Kaarelan ratsutalli

Heppatyty11

Millainen talli tämä Malminkartanon Kaarelan ratsutalli on? Onko opetus hyvän tasoista ja hevoset? Millainen talli henki on?

12

367

Vastaukset

• mä oon ratsastanut täällä pian 2 vuotta ja aivan huippu talli! tallille tulossa maneesi ja opetus on hyvän tasoista! opettaja osaa opettaa tasapuolisesti este sekä koulu puolella ja hevoset ovat taitavia ja kilttejä. Tallihenki on super ja kaikki auttaaa ja ottaaa hyvin vastaan

• Tallin pitäjät ovat aivan sekaisin. En suosittele.

• Millä tavalla sekaisin? Selvennätkö vielä?

• Ei minun mielestä 🤔

• Opettele yhdyssanat ja kommentoi sitten.

• Lisää kommentteja kaivataan!

• tykkään tosi paljon tästä tallista ja kun minä alotin siellä niin oli heti reippaita tallityttöjä vastassa auttamassa (hoitajia?)
      todella mukavat ja reippaat hevoset sekä opteus on laadukasta. myös enemmän ratsastaneille on kuulemma mahdollisuus kisata ihan ulkopuolisissa ja tallin sisällä järjestetään myös kisoja jossa on puomiluokasta 70cm luokkaan asti

• Onko totta, että (pitkien) chapsien käyttäminen on siellä kielletty? Kuulemma "hevosten kyljet kuluvat"...Talvella ja kylmillä ilmoilla käytän aina pitkiä chapseja ratsastushousujen päällä jolloin pärjään pelkillä lyhyillä kalsareilla vielä pikkupakkasella. Enkä suostu ratsastamaan ilman niitä ja palelemaan. ;-)

• ei ole tämä totta! saa mennä pitkillä chapseilla ja moni siellä niillä ratsastaa

• Suosittelen! Hevosista pidetään todella hyvin huolta, mukavia tallityttöjä jotka auttavat ja kiva ridaopettaja. Hyvät puitteet ja maneesia rakennetaan. Tunneilla max 6 ratsukkoa, löytyy paljon eri tasoisille ratsastajille ryhmiä. Itse olen siellä aina ratsastanut chapseilla/ saappaanvarsilla.

• Nahkachapseja saa käyttää, mutta ei mokkachapseja. Juuri siitä syystä että ne saattavat hiertää joidenkin hevosten kylkiä.

• Kiva talli. Opetus suht laadukasta ja kivoja hevosia joskin niitä myydään erittäin usein ja ratsut vaihtelevat monesti. Hevosilla nahkariimut, luonnonharjat ja este sekä koulusatulat ja uudet anatomisesti muotoillut suitset. Maneesiin pääsee ratsastamaan. Ainoa huono puoli, että esteryhmät eivät etene kauheasti ja kehitys ei ole kovin vauhdikasta. Samat ratsastajat junnaavat samalla tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.