle tulee takasin!"

        .. Eipäs aleta tekemään KärpäsestäHärkästä.. ;D

        .. Toivotaan, että Piäset koht Sinne LuonnonKeskelle viettämään aikaa niin paljon kuin tarvetta on ja että löydät noita LuonnonAntimia sen verran, kuin Kaipaatkin.. =)

        .. Oli Hjyvää.. En kait mä muuten olis ottanut&kiittänyt.. ;D.. Ja kaivele Reppua ihan rauhassa ja ota mitä haluat.. =).. Nuuskalla on yleensä aina Jemma&VaraVarasto lähellä, mistä voi ottaa&hakea Täyrennystä, jos Reppu tyhjenee Eväistä jne.. ;D

        .. Jeps.. Muista Pittää ittestäs Hyvää Huolta.. Hyvää PäivänJatkoa Sinne.. =)


    • Ykstavallinenakka

      Viisaita mielipiteitä aloituksella, ja videoitakin katsoin

    • Vihreät, ruotsiksi Gröna Lund. Puheenjohtaja, ruotsiksi King Kong.

    • Hemmoteltuja lapsia rikkaista perheistä..

      Ei minkäänlaista todellisuudentajua..


      Aasia aasialaisille.
      Afrikka afrikkalaisille.
      Lähi-itä muslimeille..

      Eurooppa kaikille. :D

      Sitä toivoo jo että Venäjä hyökkää..

      • Mutta kun ei venäjälläkään oo oikein intressejä tähän ruappahousujen maahan haha ainoastaan tiettyihin maapläntteihin : p


      • peppupupu kirjoitti:

        Mutta kun ei venäjälläkään oo oikein intressejä tähän ruappahousujen maahan haha ainoastaan tiettyihin maapläntteihin : p

        Pohjoismaat on sodankäynnin kannalta tärkeitä maita..

        Ja onhan täällä resursseja ja toimiva infrastruktuuri.. Toisin kuin noissa kommari alusmaissa.


        Sanonpahan vaan että nää vasemmistolais hinttari poliitikot on heikentäny koko euroopan..

        Putin on kova jätkä..
        Se ei ala mitään sateenkaariporukkaa, islamisteja hännystelemään..


      • siniristipunalippu
        KonnaKettu kirjoitti:

        Pohjoismaat on sodankäynnin kannalta tärkeitä maita..

        Ja onhan täällä resursseja ja toimiva infrastruktuuri.. Toisin kuin noissa kommari alusmaissa.


        Sanonpahan vaan että nää vasemmistolais hinttari poliitikot on heikentäny koko euroopan..

        Putin on kova jätkä..
        Se ei ala mitään sateenkaariporukkaa, islamisteja hännystelemään..

        Vaikka itsekin pidän venäjää suomen ainoana sotilaallisena uhkana olen kanssasi samaa mieltä että venäjän vallan alla olemisessa olisi se hyvä puoli että kaikenmaailman matut ja homot ei valtaisi feministillään tätä maata vaan heidät joko potkittaisiin pihalle tai poltettaisiin roviolla mutta kun suomi on niin idioottimaisen vallan alla joka kuvittelee lapsen omaisesti että tämä maa elättää kyllä kaikki muut mutta ei omiaan niin siinä vaiheessa oikein toivon että nato uhka menisi jo siihen pisteeseen että ne vihreät miehet rajan takaa valuisivat pikkuhiljaa rajan yli tänne ja punalippu alkaisi liehumaan helsingissä. Sori vaan mutta isänmaallisestakin voi tulla isänmaan vastainen siinä vaiheessa kun roskasakki johdossa pilaa koko maan.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Pohjoismaat on sodankäynnin kannalta tärkeitä maita..

        Ja onhan täällä resursseja ja toimiva infrastruktuuri.. Toisin kuin noissa kommari alusmaissa.


        Sanonpahan vaan että nää vasemmistolais hinttari poliitikot on heikentäny koko euroopan..

        Putin on kova jätkä..
        Se ei ala mitään sateenkaariporukkaa, islamisteja hännystelemään..

        Euroopan heikentäminenhän oli koko pointti kettu,ootas vaan kun agenda 2030 ponkasee käyntiin lol. Liian vähän puhutaan tästä ilmastonmuokkauksesta,mitä se aiheuttaa,miten se vaikuttaa eurooppaan,mitä sillä voidaan saavuttaa.
        tämä on surullista,niin paljon kun tämä maa merkitsee minulle mutta rehellisesti,kuinka moni on valmis uhraamaan henkensä TÄMÄN maan puolesta(ja tämän hallituksen) vaikeita asioita ajatella,miten homma on muuttunut.
        http://www.volkwordtwakker.nl/en/agenda-21-agenda-2030-illuminati-new-world-order/


      • peppupupu kirjoitti:

        Euroopan heikentäminenhän oli koko pointti kettu,ootas vaan kun agenda 2030 ponkasee käyntiin lol. Liian vähän puhutaan tästä ilmastonmuokkauksesta,mitä se aiheuttaa,miten se vaikuttaa eurooppaan,mitä sillä voidaan saavuttaa.
        tämä on surullista,niin paljon kun tämä maa merkitsee minulle mutta rehellisesti,kuinka moni on valmis uhraamaan henkensä TÄMÄN maan puolesta(ja tämän hallituksen) vaikeita asioita ajatella,miten homma on muuttunut.
        http://www.volkwordtwakker.nl/en/agenda-21-agenda-2030-illuminati-new-world-order/

        Hei.. Ehkä me voidaan mennä Syyriaan pakolaisiksi..
        Taikka Afrikkaan.

        Ne on niin auttavaista porukkaa.. Ja eihän ne meitä vihaa vaan entisiä valkosia siirtomaaherroja.
        Eihän ne paikalliset sua tapa pelkän ihonvärin perusteella vaan ne selvittää sun taustat ja päättää sitten tuleeko sitä kuulaa kalloon vai ei.


      • peppupupu kirjoitti:

        Euroopan heikentäminenhän oli koko pointti kettu,ootas vaan kun agenda 2030 ponkasee käyntiin lol. Liian vähän puhutaan tästä ilmastonmuokkauksesta,mitä se aiheuttaa,miten se vaikuttaa eurooppaan,mitä sillä voidaan saavuttaa.
        tämä on surullista,niin paljon kun tämä maa merkitsee minulle mutta rehellisesti,kuinka moni on valmis uhraamaan henkensä TÄMÄN maan puolesta(ja tämän hallituksen) vaikeita asioita ajatella,miten homma on muuttunut.
        http://www.volkwordtwakker.nl/en/agenda-21-agenda-2030-illuminati-new-world-order/

        Niinpä..

        Kiitos Merkelin kaltasten kommarikotkien Saksan armeijaki on poljettu ihan alas.
        Ruikuttavat vaan Trumpilta ja jenkeiltä almuja.
        Ja Trumpin pitäs niitä kuulemma antaa mutta vanhana rasistina se ei suostu.

        Kyseenalaistan ilmastonmuutoksen.. On tullu seurattua sitä öyhötystä jo vuosia ja uhkakuvat ei ole toteutunu..
        Niiden lippulaiva Leonardoki itte vetelee joillain yksityiskoneilla joiden yhden lennon polttoainemäärällä lämmittäis aika monta kämppää vuoden päivät täällä pohjosessa.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niinpä..

        Kiitos Merkelin kaltasten kommarikotkien Saksan armeijaki on poljettu ihan alas.
        Ruikuttavat vaan Trumpilta ja jenkeiltä almuja.
        Ja Trumpin pitäs niitä kuulemma antaa mutta vanhana rasistina se ei suostu.

        Kyseenalaistan ilmastonmuutoksen.. On tullu seurattua sitä öyhötystä jo vuosia ja uhkakuvat ei ole toteutunu..
        Niiden lippulaiva Leonardoki itte vetelee joillain yksityiskoneilla joiden yhden lennon polttoainemäärällä lämmittäis aika monta kämppää vuoden päivät täällä pohjosessa.

        Merkel..siitä ei edes puhuta,yks merkkihenkilöistä tässä maahantunkeutumis operaatiossa. Mutta tiedätkö mitä,se meni niinkuin suunnitelmaan kuului..silloin kun Saksa murenee,vallassa,tiedät että eurooppa on kusessa. Suomihan on vaan EUn perseenlipoja, sellanen testi maa,nyt tätä gulaggi touhua hahmotellaan täällä,harmi vaan että sinne joutuu tavallinen kansalainen. Trump ja Putin,vaikka YLEINEN mielipide on,molemmat on perseestä asiahan ei taida olla niin,älykkäitä. (joo,trumppi kyllä sekoileekin joskus haha)
        darling,uskotko jos sanon,ilmastonmuutosta ei taida olla olemassakaan,se on ilmastonMUOKKAUS.. monia muokkaus projekteja menossa tälläkin hetkellä. suomeenhan rakennettiin HAARP masto,oliko se 2015? sen jälkeen meilläkin on ollut jatkuvia extremejä. mistä luulette että "käristekupoli" hyppää suomen päälle tosta noin vaan eikä liiku kuukausiin,vielä parempaa,ei sada kuukausiin lol parasta oli kyllä KELTAINEN lumi TOUKOKUUSSA 2017,veljenpojatkin sanoivat nyt ei kyllä ole oikeaa lunta.
        noi hollywood starat,monet on niin mukana "gamessa" ja vierailee bohemian grovessa että niitä ei kannata uskoa,ikinä. tottakai monet uskovat koska julkkis..
        tässä taas linkkejä,olen linkki pupu:D
        https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove
        https://www.geoengineeringwatch.org/


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Hei.. Ehkä me voidaan mennä Syyriaan pakolaisiksi..
        Taikka Afrikkaan.

        Ne on niin auttavaista porukkaa.. Ja eihän ne meitä vihaa vaan entisiä valkosia siirtomaaherroja.
        Eihän ne paikalliset sua tapa pelkän ihonvärin perusteella vaan ne selvittää sun taustat ja päättää sitten tuleeko sitä kuulaa kalloon vai ei.

        yyyh,kuka haluais johonkin syyrian pakolaiseks ^_^ niin rupunen mesta mutta nippelitietoa,jopa syyriassa on metallibändejä;) kuulin muuten kovaa kamaa,etiopialainen metallibändi..kuuntele,ei naurun asia \m/ https://www.youtube.com/watch?v=R4IaPjLkblA&t=125s


      • Kolhu
        peppupupu kirjoitti:

        Merkel..siitä ei edes puhuta,yks merkkihenkilöistä tässä maahantunkeutumis operaatiossa. Mutta tiedätkö mitä,se meni niinkuin suunnitelmaan kuului..silloin kun Saksa murenee,vallassa,tiedät että eurooppa on kusessa. Suomihan on vaan EUn perseenlipoja, sellanen testi maa,nyt tätä gulaggi touhua hahmotellaan täällä,harmi vaan että sinne joutuu tavallinen kansalainen. Trump ja Putin,vaikka YLEINEN mielipide on,molemmat on perseestä asiahan ei taida olla niin,älykkäitä. (joo,trumppi kyllä sekoileekin joskus haha)
        darling,uskotko jos sanon,ilmastonmuutosta ei taida olla olemassakaan,se on ilmastonMUOKKAUS.. monia muokkaus projekteja menossa tälläkin hetkellä. suomeenhan rakennettiin HAARP masto,oliko se 2015? sen jälkeen meilläkin on ollut jatkuvia extremejä. mistä luulette että "käristekupoli" hyppää suomen päälle tosta noin vaan eikä liiku kuukausiin,vielä parempaa,ei sada kuukausiin lol parasta oli kyllä KELTAINEN lumi TOUKOKUUSSA 2017,veljenpojatkin sanoivat nyt ei kyllä ole oikeaa lunta.
        noi hollywood starat,monet on niin mukana "gamessa" ja vierailee bohemian grovessa että niitä ei kannata uskoa,ikinä. tottakai monet uskovat koska julkkis..
        tässä taas linkkejä,olen linkki pupu:D
        https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove
        https://www.geoengineeringwatch.org/

        Missä tuo haarp-masto sijaitsee?


      • peppupupu kirjoitti:

        yyyh,kuka haluais johonkin syyrian pakolaiseks ^_^ niin rupunen mesta mutta nippelitietoa,jopa syyriassa on metallibändejä;) kuulin muuten kovaa kamaa,etiopialainen metallibändi..kuuntele,ei naurun asia \m/ https://www.youtube.com/watch?v=R4IaPjLkblA&t=125s

        Tottakai ne ottaa meät avosylin vastaan kun ollaanhan meki niitä autettu..

        Saahaan ilmaset kämpät, ruuat ja vielä vähän taskurahaa...
        Ja he vielä tarjoavat meille valinnanvaraa ruuan suhteen.. Ettei tarvi vässykän syyä sellasta mitä ei haluais.


        Joo havaitsin liudan tummia pimuja jotka fanitti metallimusiikkia tuossa joku aika sitten.
        Oon aina niin tarkkana.


      • Kolhu kirjoitti:

        Missä tuo haarp-masto sijaitsee?

        Näyttäis olevan Sodankylässä,netissä on ihan tietoa, tää olis Eiscat. Muistin vuoden väärin,tsorkke. Jokainenhan siis uskoo mihin haluaa, mä vaan heittelen näitä ajatuksia, että mitä jos..toi kaikenkattava jenkkiläinen virallinen geoengineering watch on paras sivusto,siellä on infoa ihan kaikesta,enkuks tietenkin.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tottakai ne ottaa meät avosylin vastaan kun ollaanhan meki niitä autettu..

        Saahaan ilmaset kämpät, ruuat ja vielä vähän taskurahaa...
        Ja he vielä tarjoavat meille valinnanvaraa ruuan suhteen.. Ettei tarvi vässykän syyä sellasta mitä ei haluais.


        Joo havaitsin liudan tummia pimuja jotka fanitti metallimusiikkia tuossa joku aika sitten.
        Oon aina niin tarkkana.

        Uuuh empä tiedä kettu,avosylin vastaan? ^-^ Sä saat puukosta ja mut heitetään ojaan,jiihaa että sellanen trippi lol. Joutu muuten kreikkakin kivasti kärsimään sillon kun tää rynnäkkö alko..
        hmm,haluatko sä todella kämpän syyriasta? voit mennä yksin kettu,siellä ei oo edes sähköjä ja ovetkin viturallaan ^-^ mä lähen rentoutuu jonnekkin aasiaan,kauas kaikesta tosta,lähetä mulle pulupostia syyriasta;D
        ai jaa,näitkö sä nää tummat metallimimmit siellä lapissa??:) wau,mäkin haluisin nähä ja vähän jubailla:D mut joo,kuuntele ihan mielenkiinnosta toi linkki,erittäin mukava ylläri,sehän on hyvää!


      • peppupupu kirjoitti:

        Uuuh empä tiedä kettu,avosylin vastaan? ^-^ Sä saat puukosta ja mut heitetään ojaan,jiihaa että sellanen trippi lol. Joutu muuten kreikkakin kivasti kärsimään sillon kun tää rynnäkkö alko..
        hmm,haluatko sä todella kämpän syyriasta? voit mennä yksin kettu,siellä ei oo edes sähköjä ja ovetkin viturallaan ^-^ mä lähen rentoutuu jonnekkin aasiaan,kauas kaikesta tosta,lähetä mulle pulupostia syyriasta;D
        ai jaa,näitkö sä nää tummat metallimimmit siellä lapissa??:) wau,mäkin haluisin nähä ja vähän jubailla:D mut joo,kuuntele ihan mielenkiinnosta toi linkki,erittäin mukava ylläri,sehän on hyvää!

        No sellasen käsityksen olen saanut näiden suvakkien puheista..

        Antti Auttavaisia koko islamisti sakki.. Koskaan eivät tee kenellekkään pahaa ja jos tekevätkin niin se on loppupeleissä valkoisten syytä..

        :D

        Oon mie joskus käyny lapin ulkopuolellaki piipahtaan kattomassa minkälaisia otuksia te ootta. :D

        Sitten oon tavannu somen kautta.. Skypettäny jne.


        Joskus on rankkaa olla rasisti.


      • peppupupu kirjoitti:

        Merkel..siitä ei edes puhuta,yks merkkihenkilöistä tässä maahantunkeutumis operaatiossa. Mutta tiedätkö mitä,se meni niinkuin suunnitelmaan kuului..silloin kun Saksa murenee,vallassa,tiedät että eurooppa on kusessa. Suomihan on vaan EUn perseenlipoja, sellanen testi maa,nyt tätä gulaggi touhua hahmotellaan täällä,harmi vaan että sinne joutuu tavallinen kansalainen. Trump ja Putin,vaikka YLEINEN mielipide on,molemmat on perseestä asiahan ei taida olla niin,älykkäitä. (joo,trumppi kyllä sekoileekin joskus haha)
        darling,uskotko jos sanon,ilmastonmuutosta ei taida olla olemassakaan,se on ilmastonMUOKKAUS.. monia muokkaus projekteja menossa tälläkin hetkellä. suomeenhan rakennettiin HAARP masto,oliko se 2015? sen jälkeen meilläkin on ollut jatkuvia extremejä. mistä luulette että "käristekupoli" hyppää suomen päälle tosta noin vaan eikä liiku kuukausiin,vielä parempaa,ei sada kuukausiin lol parasta oli kyllä KELTAINEN lumi TOUKOKUUSSA 2017,veljenpojatkin sanoivat nyt ei kyllä ole oikeaa lunta.
        noi hollywood starat,monet on niin mukana "gamessa" ja vierailee bohemian grovessa että niitä ei kannata uskoa,ikinä. tottakai monet uskovat koska julkkis..
        tässä taas linkkejä,olen linkki pupu:D
        https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove
        https://www.geoengineeringwatch.org/

        Merkel on aika piru naiseksi..

        Olihan se sillon nuoruudessaanki haarat levällään neuvosto miehittäjiin päin.
        Oikea Babylonin huo*a.

        Vasemmistolaiset "anti-fasistiset" vie meiltä oikeuden puhua vapaasti.. Joutuu linnaan "vihapuheesta".

        Trumppia vihataan koska hän on valkoinen heteroseksuaali mies...
        Sen puheita editoidaan niin että ne kuulostaa sodanjulistukselta.

        Tosi räikeää vääristelyä..
        Kannattaa jalkautua ja kaivaa alkuperäiset haastattelut esille.

        Nyt jenkit juhlistaa sitä että työttömyys on laskenut ja talous on nousussa.. Kaikki Trumpin ansiota..

        Sitähän on kutsuttu "failed billionaire" mutta mikähän helvetti se sellanen on... :D
        Epäonnistunut miljardööri...
        Ei se ainakaan kovin pahasti ole epäonnistunu. :D


        Mun mielestä se on isänmaallinen liikemies joka haluaa luoda jotain pysyvää ennenkuin aika jättää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe