Kumpi menee edelle

Äitipuoliosaakaiken

Miehen lapset vai miehen uusi vaimo, lasten äitipuoli? Viikko ollaan styylatty ja mies ei muuta kun puhuu lapsistaan. Luulisi nyt pitävän mua edellä kun kerrran on pestaamassa lastensa äitipuoleksikin. En ole kovin innoissani siihen ryhtymässä, mutta pakkohan se on, jos mies haluaa että hänen lapsensa saa hyvän äitipuolen ja kasvattajan.
On kiva viettää iltaa kahden, mutta uskon että kohta ne kersat tulee tänne ja sekoittaa koko huushollin. Toki vaadin järjestystä ja minun kunnioitustani, ja se on miehenkin tajuttava, ettei lapsensa voi hankaloittaa minun elämääni täällä heillä. Onneksi on heillä äitikin joten voin kipaa heidät äidin luokse kun alkaa ärsyttää.
Uskon et meistä tulee mahtava perhe, jos ei joka päivä tarvi siivota ja kasvattaa ja opettaa ja pyykätä. Lika vaatteet vaan äidilleen ja minä kirjoitan ohjeet kasvatuksesta niin eiköhän se siltä suju.

7

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asian.tuntija

Asiantuntijoiden mukaan parisuhde on ykkönen, eli äitipuoli, on ykkönen näissä kuvioissa. Siihen pitää panostaa.

• jestas

Ai et äitipuoli olis yksi niistä lapsista, jota miehen pitää hoivata ja huolta. Älä ala äitipuoleks, se on lapsille ja sille miehelle paras.

• naiset.ensin

Kyseenalaistatko sinä asiantuntijalausuntoja? Ja milläköhän meriitillä? Lapset pyrkivät sabotoimaan isän uutta vaimoa, jolloin heille tulee näyttää välittömästi paikkansa lapsipuolen asemassa. Isän tulee näyttävästi suunnata kaiken huomionsa uuteen naiseen jotta ymmärtävät kuka on ykkönen ja pitää kuria ja järjestystä talossa. Huomion antaminen lapsille teettää vain hemmoteltuja huomionhakuisia lapsia jotka eivät ymmärrä itsenäistyä ajoissa kotoa etsimään omaa puolisoa.

• täystyrmäys

Kyllä miehelle uusi nainen on tärkein, samoin hänen lapsilleen uusi iätipuoli on tärkein. Parisuhde menee kaiken edelle, ilman sitä ei uudet vaimot pysty elämään, jos työttömänä ovat.

• kyllästyttäätämäshaisse

voi lissu-ressukkaa, uusi viikko ja uusi aloitus samasta asiasta, jälleen kerran.

• annabellacaroline

Se vähän riippuu asuuko lapset isän luona. Jos asuu he ovat tärkeimmät isälle. Jos siellä satunnaisesti on perheenrikkoja niin hänelle ei kuulu mitään, ei edes miehen huomio. Jos suttura asuu, niin silti hän on viimeisellä sijalla. Ensin on miehen lapset, miehen oma suku, ja exä ja exän suku, kaverit ja tutut ja uusi eukko sitten viimeisenä. Niin se menee. Turha luulla muuta. Olet kuitenkin viimeinen joka on tullut siihen yhteisöön ja rikkonut perheen niin et voi kuvitella että ponkaiset miehenkin yli. Paitsi jos olet kotiapulainen siivooja ja pyykkäri niin sitä tarvii, sitten oon jossain keksivaiheilla..jos et osii rikkonut perhettä ja oisit tullut miehen elämään sitten kun lapset ovat aikusia niin saattaisit olla toka.

• Tää on tämä sama mies kun aloittaa näitä "miehen lapsen kuuluu kunnioittaa äitipuoltaan"-
      aloituksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe