Sanokaa työpaikkoja missä voin kuunnella musiikkia kuulokkeistani. Ilman että se haittaa ketään.
Kiitos
Sanokaa työpaikkoja...
7
648
Vastaukset
- Sdfhjjg
Paikallaan tehtävä varastotyö eli sellainen, jossa ei ajeta trukilla tai pidetä mitään keräilykuulokkeita päässä. Voi toki olla, että joku on tämänkin mennyt jo kieltämään. Mutta voiko sellaista 8 h pakkaus / tuotekäsittelytyötä tehdä järjissään ilman musiikkia...
- Dropper23
Niinpä, ei kyllä uskois et ne sitä kieltäis
- Toimistoinssi
Jos teet työtä alle 3000€ kuukausipalkalla naisvaltaisessa työpaikassa, voit unohtaa ne luurit.
- Kokoonpano
Tehtaiden kokoonpanotyöt. Niitä ei ole paljon ja niihin ei kannata mennä, koska joutuu menemään henkilöstöpalveluyrityksen kautta. Etsi suoraa rekrytointia, voi ehkä onnistua.
Kerran yksi tehdas haki työntekijöitä ja ilahduin siitä, että tehtaan oma sähköposti otti vastaan hakemukset. Ajattelin, että voin kertoa itsestäni ja toisaalta kuulen työnkuvasta ammattimiehiltä. Kuulostaisi reilulle pelille kaikin puolin, eikö vain. Minulle soitti kuitenkin henkilöstöpalveluyritys, joten haistattelin välittömästi eukolle paskat. Joku mamma toimistossaan 100km päässä työpaikasta ei tiedä hevonkukkua työnkuvasta,. Hänen tarkoituksensa maan päällä on vetää välistä ja puhua pehmoisia. Tämä välistäveto on aina viime kädessä pois palkkatasosta.
Vastaus on kuitenkin tehtaiden tuotantolinjojen työt ja kokoonpanotyöt. Muuta ei juuri tule mieleen ja olen tutustunut työelämään aika laajalti. Vältä myös työpaikkoja, joissa etsitään tiimipelaajaa. Onnea etsintään.- haistapaskanVuokrafirmat
Oikein. Vuokrafirmoille pitää rueta laittamaan jauhot suuhun, niitä välistävetäjiä ei kukaan kaipaa!
Kerran olen ollut yhden vuokrafirman haastattelussa ja kyllä ämmä oli itseään täynnä, öykkärimäinen, ylenkatseellinen käytös, katsoikin kuin halpaa makkaraa ja narisi jostain mitättömistä pikkuseikoista. Myöhemmin puhelinkeskustelussa naljaisin mahdollisimman vittumaisen kommentin takaisin enkä sen koommin ole halunnut olla vuokratyöfirmojen kanssa missään tekemisissä.
Sääliksi käy ihmisiä jotka joutuu noiden pirujen kynsiin.
- 0lav1
vanhusten hoivatyössä,sitähän on tehty jo iät ja ajat.
- klsddfjdskjfkskfljkl
hoitsulla soi rokki kuulokkeissa samalla kun mummo taustalla yrittää hönkäistä: "s-siirtäisitkö persettäsi hiukan ettet istu rintakehäni päällä... nnngghhh..." ja sitten on taas yksi mummo heittänyt veivinsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483