Jos olet eronnut miehen uskottomuuden takia

Satunnainen_kommentoija

Niin miksi ryhdyt suhteeseen varatun miehen, eli pettäjän ja valehtelijan kanssa? Jos siis olet tullut edellisessä suhteessa petetyksi, niin miksi kaivat verta nenästäsi ja alat pettävän miehen horoksi?

23

883

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellistä

      Sitä samaa olen aina ihmetellyt, kun tuttavapiiristä näitä löytyy!!!

      • älyhoiäläjätä

        Pidän kakkosia yhteiskunnan lieveilmiönä ja pohjasakkana! Ei ne itse ymmärrä ja siksihän ne juuri ajautuvat kakkoseksi .


    • Ihastuksentakia

      Minulle kävi noin. Olin järkyttynyt ja musertunut, kun lapseni isän uskottomuus selvisi. Samalla selvisi, että oli ollut uskoton koko avioliittomme ajan useiden eri naisten kanssa.

      Myöhemmin tapasin työkuvioissa miehen, joka kolahti heti kun näin hänet. Pari vuotta meni siten että näimme joskus työkuvioissa, kunnes mies pyysi tapaamiseen - ja minä menin. Tapasimme 2-3 kertaa. Olin ihan tunteideni vallassa. Sitten vain päätin että pakko lopettaa tapailu ennen kuin varsinaisesti alkaakaan. Olin samaan aikaan tyytyväinen, kun juttu ei varsinaisesti alkanutkaan, mutta toisaalta olin harmissani, kun tiesin ettei elämässä kovin montaa itseä kiinnostavaa miestä ole vapailla markkinoilla.

      Kului muutama vuosi ja mies soitti taas, pyysi tapaamista ja kertoi juuri eronneensa. Mietinnän jälkeen suostuin. Olen iloinen tästä suhteesta ja onnellinen, mutta eihän se sitä poista että tapasimme sen 2-3 kertaa hänen ollessaan naimisissa.

    • loik

      On teillä murheet, voi jukolauta että voi muiden elämä kiinnostaa. Hannkikaa tekin elämä.

    • Onneksipääsineroon

      Varattu mies antoi ymmärtää, että hänen liittonsa on ollut ohi jo kauan sitten. Kehui upeaksi kultatytökseen, jota hän ei koskaan satuttaisi tai jättäisi kuten exäni teki. Minun pitäisi vaan jaksaa vielä vähän aikaa odottaa. Rakastuin, halusin hänet elämääni. En ajatellut häntä pettäjänä enkä valehtelijana, vaikka hän virallisesti vielä olikin naimisissa. Hän oli kerta kaikkiaan kiltti ja ystävällinen mies.

      Eroa ei vain kuulunut. Ei sittenkään, vaikka käry kävi. Odotin eroa kuin kuuta nousevaa, ja olin onneni kukkuloilla, kun mies sanoi kaiken olevan kotona loppu. Paitsi ettei ollutkaan, eikä eroa vaan kuulunut, vaikka vaimo tiesi meistä ja käry kävi uudelleen. Olin epätoivoinen, olinko sittenkin vain ukkomiesten salapano.

      Ystävällisestä ja kohteliasta miehestä alkoi kuulumaan työpaikalla juoruja, että olisi ollut suhteessa vuosien aikana useammankin naisen kanssa. En uskonut juoruja, koska se ei vaan mitenkään tuntunut uskottavalta. Pidin juoruja kateellisten panettelua ja odotin sormusta. Rakastin ja mies sanoi rakastavansa minua enemmän kuin ketään koskaan.

      Kunnes yhtenä kauniina päivänä juorut saivat ihmisen hahmon, yhden hänen edellisistä sivusuhteistaan. Olin todellakin yksi monista. Luulin kuolevani, ja lopetin suhteen. Ja jatkoin sitä. Ja lopetin taas. Pikkuhiljaa juttu kuitenkin hyytyi. Vaimo vaan kärsivällisesti katseli miehensä puuhia. Ja katsoo edelleen, miehellä on kuulemma taas uusi salapano työpaikalla. Ja tästäkin kuulemma vaimo tietää !

      • suusäkkiämyöten

        Voi kauhistus sentään, kun vaimo tietää ja on niin kauhean hölmö, ettei eroa!!! Kuka sitä nyt hyvästä panomiehestä eroaisi, kun itsekin ummistit silmäsi siltä, että olit petoskaveri, joka mahdollisti toiminnan, etkä uskonut saamiasi vihjeitä.

        Kunpa te kaikki ukkomiesten höynäyttämät tajuaisitte, että ne puheet, ukkomiehen puheet on panohoukutuspuheita, johon te joukoittain antaudutte. Miksi? Kuvitteletteko, että te olisitte yhtään sen parempia hänen rinnallaan, kuvitteletteko te, että vaimo ei rakastaisi? Yksikään ukkomies ei kerro teille totuutta kotioloistaan ellei hänellä ole videotallenne mukana, jota teille näyttää. Kotona tämä sama mies käyttäytyy ihanasti vaimoaan kohtaan, perhe tekee yhteisiä matkoja leppoisassa tunnelmassa, mutta siitäkin kerrotaan jotakin pajunköyttä sellaiselle, joka vain odottaa panomiehen soittoa.

        Tiedätkö, miksi vaimo on kärsivällinen? Vaimo on viisas ja tuntee miehensä historian alkuajoilta asti ja mitä todennäköisemmin tuntee hänet kuin omat taskunsa verrattuna siihen satunnaiseen ohikulkijaan, joka puutteessaan on hänelle antautunut. Vaimo ehkä nauraa, kuinka joku voi haksahtaakin epätoivoissaan, mutta näitä eronneita ex-miehiensä haukkujia riittää, jotka kuvittelevat ansaitsevansa parempaa ryhtymällä salapuuhaan. Jokainen vastaa omista teoistaan, eikä vaimo ole miehensä vartija.


      • epävarmathupakotsortuu
        suusäkkiämyöten kirjoitti:

        Voi kauhistus sentään, kun vaimo tietää ja on niin kauhean hölmö, ettei eroa!!! Kuka sitä nyt hyvästä panomiehestä eroaisi, kun itsekin ummistit silmäsi siltä, että olit petoskaveri, joka mahdollisti toiminnan, etkä uskonut saamiasi vihjeitä.

        Kunpa te kaikki ukkomiesten höynäyttämät tajuaisitte, että ne puheet, ukkomiehen puheet on panohoukutuspuheita, johon te joukoittain antaudutte. Miksi? Kuvitteletteko, että te olisitte yhtään sen parempia hänen rinnallaan, kuvitteletteko te, että vaimo ei rakastaisi? Yksikään ukkomies ei kerro teille totuutta kotioloistaan ellei hänellä ole videotallenne mukana, jota teille näyttää. Kotona tämä sama mies käyttäytyy ihanasti vaimoaan kohtaan, perhe tekee yhteisiä matkoja leppoisassa tunnelmassa, mutta siitäkin kerrotaan jotakin pajunköyttä sellaiselle, joka vain odottaa panomiehen soittoa.

        Tiedätkö, miksi vaimo on kärsivällinen? Vaimo on viisas ja tuntee miehensä historian alkuajoilta asti ja mitä todennäköisemmin tuntee hänet kuin omat taskunsa verrattuna siihen satunnaiseen ohikulkijaan, joka puutteessaan on hänelle antautunut. Vaimo ehkä nauraa, kuinka joku voi haksahtaakin epätoivoissaan, mutta näitä eronneita ex-miehiensä haukkujia riittää, jotka kuvittelevat ansaitsevansa parempaa ryhtymällä salapuuhaan. Jokainen vastaa omista teoistaan, eikä vaimo ole miehensä vartija.

        Kerrankin hieno ja selväsanainen kirjoitus näille onnenonkijoille joilla ei ole väliä onko mies varattu vai vapaa!?
        Olen suuresti ihmetellyt näitä petettyjä ja eronneita naisia jotka heti aloittavat suhteen varatun kanssa. Ihmeellinen ajatus-ja arvomaailma heillä täytyy olla!
        On se kiva loppuelämänsä kantaa perheenrikkojan viittaa...ei yhtään mieltäylentävää.


      • Onneksipääsineroon

        Puolustuksekseni voin sanoa, että ainakin tämä mies oli suhteen alkaessa puheissaan meneillään olevasta avioerosta todella vakuuttava. Liitto oli hänen mukaansa ollut käytännössä ohi jo vuosia sitten.
        Myöhemmin kysyessäni muista hänen suhteistaan, hän kielsi kaiken ja okein loukkaantui moisista väitteistä. Mies korosti olevansa luotettava ja rehellinen, kaikki muut vain valehtelivat rikkoakseen välimme. Olin niin rakastunut, etten vain tajunnut ristiriitaa puheiden ja tekojen välillä.
        Miehelle suhde taisi olla pelkkää haavemaailmaa, en usko että hän eroaa vaimostaan koskaan, jollei vaimo jätä häntä.


      • Niinpäniin
        Onneksipääsineroon kirjoitti:

        Puolustuksekseni voin sanoa, että ainakin tämä mies oli suhteen alkaessa puheissaan meneillään olevasta avioerosta todella vakuuttava. Liitto oli hänen mukaansa ollut käytännössä ohi jo vuosia sitten.
        Myöhemmin kysyessäni muista hänen suhteistaan, hän kielsi kaiken ja okein loukkaantui moisista väitteistä. Mies korosti olevansa luotettava ja rehellinen, kaikki muut vain valehtelivat rikkoakseen välimme. Olin niin rakastunut, etten vain tajunnut ristiriitaa puheiden ja tekojen välillä.
        Miehelle suhde taisi olla pelkkää haavemaailmaa, en usko että hän eroaa vaimostaan koskaan, jollei vaimo jätä häntä.

        Siinä se asian ydin juuri on, että fiksu nainen ei usko ennenkuin näkee!
        Ei ala rakentelemaan mitään varattujen kanssa ja pysyy heistä erossa.


    • Nämätarkeimmät

      Mies saattaa myös valehdella olevansa eronnut. Ei se ole silloin tietoisesti varatun kanssa olemista.
      Vituttaa vaan kahta enemmän vedätys ja kieroilu. Oma tyhmyys kun ei tarkista asioita ja luottaa täysin toisen sanomisiin. Vaikka suotta itseään ruoskii kun ei tiedä. Hävettää silti vaikka itse ei tehnyt mitään väärin.
      Jotkut on vaan mulkkuja!

      • niinsevaanmenee

        Niin kauan on mulkkuja, kun on mulkun perässä juoksijoita.


    • sorivaanmutta

      Kyse on vain seksistä. Mies ei ole luvannut mulle mitään, ihan hyvin menee vaimon kanssa. Seksiä vaan tekee välillä mieli vieraankin kanssa. Nautinnollista seksiä häneltä saan, muuta en tarvitse.

      • Niinpäniin

        Tämä. Muuten menee miehellä kotona hyvin, mutta seksiä ei saa tarpeeks ja senkin vähän tyyliin lauantai-iltana peiton alla pimetessä... Epäili tai "epäili" alkaa suhteeseen mun kanssa. Yllätin siihen ja homma toimii. Hän saa hyvää seksiä. Mä saan hyvää seksiä, mutta ei pelkoa perässäroikkujasta.


      • ihanpelkkääsitä
        Niinpäniin kirjoitti:

        Tämä. Muuten menee miehellä kotona hyvin, mutta seksiä ei saa tarpeeks ja senkin vähän tyyliin lauantai-iltana peiton alla pimetessä... Epäili tai "epäili" alkaa suhteeseen mun kanssa. Yllätin siihen ja homma toimii. Hän saa hyvää seksiä. Mä saan hyvää seksiä, mutta ei pelkoa perässäroikkujasta.

        Mutta siltikään ei se kakkonen anna tarpeeksi, kun pitää vielä käteen tumputtaa kaikkina väliaikoina. Olkaapa naiset vähän varovaisia....


      • Minätaas

        Siinähän tumputtaa jos siltä tuntuu. Mitä mun pitää varoa? Ja joo, en varmana oo ainoo kakkonen :-D kun näitä logistisia ongelmia tuntuu olevan .


      • Surullistaon
        Niinpäniin kirjoitti:

        Tämä. Muuten menee miehellä kotona hyvin, mutta seksiä ei saa tarpeeks ja senkin vähän tyyliin lauantai-iltana peiton alla pimetessä... Epäili tai "epäili" alkaa suhteeseen mun kanssa. Yllätin siihen ja homma toimii. Hän saa hyvää seksiä. Mä saan hyvää seksiä, mutta ei pelkoa perässäroikkujasta.

        Ja sinä nenästävedettävä uskot kaiken!!?


      • Niinmpäniin

        Mul ei oo tarpeen uskoa mitään mitä toinen sanoo, eipä me juuri puhuta. Enemmän menee muis hommis yhteinen aika...


    • Ehkäsiinäsyy

      On ihan eri asia hakea pelkkää panosuhdetta kuin oikeaa parisuhdetta. Panosuhdetta tuskin haittaa se, että miehellä ei ole aikomustakaan erota vaimostaan. Päinvastoin.

    • maksantakaisin

      Eikö ole upeaa kun näitä ukkomiehen ymmärtäjiä löytyy. Kun käry käy ei kakkonen edes vastaa ja laittaa estot. Kun nakkasin ulos ei se kelvannut kakkoselle. No takaisin otin kun ajattelin lapsia. Tässä itse kärsin ja inhon tunteet selässä joka kosketuksesta. Onneksi osaan näytellä hyvin. Tiedän että Kertoili todella paskaa aviostamme. Samoin kuin noloa kun osteli sille lahjoja ja käytti viihteellä maksaen kaiken. En todellakaan arvosta miestä enään koskaan ja kun joskus lapset ovat omillaan annan miehelle kaikki nämä vuodet takaisin samalla tuntemuksilla mitä minulle aiheuttivat. Kopioin numerot että viestit niiden välillä. Samoin kun kuitit jotka löysin. Se raha minkä lainasi sille on myös tallessa. Kun aika koittaa kostan tuolle tietoiselle kakkoselle. Ehkä senkin lapset ymmärtävät äitinsä käytöksen. Katsotaan kauanko aikoo roikkua miehessä ja ymmärtää" liittoamme.

      • Petetty

        Suosittelen eroamaan saman tien ja olemaan katkeroitumatta ukolle! Katkeroitumalla vaan pilaat oman ja lasten elämän! Eroa, hanki uusi mies, jos miestä tarvitset ja nauti omasta elämästäsi. Itse olen vasta pettämisen hoksannut avomies ja mietin, että mille tässä nyt alkaisi. Pieni lapsi meilläkin, mutta jos eroon päädytään, niin tulen vaatimaan yhteishuoltajuutta lapselle vuoroviikoiksi. Tätä asiaa pettäjäavovaimo ei ole vielä tajunnut, vaan kuvittelee saavansa erossa pitää rakkaan lapsemme itellään joka toista viikonloppua lukuunottamatta.


      • Petetty kirjoitti:

        Suosittelen eroamaan saman tien ja olemaan katkeroitumatta ukolle! Katkeroitumalla vaan pilaat oman ja lasten elämän! Eroa, hanki uusi mies, jos miestä tarvitset ja nauti omasta elämästäsi. Itse olen vasta pettämisen hoksannut avomies ja mietin, että mille tässä nyt alkaisi. Pieni lapsi meilläkin, mutta jos eroon päädytään, niin tulen vaatimaan yhteishuoltajuutta lapselle vuoroviikoiksi. Tätä asiaa pettäjäavovaimo ei ole vielä tajunnut, vaan kuvittelee saavansa erossa pitää rakkaan lapsemme itellään joka toista viikonloppua lukuunottamatta.

        Älä luulekaan. Jos se on sinä joka haet eroa, niin se olet silloin sinä joka rikot perheyhteyden. Niinpä et tule saamaan yhteishuoltajuutta vaan saat ainoastaan tapaamisoikeuden. Senkin asian puolisosi pystyy kiertämään sekä hankaloittamalla suhdettasi lapseen. Näissä lapsiasioissa mies häviää liki aina joka on näin naisen kannalta ihan hyvä asia.


    • Petetty

      Tai miksi nainen pettää miestään toisen varatun miehen kanssa, jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta ei luultavastikaan koskaan tule olemaan, vaikka pettäjänainen niin kovin sellaisesta haaveilee?! Kaksikin tällaista tapausta tuttavapiirissä meneillään.

      • Siksi, että te miehet olette uskomattomia lurjuksia ja olette valmiita vaikka valehtelemaan ja huijaamaan meitä naisia vain saadaksenne seksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe