Kumpi menee edelle

Äitipuoliosaakaiken

Miehen lapset vai miehen uusi vaimo, lasten äitipuoli? Viikko ollaan styylatty ja mies ei muuta kun puhuu lapsistaan. Luulisi nyt pitävän mua edellä kun kerrran on pestaamassa lastensa äitipuoleksikin. En ole kovin innoissani siihen ryhtymässä, mutta pakkohan se on, jos mies haluaa että hänen lapsensa saa hyvän äitipuolen ja kasvattajan.
On kiva viettää iltaa kahden, mutta uskon että kohta ne kersat tulee tänne ja sekoittaa koko huushollin. Toki vaadin järjestystä ja minun kunnioitustani, ja se on miehenkin tajuttava, ettei lapsensa voi hankaloittaa minun elämääni täällä heillä. Onneksi on heillä äitikin joten voin kipaa heidät äidin luokse kun alkaa ärsyttää.
Uskon et meistä tulee mahtava perhe, jos ei joka päivä tarvi siivota ja kasvattaa ja opettaa ja pyykätä. Lika vaatteet vaan äidilleen ja minä kirjoitan ohjeet kasvatuksesta niin eiköhän se siltä suju.

7

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asian.tuntija

Asiantuntijoiden mukaan parisuhde on ykkönen, eli äitipuoli, on ykkönen näissä kuvioissa. Siihen pitää panostaa.

• jestas

Ai et äitipuoli olis yksi niistä lapsista, jota miehen pitää hoivata ja huolta. Älä ala äitipuoleks, se on lapsille ja sille miehelle paras.

• naiset.ensin

Kyseenalaistatko sinä asiantuntijalausuntoja? Ja milläköhän meriitillä? Lapset pyrkivät sabotoimaan isän uutta vaimoa, jolloin heille tulee näyttää välittömästi paikkansa lapsipuolen asemassa. Isän tulee näyttävästi suunnata kaiken huomionsa uuteen naiseen jotta ymmärtävät kuka on ykkönen ja pitää kuria ja järjestystä talossa. Huomion antaminen lapsille teettää vain hemmoteltuja huomionhakuisia lapsia jotka eivät ymmärrä itsenäistyä ajoissa kotoa etsimään omaa puolisoa.

• täystyrmäys

Kyllä miehelle uusi nainen on tärkein, samoin hänen lapsilleen uusi iätipuoli on tärkein. Parisuhde menee kaiken edelle, ilman sitä ei uudet vaimot pysty elämään, jos työttömänä ovat.

• kyllästyttäätämäshaisse

voi lissu-ressukkaa, uusi viikko ja uusi aloitus samasta asiasta, jälleen kerran.

• annabellacaroline

Se vähän riippuu asuuko lapset isän luona. Jos asuu he ovat tärkeimmät isälle. Jos siellä satunnaisesti on perheenrikkoja niin hänelle ei kuulu mitään, ei edes miehen huomio. Jos suttura asuu, niin silti hän on viimeisellä sijalla. Ensin on miehen lapset, miehen oma suku, ja exä ja exän suku, kaverit ja tutut ja uusi eukko sitten viimeisenä. Niin se menee. Turha luulla muuta. Olet kuitenkin viimeinen joka on tullut siihen yhteisöön ja rikkonut perheen niin et voi kuvitella että ponkaiset miehenkin yli. Paitsi jos olet kotiapulainen siivooja ja pyykkäri niin sitä tarvii, sitten oon jossain keksivaiheilla..jos et osii rikkonut perhettä ja oisit tullut miehen elämään sitten kun lapset ovat aikusia niin saattaisit olla toka.

• Tää on tämä sama mies kun aloittaa näitä "miehen lapsen kuuluu kunnioittaa äitipuoltaan"-
      aloituksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11141
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3678
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2590
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      258
      2581
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      4
      1828
    6. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      209
      1348
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1254
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1190
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1089
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1039
    Aihe