Myrkylliset Unelmat.. ;P

Nuuska.KomppaaTäpönä

.. Toni Wirtaselta Ihan Vastaavia ajatuksia ja pohdintoja, kuin itsellänikin Statuksen ja Resurssien perässä Juoksemisesta.. ;P

.. Ja Viisaathan tietää, miksi eri "ryhmät" juoksevat näiden perässä.. Ne kun vaihtelee enemmän tai vähemmän, vaikka PikaVilkaisulla voisi jotain muuta olettaakin.. ;D

"Iso osa ihmisten paineista johtuu unelmarummuttajista, kirjoittaa Apulanta-yhtyeen Toni Wirtanen. Hän on yhdessä bänditoverinsa Sipe Santapukin kanssa Inhimillisten Uutisten vieraileva päätoimittaja joulukuussa.

Me elämme unelmien aikaa. Vielä tarkemmin: me elämme toteutettujen unelmien aikaa. Jatkuvassa toteutuvan unelman tilassa kelluminen täyttää informaatiokanavamme tukahduttavalla kuohallaan. Kaiken pitää olla aivan hel-ve-tin hyvin koko ajan ja sen pitää näkyä! Mihinkään tavalliseen ei voi sekaantua, koska elämän pääasia on se, että se näyttää hyvältä somessa. Ainakin tavallisuudelle on naureskeltava. Ja pitää ehdottomasti muistaa kertoa, että se on vain välivaihe matkalla unelmaan!

Tubettaja, instagram-julkkis, bloggaaja, artisti, fashionista, mikätahansajulkkis... Siitä valitaan joku siisti “ammatti” ja päälle buli elämäntyyli, sellainen, joka kuvaan sopii.

Ei mene päivää – ei edes tuntia – ettei törmää unelmarummuttajaan. Sellaiseen, joka julistaa, että kunhan uskomme itseemme ja unelmiimme ja teemme kovasti töitä niiden eteen, niin ihan varmasti voimme saavuttaa ihan mitä vaan. Ja sitten seuraavaksi pläjähtää jostain joku, jonka elämä näyttää just siltä, miltä unelman kuuluukin näyttää ja jolla on miljardi likeä ja kaksi miljardia follaajaa. Sellaisten edessä on helppo alkaa ajatella omaa epäonnistumistaan, jos oma elämä ei näytä kiiltokuvalta. Tai ainakaan en ole tehnyt tarpeeksi töitä.

Havaintoni mukaan surullisen suuri osa paineista, joita ihmiset kokevat, johtuu epärealistisista haaveista. Jatkuvan unelmarummutuksen seurauksena haaveet muuttuvat hiljalleen odotuksiksi, jotka toteutuvat aivan kohta, kunhan vain jaksaa uskoa ja panostaa. Kun todellisuus viimein lataa avokämmenellä poskelle, on pudotus tyly.

Mitkä unelmat ovat tärkeitä?

Väitän tuntevani musiikkialaa melko hyvin. Olen vuosien mittaan tavannut lukemattoman määrän nuoria ja innokkaita tyyppejä, joilla on rajaton usko itseensä, ja jotka ovat valmiit panostamaan kaikkensa saavuttaakseen tähteyden unelman. Kuitenkaan 99 prosenttia näistä itseensäuskojista ei koskaan saavuta sitä unelmaa, mitä alunperin lähtivät tavoittelemaan, vaikka panostaisivat uraansa täysillä.

Unelmajahdissa unohtuu se kylmä ja karu fakta, että loputtoman uskon ja kaikkensa antamisen lisäksi tarvitaan vielä oikea ajoitus, olosuhteet, ihmiset ja etenkin helkkarin hyvää tuuria. Tyly totuus on, että ajoitukseen tai olosuhteisiin – tuurista nyt puhumattakaan – ei voi rajattomasti vaikuttaa! Useimmiten sellaisetkin tyypit, jotka ansaitsisivat onnistua, putoavat rähmälleen mutaan. Kerta toisensa jälkeen.

”Miksi unelmana pitäisi olla maailmantähteys, kun hyvän elämän voi massiivisesti todennäköisemmin saavuttaa putkiasentajana tai toimihenkilönä?”

Unelmat ovat todella tärkeitä ihmiselle. Tavallaan ne ovat jopa elinehto. Epärealistisetkin unelmat voivat olla mielekkäitä, mutta viisaus asuu siinä, mitä unelmia ihminen lähtee tavoittelemaan ja mitkä unelmat saavat jäädä mielikuvituksen illuusioiksi. Miksi unelmana pitäisi olla maailmantähteys, kun hyvän elämän voi massiivisesti todennäköisemmin saavuttaa putkiasentajana tai toimihenkilönä?

Buddhalaisessa filosofiassa uskotaan, että ihmisen kärsimys johtuu elämänjanosta. Meidän hullussa länsimaisessa kyberhelvetissämme kärsimys johtuu unelmista rakennettujen illuusioiden jahtaamisesta. Siitä, kun mikään ei riitä. Kun ymmärrämme onnellisuuden asuvan jossain aivan muualla kuin pilvilinnoissa, olemme oikealla tiellä. Tiellä onnelliseen ja hyvään elämään. Se on tärkeintä."

.. Edellisen Ketjun ViestiMäärä Tais tulla täyteen, kun meni Lukkoon.. Mut.. Ei HätiäMitiä.. Avataan Jatkis.. =)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15098115/myrkylliset-unelmat---p

.. InhiMillistä VuodenJatkoa.. =)

346

3687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on moniakin unelmia. Mutta en koe että ne olisivat myrkyllisiä.

    • trollikka
      • .. ÖitäMöitä myös Sulle.. Ja HyviäUnia, sekä KauniitaKuvia.. =)


    • .. Laitetaas Tänne Hieman.. ;P

      https://www.supla.fi/supla/3109362

      .. Taustalle Keskustelua&Faktaa ValeMenestysKirjoista&OnnellisuusTeoloGiasta jne.. =)

      .. Kantsii Aloittaa Kohdasta 35min50sek.. Huipennus alkaa Kohdasta 36min50sek.. ;P


    • trollikka

      On tullut leivottua isoa täytekakkua tänään illalla, kun nuo kakkupohjat ovat jäähtyneet pitää ne vielä täyttää ja kelmuttaa kylmiöön tekeytymään.

      Yks remppaporukan äijistä täyttää 50 vuotta perjantaina ja tarjoaa huomenna porukalle täytekakkua, voisilmäpullia ja kaneliässiä... ruokailun jälkeen. Juhlii varsinaisesti niitä synttäreitään muualla.
      Perjantaina hänellä on palkallinen vapaa, ja on jo Pohjanmaalla kotikylillään koko viikonlopun.

      Pitää koristella kakku vasta hiukan ennen kuin porukka on täällä... Sanoi; "Sitä kakkua pitää olla riittävästi, kun kerran tarjotaan niin sitt ei kitsastella!" Teki ison tilauksen ja maksoi sen jo etukäteen.
      Kun hän on syönyt ja lähtenyt porukasta... Siistitään ruokapöydät astioista ->ja tarjoiluvaunussa viedään synttärisankarin tarjoamat; pullat, piparit ja täytekakku, astiat, lusikat sekä muut tykötarpeet. Kahvit mä tarjoan talon puolesta, koska ne ois muutenkin kuuluneet aterian jälkeen.

      Asiakas sai synttärilahjaksi minulta yhden ison tiikerikakun, jonka kelmutin hänelle ja toivon ett säilyy ehjänä matkan Pohjanmaalle... pikku autolla matkustaa, mutt kuitenkin.

      Surullisen kaunis biisi... tällä naisella on ääni josta pidän.

      Adele- Some one Like You
      https://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0&index=2&list=RDYQHsXMglC9A

      • .. Vai, että siellä on Noin Hyvä Palvelu, että asiakkaat saa SynttäriLahjojakin.. =)

        .. Varpisti on taas Makoisia LeipoMuksia.. =)

        Kirjoitin ensin toisen Sanan Leipomuksen Paikalle.. Mutta siitä muodostui SellaaNe, etten viittiny nyt Tässä Yhteydessä sitä Käyttää.. Saa arvata mikä se sana oli, jos joku haluu.. ;D

        .. Joo.. Kauniisti Laulaa.. Mut.. Sanat&Tunteet on Khyl aikast.. =(


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vai, että siellä on Noin Hyvä Palvelu, että asiakkaat saa SynttäriLahjojakin.. =)

        .. Varpisti on taas Makoisia LeipoMuksia.. =)

        Kirjoitin ensin toisen Sanan Leipomuksen Paikalle.. Mutta siitä muodostui SellaaNe, etten viittiny nyt Tässä Yhteydessä sitä Käyttää.. Saa arvata mikä se sana oli, jos joku haluu.. ;D

        .. Joo.. Kauniisti Laulaa.. Mut.. Sanat&Tunteet on Khyl aikast.. =(

        Livonnaisia... aikast helppoa arvuuttelua! Tuota kyllä teki niin ison tilauksen, maksoi mielestäni myös sen kakun! Oisivat äijät saaneet huomenna jälkiruokana kahvit ja tiikerikakkua muuten!
        Nyt synttärisankari tarjoaa täytekakkua, voisilmä pullia ja kaneliässiä, niin mä pistoan ne pelkät kahvit... ja sen tiikerikakun mun mielestäni olin kyllä tavallaan veloittanut häneltä, kun se ei mennyt jakoon siinä kahvipöydässä.
        Ei ne äijätkään mahdottomia makiaa ruokailun päälle pysty ahtaamaan itseensä.
        Niin mä sitten sanoin ett mä tarjoan hänelle lahjaksi tiikerikakun... jos huolit?
        Niin ett en mä sitä ihan lahjaksi antanut... mutt kuitenkin annoin jotain tasoitusta siihen laskuun!

        Hyvää yötä!


      • trollikka

        Mökki on vesikatossa ja pleksi-ikkuna paikoillaan, oven kun vielä tänään asentavat siihen. Tulevat pitämään ruokataukoa tänne... lounaalle. Faija ja molemmat Broidit... en ymmärrä, kun toisen pitäis olla töissään vielä perjantaihin asti, vasta viikonloppuna piti olla vapaalla! ???

        Broilerinkoipipataa herkkusienillä ja viime syksyn kuivatuilla suppilovahveroilla ja paprikalla; höystettynä keitetyt perunat tai keitetyä riisiä. Salaatti pöydässä 2 lajia salaattia, kurkkua siivuina ja tomaattia lohkoina, porkkanaraaste ananaksella, leipää ja voita.
        Makkarakeittoa uudensadon juureksilla ja kolikko perunilla ja yrteillä.
        Haukipullia, maitokastike, munamurskaa, keitetyt perunat tai riisiä, salaatipöydästä vihannekset.

        Kahvit ja tiikerikakkua, jälkkärinä.
        Minäpä meen koristeleen sen täytekakun nyt... raksaporukalle!


      • trollikka kirjoitti:

        Mökki on vesikatossa ja pleksi-ikkuna paikoillaan, oven kun vielä tänään asentavat siihen. Tulevat pitämään ruokataukoa tänne... lounaalle. Faija ja molemmat Broidit... en ymmärrä, kun toisen pitäis olla töissään vielä perjantaihin asti, vasta viikonloppuna piti olla vapaalla! ???

        Broilerinkoipipataa herkkusienillä ja viime syksyn kuivatuilla suppilovahveroilla ja paprikalla; höystettynä keitetyt perunat tai keitetyä riisiä. Salaatti pöydässä 2 lajia salaattia, kurkkua siivuina ja tomaattia lohkoina, porkkanaraaste ananaksella, leipää ja voita.
        Makkarakeittoa uudensadon juureksilla ja kolikko perunilla ja yrteillä.
        Haukipullia, maitokastike, munamurskaa, keitetyt perunat tai riisiä, salaatipöydästä vihannekset.

        Kahvit ja tiikerikakkua, jälkkärinä.
        Minäpä meen koristeleen sen täytekakun nyt... raksaporukalle!

        .. Siellähän on Sit HarjaKaiset.. =)

        .. Nyt se toimii sit jo hyvin ainakin SäänSuojana jne.. ;P

        .. Mulla on myöhäinen TeeHetki.. Ja päätin Kurkata samalla Palstalle, et mikä meininki TiälOn.. ;D.. Väsyttää, niin muan Perkuleest ja koht Nukkuu.. HyvääYötä&Unia, sinne UntenMaille.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Siellähän on Sit HarjaKaiset.. =)

        .. Nyt se toimii sit jo hyvin ainakin SäänSuojana jne.. ;P

        .. Mulla on myöhäinen TeeHetki.. Ja päätin Kurkata samalla Palstalle, et mikä meininki TiälOn.. ;D.. Väsyttää, niin muan Perkuleest ja koht Nukkuu.. HyvääYötä&Unia, sinne UntenMaille.. =)

        Mä olen tänään myöhäisellä teellä ja paahtoleivällä voilla. Tulin tanssimasta Uitulta. Tylsä ilta, eikä paljon edes tuttuja tanssimassa tällä kertaa. Menin yksin ja palasin yksin... en ottanut kyytiläistä mukaani ja heittänyt häntä kotiinsa... kaupungille.
        Ihan mukava mies ja tanssittiin loppuillasta yhdessä... kysyi lopulta otetaanko yhteinen taxi?

        Sanoin ett mulla on kyyti, joten joudut matkustaan yksin, jos ett nappaa jotakuta naisista tuolta...baarista tai ovelta kainaloosi.
        Alkoi tivaamaan ett kenen kyytiin menen ja löytyiskö sieltä tilaa vielä yhdelle ... keskikaupungille menijälle? Siinä sitt hetken harkitsin... ihan tuntematon mies; olen törmännyt niin usein johonkin urveloon etten ota enää pienintäkään riskiä. Sanoin ett varmempaa hänen on soittaa se taxi itselleen kuin luottaa ett saa kyydin meidän porukassa.

        Yks tuttu mies onneks tuli siihen moikkaamaan, rutisti hetkeksi halaukseen ja sanoi ett näkee suakin vielä! Jep,jep no mennään, ja kiskoin miestä kädestä ovea kohti... hiukan hölmistynyt hän oli, ja alkoi selittämään mulle ett hänellä on seuraan täällä mukanaan ett... Vastasin ett ole nyt hyvä ihminen hiljaa hetken! ... ja siellä ovella sanoin; ett kiitti kun päästit munt pälkähästä, ... ja nyt mä liukenen paikalta yksinäni... sä voit hakea sen seurasi ihan vaikka heti.
        "Minä pääsin sen seurassani olleen tuntemattoman Hemmon seurasta sun avullasi... Kiitos ja pitäkää seuras kanssa hauskaa!"

        Teevesi kiehui jo, ja kuumalle paahtoleivälle pitäis sipaista nyt voita!
        Syön nämä ja käyn ainakin naaman pesemässä vielä.
        Hyvää yötä, rauhallisia unia!


      • trollikka kirjoitti:

        Mä olen tänään myöhäisellä teellä ja paahtoleivällä voilla. Tulin tanssimasta Uitulta. Tylsä ilta, eikä paljon edes tuttuja tanssimassa tällä kertaa. Menin yksin ja palasin yksin... en ottanut kyytiläistä mukaani ja heittänyt häntä kotiinsa... kaupungille.
        Ihan mukava mies ja tanssittiin loppuillasta yhdessä... kysyi lopulta otetaanko yhteinen taxi?

        Sanoin ett mulla on kyyti, joten joudut matkustaan yksin, jos ett nappaa jotakuta naisista tuolta...baarista tai ovelta kainaloosi.
        Alkoi tivaamaan ett kenen kyytiin menen ja löytyiskö sieltä tilaa vielä yhdelle ... keskikaupungille menijälle? Siinä sitt hetken harkitsin... ihan tuntematon mies; olen törmännyt niin usein johonkin urveloon etten ota enää pienintäkään riskiä. Sanoin ett varmempaa hänen on soittaa se taxi itselleen kuin luottaa ett saa kyydin meidän porukassa.

        Yks tuttu mies onneks tuli siihen moikkaamaan, rutisti hetkeksi halaukseen ja sanoi ett näkee suakin vielä! Jep,jep no mennään, ja kiskoin miestä kädestä ovea kohti... hiukan hölmistynyt hän oli, ja alkoi selittämään mulle ett hänellä on seuraan täällä mukanaan ett... Vastasin ett ole nyt hyvä ihminen hiljaa hetken! ... ja siellä ovella sanoin; ett kiitti kun päästit munt pälkähästä, ... ja nyt mä liukenen paikalta yksinäni... sä voit hakea sen seurasi ihan vaikka heti.
        "Minä pääsin sen seurassani olleen tuntemattoman Hemmon seurasta sun avullasi... Kiitos ja pitäkää seuras kanssa hauskaa!"

        Teevesi kiehui jo, ja kuumalle paahtoleivälle pitäis sipaista nyt voita!
        Syön nämä ja käyn ainakin naaman pesemässä vielä.
        Hyvää yötä, rauhallisia unia!

        .. Sellasia ne "ViihdeReissut" aina Toisinaan on, että PaikanPiällä ja/tai JälkeenPäin on Sellainen Fiilis, että Ois voinut jättää tai Oisinpa jättänyt Väliin.. ;P

        .. HyviäPäivänJatkoja Sinne.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sellasia ne "ViihdeReissut" aina Toisinaan on, että PaikanPiällä ja/tai JälkeenPäin on Sellainen Fiilis, että Ois voinut jättää tai Oisinpa jättänyt Väliin.. ;P

        .. HyviäPäivänJatkoja Sinne.. =)

        Niin mutt välillä kaipaa vaihtelua... ja tanssiminen on usein niin ihanaa... niin se oli nytkin.

        Siitä miehestä eroon pääseminen siististi... alkoi vaan huolestuttamaan mua. Kun en tosiaankaan miestä sen kummemmin tuntenut... mitä nyt ripustautui siihen lähitienoille ja haki useammankin kerran mua tansiin. No minähän lähdin mielelläni lattialle hänen kanssaan, osasi todellakin tanssia, luultavasti mua paremminkin. Kehui kyllä mun keveyttäni ja taitoani arvailla, tai seurata hänen askeleitaan. Kehut hiveli kyllä mun mieltäni... olin otettu ja se tuotti kyllä mielihyvää sillä hetkellä.

        Mutt sitt aloitti puheet siitä yhteisestä taxin tilaamisesta ja otti ehkä hivenen tiukemman otteen minusta. Mä koin samantien ett mies oli laskelmoinut koko episodin siltä illalta: Hyvä tanssittaja joka todellakin osasi tanssia, haki mua usein ja oli kohtelias... kysyi mua baarin puolellekin, mä en halunut mitään juotavaa (olin autollani liikkeellä) kun olis pitänyt varmaan kertoa ett miks alkoholitonta.

        Kehui mun tanssitaitoani... ja lopuksi se yhteinen taxi... ja sitt tivaaminen ett miks ei?
        Siinä kohtaa alkoi kellot soida... uskooko hän omaan käytöksensä luoneen minuun tunteeseen luottamuksesta ja ihastuksesta.... kyllä mies nyt luotti liikaa omaan viehätysvoimaansa.
        Se tuttu luotettava mies oli kuin taivaanlahja mulle... sukeltaa ulos verkosta, johon kenties olin uinut ajattelematta mitään muuta kuin saada tanssia ilosta.
        Sekin on mahdollista ett mä vain näin olemattomia mörköjä, eikä hän halunnut kuin kyydin keskikaupungille. Joka tapauksessa kaikki hyvin, olen kotona... vielä toistaiseksi.

        Näkyilee... mutt nyt mä lähden lenkille Pojun kanssa -> runsas 5km ehkäpä, hiljakseen hölkäten, välillä muutama spurtti... jos saan koiran innostumaan juoksemisesta. Se taas voi olla sillä päällä ett nuuskuttaa kaikki mahdolliset kivet, ruohot, kasvit ja lyhtypylväät.
        Viimeeks mainittuja ei kyllä kuseksi silloin kun mä olen mukana, fakta sekin.
        Lyhtypylväät kun ruostuvat koiran kusest, ja aikast moni antaa koiransa ne merkata.
        Mä annan Pojun haistella pylväätkin, mutt en anna merkata niitä.
        Mun puolesta koiramme saa lukea; kuka tyhmä rakki siihen on viimeks ruiskinut nimpparinsa!
        Näkyilee, ehkä harvaksemmin... on vähän kiireitä siellä sun täällä. =))


      • trollikka kirjoitti:

        Niin mutt välillä kaipaa vaihtelua... ja tanssiminen on usein niin ihanaa... niin se oli nytkin.

        Siitä miehestä eroon pääseminen siististi... alkoi vaan huolestuttamaan mua. Kun en tosiaankaan miestä sen kummemmin tuntenut... mitä nyt ripustautui siihen lähitienoille ja haki useammankin kerran mua tansiin. No minähän lähdin mielelläni lattialle hänen kanssaan, osasi todellakin tanssia, luultavasti mua paremminkin. Kehui kyllä mun keveyttäni ja taitoani arvailla, tai seurata hänen askeleitaan. Kehut hiveli kyllä mun mieltäni... olin otettu ja se tuotti kyllä mielihyvää sillä hetkellä.

        Mutt sitt aloitti puheet siitä yhteisestä taxin tilaamisesta ja otti ehkä hivenen tiukemman otteen minusta. Mä koin samantien ett mies oli laskelmoinut koko episodin siltä illalta: Hyvä tanssittaja joka todellakin osasi tanssia, haki mua usein ja oli kohtelias... kysyi mua baarin puolellekin, mä en halunut mitään juotavaa (olin autollani liikkeellä) kun olis pitänyt varmaan kertoa ett miks alkoholitonta.

        Kehui mun tanssitaitoani... ja lopuksi se yhteinen taxi... ja sitt tivaaminen ett miks ei?
        Siinä kohtaa alkoi kellot soida... uskooko hän omaan käytöksensä luoneen minuun tunteeseen luottamuksesta ja ihastuksesta.... kyllä mies nyt luotti liikaa omaan viehätysvoimaansa.
        Se tuttu luotettava mies oli kuin taivaanlahja mulle... sukeltaa ulos verkosta, johon kenties olin uinut ajattelematta mitään muuta kuin saada tanssia ilosta.
        Sekin on mahdollista ett mä vain näin olemattomia mörköjä, eikä hän halunnut kuin kyydin keskikaupungille. Joka tapauksessa kaikki hyvin, olen kotona... vielä toistaiseksi.

        Näkyilee... mutt nyt mä lähden lenkille Pojun kanssa -> runsas 5km ehkäpä, hiljakseen hölkäten, välillä muutama spurtti... jos saan koiran innostumaan juoksemisesta. Se taas voi olla sillä päällä ett nuuskuttaa kaikki mahdolliset kivet, ruohot, kasvit ja lyhtypylväät.
        Viimeeks mainittuja ei kyllä kuseksi silloin kun mä olen mukana, fakta sekin.
        Lyhtypylväät kun ruostuvat koiran kusest, ja aikast moni antaa koiransa ne merkata.
        Mä annan Pojun haistella pylväätkin, mutt en anna merkata niitä.
        Mun puolesta koiramme saa lukea; kuka tyhmä rakki siihen on viimeks ruiskinut nimpparinsa!
        Näkyilee, ehkä harvaksemmin... on vähän kiireitä siellä sun täällä. =))

        "Niin mutt välillä kaipaa vaihtelua.."

        .. No Juu.. Totta Puhut.. Ainakin tietyissä Tilanteissa jne.. ;P

        .. Noh, Poju tuo hieman Yllätyksellisyyttä Lenkkeihin, kun ei tiedä mikä Fiilis hällä sattuu aina olemaan.. ;P.. Pojun kanssa Lenkkeily on kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä millaiseksi Lenkki Muodostuu.. =)

        .. Jeps.. Näkkyilee.. Ja kuhan Muistat MöröKölli Varoituksen, niin etköhän sä Pärjäile.. =)



      • trollikka

      • trollikka kirjoitti:

        Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa...

        Amademus Lundberg - Keinu kanssani
        https://www.youtube.com/watch?v=Fw7xZFHPuzY&start_radio=1&list=RDFw7xZFHPuzY

        .. Samoin.. Siis IllanJatkoa.. =)

        .. Ai täällä on ollu LavaTanssit.. En ole Kyllä mikään Parkettien PartaVeitsi, kun ei ole LavaTansseissa tullut käytyä, eikä ole muutenkaan "päässyt" Kauheest Treenaamaan&Opettelemaan EriTanssien ns. Virallisia AskelKuvioita jne.. ;P

        Heili Karjalasta - Reijo Taipale
        https://www.youtube.com/watch?v=2D_3zg5zO4U

        .. Mut Laitetaan tää HuNppa(kin) Tänne Tansseihin Sit.. Tätä on tullut joskus aikoinaan Hoilailtua aika paljonkin.. Sattuneista Syistä johtuen.. ;D


      • trollikka


    • .. Nostoa.. Jollain.. ;P

      Kygo, Imagine Dragons - Born To Be Yours
      https://www.youtube.com/watch?v=_G-k6TQYUek

      .. Tää Veisu on jo Aikaisemmassa ketjussa.. Mut.. Laitetaan tää Uus MusaVideoVersio tänne, kun en nyt muuta Veisua keksinyt.. =)

      • trollikka

      • trollikka kirjoitti:

        Mari Rantasila - Vain Rakkaus
        https://www.youtube.com/watch?v=YBOVKu8ywgI&start_radio=1&list=RDYBOVKu8ywgI

        Vanha kaunis meloodinen laulu 2000 luvulta... ja laulaja/näyttelijä joka osaa eläytyä lauluun...
        Se oli Raid-televisiosarjan tunnussävelmä, kuulemma.
        Mä muistan vain laulun, joka soi usein joka puolella minne meninkin... sattui nyt selaillessa eteeni.

        .. Oli kyllä ihan nätti Tulkinta&Laulu.. =)

        Telkkari sarjaa en ole muistaakseni katsonut, mutta tuon leffan olen tainnut nähdä.. ;P


      • .. Noilla KeinuVillaKulkijoilla oli Aikast hyvää Settiä.. ;P

        .. Kiits KeinutusHetkestä.. =)


      • trollikka

      • trollikka

    • trollikka
      • trollikka

      • trollikka kirjoitti:

        Kuuntele miten hän raspaa välillä äänellään ja taas laulaa kirkkaalla ääneellä... taito laji!

        Swingrowers - That's Right!
        https://www.youtube.com/watch?v=9Jy8pK7tTzg&list=RD9Jy8pK7tTzg&start_radio=1

        .. Sulla on ollut täällä oikein Jamit.. =)

        .. Yritin kommentoida jo aikaisemminkin, mutta palsta tökki vastaan.. Tökkii näemmä vieläkin.. Tuurilla availee ketjuja.. ;(

        .. Katsotaan miten tän kommentin käy.. Häviääkö BittiAvaruuteen vai.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sulla on ollut täällä oikein Jamit.. =)

        .. Yritin kommentoida jo aikaisemminkin, mutta palsta tökki vastaan.. Tökkii näemmä vieläkin.. Tuurilla availee ketjuja.. ;(

        .. Katsotaan miten tän kommentin käy.. Häviääkö BittiAvaruuteen vai.. ;D

        .. Wouhh.. Läpi Meni.. =)

        .. Pitänee kokeilla, joskos alkoi edes vähän paremmin toimimaan ja yrittää hieman katsastella ketjuja.. ;P


      • trollikka

        Mä tiedän, palsta oli ihan jumissa välillä Caravan Place - Rock It For Me tuli lähetettyä kahdesti tänne, kun se ei ollut vartissa ilmestynyt ... luulin sen taas kadonneet taivaan tuuliin. Niin mä postasin sen uudelleen... koska mä ainakin pidän siitä!

        Hyvää yötä, nuku hyvin!





      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Balladi.. ;P

        Jason Mraz - I Won't Give Up
        https://www.youtube.com/watch?v=TdN5GyTl8K0

        .. Sunnuntaihin.. =)

        Niiiiiiiiiin tässä nyt sanoitus oli huomattavasti parempi kuin sävellys, ja soitto yleensäkin koko kappaleessa. Ballaadi kun on! Kuuntelin sen enemmän kuin kerran. =))

        Pannaas vähän tosi elämää kehiin... toisenlainen tarina, ja sävelmässä rytmiä vereen...

        Alice Francis - Shoot him down!
        https://www.youtube.com/watch?v=-xE6nONHbV4&index=5&list=RDxh67VWfRQU0


      • trollikka kirjoitti:

        Niiiiiiiiiin tässä nyt sanoitus oli huomattavasti parempi kuin sävellys, ja soitto yleensäkin koko kappaleessa. Ballaadi kun on! Kuuntelin sen enemmän kuin kerran. =))

        Pannaas vähän tosi elämää kehiin... toisenlainen tarina, ja sävelmässä rytmiä vereen...

        Alice Francis - Shoot him down!
        https://www.youtube.com/watch?v=-xE6nONHbV4&index=5&list=RDxh67VWfRQU0

        .. Olipas Siinä kerrakseen.. Veristä Rytmiä.. Etten sanoisi.. ;D


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Olipas Siinä kerrakseen.. Veristä Rytmiä.. Etten sanoisi.. ;D

        Paistan pullia, on vähän kiirusta nyt! Noin ½-tunnin kuluttua helpottaa, kun mun hommat on ohi, ja mä oon Emon kanssa silloin jo kotona, paistan ahven fileitä meille iltaseks!

        Big Bad Voodoo Daddy - Why Me?
        https://www.youtube.com/watch?v=a3Z4RWZa9WA&list=RDxh67VWfRQU0&index=9


      • trollikka kirjoitti:

        Paistan pullia, on vähän kiirusta nyt! Noin ½-tunnin kuluttua helpottaa, kun mun hommat on ohi, ja mä oon Emon kanssa silloin jo kotona, paistan ahven fileitä meille iltaseks!

        Big Bad Voodoo Daddy - Why Me?
        https://www.youtube.com/watch?v=a3Z4RWZa9WA&list=RDxh67VWfRQU0&index=9

        .. AffeNoita.. ;P``,

        .. Onneks tuli Just syötyä.. Tyhjälle Masulle olis ollut Hippasen liian Rankka Uutinen.. ;D


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. AffeNoita.. ;P``,

        .. Onneks tuli Just syötyä.. Tyhjälle Masulle olis ollut Hippasen liian Rankka Uutinen.. ;D

        No ei tullut minunkaan syötyä ahvenia. Laitoin Emolle tarkoin paiston jälkeen tarkastettuja ahvenfileen palasia lautaselle... ei olluta ruodon palasia joukossa. Voitelin pari leivänsiivua valmiiksi ja maitoa mukiin pilli. Jätin hänet keittiön pöydän ääreen syömään ...ja lähdin nopeasti käymään Pojun kanssa pihalle, koska Pojun oli päästävä kastelemaan sireenipensas, oitis!

        Jätin loput paistetut ahvenet siihen paistinpannulle, jotta pysyvät lämpiminä. Olivat sitt lämpimiä kun me palasimme pihalta... ja sunnilleen korppuiksi kuivuneita hieman kärventyneitäkin.
        Taristin vielä nekin ettei ruotoja ollut ja Poju söi kalat kitisemättä, vaikka itselleni ne eivät kelvanneetkaan. Söin 2:n munan munakkaan, purjosipulilla ja näkkileipää!
        Omena vielä jälkkäriks. Se niistä mun kehuista... rangaistus tuli paluupostissa heti!


      • trollikka kirjoitti:

        No ei tullut minunkaan syötyä ahvenia. Laitoin Emolle tarkoin paiston jälkeen tarkastettuja ahvenfileen palasia lautaselle... ei olluta ruodon palasia joukossa. Voitelin pari leivänsiivua valmiiksi ja maitoa mukiin pilli. Jätin hänet keittiön pöydän ääreen syömään ...ja lähdin nopeasti käymään Pojun kanssa pihalle, koska Pojun oli päästävä kastelemaan sireenipensas, oitis!

        Jätin loput paistetut ahvenet siihen paistinpannulle, jotta pysyvät lämpiminä. Olivat sitt lämpimiä kun me palasimme pihalta... ja sunnilleen korppuiksi kuivuneita hieman kärventyneitäkin.
        Taristin vielä nekin ettei ruotoja ollut ja Poju söi kalat kitisemättä, vaikka itselleni ne eivät kelvanneetkaan. Söin 2:n munan munakkaan, purjosipulilla ja näkkileipää!
        Omena vielä jälkkäriks. Se niistä mun kehuista... rangaistus tuli paluupostissa heti!

        .. Mä olisin Kyllä voinut jakaa Noi Pojun Kanssa Puokkiin.. Ruotoineen Päivineen.. ;D

        .. Noh, Taas muistaa sit Yhren asian Paremmin.. Ainakin Hetken.. Mut joo.. Tais oikea syy taas olla.. Liian Kiire, Stressi jne.. jne.. ;P


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mä olisin Kyllä voinut jakaa Noi Pojun Kanssa Puokkiin.. Ruotoineen Päivineen.. ;D

        .. Noh, Taas muistaa sit Yhren asian Paremmin.. Ainakin Hetken.. Mut joo.. Tais oikea syy taas olla.. Liian Kiire, Stressi jne.. jne.. ;P

        Kyllä mun olis pitänyt käyttää koira ensimmäisenä ulkona, mutt kun se vaan makoili... ei sillä silloin ollut kiire mihinkään. Emo niistä ahvenista toohotti, odotti vesi kielellä saavansa paistettuja kaloja ja vuokaleipää tuorejuustolla tai voilla. Siinä vaiheessa kun kalat alkoivat olla kypsiä, iski Pojullekin kova pissihätä ja ulos oli päästävä heti!
        Koiran luonnolliselle tarpeilleen pääseminen ajoi edelle mun nälästäni... joten lähdimme ulos ja kalat jäivät kuumalle paistinpannulle. Seurauksena ett kuivuivat vartin aikana siinä pannulla.... mutt saipahan koira ainakin mieleistä syötävää.

        Eikä munakkaassakaan ole mitään vikaa ruokana... appurat vaan ovat yleensä maukkaampia.
        Mun omia mokiani niitin ... ja kolahtivat vain minuun!

        Päivänjatkoja...
        Kanakeittoa tuoreiilla uuden saddon juureksilla, lehtikaalilla ja pätkä spagetilla! Otin litran purkin kotiin vietäväksikin. Emo kuitenkin syö nyt läskisoosia ja pottumuusia ja tomaatti/persilja salsaa, niin keitto menee hyvin illallisesta tänään, mä vedän mutkat suoriksi nyt.

        Paula Koivuniemi - Kuuleeko yö
        https://www.youtube.com/watch?v=ZVLUWuPFrvA&list=RDZVLUWuPFrvA&start_radio=1


      • trollikka kirjoitti:

        Kyllä mun olis pitänyt käyttää koira ensimmäisenä ulkona, mutt kun se vaan makoili... ei sillä silloin ollut kiire mihinkään. Emo niistä ahvenista toohotti, odotti vesi kielellä saavansa paistettuja kaloja ja vuokaleipää tuorejuustolla tai voilla. Siinä vaiheessa kun kalat alkoivat olla kypsiä, iski Pojullekin kova pissihätä ja ulos oli päästävä heti!
        Koiran luonnolliselle tarpeilleen pääseminen ajoi edelle mun nälästäni... joten lähdimme ulos ja kalat jäivät kuumalle paistinpannulle. Seurauksena ett kuivuivat vartin aikana siinä pannulla.... mutt saipahan koira ainakin mieleistä syötävää.

        Eikä munakkaassakaan ole mitään vikaa ruokana... appurat vaan ovat yleensä maukkaampia.
        Mun omia mokiani niitin ... ja kolahtivat vain minuun!

        Päivänjatkoja...
        Kanakeittoa tuoreiilla uuden saddon juureksilla, lehtikaalilla ja pätkä spagetilla! Otin litran purkin kotiin vietäväksikin. Emo kuitenkin syö nyt läskisoosia ja pottumuusia ja tomaatti/persilja salsaa, niin keitto menee hyvin illallisesta tänään, mä vedän mutkat suoriksi nyt.

        Paula Koivuniemi - Kuuleeko yö
        https://www.youtube.com/watch?v=ZVLUWuPFrvA&list=RDZVLUWuPFrvA&start_radio=1

        .. Hmmm.. Ei kait Poju Vain.. Noh, Pojut on Poikii.. ;D

        .. Ja Tottakait Sun(kin) kantsii Vedellä Mutkia Suoriksi, jos/kun sille/siihen Tarvetta on.. Mahdollisimman Vähän Stressia ja Mahdollisimman hyvä Lepo&Rentous on Paras Lahja, minkä voit Ittelles Antaa.. ;P

        .. Hyviä IllanJatkoa Sinne.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hmmm.. Ei kait Poju Vain.. Noh, Pojut on Poikii.. ;D

        .. Ja Tottakait Sun(kin) kantsii Vedellä Mutkia Suoriksi, jos/kun sille/siihen Tarvetta on.. Mahdollisimman Vähän Stressia ja Mahdollisimman hyvä Lepo&Rentous on Paras Lahja, minkä voit Ittelles Antaa.. ;P

        .. Hyviä IllanJatkoa Sinne.. =)

        Mä olen järjestellyt vaatteitani taas entisille paikoilleen, mä jään tähän taloon asumaan Emon kanssa ainakin toistaiseksi. Meni taas kaikki suunnitelmat uusiksi... Faija muutti kirjansa virallisestikin mökilleen. Tehkööt mitä tekee... aikuinen mies kun on, mä en ole vastuussa hänen päätöksistään.

        Jotenkin mulla on olo ett hän yrittää murtaa mun tahtoni, pakottaa mun peruttamaan... taipumaan hänen tahtoonsa! Ja vaikka mulle tulis henkinen konkurssi niin ...mä en anna nyt periksi... mulla on oikeus myös omaan elämääni ja omiin päätöksiini.
        Faija on muutaman kerran jo kokenut mun päätöksieni kestävän, juuri niin pitkälle kun mulle ne sopivat... ja mä olen palannut vasta silloin kotiin, kun kaikki ympäriltäni on jo romahtanut.

        Kyllä tällä kerralla saattaa käydä niin ett se olenkin minä, joka odotan sitä romahdusta sieltä toisesta suunnasta, hiljakseni. Saa hän tällä kertaa palata tänne kotiin, kun hänen maailmansa on romahtanut, tavalla tai toisella.
        Se on talvi tulossa ja mökillä ei niin helppoa ole asua, kuin olis täällä... sairaan miehen.
        Sisarukseni varmaan pitävät nyt yhteyttä häneen päivittäin, ett tiedetään miten sisupussi voi.

        Kohta pitää lähteä taas Pojun kanssa ½-tunnin iltalenkille, Emo jää katsomaan TV:tä yksinään, siksi ajaksi, pärjää kyllä kotona yksinäänkin jonkin aikaa.

        Kari Tapio - Mun sydämeni tänne jää
        https://www.youtube.com/watch?v=wBr5-BpBVC8&list=RDZVLUWuPFrvA&index=26


      • trollikka kirjoitti:

        Mä olen järjestellyt vaatteitani taas entisille paikoilleen, mä jään tähän taloon asumaan Emon kanssa ainakin toistaiseksi. Meni taas kaikki suunnitelmat uusiksi... Faija muutti kirjansa virallisestikin mökilleen. Tehkööt mitä tekee... aikuinen mies kun on, mä en ole vastuussa hänen päätöksistään.

        Jotenkin mulla on olo ett hän yrittää murtaa mun tahtoni, pakottaa mun peruttamaan... taipumaan hänen tahtoonsa! Ja vaikka mulle tulis henkinen konkurssi niin ...mä en anna nyt periksi... mulla on oikeus myös omaan elämääni ja omiin päätöksiini.
        Faija on muutaman kerran jo kokenut mun päätöksieni kestävän, juuri niin pitkälle kun mulle ne sopivat... ja mä olen palannut vasta silloin kotiin, kun kaikki ympäriltäni on jo romahtanut.

        Kyllä tällä kerralla saattaa käydä niin ett se olenkin minä, joka odotan sitä romahdusta sieltä toisesta suunnasta, hiljakseni. Saa hän tällä kertaa palata tänne kotiin, kun hänen maailmansa on romahtanut, tavalla tai toisella.
        Se on talvi tulossa ja mökillä ei niin helppoa ole asua, kuin olis täällä... sairaan miehen.
        Sisarukseni varmaan pitävät nyt yhteyttä häneen päivittäin, ett tiedetään miten sisupussi voi.

        Kohta pitää lähteä taas Pojun kanssa ½-tunnin iltalenkille, Emo jää katsomaan TV:tä yksinään, siksi ajaksi, pärjää kyllä kotona yksinäänkin jonkin aikaa.

        Kari Tapio - Mun sydämeni tänne jää
        https://www.youtube.com/watch?v=wBr5-BpBVC8&list=RDZVLUWuPFrvA&index=26

        .. Jeps.. Kyllä Mä jo "kuulinkin" noista jutuista.. Jossakin ketjussa.. ;P

        .. Harmi(llisia) juttu(ja).. =(.. Mut joo.. Onneks Sulla on kuitenkin monet jutut Aikast Hyvin, elikkäs KiviJalkas (ainaskin Suku, "resurssit" jne.) antaa Tukea&Turvaa tälläisissä(kin) Tyrskyissä aikast Pal.. Ne voisi olla Paljon Huonomminkin.. Ja monilla onkin.. Tuollaisten ja/tai Pal Pahempien juttujen Piälle.. ;P

        .. Toivotaan, Toivotaan, että noi(kin) asiat kääntyy Mahdollisimman Pikaseen Mahdollisimman Hyväksi, etteivät olisi painamassa mieltä liiaksi.. Ainaskaan Noin Pahasti, kuin tällä hetkellä.. ;P

        .. Ja kyllä se Musta(kin) on niin, että Sun Faijas tarttis Hippasen muuttaa Asennettaan/Asenteitaan/Käytöstään jne. Sua kohtaan.. Ja muutenkin.. Ja toivottavasti OppiiKin.. Tätä seuraavaa ei varmaan Sulle Tartte sanoo.. Mut sanon Kuiteskin.. Ota sit Lempeästi&lämpöisesti Tassusta Kii, jos/kun hän sitä tarjoo.. Tämä ei Tieteskään tarkoita sitä, että Antaisit Alistaa itseäsi enää jne.. ;P

        .. Taas oon "hieman" VäsyNyy ja.. Se.. Se PollaJumiKin on samalla Sit.. Sit.. Samaa Tasolla.. Joten Pahoittelut siitä, jos ja kun se AjatusVirtaani vaikuttaa, miten vaikuttaa.. ;P


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Kyllä Mä jo "kuulinkin" noista jutuista.. Jossakin ketjussa.. ;P

        .. Harmi(llisia) juttu(ja).. =(.. Mut joo.. Onneks Sulla on kuitenkin monet jutut Aikast Hyvin, elikkäs KiviJalkas (ainaskin Suku, "resurssit" jne.) antaa Tukea&Turvaa tälläisissä(kin) Tyrskyissä aikast Pal.. Ne voisi olla Paljon Huonomminkin.. Ja monilla onkin.. Tuollaisten ja/tai Pal Pahempien juttujen Piälle.. ;P

        .. Toivotaan, Toivotaan, että noi(kin) asiat kääntyy Mahdollisimman Pikaseen Mahdollisimman Hyväksi, etteivät olisi painamassa mieltä liiaksi.. Ainaskaan Noin Pahasti, kuin tällä hetkellä.. ;P

        .. Ja kyllä se Musta(kin) on niin, että Sun Faijas tarttis Hippasen muuttaa Asennettaan/Asenteitaan/Käytöstään jne. Sua kohtaan.. Ja muutenkin.. Ja toivottavasti OppiiKin.. Tätä seuraavaa ei varmaan Sulle Tartte sanoo.. Mut sanon Kuiteskin.. Ota sit Lempeästi&lämpöisesti Tassusta Kii, jos/kun hän sitä tarjoo.. Tämä ei Tieteskään tarkoita sitä, että Antaisit Alistaa itseäsi enää jne.. ;P

        .. Taas oon "hieman" VäsyNyy ja.. Se.. Se PollaJumiKin on samalla Sit.. Sit.. Samaa Tasolla.. Joten Pahoittelut siitä, jos ja kun se AjatusVirtaani vaikuttaa, miten vaikuttaa.. ;P

        No joo, olet täysin oikeassa... mulla on kivijalka olemassa johon nojata, aina jokin osa siitä on tukevasti mun selkäni takana. Faija käy varmaan nyt viimeistä koitostaan mun kanssani, kunnes hänen on pakko myöntää... mun olevan poissa kokonaan jo hänen ohjailuistaan.

        Tämä tunne mulla vaan on niin ristiriitainen, sydänsairas vanha ukko, yksinään mökillä ja jos saa sydänkohtauksen siellä yksin ollessaan... saako edes apua. Jos huonosti käy... miten mä kestän sen tilanteen?
        Nyt mulla on puolustajia... entä jos ... ymmärtääkö enää kukaan mua, ja mun itsepäisyyttäni.
        Ei pitäisi miettiä, pitäis vain elää rutiinilla, tassutella hiljakseen eteen päin. Pää paisuu/räjähtää!

        Kävin Pojun kanssa lenkillä, sain itkeä rauhassa puiton suojassa.
        Silmät punoittaen sitt kotiuduin, ja Emo ihmettelemään ett ootko sä itkenyt?
        -Itkenyt, mitä mä nyt oisin itkenyt? Ulkona tuulee etkös ole tietoinen, jos mun silmäni punoittavat johtuu se vain tuulesta. Ei Emon tarvitse mun takiani huolestua/surra ... mikä mua vaivaa.

        Kyllä tää tästä; ... kunhan saan rutista edes jollekin taas pahaa mieltäni!

        Emo on nukkumassa, autoin hänet jo sänkyyn ja kohta menen itsekin nukkumaan; kello mulla soi viiden jälkeen... leipomaan. Aamurapsan jälkeen haen Emon aamupalalle ja jätän hoivalle päiväksi, luultavasti tulen itse nykäseen aamupäivä torkut... jos tilanne töissä vain sallii sellaiset. Huomenna n kyllä keitiötä tyhjennä asunnoltani, sillä täällä kyllä on melko hyvin tarpellisia keittiö tavaroita.

        Hyvää yötä, nuku hyvin... kauniita unia!


      • trollikka kirjoitti:

        No joo, olet täysin oikeassa... mulla on kivijalka olemassa johon nojata, aina jokin osa siitä on tukevasti mun selkäni takana. Faija käy varmaan nyt viimeistä koitostaan mun kanssani, kunnes hänen on pakko myöntää... mun olevan poissa kokonaan jo hänen ohjailuistaan.

        Tämä tunne mulla vaan on niin ristiriitainen, sydänsairas vanha ukko, yksinään mökillä ja jos saa sydänkohtauksen siellä yksin ollessaan... saako edes apua. Jos huonosti käy... miten mä kestän sen tilanteen?
        Nyt mulla on puolustajia... entä jos ... ymmärtääkö enää kukaan mua, ja mun itsepäisyyttäni.
        Ei pitäisi miettiä, pitäis vain elää rutiinilla, tassutella hiljakseen eteen päin. Pää paisuu/räjähtää!

        Kävin Pojun kanssa lenkillä, sain itkeä rauhassa puiton suojassa.
        Silmät punoittaen sitt kotiuduin, ja Emo ihmettelemään ett ootko sä itkenyt?
        -Itkenyt, mitä mä nyt oisin itkenyt? Ulkona tuulee etkös ole tietoinen, jos mun silmäni punoittavat johtuu se vain tuulesta. Ei Emon tarvitse mun takiani huolestua/surra ... mikä mua vaivaa.

        Kyllä tää tästä; ... kunhan saan rutista edes jollekin taas pahaa mieltäni!

        Emo on nukkumassa, autoin hänet jo sänkyyn ja kohta menen itsekin nukkumaan; kello mulla soi viiden jälkeen... leipomaan. Aamurapsan jälkeen haen Emon aamupalalle ja jätän hoivalle päiväksi, luultavasti tulen itse nykäseen aamupäivä torkut... jos tilanne töissä vain sallii sellaiset. Huomenna n kyllä keitiötä tyhjennä asunnoltani, sillä täällä kyllä on melko hyvin tarpellisia keittiö tavaroita.

        Hyvää yötä, nuku hyvin... kauniita unia!

        .. Rutiineilla jne. Voi (ja joskus on "pakkokin", jopa niin, ettei se ole edes "itsensä päätettävissä") antaa Itselleen (Psyykkeelleen) LisäAikaa KäsiTellä asioita (tunteita/tuntemuksia jne.) Pienemmissä Palasissa jne.. Eikä siinä mitään, kuhan ei pyri väkisin Hautaamaan/Patoamaan niitä sisäänsä.. Sitten ei meinaa HyväHeilu, jos niin Toimii.. ;P

        .. Kyyneleet on Vain Hyvästä.. Ei saa Piätellä.. ;P

        .. Voithan Sä Kysellä Veljiltäs ym. isäs vointia ja ehkä jopa MieliPiteitä (jos/kun Järkeviä sellaisia Tulee) miten kantsis toimia, että Homma menis Kaikkien kannalta parhain päin.. Te hänet kuitenkin parhaite tunnette/tiedätte.. ;P

        .. Olet kertonut joskus, että Isälläs on vaikea puhua tunteista Puhumalla jne.. Hän taisi joskus soittaa jotain Biisiä ja silloin kerroit tästä asiasta.. Tuli vaan mieleen, että jos/kun Puhuminen ei onnistu, niin voisiko Kirje Toimia SolmunAvaajana?.. ;P

        .. Sellainen missä kerrot mitä hän sinulle merkitsee (kuinkä tärkeä on jne.), huolistasi hänen voinnistaan ja teidän välisestä tämän hetkisestä tilanteesta, kuin myös niistä Omista Rajoistasi jne., joista Haluat Pitää Kiinni ja joita toivoisit myös hänen Kunnioittavan jne.. jne.. Kirjeen mukana voi vaikka antaa/toimittaa kappaleen/levyn, jos sopiva tulee mieleen ja se tuntuisi hyvältä idealta.. Ja kirjeenkin voi vaikka kirjoitella niin, ettei siitä tule toiselle sellaista oloa, että on Pakko vastata (ainakaan pitkästi/kattavasti) puheella/tekstillä, jos se ei Toiselta Syystä tai Toisesta oikein Onnistu/Luonnistu.. ;P

        .. Sinä (ja Te) parhaiten tiedätte onko KysIdea TuhoonTuomittu vai jotain muuta.. ;P

        .. Toivottavasti tuosta saa jotain selvää.. Väsyttää niin, että Näköä Haittaa.. Ja SuihkuunKinKin pitäis vielä mennä.. ;D

        .. Hyvää Yötä.. Ja Kauniita Unia.. =)


      • trollikka

        Mä kävin tänään Faijan luona juttelemassa, mä en yksinkertaisesti kestänyt enää tätä tilannetta. Mä pelkäsin niin ett jotain kohtalokasta voi sattua, eikä hän saa edes apua sinne niin nopeasti kuin tarvitsisi... ehkä. No helikopterilla kyllä sinne pääsee nopeasti, mutt jos se on jo saman laatuisella tehtävällä... jossain muualla saaristossa.

        Puhuttiin pitkään... ja mä tein hänelle uudenlaisen ehdotuksen, jos muuttaisi mun asuntooni kaupunkiin ja mä pysyisin kirjoilla myös siellä. Hän voi päivisin käydä syömässä Emon luona ja toisinaan yöpyä meillä, mä voisin silloin vuorostani siivota puutaloasunnon ja yöpyä siellä, vaikka koiran kanssa. Pääasiassa se olisi hänen asuntonsa, ja pikkusiskokin vois käydä siellä Faijan luona.
        Silloin kun mä olen yöpynyt siellä koiran kanssa, käytän sen myös aamutarpeillaan ennen kuin tuon Pojun hänelle palvelutalolle ja menen itse töihin alakertaan.

        Nähtäisiin kuitenkin lähes päivittäin ja aina mä voisin pistäytyä hänen luonaan, kuten hänkin minun ja Emon luona. Pyykkinsä hoituisi kuten ennenkin... ja Poju voisi vuorotella asuntojen välillä, asuen molemmissa paikoissa, tilanteiden mukaan. Kerroin kyllä rakastavani häntä, vaikka hän niin helkkarin vaikea välillä onkin... mutt hän on meistä kahdesta se henkisesti vahvempi aina!

        Joo, tiedän ettei sen näin pitänyt mennä... mä vaan en ole tarpeeksi vahva uhmaamaan kohtaloa.
        Jos jotain kohtalokasta sattuisi, kun Faija asuisi mökillä; mä en koskaan pystyisi antamaan anteeksi itselleni sitä! Mä en jaksaisi elää... teitäen aiheuttaneeni sen itsepäisyydelläni, tai siis olleeni se toinen pässi, kahdesta pässinpäästä! Nyt Faija lupas harkita mun ehdotustani; muuttaa kaupunkiasuntooni... onhan sekin jo jotain, ett edes puhuttiin asiasta.

        Hyvää yötä, nuku hyvin!

        Osku Ketola& Elonkerjuu - Hetkeksi en sulle rupia
        https://www.youtube.com/watch?v=x2q4zne1b4E


      • .. Miten ei pitänyt mennä?.. Ei Se, että hierot Sovintoa ja/tai Kerrot Tunteistasi jne. Tod Tarkoita sitä, että Sun tarvitsis Taipua&Alistua mihinkään Outoiluihin&Perseilyihin.. Sun Rajojen Rikkomiseen jne.. ;P

        .. Ajatus ei oikein kulje Taaskaan.. Koska.. Väsy&PollaJumi.. ;D.. Mut.. Toivottavasti saat Ajatuksesta kuiteskin Kiinni.. ;P

        IllanJatkoja Sinne.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miten ei pitänyt mennä?.. Ei Se, että hierot Sovintoa ja/tai Kerrot Tunteistasi jne. Tod Tarkoita sitä, että Sun tarvitsis Taipua&Alistua mihinkään Outoiluihin&Perseilyihin.. Sun Rajojen Rikkomiseen jne.. ;P

        .. Ajatus ei oikein kulje Taaskaan.. Koska.. Väsy&PollaJumi.. ;D.. Mut.. Toivottavasti saat Ajatuksesta kuiteskin Kiinni.. ;P

        IllanJatkoja Sinne.. =)

        Se nyt menee näin... mä kerään voimia hissukseni. Nyt en jaksa kertakaikkiaan alkaa minkäänlaista sotaa, tahtojen taistoa Faijan kanssa. Tulis nyt kaupunkiin asumaan edes talveksi, vois tavata pikkusiskoakin kotioloissaan, mun asunnossani.
        Faija vois aina välillä tulla käymään täälläkin ja mä Emon kanssakin voitaisiin käydä muutaman kerran talven aikana hänen luonaan.

        Mulla kyllä oli suunnitelmissa irtautua täältä ja elää omaakin elämääni... mutt en mä maksa siitä sitä "hintaa", joka riita Faijan kanssa munssa kalvaisi... epätietoisuudesta miten hän pärjää mökillä!
        Ja ihan oikeesti mä uskon ett hän antaa mulle periks ajan myötä, jos en pitkääköyttä ala vetämään asiasta.

        Oman itteni takia mä taivun. Ei mulla huonot oltavat ole tässä palvelutalossa asuessanikaan, jos sovinnon sillä saan aikaiseksi. Olen lähes 40 vuotta Faijaa nuorempi... en kau´aa varmaan ole hänelle enää lapsi, pian pikkusisko on teini-ikäinen eikä Faijan aika riitä enää silloin kuin hänelle.


      • trollikka kirjoitti:

        Se nyt menee näin... mä kerään voimia hissukseni. Nyt en jaksa kertakaikkiaan alkaa minkäänlaista sotaa, tahtojen taistoa Faijan kanssa. Tulis nyt kaupunkiin asumaan edes talveksi, vois tavata pikkusiskoakin kotioloissaan, mun asunnossani.
        Faija vois aina välillä tulla käymään täälläkin ja mä Emon kanssakin voitaisiin käydä muutaman kerran talven aikana hänen luonaan.

        Mulla kyllä oli suunnitelmissa irtautua täältä ja elää omaakin elämääni... mutt en mä maksa siitä sitä "hintaa", joka riita Faijan kanssa munssa kalvaisi... epätietoisuudesta miten hän pärjää mökillä!
        Ja ihan oikeesti mä uskon ett hän antaa mulle periks ajan myötä, jos en pitkääköyttä ala vetämään asiasta.

        Oman itteni takia mä taivun. Ei mulla huonot oltavat ole tässä palvelutalossa asuessanikaan, jos sovinnon sillä saan aikaiseksi. Olen lähes 40 vuotta Faijaa nuorempi... en kau´aa varmaan ole hänelle enää lapsi, pian pikkusisko on teini-ikäinen eikä Faijan aika riitä enää silloin kuin hänelle.

        Joo no sivusta taas huomautan että minusta toi on hyvä suunnitelma sulta, kävi itselläkin nimittäin jossain vaiheessa kävi mullakin mielessä ehdottaa tuontyyppistä että voisko isäs asustella siellä asunnossa jos kerran haluaa yksikseen murjottaa mutta en sitten kuitenkaan ehdottanu kun en halunnu sekottaa kun itse kuiteskin tiedät tilanteen parhaiten. Isäs kun tulee naapurin miehenkin kanssa niin hyvin toimeen niin vois olla tyytyväinen oloihinsa siellä ja varmaan muutenkin kiva paikka asustaa. Sullahan tuo järjestely ei sitten hirveesti teettäs muutoksia välittömästi ja sitten aikanaan taas vois rauhassa kattoo mitä tuon asunnon kans tekisit.


      • trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no sivusta taas huomautan että minusta toi on hyvä suunnitelma sulta, kävi itselläkin nimittäin jossain vaiheessa kävi mullakin mielessä ehdottaa tuontyyppistä että voisko isäs asustella siellä asunnossa jos kerran haluaa yksikseen murjottaa mutta en sitten kuitenkaan ehdottanu kun en halunnu sekottaa kun itse kuiteskin tiedät tilanteen parhaiten. Isäs kun tulee naapurin miehenkin kanssa niin hyvin toimeen niin vois olla tyytyväinen oloihinsa siellä ja varmaan muutenkin kiva paikka asustaa. Sullahan tuo järjestely ei sitten hirveesti teettäs muutoksia välittömästi ja sitten aikanaan taas vois rauhassa kattoo mitä tuon asunnon kans tekisit.

        Jep, noin tuli ehdotettua Faijalle, mitään ei vaan ole jälkeenpäin kuulunut. Jo ottaa koville tuo harkintakin näköjään.
        "Isäs kun tulee naapurin miehenkin kanssa niin hyvin toimeen niin vois olla tyytyväinen oloihinsa siellä ja varmaan muutenkin kiva paikka asustaa."

        -Tuskin tulee enää toimeen niin hyvin, mä kun Faijaa valistin tosta mainiosta naapurista ja hänen metkuistaan. Kerroin myös miks mä sen ulko-oveni paiskasin vauhdilla kiinni silloin kun he yhdessä tekivät arvioita MUN eteisessäni. Naapurini kyllä käsitti ett oli luvattomasti mun asuntooni luovinut Faijan vanavedessä!

        Enkä tule tulevaisuudessakaan hyvällä katselemaan ett se naapuri alkais viihtymään Faijan luona, olin mä paikalla tai en! Mä en kyseiseen äijään halua törmätä asunnossa, jos Faijan luokse menen.
        Se taas on täysin Faijan asia jos kaveraa sen kanssa pihalla, tai naapurini asunnossa.

        Kunhan mun ei tarvitse sitä äijää sulattaa; esim. maksamassani asunnossa, jonka remppaa HÄN oli suunnittelemassa ja toteuttamassa Faijan kanssa ILMAN mun hyväksyntääni. Multa ei olis kysytty mitään!
        Saattaa olla ett nuokin asiat tarvitsevat nyt harkinta aikaa:Faijalta ... hän on hyvin tietoinen mun mielipiteistäni, annoin tulla kaiken ulos mikä mieltäni painoi ja miksi!

        Työkavereista ei kukaan ole tarvinnut asuntoani itse, mutt vuokralaisia heillä kyllä olis tarjolla mulle... sukulaisia sekä tuttavia. Olen vastannut ett en vuokraa sivullisille, joten en edes keskustele asunnon vuokrauksesta enää.
        Mä nyt odottelen vielä tämän viikon Faijalta jonkinlaista vastausta, kunnes palaan asiaan.
        Menen itse kysymään häneltä mitä hän on päättänyt tehdä.

        Katsotaan nyt ... mitä tulemaan pitää...

        Kohta on lounas aika; olen kassalla... ja tarjoilijana jos ehdin.
        Kalakeittoa, jauhemaksapihvejä, paistinmakkaraa, ruskeaa kastiketta, perunamuusia ja kokonaisia pottuja, salaattipöytä. Uuni omenaa kauratoscalla ja vaniljakastikeella


      • trollikka kirjoitti:

        Jep, noin tuli ehdotettua Faijalle, mitään ei vaan ole jälkeenpäin kuulunut. Jo ottaa koville tuo harkintakin näköjään.
        "Isäs kun tulee naapurin miehenkin kanssa niin hyvin toimeen niin vois olla tyytyväinen oloihinsa siellä ja varmaan muutenkin kiva paikka asustaa."

        -Tuskin tulee enää toimeen niin hyvin, mä kun Faijaa valistin tosta mainiosta naapurista ja hänen metkuistaan. Kerroin myös miks mä sen ulko-oveni paiskasin vauhdilla kiinni silloin kun he yhdessä tekivät arvioita MUN eteisessäni. Naapurini kyllä käsitti ett oli luvattomasti mun asuntooni luovinut Faijan vanavedessä!

        Enkä tule tulevaisuudessakaan hyvällä katselemaan ett se naapuri alkais viihtymään Faijan luona, olin mä paikalla tai en! Mä en kyseiseen äijään halua törmätä asunnossa, jos Faijan luokse menen.
        Se taas on täysin Faijan asia jos kaveraa sen kanssa pihalla, tai naapurini asunnossa.

        Kunhan mun ei tarvitse sitä äijää sulattaa; esim. maksamassani asunnossa, jonka remppaa HÄN oli suunnittelemassa ja toteuttamassa Faijan kanssa ILMAN mun hyväksyntääni. Multa ei olis kysytty mitään!
        Saattaa olla ett nuokin asiat tarvitsevat nyt harkinta aikaa:Faijalta ... hän on hyvin tietoinen mun mielipiteistäni, annoin tulla kaiken ulos mikä mieltäni painoi ja miksi!

        Työkavereista ei kukaan ole tarvinnut asuntoani itse, mutt vuokralaisia heillä kyllä olis tarjolla mulle... sukulaisia sekä tuttavia. Olen vastannut ett en vuokraa sivullisille, joten en edes keskustele asunnon vuokrauksesta enää.
        Mä nyt odottelen vielä tämän viikon Faijalta jonkinlaista vastausta, kunnes palaan asiaan.
        Menen itse kysymään häneltä mitä hän on päättänyt tehdä.

        Katsotaan nyt ... mitä tulemaan pitää...

        Kohta on lounas aika; olen kassalla... ja tarjoilijana jos ehdin.
        Kalakeittoa, jauhemaksapihvejä, paistinmakkaraa, ruskeaa kastiketta, perunamuusia ja kokonaisia pottuja, salaattipöytä. Uuni omenaa kauratoscalla ja vaniljakastikeella

        .. Noh, Sä olet nyt Kuitenkin nyt Toiminut Fiksusti tämän "Sovittelu"Sovinto" Asian Suhteen, joten.. Äläpä Ainakaan Enää Ruoski Itteäs.. ;P


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Sä olet nyt Kuitenkin nyt Toiminut Fiksusti tämän "Sovittelu"Sovinto" Asian Suhteen, joten.. Äläpä Ainakaan Enää Ruoski Itteäs.. ;P

        Niin, Broidit kyllä huolehtii siitä ruoskimisestani. -"Just, me sulle sanottiin ettet mene sinne anelemaan... ei kun sinne ... ja lisää mansikkahilloa paahtoleivälle, jos tuut takas... tuu ny...jne."

        Kiitti nyt sanoistanne, molemmille palsta äijille! Hiukan helpottaa kun joku edes ymmärtää mun lepsuiluni. Mulla on tosiaan huoli siitä vanhasta juntturasta... ennen annan periksi kuin kadun jotain peruuttamatonta; turhaan... sillä kun ei silloin enää mitään pelasta!

        Nilkkasukkia villalangasta... Faijalle, talveksi ... kudon, toinen on jo valmis.


      • trollikka kirjoitti:

        Niin, Broidit kyllä huolehtii siitä ruoskimisestani. -"Just, me sulle sanottiin ettet mene sinne anelemaan... ei kun sinne ... ja lisää mansikkahilloa paahtoleivälle, jos tuut takas... tuu ny...jne."

        Kiitti nyt sanoistanne, molemmille palsta äijille! Hiukan helpottaa kun joku edes ymmärtää mun lepsuiluni. Mulla on tosiaan huoli siitä vanhasta juntturasta... ennen annan periksi kuin kadun jotain peruuttamatonta; turhaan... sillä kun ei silloin enää mitään pelasta!

        Nilkkasukkia villalangasta... Faijalle, talveksi ... kudon, toinen on jo valmis.

        Juu, no broidien puolustukseks vois sanoo että ne kun on miehiä ne taida tajuta että ukolla on jo ikää ja niitä iän mukanaan tuomia vaivoja saattaa olla, niille se niitä viimeks näyttäs tai myöntäs että heikottaa tms. ja kun ne varmaan iteki luullee olevansa särkymättömiä ne kuvittelee että muutkin on. Niin me miehet yleensä ollaan eikä kerrota kenellekään jos ois jotain merkkejä ettei oltas :D

        Mutta sä oot tuossa asiassa tosiaan kaiken voitavas tehnyt ja tullut vastaan, enempää ei voi tehdä se on faijas käsissä ny sitten mitä päättää tehdä talven suhteen. Teki mitä vaan niin sun on turha itees soimata yhtään eikä tarvii antaa veljienkään soimata, annat vaan mennä kuin vesi hanhen selästä niiden kommentit. Eikä toi oo lepsuilua toi sun tekemä, se on välittämistä ja saa faijas olla kiitollinen, varmaan salaa onkin, kun on tuollanen tytär, joka on näyttäny pärjäävänsä ja sillä on vielä sydän tallella. Ei pääse sun vanhemmat sanomaan ettei lapset välittäis tai että ois hyljänneet.


      • trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, no broidien puolustukseks vois sanoo että ne kun on miehiä ne taida tajuta että ukolla on jo ikää ja niitä iän mukanaan tuomia vaivoja saattaa olla, niille se niitä viimeks näyttäs tai myöntäs että heikottaa tms. ja kun ne varmaan iteki luullee olevansa särkymättömiä ne kuvittelee että muutkin on. Niin me miehet yleensä ollaan eikä kerrota kenellekään jos ois jotain merkkejä ettei oltas :D

        Mutta sä oot tuossa asiassa tosiaan kaiken voitavas tehnyt ja tullut vastaan, enempää ei voi tehdä se on faijas käsissä ny sitten mitä päättää tehdä talven suhteen. Teki mitä vaan niin sun on turha itees soimata yhtään eikä tarvii antaa veljienkään soimata, annat vaan mennä kuin vesi hanhen selästä niiden kommentit. Eikä toi oo lepsuilua toi sun tekemä, se on välittämistä ja saa faijas olla kiitollinen, varmaan salaa onkin, kun on tuollanen tytär, joka on näyttäny pärjäävänsä ja sillä on vielä sydän tallella. Ei pääse sun vanhemmat sanomaan ettei lapset välittäis tai että ois hyljänneet.

        No enää ei ole kuin Eliquis 5mg; läppäperäisen eteisvärinän ehkäisevään hoitoon. (toistaiseksi)
        Eli mulla on kyllä aihetta olla huolissani Faijasta ja niin on vanhimman veljeni vaimokin, joka myös ymmärtää missä mennään... ja mullekin on asiaa selvittänyt. Ei tästä asiasta tämän enempää.
        Elämä on pelkkää ylämäkeä... joskus tuntuu siltä!

        Kiitti sullekin tästä vastauksesta!
        Pojun kanssa ½-tunnin lenkki, ainakin ... ja sitten ilta teetä ja raakasuklaata palaset!


      • trollikka kirjoitti:

        Niin, Broidit kyllä huolehtii siitä ruoskimisestani. -"Just, me sulle sanottiin ettet mene sinne anelemaan... ei kun sinne ... ja lisää mansikkahilloa paahtoleivälle, jos tuut takas... tuu ny...jne."

        Kiitti nyt sanoistanne, molemmille palsta äijille! Hiukan helpottaa kun joku edes ymmärtää mun lepsuiluni. Mulla on tosiaan huoli siitä vanhasta juntturasta... ennen annan periksi kuin kadun jotain peruuttamatonta; turhaan... sillä kun ei silloin enää mitään pelasta!

        Nilkkasukkia villalangasta... Faijalle, talveksi ... kudon, toinen on jo valmis.

        .. Miten Sä olet Muka Lepsuillut tai Antanut Periks, jos/kun Hoidat asiat InhiMillisesti&Fiksusti Pitäen samalla Rajoistasi jne. kiinni?.. ;P

        .. Nyt Lopetat tuollaiset Jutut StopTykkänään.. Eks Me jo niin "Sovittu".. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miten Sä olet Muka Lepsuillut tai Antanut Periks, jos/kun Hoidat asiat InhiMillisesti&Fiksusti Pitäen samalla Rajoistasi jne. kiinni?.. ;P

        .. Nyt Lopetat tuollaiset Jutut StopTykkänään.. Eks Me jo niin "Sovittu".. =)

        Jep, jep! Hyvää yötä... parille ritarille, valkoiselle sekä harmaalle, myös kaikille palstalaisille!


      • trollikka kirjoitti:

        Jep, jep! Hyvää yötä... parille ritarille, valkoiselle sekä harmaalle, myös kaikille palstalaisille!

        .. Vai, että Arvon Lady löi Samoojan RitaRiksi.. ;P

        .. Noh, Ei Kait siihen Quale.. ;D

        Oli Kyllä Makoisat Unet.. Nukahdin Kesken TeenJuonnin.. Onneks sentään Suklaatin olin Ehtinyt Syörä.. ;D

        .. PäivänJatkoja.. =)


      • .. Noh, En nyt Kaikkea Syönyt.. Vain PikkuPalan.. Tein Varoiks Suklaatin VahvuusLaskennan.. Ei HätiäMitiä.. "Joku" on Kasvattanut SuklaatiVarastoa näemmä Huolella.. ;D


      • trollikka

    • .. Toiseen Ketjuun tuli laitettua saman Artistin yks Biisi&Tarina.. ;P

      A Thousand Years (Pt. 2) ft. Steve Kazee - Christina Perri
      https://www.youtube.com/watch?v=z2Wg5Z-yAgQ

      .. Joten Nostetaan tätä Ketjua "hieman" erillaisella Tarinalla.. =)

      • .. Tää Versio on Ihan Pakko.. ;P

        Christina Perri - A Thousand Years - The Piano Guys
        https://www.youtube.com/watch?v=QgaTQ5-XfMM

        .. Laittaa Tänne Myös.. =)


      • trollikka

      • trollikka

      • trollikka

      • trollikka kirjoitti:

        Tässä viimeinen biisi multa, tulin vielä viimeisen kerran moikkaamaan.
        Pidä huolta itsestäsi, pärjäile!

        Ellinoora - Funeral Song
        https://www.youtube.com/watch?v=yxR2zLDUetM&index=1&list=RDyxR2zLDUetM

        .. JaaHans.. Tiällä on Käynyt PoistattelijaBotti ja/tai Poistattelija.. ;P

        .. Onkos jotain Sattunut?.. Mut.. Jos Sun Mentävä on, Niin.. Toivotan Sulle Turvallista, Onnellista ja Iloista Matkaa.. =)

        .. Ja Ainahan tänne takas Piäsee, jos siltä tuntuu.. ;P

        .. "Hieman" VetoPois, kun iski näemmä joku PöPö.. Toivottavasti menee Hätäseen Ohi.. Nyt Teetä&Hunajaa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JaaHans.. Tiällä on Käynyt PoistattelijaBotti ja/tai Poistattelija.. ;P

        .. Onkos jotain Sattunut?.. Mut.. Jos Sun Mentävä on, Niin.. Toivotan Sulle Turvallista, Onnellista ja Iloista Matkaa.. =)

        .. Ja Ainahan tänne takas Piäsee, jos siltä tuntuu.. ;P

        .. "Hieman" VetoPois, kun iski näemmä joku PöPö.. Toivottavasti menee Hätäseen Ohi.. Nyt Teetä&Hunajaa.. ;P

        .. Huomasin Toisesta ketjusta, että jotain "pientä" kinaa ja ÄrsyynTymistä oli IlmaSa.. Toivottavasti tää juttu ei johdu nyt tuollaisesta.. Ei Sun nyt Tartte sen Takia ainakaan Häipyä, että jollain/joillakin alkaa Sheriffi/Diktaattori vaihde Hirttää Kiinni.. ;P

        .. Otat Hjuumorilla Vuan.. Taas.. Ja jos se ei ole Hjuumoria, niin sitten sen voi Myös Ohittaa ja olla Välittämättä.. ;P

        .. Hyvää Yötä ja Kauniita Unia.. Nyt ja Tulevina Öinä, jos et satu enää Täällä Pörräilemään.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Huomasin Toisesta ketjusta, että jotain "pientä" kinaa ja ÄrsyynTymistä oli IlmaSa.. Toivottavasti tää juttu ei johdu nyt tuollaisesta.. Ei Sun nyt Tartte sen Takia ainakaan Häipyä, että jollain/joillakin alkaa Sheriffi/Diktaattori vaihde Hirttää Kiinni.. ;P

        .. Otat Hjuumorilla Vuan.. Taas.. Ja jos se ei ole Hjuumoria, niin sitten sen voi Myös Ohittaa ja olla Välittämättä.. ;P

        .. Hyvää Yötä ja Kauniita Unia.. Nyt ja Tulevina Öinä, jos et satu enää Täällä Pörräilemään.. =)

        Minusta hän voi hyvinkin häippästä. Aina näykkimissä minua enkä koskaan ole tiettävästi hänestä mitään pahaa sanonut niin EN VOI ymmärtää tuollaista hyökkäilyä minua vastaan. Joten arrivederci vaan jos siltä tuntuu!!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minusta hän voi hyvinkin häippästä. Aina näykkimissä minua enkä koskaan ole tiettävästi hänestä mitään pahaa sanonut niin EN VOI ymmärtää tuollaista hyökkäilyä minua vastaan. Joten arrivederci vaan jos siltä tuntuu!!

        .. Nyt Kuule Riita Poikki.. Ja Käpälät Irti Molemmat.. Jos/kun ei osata "Rakentavasti" Riidellä ja Asioita Selvitellä.. ;P

        .. *Tarjoilee Molemmille Omaan Nurkkaan.. Teetä, Hunajata Ja Suklaatia..*.. ;P

        .. Samaan Nurkkaan ei ole sit asiaa, jos ei osata olla Nätisti.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt Kuule Riita Poikki.. Ja Käpälät Irti Molemmat.. Jos/kun ei osata "Rakentavasti" Riidellä ja Asioita Selvitellä.. ;P

        .. *Tarjoilee Molemmille Omaan Nurkkaan.. Teetä, Hunajata Ja Suklaatia..*.. ;P

        .. Samaan Nurkkaan ei ole sit asiaa, jos ei osata olla Nätisti.. ;P

        Joo, mutta puolustatko sä tollasta joka yhtäkkiä syyttä hyökkii päälle? Nilkassa puremassa heti kun silmä välttää! Se oliskin eri asia jos mä olisin hänelle palstalla jossain kohtaa v.ttuillu, mutta kun EN OLE.

        EI tarvii tuon muijan tulla lähellekään mun tonttia. Pysyis erossa vaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, mutta puolustatko sä tollasta joka yhtäkkiä syyttä hyökkii päälle? Nilkassa puremassa heti kun silmä välttää! Se oliskin eri asia jos mä olisin hänelle palstalla jossain kohtaa v.ttuillu, mutta kun EN OLE.

        EI tarvii tuon muijan tulla lähellekään mun tonttia. Pysyis erossa vaan.

        .. Eiköhän siihen Ole Syyllistynyt Yksi, jos Toinen.. Syystä, jos Toisesta.. Kyseinen NimiMerkki ei TodOle edes Pahimmasta Piästä.. ;P

        .. Mut joo.. Tiedän, että ei Sellainen Kivaa ole, Varsinkaan, jos/kun itse joutuu sellaisen kohteeksi.. Mut Totuus on myös, että Kyllä Sä(kin) Katselet Läpi Pahempienkin Tapausten Toimintaa/Tekoja ja Pidät heitä TodMukavina jne. Tyyppeinä.. Oletkos sellaista HuomannutP.. Mieti hetki ennen kuin Vastaat.. Jos meinaa vastaat Kielteisesti, niin Valehtelet.. Tahallisesti ja/tai Tahattomasti, koska Itsekkyys ja/tai ItsePetos.. ;P

        .. Immeisen Mieli on Ihmeellinen.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eiköhän siihen Ole Syyllistynyt Yksi, jos Toinen.. Syystä, jos Toisesta.. Kyseinen NimiMerkki ei TodOle edes Pahimmasta Piästä.. ;P

        .. Mut joo.. Tiedän, että ei Sellainen Kivaa ole, Varsinkaan, jos/kun itse joutuu sellaisen kohteeksi.. Mut Totuus on myös, että Kyllä Sä(kin) Katselet Läpi Pahempienkin Tapausten Toimintaa/Tekoja ja Pidät heitä TodMukavina jne. Tyyppeinä.. Oletkos sellaista HuomannutP.. Mieti hetki ennen kuin Vastaat.. Jos meinaa vastaat Kielteisesti, niin Valehtelet.. Tahallisesti ja/tai Tahattomasti, koska Itsekkyys ja/tai ItsePetos.. ;P

        .. Immeisen Mieli on Ihmeellinen.. ;D

        Sori nyt vaan, mutta kyllä sinäkin Nuuska puhut välillä p.skaa. Sulla on ihan omat agendat tässä. Ei se mitään, se on vaan inhimillistä sekin, mutta oletkos itse huomannut sen kuinka käännät asian aina toisen niskaan itsestäsi pois? Kyllä se näkyy muille. Toisia hermostuttaa se. Milloin viimeksi olet pystynyt myöntämään itsestäsi mitään? No, mä tiedän jo etten tule saamaan näihin mitään vastauksia.

        En oikein arvosta noita lillukanvarsiselityksiä ja pajunvitsan punontaa. Pidän ihmisistä, jotka säilyttävät myrskyssäkin kurssinsa. Osa on sitten kuin lastu laineilla, vailla mitään järkevää kiinnekohtaa.

        Siitäpä voi alkaa valita, millainen sitä itse on.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eiköhän siihen Ole Syyllistynyt Yksi, jos Toinen.. Syystä, jos Toisesta.. Kyseinen NimiMerkki ei TodOle edes Pahimmasta Piästä.. ;P

        .. Mut joo.. Tiedän, että ei Sellainen Kivaa ole, Varsinkaan, jos/kun itse joutuu sellaisen kohteeksi.. Mut Totuus on myös, että Kyllä Sä(kin) Katselet Läpi Pahempienkin Tapausten Toimintaa/Tekoja ja Pidät heitä TodMukavina jne. Tyyppeinä.. Oletkos sellaista HuomannutP.. Mieti hetki ennen kuin Vastaat.. Jos meinaa vastaat Kielteisesti, niin Valehtelet.. Tahallisesti ja/tai Tahattomasti, koska Itsekkyys ja/tai ItsePetos.. ;P

        .. Immeisen Mieli on Ihmeellinen.. ;D

        Ja saat puolustaa tuota muijaa. Mä en k.sekaan sinne päin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sori nyt vaan, mutta kyllä sinäkin Nuuska puhut välillä p.skaa. Sulla on ihan omat agendat tässä. Ei se mitään, se on vaan inhimillistä sekin, mutta oletkos itse huomannut sen kuinka käännät asian aina toisen niskaan itsestäsi pois? Kyllä se näkyy muille. Toisia hermostuttaa se. Milloin viimeksi olet pystynyt myöntämään itsestäsi mitään? No, mä tiedän jo etten tule saamaan näihin mitään vastauksia.

        En oikein arvosta noita lillukanvarsiselityksiä ja pajunvitsan punontaa. Pidän ihmisistä, jotka säilyttävät myrskyssäkin kurssinsa. Osa on sitten kuin lastu laineilla, vailla mitään järkevää kiinnekohtaa.

        Siitäpä voi alkaa valita, millainen sitä itse on.

        .. Kuulostat nyt Eräältä Toiselta.. Hmmm.. Mut Joo.. Taitaa Olla Sattumaa ja/tai Kuumeilun Aiheuttamaa Tunnetta.. ;D

        .. Oliko Sun Tarkoitus nyt Kuvata IroniSesti Omaa Käytöstäs?.. Meinaa Siltä Se Näyttää ja Tuntuu(kin).. ;P

        .. Eikä Mulla ole Tässä Mitään Agendaa.. Tsori Nyt Vuan.. ;P







    • trollikka
      • .. Turha sitä on Kelloa Ihmetellä.. Ihmisen pitäis saada Nukkua ilman Kelloa.. Just sen verran, kuin Kyseinen Yksilö milloinkin sitä Tarvitsee.. Ilman OmanTunnonTuskia.. Syyllistyksiä/Syyllistämisiä jne.. ;D

        .. Toivottavasti olet saanut Tarpeeksi Lepoa.. =)

        .. Jeps.. Tasan Viikon on Nyt Tainnut kestää.. Ja Näyttäisi siltä, että Pahin on jo Ohi.. NenäNahkakin Kiittää.. ;D

        .. Toki "hieman" harmittaa, kun pitää silti yrittää malttaa olla rasittamasta jne. itteään kauheesti.. Ettei käy KöpeKöpelösti ja sitten "saa nauttia" vieläkin Piremmästä jaksosta, kun Ei saa Rasittaa itteään PalMittään.. ;P


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Turha sitä on Kelloa Ihmetellä.. Ihmisen pitäis saada Nukkua ilman Kelloa.. Just sen verran, kuin Kyseinen Yksilö milloinkin sitä Tarvitsee.. Ilman OmanTunnonTuskia.. Syyllistyksiä/Syyllistämisiä jne.. ;D

        .. Toivottavasti olet saanut Tarpeeksi Lepoa.. =)

        .. Jeps.. Tasan Viikon on Nyt Tainnut kestää.. Ja Näyttäisi siltä, että Pahin on jo Ohi.. NenäNahkakin Kiittää.. ;D

        .. Toki "hieman" harmittaa, kun pitää silti yrittää malttaa olla rasittamasta jne. itteään kauheesti.. Ettei käy KöpeKöpelösti ja sitten "saa nauttia" vieläkin Piremmästä jaksosta, kun Ei saa Rasittaa itteään PalMittään.. ;P

        Mä olinkin viime yön, yökkönä. Emokin nukkui hoivalla huoneessaan ja aamulla vieläpä pitkään.
        Pidin aamurapsan, herätin emon ja syötiin aamiainen ruokalassa, ja mentiin kotiin. Pesin ja puin Emon, hän jäi katsomaan telkkaria, kun minä menin nukkumaan. Muutaman tunnin kuluttua hän halus lounaalle ja muiden joukkoon hoivalle; pelaamaan kala-Lempin luokse.

        Käytiin syömässä... eli avustin lounaalla häntä... ja tulin takasin nukkumaan, eli en mä niin monta tuntia oikeesti ole nukkunut.
        Mä valvon vielä ens yönkin, kun on nuhaista porukkaa ... meidän sijaisten muksut tarhassa saaneet nuhakuumetta. En mä muutenkaan ole oikein innokas ottamaan sijaista töihin jos kotona on nuhakuumetta jollakin... kyllä se virus saattaa just sillain tulla tännekin.

        Mulla ei ole nuhaa tai yskää... ja pystyn hyvin valvomaan pari yötä hyvinkin. Itseäni kun en ole hoitohenkilökuntaan työlistassa nyt merkinnyt ollenkaan. Olen työvuorolistassa toisena työntekijänä toimistotöissä, joten voin laistaa sen työn kyllä ilman suurempaa hankaluutta, Kakkonen hoitaa sen tontin kyllä yksinäänkin... päivän tai pari.

        Freddie Mercury - Living on my own
        https://www.youtube.com/watch?v=22QCGBE6oLo&list=RD22QCGBE6oLo&index=1


      • trollikka kirjoitti:

        Mä olinkin viime yön, yökkönä. Emokin nukkui hoivalla huoneessaan ja aamulla vieläpä pitkään.
        Pidin aamurapsan, herätin emon ja syötiin aamiainen ruokalassa, ja mentiin kotiin. Pesin ja puin Emon, hän jäi katsomaan telkkaria, kun minä menin nukkumaan. Muutaman tunnin kuluttua hän halus lounaalle ja muiden joukkoon hoivalle; pelaamaan kala-Lempin luokse.

        Käytiin syömässä... eli avustin lounaalla häntä... ja tulin takasin nukkumaan, eli en mä niin monta tuntia oikeesti ole nukkunut.
        Mä valvon vielä ens yönkin, kun on nuhaista porukkaa ... meidän sijaisten muksut tarhassa saaneet nuhakuumetta. En mä muutenkaan ole oikein innokas ottamaan sijaista töihin jos kotona on nuhakuumetta jollakin... kyllä se virus saattaa just sillain tulla tännekin.

        Mulla ei ole nuhaa tai yskää... ja pystyn hyvin valvomaan pari yötä hyvinkin. Itseäni kun en ole hoitohenkilökuntaan työlistassa nyt merkinnyt ollenkaan. Olen työvuorolistassa toisena työntekijänä toimistotöissä, joten voin laistaa sen työn kyllä ilman suurempaa hankaluutta, Kakkonen hoitaa sen tontin kyllä yksinäänkin... päivän tai pari.

        Freddie Mercury - Living on my own
        https://www.youtube.com/watch?v=22QCGBE6oLo&list=RD22QCGBE6oLo&index=1

        .. Noh, Sun Tapauksessa Tämä oli TodNäköisin Skenaario.. Elikkäs, jotain tälläistä ja se, että et ole nukkunut paljon.. ;D

        .. Mut joo.. YksilöKohtaisia juttuja nämä UnenTarve jututkin on jonkun verran, joten en anna Noottia tällä kertaa, jos Pirät huolen siitä, että Nukut&Lepäät Tarpeeksi.. ;P

        .. Ja Jeps.. Hidastaa se ainakin tuota PikkuVäkeä (Bakteereita, Viruksia jne.) hieman, jos/kun on Varuillaan jne.. ;P


      • trollikka

        Jaahas, kaikki ovat jo nukkumassa, Emokin väsähti viimein. Mulla ois vuori puhtaita vaatteita laskostettavaksi, ja lajiteltavaks nimellisiin koreihin. Saavat huomenna flikat jakaa vaatteet oikeisiin osoitteisiin; huoneiden vaatekaapeihin! Siis mä en ymmärrä, miten näin tuhottomasti voi laskostamatonta pyykkiä olla!

        Tuntuu kuin oisivat päivällä pesseet hoivalaisten kaikki vaatteet, silitettävääkin on kokonainen tangollinen. Ei eilen jäänyt yhtään vaatetta kuivaushuoneeseen, eikä koriinkaan jäänyt laskostettavaa. Tangoon jäi rouikkumaan ainoastaan Svennun flanelipaita, jota yksistään en alkanut silittämään. On ainakin tekemistä, siitä ei ole nyt puutetta... jossain vaiheessa mun on ne mentävä suorittamaan.

        Kiersin kaikki paikat läpi ja tarkistin millainen työ mua tänä yönä odottaa; hoitotyön ohella!
        Kyllä tuosta suoriutuu... mutt onpahan tehtävää, ei tarvitse torkkua ainakaan.
        Ja kello soi...

        Hyvää yötä, kaikille!
        Koita Muikkunen saada nukutuksi sen flentsusi kanssa... uni parantaa, rauhallista unta, nyt!


      • trollikka kirjoitti:

        Jaahas, kaikki ovat jo nukkumassa, Emokin väsähti viimein. Mulla ois vuori puhtaita vaatteita laskostettavaksi, ja lajiteltavaks nimellisiin koreihin. Saavat huomenna flikat jakaa vaatteet oikeisiin osoitteisiin; huoneiden vaatekaapeihin! Siis mä en ymmärrä, miten näin tuhottomasti voi laskostamatonta pyykkiä olla!

        Tuntuu kuin oisivat päivällä pesseet hoivalaisten kaikki vaatteet, silitettävääkin on kokonainen tangollinen. Ei eilen jäänyt yhtään vaatetta kuivaushuoneeseen, eikä koriinkaan jäänyt laskostettavaa. Tangoon jäi rouikkumaan ainoastaan Svennun flanelipaita, jota yksistään en alkanut silittämään. On ainakin tekemistä, siitä ei ole nyt puutetta... jossain vaiheessa mun on ne mentävä suorittamaan.

        Kiersin kaikki paikat läpi ja tarkistin millainen työ mua tänä yönä odottaa; hoitotyön ohella!
        Kyllä tuosta suoriutuu... mutt onpahan tehtävää, ei tarvitse torkkua ainakaan.
        Ja kello soi...

        Hyvää yötä, kaikille!
        Koita Muikkunen saada nukutuksi sen flentsusi kanssa... uni parantaa, rauhallista unta, nyt!

        .. Luultavasti Monen Sattuman Summa, että noin on nyt Piässyt Käymään.. ;P

        .. Juuh.. Kyllä tää Tästä on jo Selvästi kääntynyt Voiton Puolelle.. Selvästi Parempi Päivä oli, kuin Aikaisempi.. =).. Pähkäilen nyt, että joisko vielä HunajaTeen vai en, kun on tullut taas sitä(kin) ehkä juotua liikaa.. ;P

        .. Tairan Mä juoda.. ;D.. Makoisia Unia myös Sulle, kun pääset Nukkumaan.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Luultavasti Monen Sattuman Summa, että noin on nyt Piässyt Käymään.. ;P

        .. Juuh.. Kyllä tää Tästä on jo Selvästi kääntynyt Voiton Puolelle.. Selvästi Parempi Päivä oli, kuin Aikaisempi.. =).. Pähkäilen nyt, että joisko vielä HunajaTeen vai en, kun on tullut taas sitä(kin) ehkä juotua liikaa.. ;P

        .. Tairan Mä juoda.. ;D.. Makoisia Unia myös Sulle, kun pääset Nukkumaan.. =)

        Huomenta! Pyykkit selvitetty, nyt tämänkin narinan pystyy unohtamaan... tuntui vaan niin masentavalta puuhalta silloin iltayöstä kun huomasin asian laidan.
        Yö mennyt hoitopuolella rauhallisesti, yhden teekupposellisen ja pitkon siivun vein yhdelle ½3 aikaan, kun oli nälkäinen. Käytin silloin hänet yöpissalla ja kyseli kelloa; paljonko on aikaa aamupuuron saantiin! Muutenkin pieni ja laiha, kesällä vielä laihtunut lisää kun ruoka ei kuumalla ilmalla maistunut. Söi yöllä nyt sen pullansiivun ja joi sokeroidun teen, pärjää sillä varmaan aamuun asti.
        Ja nyt alkaa varsinainen rapsa, porukka on jo koolla.
        Moikka!


      • tarkennus
        trollikka kirjoitti:

        Huomenta! Pyykkit selvitetty, nyt tämänkin narinan pystyy unohtamaan... tuntui vaan niin masentavalta puuhalta silloin iltayöstä kun huomasin asian laidan.
        Yö mennyt hoitopuolella rauhallisesti, yhden teekupposellisen ja pitkon siivun vein yhdelle ½3 aikaan, kun oli nälkäinen. Käytin silloin hänet yöpissalla ja kyseli kelloa; paljonko on aikaa aamupuuron saantiin! Muutenkin pieni ja laiha, kesällä vielä laihtunut lisää kun ruoka ei kuumalla ilmalla maistunut. Söi yöllä nyt sen pullansiivun ja joi sokeroidun teen, pärjää sillä varmaan aamuun asti.
        Ja nyt alkaa varsinainen rapsa, porukka on jo koolla.
        Moikka!

        Milloin tästä on tullut päiväkirjanpitopaikka? Keskusteluissa argumentoidaan keskusteltaviin aiheisiin aiheissa pysyen lyhyesti ja napakasti.


      • tarkennus kirjoitti:

        Milloin tästä on tullut päiväkirjanpitopaikka? Keskusteluissa argumentoidaan keskusteltaviin aiheisiin aiheissa pysyen lyhyesti ja napakasti.

        .. Ihan omia Sääntöjäs.. Jos Tän palstan Meno ei miellytä, niin.. "Tairat" olla itse Väärässä Paikassa.. VinkVink.. ;P


      • tarkennus
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ihan omia Sääntöjäs.. Jos Tän palstan Meno ei miellytä, niin.. "Tairat" olla itse Väärässä Paikassa.. VinkVink.. ;P

        Palveleeko tuo tunti tunnilta kertominen mitään? Teekupit, vaipat, pullasiivut, yöpissit? Oikea vai väärä paikka.


      • tarkennus kirjoitti:

        Palveleeko tuo tunti tunnilta kertominen mitään? Teekupit, vaipat, pullasiivut, yöpissit? Oikea vai väärä paikka.

        .. Sulla on Selvästi häntä Vastaan jotain, kun vastaavia asioita on monet Harrastaneet täällä IätAjat.. Tuo Sun MielesiPahoittaminen ja/tai AjoJahti ei ainakaan Palvele nyt ketään muuta, kuin Sun omia Persestely Intressejäs.. ;P

        .. Tämän enempää en jaksa Sun Persestelyys ja/tai Trollailuus tuhlata Aikaa&EnerGiaa, enkä suosittele, että kukaan muukaan siihen tämän enempiä ReaGoi.. Sait niitä jo ihan Liiaksikin.. ;D


      • tarkennus
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sulla on Selvästi häntä Vastaan jotain, kun vastaavia asioita on monet Harrastaneet täällä IätAjat.. Tuo Sun MielesiPahoittaminen ja/tai AjoJahti ei ainakaan Palvele nyt ketään muuta, kuin Sun omia Persestely Intressejäs.. ;P

        .. Tämän enempää en jaksa Sun Persestelyys ja/tai Trollailuus tuhlata Aikaa&EnerGiaa, enkä suosittele, että kukaan muukaan siihen tämän enempiä ReaGoi.. Sait niitä jo ihan Liiaksikin.. ;D

        Omanlaiset viihtyvät omanlaisessa seurassaan. Kaikki eivät halua lukea, mutta kukaan ei uskalla sanoa.

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Kuten on jo huomattu. Arvioita tulee täällä monesta suuntaa. Niitä on itsekin otettava vastaan.

        Jos päiväkirjailut ei miellytä, sekin pitää voida sanoa. Liian kauan täällä onkin väärät tahot ulisseet. Tänne tulee uusia ihmisiä uusine mielipiteineen. Et sinäkään ole sääntöjen määrittäjä täällä.


    • trollikka

      Joo tiedetääääään, joku ei tykkää alkuunkaan Uriah Heepistä, valitan mutt mä dikkaan näitä kausittain... ja nyt on taas tämä pinnalla, siis mulla.

      Sympathy - Uriah Heep
      https://www.youtube.com/watch?v=Nvmkaw_ZQxM&list=RDNvmkaw_ZQxM&start_radio=1

      Lady in Black - Uriah Heep
      https://www.youtube.com/watch?v=N0H48bpJziQ&index=1&list=RDN0H48bpJziQ

      Come back to me - Uriah Heep
      https://www.youtube.com/watch?v=n1Lvi2ZBnNY&list=RDn1Lvi2ZBnNY&start_radio=1C

      Tales - Uriah Heep
      https://www.youtube.com/watch?v=3cIBA9MLAJw&start_radio=1&list=RD3cIBA9MLAJw

    • Oletteko tulleet ajatelleeksi, että voitte kirjoittaa tänne enää reilu 400 kirjoitusta, jonka jälkeen on jälleen avattava uusi ketju...? Aika hurjaa :o

      Anteeksi kun vein taas yhden kommentin itselleni. Nyt uusi ketju on avattava entistäkin nopeammin. Toisaalta, tämä oli tosi tärkeä huomautus joten luotan siihen ettette pahastu.

      • säännöt

        Sivusto ei ole päiväkirja, jossa eritellään jokainen pullasiivu ja yöpissa erikseen. Keskusteluissa on oltava reunasäännöt.


      • säännöt kirjoitti:

        Sivusto ei ole päiväkirja, jossa eritellään jokainen pullasiivu ja yöpissa erikseen. Keskusteluissa on oltava reunasäännöt.

        Säännöt? :/
        En tunne sellaista sanaa.


      • trollikka




      • .. Olikos Poistattelija vai Botti Astialla?.. ;P

        T.C - T.F
        https://www.youtube.com/watch?v=YuPzpoC3QNc

        .. Kun Tää(kään) Rallatus ei Pysynyt Karsinassa.. Jos ei Nimikkeen Muokkaamisen jälkeen Pysy, niin.. Poistattelija On aikast varmasti Taas Astialla.. ;D







    • trolli
    • .. TähtiPölyä & EnerGiaa.. ;P

      The Piano Guys - Coldplay, A Sky Full of Stars

      .. Tähänkin Päivään.. =)


      • trolli

      • trolli kirjoitti:

        Äläkä unohda tätä... Olen aina valmis puolustautumaan, siihen on myös mulla oikeus!
        Mielipiteistäni en luovu, jollen itse havaitse olevani väärässä.

        This is Your Fight Song- The Piano Guys (Rachel Platten Scottish Cover)
        https://www.youtube.com/watch?v=mOO5qRjVFLw&list=RDmOO5qRjVFLw&start_radio=1

        .. MikäsMikäs.. Nyt On Homman Nimi?.. =O.. *HykerTelee&HänMästelee..*.. ;D

        .. Poimisit Sit Mun SoittoListan seuraavan Veisun.. ;D.. Tairat Olla TelePaatikko.. =)


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. MikäsMikäs.. Nyt On Homman Nimi?.. =O.. *HykerTelee&HänMästelee..*.. ;D

        .. Poimisit Sit Mun SoittoListan seuraavan Veisun.. ;D.. Tairat Olla TelePaatikko.. =)

        Lähden koiran kanssa ulos, välillä, mutt kurkistinpa tännekin... josko olet käynyt musaa laittamassa. No, mulle vaan kolahti toi Scottish Cover...
        Samoin kuin tämäkin... jostain kumman syystä, ...kulkee väreet läpi koko kehon kun tunnistan tämän.

        Lord of The Rings - The Hobbit
        https://www.youtube.com/watch?v=FZNqs0YgWkM&list=RDmOO5qRjVFLw&index=8

        Moikka, tältä illalta kiirettä piisaa, ja nukkumaankin aion ennen puolta yötä vielä!
        Öitä.


      • trolli kirjoitti:

        Lähden koiran kanssa ulos, välillä, mutt kurkistinpa tännekin... josko olet käynyt musaa laittamassa. No, mulle vaan kolahti toi Scottish Cover...
        Samoin kuin tämäkin... jostain kumman syystä, ...kulkee väreet läpi koko kehon kun tunnistan tämän.

        Lord of The Rings - The Hobbit
        https://www.youtube.com/watch?v=FZNqs0YgWkM&list=RDmOO5qRjVFLw&index=8

        Moikka, tältä illalta kiirettä piisaa, ja nukkumaankin aion ennen puolta yötä vielä!
        Öitä.

        .. Ohitit KyMySyksen.. ;(.. Senkin.. Ensin heittää jotain Ilmaan, eikä Ees Sit Näytä Mitä.. Ei noin saa Tehrä.. ;D

        "josko olet käynyt musaa laittamassa."

        .. Onkohan Sun JouluKalenterin luukut olleet ikinä Turvassa, jos/kun olet päässyt siihen vapaasti Käsiks?.. ;D.. ".. Ei Makeaa Mahan Täyrelt.. JaNiinPoisPäin ".. ;P

        .. ÖitäMöitä ja Makoisia Unia Sinne.. UnienTaikaMaahan.. =)


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ohitit KyMySyksen.. ;(.. Senkin.. Ensin heittää jotain Ilmaan, eikä Ees Sit Näytä Mitä.. Ei noin saa Tehrä.. ;D

        "josko olet käynyt musaa laittamassa."

        .. Onkohan Sun JouluKalenterin luukut olleet ikinä Turvassa, jos/kun olet päässyt siihen vapaasti Käsiks?.. ;D.. ".. Ei Makeaa Mahan Täyrelt.. JaNiinPoisPäin ".. ;P

        .. ÖitäMöitä ja Makoisia Unia Sinne.. UnienTaikaMaahan.. =)

        Huomenta! Siis minkä kysymyksen? Eikös toi telepatia juttu ollutkin vaan toteamus ... siitä ett mä olen valikoinut saman biisin, jonka sä oisit seuraavaks listannut tänne. Mä kyllä nimittäisin sitä sattumaks, enkä telepatiaks. Joskus satumakin korjaa satoa... edesmenneen pappani mukaan!
        Vaihdetaan tyyliä sitt.... kelpaaks ny? Korvamatoa tarjoon... sanoitus nyt on mitä on, mut sävel soi...

        Camila Cabello - Havana ooh na naa
        https://www.youtube.com/watch?v=i1R4R84-EPA&list=RDi1R4R84-EPA&index=1

        Onkohan Sun JouluKalenterin luukut olleet ikinä Turvassa, kun olet päässyt siihen vapaasti Käsiks?.. ;D..

        -No, mitäs luulet? XD
        Ja nyt mun jouduttava, rapsalle. Emon vaan kun saan vielä mukaani... valikoi huivia kaulaansa.
        Pojukin kanssa kävin pikaisella piha pissalla, siis koira kävi kuseksimassa tuhkamarjapensaan juurelle. Kuopas takatassuilla maata viel päälle ja kajautti, Hyvät Huomenet Ihmisille!
        Pakkoko senkin oli taas haukkua, eikä kello ollut vielä kun muutaman minuutin yli kuuden!


      • trolli kirjoitti:

        Huomenta! Siis minkä kysymyksen? Eikös toi telepatia juttu ollutkin vaan toteamus ... siitä ett mä olen valikoinut saman biisin, jonka sä oisit seuraavaks listannut tänne. Mä kyllä nimittäisin sitä sattumaks, enkä telepatiaks. Joskus satumakin korjaa satoa... edesmenneen pappani mukaan!
        Vaihdetaan tyyliä sitt.... kelpaaks ny? Korvamatoa tarjoon... sanoitus nyt on mitä on, mut sävel soi...

        Camila Cabello - Havana ooh na naa
        https://www.youtube.com/watch?v=i1R4R84-EPA&list=RDi1R4R84-EPA&index=1

        Onkohan Sun JouluKalenterin luukut olleet ikinä Turvassa, kun olet päässyt siihen vapaasti Käsiks?.. ;D..

        -No, mitäs luulet? XD
        Ja nyt mun jouduttava, rapsalle. Emon vaan kun saan vielä mukaani... valikoi huivia kaulaansa.
        Pojukin kanssa kävin pikaisella piha pissalla, siis koira kävi kuseksimassa tuhkamarjapensaan juurelle. Kuopas takatassuilla maata viel päälle ja kajautti, Hyvät Huomenet Ihmisille!
        Pakkoko senkin oli taas haukkua, eikä kello ollut vielä kun muutaman minuutin yli kuuden!

        .. Nyt Myy Leikkii Tyhmeliiniä ja Yrittää väistää näin Aihetta.. ;(.. Noh, Ohitetaan sitten se, jos kerran asia on syystä tai toisesta hankala/vaikea.. ;D

        .. En itsekään kauheesti Diggaa kyseistä Veisua.. Mut ton J.Fla Herkkyys (Eläytyminen ja "Musan Hengittäminen" jne..) on Khyl "aikast".. =)

        Beethoven's 5 Secrets - OneRepublic - The Piano Guys
        https://www.youtube.com/watch?v=mJ_fkw5j-t0

        .. Mäpäs Laitan Viel.. Ainaskin Yhren Karkin Näilt.. =)


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt Myy Leikkii Tyhmeliiniä ja Yrittää väistää näin Aihetta.. ;(.. Noh, Ohitetaan sitten se, jos kerran asia on syystä tai toisesta hankala/vaikea.. ;D

        .. En itsekään kauheesti Diggaa kyseistä Veisua.. Mut ton J.Fla Herkkyys (Eläytyminen ja "Musan Hengittäminen" jne..) on Khyl "aikast".. =)

        Beethoven's 5 Secrets - OneRepublic - The Piano Guys
        https://www.youtube.com/watch?v=mJ_fkw5j-t0

        .. Mäpäs Laitan Viel.. Ainaskin Yhren Karkin Näilt.. =)

        "Nyt Myy Leikkii Tyhmeliiniä ja Yrittää väistää näin..."
        Ei mun tartte leikkiä tyhmää... olen vaan aito itteni! Onnistuu kyllä! ;=O

        Eilisen illan mä väsäsin työvuorolistaa... joka oli ihan turhaa touhua huomaan. Se on jo nyt täytetty taas vuorovaihdoksilla, (mitä en toteuta, koska sijaisilla ei vuoroja yksistään täytetä, kun kaikki haluais nyt aamuvuoroon töihin) siis nyt mulla on huuli pyöreenä, mä en käsitä mitä nyt on "menossa", miks hitossa iltavuorojen suosijatkin ovat haluamassa nyt aamuvuoroon?

        Tämä on nyt jonkin sorttinen protesti porukalta... mutt mä yksinkertainen en nyt ymmärrä; miksi!
        Sorvaan vielä yhden ehdotuksen ja jos se "kustaan kokonaisuudessaan", saavat mitä pyytävät! Rustaan sen tulevan työvuorolistan; mitä ei muutella sitt ilman MUN lupaani, jos kerta halutaan tapella niin mä olen valmis sotaan; jota ei minusta tarvitsis käydä, jos kumpikin osapuoli joustaisi.

        Meillä on 3 ihmistä yleensä hoitopuolella hoivalla illassa tässä talossa, josta 2 pysyy hoivalla koko ajan ja kolmas voi olla kerroksissa käymässä apua antamassa, jos on tarvetta. Hoivalla on nyt 15 ihmistä hoidossa, vain yksi on sängyssä hoidettava.
        Muut asukkaat pystyy liikkumaan omin avuinkin, huoneissaan.

        Asukkaista muistisairaita useat, eli lääkityksestä huolehditaan, etteivät lääkkeiden otto unohdu, tai syö kerralla verenpaine tai sydän lääkkeitään. Puolet hoivalaisista tarvitsee apua pukemisessa tai riisuuntumisessa, eli kovastikin erilaista apua tarvitsevia ovat. Kerroksissa asuu 3 ihmistä jotka usein tai joskus... tarvitsevat pikku apua kodeissaan, usein juuri iltaisin nukkumaan mennessään.

        Joka asunnossa kuitenkin on sisäpuhelin... yhteys alakerran hoivalle, tarvittaessa (maksullinen).
        Öisin jos kerroksessa apua tarvitaan, yökkö soittaa mulle... päivystän öisin tarvittaessa, yököllä ei ole lupaa poistua hoivalta! Kaupungilla meillä on yöpartio, 2 autolla liikuvaa hoitajaa, kulkee aina yhdessä yö aikaan... tarvittaessa yökkö voi heidätkin puhelimitse hälyttää apuun.
        Kaupungille emme myy palveluitamme; menisi liian hankalaksi se yhteistyö kuitenkin, lopulta.

        Petfect - Ed Sheeran Piano Solo Cover
        https://www.youtube.com/watch?v=KLeiK0whCdY&list=RDmOO5qRjVFLw&index=4


      • trolli kirjoitti:

        "Nyt Myy Leikkii Tyhmeliiniä ja Yrittää väistää näin..."
        Ei mun tartte leikkiä tyhmää... olen vaan aito itteni! Onnistuu kyllä! ;=O

        Eilisen illan mä väsäsin työvuorolistaa... joka oli ihan turhaa touhua huomaan. Se on jo nyt täytetty taas vuorovaihdoksilla, (mitä en toteuta, koska sijaisilla ei vuoroja yksistään täytetä, kun kaikki haluais nyt aamuvuoroon töihin) siis nyt mulla on huuli pyöreenä, mä en käsitä mitä nyt on "menossa", miks hitossa iltavuorojen suosijatkin ovat haluamassa nyt aamuvuoroon?

        Tämä on nyt jonkin sorttinen protesti porukalta... mutt mä yksinkertainen en nyt ymmärrä; miksi!
        Sorvaan vielä yhden ehdotuksen ja jos se "kustaan kokonaisuudessaan", saavat mitä pyytävät! Rustaan sen tulevan työvuorolistan; mitä ei muutella sitt ilman MUN lupaani, jos kerta halutaan tapella niin mä olen valmis sotaan; jota ei minusta tarvitsis käydä, jos kumpikin osapuoli joustaisi.

        Meillä on 3 ihmistä yleensä hoitopuolella hoivalla illassa tässä talossa, josta 2 pysyy hoivalla koko ajan ja kolmas voi olla kerroksissa käymässä apua antamassa, jos on tarvetta. Hoivalla on nyt 15 ihmistä hoidossa, vain yksi on sängyssä hoidettava.
        Muut asukkaat pystyy liikkumaan omin avuinkin, huoneissaan.

        Asukkaista muistisairaita useat, eli lääkityksestä huolehditaan, etteivät lääkkeiden otto unohdu, tai syö kerralla verenpaine tai sydän lääkkeitään. Puolet hoivalaisista tarvitsee apua pukemisessa tai riisuuntumisessa, eli kovastikin erilaista apua tarvitsevia ovat. Kerroksissa asuu 3 ihmistä jotka usein tai joskus... tarvitsevat pikku apua kodeissaan, usein juuri iltaisin nukkumaan mennessään.

        Joka asunnossa kuitenkin on sisäpuhelin... yhteys alakerran hoivalle, tarvittaessa (maksullinen).
        Öisin jos kerroksessa apua tarvitaan, yökkö soittaa mulle... päivystän öisin tarvittaessa, yököllä ei ole lupaa poistua hoivalta! Kaupungilla meillä on yöpartio, 2 autolla liikuvaa hoitajaa, kulkee aina yhdessä yö aikaan... tarvittaessa yökkö voi heidätkin puhelimitse hälyttää apuun.
        Kaupungille emme myy palveluitamme; menisi liian hankalaksi se yhteistyö kuitenkin, lopulta.

        Petfect - Ed Sheeran Piano Solo Cover
        https://www.youtube.com/watch?v=KLeiK0whCdY&list=RDmOO5qRjVFLw&index=4

        .. Kyseessä ihan "normi" KanaMaisuus.. Ja KanaLaumassa Tapahtuva Tyypillinen TyhmyydenTiivistymis.. Efekti.. ;D

        .. Toivotaan nyt, että tämä(kin) Solmu Avautuis Nätisti&Fiksusti.. Vaikka varmasti Stressaa&Harmittaa.. (MyyMäisesti Kiukuttaakin.. ;D), niin Yritä keksiä miten saat vähennettyä niitä TunneTiloja/Oloja Mahdollisimman Paljon.. ;P

        .. Vaikka Jotkut Haluaiskin Sotia/ProvoSoida.. Syystä tai Toisesta, niin Sä voit Kyllä Valita olla AlentuMatta Samalle Tasolle, kuin myös sen Millä tavalla jne. niihin juttuihin Reagoit.. Jne.. Jne.. Ainakaan EiTod Kantsi heti Nostaa SotaKirvestä ja alkaa Tanssia SotaTanssia.. ;P

        Over the Rainbow/Simple Gifts - The Piano Guys
        https://www.youtube.com/watch?v=jzF_y039slk

        .. Rikotaan nyt sitten itsekin HerkutteluOhjetta.. Ja Laitetaan Lissää.. ;D


    • trolli

      "Buddhalaisessa filosofiassa uskotaan, että ihmisen kärsimys johtuu elämänjanosta. Meidän hullussa länsimaisessa kyberhelvetissämme kärsimys johtuu unelmista rakennettujen illuusioiden jahtaamisesta. Siitä, kun mikään ei riitä.
      Kun ymmärrämme onnellisuuden asuvan jossain aivan muualla kuin pilvilinnoissa, olemme oikealla tiellä. Tiellä onnelliseen ja hyvään elämään. Se on tärkeintä."

      Tätäkö sä ajoit takaa... ja löysin mä yhden vanhan keskustelunkin.
      Myönnän ett olen kolhuja saanut, niitä mä myös olen jakanut. Mikään ei kuitenkaan ole mua rikkonut kuin hetkeksi. Ja entistä vahvempana, mä jatkan matkaani.... mulla itselläni on halu kokeilla siipieni voimaa, ettei mun vuosien kuluttua tarvitse miettiä tai jahkailla sitä; olisinko mä pystynyt vai en.
      En mä 50-60 vuotiaana enää jaksaisi fyysisesti ainakaan tätä "rumbaa" ja psyykkinen puoli nytkin jo iskee päin näköä! Sen koitoksen aika on nyt... tai ei koskaan! Jos en onnistu, olen ainakin yrittänyt sen mihin mä pystyin... ja elämä jatkuu sitten vaikka kortistossa. Jos en muuta keksi tilalle.


      Fronzen -Let it go ( cover by J.Fla )
      https://www.youtube.com/watch?v=AC2r3ZgYOWs&index=3&list=RDYPMJoPgFQ74

      • .. Liian Väsy&PollaJumi, että jaksaisin lähteä nyt Paneutumaan kauhean Syvällisesti.. Ainakaan Liian Moniin Juttuihin.. ;P

        .. Mut.. Jos Sä tarkoitit Mun Aikaisempaa kommenttia, niin Tarkoitin "vain", että Yritä Parhaasi mukaan Olla nyt Mahdollisimman "Zen".. Eli Pyri Rauhoittamaan Mielesi Kaikin Mahdollisin Keinoin.. Sä Tierät Parhaiten Omat Keinosi, mitkä toimii.. Lepo, Hapetus, Mielekäs Puuhastelu/Rentoutuminen jne.. Jne.. ;P

        .. Ja Tämähän ei tarkoita sitä(kään), että Sun Pitäis alkaa Keskustelussa KynnysMatoks.. Vaan Vain sitä, että ainakin yrität Ensin avata Tän(kin) Solmun Keskustelemalla jne.. Ja Parhaiten siinä Onnistut, jos/kun olet Oikeassa MielenTilassa ja Oikealla Asenteella jne. Liikenteessä.. ;P

        .. Noh, Khyl Mäkin sitten Yritän laittaa Yhren.. ;P

        Avicii - Wake Me Up ( cover by J.Fla )
        https://www.youtube.com/watch?v=pMzB8nn4xtw

        .. Aikaisemmin ei ole tainnut kertaakaan pysyä tän Artistin Biisit ketjuissa, kun olen yrittänyt niitä joskus laittaa.. ;(

        .. Btw.. Olette suunnilleen SamanIkäisiä PunaTulk.. EikäKö.. PunaPäitä.. =)


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Liian Väsy&PollaJumi, että jaksaisin lähteä nyt Paneutumaan kauhean Syvällisesti.. Ainakaan Liian Moniin Juttuihin.. ;P

        .. Mut.. Jos Sä tarkoitit Mun Aikaisempaa kommenttia, niin Tarkoitin "vain", että Yritä Parhaasi mukaan Olla nyt Mahdollisimman "Zen".. Eli Pyri Rauhoittamaan Mielesi Kaikin Mahdollisin Keinoin.. Sä Tierät Parhaiten Omat Keinosi, mitkä toimii.. Lepo, Hapetus, Mielekäs Puuhastelu/Rentoutuminen jne.. Jne.. ;P

        .. Ja Tämähän ei tarkoita sitä(kään), että Sun Pitäis alkaa Keskustelussa KynnysMatoks.. Vaan Vain sitä, että ainakin yrität Ensin avata Tän(kin) Solmun Keskustelemalla jne.. Ja Parhaiten siinä Onnistut, jos/kun olet Oikeassa MielenTilassa ja Oikealla Asenteella jne. Liikenteessä.. ;P

        .. Noh, Khyl Mäkin sitten Yritän laittaa Yhren.. ;P

        Avicii - Wake Me Up ( cover by J.Fla )
        https://www.youtube.com/watch?v=pMzB8nn4xtw

        .. Aikaisemmin ei ole tainnut kertaakaan pysyä tän Artistin Biisit ketjuissa, kun olen yrittänyt niitä joskus laittaa.. ;(

        .. Btw.. Olette suunnilleen SamanIkäisiä PunaTulk.. EikäKö.. PunaPäitä.. =)

        "Btw.. Olette suunnilleen SamanIkäisiä PunaTulk.. EikäKö.. PunaPäitä.. =)"

        Ehkä ollaan... en tiedä, kun ei kuulu mun ystäväpiiriini J.Fla... mä vain kuuntelen, miten hienosti hän tulkitsee kappaleita. Joskus kauan sitten, mä muistaakseni postasin sulle tuon Aviciin kappaleen, joka oli; cover by J.Fla... Kyllä se biisi silloin ainakin pysyi hetken näkyvissä, päiviä montako; en mene edes veikkaamaan... koska en mä useinkaan niitä käytyjä keskusteluja enää seuraa.

        Iltavuorossa jos on vain sijaisia ja minä... sijaiset voivat kävellä, ilman irtisanomisaikaa ulos ovesta, ja jäljelle jään vain minä silloin, jolla myös on vastuu! Joten kalliiksi tulisi mulle... tätä mieltä Kakkonen oli asiasta... joka muuten nyt siirtyi hänelle. Siksi mä nyt olen seikkaillutkin palstalla, taitaa olla niitä viimoisia kertoja... mä en rekistöröidy ja miedät kuulemma heitetään ulos!
        Pönttis siitä tuolla jo on riemuinnutkin tänään, muutaman muun kanssa.

        Aikansa kutakin oli pappalla tapanaan sanoa, ja mä taidan olla valmis siirtymään muualle, jos aloittaisin jälleen metsästyksen... pitäisi vaan käydä harjoituksissa ja ampumakokeissakin, ne kaikki ovat jääneet multa nyt väliin, jonkin aikaa. Kalastaa onneksi saan, ilman kokeitakin. Virvelöimään pääsen ihan omaehtoisesti, silloin kun huvittaa... ajan vaan Kustaviin tai Rymättylään, niin löytyy kalavesiä joita minäkin varmaan saan luvallisesti käyttää (kylä luvalla), ja valtion kalastuskortti mulla on.

        Tuolla ovella seisoo herrasmies kintut ristissä, ja odottaa pääsyä haistelemaan ilmaa ja tyhjentämään rakkonsa joko sireenipensaaseen tai kiiltotuhkapensaaseen.
        Öitä!


      • trolli kirjoitti:

        "Btw.. Olette suunnilleen SamanIkäisiä PunaTulk.. EikäKö.. PunaPäitä.. =)"

        Ehkä ollaan... en tiedä, kun ei kuulu mun ystäväpiiriini J.Fla... mä vain kuuntelen, miten hienosti hän tulkitsee kappaleita. Joskus kauan sitten, mä muistaakseni postasin sulle tuon Aviciin kappaleen, joka oli; cover by J.Fla... Kyllä se biisi silloin ainakin pysyi hetken näkyvissä, päiviä montako; en mene edes veikkaamaan... koska en mä useinkaan niitä käytyjä keskusteluja enää seuraa.

        Iltavuorossa jos on vain sijaisia ja minä... sijaiset voivat kävellä, ilman irtisanomisaikaa ulos ovesta, ja jäljelle jään vain minä silloin, jolla myös on vastuu! Joten kalliiksi tulisi mulle... tätä mieltä Kakkonen oli asiasta... joka muuten nyt siirtyi hänelle. Siksi mä nyt olen seikkaillutkin palstalla, taitaa olla niitä viimoisia kertoja... mä en rekistöröidy ja miedät kuulemma heitetään ulos!
        Pönttis siitä tuolla jo on riemuinnutkin tänään, muutaman muun kanssa.

        Aikansa kutakin oli pappalla tapanaan sanoa, ja mä taidan olla valmis siirtymään muualle, jos aloittaisin jälleen metsästyksen... pitäisi vaan käydä harjoituksissa ja ampumakokeissakin, ne kaikki ovat jääneet multa nyt väliin, jonkin aikaa. Kalastaa onneksi saan, ilman kokeitakin. Virvelöimään pääsen ihan omaehtoisesti, silloin kun huvittaa... ajan vaan Kustaviin tai Rymättylään, niin löytyy kalavesiä joita minäkin varmaan saan luvallisesti käyttää (kylä luvalla), ja valtion kalastuskortti mulla on.

        Tuolla ovella seisoo herrasmies kintut ristissä, ja odottaa pääsyä haistelemaan ilmaa ja tyhjentämään rakkonsa joko sireenipensaaseen tai kiiltotuhkapensaaseen.
        Öitä!

        "Syntyi: 10. kesäkuuta 1987 (ikä 31 vuotta), Soul, Etelä-Korea"

        .. Khyllä Mä tuon Artistin olen Ihan ite Joskus EnsiKerran Pongannut.. Ja Yrittänyt Just Tän(kin) Veisun saada Linkitettyä Tänne.. Ja Sellainen kutina mulla on, että jos ei Botti niitä AutoMaagisesti poistattunut, niin sitten Joku poistattelija oli astialla, kun ne katos Yleensä Aina hetkessä.. ;P

        .. En ole edes Seurannut kyseistä RekAsiaa.. Pitäis varmaan etsiä jostain tietoa siitä, kun mulla ei ole mitään käryä siitä(kään) jutusta.. Ja Rek Onnistuuu Luultavammin Tod AnoMuumisti, jos tarvetta on.. PrePaidKortilla ja Hatusta Vedetyllä Nimellä jne.. Ja Jos oikein Haluaa FolioHattuilla, niin hommaa jostain jonkun ikivanhan käytöstä poistetun "ÄlyttömänPuhelimen, jolla suorittaa Rekisteröinti Vahvistuksen.. Ja sitten sen jälkeen sen puhelimen ja kortin voikin laittaa PiironginLaatikkoon Virrattomana.. ;D

        .. Ja Jeps.. Luontoilu Touhut&Puuhastelut on Parhautta.. =)

        .. ÖtyäMötyä sinnekin Vuan.. Ja ZenMäisiäUnia.. =)


    • trolli

      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt Tarvitaan.. Jotain Tälläistä.. ;P

        Elektronomia - Sky High [NCS Release]
        https://www.youtube.com/watch?v=TW9d8vYrVFQ

        .. Tai Noh.. Mä Näemmä ainakin Tarviin.. ;D.. *Akut Latauksessa..*.. =)

        .. Vielä Vähän Lissää.. ;P

        Electro-Light - Symbolism [NCS Release]
        https://www.youtube.com/watch?v=__CRWE-L45k

        .. Tätä.. =)


      • rtolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vielä Vähän Lissää.. ;P

        Electro-Light - Symbolism [NCS Release]
        https://www.youtube.com/watch?v=__CRWE-L45k

        .. Tätä.. =)

        Koira on Faijan luona. Emo on nukkumassa ja käly nukkuu mun huoneessa huomasin.
        Mä nukun varmaan sohvalla--en ainakaan emon viekkuun mene haisemaan. olen juonut 3 Mojitoa.
        nyt tänään illalla, enkä jäänyt yökylään kun juhlat loppuivat.

        Chopin - Spring Waltz
        https://www.youtube.com/watch?v=EFJ7kDva7JE&start_radio=1&list=RDEFJ7kDva7JE

        Hyvää yötä.nuku hyvin.


      • rtolli kirjoitti:

        Koira on Faijan luona. Emo on nukkumassa ja käly nukkuu mun huoneessa huomasin.
        Mä nukun varmaan sohvalla--en ainakaan emon viekkuun mene haisemaan. olen juonut 3 Mojitoa.
        nyt tänään illalla, enkä jäänyt yökylään kun juhlat loppuivat.

        Chopin - Spring Waltz
        https://www.youtube.com/watch?v=EFJ7kDva7JE&start_radio=1&list=RDEFJ7kDva7JE

        Hyvää yötä.nuku hyvin.

        .. Mukava kuulla, että olet Piässyt irrottautumaan rutiineista.. Edes Pieneksi hetkeksi.. ;P

        .. Toivottavasti oli Makoisat Unetkin.. Ja Tarpeeksi Pitkät.. =)


      • rtolli kirjoitti:

        Koira on Faijan luona. Emo on nukkumassa ja käly nukkuu mun huoneessa huomasin.
        Mä nukun varmaan sohvalla--en ainakaan emon viekkuun mene haisemaan. olen juonut 3 Mojitoa.
        nyt tänään illalla, enkä jäänyt yökylään kun juhlat loppuivat.

        Chopin - Spring Waltz
        https://www.youtube.com/watch?v=EFJ7kDva7JE&start_radio=1&list=RDEFJ7kDva7JE

        Hyvää yötä.nuku hyvin.

        Onneksi satuin vilkaisemaan tähän ketjuun, ja huomasin tuon kappaleen Chopin - Spring Waltz.

        Oikeastihan Chopin ei ole säveltänyt tuota kappaletta, vaan se on Paul de Sennevillen teos nimeltään Mariage d'amour.

        Kappale on kaunis, ja olen itsekin sen jossakin vaiheessa linkannut palstan musiikkiketjuun, tosin silloin etsin kappaleesta version jossa säveltäjän ja kappaleen nimi oli oikein.

        En tiedä mistä virheellinen tieto on lähtenyt leviämään, tosiasiassahan aika moni erehtyy luulemaan tuota Chopinin sävellykseksi.


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mukava kuulla, että olet Piässyt irrottautumaan rutiineista.. Edes Pieneksi hetkeksi.. ;P

        .. Toivottavasti oli Makoisat Unetkin.. Ja Tarpeeksi Pitkät.. =)

        Jep, olin viihteellä, ja nyt on ollut ihan h*lv*tillinen olotila... eikä tämä ole sellaista tavallista krapulaa jomottavine ohimoineen. Join vain 3 Bacardia koko illan aikana eritavoin juomaksi lasiin valmistettuna.
        Ensimmäinen oli Bacardi rommilla ystäväni luona, sitt kaupungilla baarissa join Bacardin Malibulla maustettuna, mä tykkään kookoksen mausta.

        Myöhään illalla lähdin vielä seuralaiseni kanssa yksiin 40 vuotisjuhliin.
        Hän sai uusinta kutsun serkultaan kännykällä... serkkunsa tiedusteli ett aikooko mies skipata koko juhlat, kun ei ole näkynyt ei kuulunut mitään! Taxi alle ja menoksi, siellä oli riehakkaat hipat menossa, palkattu DJ ...ja vitsinä kulki ettei hän ole tiskijukka; vaan tiskimirkku! Nainen.
        Baarinurkkauskin oli järjestetty, ja baarimestari jakeli juomia... sielläkin näkyi Bacardipullo.

        Kun Bacardia olin aikaisemmin ottanut, kysyin ett järjestyykö mulle baarista Mojitto?
        Sain sellaisen,hiukan oli erimakuinen mitä tavallisesti mutt ihan hyvä niinkin. Hetken kuluttua mulle tuli kumman usvainen olo... ihan kuin oisin ollut umpihumalassa ja väsyttikin ihan mielettömästi. Mä halusin ulos... raitista ilmaa ja heti! Ulkona pyysin ett seuralaiseni veisi munt kotiin, hän tilasi taksin ja me odottelimme ulkona autoa.

        Taxissa käytiin keskustelu minne ajetaan, hänen mielestään oltaisiin voitu ajaa hänen luokseen nukkumaan, mä oisin saanut nukkua makkarissa... hän ois nukkunut sohvalla itse. Mä ilmoitin haluavani kotiini tai vaihtoehtoisesti poliisilaitokselle. Taxi kuski kuljetti munt ensin kotiin ja mä maksoin kyydin siihen asti, seuralaiselleni... 40€, oli taatusti kattava summa, loput sai kaivaa omasta lompakostaan kotipihallaan.

        Mun olotila on huomattavasti parantunut nukuttuani lähes koko päivän... pyysin Kälyä viemään Emon hoivalle, sanoin hänelle olevani sairas ja hän kuvitteli tietävänsä varmaan mun sairauteni.
        Mitä hiivattia siinä kolmannessa drinksussa oli mukana, sitä en tiedä... oikeastaan en halua edes tietää! Ihan tavallinen juoma se ei ollut... ja missä vaiheessa siihen oli lisätty jotain ylimääräistä, sitäkään en käsitä!

        Anyway, mitään erityistä vahinkoa ei sinäänsä tapahtunut, jos ei oteta huomioon tuota ihmeellistä juopumistilaani... ja oloni on kohentunut koko ajan. Pitää näköjään olla varuillaan joka saamarin paikassa ja tilanteessa. Minä olin tutun turvalliseksi luokittelemani miehen seurassa, hänen sukulaisensa synttäreillä. Silloin puolenyön tienoissakin siellä oli vielä ainakin 20 henkeä paikalla juhlimassa ...ja palvelusväkeä ehkä 5 henkeä. Mihin tämä maailma on oikein menossa?

        Kyllä kestää aikansa ett lähden viihteelle enää... ja varustaudun kyllä kuin Rambo,kaiken varalle.
        Omat eväät laukkuuni, vesipullo ja pähkinöitä syötäväksi, eiköhän niillä pärjää! Mikä mangneetti munssa on... aina sattuu ja tapahtuu jotain... tai oikeastaan mitään ei sattunut; koska mä oivalsin lähteä kotiin ja sain myös lähteä, kukaan ei alkanut estää sitä mitenkään.


      • trolli
        trolli kirjoitti:

        Jep, olin viihteellä, ja nyt on ollut ihan h*lv*tillinen olotila... eikä tämä ole sellaista tavallista krapulaa jomottavine ohimoineen. Join vain 3 Bacardia koko illan aikana eritavoin juomaksi lasiin valmistettuna.
        Ensimmäinen oli Bacardi rommilla ystäväni luona, sitt kaupungilla baarissa join Bacardin Malibulla maustettuna, mä tykkään kookoksen mausta.

        Myöhään illalla lähdin vielä seuralaiseni kanssa yksiin 40 vuotisjuhliin.
        Hän sai uusinta kutsun serkultaan kännykällä... serkkunsa tiedusteli ett aikooko mies skipata koko juhlat, kun ei ole näkynyt ei kuulunut mitään! Taxi alle ja menoksi, siellä oli riehakkaat hipat menossa, palkattu DJ ...ja vitsinä kulki ettei hän ole tiskijukka; vaan tiskimirkku! Nainen.
        Baarinurkkauskin oli järjestetty, ja baarimestari jakeli juomia... sielläkin näkyi Bacardipullo.

        Kun Bacardia olin aikaisemmin ottanut, kysyin ett järjestyykö mulle baarista Mojitto?
        Sain sellaisen,hiukan oli erimakuinen mitä tavallisesti mutt ihan hyvä niinkin. Hetken kuluttua mulle tuli kumman usvainen olo... ihan kuin oisin ollut umpihumalassa ja väsyttikin ihan mielettömästi. Mä halusin ulos... raitista ilmaa ja heti! Ulkona pyysin ett seuralaiseni veisi munt kotiin, hän tilasi taksin ja me odottelimme ulkona autoa.

        Taxissa käytiin keskustelu minne ajetaan, hänen mielestään oltaisiin voitu ajaa hänen luokseen nukkumaan, mä oisin saanut nukkua makkarissa... hän ois nukkunut sohvalla itse. Mä ilmoitin haluavani kotiini tai vaihtoehtoisesti poliisilaitokselle. Taxi kuski kuljetti munt ensin kotiin ja mä maksoin kyydin siihen asti, seuralaiselleni... 40€, oli taatusti kattava summa, loput sai kaivaa omasta lompakostaan kotipihallaan.

        Mun olotila on huomattavasti parantunut nukuttuani lähes koko päivän... pyysin Kälyä viemään Emon hoivalle, sanoin hänelle olevani sairas ja hän kuvitteli tietävänsä varmaan mun sairauteni.
        Mitä hiivattia siinä kolmannessa drinksussa oli mukana, sitä en tiedä... oikeastaan en halua edes tietää! Ihan tavallinen juoma se ei ollut... ja missä vaiheessa siihen oli lisätty jotain ylimääräistä, sitäkään en käsitä!

        Anyway, mitään erityistä vahinkoa ei sinäänsä tapahtunut, jos ei oteta huomioon tuota ihmeellistä juopumistilaani... ja oloni on kohentunut koko ajan. Pitää näköjään olla varuillaan joka saamarin paikassa ja tilanteessa. Minä olin tutun turvalliseksi luokittelemani miehen seurassa, hänen sukulaisensa synttäreillä. Silloin puolenyön tienoissakin siellä oli vielä ainakin 20 henkeä paikalla juhlimassa ...ja palvelusväkeä ehkä 5 henkeä. Mihin tämä maailma on oikein menossa?

        Kyllä kestää aikansa ett lähden viihteelle enää... ja varustaudun kyllä kuin Rambo,kaiken varalle.
        Omat eväät laukkuuni, vesipullo ja pähkinöitä syötäväksi, eiköhän niillä pärjää! Mikä mangneetti munssa on... aina sattuu ja tapahtuu jotain... tai oikeastaan mitään ei sattunut; koska mä oivalsin lähteä kotiin ja sain myös lähteä, kukaan ei alkanut estää sitä mitenkään.

        Ai niin musiikki unohtui... pettymystäni puidessa.

        Tässä alussa on pitkä hiljaisuus... ennen kuin musa alkaa.... mutt alkaa lopulta!

        Johannes Brahms -- Hungarian Dance No.5
        https://www.youtube.com/watch?v=Nzo3atXtm54&index=1&list=RDmmCnQDUSO4I

        En niin asiantuntija ole; kuka mitäkin on säveltänyt.... oikeastaan mulle sillä ei ole merkitystä.
        Mua miellyttää kappaleet... tai kevyemmältä puolen ns. biisit.
        Jokus se jopa on pelkkä sanoitus. (jolle on sävelletty musiikki)


      • trolli
        trolli kirjoitti:

        Ai niin musiikki unohtui... pettymystäni puidessa.

        Tässä alussa on pitkä hiljaisuus... ennen kuin musa alkaa.... mutt alkaa lopulta!

        Johannes Brahms -- Hungarian Dance No.5
        https://www.youtube.com/watch?v=Nzo3atXtm54&index=1&list=RDmmCnQDUSO4I

        En niin asiantuntija ole; kuka mitäkin on säveltänyt.... oikeastaan mulle sillä ei ole merkitystä.
        Mua miellyttää kappaleet... tai kevyemmältä puolen ns. biisit.
        Jokus se jopa on pelkkä sanoitus. (jolle on sävelletty musiikki)

        "Ensimmäinen oli Bacardi rommilla ystäväni luona,"

        Ensimmäinen Bacardi Rommi oli coca colalla ystäväni luona, jne...
        Ihan olen kunnossa jo... onnistun kirjoitteleen yhtä (väärin) päättömiä kuin ennenkin. =))


      • trolli kirjoitti:

        "Ensimmäinen oli Bacardi rommilla ystäväni luona,"

        Ensimmäinen Bacardi Rommi oli coca colalla ystäväni luona, jne...
        Ihan olen kunnossa jo... onnistun kirjoitteleen yhtä (väärin) päättömiä kuin ennenkin. =))

        .. ;D.. Kyllähän noita vastaavia lapsuksia sattuu monille paukkuja tilatessakin.. ;P

        .. Tuli tuosta sun jutusta mieleen, että oisko joku.. Syystä tai Toisesta vihjaissut PaukunTekijälle, että tekee Sulle "hieman" TujummanPaukun.. Sellainen tuli nyt ensimmäisenä Miäleen.. ;P

        .. Hyvä juttu kuitenkin, ettei mitään tuosta pahempaa sattunut.. ;P


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ;D.. Kyllähän noita vastaavia lapsuksia sattuu monille paukkuja tilatessakin.. ;P

        .. Tuli tuosta sun jutusta mieleen, että oisko joku.. Syystä tai Toisesta vihjaissut PaukunTekijälle, että tekee Sulle "hieman" TujummanPaukun.. Sellainen tuli nyt ensimmäisenä Miäleen.. ;P

        .. Hyvä juttu kuitenkin, ettei mitään tuosta pahempaa sattunut.. ;P

        Mä näin kun se paukku rakennettiin mulle, ihan mun silmieni edessä. Mulla oli se lasi kädessäni, en sitä muistaakseni kädestäni laskenut mihinkään hetkeksikään ennen kuin; mua alkoi nukuttaa ja huimata... ja halusin ulos, oli saatava happea... oli niin epätodellinen olo, kuin usvassa... hämärän utuista ja silmät oli väkisin painua kiinni... nukutti ihan sairaasti. Oli päästävä pois -> kotiin,turvaan.

        Nyt kun pystyn ajattelemaan selvemmin... ehkä mä sain jossain vaiheessa tyrmäys tippoja lasiini. Mä en juonut sitä kuin limsaa, vaan imin pillistä pikku maistiaisia... siihen lasiin jäi vielä juomatta noin puolet, kun laskin sen ikkunalaudalle ja halusin ulos, heti!

        Yks naistarjoilija oli sammunut jossain vaiheessa loppuiltaa... kertoi seuralaiseni mulle. Hän soitti tänään mulle ja naureskellen kysyi mun vointiani; "Oliko mulla kovakin krapula?" Illan isäntä oli kovin ihmetellyt, kun emme edes kertoneet poistuvamme ... jo aika pian tulomme jälkeen. Osa juhlijoista kun oli ollut hänen luonaan ihan aamuun asti.
        Nyt mä olen jo melko normaali... kiukkuinen itseni.

        https://www.youtube.com/watch?v=uxGZ7KHrZok


      • trolli kirjoitti:

        Mä näin kun se paukku rakennettiin mulle, ihan mun silmieni edessä. Mulla oli se lasi kädessäni, en sitä muistaakseni kädestäni laskenut mihinkään hetkeksikään ennen kuin; mua alkoi nukuttaa ja huimata... ja halusin ulos, oli saatava happea... oli niin epätodellinen olo, kuin usvassa... hämärän utuista ja silmät oli väkisin painua kiinni... nukutti ihan sairaasti. Oli päästävä pois -> kotiin,turvaan.

        Nyt kun pystyn ajattelemaan selvemmin... ehkä mä sain jossain vaiheessa tyrmäys tippoja lasiini. Mä en juonut sitä kuin limsaa, vaan imin pillistä pikku maistiaisia... siihen lasiin jäi vielä juomatta noin puolet, kun laskin sen ikkunalaudalle ja halusin ulos, heti!

        Yks naistarjoilija oli sammunut jossain vaiheessa loppuiltaa... kertoi seuralaiseni mulle. Hän soitti tänään mulle ja naureskellen kysyi mun vointiani; "Oliko mulla kovakin krapula?" Illan isäntä oli kovin ihmetellyt, kun emme edes kertoneet poistuvamme ... jo aika pian tulomme jälkeen. Osa juhlijoista kun oli ollut hänen luonaan ihan aamuun asti.
        Nyt mä olen jo melko normaali... kiukkuinen itseni.

        https://www.youtube.com/watch?v=uxGZ7KHrZok

        .. Noh, Kun en ole Ollut KärpäsenäKatossa, enkä muutenkaan voi (Tietenkään) tietää Yhrest, jos Toisest asiast edes sen vertaa, kuin Sä, niin Paha sanoa, että johtuiko tuo Juttu Mistä.. ;P

        .. Jos Voit Olla 110% varma, ettet ole voinut saada TujumpaaPaukkua.. Niin eipä sitten paljon muita vaihtoehtoja jää kuin "Terästetty" Paukku tai PsykoFyysinen OloTilasi/Vointisi.. ;P

        .. Jos Kyseessä oli TujumpiPaukku tai jopa "Terästetty" Paukku, niin sitten kysyisin itseltäni, että kenellä olisi siihen Motiivit ja Miksi?.. Jutusta nyt ei saanut Varmuudella selvää, että onko jutussa mainittu "Seuralainen" sama henkilö, kuin "Ystävä".. Jos on, niin.. Tai Noh.. Muutenkin.. Jos joudut pohtimaan tuollaisten juttujen mahdollisuutta, niin enpä ainakaan itse tuollaisia "ystäväksi" kutsuisi.. Tutuksi ehkä.. Enintään "kaveriksi".. ;P

        .. Mut joo.. Tämä varmaan tästä.. Sulla itselläsi on eniten tietoa asiasta/asioista ja parhaat edellytykset selvittää, että mistä jutussa oli kyse jne.. Vaikea se on sanoa paljon tämän enempiä, kun ei ole se KattoKärpänen jne.. ;P


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Kun en ole Ollut KärpäsenäKatossa, enkä muutenkaan voi (Tietenkään) tietää Yhrest, jos Toisest asiast edes sen vertaa, kuin Sä, niin Paha sanoa, että johtuiko tuo Juttu Mistä.. ;P

        .. Jos Voit Olla 110% varma, ettet ole voinut saada TujumpaaPaukkua.. Niin eipä sitten paljon muita vaihtoehtoja jää kuin "Terästetty" Paukku tai PsykoFyysinen OloTilasi/Vointisi.. ;P

        .. Jos Kyseessä oli TujumpiPaukku tai jopa "Terästetty" Paukku, niin sitten kysyisin itseltäni, että kenellä olisi siihen Motiivit ja Miksi?.. Jutusta nyt ei saanut Varmuudella selvää, että onko jutussa mainittu "Seuralainen" sama henkilö, kuin "Ystävä".. Jos on, niin.. Tai Noh.. Muutenkin.. Jos joudut pohtimaan tuollaisten juttujen mahdollisuutta, niin enpä ainakaan itse tuollaisia "ystäväksi" kutsuisi.. Tutuksi ehkä.. Enintään "kaveriksi".. ;P

        .. Mut joo.. Tämä varmaan tästä.. Sulla itselläsi on eniten tietoa asiasta/asioista ja parhaat edellytykset selvittää, että mistä jutussa oli kyse jne.. Vaikea se on sanoa paljon tämän enempiä, kun ei ole se KattoKärpänen jne.. ;P

        Mulla ei ole syytä epäillä ystävääni, vaikka aluksi sekin kyllä tuli mieleeni, koska ois vienyt munt luokseen nukkumaan... pääni selväksi, kuten hän mulle sanoi jälkeen päinkin. Ihmetteli vain ett missä välissä mä olin ehtinyt niin paljon alkoholia nauttia, ett yhtäkkiä olin samua tupsahtaa!

        Häntä oli arveluttanut tuoda mua kotiin siinä kunnossa, meinas luultavasti ett Emo nostaa äläkän hänelle kun mä olen tillintallin.Joten tarjoutui majottamaan munt luokseen... mä oisin voinutkin mennä muuten, mutt olin tosiaan huonossa kunnossa ja epäluuloinen kaikille miehille siinä tilanteessa. Kun tosiaan olin lähes voimaton ja sekavassa olotilassa.

        Varmaan alle desin olin kaikken kaikkiaan bacardia nauttinut ja malibun kanssa yhteensä n.1dl
        Mojitto oli hiukan erikoisemman makuinen, muttei paha, ajattelin sen johtuvan tuoreesta mintusta, joka ei sitt oikein ollut priimaa ehkä. Sen driksun makeus ehkä kans oli hiukan outo, kun ei se noin makea yleensä missään ole ollut. Ystäväni kiroili siellä toisessa päässä, ja sanoin ett olen pahoillani mutt jotain outoa se mun olotilani oli.

        Hän sanoi käyvänsä hiukan puhuttamassa paria ihmistä... ett miten ihmeessä hänen seurassaan ollut lähes vesiselvä nainen; voi humaltua puolesta lasillisesta Mojittoa. Eikä hän kuulostanut kovin iloiselta enää puhelumme loppupuolella, vaikka aluksi naureskeli ett miten mun krapula voi.

        Asian oisin voinut silloin tuoreeltaan selvittää, käymällä labrassa ja otattamalla kokeet, tai vaihtoehtisesti menemällä TYKS:n päivystykseen.
        Jos sieltä ois löytynyt jotain ja tieto ois vuotanut, ..arvaas kuka oli testissä... jne.
        Ei mulla oikein ole varaa sellaiseen julkisuuteen tai puskajuoruihinkaan, firmani takia.

        Kun aine mitä tuossa EHKÄ oli käytetty... löytyy kyllä meidänkin lääkekaapista, netemäisessä muodossa. Sitä ainakin käytettiin jokunen vuosi sitten, uhrin tainnuttamiseen ja olen hoitanut uhreja minäkin osaltani avustavana työntekijänä,(harjoittelijana, opiskelu aikana) tiedän kyllä myös sen vaarat... joten pidän tämän tiedon itselläni.

        Nargiz Zakirova
        Наргиз Закирова - Please, forgive me ...
        https://www.youtube.com/watch?v=lAiBigcig5Y&start_radio=1&list=RDlAiBigcig5Y


      • trolli kirjoitti:

        Mulla ei ole syytä epäillä ystävääni, vaikka aluksi sekin kyllä tuli mieleeni, koska ois vienyt munt luokseen nukkumaan... pääni selväksi, kuten hän mulle sanoi jälkeen päinkin. Ihmetteli vain ett missä välissä mä olin ehtinyt niin paljon alkoholia nauttia, ett yhtäkkiä olin samua tupsahtaa!

        Häntä oli arveluttanut tuoda mua kotiin siinä kunnossa, meinas luultavasti ett Emo nostaa äläkän hänelle kun mä olen tillintallin.Joten tarjoutui majottamaan munt luokseen... mä oisin voinutkin mennä muuten, mutt olin tosiaan huonossa kunnossa ja epäluuloinen kaikille miehille siinä tilanteessa. Kun tosiaan olin lähes voimaton ja sekavassa olotilassa.

        Varmaan alle desin olin kaikken kaikkiaan bacardia nauttinut ja malibun kanssa yhteensä n.1dl
        Mojitto oli hiukan erikoisemman makuinen, muttei paha, ajattelin sen johtuvan tuoreesta mintusta, joka ei sitt oikein ollut priimaa ehkä. Sen driksun makeus ehkä kans oli hiukan outo, kun ei se noin makea yleensä missään ole ollut. Ystäväni kiroili siellä toisessa päässä, ja sanoin ett olen pahoillani mutt jotain outoa se mun olotilani oli.

        Hän sanoi käyvänsä hiukan puhuttamassa paria ihmistä... ett miten ihmeessä hänen seurassaan ollut lähes vesiselvä nainen; voi humaltua puolesta lasillisesta Mojittoa. Eikä hän kuulostanut kovin iloiselta enää puhelumme loppupuolella, vaikka aluksi naureskeli ett miten mun krapula voi.

        Asian oisin voinut silloin tuoreeltaan selvittää, käymällä labrassa ja otattamalla kokeet, tai vaihtoehtisesti menemällä TYKS:n päivystykseen.
        Jos sieltä ois löytynyt jotain ja tieto ois vuotanut, ..arvaas kuka oli testissä... jne.
        Ei mulla oikein ole varaa sellaiseen julkisuuteen tai puskajuoruihinkaan, firmani takia.

        Kun aine mitä tuossa EHKÄ oli käytetty... löytyy kyllä meidänkin lääkekaapista, netemäisessä muodossa. Sitä ainakin käytettiin jokunen vuosi sitten, uhrin tainnuttamiseen ja olen hoitanut uhreja minäkin osaltani avustavana työntekijänä,(harjoittelijana, opiskelu aikana) tiedän kyllä myös sen vaarat... joten pidän tämän tiedon itselläni.

        Nargiz Zakirova
        Наргиз Закирова - Please, forgive me ...
        https://www.youtube.com/watch?v=lAiBigcig5Y&start_radio=1&list=RDlAiBigcig5Y

        .. Eiköhän se asia siitä Selkene/Selviä.. Ainakin niin hyvin kuin on vaan mahdollista, jos/kun Tarvetta Selvityksiin on.. Ainakin siihen pitäis olla kohtuu hyvät mahdollisuudet.. ;P


      • Palstamäki kirjoitti:

        Onneksi satuin vilkaisemaan tähän ketjuun, ja huomasin tuon kappaleen Chopin - Spring Waltz.

        Oikeastihan Chopin ei ole säveltänyt tuota kappaletta, vaan se on Paul de Sennevillen teos nimeltään Mariage d'amour.

        Kappale on kaunis, ja olen itsekin sen jossakin vaiheessa linkannut palstan musiikkiketjuun, tosin silloin etsin kappaleesta version jossa säveltäjän ja kappaleen nimi oli oikein.

        En tiedä mistä virheellinen tieto on lähtenyt leviämään, tosiasiassahan aika moni erehtyy luulemaan tuota Chopinin sävellykseksi.

        Halloweenia odotellessa: https://www.youtube.com/watch?v=G-KSTWO5ir0



      • Nautitko sä siitä että nupissasi jokin kappale toistaa itseään? Vai koitatko vaan olla hauska?


      • MJTMH kirjoitti:

        Nautitko sä siitä että nupissasi jokin kappale toistaa itseään? Vai koitatko vaan olla hauska?

        .. Aivot sen Piättää, mikä Melodia&Biitti sattuu sitä Miällyttämään.. Minkäs Mä sille Voin.. ;D

        .. Laitoin tuon kokeeks nyt Soimaan.. Taas.. Näyttäis Aivot vieläkin sillä Herkuttelevan.. Ja Lähettävän KaikenMoisia Signaaleja Pitkin&Poikin.. Kehoa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aivot sen Piättää, mikä Melodia&Biitti sattuu sitä Miällyttämään.. Minkäs Mä sille Voin.. ;D

        .. Laitoin tuon kokeeks nyt Soimaan.. Taas.. Näyttäis Aivot vieläkin sillä Herkuttelevan.. Ja Lähettävän KaikenMoisia Signaaleja Pitkin&Poikin.. Kehoa.. ;D

        Minäkin kuuntelin tuon kappaleen juuri. Täytyy sanoo että jos eräs tietty nainen ajattelisi tuolla tavoin kaiken sen jälkeen mitä meille on tapahtunut, se olisi kyllä melkoinen pommi :D

        Hyvä musiikki vaikuttaa minuunkin todella voimakkaastikin, mutta vain silloin kun oikeasti kuulen sitä. Korvamatona soiden jälkikäteen - ei. Silloin koen sen lähinnä vain häiritsevänä.


    • Sannapöö

      Kettu söi heinää 8 tien vieressä, mää näin..

    • Scooter - Leave In Silence
      https://www.youtube.com/watch?v=wnUHxTtrnnk

      Sen sijaan tuossa kappaleessa joku saksalainen vässykkä-ätmi kertoo, kuinka hän toistuvasti poistuu kaikessa hiljaisuudessa ihailemansa naisen luota, koska kundilla ei oo pokkaa sanoa naiselle mitään, saati osoittaa kiintymystään häneen mitenkään muilla tavoin.

    • Anna Eriksson - Kun katsoit minuun
      https://www.youtube.com/watch?v=il-uJC0VzkM

      Erikssonin Anna muistelee, kuinka jonkun hurmaavan jännämiehen katse vei aikoinaan häneltä jalat alta. Rivien välistä on luettavissa, että kaveri häipyi kuvioista varsin pian, mutta siitä huolimatta Anna kuvailee menneitä pohjattomalla lämmöllä ja intohimolla. Naiset... :I

    • .. Mikähän Tässä(kin) Linkkauksessa oikein Mätti?.. ;P

      f.K&C - B.T.S
      https://www.youtube.com/watch?v=kdw3cht1fI4

      .. Jos Nimikkeen Lyhentämisen jälkeen viel lähtee Karsinasta.. Niin Poistattelija hankkikoot Elämän.. ;D

      • .. Aww.. Aivot Nirsoilee Taas.. Ei meinaa mitkään (ei jo linkatut) AivoKarkit Kelvata.. ;(

        Jim Yosef - Link [NCS Release]
        https://www.youtube.com/watch?v=9iHM6X6uUH8

        .. Noh.. Mennään Tällä.. Hyvä Biitti.. Vaiks hieman onkin Junnaava.. ;D


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aww.. Aivot Nirsoilee Taas.. Ei meinaa mitkään (ei jo linkatut) AivoKarkit Kelvata.. ;(

        Jim Yosef - Link [NCS Release]
        https://www.youtube.com/watch?v=9iHM6X6uUH8

        .. Noh.. Mennään Tällä.. Hyvä Biitti.. Vaiks hieman onkin Junnaava.. ;D

        Ihan kokeeksi laitoin venäjänkielisen tekstin tuohon kun se nyt kuitenkin on napattu
        itärajan takana pidettävistä kisoista. Biisi kuitenkin esitetään englanniksi... kantsii kuunnella.

        САМАЯ яркая ЭМОЦИЯ Пелагеи на ГОЛОСЕ
        https://www.youtube.com/watch?v=eHjpdmlidO4&start_radio=1&list=RDeHjpdmlidO4


      • trolli kirjoitti:

        Ihan kokeeksi laitoin venäjänkielisen tekstin tuohon kun se nyt kuitenkin on napattu
        itärajan takana pidettävistä kisoista. Biisi kuitenkin esitetään englanniksi... kantsii kuunnella.

        САМАЯ яркая ЭМОЦИЯ Пелагеи на ГОЛОСЕ
        https://www.youtube.com/watch?v=eHjpdmlidO4&start_radio=1&list=RDeHjpdmlidO4

        .. Oli se Ihan Hyvä Veto.. Ja Tuomarin JamiTuksesta Ym.. PapuKaijaMerkki vielä Piälle.. =)


      • trolli

        Moikka, meni hiuka pitkäksi taas ilta!
        Meillä kun oli omaisten Halloween kahvitus tänään...klo 18.00 alkaen, klo 17.00 arki-illalliselle oli mahdollisuus myös osallistua 7,50€ maksusta! Jauhelihakastiketta ja perunamuusia, tai spagettia, sekavihanneksia keitettynä, tomattilohkoja, hölskykurkkua, leipää voi ja maitoa, kotikaljaa.

        Arki-illalliselle osallistui 14 maksanutta omaista...pari taisi syödä leivän ja maidon sekä salaattia mamman lautaselta ilmaiseksi. Ei tämä yritys nyt lasilliseen maitoa ja leipäsiivuihin kaadu, ja muita omaisia oli ihan turha asiasta informoida... nolostuttamatta paria vanhusta. Jätin mölyt mahaani.

        Klo 18 alkoi kahvitarjoilu kaikille läsnä olijoille, en edes alkanut tarkkailemaan oliko joukossa asiattomia vieraita. Koska Omaisia tuli ja meni... kaikki eivät edes kahvilla käyneet, mutt mummin tai ukin, naimattomien vanhustenkin luona pistäytyi, pariskuntia, sinkkuja ja seurueitakin.
        Olin tyytyväinen, ainakin tieto Halloween illastamme oli mennyt usealle ihmiselle perille asti ja olivat noudattaneet kutsuamme, ihan arki-iltana!

        Yhdelle pariskunnalle huikkasin ett talotarjoaa tänään kahvituksen.
        Rouva huikkas takaisin käytävän puolelta ett veli perheineen oli kyllä tarjouksen jo käyttänyt.
        Ihan oikeesti kuulemma ei kahvit enää siihen aikaan illasta heille sopineet! Ehdotin teetä... mutt pariskunta kiitteli kieltäytyen kuitenkin tarjouksesta. Kranssia viipaleiksi leikattuna, pipareita ja kahta lajia kääretorttua meni kohtalainen määrä kaikkiaan.

        Mulla oli 2 opiskelijaa illassa lisäapuna parin vakituisen hoitajan lisäksi ja keittiössä vakituinen apulainen... itse häärin ruokasalissa kassalla ja tarjoilijana, pöytien siivoojana. Myyden siinä sivussa suklaalevyjä, patukoita ja kinkkusämpyliä; ne eivät olleet ilmaistuotteita...
        Ainoastaan sivupöydässä oli ilmaistarjoilumme, jota yks opiskelija hoiti... täyttäen kahvikuppeja, teemukeja ja vahti ettei muksujen taskut ihan revenneet pipareista!

        Uskon ett saatiin myönteistä julkisuutta jälleen... paremmin kuin lehtimainoksella saisi!

        Tuskin kaikki kävijät edes olivat omaisia, ainakin yks mies joka osallistui arki-illalliselle, kyseli mahdollista paikkaa anopilleen. Anoppinsa on mennyt aika avuttomaksi nykyään kuulemma ja vaimonsa toive olisi ett mamma muuttasi lähemmäs heitä ja paikkaan jossa olisi järjestetty kaiken puoleinen valvonta... lääkkeiden otto ja ruokailu ja saman ikäistä seuraakin.
        Meillä ei tällä hetkellä ole tilaa ottaa yhtään uutta asukasta; mies jätti vaimonsa yhteystiedot.

        Pyhimys - Mulkut
        https://www.youtube.com/watch?v=ZECfKSqhU4c&start_radio=1&list=RDZECfKSqhU4c

        Pyhimyksellä on kyllä Sanat Hallussa!
        Ei voi mitään... mä repesin, ihan oikeesti toi tyyppi kyllä lukee sinkkupalstaa!
        Hyvää yötä, kaikille... nukkukaa hyvin!


      • trolli kirjoitti:

        Moikka, meni hiuka pitkäksi taas ilta!
        Meillä kun oli omaisten Halloween kahvitus tänään...klo 18.00 alkaen, klo 17.00 arki-illalliselle oli mahdollisuus myös osallistua 7,50€ maksusta! Jauhelihakastiketta ja perunamuusia, tai spagettia, sekavihanneksia keitettynä, tomattilohkoja, hölskykurkkua, leipää voi ja maitoa, kotikaljaa.

        Arki-illalliselle osallistui 14 maksanutta omaista...pari taisi syödä leivän ja maidon sekä salaattia mamman lautaselta ilmaiseksi. Ei tämä yritys nyt lasilliseen maitoa ja leipäsiivuihin kaadu, ja muita omaisia oli ihan turha asiasta informoida... nolostuttamatta paria vanhusta. Jätin mölyt mahaani.

        Klo 18 alkoi kahvitarjoilu kaikille läsnä olijoille, en edes alkanut tarkkailemaan oliko joukossa asiattomia vieraita. Koska Omaisia tuli ja meni... kaikki eivät edes kahvilla käyneet, mutt mummin tai ukin, naimattomien vanhustenkin luona pistäytyi, pariskuntia, sinkkuja ja seurueitakin.
        Olin tyytyväinen, ainakin tieto Halloween illastamme oli mennyt usealle ihmiselle perille asti ja olivat noudattaneet kutsuamme, ihan arki-iltana!

        Yhdelle pariskunnalle huikkasin ett talotarjoaa tänään kahvituksen.
        Rouva huikkas takaisin käytävän puolelta ett veli perheineen oli kyllä tarjouksen jo käyttänyt.
        Ihan oikeesti kuulemma ei kahvit enää siihen aikaan illasta heille sopineet! Ehdotin teetä... mutt pariskunta kiitteli kieltäytyen kuitenkin tarjouksesta. Kranssia viipaleiksi leikattuna, pipareita ja kahta lajia kääretorttua meni kohtalainen määrä kaikkiaan.

        Mulla oli 2 opiskelijaa illassa lisäapuna parin vakituisen hoitajan lisäksi ja keittiössä vakituinen apulainen... itse häärin ruokasalissa kassalla ja tarjoilijana, pöytien siivoojana. Myyden siinä sivussa suklaalevyjä, patukoita ja kinkkusämpyliä; ne eivät olleet ilmaistuotteita...
        Ainoastaan sivupöydässä oli ilmaistarjoilumme, jota yks opiskelija hoiti... täyttäen kahvikuppeja, teemukeja ja vahti ettei muksujen taskut ihan revenneet pipareista!

        Uskon ett saatiin myönteistä julkisuutta jälleen... paremmin kuin lehtimainoksella saisi!

        Tuskin kaikki kävijät edes olivat omaisia, ainakin yks mies joka osallistui arki-illalliselle, kyseli mahdollista paikkaa anopilleen. Anoppinsa on mennyt aika avuttomaksi nykyään kuulemma ja vaimonsa toive olisi ett mamma muuttasi lähemmäs heitä ja paikkaan jossa olisi järjestetty kaiken puoleinen valvonta... lääkkeiden otto ja ruokailu ja saman ikäistä seuraakin.
        Meillä ei tällä hetkellä ole tilaa ottaa yhtään uutta asukasta; mies jätti vaimonsa yhteystiedot.

        Pyhimys - Mulkut
        https://www.youtube.com/watch?v=ZECfKSqhU4c&start_radio=1&list=RDZECfKSqhU4c

        Pyhimyksellä on kyllä Sanat Hallussa!
        Ei voi mitään... mä repesin, ihan oikeesti toi tyyppi kyllä lukee sinkkupalstaa!
        Hyvää yötä, kaikille... nukkukaa hyvin!

        .. Moikka.. Hyvä juttu, että Tapahtuma meni hyvin ja siitä jäi KaupanPiällisiksi vielä Hyvä Fiilis.. =)

        Rockelbel's Canon (Pachelbel's Canon in D)
        https://www.youtube.com/watch?v=LV5_xj_yuhs

        .. Osallistutaan nyt Sit jollain Veisulla Teidän MuzaKarkeloihin.. Toivottavasti Kelpaa.. =)


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Moikka.. Hyvä juttu, että Tapahtuma meni hyvin ja siitä jäi KaupanPiällisiksi vielä Hyvä Fiilis.. =)

        Rockelbel's Canon (Pachelbel's Canon in D)
        https://www.youtube.com/watch?v=LV5_xj_yuhs

        .. Osallistutaan nyt Sit jollain Veisulla Teidän MuzaKarkeloihin.. Toivottavasti Kelpaa.. =)

        Vai veisulla! Toihan oli makee! Neljä selloa ja piano, nykytekniikka kun mahdollistaa tuonkin, raita kerrallaan soiton ...sellon soittaja kun aina oli yks ja sama kaveri!
        Olethan sä ennenkin postanut näitä... ja tiedät tarkkaan ett mä ainakin oon ns. myyty!

        Scorpions - When You Came Into My Life
        https://www.youtube.com/watch?v=_ImM_L5uPow&start_radio=1&list=RD_ImM_L5uPow

        Laitan nyt toisenlaisen suosikkini... Scorppareiden takuu varmaa levytystä, kesympää rokkia...

        Kuin esim. Black Sabbath ja Ozzyn tulkinnat... joista osasta mä pidän myös paljon, mutt en läheskään kaikista.


      • trolli kirjoitti:

        Vai veisulla! Toihan oli makee! Neljä selloa ja piano, nykytekniikka kun mahdollistaa tuonkin, raita kerrallaan soiton ...sellon soittaja kun aina oli yks ja sama kaveri!
        Olethan sä ennenkin postanut näitä... ja tiedät tarkkaan ett mä ainakin oon ns. myyty!

        Scorpions - When You Came Into My Life
        https://www.youtube.com/watch?v=_ImM_L5uPow&start_radio=1&list=RD_ImM_L5uPow

        Laitan nyt toisenlaisen suosikkini... Scorppareiden takuu varmaa levytystä, kesympää rokkia...

        Kuin esim. Black Sabbath ja Ozzyn tulkinnat... joista osasta mä pidän myös paljon, mutt en läheskään kaikista.

        .. Hyvä Veisu toikin.. =).. Linkkasin itsekin aiemmin tuosta StudioVersion.. ;P


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hyvä Veisu toikin.. =).. Linkkasin itsekin aiemmin tuosta StudioVersion.. ;P

        Surullinen tarina... mutt näitähän elämässä piisaa, enemmän kuin tarpeeksi.

        Lorelei - Scorpions (With Lyrics)
        https://www.youtube.com/watch?v=DkLMgfbMIX8&list=RD_ImM_L5uPow&index=19

        Ulkona vain 1°c, onneksi ei satanut, kun kävin ulkona Pojun kanssa, illan viimeisellä puska käynnillä... kyllä taas kesti kaikki pakolliset nuuskuttelut; kuka tästätin on taas kävellyt?!!
        Kunnes se sirenipensas sai arvoisensa huomion... ja lopulta nestemäisen lannoituksen.
        Multa meinas mennä hermot, kun näppejäni paleli, ilman hanskoja kun olin ulkona pikapikaa!

        Hyvää yötä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti!


      • trolli kirjoitti:

        Surullinen tarina... mutt näitähän elämässä piisaa, enemmän kuin tarpeeksi.

        Lorelei - Scorpions (With Lyrics)
        https://www.youtube.com/watch?v=DkLMgfbMIX8&list=RD_ImM_L5uPow&index=19

        Ulkona vain 1°c, onneksi ei satanut, kun kävin ulkona Pojun kanssa, illan viimeisellä puska käynnillä... kyllä taas kesti kaikki pakolliset nuuskuttelut; kuka tästätin on taas kävellyt?!!
        Kunnes se sirenipensas sai arvoisensa huomion... ja lopulta nestemäisen lannoituksen.
        Multa meinas mennä hermot, kun näppejäni paleli, ilman hanskoja kun olin ulkona pikapikaa!

        Hyvää yötä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti!

        .. Noh, Miks Sä sit Linkkaat Tuollaisia?.. ;(

        .. Juuh.. Menee aina hetki, että Viilempään Säähän Tottuu.. Taas.. ;P


      • trolli kirjoitti:

        Surullinen tarina... mutt näitähän elämässä piisaa, enemmän kuin tarpeeksi.

        Lorelei - Scorpions (With Lyrics)
        https://www.youtube.com/watch?v=DkLMgfbMIX8&list=RD_ImM_L5uPow&index=19

        Ulkona vain 1°c, onneksi ei satanut, kun kävin ulkona Pojun kanssa, illan viimeisellä puska käynnillä... kyllä taas kesti kaikki pakolliset nuuskuttelut; kuka tästätin on taas kävellyt?!!
        Kunnes se sirenipensas sai arvoisensa huomion... ja lopulta nestemäisen lannoituksen.
        Multa meinas mennä hermot, kun näppejäni paleli, ilman hanskoja kun olin ulkona pikapikaa!

        Hyvää yötä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti!

        Tämäkin on koskettava Skorppareilta. Pidän erityisesti tuosta haikeasta videosta. https://www.youtube.com/watch?v=XHmw44KLCXo


      • trolli



    • Mariaaaaa
    • trolli
      • trolli

        Tällä viikolla tulee kuulemma pakollinen rekistöröityminen, jos aikoo tänne vielä kirjoitella...
        ja sitähän minä en tee. Tämä taitaa nyt viimeinkin loppua mun kohdaltani roikkua täällä, ja ihan hyvä näin. Varmasti löydän muuta mielekästä tekemistä, vaikka vaan ihan kotonanikin.

        Akvarelleja vois taas alkaa harrastaa... kutomista ja koiran kanssa lenkkeilyä ulkona tai kuntohuoneessa juoksumatolla... oikein ikävällä ilmalla.
        Luonnolliset asiat se osaa hoitaa sireenipuskassakin pihalla... ja suuremmat jätökset mä kerään aina jätepussiin ja vien maatuvien jätteiden roskikseen.

        Vimppa lullaby tulee tässä... pidä/pitäkää itsestänne huolta! terveisin: trolli(kka)

        Secret Garden - Sleepsong lyrics
        https://www.youtube.com/watch?v=_yQpU_73Dv0&list=RD_yQpU_73Dv0&start_radio=1&t=3


      • trolli kirjoitti:

        Tällä viikolla tulee kuulemma pakollinen rekistöröityminen, jos aikoo tänne vielä kirjoitella...
        ja sitähän minä en tee. Tämä taitaa nyt viimeinkin loppua mun kohdaltani roikkua täällä, ja ihan hyvä näin. Varmasti löydän muuta mielekästä tekemistä, vaikka vaan ihan kotonanikin.

        Akvarelleja vois taas alkaa harrastaa... kutomista ja koiran kanssa lenkkeilyä ulkona tai kuntohuoneessa juoksumatolla... oikein ikävällä ilmalla.
        Luonnolliset asiat se osaa hoitaa sireenipuskassakin pihalla... ja suuremmat jätökset mä kerään aina jätepussiin ja vien maatuvien jätteiden roskikseen.

        Vimppa lullaby tulee tässä... pidä/pitäkää itsestänne huolta! terveisin: trolli(kka)

        Secret Garden - Sleepsong lyrics
        https://www.youtube.com/watch?v=_yQpU_73Dv0&list=RD_yQpU_73Dv0&start_radio=1&t=3

        .. Mistä sä Sellaista Luit/Kuulit?.. ;P

        .. Kävin Pikaiseen lukemassa tuota YlläpidonBlogia ja ei ainakaan Omaan Silmään Sellainen asia Pistänyt Silmään.. ;P

        .. Oli siellä jotain juttua, että tulis jotain Avoimia Palstoja mihin ei vaadita kirjaantumista.. Jos SinkkuPalstalle aletaan vaatia RekisteröitymisPakkoa, niin Pakataan Kimpsut&Kampsut ja Siirretään SinkkuPalsta Sinne.. Jos Tarvetta On.. ;D

        .. Jos ne alkaa vaatia, että Pitäisi Virallisella PuhelinNumerolla vahvistaa Rekisteröityminen, eli esim. PrePaid ei käy, niin en Khyl itsekään tiedä tuleeko ainakaan ihan heti Jatkettua Rekisteröitynä.. Tulee sit varmaan ainakin aluksi vain lueskeltua.. Ja Maalailtua sit Vaiks ns. Avoimilla Palstoilla, joihin ei Rekisteröitymistä Vaadita.. Jos sellainen InsPis iskee Piäl.. ;P

        .. Eli Äläs Ny Maalaile Piruja Viäl Seinil.. Ainakaan liian Hätäseen.. ;P

        .. Mut joo.. Jos/kun itsestä tuntuu, että Syystä tai Toisesta ei esim. tätä paikkaa jaksa tjms., niin sitten puuhastelee Jottain Muuta.. Sen aikaa, kun siltä Tuntuu.. ;P

        .. Ja Pidä Sä Ja.. Ja kyllähän Sä Pidät.. Kun kerran olet Luvannutkin.. =)

        .. Ja jos Lupauksen Rikot.. Niin.. Tierät Khyl.. Ne MöröKöllit.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mistä sä Sellaista Luit/Kuulit?.. ;P

        .. Kävin Pikaiseen lukemassa tuota YlläpidonBlogia ja ei ainakaan Omaan Silmään Sellainen asia Pistänyt Silmään.. ;P

        .. Oli siellä jotain juttua, että tulis jotain Avoimia Palstoja mihin ei vaadita kirjaantumista.. Jos SinkkuPalstalle aletaan vaatia RekisteröitymisPakkoa, niin Pakataan Kimpsut&Kampsut ja Siirretään SinkkuPalsta Sinne.. Jos Tarvetta On.. ;D

        .. Jos ne alkaa vaatia, että Pitäisi Virallisella PuhelinNumerolla vahvistaa Rekisteröityminen, eli esim. PrePaid ei käy, niin en Khyl itsekään tiedä tuleeko ainakaan ihan heti Jatkettua Rekisteröitynä.. Tulee sit varmaan ainakin aluksi vain lueskeltua.. Ja Maalailtua sit Vaiks ns. Avoimilla Palstoilla, joihin ei Rekisteröitymistä Vaadita.. Jos sellainen InsPis iskee Piäl.. ;P

        .. Eli Äläs Ny Maalaile Piruja Viäl Seinil.. Ainakaan liian Hätäseen.. ;P

        .. Mut joo.. Jos/kun itsestä tuntuu, että Syystä tai Toisesta ei esim. tätä paikkaa jaksa tjms., niin sitten puuhastelee Jottain Muuta.. Sen aikaa, kun siltä Tuntuu.. ;P

        .. Ja Pidä Sä Ja.. Ja kyllähän Sä Pidät.. Kun kerran olet Luvannutkin.. =)

        .. Ja jos Lupauksen Rikot.. Niin.. Tierät Khyl.. Ne MöröKöllit.. ;P

        "Oli siellä jotain juttua, että tulis jotain Avoimia Palstoja mihin ei vaadita kirjaantumista.. Jos SinkkuPalstalle aletaan vaatia RekisteröitymisPakkoa, niin Pakataan Kimpsut&Kampsut ja Siirretään SinkkuPalsta Sinne.. Jos Tarvetta On.. ;D"

        Vaikea kuvitella että suhteet- ja tunteet-palstat jätettäisiin trollattaviksi. Joku yksittäinen palsta ehkä, mutta tuskin sinkut-palsta.

        Eikä mitään rekisteröitymispakkoa vaadita, se tulee. Aikataulu lienee ensivuoden puolella, mutta käsittääkseni joitain palstakohtaisia kokeiluja tulee jo marraskuun aikana.

        Isolla todennäköisyydellä te siirrytte johonkin trolleille avoimelle palstalle viihdyttelemään toisia trolleja. Ehkä siitä tulee kivaa?


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Oli siellä jotain juttua, että tulis jotain Avoimia Palstoja mihin ei vaadita kirjaantumista.. Jos SinkkuPalstalle aletaan vaatia RekisteröitymisPakkoa, niin Pakataan Kimpsut&Kampsut ja Siirretään SinkkuPalsta Sinne.. Jos Tarvetta On.. ;D"

        Vaikea kuvitella että suhteet- ja tunteet-palstat jätettäisiin trollattaviksi. Joku yksittäinen palsta ehkä, mutta tuskin sinkut-palsta.

        Eikä mitään rekisteröitymispakkoa vaadita, se tulee. Aikataulu lienee ensivuoden puolella, mutta käsittääkseni joitain palstakohtaisia kokeiluja tulee jo marraskuun aikana.

        Isolla todennäköisyydellä te siirrytte johonkin trolleille avoimelle palstalle viihdyttelemään toisia trolleja. Ehkä siitä tulee kivaa?

        .. PertsaTrollilla on Taas Näemmä niin Vaikeaa.. ;D

        .. Juuh.. PertsaTrolli alias PsykoNarsuMarsu alias VeliPuoliKuuppa odottaa jo VesiKielellä, että Pääsee Trollailemaan&PsykoNarsuMarsuilemaan "OmassaValtakunnassaan" ihan Omassa Rauhassaan.. ;D

        .. ItseAsiassa.. Näin "Tutkijan" näkökulmasta sitä melkein jo odottaa, että pääsee katsomaan VeliPuoliKuupan toimintaa.. "Terraariossaan".. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. PertsaTrollilla on Taas Näemmä niin Vaikeaa.. ;D

        .. Juuh.. PertsaTrolli alias PsykoNarsuMarsu alias VeliPuoliKuuppa odottaa jo VesiKielellä, että Pääsee Trollailemaan&PsykoNarsuMarsuilemaan "OmassaValtakunnassaan" ihan Omassa Rauhassaan.. ;D

        .. ItseAsiassa.. Näin "Tutkijan" näkökulmasta sitä melkein jo odottaa, että pääsee katsomaan VeliPuoliKuupan toimintaa.. "Terraariossaan".. ;D

        Kiinnitin vain huomioni siihen kuinka rehvakkaasti mainitsit että viette sinkut-palstan toisaalle.

        Viette vain itsenne, ette muuta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kiinnitin vain huomioni siihen kuinka rehvakkaasti mainitsit että viette sinkut-palstan toisaalle.

        Viette vain itsenne, ette muuta.

        .. Ei siinä ollut mitään Rehvailua.. Ja missä niin sanottiin, että Muka joku/jotkut Pakotettaisiin ja/tai Siirrettäisiin Väkisin?.. ;P

        .. Älä Yhtään Ol Mötteelläs.. Kyllä Sä varmaan tulet saamaan VeliPuoliKuuppaShows.. =)

        .. Ja kuten Sanottua.. Vaikka se "hieman" Sairaalta kuulostaa Ittestäki, niin.. Khyl sitä jotenkin Oikein Odottaa, että pääsee sitä Seuraamaan jne.. ;D


      • Mariaaaaaa
        trolli kirjoitti:

        Tällä viikolla tulee kuulemma pakollinen rekistöröityminen, jos aikoo tänne vielä kirjoitella...
        ja sitähän minä en tee. Tämä taitaa nyt viimeinkin loppua mun kohdaltani roikkua täällä, ja ihan hyvä näin. Varmasti löydän muuta mielekästä tekemistä, vaikka vaan ihan kotonanikin.

        Akvarelleja vois taas alkaa harrastaa... kutomista ja koiran kanssa lenkkeilyä ulkona tai kuntohuoneessa juoksumatolla... oikein ikävällä ilmalla.
        Luonnolliset asiat se osaa hoitaa sireenipuskassakin pihalla... ja suuremmat jätökset mä kerään aina jätepussiin ja vien maatuvien jätteiden roskikseen.

        Vimppa lullaby tulee tässä... pidä/pitäkää itsestänne huolta! terveisin: trolli(kka)

        Secret Garden - Sleepsong lyrics
        https://www.youtube.com/watch?v=_yQpU_73Dv0&list=RD_yQpU_73Dv0&start_radio=1&t=3

        Pakko laittaa Secret Gardenilta tämä: https://www.youtube.com/watch?v=6qqOI04uo_c


      • Mariaaaaaa
        trolli kirjoitti:

        Tällä viikolla tulee kuulemma pakollinen rekistöröityminen, jos aikoo tänne vielä kirjoitella...
        ja sitähän minä en tee. Tämä taitaa nyt viimeinkin loppua mun kohdaltani roikkua täällä, ja ihan hyvä näin. Varmasti löydän muuta mielekästä tekemistä, vaikka vaan ihan kotonanikin.

        Akvarelleja vois taas alkaa harrastaa... kutomista ja koiran kanssa lenkkeilyä ulkona tai kuntohuoneessa juoksumatolla... oikein ikävällä ilmalla.
        Luonnolliset asiat se osaa hoitaa sireenipuskassakin pihalla... ja suuremmat jätökset mä kerään aina jätepussiin ja vien maatuvien jätteiden roskikseen.

        Vimppa lullaby tulee tässä... pidä/pitäkää itsestänne huolta! terveisin: trolli(kka)

        Secret Garden - Sleepsong lyrics
        https://www.youtube.com/watch?v=_yQpU_73Dv0&list=RD_yQpU_73Dv0&start_radio=1&t=3

        Akvarelleja. Mielenkiintoista. Minkä tyyppisiä? Maisemia?






      • .. Nostetaas Taas.. ;P

        Jonas Blue, Liam Payne, Lennon Stella - Polaroid (8D AUDIO)
        https://www.youtube.com/watch?v=

        .. Vaikka Tällä.. Jos joku erehtyy kuuntelemaan, niin Suosittelen Kuulokkeiden Käyttöä.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nostetaas Taas.. ;P

        Jonas Blue, Liam Payne, Lennon Stella - Polaroid (8D AUDIO)
        https://www.youtube.com/watch?v=

        .. Vaikka Tällä.. Jos joku erehtyy kuuntelemaan, niin Suosittelen Kuulokkeiden Käyttöä.. =)

        .. Meinasin tulla Kuuntelemaan.. ;(

        https://www.youtube.com/watch?v=tlNLqlDt0yw

        .. Ja Hokasin, että Linkki oli jostain syystä jäänyt Vajaaks.. ;D.. Noh.. Nyt sekin on Sit Korjattu.. =)


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Meinasin tulla Kuuntelemaan.. ;(

        https://www.youtube.com/watch?v=tlNLqlDt0yw

        .. Ja Hokasin, että Linkki oli jostain syystä jäänyt Vajaaks.. ;D.. Noh.. Nyt sekin on Sit Korjattu.. =)

        Hyvää yötä... oikeastaan tulin sanomaan, mutt samalla totean ett nyt sulla taitaa olla täällä puol sukua jo palstailemassa. 3kpl Muikkusten sukua... 2 teistä oikein kirjautuneenakin.
        On näköjään trollipeikkokin ilmestynyt tänne, ei mulle mitenkään sukua ... siitä mä olen varma.

        Swingrowers - Midnight ( Halloween Music Video ) Vintage Cartoon
        https://www.youtube.com/watch?v=JKPD8jChw94&start_radio=1&list=RDJKPD8jChw94


      • trolli kirjoitti:

        Hyvää yötä... oikeastaan tulin sanomaan, mutt samalla totean ett nyt sulla taitaa olla täällä puol sukua jo palstailemassa. 3kpl Muikkusten sukua... 2 teistä oikein kirjautuneenakin.
        On näköjään trollipeikkokin ilmestynyt tänne, ei mulle mitenkään sukua ... siitä mä olen varma.

        Swingrowers - Midnight ( Halloween Music Video ) Vintage Cartoon
        https://www.youtube.com/watch?v=JKPD8jChw94&start_radio=1&list=RDJKPD8jChw94

        .. En ole itse Törmännyt kuin yhteen Serkkuuni.. Enkä usko, että kukaan on Yhdistänyt teitä(kään) Samaksi Henkilöksi.. ;P

        .. Laulusta.. Jeps.. Harvalla Se on Puhdasta.. BiisinTekijöillä(kään) se Ei selvästikään Ole.. ;P


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. En ole itse Törmännyt kuin yhteen Serkkuuni.. Enkä usko, että kukaan on Yhdistänyt teitä(kään) Samaksi Henkilöksi.. ;P

        .. Laulusta.. Jeps.. Harvalla Se on Puhdasta.. BiisinTekijöillä(kään) se Ei selvästikään Ole.. ;P

        Tjaa, sä jäit noihin sanoihin kiinni... mä en edes tullut ajatelleeks oikein niitä!
        Mulle oli vaan tuo svengaava musiikki ja sen tahtiin tehty piirroselokuvan pätkä, syyt miks mä valitsin sen. Vääräksi valinnaksi meni! Käykös tämä... musiikki nimittäin?

        Nyt olen swingersin kuningas ...
        https://www.youtube.com/watch?v=d1vQMIisJuc&list=RDd1vQMIisJuc&index=1


      • trolli kirjoitti:

        Tjaa, sä jäit noihin sanoihin kiinni... mä en edes tullut ajatelleeks oikein niitä!
        Mulle oli vaan tuo svengaava musiikki ja sen tahtiin tehty piirroselokuvan pätkä, syyt miks mä valitsin sen. Vääräksi valinnaksi meni! Käykös tämä... musiikki nimittäin?

        Nyt olen swingersin kuningas ...
        https://www.youtube.com/watch?v=d1vQMIisJuc&list=RDd1vQMIisJuc&index=1

        .. Ei tule Oikeastaan Kuuneltua kauheesti Tän Genren Muzakkia.. Mut.. Kyl tuon Kuunteli.. Ja oli Parempi muutenkin kuin Aikaisempi.. =)


    • .. Kun en Keksi nyt Mittään Muutakaan.. Niin.. ;P

      Kygo, Sandro Cavazza - Happy Now
      https://www.youtube.com/watch?v=0KX5M7DedeI

      .. Niin Laitetaan tää Rallatus.. Vaiks.. Kygo(kin) Syyllistyykin tässä pahasti Tietyn Sanan VäärinKäyttöön.. ;(

    • pitkätukka-68

      Toni on muuten harvinaisen ärsyttävä ihminen. Oikeestaan ei yllättänyt et hän pokas itseään kamalamman (tai itseään vastaavan) naisen.

      • .. Kättä Ilmaan, jos/kun ei itse ole jonkun/joidenkin mielestä Ärsyttävä.. Jos Yksikin Käsi Nousee, niin.. ;D


      • pitkätukka-68
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kättä Ilmaan, jos/kun ei itse ole jonkun/joidenkin mielestä Ärsyttävä.. Jos Yksikin Käsi Nousee, niin.. ;D

        No kuule, olen saanut kuulla olevani ÄrrRRsyttävä. Vettä myllyyn sit vaan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        No kuule, olen saanut kuulla olevani ÄrrRRsyttävä. Vettä myllyyn sit vaan.

        .. Niin?.. ;P


      • trolli

      • trolli kirjoitti:

        Annan esitys lähes kymmenen vuotta sitten...
        tuli taltioitua silloin ja soitettua ain silloin tällöin... kun siltä tuntuu!

        Anna Eriksson - Kuinka voit väittää
        https://www.youtube.com/watch?v=X7B4EQX7C9I&start_radio=1&list=RDX7B4EQX7C9I

        .. Jeps.. Pätee tiettyihin juttuihin.. Tiettyyn Pisteeseen Asti.. Mut.. Ei esim. Narsu-&PsykoMarsujen Persestelyiden&Outoiluiden jne. Aiheuttamiin Juttuihin jne.. ;P


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Pätee tiettyihin juttuihin.. Tiettyyn Pisteeseen Asti.. Mut.. Ei esim. Narsu-&PsykoMarsujen Persestelyiden&Outoiluiden jne. Aiheuttamiin Juttuihin jne.. ;P

        Ei hittolainen, älä nyt ala sinäkin mielensäpahoittajaksi. Mäeilisen päivän jo yhtä katselin ja hiljaiselta hän kuulosti. Oli muuten hiljaa mutt vastas kysyttäessä... sanalla tai parilla!
        Ett siihen nähden sunsta irtosi puhetta, enemmän... mutt ei mitään uutta.

        Laila Kinnunen - Kun Hämärtää
        https://www.youtube.com/watch?v=i66QJrUfmw0&start_radio=1&list=RDi66QJrUfmw0


      • trolli kirjoitti:

        Ei hittolainen, älä nyt ala sinäkin mielensäpahoittajaksi. Mäeilisen päivän jo yhtä katselin ja hiljaiselta hän kuulosti. Oli muuten hiljaa mutt vastas kysyttäessä... sanalla tai parilla!
        Ett siihen nähden sunsta irtosi puhetta, enemmän... mutt ei mitään uutta.

        Laila Kinnunen - Kun Hämärtää
        https://www.youtube.com/watch?v=i66QJrUfmw0&start_radio=1&list=RDi66QJrUfmw0

        .. Kyllä Sä nyt taas Tulkitsit Viärin.. ;P

        .. Esim. Jos/kun on Pieni MaailmanTuskan Tjmv. TunneTila hieman Piällänsä, niin.. Juuh.. Tulkintasi meni Methään.. Ja Oikein Kunnolla.. ;P

        .. Mut joo.. Sellasta Sattuu.. NoHätä.. ;D


    • flowersreally
      • .. Kiitos Samoin.. =)

        .. Tykkäsin.. Herkkää Tulkintaa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kiitos Samoin.. =)

        .. Tykkäsin.. Herkkää Tulkintaa.. ;P

        .. Varsinkin Annalta.. ;P


    • trolli
      • .. Kunhan otat Huomioon TyöTurvallisuuden, niin Antaa Palaa Vuan.. ;D


    • trolli
    • .. JaaHans.. Olikohan Se Tää?.. ;P

      Halsey - Without Me (I.T.L.L)
      https://www.youtube.com/watch?v=gH4a7dzhx7Y

      .. Jonka Botti tai Joku muu Poistatti.. Tieroks sit Vuan, että Tulen Laittamaan Tämän(kin) Karsinaan Just niin monta Kertaa, kuin Tarvis On.. ;D

      • .. Heh.. Joku on Poistattanut täältä Jottain.. Täytynee laittaa Uudestaan, jos/kun muistais vain, että Mikäs se mahtoi olla.. ;D

        .. Mut Joo.. Laitetaan Jotain Kaunista&Herkkää Tänne.. Ja ehkä myös Kuulijoiden.. Kyyneleitä ja jotain muutakin.. Ne(kin) kun Riippuu ihan Kuuntelijan Sielusta&Silmistä.. =`)

        Jesse & Joy - Te Esperé
        https://www.youtube.com/watch?v=4wk5BsOnXvo

        Akustisena
        https://www.youtube.com/watch?v=swPKYpuEAD0

        .. Kaunis ääni ihan Luonnostaan.. Ei tartte Pal Miksailla&Fiksailla.. ;D


      • .. Tän Verran mulle Oli jäänyt Sun Viestistä talteen tuonne PostiLaatikon Puolelle.. ;P

        " Tänään 11.42
        trolli kommentoi vastaustasi keskustelussa Myrkylliset Unelmat.. ;P
        Taitaa kyllä olla mun postaamat musat ja viestit... joku kai trolli jahdissa taas! Naisenergiaa... saattaa ärsyttä"

        .. Se mitä tuosta Aiemmasta Välistä on Poistettu on Pakko olla Mun oma Postaus, koska siitä ei ole PostiLaatikossa mitään merkintää.. Jos/kun Kommentoi oman Kommentin alle tai ketjuun joka on Omalla Rekisteröidyllä nimimerkillä aloitettu, niin siitä ei tule ilmoitusta PostiLaatikkoon.. Vain Muiden Kommenteista tulee.. ;P


      • trolli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tän Verran mulle Oli jäänyt Sun Viestistä talteen tuonne PostiLaatikon Puolelle.. ;P

        " Tänään 11.42
        trolli kommentoi vastaustasi keskustelussa Myrkylliset Unelmat.. ;P
        Taitaa kyllä olla mun postaamat musat ja viestit... joku kai trolli jahdissa taas! Naisenergiaa... saattaa ärsyttä"

        .. Se mitä tuosta Aiemmasta Välistä on Poistettu on Pakko olla Mun oma Postaus, koska siitä ei ole PostiLaatikossa mitään merkintää.. Jos/kun Kommentoi oman Kommentin alle tai ketjuun joka on Omalla Rekisteröidyllä nimimerkillä aloitettu, niin siitä ei tule ilmoitusta PostiLaatikkoon.. Vain Muiden Kommenteista tulee.. ;P

        Tämä oli yks poistetuista... naisenergiaa... saattaa ärsyttää jne.

        Sultans Of Swing (Dire Straits); drum cover by Sina
        https://www.youtube.com/watch?v=yQeC_6bOFqs

        Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!


      • trolli kirjoitti:

        Tämä oli yks poistetuista... naisenergiaa... saattaa ärsyttää jne.

        Sultans Of Swing (Dire Straits); drum cover by Sina
        https://www.youtube.com/watch?v=yQeC_6bOFqs

        Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!

        .. Loistava Veto.. PikkuKeijulta.. =)

        .. Toivotaan, että hänkin Säilyy Mahdollisimman Ehjänä.. Tiäl.. NarsuMarsustanin Kuoppasilla Teillä&Poluilla.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Loistava Veto.. PikkuKeijulta.. =)

        .. Toivotaan, että hänkin Säilyy Mahdollisimman Ehjänä.. Tiäl.. NarsuMarsustanin Kuoppasilla Teillä&Poluilla.. ;P

        .. Ai Niin.. ÖtyäMötyä.. Ja Kauniita UniKuvia.. =)

        .. Mun on Khyl pakko Syörä Viel.. ;D

        .. Perskeles, kun meinas Riisitkin Kärähtää kattilaan, kun kuuntelin tuon PikkuKeijun MusaSointia.. ;D


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai Niin.. ÖtyäMötyä.. Ja Kauniita UniKuvia.. =)

        .. Mun on Khyl pakko Syörä Viel.. ;D

        .. Perskeles, kun meinas Riisitkin Kärähtää kattilaan, kun kuuntelin tuon PikkuKeijun MusaSointia.. ;D

        Huomenta, mä olen menossa nyt nukkumaan, tuli vähän pitkä yö tehtyä... kokki oli sairastunut ja mä tein aamiaisenkin ja soittelin vielä sijaisenkin paikalle. Kakkosen VP-päivä sattui olemaan tänään tietenkin, onneks on kaksi sairaanhoitajaa aamussa hoivalla joista toinen nyt on vuorovastaavana. Millähän nikkellä tämän kirjaus onnistuu... nikkevaras on taas ahkeroinut!

        Capricho Arabe (F. Tárrega) - Alexandra Whittingham
        https://www.youtube.com/watch?v=P7ZLcUYzvnc&list=RDP7ZLcUYzvnc&index=1


      • trollli kirjoitti:

        Huomenta, mä olen menossa nyt nukkumaan, tuli vähän pitkä yö tehtyä... kokki oli sairastunut ja mä tein aamiaisenkin ja soittelin vielä sijaisenkin paikalle. Kakkosen VP-päivä sattui olemaan tänään tietenkin, onneks on kaksi sairaanhoitajaa aamussa hoivalla joista toinen nyt on vuorovastaavana. Millähän nikkellä tämän kirjaus onnistuu... nikkevaras on taas ahkeroinut!

        Capricho Arabe (F. Tárrega) - Alexandra Whittingham
        https://www.youtube.com/watch?v=P7ZLcUYzvnc&list=RDP7ZLcUYzvnc&index=1

        .. Jollain on ollut Sit Taas "Hauskaa".. OveLinaan.. Mut.. Kyllähän noita Älliä Näppikseltä saa VaiksKuinPal.. Siinäpän Rekkailee Sit.. ;D

        .. Laitoin Kuunteluun.. Jatkoja.. Illan.. =)


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jollain on ollut Sit Taas "Hauskaa".. OveLinaan.. Mut.. Kyllähän noita Älliä Näppikseltä saa VaiksKuinPal.. Siinäpän Rekkailee Sit.. ;D

        .. Laitoin Kuunteluun.. Jatkoja.. Illan.. =)

        Heräsin syömään... n.klo 17.00 ja iltavuoro oli töissä, mä olen nukkunut kuin tukki kotonani.
        Työt on hoidettu ja vuorotkin vaihtuneet... porukka hoitanut hommansa kuten pitääkin.
        Tässä reipasta menoa ja meininkiä...

        Les Humphries Singers - Mexico
        https://www.youtube.com/watch?v=wJBe6IUZdT0&list=RDwJBe6IUZdT0&start_radio=1


      • trollli kirjoitti:

        Heräsin syömään... n.klo 17.00 ja iltavuoro oli töissä, mä olen nukkunut kuin tukki kotonani.
        Työt on hoidettu ja vuorotkin vaihtuneet... porukka hoitanut hommansa kuten pitääkin.
        Tässä reipasta menoa ja meininkiä...

        Les Humphries Singers - Mexico
        https://www.youtube.com/watch?v=wJBe6IUZdT0&list=RDwJBe6IUZdT0&start_radio=1

        .. Syömään saa Herätä Kesken Unien(kin).. ;D.. Ja on niitä jotain muitakin juttuja.. Mut.. Muuten NukkumisAika pitää Pyhittää Just Unille.. Jos Varpisti nukuit Tarpeeksi.. Niin.. En anna noottia, jos et mennyt Syömisen Jälkeen Jatkamaan UniaKuvia.. =)


      • jospajos

      • jospajos kirjoitti:

        Tämä lähti tästä taas.

        https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&start_radio=1&list=RD3JWTaaS7LdU

        "Ai, miten herkkä ja kaunis rakkauslaulu! Tiedän minäkin yhden melkein saman veroisen... Whitney Houston - I.."

        .. Tuon verran jäi Postilaatikkoon talteen Tällä Kertaa.. ;D.. Olisin Khyl osannut Veikata Veisun.. =)

        .. "Melkein SamanVeroinen".. Älä Ny.. Viitti.. Ainoa syy miksi en ole tuota itse tänne Ikinä Linkannut on se, että Sä Olet sen linkannut tänne (.. Tai edellisiin ketjuun) jo Aiemmin.. =)

        .. Sopii muutenkin Ketjun Aiheeseen kuin Nenu Piähän.. Koska Valitettavasti NarsuMarsustanin Myrkyllinen Ilma.. Teki hänellekin mitä teki.. Kuin myös Hänen Tyttärelleen.. =`(`'o

        .. Surullisia Juttuja&Asioita tapahtuu ihan Liiaksi.. Tiäl NarsuMarsustanissa.. =(


    • jospajo

      Mä taidan olla jonkun ihon alla lujasti... monta viestiä on häipynyt taivaan tuuliin.
      Hyvää yötä ja kauniit unet!

      • .. Linkitysten ja VierasPeräisiä Sanoja Sisältävien kommenttien Poiston takana voi olla Toisinaan myös Botti ja varmasti onkin.. Mutta Botin PoistoLogiikasta en ole vieläkään päässyt Khyl Selville.. Silloin en usko, että on Botti Poistajana, jos&kun Sama Linkki on samalla nimikkeellä saanut olla rauhassa (Eikä sitä ole Poistettu Vieläkään..) jossain toisessa kommentissa.. Ja Kommentin Rakenne on muutenkin Vastaava jne.. ;P

        .. Mut Joo.. ÖitMöit.. Ja Kauniita UniKuvia.. =)


      • trollli

      • trollli kirjoitti:

        Lohduttavaa kuunnella... panee ajattelemaan, ainakin minut ett kaikk on just kohdallaan...

        Ronan Keating - When You Say Nothing At All
        https://www.youtube.com/watch?v=tsbkk4SZAqA&list=RDm_uWS6K-VF8&index=9

        Päivänjatkoja sinnekin päin...

        .. Musakki On Ystämme.. Nyt&IänKaikkisesti.. Aamen.. =)

        .. Ja IllanJatkoja.. Ny Suihkuun.. ;P



      • trollli

      • Mariaaaaaaaaaa


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kaik.. Riippuu ihan Siit.. Mist Roikkuu.. Haaveissakin.. ;P

        Jep, millaiset itse kullakin... ymmärrän kyllä ettei; Men Going Their Own Way...
        Ei oikein ole samaa ajatusta ajaava taho, mutt mä puhuinkin vain omista toiveistani ja siitä ett löytäisin kumppanin ihan oikeesti... IRL;ssä.

        Photograph - Ed Sheeran
        https://www.youtube.com/watch?v=qgmXPCX4VzU&start_radio=1&list=RDqgmXPCX4VzU

        Hyvää yötä, nukkukaa kaikki hyvin ... parempaa huomista!


      • trollli kirjoitti:

        Jep, millaiset itse kullakin... ymmärrän kyllä ettei; Men Going Their Own Way...
        Ei oikein ole samaa ajatusta ajaava taho, mutt mä puhuinkin vain omista toiveistani ja siitä ett löytäisin kumppanin ihan oikeesti... IRL;ssä.

        Photograph - Ed Sheeran
        https://www.youtube.com/watch?v=qgmXPCX4VzU&start_radio=1&list=RDqgmXPCX4VzU

        Hyvää yötä, nukkukaa kaikki hyvin ... parempaa huomista!

        .. Oletkos Sä PalkoKasvin Metästys Reissulla?.. ;(

        .. Äläs Kuule Yhtään Yritä Päättää&Sanella Mun Puolesta Yhtään Mittään.. Varsinkaan Tuollaisella Tyylillä&Asenteella.. Paikkaansa PitäMättömän Sanoman Kera.. ;P

        .. Ei Mun(kaan) "Kirves" missään Kaivossa Ole.. Vaikka onkin Aikast Hyvin Paketoitu&Haurattu.. Kyllä se Tallessa Pyssyy.. Ja Tarvittaessa Löytyy.. Jos jotain Sopivaa.. Aitoa&Oikeaa Kohral Ossuu.. Että Tierä Sä(kin) Se!!!.. ;D


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Oletkos Sä PalkoKasvin Metästys Reissulla?.. ;(

        .. Äläs Kuule Yhtään Yritä Päättää&Sanella Mun Puolesta Yhtään Mittään.. Varsinkaan Tuollaisella Tyylillä&Asenteella.. Paikkaansa PitäMättömän Sanoman Kera.. ;P

        .. Ei Mun(kaan) "Kirves" missään Kaivossa Ole.. Vaikka onkin Aikast Hyvin Paketoitu&Haurattu.. Kyllä se Tallessa Pyssyy.. Ja Tarvittaessa Löytyy.. Jos jotain Sopivaa.. Aitoa&Oikeaa Kohral Ossuu.. Että Tierä Sä(kin) Se!!!.. ;D

        Mitäh? Mä putosin nyt kärryiltä! Ainoastaan postasin sulle musaa jota olen nyt jonkin aikaa kuunnellut. Sheeran biiseissä on nyt jotain sanomaa, niissä on ajatusta elämästä mukana. Eikä pelkää kolmen - neljän sanan toistoa. Ne herättää ajatuksia, joskus kipeitäkin toisissa ihmisissä!

        Ollaan kuunneltu flikkojen kanssa näitä, joskus soitettu ihan ruokalassakin taustamusiikkina. Kuuntelee kuka kuuntelee, ja osa mummuista ei edes ymmärrä sanoja vaikka ne kuulisivatkin, mutt sävelet he kuulee kuitenkin, ja äänen sävystä tajuavat kaipauksen; eli koskettavaa musaa!

        Munsta sä vähättelit edellistä biisiä...Perfect .....-" Kaik.. Riippuu ihan Siit.. Mist Roikkuu.. Haaveissakin.. ;P"
        Niin postasin sulle lisää samaa tuotantoa... ja sitä kyllä riittää, enemmän kuin pari hyvää biisiä!
        ".. Oletkos Sä PalkoKasvin Metästys Reissulla?.. ;( "
        No en taatusti ole! Miks olisin... tossa edellä on nyt sulle vähän selitystä, miks mä niitä postasin:
        Ne ovat kerrassaan nasevia ja kantaa ottavia; yksinkertaisuudessaankin rehellisiä!

        Culture Code - Make Me Move
        https://www.youtube.com/watch?v=vBGiFtb8Rpw&list=RDvBGiFtb8Rpw&index=

        "Voinko saada minut liikuttamaan ...Sinä, voisit saada minut liikuttamaan "
        - Voisitko liikuttaa mua ymmärtämään tätä sanoitusta, kaikkine taivaan värityksineen....jne.
        Suoraan sanottuna ... mä olen niin yksinkertainen; etten tajua näitä energioita!


      • trollli kirjoitti:

        Mitäh? Mä putosin nyt kärryiltä! Ainoastaan postasin sulle musaa jota olen nyt jonkin aikaa kuunnellut. Sheeran biiseissä on nyt jotain sanomaa, niissä on ajatusta elämästä mukana. Eikä pelkää kolmen - neljän sanan toistoa. Ne herättää ajatuksia, joskus kipeitäkin toisissa ihmisissä!

        Ollaan kuunneltu flikkojen kanssa näitä, joskus soitettu ihan ruokalassakin taustamusiikkina. Kuuntelee kuka kuuntelee, ja osa mummuista ei edes ymmärrä sanoja vaikka ne kuulisivatkin, mutt sävelet he kuulee kuitenkin, ja äänen sävystä tajuavat kaipauksen; eli koskettavaa musaa!

        Munsta sä vähättelit edellistä biisiä...Perfect .....-" Kaik.. Riippuu ihan Siit.. Mist Roikkuu.. Haaveissakin.. ;P"
        Niin postasin sulle lisää samaa tuotantoa... ja sitä kyllä riittää, enemmän kuin pari hyvää biisiä!
        ".. Oletkos Sä PalkoKasvin Metästys Reissulla?.. ;( "
        No en taatusti ole! Miks olisin... tossa edellä on nyt sulle vähän selitystä, miks mä niitä postasin:
        Ne ovat kerrassaan nasevia ja kantaa ottavia; yksinkertaisuudessaankin rehellisiä!

        Culture Code - Make Me Move
        https://www.youtube.com/watch?v=vBGiFtb8Rpw&list=RDvBGiFtb8Rpw&index=

        "Voinko saada minut liikuttamaan ...Sinä, voisit saada minut liikuttamaan "
        - Voisitko liikuttaa mua ymmärtämään tätä sanoitusta, kaikkine taivaan värityksineen....jne.
        Suoraan sanottuna ... mä olen niin yksinkertainen; etten tajua näitä energioita!

        .. Meinasin Itse käyttää Ensimmäistä Lausettasi Aiemmin.. ;D

        .. Nyt Lopetetaan Olettelut ja Toisen Suuhun Sanojen jne. Työntäminen Yms. Touhuilu.. En jaksa Nyt(kään) Sellaista.. En.. ;P


    • trollli

      Turvallisimmilla vesillä; klassinen kaunis instrumenttaali esitys... vaikkakin väärästä vuodenajasta!

      Chopin - Spring Waltz
      https://www.youtube.com/watch?v=EFJ7kDva7JE&list=RDmmCnQDUSO4I&index=2

      Illanjatkoja sinnekin... mulla soi tänään Emon kanssa klassiset kun Faija on ulkona Pojun kanssa.

      Mulla on vielä koiran siistiminen tänään... koiran karvat ja alusvillat takkuiset persuksissa, tassut polviin asti kuran tahrimat, silleen.. ett sen kyllä vaaleista karvoista näkee tasaiseks liaksi, savenharmaat, eikä kiiltoa jalkojen karvoituksessa, kuten muualla turkissa!

      • .. Toivottavasti Sulla on hyvät Pesu&HoitoTilat.. Ettei homma käy liian Tuskaiseksi Kummallekaan.. ;P

        .. Lumiset ja/tai Kuivat kelit auttais varmaan edes hieman.. Toivotaan, että Kura&LoskaKelit jäis mahdollisimman VähäiSiks.. Pahoin kyllä Pelkään.. KopKopKop.. ;P


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Toivottavasti Sulla on hyvät Pesu&HoitoTilat.. Ettei homma käy liian Tuskaiseksi Kummallekaan.. ;P

        .. Lumiset ja/tai Kuivat kelit auttais varmaan edes hieman.. Toivotaan, että Kura&LoskaKelit jäis mahdollisimman VähäiSiks.. Pahoin kyllä Pelkään.. KopKopKop.. ;P

        Asunnon kylpyhuone; 3x2.20 m eli pienen huoneen kokoinen tila, oli entinen vaatehuone. Tehtiin (luvalla) muutostyöt silloin remppavaiheessa ja rakennutin puusepällä puusta vaatekaapit suurenpaan makkariin koko seinälle.
        Eteisen seinälle tuli myös kaapistot, jotka kavensivat eteisen lähes pitkäksi käytäväksi, mutt nyt tämä on toimiva asunto meille kaikille kolmelle ihmiselle ja koirallekin. Kylppäri käy myös nyt invavessasta, kun tilaa on tarpeeksi.

        Mulla oli vain uimapuku päällä, kun kun pesin koiran jalat ja vatsan alustan. Oven edessä sen iso vanha froteepyyhe, Poju makas sen päällä kun mä siivosin kylppärin lattian. Otin itsekin pikasuihkun, koska se ravisteli kahdesti kuravedet mun päälleni, ihan vahingossa. (muka!)
        Nyt se on kuivattu... ja takut harjattu sekä kammattu auki, näyttää taas ihan huoliteltulta piskiltä, kyllä sitä kelpaa taas vaikka esitellä kenelle tahansa.

        Pojulla vaan on hieman arat värit, näkyy lika hyvin sen vaaleissa karvoituksen osissa, vaikka se on monivärinen (monta eri harmaan sävyä ja valkoista ihan pikkasen mustia karvoja joukossa ja ruskeitakin )
        Niin se vaaleus koirassa; oli juuri se mihin mä siinä pennussa ihastuin, erin värinen kuin yleensä lapinkoirat. Domino värityksestä puhuvat, mutt ei ihan tyypillisestä. Turkin tummat alueet ovat pikemminkin sekakarvaiset, harmahtavat ja pikkasen mustia joukossa muutamia ruskehtaviakin vielä lisänä ...korvissa ainakin ne huomaa.

        Sillä kyllä on viralliset sukupaperit olemassa, mutt aivan ihanalle sekarotuiselle se näyttää, vieraan silmissä. Ihan sama koska en mä sitä näyttelyissä käytä, kyllä se on ihan puhtaasti seurakoira... ja seuraan se myös aina pyrkii, ihmisen lähelle ja kaikkeen mahdolliseen mukaan, paitsi veneilyä se aluuksi pelkäsi... siis veneeseen menoa ja veneen keinuntaa aallokossa.

        Se arkuus on hävinnyt jo aikoja sitten, ainoa huoli on se ettei se hyppää maihin ja mene tekemään tuttavuutta vieraiden ihmisten kanssa, kaikki eivät pidä koirista ja toiset jopa pelkää koiria: Ei ole suotavaa käytöstä siltä, tehdä tuttavuutta ihan oma-aloitteellisuuttaan, mutt kyllä se senkin vielä oppii... ajan kanssa. Uimaan se ei omaloisuuttaan mene, mutt kaikki kuraprunnit se kyllä käy läpi... taatusti, kuten pojilla on tapana!

        Jos mä olen uimassa itse... saan sen jo houkuteltua uimaan kanssani, mutt kun mä olen nousemassa vedestä rannalle, on koira ennen mua siellä maalla. Eiköhän tuossa ole tarpeeksi koirasta kerrottu... yhtään kuvaa en netistä löytänyt, joka vastaisi Pojun ulkonäköä... mutt on niitä varmaan kennelien sivustoilla lisää kuvia.
        Hyvää yötä, huomenna on jälleen työpäivä.


    • trollli
      • Eieiei!

        Kappale on todella kaunis, ja sen nimi on "El Silencio de Beethoven", suomeksi siis Beethovenin hiljaisuus.

        Kyseessä on kuitenkin meksikolaisen Ernesto Cortázarin sävellys.


      • .. Et Sä Sitä Tiennyt.. Itsekään.. Katoit Kommenteista (ensimmäisen näkyvän kommentin.. ;D) ja/tai Biisin TieRoist.. Että Älä yhtään yritä Päteä Siinä.. Tierä Sä Se!!!.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Et Sä Sitä Tiennyt.. Itsekään.. Katoit Kommenteista (ensimmäisen näkyvän kommentin.. ;D) ja/tai Biisin TieRoist.. Että Älä yhtään yritä Päteä Siinä.. Tierä Sä Se!!!.. ;D

        Lässynlässynläpätilää.

        Ei noilla tiedoilla ole vaikutusta itse musiikilliseen nautintoon, mutta ne on ihan hyvä tietää jos joskus juttelee livessä musiikista ja nimeää suosikkikappaleekseen sellaisen jonka säveltäjä menee vähän huti.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Lässynlässynläpätilää.

        Ei noilla tiedoilla ole vaikutusta itse musiikilliseen nautintoon, mutta ne on ihan hyvä tietää jos joskus juttelee livessä musiikista ja nimeää suosikkikappaleekseen sellaisen jonka säveltäjä menee vähän huti.

        .. Ota Se PalkoKasvi HenKitysElimestäs Pois.. Ja Tierä Sä Edelleen Se!!!.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ota Se PalkoKasvi HenKitysElimestäs Pois.. Ja Tierä Sä Edelleen Se!!!.. ;D

        Kiss my ass.


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Kiss my ass.

        .. Mees Ny Siit.. Senkin HomppeliPomppeli.. ;P

        .. Juuri Tuollaisia jotkut HomppeliPomppelit Aina On.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mees Ny Siit.. Senkin HomppeliPomppeli.. ;P

        .. Juuri Tuollaisia jotkut HomppeliPomppelit Aina On.. ;D

        En ole aina tällainen, mutta nyt olen.


      • trollli
        Palstis kirjoitti:

        Eieiei!

        Kappale on todella kaunis, ja sen nimi on "El Silencio de Beethoven", suomeksi siis Beethovenin hiljaisuus.

        Kyseessä on kuitenkin meksikolaisen Ernesto Cortázarin sävellys.

        Kiitti, kun kerroit, mä olen aina pitänyt tätä Beethovenin tuotantoon kuuluvana, löysin sen itse netistä ja tykkään vietävästi tästä sävellyksestä. Mä kyllä tarkistan vielä tuon antamasi tiedon peräisyyden, jotenkin luottamus sinuun kun on kyseenalainen.

        Vaikka olisit oikeassa; Se tieto ei sävellystä miksikään mun arvoasteikollani muuta, kaunis on!
        Mulle ei yleensäkään merkitse se asia; kuka sen on tehnyt... Jos mä pidän jostakin asiasta, niin sitt mä yksinkertaisesti vaan pidän siitä.
        Asia koskee lähes kaikkea elämässäni ja ainakin musiikkia ja maalauksia ja paljon muutaakin aluetta elämässäni. Mutt ihan asiapohjalta oli hyvä saada palautetta tuosta sävellyksestä,
        ehkä olen jatkossa tarkkaavaisempi, jottei tule toisille turhaa närää keskenään, mun mokasta!


      • LudvigXIV kirjoitti:

        En ole aina tällainen, mutta nyt olen.

        .. Nii Varmaa.. Juuh.. Välillä Näyttelet Heteroa.. ;D


    • trollli
      • .. Olipas Se Hyvä.. Kiits.. =)

        .. Tytöt.. Ja Naiset.. ;D


    • Trollli
    • trollli

      Missä sä Muikkune haahuilet? Eipä ole tänään näkynyt... oon käynyt palstalla tänään aina kun olen vähänkin joutanut, mutt virallisesti olin töissä viiteen asti... siis klo.17.00 ja nyt on soppakulho nenäni edessä, kesäkeittoa ja juusto sämpylä! Kun olen syönyt ja vienyt kuppini tiskiin, käyn vielä kaappaamassa Emon mukaani kotiin.

      Otan valmiit evässämpylät mukaani, iltamyöhäiselle, koska mä en ehtinyt käydä tänään ruokakaupassa! Näyttää meillä jääkaapissa olevan tilaa lähes kaikelle mahdolliselle, mitä aina pitäisi siellä varmuudeks olla, ainakin hiukan. Nyt ovat juurekset loppu, vihannekset loppu, ei ole juustoja eikä mitään leikkelettä, aamulla syötin viimeiset 2 siivua paahtokinkkua Pojulle.(reunoista jo kuivuneita, kun olivat, korkeintaan kotipizzaan oisivat kelvanneet)

      Hedelmistä ei ole tietoakaan... munia jäi aamulla vain 4kpl ja yks 2dl kuohukerma, noilla ei paljon juhlita... pakasteesta kyll löytyy kalaa ja raakaa lihaa jonkin verran, sekä marjoja. Huomenna mun on käytävä kaupassa, tekemässä muutaman päivän kattavat ostokset. Tiistaina kuitenkin on kaupungilla käytävä asioimassa niin silloin voin taas täydentää ruokakomeroa ja jääkaappia.
      Tules esiin sieltä piilostasi...

      Johanna Kurkela ~ Valoihminen
      https://www.youtube.com/watch?v=R_e6aP7aylA&start_radio=1&list=RDR_e6aP7aylA

      • .. Miten Niin.. Muka Haahuilen.. Ja MiksMuka.. MunMuka.. Täytyis tulla Täältä PuuKamun Lehtien Suojasta Esiin?.. ;(

        .. Olen mä Välillä Lueskellut.. Ja jopa Kommentoinut.. Ja JopaJopa tehnyt Ketjunkin.. JopaJopaJopa TänäänKinKin.. ;D

        *Näyttäytyy.. Koska on.. Niin Kiltti.. Ja Kaikkee.. Tai Ainaskin Jotain.. Kaikkee..*.. =)


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miten Niin.. Muka Haahuilen.. Ja MiksMuka.. MunMuka.. Täytyis tulla Täältä PuuKamun Lehtien Suojasta Esiin?.. ;(

        .. Olen mä Välillä Lueskellut.. Ja jopa Kommentoinut.. Ja JopaJopa tehnyt Ketjunkin.. JopaJopaJopa TänäänKinKin.. ;D

        *Näyttäytyy.. Koska on.. Niin Kiltti.. Ja Kaikkee.. Tai Ainaskin Jotain.. Kaikkee..*.. =)

        Siis sä seikkailet täällä toisellakin nikkellä... kaikki? Just ... joo, olihan se odotettavissa, ett mä hölmöilin taas!
        Jaahast! Ettäs kehtaat vedättää... nyt kyllä purisin pikku-Myyn hampaani sun nilkkaasi kipeesti!

        Johanna Kurkela - Oothan tässä vielä huomenna
        https://www.youtube.com/watch?v=PeJAZE721OI


      • trollli kirjoitti:

        Siis sä seikkailet täällä toisellakin nikkellä... kaikki? Just ... joo, olihan se odotettavissa, ett mä hölmöilin taas!
        Jaahast! Ettäs kehtaat vedättää... nyt kyllä purisin pikku-Myyn hampaani sun nilkkaasi kipeesti!

        Johanna Kurkela - Oothan tässä vielä huomenna
        https://www.youtube.com/watch?v=PeJAZE721OI

        .. Mitäs Sä nyt Oikein Sekoilet?.. ;D

        .. Tähänkin ketjuun olin kommentoinut ihan tällä nimimerkillä jo aiemmin, niin kuin muutamaan muuhunkin ketjuun.. Ja siihen mun tekemään TämänPäiväiseen aloitukseenkin olit näemmä itsekin kommentoinut.. Aloitukset olen pyrkinyt Tekemään PääSääntöisesti näin, kuin TämänKin ketjun.. "Puskista", mutta Tunnistetusti.. Eli niin, ettei joka kommentista tule mun ViestiLootaan Ilmoitusta.. ;P


      • trollli

        Jaa, no joo näköjään, Pertsalle olet vastannut! (ja sitä sitt ei lasketa mikskään, miinustettu!)
        Just ja Muikkune puskasta perskules, musaketjun aloitus... luulin kyllä oikeestaan puskaks; joka valehteli olevansa sä! Kuten hetki sitten totesinkin..."Just ... joo, olihan se odotettavissa, ett mä hölmöilin taas!" Oli vaan vähän etuajassa, toteamukseni! Silleen että...

        Chopin - Waltz Op. 64 No. 2 (Rubinstein)
        https://www.youtube.com/watch?v=hOcryGEw1NY&list=RDmmCnQDUSO4I&index=26

        No, mä menen tästä nurkkaan häpeemään itteäni!


      • trollli kirjoitti:

        Jaa, no joo näköjään, Pertsalle olet vastannut! (ja sitä sitt ei lasketa mikskään, miinustettu!)
        Just ja Muikkune puskasta perskules, musaketjun aloitus... luulin kyllä oikeestaan puskaks; joka valehteli olevansa sä! Kuten hetki sitten totesinkin..."Just ... joo, olihan se odotettavissa, ett mä hölmöilin taas!" Oli vaan vähän etuajassa, toteamukseni! Silleen että...

        Chopin - Waltz Op. 64 No. 2 (Rubinstein)
        https://www.youtube.com/watch?v=hOcryGEw1NY&list=RDmmCnQDUSO4I&index=26

        No, mä menen tästä nurkkaan häpeemään itteäni!

        .. Sietääkin Hävetä.. ;(

        .. Eikä Sitten Kurkita.. Siel.. Nurkasa.. ;D



      • .. Pieni Keinahtelu Hetki.. ;P

        Kris Kross Amsterdam x The Boy Next Door - Whenever (feat. Conor Maynard)
        https://www.youtube.com/watch?v=AscSC2Gw0Yg

        .. Tännekin.. Luultavasti PoistoBotilla Menee PalkoKasvi Jäähdyttimen Tuulettimeen Nimekkeestä.. Mut.. Laitetaan sit Uudestaan.. Muokatulla Nimekkeellä.. ;D


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Pieni Keinahtelu Hetki.. ;P

        Kris Kross Amsterdam x The Boy Next Door - Whenever (feat. Conor Maynard)
        https://www.youtube.com/watch?v=AscSC2Gw0Yg

        .. Tännekin.. Luultavasti PoistoBotilla Menee PalkoKasvi Jäähdyttimen Tuulettimeen Nimekkeestä.. Mut.. Laitetaan sit Uudestaan.. Muokatulla Nimekkeellä.. ;D

        Instrumentaali musisointia ja Lenny tosiaan osaa puhaltaa... mä tykkään!

        No man no cry - Jimmy Sax
        https://www.youtube.com/watch?v=89_KXT5ztTU&start_radio=1&list=RD89_KXT5ztTU


      • trollli kirjoitti:

        Instrumentaali musisointia ja Lenny tosiaan osaa puhaltaa... mä tykkään!

        No man no cry - Jimmy Sax
        https://www.youtube.com/watch?v=89_KXT5ztTU&start_radio=1&list=RD89_KXT5ztTU

        .. Eks Toi Oo Jimmy?.. Noh.. Mitä Väliä.. Ei Nimi MusaSointiakaan Pahenna.. ;P

        .. Rallatuskin on Näemmä Pysynyt Karsinassa Pitkästä Nimekkeestä HuoliMatta.. ;P

        ..*..Raapustaa Rastin Puuhun.. VaroVasti..*.. ;D


      • trollli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eks Toi Oo Jimmy?.. Noh.. Mitä Väliä.. Ei Nimi MusaSointiakaan Pahenna.. ;P

        .. Rallatuskin on Näemmä Pysynyt Karsinassa Pitkästä Nimekkeestä HuoliMatta.. ;P

        ..*..Raapustaa Rastin Puuhun.. VaroVasti..*.. ;D

        Näpit irti sen puun kyljestä, ett sä tykkäis itsekkään ett sun ihoas kraaputettaisiin.
        Kuolleista puunrungoista on tehty sellua ja sellusta paperia... kirjuittele paprule tai nettiin, mutt jätä pystyssä olevat elävät puut rauhaan.
        Musiikki ja rytmi, sykkiii... vanhempaa musaa kuin mä, mutt toimii yhä... ainakin siivotessa!

        Laura Branigan - Self Control - All Night Fuji
        https://www.youtube.com/watch?v=gm5F1-kfaJ8&list=RDgm5F1-kfaJ8&start_radio=1

        Hyvää yötä... ja kiitos!


      • trollli kirjoitti:

        Näpit irti sen puun kyljestä, ett sä tykkäis itsekkään ett sun ihoas kraaputettaisiin.
        Kuolleista puunrungoista on tehty sellua ja sellusta paperia... kirjuittele paprule tai nettiin, mutt jätä pystyssä olevat elävät puut rauhaan.
        Musiikki ja rytmi, sykkiii... vanhempaa musaa kuin mä, mutt toimii yhä... ainakin siivotessa!

        Laura Branigan - Self Control - All Night Fuji
        https://www.youtube.com/watch?v=gm5F1-kfaJ8&list=RDgm5F1-kfaJ8&start_radio=1

        Hyvää yötä... ja kiitos!

        .. Kysyin ja Sain Khyl ihan Luvan.. VaroVaroVasti Raapustaa.. ;P

        .. Mun Pitäis Lähtee HappiHaukal.. Kuuntelen Khyl Varmaan Myöhemmin.. ;P

        .. ÖitMöit.. Ja Kauneit.. Unei.. =)


    • trollli
    • trollli
    • trollli
    • HerrTroll
      • .. JaaHans.. Tiäl On taas Käynyt Varkaita.. Noh.. Pitänee Muistella hetki, että Mitä täältä on Taas Varastettu.. Ja Laittaa Se/Ne.. Uurestaan.. ;D

        .. Ammutaan Sitten Kovilla.. ;P

        Carolina Ross - Engañándome
        https://www.youtube.com/watch?v=g0jqYzsaJW8

        .. Suoraan Sieluun.. =`)

        Ps. Tarkka Käännös Espanjasta Lontoon Murteelle tai SuoMaanMurteelle Ois Kiva.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JaaHans.. Tiäl On taas Käynyt Varkaita.. Noh.. Pitänee Muistella hetki, että Mitä täältä on Taas Varastettu.. Ja Laittaa Se/Ne.. Uurestaan.. ;D

        .. Ammutaan Sitten Kovilla.. ;P

        Carolina Ross - Engañándome
        https://www.youtube.com/watch?v=g0jqYzsaJW8

        .. Suoraan Sieluun.. =`)

        Ps. Tarkka Käännös Espanjasta Lontoon Murteelle tai SuoMaanMurteelle Ois Kiva.. =)

        .. Tää Tais Olla Ainakin Poistettu.. ;P

        A.L - T.M.I.O
        https://www.youtube.com/watch?v=y22z9VgvTJQ

        .. Laitetaan Takas Karsinaan.. Ja UurestaanUurestaan.. Jos.. ;D


      • .. Testataan saadaanko tää Rallatus.. ;P

        DJ Antoine - La Vie En Rose
        https://www.youtube.com/watch?v=OzYW_VzGleQ

        .. Pysymään tässä Ketjussa ihan näin, kun toisessa ketjussa meni poistoon.. Nimeke Lyhennettynäkin.. Syystä tai Toisesta.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Testataan saadaanko tää Rallatus.. ;P

        DJ Antoine - La Vie En Rose
        https://www.youtube.com/watch?v=OzYW_VzGleQ

        .. Pysymään tässä Ketjussa ihan näin, kun toisessa ketjussa meni poistoon.. Nimeke Lyhennettynäkin.. Syystä tai Toisesta.. ;P

        .. "Tais" siis Poistattelija olla Taas ViikonLoppuna Liikenteessä.. =)

        benny blanco, Calvin Harris - I Found You
        https://www.youtube.com/watch?v=eMhfK8B4-8U

        .. Jotain Kevyttä Rallatusta.. Noston Kylkeen.. ;P




      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja Se Bonus Veisu.. Viel Erikseen, että Saa Poistattelija Enemmän Poistatettavaa.. ;D

        https://www.youtube.com/watch?v=3ZmHuE0S7Dg

        .. Huvinsa Kullakin.. =)

        .. Heh.. Taitaa Poistattelijaa Hieman Ottaa Kaaliin, kun Ei päässyt Poistattelemaan Tuota Veisua sillä Varjolla, että "Sisältää VierasKielistä Tekstiä".. "Alkaa" meinaa hieman Tuntua siltä, että Jo(t)ku(t) Poistattelija(t) käyttävät sitä PorsaanReikää Poistattelu Persestelyissään.. ;P

        T.P.G - R.t.S
        https://www.youtube.com/watch?v=5cINJwaAn4Y

        .. Laitetaan Tääkin Uurestaan.. Jos Mode(t) Lähtee sille Linjalle, että VierasKieliset sanat Lyhennettynäkin voidaan Poistaa Poistattelijoiden Toimesta, niin.. Haloooooooo.. ;D

        .. On Meinaa jopa Sellaisiakin Aikaisemmin Poistatettu.. ;(



    • trollli
      • .. Voi HitsinHitsi.. Olen yrittänyt parhaani mukaan viettää.. EnVietäJouluaJoulua.. Yritin selvitä myös mahdollisimman vähin Joulun Toivotuksin.. ;D

        .. Jos&Kun nyt Taidat olla Kovin Joulu Immeinen.. Niin.. Erittäin Hyvää Joulun Aikaa.. Sinulle.. =)



      • .. Onpas taas Päivä, kun ei tunnu oikeen Mikään Veisu Iskevän oikein Kunnolla.. ;D

        John Legend & Lindsey Stirling - All Of Me
        https://www.youtube.com/watch?v=xwsYvBYZcx4

        .. Mut joo.. Laitetaan sit Vaiks toi NostoVeiksuks.. On jo Linkitetty Tänne.. Mut ei TätVersioo.. =)


      • Mariaaaaaaaaaaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Onpas taas Päivä, kun ei tunnu oikeen Mikään Veisu Iskevän oikein Kunnolla.. ;D

        John Legend & Lindsey Stirling - All Of Me
        https://www.youtube.com/watch?v=xwsYvBYZcx4

        .. Mut joo.. Laitetaan sit Vaiks toi NostoVeiksuks.. On jo Linkitetty Tänne.. Mut ei TätVersioo.. =)

        Olen netissä huomisesta alkaen vaan sen verran, että maksan laskut. Hyvää uutta vuotta, ja muutenkin kaikkea hyvää elämääsi.


      • Mariaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Olen netissä huomisesta alkaen vaan sen verran, että maksan laskut. Hyvää uutta vuotta, ja muutenkin kaikkea hyvää elämääsi.

        .. Hyvää UuttaVuotta myös Sinulle.. Ja Kaikkee Hyvää.. Aivan Kauheesti.. Ja.. Ihan Oikeesti.. =)


    • trollli

      Mulla on hetki aikaa, ennen kuin vieraat alkaa saapumaan UudenVuoden valvojaisiimme juhlimaan.
      Haluan nyt kiittää sua näistä muutamista vuosista, ja ajasta jota olet jaksanut kanssani viettää sekä kuunnella ruikutuksiani... milloin mistäkin asiasta! Olet ollut mulle hyvä virtuaali ystävä, tällä hiekkalaatikolla.

      Aikansa kutakin ja koska siitä rekkaantumista alkaa nyt tulla vissiin tosi, niin tulin vielä; kun ehtii sanomaan sulle hyvästit. Pidä itsestäsi huolta ja kaikkea hyvää sulle vuodelle2019... sekä elämääsi siitä eteenpäinkin. Se on minunkin aika jo jatkaa matkaani IRL:ssä eteenpäin, menneet on menneitä ja tulevaisuus edessä... millainen; sitä ei tiedä kukaan, mutt tällä hetkellä kaikki näyttää hyvältä!

      Scorpions - Wind of Change (Live HD) Legendado em PT- BR
      https://www.youtube.com/watch?v=KSLUBIXH0L0&list=RDKSLUBIXH0L0&start_radio=1

      • .. EipKestä.. ;D

        .. Kaikkea Hyvää myös Sinulle.. UutenaVuotena, kuin Myös Tulevina Vuosina.. Muist Ite Kans Pittää Ittestäs TodHyvää Huolta.. Ja Ne MöröKöllit Loitolla.. =)

        .. Jos Et.. Niin.. AiJaiJai.. Sitten Saat Kyllä Sellaset SatiKutit.. Että Tierät Kans Saanees.. ;D

        .. Hyvää&Hauskaa UudenVuodenViettoa Sinne.. =)



      • .. Wow.. Nyt Jäi Poistattelija kiinni.. Lähti meinaa tän Päivän Veisu, kuin myös Toiseen Kertaan Laitettu Veisu (lyhennetyllä nimikkeellä), joka tais ehtiä olemaan Yli VuoroKauden Ketjussa.. Se ei mene Khyl millään Tavalla PoistoBotin Piikkiin.. VoeVeljet.. ;D

        https://www.youtube.com/watch?v=eNt78mQJavY

        .. Poistattelijalle Lissää Murkinaa.. Samaa ja Ilman NimeKettä.. Katotaan miten Meitin Käy.. =)


    • .. Kait sitä Yhren Veisun Verran.. ;P

      Bryan Adams - P.F.M
      https://www.youtube.com/watch?v=7x8wPt8xarE

      .. Voi laittaa taas TälläistäKin.. =).. Poistattelijalle ja YlläPirol Tieroks.. Nimeä Ei Pitäis Laskea "UlkoMaanKieleks".. Että Tietäkööt YlläPitoKin Sen!!!.. ;D




    • .. Oho.. Unohdin Lyhennetyn Nimekkeen tuohon Aikaisempaan.. Uus Yrkkä heti Putkeen.. ;D

      ".. Sitten Kokonaan Ilman Nimekettä Sama.. ;D

      https://www.youtube.com/watch?v=vtq628r4Pmc

      ".. Jos Botti tai Poistattelija Poistaa, niin.. UuRestaan sit Vuan.. ;D"

      .. Jos vaikka menis Tällä kertaa Siihen.. Putkeen.. ;D









      • .. Simmujen PesuJärjestelmän YlisPesuTilan VälttäMiSeksi.. ;D

        t.o.p - Chlorine
        https://www.youtube.com/watch?v=eJnQBXmZ7Ek

        .. Laitetaan.. Välil.. Jottain Muuta.. Ja Säädetään "hieman" TunneTilaSäädintä toiseen Suuntaan.. ;D


      • .. Testaillaan ja Kokkeillaan Pysyiskö TämäKin.. ;P

        Camila - Te Confieso
        https://www.youtube.com/watch?v=A5ibBIMadjc

        .. Lyhykäisen nimikkeen kera Karsinassa.. Laitetaan sit uudestaan tai toinen Veisu, jos ei Pysy.. =)


      • .. Laitetaan Bonuksena TääKin Rallatus nyt TänneKin.. ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=-aC_TSkGvPw

        .. Ei täysin Iske nyt, mutta.. Nyt ei iske kunnolla taas oikein Mikkään.. Joten.. Annetaan sille kuiteskin Mahrollisuus.. ;D


      • .. Väsy.. On.. Niin.. ;P

        Lauv, Troye Sivan - i'm so tired..
        https://www.youtube.com/watch?v=Z62OkNdELlM

        .. Mennään Tällä.. Sit.. ;D









      • .. Tupla LannoiTuksella.. ;D

        Martin Garrix - No Sleep
        https://www.youtube.com/watch?v=p0ngPUrPNYk

        .. Aurinkoa viel Piäl.. Niin.. Khyl se Varmaan Siit.. Sit Taas.. =)


    • flowersreally
      • .. Olikohan Toivotuksen ja Hienon Veisun takana Aito Kukkanen?.. ;P

        P!nk - Walk Me Home
        https://www.youtube.com/watch?v=LQMBlFSu2QU

        .. Oli tai Ei.. Niin.. Kiitoksia Veisusta ja Mukavaa&Aurinkoista Lauantai Päivän Jatkoa.. Sinne.. Jonnekin.. =)


      • flowersreally

      • flowersreally kirjoitti:

        Ai sulle iski taas toi ”suspicious minds”. No worries.

        https://m.youtube.com/watch?v=RxOBOhRECoo

        .. =).. Juuh.. Mut.. "Vähän" Vuan.. ;D

        .. Missä Mä Oon Ollu?.. ;P

        .. Noh.. Kukaan ei ole Näemmä sentään Polttanut Mestaa, joten.. Kaik O Näemmä ihan Hyvin Tiäl.. Ainakin Tässä Ketjussa.. =)

        .. Just nyt ei ole Heittää tähän mitään Veisua.. Mut.. Ehkä Mä Vielä jotain Tänne Heitänkin.. ;P

        .. Toivottavasti siellä(kin) kaikki KaikinPuolin Kaikki Hyvin.. =)


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. =).. Juuh.. Mut.. "Vähän" Vuan.. ;D

        .. Missä Mä Oon Ollu?.. ;P

        .. Noh.. Kukaan ei ole Näemmä sentään Polttanut Mestaa, joten.. Kaik O Näemmä ihan Hyvin Tiäl.. Ainakin Tässä Ketjussa.. =)

        .. Just nyt ei ole Heittää tähän mitään Veisua.. Mut.. Ehkä Mä Vielä jotain Tänne Heitänkin.. ;P

        .. Toivottavasti siellä(kin) kaikki KaikinPuolin Kaikki Hyvin.. =)

        No et ole missannut mitään, korkeintaan spekulaatiot siitä, missä viipotat.

        ”kaikki KaikinPuolin Kaikki Hyvin”

        Nyt tuli niin pal kaikkee, etten tiedä mitä tohon sanois. No ei vais, oon ollut kipeenä viime sunnuntaista lähtien, tullut notkuttua täällä liikaa kun ei ole oikein mitään ”järkevää” jaksanut. Mutta muuten kaikki ihan ok, toivottavasti sulla myös?


    • uus.trollikka

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe