Sanokaa työpaikkoja missä voin kuunnella musiikkia kuulokkeistani. Ilman että se haittaa ketään.
Kiitos
Sanokaa työpaikkoja...
7
638
Vastaukset
- Sdfhjjg
Paikallaan tehtävä varastotyö eli sellainen, jossa ei ajeta trukilla tai pidetä mitään keräilykuulokkeita päässä. Voi toki olla, että joku on tämänkin mennyt jo kieltämään. Mutta voiko sellaista 8 h pakkaus / tuotekäsittelytyötä tehdä järjissään ilman musiikkia...
- Dropper23
Niinpä, ei kyllä uskois et ne sitä kieltäis
- Toimistoinssi
Jos teet työtä alle 3000€ kuukausipalkalla naisvaltaisessa työpaikassa, voit unohtaa ne luurit.
- Kokoonpano
Tehtaiden kokoonpanotyöt. Niitä ei ole paljon ja niihin ei kannata mennä, koska joutuu menemään henkilöstöpalveluyrityksen kautta. Etsi suoraa rekrytointia, voi ehkä onnistua.
Kerran yksi tehdas haki työntekijöitä ja ilahduin siitä, että tehtaan oma sähköposti otti vastaan hakemukset. Ajattelin, että voin kertoa itsestäni ja toisaalta kuulen työnkuvasta ammattimiehiltä. Kuulostaisi reilulle pelille kaikin puolin, eikö vain. Minulle soitti kuitenkin henkilöstöpalveluyritys, joten haistattelin välittömästi eukolle paskat. Joku mamma toimistossaan 100km päässä työpaikasta ei tiedä hevonkukkua työnkuvasta,. Hänen tarkoituksensa maan päällä on vetää välistä ja puhua pehmoisia. Tämä välistäveto on aina viime kädessä pois palkkatasosta.
Vastaus on kuitenkin tehtaiden tuotantolinjojen työt ja kokoonpanotyöt. Muuta ei juuri tule mieleen ja olen tutustunut työelämään aika laajalti. Vältä myös työpaikkoja, joissa etsitään tiimipelaajaa. Onnea etsintään.- haistapaskanVuokrafirmat
Oikein. Vuokrafirmoille pitää rueta laittamaan jauhot suuhun, niitä välistävetäjiä ei kukaan kaipaa!
Kerran olen ollut yhden vuokrafirman haastattelussa ja kyllä ämmä oli itseään täynnä, öykkärimäinen, ylenkatseellinen käytös, katsoikin kuin halpaa makkaraa ja narisi jostain mitättömistä pikkuseikoista. Myöhemmin puhelinkeskustelussa naljaisin mahdollisimman vittumaisen kommentin takaisin enkä sen koommin ole halunnut olla vuokratyöfirmojen kanssa missään tekemisissä.
Sääliksi käy ihmisiä jotka joutuu noiden pirujen kynsiin.
- 0lav1
vanhusten hoivatyössä,sitähän on tehty jo iät ja ajat.
- klsddfjdskjfkskfljkl
hoitsulla soi rokki kuulokkeissa samalla kun mummo taustalla yrittää hönkäistä: "s-siirtäisitkö persettäsi hiukan ettet istu rintakehäni päällä... nnngghhh..." ja sitten on taas yksi mummo heittänyt veivinsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740