Herrasmies

Jasso

Herrasmies on se mies joka ei saa naista parikymppisenä. Pelimies on se mies joka saa naista parikymppisenä. Herrasmies vahtii laukkuja baarissa, kuuntelee naisten kehuja "olisit täydellinen mies jollekin sitten joskus". Pelimies on se jonka kanssa seksikkäät tytöt lähtevät baarista ns. jatkoille, eli panokuutioon tekemään sitä mistä herrasmies jää kotiinsa haaveilemaan. Parikymppisenä herrasmies on näkymätön silloin kun haetaan seksikumppania, ja muuttuu näkyväksi kun nainen kaipaa palvelijaa.

Sitten kun naiset ovat juosseet juoksunsa ja eläneet elämää, herrasmies alkaakin tuntua hyvältä vaihtoehdolta. Mutta tässä vaiheessa herrasmiehellä on takana 10-20 vuotta odottelua että koskahan se aika tulee?

Silloin herrasmies on,

A) menettänyt halunsa yrittää, ja elää sossun tuilla kaupungin vuokra-asunnossa - tai paremmassa tapauksessa on tylsässä huonosti palkatussa duunissa josta tepastelee kotiin lukioaikana äitin ostamat vaatteet päällään, oltuaan päivän työharjoittelijatyttöjen pompotettavana. Edes ylipainoinen, eron katkeroittama yh ei halua tätä miestä.

B) katkeroitunut niin pahasti että suorastaan vihaa naisia. Päivät kuluvat Suomi24-foorumilla naisia pilkkaavia viestejä kirjoitellessä. Yksikään nainen ei halua tätä miestä, eikä tämä mies halua yhtäkään naista.

C) ymmärtänyt ettei naista ole eikä tule, ja onkin päättänyt keskittyä uraansa. On hyvin palkattu työ, ehkä oma firma. Yhtäkkiä naisia ja kavereita riittääkin. Tämä on se herrasmies joka kelpaisikin naisille. Ongelma on siinä että tämä mies saa 25-vuotiaan kauniin, älykkään, mukavan, lapsettoman ja naimattoman tytön joka opiskelee lääkäriksi. Juoksunsa juosseen/elämää eläneen mahdollisuudet tähän mieheen ovat verrannollisia mahdollisuuteen että huomenna Megan Fox tulee pyytämään minua kuumille treffeille Hollywoodiin.

Minun ohjeeni naisille: haaveilemanne korkean statuksen herrasmiehet varataan silloin kun te olette 25v max. Jos haluatte vielä juosta juoksuja/elää elämää, herrasmiehiä kuljettava juna jättää teidät laiturille. Asemalle jäävät matalan statuksen herrasmiehet, entiset herrasmiehet - ja juoksunsa juosseet naiset.

Päivän oppitunti on päättynyt. Poistukaa.

15

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kirjoittaisit nimimerkillä niin saisit mainetta ja kunniaa. Nyt kirjoitus jää tällaiseksi keskivertaiseksi muka toteamukseksi mikä ei välttämättä pidä paikkaansa. Hyvä yritys.

• palstanEinstein

Siinäpä vasta älykäs kommentti.

• niiin

"Pelimies on se jonka kanssa seksikkäät tytöt lähtevät baarista ns. jatkoille, eli panokuutioon tekemään sitä mistä herrasmies jää kotiinsa haaveilemaan. "

Eihän ätmin kuulu muutenkaan saada seksikästä, jos ätmi on itse ruma. Tässä se taas nähtiin, kukaan ei halua niitä hiirimäisiä tyttöjä. Ätmikin olisi hypergaminen jos voisi.

• jksdfsdfsdf

Jep, kun täällä valitetaan ettei tietynlainen mies kelpaa "kellekään naiselle", todellisuudessa tarkoitetaan niitä kauniita ja seksikkäitä, tai vähintään nättejä naisia.

• mitäskummaa

Megan Foxiin vertasit? Sehän on jo 32 ja varmasti miehiä riittänyt. Ai niin mutta on ok jos nainen on kaunis, vaikka olisi juoksunsa juossut.

• 32322

Ilmeisesti se kokenut vähän vanhempikin nainen on tosiaan ok, jos ulkonäköä riittää.. Se on käynyt näistä jutuista ilmi aiemminkin.

• pointsit

"B) katkeroitunut niin pahasti että suorastaan vihaa naisia."

Täällä aina väitetään ettei se mitään katkeruutta ja naisvihaa ole, nuo ilkeät kommentit meinaan. Pointsit siitä että ainakin sinä myönnät sen.

• On varmasti tämänkin aloituksen kirjoittanut itse joku naisvihasta kärsivä ätmiluuseri., joka on katkera naisille siitä, kun hän ei itse saanut tyttöystävää heti parikymppisenä.

• Atm40

Minun elämäni on tuo C vaihtoehto paitsi että ei kiinnosta nais sukupuoli enää. Naisia kyllä saisin mutta annan tylyt pakit tai sanon naiselle että sori en ole koskaan seurustellut että et sinä minua halua sen takia. Kerran sanoin naiselle että en ole koskaan harrastanut seksiä, nainen halusi treffeille, meni nainen hiljaiseksi vähäksi aikaa. Naisen reaktio on kauhistus eikä ne ole uskoa että en ole koskaan ollut naisen kanssa.

• Nainen39vee

No jos minä pyytäisin jotakuta treffeille ja tämä alkaisi heti puhua seksistä, niin kyllähän siitä vähän kummallinen vaikutelma tulee. Treffeistähän MINÄ silloin puhuin, en seksistä - treffeillä on tarkoitus tutustua ja katsoa, että synkkaako ja olisiko kiinnostusta tutustua vielä enemmän.

• 8766768976

C) On hyvin palkattu työ, ehkä oma firma. Yhtäkkiä naisia ja kavereita riittää. Tämä on se herrasmies joka kelpaisikin naisille. Ongelma on siinä että tämä mies saa 25-vuotiaan kauniin, älykkään, mukavan, lapsettoman ja naimattoman tytön joka opiskelee lääkäriksi.

Muutin vähän tekstiä. Kävin vähän paremman luokan vierasvenesatamassa. Siellä oli kilttejä ja kunnollisia, fiksun oloisia n. 25-30v miehiä -seurana luonnollisen ja fiksun oloinen, nätti ja hoikka nainen. Lapsia ei näkynyt. Tasot kohtasivat. Miksi sinä ansaitsisit tuollaisen naisen?

• riippuuvähän

Kelpaako se akateeminen nainen sittenkin, aiemminhan ne oli sun mielestäs sellaisia jotka ottaa itsensä liian vakavasti. Nyt oikein lääkäri pittää olla.

Ja ootko varma, että tuollainen mies kelpaa sitten sille 25-vuotiaalle kauniille naiselle, kun ei ole seurustellut aiemmin...

• Nainen39vee

Ok. Entäs ne lukuisat miehet, jotka eivät ole pelimiehiä, mutta eivät myöskään potentiaalisia sossutuilla eläviä tai katkeria tyyppejä?

Nimittäin mitä nyt itse muistan, niin oli myös niitä miehiä, jotka eivät vahtineet laukkuja, vaan tulivat mukaan tanssimaan, ja jotka eivät pokailleet niitä kauneimpia naisia seksikumppaniksi mutta eivät toisaalta myöskään muumioituneet kotona kauniista tytöistä haaveillen. He eivät välttämättä seurustelleet 20-vuotiaana, mutta seurustelivat ehkä vähän myöhemmin jonkun samaan ikäluokkaan kuuluvan tavisnaisen kanssa.

Miksi se superkaunis 25-vuotias muuten ottaisi ensisijassa 10-20 vuotta vanhemman miehen, joka on koko ikänsä haaveillut nuorista naisista? Jos mies on nuorenakin vaan vahtinut laukkuja baarissa, niin miksi se haluttu 25-vuotias ottaisi tällaisen laukkujenvahtijan, joka on kaiken lisäksi vanhakin, kun hän voisi saada nuoremmankin miehen, josta on muutakin iloa kuin se laukkujen vahtiminen?

Ei se oma firma itse asiassa ole mikään kovin vetovoimainen tekijä, etenkään jos se on ainoa "kiinnostava" asia miehessä. Yrittäjän puolisona voi olla vaikea toteuttaa omia urahaaveitaan ja omia harrastuksiaan, jos se oma firma vie kaiken ajan. Ei lääkäriksi opiskelevan nuoren naisen kannata ottaa 40 ikäistä yrittäjämiestä. Jos ei ole kyse mistään koululääkäristä, niin kyllä se lääkärin oma työ voi olla sen verran aikaavievä, voi olla yöpäivystyksiä yms, että ainakin jos lapsia suunnitellaan, niin tuo mainittu mies ei ole mikään hyvä vaihtoehto. Varsinkin kun mies on tottunut elämään vain itselleen, hän ei ehkä enää osaa mukautua siihen, että pitää ottaa toisenkin aikataulut huomioon.

• viisvee

olin tyttömänä reilu 10 vuotta sitten työ harkoissa kurseilla niin 20v naisia olisi kainaloon yksi olisi jättänyt jätkä kaverinkin vuokseni ihastuksessaan. kun vain piti ovea auki antoi tupakkia hieroi kipeää niskaa työ paikalla mutta varattuna silloin olin torjuva 40 vuotiaana silloin,,

• toisetottaatoisetei

Jaa jaa, itse kyllä nuorena seurustelin kokemattoman parikymppisen herrasmiehen kanssa, ja olin kyllä ihan riittävän seksikäs ainakin hänen mielestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3015
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe