https://www.is.fi/formula1/art-2000005791146.html
Nyt Porari äkkiä laittamaan työhakemusta Mäcin suuntaan!
Alonso jättää formulat
5
206
Vastaukset
Joo ilman muuta mä laitoin sähköpostia McLarenin suuntaan ja he toki ovat varsin tietoisia siitä että ajoin toukokuussa Indy500 kilpailussa neljänneksi ja kesällä Le Mans kisassa Penetratorsin autokunta oli kolmas heti ylivoimaisten hybridi-Toyotajen jälkeen :))))))))))))
- jessica_näätä
Kuule peris, noin läski ei mahtuisi mihinkään kilpa-autoon, vaikka olisi todellinen henkilö :D Että tyydy vaan mannemersussasi haaveilemaan Vakken ympäriajosta :)))
Etkö ole liian vanha pitämään mielikuvituskaveria?
- Toto_Wolff
McLaren on tiedottanut etteivät mielenterveyspotilaan rustaamat fiktiohahmot tule kyseeseen. Eli periksen maket, bickyt ja timpat ovat ulkona kuvioista.
- Impi_Siviä
Alonso kuulemma harkitsee alkaisiko hän ajamaan DarkFearin kuljettamiseen varustettua invataksia. DarkFearhan on kertonut tienaavansa hyvin ja rahaa on pankkitililla vaikeasta invaliditeetista ja kaljuuntumisesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893574Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563064
- 612885
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132