Nyt myynnissä lähinnä lasten ja nuorten pyöriä alessa. Tarpeena olisi maastopyörä, dirt runko 27,5" tai 29". Otetaan myös vinkkiä vastaan missä edullisesti ko. uusia fillareita, pk- seudulla. Kiitos
Milloin Fillari ALE alkaa?
9
360
Vastaukset
- Siisksskskskwls
Tilaa ulkomailta, saat sieltä normi hinnoin edullisemmin kuin kivijalasta alennuksella.
- Näin_se_vain_menee
Juurikin näin. Tilasin pari viikkoa sitten ulkomaisesta luotettavasta kaupasta cyclocross pyörän. Hinta oli useampi satanen halvempi suomen kivijalkaliikkeeseen verrattuna (tismalleen sama pyörä). Tietenkin koeajoin ja otin selvää oikeasta runkokoosta jne. ennen tilausta. Useampi satanen halvempi ja kotiovelle toimitettuna.
Ei tarvinnut montaa kertaa miettiä kummasta ostaa. Kivijalkaliikkeet tappavat itsensä hinnoittelullaan. - vainiinn
Niin mutta se kivijalka kelpasi hyvin tuotteen testaamiseen. Jos kaikki toimisivat noin, ei kohta olisi kivijalkoja joissa käydä testailemassa. Suomessa on muutenkin niin pienet myyntivolyymit että semmoinen pienmyynti nostaa väkisinkin myyntihintaa.
- fejvo
Näin_se_vain_menee kirjoitti:
Juurikin näin. Tilasin pari viikkoa sitten ulkomaisesta luotettavasta kaupasta cyclocross pyörän. Hinta oli useampi satanen halvempi suomen kivijalkaliikkeeseen verrattuna (tismalleen sama pyörä). Tietenkin koeajoin ja otin selvää oikeasta runkokoosta jne. ennen tilausta. Useampi satanen halvempi ja kotiovelle toimitettuna.
Ei tarvinnut montaa kertaa miettiä kummasta ostaa. Kivijalkaliikkeet tappavat itsensä hinnoittelullaan.missä käytät takuukorjauksessa, jos ongelmia tulee?
- OivallistaAsiaa
vainiinn kirjoitti:
Niin mutta se kivijalka kelpasi hyvin tuotteen testaamiseen. Jos kaikki toimisivat noin, ei kohta olisi kivijalkoja joissa käydä testailemassa. Suomessa on muutenkin niin pienet myyntivolyymit että semmoinen pienmyynti nostaa väkisinkin myyntihintaa.
Tuosta fillarista en tiedä mutta joissakin tavaroissa suomen maahantuoja myy kalliimmalla tavaraa kivijalkakauppiaalle kuin tavaran saa tilattua netistä. Ei se kivijalkakauppias silloin voi pärjätä hintakilpailussa..
- Näin_se_vain_menee
fejvo kirjoitti:
missä käytät takuukorjauksessa, jos ongelmia tulee?
Kyllä se takuu on voimassa siinä missä kivijalkaliikkeestäkin hankittuna. Toki oma vaiva lähettää pyörä myyjälle. Pitää olla iso vika, että siihen ryhdyn. Pikkuviat minä osaan korjata itse. En sano, että ulkomailta tilaaminen on kaikkien heiniä. Itse näin kuitenkin toimin ja toimin jatkossakin, jos kivijalkaliikkeiden hinnat ovat sitä mitä ovat.
- Pomppukeppi
Näin_se_vain_menee kirjoitti:
Ei tarvinnut montaa kertaa miettiä kummasta ostaa. Kivijalkaliikkeet tappavat itsensä hinnoittelullaan."Hinta oli useampi satanen halvempi suomen kivijalkaliikkeeseen verrattuna (tismalleen sama pyörä)"
Ja sinä tietenkin ihan oikeasti tingit siellä kivijalassa ja otit huomioon myös mahdoliset kivijan kaupanpäälliset kuten mahdolliset ensihuollot, lisävarusteet jne?
Ei nimittäin ole yksi tai kaksi kertaa kun se kivijala kalliilta vaikuttava "ovh" on lopulta ollut ihan muuta kun on kaupasta oikeasti keskusteltu ja sitä hierottu aikansa.
- Huomenna-alkaa
Huomenna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510