Tylyt naiset vaativat netissä rahaa ja luksuslahjoja - ”Säästöpossumiehet” maksavat kiltisti ja nauttivat siitä:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808052201116209_rk.shtml
Tuossahan olisi joillekin palstanaisille ihan kutsumushomma ja sillä vielä tienaisikin, voisi ätmitellä päivät pääksytysten ja tilille kilisisi rahaa, hieno homma. Ainakin wuppiksella, flowerilla, linerillä ja puskista huutelevilla kurpilla olisi mahdollisuus varmaan tehdä hyviä tilejä, pienellä harjoittelulla muutkin varmaan oppisivat.
Löytyi palstanaisille sivutienesti
54
693
Vastaukset
Tää touhuhan on ollut menossa jo pitkään,ainakin ulkomailla, suomi tulee taas perässä : p
Noilla maksaja miehillähän on alistumis-bitch fetissi :)Joo, sinänäs kummallista ettei ole täällä vielä lyönyt läpi, palstan miesten kertoman mukaan tylyistä naisista meillä ainakaan ei ole pulaa :D Pitäisiko tehdä vientituote, tylyjä naisia Suomesta Saudi-arabian öljysheikeille? Harmi kun se varmaan katsottaisiin ihmiskaupaksi eikä naisen tylyydestä välttämättä olisi takeita, joku saattaisi kovasti rahaa saatuaan pehmentyäkin ja olisi sitten ihan pilalla tylyn naisen rooliin.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, sinänäs kummallista ettei ole täällä vielä lyönyt läpi, palstan miesten kertoman mukaan tylyistä naisista meillä ainakaan ei ole pulaa :D Pitäisiko tehdä vientituote, tylyjä naisia Suomesta Saudi-arabian öljysheikeille? Harmi kun se varmaan katsottaisiin ihmiskaupaksi eikä naisen tylyydestä välttämättä olisi takeita, joku saattaisi kovasti rahaa saatuaan pehmentyäkin ja olisi sitten ihan pilalla tylyn naisen rooliin.
Hahaa,takasin täällä,mä yritän löytää eilisiä keskusteluja,tää on jotenkin sekasin niin joutuu ettimään itte,sori jos unohdin jotain:)
Mua nauratti tää,joo..koska on niiiin paljon aivan hirveitä bitchejä täällä niin nehän kannattaisi lähettää noihin fetissi-massi maihin haha saudeissa saattaisi lähteä kyllä henki ja mä luulen että ne dikkaa enemmän saksalaisista,kunnon frau tyyppisestä;) mutta japani on oikea maa! japanihan on kaikkein perverssein maa ja siellä kysyntää on vaikka mille,ei todellakaan tartte edes ottaa kontaktia kaikessa,ne maksaa..siinä olis hyvä rahareikä,mennä tylyttämään japaniin:DTaas yks syy lisää laittaa rajat kiinni. :D
Herkun saa laittaa naamalle mutta sen enempää en alistu. :D
Miehet on hulluja..
Hulluja, sano.Ei tuo vielä riitä, en maksaisi noin laimeasta kommentista senttiäkään. Pystyt kyllä parempaankin :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tuo vielä riitä, en maksaisi noin laimeasta kommentista senttiäkään. Pystyt kyllä parempaankin :D
Mistähän noita kaheleita löytäis?
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä niitä varmaan netin syövereitä kaivelemalla löytyisi :)
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä niitä varmaan netin syövereitä kaivelemalla löytyisi :)
Eikö tää palsta olekaan syvimpiä syövereitä...
- NainenRuudunTakaa
Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä. Selvästi olis mulle duuni tässä.
Minäkin osaan olla tyly, mutta sitä ei kai voi valjastaa rahantekoon.
Sähän voisit luoda valeprofiilin, esiintyisit naisena ihan niin kuin epäilemäsi trollinaiset.
Harmaaritari kirjoitti:
Sähän voisit luoda valeprofiilin, esiintyisit naisena ihan niin kuin epäilemäsi trollinaiset.
Meitä olisi sitten ihan liikaa.
Ananias kirjoitti:
Meitä olisi sitten ihan liikaa.
Jos harjoittaisit tuota tointa kansainvälisillä markkinoilla uskoisin että sinne nokkela sanasepppo hyvinkin sekaan sopisi. Palstan valkoritareilla voisit ensin harjoitella :D
Harmaaritari kirjoitti:
Jos harjoittaisit tuota tointa kansainvälisillä markkinoilla uskoisin että sinne nokkela sanasepppo hyvinkin sekaan sopisi. Palstan valkoritareilla voisit ensin harjoitella :D
Nuuskaa olen tylyttänyt, mutta se ei ole maksanut niistä mitään.
Ananias kirjoitti:
Nuuska ei varmaan tosiaan olisi valmis maksamaan tylytyksestä, sun pitäis laajentaa asiakaskuntaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Nuuska ei varmaan tosiaan olisi valmis maksamaan tylytyksestä, sun pitäis laajentaa asiakaskuntaa.
Ehkä Nuuskan tulot ei riitä tylytyksiini?
Ananias kirjoitti:
Ehkä Nuuskan tulot ei riitä tylytyksiini?
Voi olla ja vaikka riittäisikin ruskin maksaisi mitään veikkaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Voi olla ja vaikka riittäisikin ruskin maksaisi mitään veikkaan.
Voisin yrittää kiristää jos ei maksa.
Ananias kirjoitti:
Voisin yrittää kiristää jos ei maksa.
Nuuska tuskin luovuttaa yhteystietojaan kiristystarkoituksiin, on se niin ovela.
Harmaaritari kirjoitti:
Nuuska tuskin luovuttaa yhteystietojaan kiristystarkoituksiin, on se niin ovela.
Olen kyllä pohtinut että Nuuska ei ole se jona hän esiintyy. Ts. hän trollaa.
Ananias kirjoitti:
Äläs ny, en usko. Minä olen ainoastaan ihmetellyt miten hyvin näyttää netti pelaavan muumilaaksostakin käsin.
Harmaaritari kirjoitti:
Äläs ny, en usko. Minä olen ainoastaan ihmetellyt miten hyvin näyttää netti pelaavan muumilaaksostakin käsin.
Tää on vasta epäilyasteella, kerään nyt todisteita ennenkuin teen isot lööpit jutusta.
Ananias kirjoitti:
Tää on vasta epäilyasteella, kerään nyt todisteita ennenkuin teen isot lööpit jutusta.
Mihin lehteen?
Ananias kirjoitti:
Iltapäivälehtiin.
Taitais olla etusivun juttu, tai ainakin kiva klikkiotsikko.
"Nuuskamuikkunen paljastui. Nyt puhuu Ananas."Wwuwuw kirjoitti:
Taitais olla etusivun juttu, tai ainakin kiva klikkiotsikko.
"Nuuskamuikkunen paljastui. Nyt puhuu Ananas.""Nuuskamuikkunen paljastui huijariksi"
Luulen että juttu kiinnostaisi kansainvälistä lehdistöäkin, ainakin Japanissa muumit on iso juttu. Voisin olla omilla kasvoillani jutussa.Ananias kirjoitti:
"Nuuskamuikkunen paljastui huijariksi"
Luulen että juttu kiinnostaisi kansainvälistä lehdistöäkin, ainakin Japanissa muumit on iso juttu. Voisin olla omilla kasvoillani jutussa.Tiedätkos muuten miksi muumit on tuommoisia paksuja röllyköitä?:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/7/77/Muumipeikko2.jpg/250px-Muumipeikko2.jpg
Kukaan ei muistanut piirtää niille p..sereikää.Harmaaritari kirjoitti:
Tiedätkos muuten miksi muumit on tuommoisia paksuja röllyköitä?:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/7/77/Muumipeikko2.jpg/250px-Muumipeikko2.jpg
Kukaan ei muistanut piirtää niille p..sereikää.Oon joskus pohtinut että Nuuska olisi homo, mutta olisko? Jos osoittautuu trolliksi niin voi ollakin, muuten ei ehkä.
Ananias kirjoitti:
Oon joskus pohtinut että Nuuska olisi homo, mutta olisko? Jos osoittautuu trolliksi niin voi ollakin, muuten ei ehkä.
Nuuska on korkeasti moraalinen joutsenluonne, ihan hetero käsittääkseni.
Harmaaritari kirjoitti:
Nuuska on korkeasti moraalinen joutsenluonne, ihan hetero käsittääkseni.
Voi olla, Nuuska ei ole ylistänyt "charmantteja" setämiehiä.
Ananias kirjoitti:
Voi olla, Nuuska ei ole ylistänyt "charmantteja" setämiehiä.
Veikkaan että jos nuuska kohtaisi sopivasti joutsenluonteisen naisen siinä höyhenet vaan pöllyäisi kun nuuska veisi sitä kunnialliseen suhteeseen.
Harmaaritari kirjoitti:
Veikkaan että jos nuuska kohtaisi sopivasti joutsenluonteisen naisen siinä höyhenet vaan pöllyäisi kun nuuska veisi sitä kunnialliseen suhteeseen.
Jaa'a, sen kun näkisi vielä.
Ananias kirjoitti:
.. Olenhan Mä "Maksanut".. Samalla tai "Hieman" Suuremmalla Mitalla.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Olenhan Mä "Maksanut".. Samalla tai "Hieman" Suuremmalla Mitalla.. ;D
En ole kokenut saavani vastinetta palveluksilleni.
Harmaaritari kirjoitti:
.. Ei Kuulu Joutsenien Tapoihin.. Kyllä Se Olisi Aistillista Yhteis JoutsenTanssia, jos/kun Joutsen Sielut Syrämensä VastinParin Kohtaa.. =)
Ananias kirjoitti:
En ole kokenut saavani vastinetta palveluksilleni.
.. Noh, Se johtuu Varpisti ihan Siitä, että Multa tuo Touhu vie Energiaa (ainakin Piremmän Piäl) ja Sun Kaltaiset taas saavat siitä Energiaa.. Joten, kun Mä aattelen, että Eiköhän ole jo tullut annettua Tarpeeks, niin Sä Vuan Kaipaisit monesti Lissää Löylyä.. ;D
.. Noh, Se johtuu Varpisti ihan Siitä, että Multa tuo Touhu vie Energiaa (ainakin Piremmän Piäl) ja Sun Kaltaiset taas saavat siitä Energiaa.. Joten, kun Mä aattelen, että Eiköhän ole jo tullut annettua Tarpeeks, niin Sä Vuan Kaipaisit monesti Lissää Löylyä.. ;D
Kielimuuri on toinen.
Usein lopetan vain lukemasta epäselvää kommunikointiasi.Ananias kirjoitti:
.. En Trollaa.. Fiiliksen mukaan Tekstin Värittäminen jne. ei ole Trollaamista.. Ja edelleen.. Olen Varpisti Heterompi, kun Sä Ikuna.. ;D
.. En Trollaa.. Fiiliksen mukaan Tekstin Värittäminen jne. ei ole Trollaamista.. Ja edelleen.. Olen Varpisti Heterompi, kun Sä Ikuna.. ;D
Mistä kaltaisesi estynyt siipiveikko voi tietää seksuaalusen suuntautumisensa?
Ananias kirjoitti:
Kielimuuri on toinen.
Usein lopetan vain lukemasta epäselvää kommunikointiasi... Haittaaks Se?.. ;D
Ananias kirjoitti:
Mistä kaltaisesi estynyt siipiveikko voi tietää seksuaalusen suuntautumisensa?
.. Mietippä Sitä Sitten.. Tovi, jos Toinenkin.. =)
.. Haittaaks Se?.. ;D
Ei se minua haittaa, eikä varmaan sinuakaan jos sulla ei ole järkevää sanottavaa.
.. Mietippä Sitä Sitten.. Tovi, jos Toinenkin.. =)
En vaivaa asialla päätäni. Toivottavasti edes sulla itselläsi on asiasta valistunut arvaus.
Ananias kirjoitti:
Ei se minua haittaa, eikä varmaan sinuakaan jos sulla ei ole järkevää sanottavaa.
.. Noh, Sulla Harvemmin on.. Taas tätä Itsensä ProjiSoimista.. ;D
.. Noh, Sulla Harvemmin on.. Taas tätä Itsensä ProjiSoimista.. ;D
Eiköhän tämä ollut tässä. Illanjatkoja.
Ananias kirjoitti:
En vaivaa asialla päätäni. Toivottavasti edes sulla itselläsi on asiasta valistunut arvaus.
.. Ei mun Tartte Arvata/Arvailla.. Sun ehkä täytyy.. Sellasta se on Se JokaKolonNussijan Elämä.. ;D
Ananias kirjoitti:
Eiköhän tämä ollut tässä. Illanjatkoja.
.. Jeps.. Sun takias Meinas Mennä Teekin JääTeeks.. Noh, Onneks sentään Hunaja suli Ilman KommerVenkkejä Sekkaan.. ;P
.. IllanJatkoja Myös Sinne.. =).. *Hörppäilee HyvinHyvin Hautunutta Teetä*.. ;D
Kyllä julmille naisille maksetaan näyttävästi.
valtakunta kirjoitti:
Miten saa maailmasta hyvän jos pitää olla julma.🧐
Niinpä, sulle tuo ei oiskaan sopiva homma kun oot vähän liiankin kiltti luonne muutenkin käsittääkseni.
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä, sulle tuo ei oiskaan sopiva homma kun oot vähän liiankin kiltti luonne muutenkin käsittääkseni.
Jos olisin liian kiltti en pystyisi kieltäytymään.
Ja myöntyisin joka asiaan ja peräti valehtelis toinen eläisi onnensa kukkuloissa. En ole liian kiltti saan traumoja liika kilteydestä.
- Kaisanoasaa
Rahaa tulee heti kun nainen ottaa kullia suuhun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463199Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖382694Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1152440Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512193Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1511594
- 761475
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231298Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.321235