Annatko seksipakkeja naisille?

Kaikysyäsaa

Miltä se tuntuu antaa pakit naiselle?

183

2014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on seksipakki?

      • Tarkoitti varmaan sikspäkkiä...varmaan joku viinamiehen alotus..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tarkoitti varmaan sikspäkkiä...varmaan joku viinamiehen alotus..

        Tai sitten ihan sellainen seksitarvikelaatikko. Käsiraudat, lateksilakana, tekopenis, liukuvoide ja pikkuinen vaaleanpunainen piiska.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tarkoitti varmaan sikspäkkiä...varmaan joku viinamiehen alotus..

        Ehkä noin, muuten aloitus on järjetön.

        Sikspäkki on hankala hommata, se vaatii sen että rasvaprosentin saa sinne lähemmäs kymmentä prosenttia. Jos rasvaprosentti on siellä 15 prosentin nurkilla, niin sikspäckkiä ei saa esiin vaikka kuinka tekisi vatsalihastreeniä.

        Jos vielä joskus saan sikspäkin, niin en anna sitä yhdellekään naiselle.


      • Dissident kirjoitti:

        Tai sitten ihan sellainen seksitarvikelaatikko. Käsiraudat, lateksilakana, tekopenis, liukuvoide ja pikkuinen vaaleanpunainen piiska.

        Siis mikä tämän pienen vaaleanpunaisen ruoskan tarkoitus on?


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tarkoitti varmaan sikspäkkiä...varmaan joku viinamiehen alotus..

        Sitähän se varmaan tarkoitti 😂


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        Tai sitten ihan sellainen seksitarvikelaatikko. Käsiraudat, lateksilakana, tekopenis, liukuvoide ja pikkuinen vaaleanpunainen piiska.

        Tai sit tätä 😂😂


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ehkä noin, muuten aloitus on järjetön.

        Sikspäkki on hankala hommata, se vaatii sen että rasvaprosentin saa sinne lähemmäs kymmentä prosenttia. Jos rasvaprosentti on siellä 15 prosentin nurkilla, niin sikspäckkiä ei saa esiin vaikka kuinka tekisi vatsalihastreeniä.

        Jos vielä joskus saan sikspäkin, niin en anna sitä yhdellekään naiselle.

        Annat sitten mäyräkoiran..


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Siis mikä tämän pienen vaaleanpunaisen ruoskan tarkoitus on?

        No vaaleanpunainen väri voisi olla joko tarkoitus, että se on naiselle käteen tai muuten käytettäväksi... Mutta noitahan niissä tuppaa olemaan. Vauhtia antamaan jollekulle....


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Tai sit tätä 😂😂

        Seksipakkihan vois toisaalta olla sellainen tapahtumakin, missä kaikenmaailman kuminaamareihin ja batmanasuihin sonnustautuneet tyypit vetäis jonkun puolimaratonin peruuttaen? Vois olla vinhan tapahtuma...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Annat sitten mäyräkoiran..

        Voin antaa vaikka olutlaatikon, mutta en katsele kotonani juopottelua.

        Joskus "muinoin" kun muutin yhteen silloisen tyttöystäväni kanssa, tyttöystävä toi kahtena peräkkäisenä päivänä kaupasta kotiin 4 siideriä jotka oli tarkoitettu yhdessä nautittavaksi. Ekojen siiderien kohdalla join omani kohteliaisuudesta, mutta toisena päivänä kysyin onko tässä tarkoitus aloittaa säännöllinen kotijuopottelu.

        Ei ollut kuulemma ajatellut asiaa noin. Sovittiin että jos kaipaamme siideriä tai olutta, voimme käydä ihan hyvin nauttimassa ne ravintolassakin. Joskus käytiinkin, mutta aika harvoin ja hillitysti.


      • Dissident kirjoitti:

        Tai sitten ihan sellainen seksitarvikelaatikko. Käsiraudat, lateksilakana, tekopenis, liukuvoide ja pikkuinen vaaleanpunainen piiska.

        Ootkos sitten kellekään semmosta antanu?

        Aika mielenkiintonen lahja olis.. Hyvää 50v syntymäpäivää! Tossa muuten saattais olla markkinarako..Hauskempi lahja tommonen olis hedelmäkoriin verrattuna.


      • Terveisinreiska
        Dissident kirjoitti:

        Tai sitten ihan sellainen seksitarvikelaatikko. Käsiraudat, lateksilakana, tekopenis, liukuvoide ja pikkuinen vaaleanpunainen piiska.

        Laittaisin pakkiin vielä mustan kissa asun ja hoitsun valkoisen asun.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ootkos sitten kellekään semmosta antanu?

        Aika mielenkiintonen lahja olis.. Hyvää 50v syntymäpäivää! Tossa muuten saattais olla markkinarako..Hauskempi lahja tommonen olis hedelmäkoriin verrattuna.

        Kokeilin googlata "seksipakki" , mutta tulee tuloksia vain sanalle seksipankki.. mikä se nyt onkaan.


      • Dissident kirjoitti:

        No vaaleanpunainen väri voisi olla joko tarkoitus, että se on naiselle käteen tai muuten käytettäväksi... Mutta noitahan niissä tuppaa olemaan. Vauhtia antamaan jollekulle....

        Ruoskan pitää olla ruoskan kokoinen ja mieluummin musta kuin vaaleanpunainen.

        Pieni vaaleanpunainen voisi olle johonkin homobileisiin...


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Voin antaa vaikka olutlaatikon, mutta en katsele kotonani juopottelua.

        Joskus "muinoin" kun muutin yhteen silloisen tyttöystäväni kanssa, tyttöystävä toi kahtena peräkkäisenä päivänä kaupasta kotiin 4 siideriä jotka oli tarkoitettu yhdessä nautittavaksi. Ekojen siiderien kohdalla join omani kohteliaisuudesta, mutta toisena päivänä kysyin onko tässä tarkoitus aloittaa säännöllinen kotijuopottelu.

        Ei ollut kuulemma ajatellut asiaa noin. Sovittiin että jos kaipaamme siideriä tai olutta, voimme käydä ihan hyvin nauttimassa ne ravintolassakin. Joskus käytiinkin, mutta aika harvoin ja hillitysti.

        Moni äijä antaa koko tynnyrin..

        Nainen ilkkui rannalla loikoilevaa mahakasta miestä, taputti tämän vatsaa ja sanoi:"No mut siin onkin oikee sikspäkki. Onks Fostersia vai Karjalaa?" Mies vastasi naiselle:"Siinä on hana alla, voit maistaa itse."


      • Dissident kirjoitti:

        Seksipakkihan vois toisaalta olla sellainen tapahtumakin, missä kaikenmaailman kuminaamareihin ja batmanasuihin sonnustautuneet tyypit vetäis jonkun puolimaratonin peruuttaen? Vois olla vinhan tapahtuma...

        Mennessään sanovat.. Piip.. Piip.. Piip..


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ruoskan pitää olla ruoskan kokoinen ja mieluummin musta kuin vaaleanpunainen.

        Pieni vaaleanpunainen voisi olle johonkin homobileisiin...

        Olette sairaita koko sakki.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Moni äijä antaa koko tynnyrin..

        Nainen ilkkui rannalla loikoilevaa mahakasta miestä, taputti tämän vatsaa ja sanoi:"No mut siin onkin oikee sikspäkki. Onks Fostersia vai Karjalaa?" Mies vastasi naiselle:"Siinä on hana alla, voit maistaa itse."

        Hahhaa, ihan hyvä vitsi.

        Jos tietäisin varmuudella ajautuvani tuollaiseen sananvaihtoon jos hommaan tynnyrin, niin ehkä tekisin sen...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olette sairaita koko sakki.

        Ei kannata tuomita ellei ole kokeillut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olette sairaita koko sakki.

        Seksisakki?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ootkos sitten kellekään semmosta antanu?

        Aika mielenkiintonen lahja olis.. Hyvää 50v syntymäpäivää! Tossa muuten saattais olla markkinarako..Hauskempi lahja tommonen olis hedelmäkoriin verrattuna.

        En ole, mutta on kyllä käynyt mielessä hommata. Ei siis poissuljettua, mutta toisaalta ei ole tarvis ollut ylimääräisille leluloille.

        Mutta veikkaan, että on kaikinpuolin "mehevämpi" kuin hedelmäkori ja kummallekin...


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ruoskan pitää olla ruoskan kokoinen ja mieluummin musta kuin vaaleanpunainen.

        Pieni vaaleanpunainen voisi olle johonkin homobileisiin...

        No kuka mistäkin tykkää... Eikös se ole sanonta, että ei värillä väliä, kunhan lypsää... Eli tekniikasta kiinni... sanoi vanha poika, kun jännetuppitulehduksen käteen sai...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mennessään sanovat.. Piip.. Piip.. Piip..

        Kyllä peräytysvaroitussummerit on oltava...


      • Terveisinreiska kirjoitti:

        Laittaisin pakkiin vielä mustan kissa asun ja hoitsun valkoisen asun.

        Onkohan "rehtoriasuja" olemassa????


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ei kannata tuomita ellei ole kokeillut.

        Koko sakkiako? Yyyh!


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        Onkohan "rehtoriasuja" olemassa????

        "Sano mua rehtoriks" :-D


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kokeilin googlata "seksipakki" , mutta tulee tuloksia vain sanalle seksipankki.. mikä se nyt onkaan.

        Jaa'a...No mun seksipankkitili taitaa olla tyhjä.


      • Takakontissa.


      • Dissident kirjoitti:

        Tai sitten ihan sellainen seksitarvikelaatikko. Käsiraudat, lateksilakana, tekopenis, liukuvoide ja pikkuinen vaaleanpunainen piiska.

        (räpsähtää nauramaan)

        Se on värisyrjintää; mä en niin ymmärrä tuota vaaleanpunaista. Rautakaupassakin naisille työkalupakki oli kaikilta välineiltään vaaleanpunainen. Vasara, pihdit, metrimitta, laastarit...
        jopa puutarhavälineet.

        Haluan mustaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Takakontissa.

        Ei olla päästy kurkkaamaan takakonttiisi.

        Peppupupu on laittanut kuvia, mutta ainakin allekirjoittanutta kiinnostaa enemmän Pöntön takakontti.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Jaa'a...No mun seksipankkitili taitaa olla tyhjä.

        Mulla julmetusti panoja... Jokohan kohta tulee tilinylitysmaksua?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (räpsähtää nauramaan)

        Se on värisyrjintää; mä en niin ymmärrä tuota vaaleanpunaista. Rautakaupassakin naisille työkalupakki oli kaikilta välineiltään vaaleanpunainen. Vasara, pihdit, metrimitta, laastarit...
        jopa puutarhavälineet.

        Haluan mustaa.

        No ihan sitten peruskamaan vaan sijoitat...


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        "Sano mua rehtoriks" :-D

        Rehtori???


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ei olla päästy kurkkaamaan takakonttiisi.

        Peppupupu on laittanut kuvia, mutta ainakin allekirjoittanutta kiinnostaa enemmän Pöntön takakontti.

        Älä nyt tällaisella aloita kun minä olen vasta herännyt...

        Ai sen takakontin.. Sen palstalla ovat nähneet vain harvat ja valitut sopivassa tilanteessa :D
        Mä olen hieno, classic lady, en lähde ala-arvoiseen toimintaan, että esittelisin sitä joka miehelle kuin sika-nautajauhelihaa.

        Pysyypähän arvossaan.


      • lggggg
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Siis mikä tämän pienen vaaleanpunaisen ruoskan tarkoitus on?

        Mun ex-naisella oli ollut musta piiska käsirautojen ja kokovartalo mustan latexiasun lisäksi. Oli myynyt ne kaikki pois jo ennenkuin tavattiin, vaaleanpunaista piiskaa en ole nähnyt edes kuvissa, eikö ne kaikki olekaan mustia?
        Sm-seksin harrastajiin ei kannata sekaantua jos tykkää normaali seksistä, sitä nämä eivät osaa ollenkaan, osaavat kyllä maata liikkumatta paikallaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (räpsähtää nauramaan)

        Se on värisyrjintää; mä en niin ymmärrä tuota vaaleanpunaista. Rautakaupassakin naisille työkalupakki oli kaikilta välineiltään vaaleanpunainen. Vasara, pihdit, metrimitta, laastarit...
        jopa puutarhavälineet.

        Haluan mustaa.

        Minä kerran ostin yhdelle naiselle semmoisen vaaleanpunaisen setin, se oli ihan mielissään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä nyt tällaisella aloita kun minä olen vasta herännyt...

        Ai sen takakontin.. Sen palstalla ovat nähneet vain harvat ja valitut sopivassa tilanteessa :D
        Mä olen hieno, classic lady, en lähde ala-arvoiseen toimintaan, että esittelisin sitä joka miehelle kuin sika-nautajauhelihaa.

        Pysyypähän arvossaan.

        Siisti kuva takakontista ei ole ala-arvoista, ei kukaan mitään rivoutta odottaisikaan.

        Päätökseesi lienee tyytyminen, joten en palaa enää asiaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä kerran ostin yhdelle naiselle semmoisen vaaleanpunaisen setin, se oli ihan mielissään.

        No itse haluan kunnon hardware-tavaraa enkä mitään neitimäistä. Se väri antaa jo lähtökohtaisesti kuvan ihan kuin mä en osaisi tehdä mitään. Niin kuin naista vähäteltäisiin. Ja toisekseen tulee mieleen, että ne antaa naisille noissa jotain tosi kiinarihkamaa. Bahcon työkaluihin on luottaminen. Mieluummin sijoittaa rahansa siihen, mikä KESTÄÄ.

        Kaupunkitytöille voit viedä tuollaisena, mutta jos maalaisneidin tapaat, vie mustana. :)


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Siisti kuva takakontista ei ole ala-arvoista, ei kukaan mitään rivoutta odottaisikaan.

        Päätökseesi lienee tyytyminen, joten en palaa enää asiaan.

        Kyllä on. Minä päätän.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä on. Minä päätän.

        Valitettavasti sinä PÄÄTIT jo. Päätös ei ollut kovinkaan hyvä, tai ainakaan toivottu.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Valitettavasti sinä PÄÄTIT jo. Päätös ei ollut kovinkaan hyvä, tai ainakaan toivottu.

        Älä ala heti hinkata.

        Mitä sinä nyt toivot. Per*ekuvaa iltapäivälehteen. Ei tuu. Korostan, olen hieno lady.
        Tasoa on pidettävä yllä.

        Miehethän voivat pyytää kevytkenkäisiltä naisilta mitä vain, mutta kunnollinen nainen ei kaikkeen suostu ja on kykeneväinen itse päättämään.

        Pulinat pois, Ana.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä ala heti hinkata.

        Mitä sinä nyt toivot. Per*ekuvaa iltapäivälehteen. Ei tuu. Korostan, olen hieno lady.
        Tasoa on pidettävä yllä.

        Miehethän voivat pyytää kevytkenkäisiltä naisilta mitä vain, mutta kunnollinen nainen ei kaikkeen suostu ja on kykeneväinen itse päättämään.

        Pulinat pois, Ana.

        En ole ana, olin Poliisinpoika paljon ennen tuota syrjähyppyä.

        Enkä hinkkaa, korjasin vain sanomaasi että päätät, sillä et voi enää päättää kun olet jo päättänyt.

        Niiiih..


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        En ole ana, olin Poliisinpoika paljon ennen tuota syrjähyppyä.

        Enkä hinkkaa, korjasin vain sanomaasi että päätät, sillä et voi enää päättää kun olet jo päättänyt.

        Niiiih..

        No onpa nyt kotoista herra Poliisinpoika.
        Otetaan välillä aurinkoa... :)

        Mitäpä minä tekisinkään ilman sinua...

        (huokaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No onpa nyt kotoista herra Poliisinpoika.
        Otetaan välillä aurinkoa... :)

        Mitäpä minä tekisinkään ilman sinua...

        (huokaa)

        Pian joudut tulemaan toimeen ilman minua.

        Ensi viikosta lähtien mulla on vähemmän aikaa palstailuun, ja alankin palstailemaan puskista ne ajat kun palstailen.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Pian joudut tulemaan toimeen ilman minua.

        Ensi viikosta lähtien mulla on vähemmän aikaa palstailuun, ja alankin palstailemaan puskista ne ajat kun palstailen.

        (huokaus)

        Et voi tehdä niin.
        Vähän arvoa naisen tunteille..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (huokaus)

        Et voi tehdä niin.
        Vähän arvoa naisen tunteille..

        Pakko rajoittaa palstailua.

        Tunnistettavalla nikillä kirjoittelu johtaa aina siihen että jään "suustani" kiinni palstalle. Puskista voin irroittautua palstalta helpommin, tai ainakin oletan nyt niin.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Pakko rajoittaa palstailua.

        Tunnistettavalla nikillä kirjoittelu johtaa aina siihen että jään "suustani" kiinni palstalle. Puskista voin irroittautua palstalta helpommin, tai ainakin oletan nyt niin.

        No, se on kai sitten hei hei..

        Hyvää syksyä ja opiskelua! :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No, se on kai sitten hei hei..

        Hyvää syksyä ja opiskelua! :)

        Kiitos vaan, kiva lähteä taas opintielle. Maanantaina alkaa.

        Älä pelkää, kyllä minä osaan pistää puskistakin. En vain ensi viikosta lähtien enää aio tehdä sitä avoimesti itsenäni.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kiitos vaan, kiva lähteä taas opintielle. Maanantaina alkaa.

        Älä pelkää, kyllä minä osaan pistää puskistakin. En vain ensi viikosta lähtien enää aio tehdä sitä avoimesti itsenäni.

        No niin...

        Kyllä me sinut tunnistetaan...sitten kun rupeaa tuntumaan taas hinkkausta kyljessä tms. :)
        Sitä paitsi, meillä oli yksi juttu kesken ja lupasit kertoa siitä.

        Voit kertoa sen kyllä puskistakin. Että olitko opettaja vai et. Haluan tietää, onko minusta tullut Ennustaja-Esmeralda vai ei.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin...

        Kyllä me sinut tunnistetaan...sitten kun rupeaa tuntumaan taas hinkkausta kyljessä tms. :)
        Sitä paitsi, meillä oli yksi juttu kesken ja lupasit kertoa siitä.

        Voit kertoa sen kyllä puskistakin. Että olitko opettaja vai et. Haluan tietää, onko minusta tullut Ennustaja-Esmeralda vai ei.

        En aio hinkata, aion pistää ja jättää hyökkäyksen siihen.

        Ei sinusta ole Ennustaja-Esmeraldaksi, en ole opettaja. Panin kyllä opettajaa lähes 20 vuotta, mutta se ei tee minusta opettajaa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        En aio hinkata, aion pistää ja jättää hyökkäyksen siihen.

        Ei sinusta ole Ennustaja-Esmeraldaksi, en ole opettaja. Panin kyllä opettajaa lähes 20 vuotta, mutta se ei tee minusta opettajaa.

        "Panin kyllä opettajaa lähes 20 vuotta, "

        No sen sitten kyllä huomaa!


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Pakko rajoittaa palstailua.

        Tunnistettavalla nikillä kirjoittelu johtaa aina siihen että jään "suustani" kiinni palstalle. Puskista voin irroittautua palstalta helpommin, tai ainakin oletan nyt niin.

        "Tunnistettavalla nikillä kirjoittelu johtaa aina siihen että jään "suustani" kiinni palstalle. Puskista voin irroittautua palstalta helpommin, tai ainakin oletan nyt niin."

        .. Totta.. Tuo on SuurinSyy, miksi olen itsekin välillä heittänyt puskista jonkun/joitakin kommentteja.. Onhan niitä muitakin syitä.. Esim. Kaikki HuBailu tjmv. ei toimi samalla tavalla Tunnistettavalla&Tutulla RekNikillä.. ;P


      • rrrrott
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Pian joudut tulemaan toimeen ilman minua.

        Ensi viikosta lähtien mulla on vähemmän aikaa palstailuun, ja alankin palstailemaan puskista ne ajat kun palstailen.

        Saapa nähdä miten käy senkin lupauksen kanssa..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Panin kyllä opettajaa lähes 20 vuotta, "

        No sen sitten kyllä huomaa!

        Mietin kyllä asiaa kun sanoit epäilleesi minua opettajaksi. Exäni osasi kyllä olla herttainenkin, minusta ei ole ollut koskaan siihen. En usko että tuolta tutkimuslinjalta voisi päästä eteenpäin.

        Totuus lienee se, että olen perinyt jääräpäisyyteni isältäni. Kaikki meidät molemmat tuntevat ihmiset sanovat että emme siedä toisiamme koska muistutamme liikaa toisiamme. Tuo tarkoittanee sitä, etten voi sietää omia piirteitäni nähdessäni niitä muissa. Luulen että se on juuri niin.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Tunnistettavalla nikillä kirjoittelu johtaa aina siihen että jään "suustani" kiinni palstalle. Puskista voin irroittautua palstalta helpommin, tai ainakin oletan nyt niin."

        .. Totta.. Tuo on SuurinSyy, miksi olen itsekin välillä heittänyt puskista jonkun/joitakin kommentteja.. Onhan niitä muitakin syitä.. Esim. Kaikki HuBailu tjmv. ei toimi samalla tavalla Tunnistettavalla&Tutulla RekNikillä.. ;P

        HuBailu? Tarkoittanet puskista trollailua?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mietin kyllä asiaa kun sanoit epäilleesi minua opettajaksi. Exäni osasi kyllä olla herttainenkin, minusta ei ole ollut koskaan siihen. En usko että tuolta tutkimuslinjalta voisi päästä eteenpäin.

        Totuus lienee se, että olen perinyt jääräpäisyyteni isältäni. Kaikki meidät molemmat tuntevat ihmiset sanovat että emme siedä toisiamme koska muistutamme liikaa toisiamme. Tuo tarkoittanee sitä, etten voi sietää omia piirteitäni nähdessäni niitä muissa. Luulen että se on juuri niin.

        Tiesin tuon ensimmäisestä keskustelustamme lähtien ja siksi sinä et oikeasti siedä minukaan, koska olemme samanlaisia pässejä (no mä voi olla kuttu, mut oli mikä oli, niin näin on).

        Minulla on samanlainen isä-suhde kuin sinulla. Tunnistan sun tyylin, ja minulle on sanottu lähisuvustani samaa. Meillä on ollut aina napit vastakkain papan kanssa, koska luonne on yhtä vmäinen. Jääräpäisyys aiheuttaa jatkuvaa konfliktia.

        Kukaan ei anna periksi koskaan.

        Että senkin änkyrä. Kenen hel*etin kanssa mä nyt sitten väännän.

        Olemme saanet lopputulosen. Viidestoista aistini oli oikeassa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        HuBailu? Tarkoittanet puskista trollailua?

        .. Riippuu ihan siitä, että mikä kaikki lasketaan Trollailuksi.. Vanhan Nikin aikoina "lainasin" esim. VäliMerkittömän Tyyliä Muutaman Kerran.. Siis KirjoitusAsulta jne.. Mut.. Sisältö ei ollut mitään Tyyliin.. Tinder&BibbelPoika jne.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Riippuu ihan siitä, että mikä kaikki lasketaan Trollailuksi.. Vanhan Nikin aikoina "lainasin" esim. VäliMerkittömän Tyyliä Muutaman Kerran.. Siis KirjoitusAsulta jne.. Mut.. Sisältö ei ollut mitään Tyyliin.. Tinder&BibbelPoika jne.. ;D

        .. Tai sitten se oli Tän Nikin AlkuAikoina.. En Muista nyt Tarkkaan.. ;P


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tiesin tuon ensimmäisestä keskustelustamme lähtien ja siksi sinä et oikeasti siedä minukaan, koska olemme samanlaisia pässejä (no mä voi olla kuttu, mut oli mikä oli, niin näin on).

        Minulla on samanlainen isä-suhde kuin sinulla. Tunnistan sun tyylin, ja minulle on sanottu lähisuvustani samaa. Meillä on ollut aina napit vastakkain papan kanssa, koska luonne on yhtä vmäinen. Jääräpäisyys aiheuttaa jatkuvaa konfliktia.

        Kukaan ei anna periksi koskaan.

        Että senkin änkyrä. Kenen hel*etin kanssa mä nyt sitten väännän.

        Olemme saanet lopputulosen. Viidestoista aistini oli oikeassa.

        Älä höpötä, et sinä ole tiennyt minusta mitään ensimmäisessä keskustelussamme. Etkä senkään jälkeen hirveästi.

        Eikä sinulla ole samanlaista isäsuhdetta jos olet tekemisissä hänen kanssaan. Minä en ole ollut tekemisissä enää vuosiin, ja nyt hän on jo kuulemma vihannes. Seuraava kohtaaminen on sitten arkun kantaminen.

        Kenen kanssa sitten väännät? Mitäpä jos et kenenkään kanssa? Ei se ole mikään välttämättömyys vääntää. Minäkin olen oikeassa elämässä tunnettu yhteistyötaidoistani, olen tiimipelaaja loppuun asti. Palstan trollailu saa minussa muutoksen aikaiseksi, se aktivoi pimeän puoleni.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Riippuu ihan siitä, että mikä kaikki lasketaan Trollailuksi.. Vanhan Nikin aikoina "lainasin" esim. VäliMerkittömän Tyyliä Muutaman Kerran.. Siis KirjoitusAsulta jne.. Mut.. Sisältö ei ollut mitään Tyyliin.. Tinder&BibbelPoika jne.. ;D

        Tulee omat lapset mieleen. Kun kysyn "valehteletko mulle nyt", niin sieltä tulee vastakysymys "mikä on valehtelua".

        Varmin merkki siitä että on valehdeltu tai trollailtu, on se että kokeillaan luistella vastuusta määrittelemällä asiat vähän väljemmin.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Älä höpötä, et sinä ole tiennyt minusta mitään ensimmäisessä keskustelussamme. Etkä senkään jälkeen hirveästi.

        Eikä sinulla ole samanlaista isäsuhdetta jos olet tekemisissä hänen kanssaan. Minä en ole ollut tekemisissä enää vuosiin, ja nyt hän on jo kuulemma vihannes. Seuraava kohtaaminen on sitten arkun kantaminen.

        Kenen kanssa sitten väännät? Mitäpä jos et kenenkään kanssa? Ei se ole mikään välttämättömyys vääntää. Minäkin olen oikeassa elämässä tunnettu yhteistyötaidoistani, olen tiimipelaaja loppuun asti. Palstan trollailu saa minussa muutoksen aikaiseksi, se aktivoi pimeän puoleni.

        Minä tiedän sinusta kaiken.
        Riittää kun kirjoitat yhden sanan, mutta niinhän se on, että ennustajat saavat ihmisen hermostuneeksi.

        Väännän, koska olen niin oikeassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä tiedän sinusta kaiken.
        Riittää kun kirjoitat yhden sanan, mutta niinhän se on, että ennustajat saavat ihmisen hermostuneeksi.

        Väännän, koska olen niin oikeassa.

        Sinä epäilit minua opettajaksi?

        Se meni metsään, et osunut siinäkään oikeaan.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Sinä epäilit minua opettajaksi?

        Se meni metsään, et osunut siinäkään oikeaan.

        Kyllä siitä pitää saada jo täydet pisteet ennustajankin jos tyyppi on 20 vuotta opettajaa pannut. Sanoisin, että aika kohdilleen. Ennustajillakin on omat virhemarginaalinsa. Se ol 1 % heitto.

        Sinuna pitäisin varasi :)

        Äläkä ala komennella minua. Tulen ja kutitan kohta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä siitä pitää saada jo täydet pisteet ennustajankin jos tyyppi on 20 vuotta opettajaa pannut. Sanoisin, että aika kohdilleen. Ennustajillakin on omat virhemarginaalinsa. Se ol 1 % heitto.

        Sinuna pitäisin varasi :)

        Äläkä ala komennella minua. Tulen ja kutitan kohta.

        Jos tuolla asenteella ennustelet, niin et voikaan erehtyä.

        Mitäpä luulet, onko isäni ollut poliisi?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Jos tuolla asenteella ennustelet, niin et voikaan erehtyä.

        Mitäpä luulet, onko isäni ollut poliisi?

        (hioo kristallipalloa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (hioo kristallipalloa)

        Oletan ettet tiennyt tuota heti ensimmäisestä keskustelustamme lähtien?


      • miehiinmeno
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä ala heti hinkata.

        Mitä sinä nyt toivot. Per*ekuvaa iltapäivälehteen. Ei tuu. Korostan, olen hieno lady.
        Tasoa on pidettävä yllä.

        Miehethän voivat pyytää kevytkenkäisiltä naisilta mitä vain, mutta kunnollinen nainen ei kaikkeen suostu ja on kykeneväinen itse päättämään.

        Pulinat pois, Ana.

        Ei kai. Miehen tason tunnistaa pyynnöistä ja toiveista ja niistä kuinka ne esitetään. Toiset on suhdeainesta, joitain voi panna kunhan on edes sen verran järkeä että osaavat olla hiljaa, eli tunnistavat ettei heillä ole kauheasti mitään sanomisen arvoista. Tämä tällä kokemuksella tuumailtua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (hioo kristallipalloa)

        Mitäpä jos sanon että isäni ei ole ollut poliisi?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mitäpä jos sanon että isäni ei ole ollut poliisi?

        No eihän hän ollut, etkä ole sinäkään murmeli...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No eihän hän ollut, etkä ole sinäkään murmeli...

        Juuh, kyllähän sinä näet...asioita.

        Mitäpä veikkaat, olenko viiden vuoden kuluessa parisuhteessa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Juuh, kyllähän sinä näet...asioita.

        Mitäpä veikkaat, olenko viiden vuoden kuluessa parisuhteessa?

        Olet. Ai tässä oli sähkökatko välissä (rätinää), korjaan, seitsemän vuoden sisään.
        Näin se on.

        Tiedän nytkin, missä vaiheessa olet siinä asiassa menossa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olet. Ai tässä oli sähkökatko välissä (rätinää), korjaan, seitsemän vuoden sisään.
        Näin se on.

        Tiedän nytkin, missä vaiheessa olet siinä asiassa menossa.

        Olen kiinnostunut kuulemaan arviosi siitä missä vaiheessa menen.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tulee omat lapset mieleen. Kun kysyn "valehteletko mulle nyt", niin sieltä tulee vastakysymys "mikä on valehtelua".

        Varmin merkki siitä että on valehdeltu tai trollailtu, on se että kokeillaan luistella vastuusta määrittelemällä asiat vähän väljemmin.

        .. Se on KatsojanSilmäsä.. Jos/kun esim. Hubailu on Sun Mielestä Trollailu, niin sitten se on.. Ja Sillä Selvä.. Ei Mulla ole Mitään Tarvetta alkaa Kinaamaan, että mitä se Sun Mielestä Pitäisi Olla.. ;D


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Olen kiinnostunut kuulemaan arviosi siitä missä vaiheessa menen.

        En minä vastaamatta jätä.

        Hyvässä. Parisuhdemahdollisuus ei ole menetettyä, hyvin todennäköistä mieluummin. Näen pyrkimystä tiettyyn päämäärään ja tajunnan kirkastumista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä vastaamatta jätä.

        Hyvässä. Parisuhdemahdollisuus ei ole menetettyä, hyvin todennäköistä mieluummin. Näen pyrkimystä tiettyyn päämäärään ja tajunnan kirkastumista.

        Selvisipä tämäkin mieltäni kaihertanut "kysymys", kiitos Pönttis.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Selvisipä tämäkin mieltäni kaihertanut "kysymys", kiitos Pönttis.

        Noh ollos hyvä jos sillä painoarvoa on.

        :D

        Joko sinua muuten jännittää?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh ollos hyvä jos sillä painoarvoa on.

        :D

        Joko sinua muuten jännittää?

        Ai jännittääkö tuleva parisuhde, vai mikä?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ai jännittääkö tuleva parisuhde, vai mikä?

        Eiku :D

        ensin nyt vaikka se koulu?

        Saat sinä tuohon toiseenkin vastata jos se mielessä kävi heh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eiku :D

        ensin nyt vaikka se koulu?

        Saat sinä tuohon toiseenkin vastata jos se mielessä kävi heh.

        Parisuhdetta en osannut kuvitella, siksi vähän yllätyin ennenaikaisesta kysymyksestä.

        Koulu jännittää, yllättäen. 0len tehnyt eläessäni monenlaista, sellaistakin jota en olisi parikymppisenä uskonut pystyväni tekemään, mutta jotenkin en ole osannut aiemmin jännittää.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Parisuhdetta en osannut kuvitella, siksi vähän yllätyin ennenaikaisesta kysymyksestä.

        Koulu jännittää, yllättäen. 0len tehnyt eläessäni monenlaista, sellaistakin jota en olisi parikymppisenä uskonut pystyväni tekemään, mutta jotenkin en ole osannut aiemmin jännittää.

        Huomasin sen kaksi viikkoa sitten, joo joo. :)

        Ihminen kun joutuu hetkeksi mukavuusalueeltaan pois, niin siltähän se ensin tuntuu. Onko se aikuislinjan monimuoto-opetusta vai luentoja läsnäolopakolla vai ihan oppisopimuskouluttautumista?

        Hyvin se siitä lähtee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomasin sen kaksi viikkoa sitten, joo joo. :)

        Ihminen kun joutuu hetkeksi mukavuusalueeltaan pois, niin siltähän se ensin tuntuu. Onko se aikuislinjan monimuoto-opetusta vai luentoja läsnäolopakolla vai ihan oppisopimuskouluttautumista?

        Hyvin se siitä lähtee.

        Luentoja läsnäolopakolla.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Luentoja läsnäolopakolla.

        No sitten sen kyllä ymmärtää, että joutuu nämä palstahummaillut jättämään kunnolla syrjään. Luennot puuduttavat. So boring. Uh.. Sympatiat täältä.

        Oppisopimus kävis mulle tän ikäisenä. Olen vähän alan vaihtoa miettinyt...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No sitten sen kyllä ymmärtää, että joutuu nämä palstahummaillut jättämään kunnolla syrjään. Luennot puuduttavat. So boring. Uh.. Sympatiat täältä.

        Oppisopimus kävis mulle tän ikäisenä. Olen vähän alan vaihtoa miettinyt...

        Sinä olet vielä lapsonen, voit tehdä mitä ikinä haluat. Jos sulla on joku suunnitelma, niin toteuta se.
        Kolme vuotta sitten minäkin ajattelin että teen myyntityötä eläkkeelle asti, mutta sitten huomasin että minun rutiinit oli persiistä ja se aiheutti fyysistä pahoinvointia. Mulle alkoi tulemaan kaikenlaisia sydämentykytyksiä, kai stressikin oli liian kovaa.

        Piti tehdä elämäntaparemontti ja vaihtaa duunia sellaiseen jossa mulla ei ollut vastuuta muista kuin itsestäni. Uudessa duunissa huomasin että palo työhön oli kadonnut, ja sitten olikin helppo päätellä että tarvin uuden ammatin.

        Oppisopimus on hyvä tapa kouluttautua uudelle alalle, ei kun tuumasta toimeen.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Sinä olet vielä lapsonen, voit tehdä mitä ikinä haluat. Jos sulla on joku suunnitelma, niin toteuta se.
        Kolme vuotta sitten minäkin ajattelin että teen myyntityötä eläkkeelle asti, mutta sitten huomasin että minun rutiinit oli persiistä ja se aiheutti fyysistä pahoinvointia. Mulle alkoi tulemaan kaikenlaisia sydämentykytyksiä, kai stressikin oli liian kovaa.

        Piti tehdä elämäntaparemontti ja vaihtaa duunia sellaiseen jossa mulla ei ollut vastuuta muista kuin itsestäni. Uudessa duunissa huomasin että palo työhön oli kadonnut, ja sitten olikin helppo päätellä että tarvin uuden ammatin.

        Oppisopimus on hyvä tapa kouluttautua uudelle alalle, ei kun tuumasta toimeen.

        "Sinä olet vielä lapsonen,"

        Pönttöä vähän hymyilyttää kun miettii, että miten tuo lapsonen pitäisi ottaa...Otan sen hyvällä, nuori ku varsa, jes, kiitos.

        Mutta epätyydyttävistä elämäntilanteista on pakko päästä eroon tai koko elämä kaatuu. Kun palo ja intohimo ja motivaatio alaan katoaa, se on kytkimen noston paikka, Nyt loman jälkeen radikaalein merkki oli etten palautunut niin kuin muina vuosina.

        Ylipäätään olen vastaan tätä tällaista yhteiskuntaa, jonka olisi pakko toimia 24/7 etteivät pyhät erotu enää arjesta. Tällä hetkellä koen nykyisen ammattini olevan tod. p*rsuksista. Vähäisestä vapaa-ajasta tulee kultaakin kalliimpi, ja entistä enemmän käy mielessä ettei tämä koko elämä voi olla tätä.

        Käsitän siten sinun tilanteen vallan mainiosti. Hyvä siirto sinulta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Sinä olet vielä lapsonen,"

        Pönttöä vähän hymyilyttää kun miettii, että miten tuo lapsonen pitäisi ottaa...Otan sen hyvällä, nuori ku varsa, jes, kiitos.

        Mutta epätyydyttävistä elämäntilanteista on pakko päästä eroon tai koko elämä kaatuu. Kun palo ja intohimo ja motivaatio alaan katoaa, se on kytkimen noston paikka, Nyt loman jälkeen radikaalein merkki oli etten palautunut niin kuin muina vuosina.

        Ylipäätään olen vastaan tätä tällaista yhteiskuntaa, jonka olisi pakko toimia 24/7 etteivät pyhät erotu enää arjesta. Tällä hetkellä koen nykyisen ammattini olevan tod. p*rsuksista. Vähäisestä vapaa-ajasta tulee kultaakin kalliimpi, ja entistä enemmän käy mielessä ettei tämä koko elämä voi olla tätä.

        Käsitän siten sinun tilanteen vallan mainiosti. Hyvä siirto sinulta.

        "Pönttöä vähän hymyilyttää kun miettii, että miten tuo lapsonen pitäisi ottaa...Otan sen hyvällä, nuori ku varsa, jes, kiitos."

        Ota se hyvällä vastaan, siihen liittyy ajatus jonka olen oivaltanut vasta äskettäin.

        Olin jossakin vaiheessa huolissani siitä, että aika kuluu nopeammin kuin kerkeän ymmärtämään tai laskemaan. Tuntui että juuri kun olin juhlinut synttäreitäni, seuraavat tulivat heti perään.

        Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen käsittänyt että elämä on saa.anan pitkä seikkailu. Minulla on takana 48 vuotta ja edessä hyvinkin vielä 30-40 vuotta, josta työelämääkin sen parikymmentä vuotta. Minun ei ole mitään järkeä ruveta odottelemaan viikatemiestä, voin nauttiakin elämästäni jota on edessä paljon.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        "Pönttöä vähän hymyilyttää kun miettii, että miten tuo lapsonen pitäisi ottaa...Otan sen hyvällä, nuori ku varsa, jes, kiitos."

        Ota se hyvällä vastaan, siihen liittyy ajatus jonka olen oivaltanut vasta äskettäin.

        Olin jossakin vaiheessa huolissani siitä, että aika kuluu nopeammin kuin kerkeän ymmärtämään tai laskemaan. Tuntui että juuri kun olin juhlinut synttäreitäni, seuraavat tulivat heti perään.

        Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen käsittänyt että elämä on saa.anan pitkä seikkailu. Minulla on takana 48 vuotta ja edessä hyvinkin vielä 30-40 vuotta, josta työelämääkin sen parikymmentä vuotta. Minun ei ole mitään järkeä ruveta odottelemaan viikatemiestä, voin nauttiakin elämästäni jota on edessä paljon.

        Aika hyviä elämän ajatuksia. On se tainnut jossain kohti pysäyttää..

        Jos oikeasti olet 48-vuotias, niin en minä ole kuin kymmenen vuotta sinua nuorempi, sen vuoksi jäin miettimään sanavertausta, nytpä taas tuntuu tytönhupakolta, se on kiva fiilis, kiitos vuan :)

        Kaikki on hyvin kunhan todella lakkaa elämästä sitkun-elämää. Kaikki on edessä nyt. Tässä päivässä. Jos joltain tuntuu, se pitää tehdä heti.

        Ethän sinä todellakaan mikään vanha mies ole.
        Minun ikäluokkani mihin asti jaksaa elää, me pääsemme ehkä 75 v. eläkkeelle? Kyllä ne penteleet sen rajan ehtii siihen mennessä nostaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika hyviä elämän ajatuksia. On se tainnut jossain kohti pysäyttää..

        Jos oikeasti olet 48-vuotias, niin en minä ole kuin kymmenen vuotta sinua nuorempi, sen vuoksi jäin miettimään sanavertausta, nytpä taas tuntuu tytönhupakolta, se on kiva fiilis, kiitos vuan :)

        Kaikki on hyvin kunhan todella lakkaa elämästä sitkun-elämää. Kaikki on edessä nyt. Tässä päivässä. Jos joltain tuntuu, se pitää tehdä heti.

        Ethän sinä todellakaan mikään vanha mies ole.
        Minun ikäluokkani mihin asti jaksaa elää, me pääsemme ehkä 75 v. eläkkeelle? Kyllä ne penteleet sen rajan ehtii siihen mennessä nostaa.

        No, korostin sinun nuoruuttasi jotta hahmottaisit selkeämmin että sulla on elämä vielä tavallaan pelaamaton peli.

        Sanon sulle saman mitä omalle nuoremmalle tyttärelleni, maailmassa ei ole mitään mitä sinä et voisi tehdä. Kaikki on avoinna ja mahdollista, pitää vain lopettaa tuo mainitsemasi sitkun-elämä.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        No, korostin sinun nuoruuttasi jotta hahmottaisit selkeämmin että sulla on elämä vielä tavallaan pelaamaton peli.

        Sanon sulle saman mitä omalle nuoremmalle tyttärelleni, maailmassa ei ole mitään mitä sinä et voisi tehdä. Kaikki on avoinna ja mahdollista, pitää vain lopettaa tuo mainitsemasi sitkun-elämä.

        "maailmassa ei ole mitään mitä sinä et voisi tehdä."

        Kiitos tästä. Minua ei ole koskaan lapsuuden kodissakaan kannustettu näin, pikemminkin mitätöity ja vähätelty ettei varmasti olisikaan mihinkään.

        (Pönttis on melkein liikuttuneena täällä..). Hetkeen tämmöistä ole kuullut,.

        Isien pitää huomioda lapsensa juuri noin, etenkin tyttärelle isäkuva olisi hemmetin tärkeä. Siitä se luotto itseen kasvaa. Terve itsetunto ja uskallus ja ajatus, että siivet kantavat.
        Älä mene muuttamaan tyyliäsi heidän kanssaan, tuolla tavalla tehdään vahvoja aikuisia. Hienoa...Anan...Poliisinpoika.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "maailmassa ei ole mitään mitä sinä et voisi tehdä."

        Kiitos tästä. Minua ei ole koskaan lapsuuden kodissakaan kannustettu näin, pikemminkin mitätöity ja vähätelty ettei varmasti olisikaan mihinkään.

        (Pönttis on melkein liikuttuneena täällä..). Hetkeen tämmöistä ole kuullut,.

        Isien pitää huomioda lapsensa juuri noin, etenkin tyttärelle isäkuva olisi hemmetin tärkeä. Siitä se luotto itseen kasvaa. Terve itsetunto ja uskallus ja ajatus, että siivet kantavat.
        Älä mene muuttamaan tyyliäsi heidän kanssaan, tuolla tavalla tehdään vahvoja aikuisia. Hienoa...Anan...Poliisinpoika.

        Minä voin kannustaa ja tukea, mutta vastaanottajan tehtävä on vaikeampi. Hänen pitää ymmärtää ettei se ole sanahelinää vaan tosi.

        Vaikka minä olen kirjoitellut aika tulikivenkatkuisia kommentteja sinulle/sinusta, minusta tuntuu toisinaan että sinussa on jotakin erityistä joka puhuttelee minua.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Minä voin kannustaa ja tukea, mutta vastaanottajan tehtävä on vaikeampi. Hänen pitää ymmärtää ettei se ole sanahelinää vaan tosi.

        Vaikka minä olen kirjoitellut aika tulikivenkatkuisia kommentteja sinulle/sinusta, minusta tuntuu toisinaan että sinussa on jotakin erityistä joka puhuttelee minua.

        Mulla on ollut karu isä. Mikään ei ole koskaan riittänyt eikä mennyt hyvin. On verrattu aina toisiin ja että toisilla on mennyt paremmin, mutta minä en ole onnistunut. Se on totuus. Kotona on katsottu ettei lapsia kehuta ettei heistä tule itseriittoisia (vanhemmat ovat sitä ikäpolvea, että heidän vanhempansa olivat sodassa). Siinä kohtaa minun elämässäni hommat ovat menneet väärään suuntaan.

        Sanoinpahan sen nyt tässä.

        Viimeinen lause saapi Pöntön silmään veden kimaltamaan, ohhoh, ei ole eka kerta kun palstaillessa tulee tihrattua, mitäpä tuota kiertelemään..:/ Johan nyt vettää herkäks tässä.

        (hämmentyy)

        Mä olen ne vanhat huonot jutut jo,...älä niitä enää mieti, ne on ok, ihan tosi.

        En osaa sanoa nyt mitään järkevää. Huh..


      • melkovarmasti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla on ollut karu isä. Mikään ei ole koskaan riittänyt eikä mennyt hyvin. On verrattu aina toisiin ja että toisilla on mennyt paremmin, mutta minä en ole onnistunut. Se on totuus. Kotona on katsottu ettei lapsia kehuta ettei heistä tule itseriittoisia (vanhemmat ovat sitä ikäpolvea, että heidän vanhempansa olivat sodassa). Siinä kohtaa minun elämässäni hommat ovat menneet väärään suuntaan.

        Sanoinpahan sen nyt tässä.

        Viimeinen lause saapi Pöntön silmään veden kimaltamaan, ohhoh, ei ole eka kerta kun palstaillessa tulee tihrattua, mitäpä tuota kiertelemään..:/ Johan nyt vettää herkäks tässä.

        (hämmentyy)

        Mä olen ne vanhat huonot jutut jo,...älä niitä enää mieti, ne on ok, ihan tosi.

        En osaa sanoa nyt mitään järkevää. Huh..

        Paluu Ananaksen kainaloon tulossa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Minä voin kannustaa ja tukea, mutta vastaanottajan tehtävä on vaikeampi. Hänen pitää ymmärtää ettei se ole sanahelinää vaan tosi.

        Vaikka minä olen kirjoitellut aika tulikivenkatkuisia kommentteja sinulle/sinusta, minusta tuntuu toisinaan että sinussa on jotakin erityistä joka puhuttelee minua.

        "tuntuu toisinaan että sinussa on jotakin erityistä joka puhuttelee minua."

        Jos joskus haluat avata sitä, kuulisin mielelläni, mistä se tunne syntyy...
        Se oli kuule, hyvin kauniisti sanottu.

        Vaikka tässä välissä olisi ollut mikä, minusta sinun kanssasi on silti helppo keskustella. Vaikka välillä olisi väärinkäsityksiäkin, niin silti sinusta saa "helposti" kiinni.

        Tulee mukava tunnelma, niin kuin siinä olisi vanha tuttu. Aina voi aloittaa siitä, mihin jäi. Vaivatonta.

        Sitä paitsi meidän palstarähähtelytkin, ne ovat olleet suola.

        Mitä enemmän tiettyjä ihmisiä lukee, sitä enemmän suodattaa ja näkee, milloin toinen pistää ihan hurlumheiksi, kirjoittaa vehnänjyvä silmässä ja milloin hän sitten on enempi vakavissaan. Jokaista kirjoittajaa pitää tulkita hänen omassa valossaan.


      • melkovarmasti kirjoitti:

        Paluu Ananaksen kainaloon tulossa?

        (niistää nenää)

        Saa kai sitä joskus herkälläkin tuulella olla. Ei ole salaisuus, että mua helposti itkettää (jos naurattaakin). Meillä on ollut niin värikäs historia hänen kanssaan täällä, että välillä on hyvä päivittää tilannetta.

        Rehtiä se on kun ottaa puheeksi toisen kanssa, jos joku asia on jäänyt mielen päälle..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla on ollut karu isä. Mikään ei ole koskaan riittänyt eikä mennyt hyvin. On verrattu aina toisiin ja että toisilla on mennyt paremmin, mutta minä en ole onnistunut. Se on totuus. Kotona on katsottu ettei lapsia kehuta ettei heistä tule itseriittoisia (vanhemmat ovat sitä ikäpolvea, että heidän vanhempansa olivat sodassa). Siinä kohtaa minun elämässäni hommat ovat menneet väärään suuntaan.

        Sanoinpahan sen nyt tässä.

        Viimeinen lause saapi Pöntön silmään veden kimaltamaan, ohhoh, ei ole eka kerta kun palstaillessa tulee tihrattua, mitäpä tuota kiertelemään..:/ Johan nyt vettää herkäks tässä.

        (hämmentyy)

        Mä olen ne vanhat huonot jutut jo,...älä niitä enää mieti, ne on ok, ihan tosi.

        En osaa sanoa nyt mitään järkevää. Huh..

        Kai se vähän niin menee, että harvalla on täydellinen lapsuus. Lapsuutta ei voi muuttaa, ja useimmiten niistä omista kipupisteistä ei voi edes puhua omien vanhempien kanssa. Menneisyyden kanssa pitää vain oppia tulemaan toimeen niine hyvineen.

        Sanotaan että se mikä ei tapa, se vahvistaa. Sanoisin että tuo pitää täysin kutinsa, mutta sillä edellytyksellä että ihminen itse kykenee käsittelemään ne kipupisteet ja pääsee negatiivisista tunteista eroon. Negatiiviset tunteet tekevät ihmisestä hauraan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "tuntuu toisinaan että sinussa on jotakin erityistä joka puhuttelee minua."

        Jos joskus haluat avata sitä, kuulisin mielelläni, mistä se tunne syntyy...
        Se oli kuule, hyvin kauniisti sanottu.

        Vaikka tässä välissä olisi ollut mikä, minusta sinun kanssasi on silti helppo keskustella. Vaikka välillä olisi väärinkäsityksiäkin, niin silti sinusta saa "helposti" kiinni.

        Tulee mukava tunnelma, niin kuin siinä olisi vanha tuttu. Aina voi aloittaa siitä, mihin jäi. Vaivatonta.

        Sitä paitsi meidän palstarähähtelytkin, ne ovat olleet suola.

        Mitä enemmän tiettyjä ihmisiä lukee, sitä enemmän suodattaa ja näkee, milloin toinen pistää ihan hurlumheiksi, kirjoittaa vehnänjyvä silmässä ja milloin hän sitten on enempi vakavissaan. Jokaista kirjoittajaa pitää tulkita hänen omassa valossaan.

        Se tunne syntyy pääosin siitä, että minä olen palstaillut aika rehellisesti ja tietyllä tapaa olen ollut avoin. Sanoisin että olen pitänyt tunteen mukana kirjoitellessani tänne.

        Se että olen palstaillut "sydän avoinna", on tehnyt kirjoittajille mahdolliseksi saada minuun tunnereaktioita. Välillä kai on vähän räiskynytkin, mutta sulla on taito liikutella tunteitani myös positiivisessa mielessä.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kai se vähän niin menee, että harvalla on täydellinen lapsuus. Lapsuutta ei voi muuttaa, ja useimmiten niistä omista kipupisteistä ei voi edes puhua omien vanhempien kanssa. Menneisyyden kanssa pitää vain oppia tulemaan toimeen niine hyvineen.

        Sanotaan että se mikä ei tapa, se vahvistaa. Sanoisin että tuo pitää täysin kutinsa, mutta sillä edellytyksellä että ihminen itse kykenee käsittelemään ne kipupisteet ja pääsee negatiivisista tunteista eroon. Negatiiviset tunteet tekevät ihmisestä hauraan.

        Näin on, ei niistä tule vanhempien kanssa puhuttua, asiat on miten on, ja mitä enemmän vanhuksille tulee ikää, sen enemmän antaa olla, koska, noh niin se vain on. He ovat silti rakkaita, ja mä yritän ymmärtää vaikka kaikkea kohtelua ei voisi hyväksyäkään. Se on aikuisuutta.

        Toisaalta ellen minäkin olisi nähnyt esimerkkiä isän kovuudesta ja ankaruudesta, saattaisin olla liian lepsu ja pehmeä tähän maailmaan. Nyt kun elämässä kohtaa kovuutta, se tekee valppaammaksi ja saa toimintavalmiuteen, koska se tuo mieleen lapsuuden käskyt. Voimaksi ne on käännettävä.

        Mutta kuulehan, minulla on sellainen tunne, että meillä on palstaseuraajia. He seuraavat, alanko minä nyt sinua pusimaan tms. :), että pitäisikö meidän kohta jättää heidät vetämään vähän happea välillä ettei "katsomon" puolella mene vaan liian jännäksi. Siellä jo puskassa popcornien narskutus kuuluu...

        Onpa ollut mukava jutella. Vähän noista muistakin kipeistä asioista.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Se tunne syntyy pääosin siitä, että minä olen palstaillut aika rehellisesti ja tietyllä tapaa olen ollut avoin. Sanoisin että olen pitänyt tunteen mukana kirjoitellessani tänne.

        Se että olen palstaillut "sydän avoinna", on tehnyt kirjoittajille mahdolliseksi saada minuun tunnereaktioita. Välillä kai on vähän räiskynytkin, mutta sulla on taito liikutella tunteitani myös positiivisessa mielessä.

        Hyvä vastaus.

        Ja niin kuin laulussa sanotaan: "Pysy aina tuollaisena kuin nyt oot."

        Aito ihminen, aidot reaktiot. Ei mutkia.
        Kyllä minä tämä illan juttuja pitkälle arvostan. On sinussa ollut miestä sanomaan rohkeasti monenlaisia asioita.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näin on, ei niistä tule vanhempien kanssa puhuttua, asiat on miten on, ja mitä enemmän vanhuksille tulee ikää, sen enemmän antaa olla, koska, noh niin se vain on. He ovat silti rakkaita, ja mä yritän ymmärtää vaikka kaikkea kohtelua ei voisi hyväksyäkään. Se on aikuisuutta.

        Toisaalta ellen minäkin olisi nähnyt esimerkkiä isän kovuudesta ja ankaruudesta, saattaisin olla liian lepsu ja pehmeä tähän maailmaan. Nyt kun elämässä kohtaa kovuutta, se tekee valppaammaksi ja saa toimintavalmiuteen, koska se tuo mieleen lapsuuden käskyt. Voimaksi ne on käännettävä.

        Mutta kuulehan, minulla on sellainen tunne, että meillä on palstaseuraajia. He seuraavat, alanko minä nyt sinua pusimaan tms. :), että pitäisikö meidän kohta jättää heidät vetämään vähän happea välillä ettei "katsomon" puolella mene vaan liian jännäksi. Siellä jo puskassa popcornien narskutus kuuluu...

        Onpa ollut mukava jutella. Vähän noista muistakin kipeistä asioista.

        Ihan hyviä huomioita sulla, noinhan se menee.

        Jep, täällähän on noita palstaseuraajia vaikka minä en enää juurikaan muista niitä. Jos ne häiritsevät, niin voidaan tietenkin lopetella.

        Jos sinua kiinnostaa kirjoitella joskus yksityisemmin, niin minuun saa yhteyden tämän nikin suomi24-sähköpostin kautta.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ihan hyviä huomioita sulla, noinhan se menee.

        Jep, täällähän on noita palstaseuraajia vaikka minä en enää juurikaan muista niitä. Jos ne häiritsevät, niin voidaan tietenkin lopetella.

        Jos sinua kiinnostaa kirjoitella joskus yksityisemmin, niin minuun saa yhteyden tämän nikin suomi24-sähköpostin kautta.

        Ok. Ihan kiva tietää tuosta mahdollisuudesta...Mikäli olet nopea nimimerkkiesi ja postiesi vaihdossa, pidä minut ajan tasalla, niin et hukkaa Pönttöä.

        Mä kiitän erilaisesta illasta ja toivotan sulle hyvää loppuyötä. Ei sotketa unirytmejä keltään kun maanantai koittaa varmuudella.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ok. Ihan kiva tietää tuosta mahdollisuudesta...Mikäli olet nopea nimimerkkiesi ja postiesi vaihdossa, pidä minut ajan tasalla, niin et hukkaa Pönttöä.

        Mä kiitän erilaisesta illasta ja toivotan sulle hyvää loppuyötä. Ei sotketa unirytmejä keltään kun maanantai koittaa varmuudella.

        Tämä nikki on olemassa niin kauan että kerkeät laittaa viestiä mulle jos kiinnostaa.

        Pönttöä ei pysty hukkaamaan, palsta taitaa olla nyt kiinteä osa elämääsi. Enkä minäkään lopeta palstailua, yritän opetella kirjoittamaan niin että kukaan ei huomaa ja nyi hihasta pysymään palstalla pikkutunneille asti.

        Öitä sullekin Pönttis, oli kiva jutella.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (niistää nenää)

        Saa kai sitä joskus herkälläkin tuulella olla. Ei ole salaisuus, että mua helposti itkettää (jos naurattaakin). Meillä on ollut niin värikäs historia hänen kanssaan täällä, että välillä on hyvä päivittää tilannetta.

        Rehtiä se on kun ottaa puheeksi toisen kanssa, jos joku asia on jäänyt mielen päälle..

        Tähän mainitsisisn vaan sen verran että kannattaa nyt kuitenkin muistaa ne viimekertaisetkin tunneryöppyihjin johtaneet jutut siellä taustalla, ottaa homma vähän kepeämmin niin ei sitten taas satu niin kovaa jos tulee ryppyjä rupatteluihin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tähän mainitsisisn vaan sen verran että kannattaa nyt kuitenkin muistaa ne viimekertaisetkin tunneryöppyihjin johtaneet jutut siellä taustalla, ottaa homma vähän kepeämmin niin ei sitten taas satu niin kovaa jos tulee ryppyjä rupatteluihin.

        Öhöms, öh.. (punastuu)

        onko täällä ruodittu viime yötä?

        Uh..meinaatko, että minulla luututtaisiin taas pöytää?..
        Miten keveästi minun pitäisi ottaa..tuota mikäkin...?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Öhöms, öh.. (punastuu)

        onko täällä ruodittu viime yötä?

        Uh..meinaatko, että minulla luututtaisiin taas pöytää?..
        Miten keveästi minun pitäisi ottaa..tuota mikäkin...?

        Ei sitä välttämättä tapahdu, kehoitan vaan ettet liian tunnepohjaisesti suhtaudu näihin palstajuttuihin ihan jo siksikin että välttämättä ne toiset osapuolet ei aina ymmärrä miten sä otat niiden tekstilliset ilmaisut jotka voi heille olla pelkkää läppää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei sitä välttämättä tapahdu, kehoitan vaan ettet liian tunnepohjaisesti suhtaudu näihin palstajuttuihin ihan jo siksikin että välttämättä ne toiset osapuolet ei aina ymmärrä miten sä otat niiden tekstilliset ilmaisut jotka voi heille olla pelkkää läppää.

        Onko kaikki minulle sanottu aina "läppää"?

        Kur :( se olisi kamalaa.
        Pönttö olisi pelkkä pelle..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko kaikki minulle sanottu aina "läppää"?

        Kur :( se olisi kamalaa.
        Pönttö olisi pelkkä pelle..

        Ei tokikaan mutta kun olen huomannut näissä palstan heeboissa sitä että vaikka ne kyökkistellessään luulee olevansa kovinkin taitavia tunteiden tulkkeja ei ne välttämättä aina ymmärrä misssä menee hienotunteisuuden raja naiselle "puhuttaessa". Varmaan ne on siviilissäkin samnalaisiä törppöjä mutta siellä voi aina selittää, täällä palstalla asian tekee vaikemmaksi se kun on pelkkä teksti. Et voi nähdä kirjoittaessa aesim. hymynkaretta suupielessä ja väärinkäsityksen vaara on ilmeinen, toinen luulee vitsailevansa kevyesti ja toinen ottaa loukkauksena, sitä minä vaan tässä koetan tuoda esiin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tokikaan mutta kun olen huomannut näissä palstan heeboissa sitä että vaikka ne kyökkistellessään luulee olevansa kovinkin taitavia tunteiden tulkkeja ei ne välttämättä aina ymmärrä misssä menee hienotunteisuuden raja naiselle "puhuttaessa". Varmaan ne on siviilissäkin samnalaisiä törppöjä mutta siellä voi aina selittää, täällä palstalla asian tekee vaikemmaksi se kun on pelkkä teksti. Et voi nähdä kirjoittaessa aesim. hymynkaretta suupielessä ja väärinkäsityksen vaara on ilmeinen, toinen luulee vitsailevansa kevyesti ja toinen ottaa loukkauksena, sitä minä vaan tässä koetan tuoda esiin.

        Mjaa...

        Ei kukaan toivo, että toisella leikittäisiin...

        Siinähän sinä kyllä olet oikeassa, että mie olen tavattoman herkkä (jos lie ykskaks viheliäisen kovakin). Ei saisi olla niin herkkä..siitä on ongelmaa.

        Pitää kai yrittää pitää pää jotenkin selkeänä :)

        (vaihtaa vaaleanpunaisia lasejaan normi aurinkomalleihin)

        Harmista kopistaa Pöntön ryhtiä..


      • on_se_äijä
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Ihan hyviä huomioita sulla, noinhan se menee.

        Jep, täällähän on noita palstaseuraajia vaikka minä en enää juurikaan muista niitä. Jos ne häiritsevät, niin voidaan tietenkin lopetella.

        Jos sinua kiinnostaa kirjoitella joskus yksityisemmin, niin minuun saa yhteyden tämän nikin suomi24-sähköpostin kautta.

        Pertsa p.rkele on tehny siirron. Yritätkö päästä ...lle?


    • purkis

      varmaan sama asija eri nimellä,

    • Olen kai muutamat pakit antanut, lähinnä kyllä niin että olen vain lähtenyt pois paikalta niin ettei ole tarvinnut ihan suoraan sanoa ettei nyt oikein kiinnosta. No joskus myös valehdellut olevani varattu, tungettelevan naisen kohdalla semmoinenkin on mielestäni sallittua niin ei naiselle tule paha mieliv kelpaamattomuudestaan.

      • Pakit ja seksipakit on eri asia. Tottakai tulee joskus eteen naisia jotka tyrkyttävät itseään seuraan vähän turhankin ärhäkästi, mutta sellainen suora seksin ehdottaminen wt-tyyliin on aika harvinaista.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Pakit ja seksipakit on eri asia. Tottakai tulee joskus eteen naisia jotka tyrkyttävät itseään seuraan vähän turhankin ärhäkästi, mutta sellainen suora seksin ehdottaminen wt-tyyliin on aika harvinaista.

        No kyllä minua lähestyvät naiset on tulleet nimeomaan seksi edellä, ei ole jäänyt mitään epäselvää siitä mitä ollaan hakemassa. Sehän siinä onkin harmillista kun toivoisin naisten lähestyvän asiallisesti tulemalla juttelemaan mutta kun ne ampuu heti huulet töröllään naamaan kiinni kännissä ei niitä hirveän vakavasti osaa ottaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä minua lähestyvät naiset on tulleet nimeomaan seksi edellä, ei ole jäänyt mitään epäselvää siitä mitä ollaan hakemassa. Sehän siinä onkin harmillista kun toivoisin naisten lähestyvän asiallisesti tulemalla juttelemaan mutta kun ne ampuu heti huulet töröllään naamaan kiinni kännissä ei niitä hirveän vakavasti osaa ottaa.

        Sulla on ravintolan vaihto edessä, minä en juurikaan käy noissa lähiökuppiloissa kun niissä on sääntönä "kaikki panee kaikkia". Seksuaalinen estottomuus on ihan ok silloin kun ikä alkaa kakkosella, sen jälkeen ei voi enää ajatella että touhutaan uutuuden viehätyksen vuoksi.


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä minua lähestyvät naiset on tulleet nimeomaan seksi edellä, ei ole jäänyt mitään epäselvää siitä mitä ollaan hakemassa. Sehän siinä onkin harmillista kun toivoisin naisten lähestyvän asiallisesti tulemalla juttelemaan mutta kun ne ampuu heti huulet töröllään naamaan kiinni kännissä ei niitä hirveän vakavasti osaa ottaa.

        Mutta sähän yhteen ketjuun kirjoitit, että et kaipaa sinkkuna läheisyyttä tai juttuseuraa vaan seksiä..eli mikä ongelma?


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Mutta sähän yhteen ketjuun kirjoitit, että et kaipaa sinkkuna läheisyyttä tai juttuseuraa vaan seksiä..eli mikä ongelma?

        Heitit aika pahan..

        Ehkä Harmiksen taso on niin heikko että häntä lähestyy vain wt-sakki?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Sulla on ravintolan vaihto edessä, minä en juurikaan käy noissa lähiökuppiloissa kun niissä on sääntönä "kaikki panee kaikkia". Seksuaalinen estottomuus on ihan ok silloin kun ikä alkaa kakkosella, sen jälkeen ei voi enää ajatella että touhutaan uutuuden viehätyksen vuoksi.

        Nuo on keskustan kapakoita, en käy lkähioökuppiloissa.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Mutta sähän yhteen ketjuun kirjoitit, että et kaipaa sinkkuna läheisyyttä tai juttuseuraa vaan seksiä..eli mikä ongelma?

        Ei siinä mujistaakseni ollut kaipuunkohteesta kyse vaan teoreettinen kiysymys siitä mitä hakisi baarista jos hakisi. Minä kun en oikeastaan hae mitään niin piti niistä tarjolla olevista valita ja kun en usko että niistä sellaista naista löytäisin kuin haluaisin niin jos hakisin niistä jotain niin se olis sitten seksi varmaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo on keskustan kapakoita, en käy lkähioökuppiloissa.

        Unelmissasi vain.

        Mitä tasokkaampi paikka, sen tasokkaammat ja arvonsa paremmin tuntevat daamit. Juttusi ei ole tällä kertaa yhtään uskottava.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Heitit aika pahan..

        Ehkä Harmiksen taso on niin heikko että häntä lähestyy vain wt-sakki?

        Käsittääkseni tasoni on keskimääräistä ylempänä, siksi varmaan juuri nuo seksi edellä lähestymiset ja naiset yleensä kännissä kun ei selvinpäin uskalla tulla juttusille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Käsittääkseni tasoni on keskimääräistä ylempänä, siksi varmaan juuri nuo seksi edellä lähestymiset ja naiset yleensä kännissä kun ei selvinpäin uskalla tulla juttusille.

        Tasokas nainen ei juo läsäreitä, se on perustotuus (ei täysraittiuskaan kuitenkaan nosta tasoa).

        Tasokkaan naisen ei tarvitse örveltää kännissä ja kerjätä seksiä, tai ylipäänsä ryhtyä epätoivoisesti jahtaamaan jotakin yksittäistä miestä. Mitä tasokkaampi nainen, sen enemmän vaihtoehtoja.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tasokas nainen ei juo läsäreitä, se on perustotuus (ei täysraittiuskaan kuitenkaan nosta tasoa).

        Tasokkaan naisen ei tarvitse örveltää kännissä ja kerjätä seksiä, tai ylipäänsä ryhtyä epätoivoisesti jahtaamaan jotakin yksittäistä miestä. Mitä tasokkaampi nainen, sen enemmän vaihtoehtoja.

        Naisella on aina vaihtoehtoja, jotkut vaan ilmeisesti ei malta odottaa miehen aloitetta niin tekevät sen sitten itse seksi edellä. Väitän että huomattavasti harvinaisempaa on se että ennestään tuntematon nainen selvinpäin tulee juttelemaan tuntemattomalle miehelle, se mieluummin odottaa miehen aloitetta, kuin se että nainen humalluttuaan tekee seksuaalisen aloitteen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Naisella on aina vaihtoehtoja, jotkut vaan ilmeisesti ei malta odottaa miehen aloitetta niin tekevät sen sitten itse seksi edellä. Väitän että huomattavasti harvinaisempaa on se että ennestään tuntematon nainen selvinpäin tulee juttelemaan tuntemattomalle miehelle, se mieluummin odottaa miehen aloitetta, kuin se että nainen humalluttuaan tekee seksuaalisen aloitteen.

        Jos tasokas nainen haluaa kontaktin mieheen, niin sillä on ainakin 10 000 parempaa niksiä käytössään kuin juoda läsärit ja tulla vonkaamaan seksiä.

        Kuten sanottu, tarinasi on täysin epäuskottava.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Jos tasokas nainen haluaa kontaktin mieheen, niin sillä on ainakin 10 000 parempaa niksiä käytössään kuin juoda läsärit ja tulla vonkaamaan seksiä.

        Kuten sanottu, tarinasi on täysin epäuskottava.

        Joo, ei sun tarvi näitä meidän muiden tarinoita uskoakaan, ethän uskonut trollikankaan minusta aiaka tarkkaa tapahtumakuvausta, se on ihan sun oma asia miten ne otat.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei sun tarvi näitä meidän muiden tarinoita uskoakaan, ethän uskonut trollikankaan minusta aiaka tarkkaa tapahtumakuvausta, se on ihan sun oma asia miten ne otat.

        Trollikka on aika lennokas tarinankertoja, suhtaudun aina tietyllä varauksella hänen juttuihinsa. Tämä ei ollut mitenkään ensimmäinen kerta, harvoin vain mainitsen hänelle asiasta.

        Sulla sitävastoin on jutuissa yleensä tietty realismi mukana, ne voisivat olla tosia. Nyt vedit aika komeasti metsään.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Trollikka on aika lennokas tarinankertoja, suhtaudun aina tietyllä varauksella hänen juttuihinsa. Tämä ei ollut mitenkään ensimmäinen kerta, harvoin vain mainitsen hänelle asiasta.

        Sulla sitävastoin on jutuissa yleensä tietty realismi mukana, ne voisivat olla tosia. Nyt vedit aika komeasti metsään.

        Sovitaan niin. Semmoinen seikka muuten tosiaan pitää vielä mainita kun tuli itselläkin vasta mieleen että hyvin usein, oikeastaan aina, nuo seksi edellä naiset on joko varattuja tai vasta ihan vähän aikaa sitten eronneita partisuhteestaan. Hoksasin tisekin tosiaan nyt vasta että noinhan se aina on ja siksi ne ei oikein minua kiinnostakaan. Ilmeisesti on niin että siinä parisuhteessaan naiset on tottuneet siihen että seksi edellä lähestyminen heidän puolelta toimii ja sillä tavalla saa miehen sänkyyn. Pidempään sinkkuina olleet naiset on taas varovaisempia niin etteivät tee noita tuollaisia seksihyökkäyksiä vaikka juuri heiltä ne olisi toivottavia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sovitaan niin. Semmoinen seikka muuten tosiaan pitää vielä mainita kun tuli itselläkin vasta mieleen että hyvin usein, oikeastaan aina, nuo seksi edellä naiset on joko varattuja tai vasta ihan vähän aikaa sitten eronneita partisuhteestaan. Hoksasin tisekin tosiaan nyt vasta että noinhan se aina on ja siksi ne ei oikein minua kiinnostakaan. Ilmeisesti on niin että siinä parisuhteessaan naiset on tottuneet siihen että seksi edellä lähestyminen heidän puolelta toimii ja sillä tavalla saa miehen sänkyyn. Pidempään sinkkuina olleet naiset on taas varovaisempia niin etteivät tee noita tuollaisia seksihyökkäyksiä vaikka juuri heiltä ne olisi toivottavia.

        Sinua lähestyvät aika epätoivoiset naiset.


      • nauroinn
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Sinua lähestyvät aika epätoivoiset naiset.

        :´D hyvä huomio.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Naisella on aina vaihtoehtoja, jotkut vaan ilmeisesti ei malta odottaa miehen aloitetta niin tekevät sen sitten itse seksi edellä. Väitän että huomattavasti harvinaisempaa on se että ennestään tuntematon nainen selvinpäin tulee juttelemaan tuntemattomalle miehelle, se mieluummin odottaa miehen aloitetta, kuin se että nainen humalluttuaan tekee seksuaalisen aloitteen.

        "Naisella on aina vaihtoehtoja, jotkut vaan ilmeisesti ei malta odottaa miehen aloitetta niin tekevät sen sitten itse seksi edellä."

        Joo. Tässä olen aivan samaa mieltä. Kuten tyrkyttämällä miehille per*ekuvaansa. Osa naisista ei todellakaan malta odottaa.

        Hyvin sanottu, se jos mikä, on epätoivoista. :)


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Sinua lähestyvät aika epätoivoiset naiset.

        Naisen kai täytyy olla aika epätoivoinen nöyrtyessään lähestymään :D itseasiassa kerran kun juttelin seksihyökkäyksen tehneen naisen kaverin kanssa se kaveri sanoi ettei ikinä olisi uskaltanut lähestyä kun olen niin "ylpeän" näköinen ja minä olin että wtf? miten niin, minäkö muka? mutta niin kai ne naiset sitten näkee asian.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Naisella on aina vaihtoehtoja, jotkut vaan ilmeisesti ei malta odottaa miehen aloitetta niin tekevät sen sitten itse seksi edellä."

        Joo. Tässä olen aivan samaa mieltä. Kuten tyrkyttämällä miehille per*ekuvaansa. Osa naisista ei todellakaan malta odottaa.

        Hyvin sanottu, se jos mikä, on epätoivoista. :)

        Missäs se sun peppukuva palstalle viipyy? Lupaan etten minä ainakaan ajattele että se olisi epätoivoisen naisen keino herättää huomiota, pikemminkin näkisin sen armollisena lahjana palstan pojille :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Naisen kai täytyy olla aika epätoivoinen nöyrtyessään lähestymään :D itseasiassa kerran kun juttelin seksihyökkäyksen tehneen naisen kaverin kanssa se kaveri sanoi ettei ikinä olisi uskaltanut lähestyä kun olen niin "ylpeän" näköinen ja minä olin että wtf? miten niin, minäkö muka? mutta niin kai ne naiset sitten näkee asian.

        Haha, sulla on aika vilkas mielikuvitus.

        Naiset saattavat aika avoimestikin tulla "tyrkylle", mutta tasokas nainen ei koskaan juo läsäreitä ja kerjää seksiä.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Haha, sulla on aika vilkas mielikuvitus.

        Naiset saattavat aika avoimestikin tulla "tyrkylle", mutta tasokas nainen ei koskaan juo läsäreitä ja kerjää seksiä.

        "tasokas nainen ei koskaan juo läsäreitä ja kerjää seksiä."

        Tässäkin olen samaa mieltä. On naisia, ja sitten on Naisia..

        Juuri tästä syystä tasokkaat naiset jättävät aloitteen teon tyylikkäästi miehelle, sillä he ovat saaneet korkean tapakasvatuksen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Missäs se sun peppukuva palstalle viipyy? Lupaan etten minä ainakaan ajattele että se olisi epätoivoisen naisen keino herättää huomiota, pikemminkin näkisin sen armollisena lahjana palstan pojille :D

        Tähän mä vastasin jo herra Poliisinpojalle tuolle ylempänä :)

        Nämä jutut hoidetaan toisella tapaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "tasokas nainen ei koskaan juo läsäreitä ja kerjää seksiä."

        Tässäkin olen samaa mieltä. On naisia, ja sitten on Naisia..

        Juuri tästä syystä tasokkaat naiset jättävät aloitteen teon tyylikkäästi miehelle, sillä he ovat saaneet korkean tapakasvatuksen.

        Näinpä. Jos mies ei tee aloitetta, hän ei ollut kyllin hyvä tasokkaalle naiselle.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Näinpä. Jos mies ei tee aloitetta, hän ei ollut kyllin hyvä tasokkaalle naiselle.

        Tai kännissä kuin käki. Mikään ei ole niin iljettävää kuin humalainen muka hieno herra, joka oikeasti on rottaakin matalammalla. Tshyi.

        Tai joku shampanjalla sänkyyn houkuttelija tai sviitin tarjoaja. Miehillä on kyllä monia konsteja, mutta niistä on seulottava oikealla tarkoitusperällä liikenteessä olijat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tai kännissä kuin käki. Mikään ei ole niin iljettävää kuin humalainen muka hieno herra, joka oikeasti on rottaakin matalammalla. Tshyi.

        Tai joku shampanjalla sänkyyn houkuttelija tai sviitin tarjoaja. Miehillä on kyllä monia konsteja, mutta niistä on seulottava oikealla tarkoitusperällä liikenteessä olijat.

        Miehet ovat aina liikkeellä oikeilla tarkoitusperillä.


      • tasotjarajat
        Harmaaritari kirjoitti:

        Missäs se sun peppukuva palstalle viipyy? Lupaan etten minä ainakaan ajattele että se olisi epätoivoisen naisen keino herättää huomiota, pikemminkin näkisin sen armollisena lahjana palstan pojille :D

        Tuskin ketään naista kiinnostaa laittaa peppukuvaa miehelle, joka pyytää niitä kaikilta palstalla. Joku taso ja raja sentään. Eikä tasokas nainen edes laittele kuvia ruumiinosistaan tänne julkisesti kaikkien nähtäville. Mun mielestä.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Miehet ovat aina liikkeellä oikeilla tarkoitusperillä.

        Saisiko sun nainen käyttäytyä esim. niin kuin sinä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Saisiko sun nainen käyttäytyä esim. niin kuin sinä?

        Juosta p.llun perässä?

        Vakavoidutaan hetkeksi. Jos minä lähestyn sinkkuna vastakkaista sukupuolta, niin onhan se eri asia kuin jos minun elämänkumppanini tekisi tuota suhteessa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Juosta p.llun perässä?

        Vakavoidutaan hetkeksi. Jos minä lähestyn sinkkuna vastakkaista sukupuolta, niin onhan se eri asia kuin jos minun elämänkumppanini tekisi tuota suhteessa.

        Tekisitkö suhteen aikana? Miten on.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Miehet ovat aina liikkeellä oikeilla tarkoitusperillä.

        Mies on siitä jännä olento, että monesti hän saisi tehdä, mitä lystää jopa suhteissa, mutta annapas jos nainen samanmoiseen ryhtyisi.

        Pettämisestä suhde on kerralla poikki. Mikään selitys ei sitä enää palauta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tekisitkö suhteen aikana? Miten on.

        Kyllä minä tuota olen tehnyt suhteen aikana.

        Tekisinkö enää? En pakosti.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kyllä minä tuota olen tehnyt suhteen aikana.

        Tekisinkö enää? En pakosti.

        Miten hyvin ottaisit jos sun nainen tekisi samaa suhteillessaan myös sinuun? Lämmittäisikö sydäntä?

        Kuningatar ei hyväksy kuin yhden uskollisen kuninkaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miten hyvin ottaisit jos sun nainen tekisi samaa suhteillessaan myös sinuun? Lämmittäisikö sydäntä?

        Kuningatar ei hyväksy kuin yhden uskollisen kuninkaan.

        En näe sellaisia olosuhteita joissa hyväksyisin pettämisen.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        En näe sellaisia olosuhteita joissa hyväksyisin pettämisen.

        Miksi sitten itse teit sitä suhteen aikana?

        (tämmöiset on hyvä selvittää pois alta ennen opiskelujen alkua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi sitten itse teit sitä suhteen aikana?

        (tämmöiset on hyvä selvittää pois alta ennen opiskelujen alkua)

        Palstaterapiaa? Ei kiitos.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Haha, sulla on aika vilkas mielikuvitus.

        Naiset saattavat aika avoimestikin tulla "tyrkylle", mutta tasokas nainen ei koskaan juo läsäreitä ja kerjää seksiä.

        Jäit jankkaamaan nyt tuosta tasokkuudesta vaikken siihen edes juuri ole ottanut kantaa enkä ainakaan väittänyt tasokkaaksi. No mikä kenenkin mielstä on tasokasta, ois niistä sulle varmaan aika monet kelvanneet panoksi, mullehan ne ei kelvanneet kun en pelkkiä panoja juuri hae.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Palstaterapiaa? Ei kiitos.

        No niin.

        Se oli päivän vaikein kysymys ja Esmeralda tiesi sen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jäit jankkaamaan nyt tuosta tasokkuudesta vaikken siihen edes juuri ole ottanut kantaa enkä ainakaan väittänyt tasokkaaksi. No mikä kenenkin mielstä on tasokasta, ois niistä sulle varmaan aika monet kelvanneet panoksi, mullehan ne ei kelvanneet kun en pelkkiä panoja juuri hae.

        Tullessani palstalle te olitte kaikki ylpeitä ätmejä, mutta vähän aikaa kiusattuani teitä yksikään ei ollut enää ätmi.

        Nyt teistä on tullut jo varsinaisia casanovia. Salli minun nauraa teidän jutuillenne.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin.

        Se oli päivän vaikein kysymys ja Esmeralda tiesi sen.

        Tiesit mitä? Sen että en ala ottamaan vastaan palstaterapiaa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tiesit mitä? Sen että en ala ottamaan vastaan palstaterapiaa?

        (rapsuttaa bananiasta kyljestä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (rapsuttaa bananiasta kyljestä)

        Tulee bannia jos et opii nikkiäni.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tullessani palstalle te olitte kaikki ylpeitä ätmejä, mutta vähän aikaa kiusattuani teitä yksikään ei ollut enää ätmi.

        Nyt teistä on tullut jo varsinaisia casanovia. Salli minun nauraa teidän jutuillenne.

        Minä näen Harmaaritarin SUHT kunnollisena miehenä.
        Joskus pieniä sivuluisuja, mutta se on haarniskaöljyä...


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tulee bannia jos et opii nikkiäni.

        Ihanaa..

        Saisinko ihan.

        (kurinaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä näen Harmaaritarin SUHT kunnollisena miehenä.
        Joskus pieniä sivuluisuja, mutta se on haarniskaöljyä...

        Meillä on erilaiset kriteerit arvioida ihmisiä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihanaa..

        Saisinko ihan.

        (kurinaa)

        En voisi bannata sinua.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tulee bannia jos et opii nikkiäni.

        Ei vaaleanpunaisena, kiitos.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Meillä on erilaiset kriteerit arvioida ihmisiä.

        Onneksi.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        En voisi bannata sinua.

        Tulet niin ikävöimään minua ja kristallinkirkkaita ajatuksiani.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tulet niin ikävöimään minua ja kristallinkirkkaita ajatuksiani.

        Ikävoin jo nyt sinua.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ikävoin jo nyt sinua.

        Tähän on tältä päivältä hyvä päättää :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tähän on tältä päivältä hyvä päättää :)

        Päivänjatkoja.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tullessani palstalle te olitte kaikki ylpeitä ätmejä, mutta vähän aikaa kiusattuani teitä yksikään ei ollut enää ätmi.

        Nyt teistä on tullut jo varsinaisia casanovia. Salli minun nauraa teidän jutuillenne.

        Itse en oloe kyllä itseäni koskaan ätminä pitänyt ssati sellaista väittänyt, tuo näkemys on ihan suin omassa päässä keksittyä.


    • puskista

      mies häkeltyy monesti kun nainen tulee miehen tontille mihin ei olla totuttu,

    • Tuntuu kiusalliselta.

      Ei ne naiset aina ymmärrä että tää oli nyt tässä.

    • Lounli_raideri

      Minä olen saanut monet seksipakit, kun suoraan olen ehdottanut. Ja olen ihan ok:n näköinen ja kokoinen kolmekymppinen tyttö. Henkilöt joilta olen pakkeja saanut, ovat olleet sinkkuja ja heidän kanssaan yhteistä menneisyyttä.

    • Parisuhdemies-

      Joo annan- Baarissa känninen akka tulee vonkaamaan kun ei saanutkaan sitä jota ensiksi vonkasi.
      Naisen ilmeestä näkee surullisen ja epätoivoisen katseen kun ei mies lähde naisen kotiin seksiä harrastamaan. Itseäkin surettaa antaa pakkeja mutta minkäs teet kun nainen on kännissä. Tulisi joskus selvänä vonkaamaan.

    • Mulle ei pysty.

      • hurså

        Miksei? Nostatko metelin?


      • hurså kirjoitti:

        Miksei? Nostatko metelin?

        Mietipäs sitä :D


      • Onkohan noin? Entäs, jos kyseessä on väärinkäsitys tai varattu mies? Itse esimerkiksi jouduin yhdelle naiselle antamaan pakit - hän valitti myöhemmin yliopistolla sitä, että oli saanut minulta pakit pikkujoulussa. Sanoi olevansa rakastunut - oli yrittänyt, mutta en oikein lämminnyt, vaikka oli hyvännäköinen ja suosittu. Joskus hyvännäköinen ja suosittukin nainen voi saada pakit, jos miehellä on tunteet muualle tai hän on varattu. Suuret tunteet eivät aina saa vastausta. Kyllä suuri kaunotarkin voi saada pakit?


    • m43_

      Kännisille siidererivalaille baarissa kyllä. Muuten en. Psrisuhteessa en ole ikinä kieltäytynyt lemmenleikeistä.

    • Kaikysyäsaa

      Eikä naiset vonkaa seksiä teiltä. Taidatte olla sitten vaan rumiluksia ettei edes pakkeja voi antaa. Olette varmaan itse saaneet naisilta paljon pakkeja kun kännissä olette naisia vonkanneet.

    • Alimmaiseen kysymykseen niin pahalta se tuntuu mutta toisaalta se on aika lyhytkestoinen tunne kun tietää tehneensä oikeaksi katsomansa ratkaisun.

      Enpä muista että ihan suoraan ainakaan viimeaikoina seksiä oltaisiin tultu kysymään ihan tuosta "kylmiltään", toisin minä olen niin heikko lukemaan sanatontta viestintää että saattaa olla moni seksitarjous mennyt ohikin. Vastaus varmaan olisi että olen varattu tai että olen juuri eronnut enkä halua laastaroida koska se olisi väärin kumpaakin kohtaan.

      Jos taas oltaisiin käyty elokuvissa ja seuraavilla treffeillä lähdetty vaikka vaeltamaan. Matkalla on tutustuttu toisiimme ja juteltu asioista jotka merkitsevät elämässä ja ajatuksista tulevaisuudessa jne ja neljännen päivän iltana on käyty joessa uimassa, katseltu lohien nousuja joessa, syöty iltapalaa ja juotu nokipannukahvit samalla ihaillen kurkia suon reunassa,
      Jos seksiehdotus sitten toimitetaan mallilla jossa ensin teltan vetoketjua avataan ja hetken kuluttua myös makuupussin vetoketsu liikkuu kohti jalkopäätä samalla kun nainen laskeutuu puolittain päälleni pistäen huulensa omiani vasten samalla kun kun toinen kätensä seikkailee kyljekeni tai olkapäiteni seutuvilla. Vaikka sanaakaan ei sanottaisi niin naisen kiihtyvästä hengityksestä voisi aistia että nyt on toisi kyseessä.
      Tuskimpa siinä heittäisi naista teltasta vaan nopeasti kipaisisi 60 km lähemmälle kondomiautomaatille hakemaan parit ensikodit ja jatkettaisiin kun olen palannut.

      Eli kyllä ainakin itselle se miten asia esitetään ja nähdäänkö vaivaa myös toiseen tutustumiseen vaikuttaa hyvin suoraan vastauksen laatuun.

    • Joo, eipä miltään ihmeelliseltä. Pari kertaa on nainen ollut iskemässä ja olen antanut kummallakin kerralla pakit. Minusta se on ihan luontevaa, kun en ole biseksuaali enkä lesbo.

      Osaa hän sitten kattella jonkun toisen kohteen, joka ehkä on seksuaalisesti samaa intoa.

    • Munaotus

      Ei naiselle voi pakkeja antaa koska nainen ei varmana halua tavata uudestaan koska on noloa saada pakit. Äärimmäisen harvoin nainen yrittää iskeä seksi mielessä, tosin netissä tekevät seksi alotteita rohkeammin koska se on jotenkin helpompaa kai kirjoittaa.

    • juuuuuuu

      Olen antanut jokusen kerran. Esimerkiksi jos toinen on varattu niin ei silloin nappaa tehdä mitään sen ihmeempää, tai sitten jos tiedän liikaa toisen seksihistoriasta. Myöskin liiallinen päihtymystila on hyvä syy antaa pakit.

    • dsgsdfgh

      En ole kuunaan, eli 35 vuoteen harjoittanut mitään sadoista seksisilajeista kenkään naisen, tytön, äidin, mummin tahi tyttären kanssa

      • kositten

        Samaa sukupuolta olevan kanssa?


    • tananurpot

      Tämänkin keskustelun pilasi samat typerät nimimerkit. Siis ihan oikeesti, oletteko jotain palstan vakio urveloita.
      Fiksu kysymys mutta niin vaan piti k.päiden tulla viisastelemaan ja tahallaan väärin ymmärtämään.

    • meetoo-sex

      Pakkien antaminen tuntuu kuin luopuisi miehisyydestään kokonaan. Jos antaa yhdet pakit niin ei kannata sitten koskaan harrastaa seksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe