Laihduttamaan

Olen katellut että aika pulskia on kun jalkakäytävällä joutuu pientareen kautta ohittaan
Ilmoita

Läskit on leppoisampia! Ja ylipaino on ylivoimaa! Paljonkos sinulla sitten on painoindeksi?
Ilmoita
Jätä yks olut vähemmän juomatta, niin silloin ei näytä muut pulskilta, eikä tarvitse pientareen kautta ajella.
Ilmoita
Näillä leveysasteilla kannattaa tankata talven varalle. Jos olet kovin hoikassa kunnissa, kannattaa aloittaa pikimmiten!
Ilmoita
Ehottomasti jalkakäytävät on saata 6metrin levyiset jotta ei tarvi valtatien kautta ohitella
2 VASTAUSTA:
Mulla assuu naapurissa lihavia,en tiiä onko joku sairaus vai muuten syöneet ittensä lihavaksi,kannattais kattoa peliin alasti niin hoksaa onko kaunista katseltavaa
Lihavia ja juoppoja tupakoitsijoita vissiin
+Lisää kommentti
Laihoja juopot ovat.Vasitellen se yksikin syöttää kläpille karkkia ja rasvaisia ruokia,jotta voi pysyä,pitäis se ilmaisen ruuan jako ei olisi rahaa käyttää lihomista edistäjiin kun saa ilmaista ruokaa.
Ilmoita
22kg läskiä lähti kun aloin laihduttaa,ei tarvi valokuvia vääristää enään voi olla oma itteni,vieläkö 15kg sais pois niin olis hoikka ja soria,kyllä naapuria keljuttaa kun kävelen pihalla
1 VASTAUS:
lehen nimeksi sopis paikallissivu. tokko uskaltavat mitään sopimatonta kirjoittaa jos se kyseenalaistaa eliitin toiminnan
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Laihduttamaan

Olen katellut että aika pulskia on kun jalkakäytävällä joutuu pientareen kautta ohittaan

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta