Hei! Olen suorittanut Open water diving kurssin alle vuosi sitten suomeksi ja olen olen lähdössä filippiineille marraskuussa. Ajattelin jos kävisin suorittamassa AWD kurssin siellä englannin kielellä. Englanti on pienissä määrin hallussa, mutta ihan kaikki sukellus sanat ei toki.
Onko AWD kurrissa sitä moni sivuista opetustekstuuria tai lopputenttiä kuten OWD:ssä? Vai onko se vain nämä pari pakollista ja muutama vaihtoehtoinen sukellus? Sukellus on teknisesti hyvässä hallussa, mutta teoreettinen kielimuuri mietityttää. Auttakaa alkajaa! :)
AWD kurssi englanniksi. Vaikeaa?
Sukeltaja
1
189
Vastaukset
- trilobiitti
Käy AOWD teoriat Suomessa ja sukellukset Filippiineillä niin kieliongelmat eivät ole yhtä suuria. Kun saat teorian suomeksi, ymmärrät myös mitä sukelluksien aika tehdään ja tavoitellaan.
Suosittelen myös deeppikurssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535260Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.954098En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153493- 473150
- 102590
- 222362
- 462257
- 392196
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341902- 641771