sinkut ja varatut

mies.ja.nojatuoli

sinkku jos olisit suhteessa niin mitkä huoneet on missä määräilisit ja missä kumppanisi on missä määräilee esim olohuone on miehen hallussa eli mies päättää missä tv on ja missä sohva tai nojatuolit on ja mitä viihdykkeitä siellä on ja sinä esim vaatekomeron ja kylppärin ja keittiö taas kummatkin saa määrätä tai kumppanisiko sanoo missä aterimet pidetään

41

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä se osio missä tietokoneet on :P
      Kaikki muut ihan sama. 😂😂

• ei.kymmentä

mitä jos on yksi yhteinen tietokone

• ei.kymmentä kirjoitti:

mitä jos on yksi yhteinen tietokone

Eiii onnistu 😂😂

• onko.salattavaa
        AinaNorsu kirjoitti:

Eiii onnistu 😂😂

miksi ei onnistu

• onko.salattavaa kirjoitti:

miksi ei onnistu

Ei ole salattavaa😂😂
        Siinä se vain että toinen ei pääsisi koneelle ollenkaan

• muutakin.elämässä
        AinaNorsu kirjoitti:

Ei ole salattavaa😂😂
        Siinä se vain että toinen ei pääsisi koneelle ollenkaan

kai nyt muutakin teet kuin olet koneella niin kai parisuhteessa haluaa muutakin tehdä ja on tekemistäkin niin että kai yhdellä koneella pärjäisi ja esim nytkin tekisitte iltatoimia ja valmistaudutte bondia varten ja tuhoatte karkkipussin ym hyvää syöden ja pian huomaakin että tarvitsee konetta silloin tällöin tai tosi vähän

• muutakin.elämässä kirjoitti:

kai nyt muutakin teet kuin olet koneella niin kai parisuhteessa haluaa muutakin tehdä ja on tekemistäkin niin että kai yhdellä koneella pärjäisi ja esim nytkin tekisitte iltatoimia ja valmistaudutte bondia varten ja tuhoatte karkkipussin ym hyvää syöden ja pian huomaakin että tarvitsee konetta silloin tällöin tai tosi vähän

Totta kai ''jos olis parisuhteessa'' :D
        Minähän en bondia vahtaile koskaan oikein tykännyt koko elokuvasta, mutta kyllähän sillo toki tekis mieluusti kaikkea muuta kuin olis koneella :P

• yksi.kyllä.riittää
        AinaNorsu kirjoitti:

Totta kai ''jos olis parisuhteessa'' :D
        Minähän en bondia vahtaile koskaan oikein tykännyt koko elokuvasta, mutta kyllähän sillo toki tekis mieluusti kaikkea muuta kuin olis koneella :P

eikö silloin riitä yksi yhteinen kone

• yksi.kyllä.riittää kirjoitti:

eikö silloin riitä yksi yhteinen kone

Silloin riittää juu, mutta uskoisin että hyvin harvalla enää edes on ilman konetta joten väkisinki tulee ehkä se 2 ;p

• yhdelläkin.pärjäävät
        AinaNorsu kirjoitti:

Silloin riittää juu, mutta uskoisin että hyvin harvalla enää edes on ilman konetta joten väkisinki tulee ehkä se 2 ;p

niin aluksi voi olla konetta kun yhteen muutetaan mutta kun menevät rikki tai vaihtokunnossa niin sitten ostavat yhden yhteisen koneen

• yhdelläkin.pärjäävät kirjoitti:

niin aluksi voi olla konetta kun yhteen muutetaan mutta kun menevät rikki tai vaihtokunnossa niin sitten ostavat yhden yhteisen koneen

No se :P
        Muutenkin hyvä idea ettei tarvitse yksin ostaa kallista laitetta.

• ei.yksin.osteta
        AinaNorsu kirjoitti:

No se :P
        Muutenkin hyvä idea ettei tarvitse yksin ostaa kallista laitetta.

niin nyt oli kyseessä parisuhteessa eikä sinkkuna olosta ja eikä parsuhteessa mitään yksin osteta vaan yhdessä ostetaan

• ei.yksin.osteta kirjoitti:

niin nyt oli kyseessä parisuhteessa eikä sinkkuna olosta ja eikä parsuhteessa mitään yksin osteta vaan yhdessä ostetaan

Totta kai yhdessä pitää ostaa :D:D

• tyytykö.uunimakkaraan
        AinaNorsu kirjoitti:

Totta kai yhdessä pitää ostaa :D:D

nyt miettii lähtiskö vielä hakemaan karkkeja lähikaupasta tai juusto naksuja mutta uunimakkaraa olis vielä ehtis ennen bondin alkua

• tyytykö.uunimakkaraan kirjoitti:

nyt miettii lähtiskö vielä hakemaan karkkeja lähikaupasta tai juusto naksuja mutta uunimakkaraa olis vielä ehtis ennen bondin alkua

Äkkiähän siinä kipasee lähikauppaan hakemaan hyvää :D
        jos varsinki on lähellä eikä tarvi ajaa sitä 10 min autolla..

• pian.alkaa
        AinaNorsu kirjoitti:

Äkkiähän siinä kipasee lähikauppaan hakemaan hyvää :D
        jos varsinki on lähellä eikä tarvi ajaa sitä 10 min autolla..

100 metrin päässä mutta enään ei ehdi ja katsele sinäkin bondia moikka

• pian.alkaa kirjoitti:

100 metrin päässä mutta enään ei ehdi ja katsele sinäkin bondia moikka

Moro :D

• Tuo lankeaa osin automaattisesti toiselle, harvemmin molemmat on niin pikkutarkkoja missä mikäkin on...ellei jotain ole hukassa.

• Minä määräisin oman telkkari/läppärituolin ja siihen liittyvänm pöydän kuten myös telkkarin kaukosäätimen paikan joka olis minun lähellä (oon huomnnaut että aina ärsytttää kun vieraat siirtelee sitä) mutta kaiken muun saisi nainen määrätä mieleisekseen kunhan pysyy suunnilleen tolkuissaan.

• Kummallekin oma kaukosäädin, meillä on kyllä hukassa aina.

• seolistotuus

Kuitenkin akan kissa ois vallannut sun sohvas ja kaukosäätimet ois kauniisti aaltovaasissa akan rojujen ja ladyshavereiden seassa.

• valtakunta kirjoitti:

Kummallekin oma kaukosäädin, meillä on kyllä hukassa aina.

No joo, ehkä noin mutta kun ei viittis toista alkaa hankkimaan kuitenkaan.

• seolistotuus kirjoitti:

Kuitenkin akan kissa ois vallannut sun sohvas ja kaukosäätimet ois kauniisti aaltovaasissa akan rojujen ja ladyshavereiden seassa.

Ehkä laittaisin kaukosäätimen ketjulla kiinni tuoliin tai pöytään niin ettei mee metriä kauemmas minun hallinnoimasta tilasta. Ei ois huono idea nytkään, ei tarvis koskaan ettiä kun ois narun päässä.

• seolistotuus
        Harmaaritari kirjoitti:

Ehkä laittaisin kaukosäätimen ketjulla kiinni tuoliin tai pöytään niin ettei mee metriä kauemmas minun hallinnoimasta tilasta. Ei ois huono idea nytkään, ei tarvis koskaan ettiä kun ois narun päässä.

Nainen hitsaisi sen poikki ja joutuisit siirtymään suksivarastoon esim. palstailemaan ja katsomaan urheilua.

• seolistotuus kirjoitti:

Nainen hitsaisi sen poikki ja joutuisit siirtymään suksivarastoon esim. palstailemaan ja katsomaan urheilua.

Tai sitten ehkäpä naisen pitäisi siirtyä hallitsemaan jonnekin muualle. Minähän en paljoa vaadi mutta sen minkä katson että on minun tonttia on myös minun eikä siitä neuvotella. Eli tuoli. pöytä, kaukosäädin, minun oma läppäri. minun puhelin, minun hammasharja, minun pyyhe, minun partakone, minun ykköskahvimuki. Noita em. esineitä ei nainen käytä eikä kuljettele minnekään, niin säilyy katto pään päällä.

• Minnimenninkäinen
        Harmaaritari kirjoitti:

Tai sitten ehkäpä naisen pitäisi siirtyä hallitsemaan jonnekin muualle. Minähän en paljoa vaadi mutta sen minkä katson että on minun tonttia on myös minun eikä siitä neuvotella. Eli tuoli. pöytä, kaukosäädin, minun oma läppäri. minun puhelin, minun hammasharja, minun pyyhe, minun partakone, minun ykköskahvimuki. Noita em. esineitä ei nainen käytä eikä kuljettele minnekään, niin säilyy katto pään päällä.

Minun dildo, minun kiharrin, minun ripsari, minun tamponit ja suoristusrauta. Niitä ei mies käytä eikä kuljettele minnekään. Johan on.

• Minnimenninkäinen kirjoitti:

Minun dildo, minun kiharrin, minun ripsari, minun tamponit ja suoristusrauta. Niitä ei mies käytä eikä kuljettele minnekään. Johan on.

Nimenomaan noin, kun kumpikin antaa olla toisen henk.koht. vermeiden rauhassa siirtelemättä niitä mihinkään homma toimii.

• Edellinen
        Harmaaritari kirjoitti:

Nimenomaan noin, kun kumpikin antaa olla toisen henk.koht. vermeiden rauhassa siirtelemättä niitä mihinkään homma toimii.

Entä kun mies lainailee vanupuikkojani?

• Edellinen kirjoitti:

Entä kun mies lainailee vanupuikkojani?

Minä en lainaisi, mitä niillä edes tekee? Jos nyt sitten jonkun käyttötarkoituksen naisen vanupuikoille keksisin en kyllä lainailisi kuin luvan kanssa.

• Samakuined
        Harmaaritari kirjoitti:

Minä en lainaisi, mitä niillä edes tekee? Jos nyt sitten jonkun käyttötarkoituksen naisen vanupuikoille keksisin en kyllä lainailisi kuin luvan kanssa.

Minä käytän meikin teossa, hän kaivaa korviaan.

• Samakirj

• trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

Kuules nyt minä itte ja mun! Noilla jankutuksilla olis taloudessa kaksi TV:tä pienempi keittiössä ja taulu-TV olkkarissa, sekä molemmilla oma läppäri. Hammasharjasi vaihtuisi uuteen kuukauden tai kahden välein ja vanha joutais roskikseen.
        Puhelimes saat pitää missä tahansa ja taulu-TV:een kaukosäätimen... mut mä putsaan ne myös, siivoessani.

Miehet tunnetaan, mähtärä näppejä olette ja kaukosäätimet & kännykät enemmän ja vähemmän tahmeita äijien jäljiltä... yleensä. Nekin voi puhdistaa kuten silmälasitkin. Elektroniikkaan ei sitt suihkuteta puhdistus ainetta; vaan mikrokuituliinaan kosteutta vähän ja pyyhitään sillä puhtaaksi, aivan samoin puhdistetaan läppärin näppäimet. (hillomunkista)

Partakoneeseen en koske, ellen epäile sen puhtautta. Mulla on niin heikko parrankasvu vielä, yks ainoa karva kasvaa leuan alle ja mä nyppään sen juurineen aina irti pinseteillä. Silloin kun nypin kulmakarvanikin muotoonsa, kerran kuussa vähintään!

Mulla on usein siivotessa ns. huonekalu ralli, eli tykkään siirrellä huonekaluja paikasta toiseen ja vaihdella verhoja.. samalla tulee pestyä vähän ikkunoitakin. Suuret huonekasvit vaan pitää muistaa ainakin talvisin pitää niin ett saavat päivänvaloakin tarpeeksi.Köynnöskukkaset seinillä saavat pysyä paikoillaan ja suurin osa tauluista sekä kynttilälampetit. (muuten pitäisi tapiseeratakin)

Eli tällä hetkellä mulla on tuollainen 1,5 korkea kiinanruusu, joka juuri lopettaa kukkimista ja pudottelee lehtiäänkin taas kuihtuneiden kukkiensa lisäksi. Yhtenä päivänä siinä oli 32 avonaista kukkasta nuput ...vieläkin siinä on muutamia nuppuja ja 8 avointa kukkasta. Väriltään keltainen.

Mullakin on oma mukini... ja katselen alta kulmain silloin kun joku muu sitä menee käyttämään.
        Mä epäilen kumpikin ollaan niin tapoihimme juuttuneita, ett pelkästään kämppäkaveruuskin alkais olla haasteellista... Mutt joka tapauksessa olohuone ei oikein ole mun juttuni... paitsi kukkaset ja taulut... lampetit, verhot...ihan sama millainen sohva; kunhan on kunnollinen, eikä nahkainen.

Talvella nahkahuonekalu on kylmä kun tuulettanut ja kesällä hiostavan kuuma istua nahka tuoleissa, mieluummin plyyssiä tai mikrokuitua... hillityn värisiä, tai sitt valitaan yhdessä jos on jotain räiskyvää!

Mä saisin halvauksen jonkin ruusukuvioisen räiskyvän värisen muhkean sohvan takia!
        Mä näin sellaisen tässä hiljan erään tuttavan luona; harmaata, räiskyvän punaista,viinin punaista, turkoosin vihreää, havun vihreää... Voi apua! Kaikki tungettu ruusukuvionnin ja ruusunlehtien mukana siihen sovakalustoon. Mauttomuuden huippu... siis minusta, ja toinen kysyy ett eiks ookin makee? -Öööö, tota mä en ihan noin värikkääst itse oikein välitä!
        Seurauksena loukkaantunut katse!
        Ihan tosissaan yritin olla diplomaattinen; kun en sanonut ett karmea... oikeesti ihan hirveä!

Istuttiin lopulta keittiössä kahveilla, mä en todellakaan halunut istua siellä olohuoneessa, jonne hän munt jätti... sanoen menevänsä keittämään kahvia. Minä hipsin kannoilla aika nopeasti myös keittiöön ja istuin pöydän ääreen odottamaan... sitä kahvia.

Eli tästäkin nähdään ett mä olen aika määrääväinen ja en oikein sopeudu parisuhteeseen, koska mä teen ihan omia juttujani kotonani... tykksäs toinen tai ei, niin kukkasia on aina. Tauluja ja lampetteja... joiden paikat mä määrittelen niin, ettei niitä tarvitse pahemmin siirellä, kunhan pölyt pyyhkii.
        Töihin on tartuttava jälleen.

• "Mä epäilen kumpikin ollaan niin tapoihimme juuttuneita, ett pelkästään kämppäkaveruuskin alkais olla haasteellista... "

Tuo pätenee varmaan kaikkiin pitkään sinkkuna olleisiin että olisi haasteellista jakaa kaikenlaista toisen kanssa joka aina laittaa asiat väärään paikkaan :D

"Mä saisin halvauksen jonkin ruusukuvioisen räiskyvän värisen muhkean sohvan takia!"

Mulla sama vika, tykkään selkeistä asioista, esim. ihan matta vaalea seinä on hyvä, saa olla jotain värisävyäkin muttei liian voimakkaana kun kuitenkin huonekaluista ym. tulee sitten voimakkaampaa väriä tarvittaessa.

"Eli tästäkin nähdään ett mä olen aika määrääväinen ja en oikein sopeudu parisuhteeseen, koska mä teen ihan omia juttujani kotonani... "

No sä nyt ehkä vähän liioittelet, kyllä niitä aikalailla on miehiä jotka hyväksyy naisen joka pitää kodin siistinä, laittelee sinne kukkasia jne. Onhan sinussa toki se itsepäinen luonteesi mutta kylläå kai se tulee selväksi jo ennen yhteenmuuttoa, joka päättää sopeutua varmaan kyllä sopeutuu, jos ei muuten niin pakolla :D

• Minä määräisin omassa asunnossani ja kumppanini omassaan.

• Siitäpitäisikeskustella

Onpa komea mies. Olisin sinun asunnossasi. Ilman muuta.

• Siitäpitäisikeskustella kirjoitti:

Onpa komea mies. Olisin sinun asunnossasi. Ilman muuta.

No kiitos!
        Ei mun yksiöön muita mahdu asumaan. Varsinkaan tämän sekasotkun ja epäjärjestyksen keskelle.

• No veikkaisin, että jos ois yhteinen kämppä, niin vellottas tavarat yhdessä paikalleen. Keittiössä saattaisi olla hiukan tilanne, että ammattilainen veivais sen mun ohi automaattisesti, mutta toisaalta joku autotalli/varasto ois taas mun heiniä. Keittiöön vaan vasemmalta oikealla välineet... HAArukat, VEItset ja LUsikat....niin että niistä koostuu toi HAAVEILU. Muuta ei tarttis vääntää... Senkin ajan voi käyttää fiksummin...

• Kaisanoasaa

Kannattaa kysyy naiselta ainakin että missä laatikossa säilyttää dildoa.

• Yksinkertaistajahelppoa

No sinkkumiehellä on tietysti yksinään ollessa ollut vain yksi yöpöytä, joten laittaisin dildon hänen yöpöytänsä ylimpään laatikkoon ja miehen roinat ym. kirjat muualle.

• Mulle on aivan sama missä ne tavarat siellä olohuoneessa on..

Kuhan töllötin on oikealla etäisyydellä ja kajarit on oikein suunnattu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      1050
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      960
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      903
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      885
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      873
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      848
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      838
    9. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      828
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      779
    Aihe