Jos olisin ätmi

NainenRuudunTakaa

Kun tuolla toisessa ketjussa väitettiin, että en tiedä paskaakaan ätmin elämästä, niin pohdin että mitä jos olisinkin ätmi. Sikäli en kyllä tiedäkään, että mulle ei ole tyypillistä jäädä vatvomaan sitä mikä ei ole mahdollista, vaan nauttia siitä mikä on. Ja ei, se ei ole mikään maailman helpoin elämäntapa, mutta kun on tullut paljon tilaisuuksia luopua elämän isoista asioista ja tulevaisuuden haaveista, niin harjoittelun myötä alkanut jo mennä itsestään.

Eli miten teksin, jos olisin ätmi:

Jos haluaisin pillua, menisin huoriin. Ei, se ei ole sama asia kuin saada ilmaiseksi, mutta onpa saamista kuitenkin ja omalla tavallaan laatua.

Jos taas haluaisin pokata jonkun, etsisin jonkun riittävän helpon (keski-ikäiset naiset sopivassa humalassa mummotunnelissa/pubiruusut paikallisräkälässä ei mieti millainen mies on, kunhan on helppo). Ei ehkä just sitä mitä itse eniten haluaisin, mutta olispa jotain.

Ja toki yrittäisin kiertää rajoitteita kaikin tavoin: menisin sosiaalisuus- ja itsetuntokursseille, opettelisin ulkonäköjuttuja jne. Panostaisin. Ja joo, todennäköisesti myös lukisin niitä pokauskirjoja, oonhan lukenut näin naisenakin. Mutta ennen kaikkea harjoittelisin: kävisin ulkona ja pitäisin taulukkoa tuloksista. Iloitsisin pienistäkin edistysaskelista ja analysoisin käytännön perusteella mikä toimii ja mikä ei. Harvan ätmin oon täällä kuullut puhuvan, että olis tehnyt tällaista käytännön duunia.

Ja sit jos nää ei kiinnostais tarpeeksi, niin olisin, et olkoot ja keskittyisin elämässä muuhun. En jäisi vatvomaan asioita, joille olisin kääntänyt selkäni, vaan hyväksyisin että kaikki ei tässä elämässä ole mulle tarkoitettu eikä se oo multa pois jos muilla on.

Ja sit jos JOKU TIETTY herättäis mun kiinnostuksen ja olisin siitä seksuaalis-romanttisesti kiinnostunut, niin jos en saisi vastakaikua, niin haaveilisin siitä ja runkkaisin niille haaveille ja olisin iloinen siitä että edes voin kokea jotain sellaista jotain toista kohtaan. Että mulla on edes ne haaveet ja että voin nauttia sen seurasta muuten.

Semmoinen pro tip, että kun on tullut riittävän paljon isojakin esteitä eteen, niin on oppinut erottamaan sen mille voi tehdä jotain, minkä voi kiertää ja minkä kohdalla täytyy vaan lähteä toiseen suuntaan. Ja kun mikään ei oo itsestäänselvää, niin osaa arvostaa sitäkin enemmän sitä mitä on.

Ja toki, jos on esim. depressio tai muu mielialaan vaikuttava krooninen sairaus, niin se tekee tällaisesta henkisestä selviämisestä huomattavasti vaikeampaa. MUTTA masennukseen pätee sama kuin muihinkin sairauksiin: Sä olet ITSE vastuussa terveydestäsi ja sun sairauksien hoidosta (ellet oo holhouksen alaisena ja pakkohoidossa). Eli kyllä, se on SUN vastuulla saattaa se tilanne paremmaksi - tai niin hyväksi kuin kulloinkin mahdollista mikä ei aina välttämättä ole paljon. Ei maailman, ei yhteiskunnan, ei kenenkään muun, vaikka se sairaus oliskin jostain sun ulkopuolisesta syystä lähtöisin (yleensä on). Ja yleensä apua voi saada vain, jos sitä ensin itse hakee. Ja se hakeminen on SUN vastuulla.

52

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenRuudunTakaa

      Oon kyl tosi hämmästynyt, jos tää kirjoitus pysyy eikä joku katkeroätmimode poistata. :D

    • .. Älä Riehu.. Ja Muista myös, ettei esim. Kaikki IhmiApinat ole BonoBoja jne.. Vaiks Sä ja Monet oliskin.. ;P

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15371620/valkoisten-heteromiesten-syrjimisen-on-loputtava!#comment-94662474

      .. Eli Sun Vinkit ja Neuvot toimii Vain Sulle ja Kaltaisilles jne.. Ja Muista Myös se, ettei Kaikilla heilläkään Ole välttis lähelläkään yhtä Hyvä Onni/Tuuri, Tuki, Turva jne.. jne Mukana, kuin esim. Sulla on ollut.. Jne.. Jne.. ;P

      • .. Sulla on Nyt jotenkin LappionPuumainenMessiasSyndrooma Piällänsä.. ;D



    • Sellaista pätkähti mieleen vähän ennen puolta yötä?

      No minusta ätmi ei ole yksin elämän myllerryksessä kelkasta pudonnut. Sellainen ihminen ei oikein näe asioita samoin, kun ehkä jotkut muut. On noita naisissakin, mutta heitä ei tuosta vaan huomaa.
      Vastuu on vaikea huomata....mitä se on? Vastuu itsestään...vielä vaikeampaa ymmärtää....
      Kai sitä joutuu jo itseään kunnioittavakin välillä miettimään, saati ihminen joka ei oikeasti välitä itsestään...

      Mutta karu ja hyvä kirjoitus... ei huono ollenkaan...

      • 87789779

        Toki sinun on viisasta sanoa noin -jotta mahdollisimman moni palstalla oleva nainen ottaisi sinuun yhteyttä, jos suhde nykyisen tyttöystävän kanssa ei toimi.

        Plan B..


      • 87789779 kirjoitti:

        Toki sinun on viisasta sanoa noin -jotta mahdollisimman moni palstalla oleva nainen ottaisi sinuun yhteyttä, jos suhde nykyisen tyttöystävän kanssa ei toimi.

        Plan B..

        Mihin he ottavat yhteyden? Rummuttavat kongorummuilla? Savumerkkejä?


      • mielistelyn.motiivit
        87789779 kirjoitti:

        Toki sinun on viisasta sanoa noin -jotta mahdollisimman moni palstalla oleva nainen ottaisi sinuun yhteyttä, jos suhde nykyisen tyttöystävän kanssa ei toimi.

        Plan B..

        tissidentin motiivit ovat aina olleet läpinäkyviä. :D


      • NainenRuudunTakaa

        Joo, ei oo vastuuasiat helppoja. Varsinkin jos noin abstraktisti ajattelee jonain kokonaisuutena. Helpompaa on ajatella konkreettisten asioiden kautta, että mitä voi jollekin asialle nyt just tehdä. Vaikka se ei olis niin paljonkaan.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Joo, ei oo vastuuasiat helppoja. Varsinkin jos noin abstraktisti ajattelee jonain kokonaisuutena. Helpompaa on ajatella konkreettisten asioiden kautta, että mitä voi jollekin asialle nyt just tehdä. Vaikka se ei olis niin paljonkaan.

        Mulla töissä oli ongelma, että työnjohto ei tehnyt syystä tai toisesta heille kuuluvia töitä. Suoraansanottuna se v.tutti meitä työtekijöitä. Itse sain ennen pikkulomaa poikkeukselliset kilarit. Ja huolestuin. Tein rakentavan palautteen projektipäällikölle, että työnjohtajat eivät nauti meidän luottamusta. Tietenkin kysyin muittenkin työntekijöitten mielipiteen. Yksimielistä.

        Tulos on, että eläkkeelle jäävä työnjohtaja saa hommiin helpotusta ja me saadaan nuori aktiivinen työnjohtaja.

        Minä vaan hoisin vastuuni kerrankin. Ja moni voittaa tästä päänavauksesta. Tosin huomasin, että aloin valittaa työnjohtajasta, joka ei hoitanut omaa vastuutaan, mutta en ollutkaan hoitanut omaa ilmoitusvastuuta puutteesta. Oisihan sen voinut tehdä kuka vaan työntekijöistä, mutta ehkä vanhimpana oivalsin tämän ensin.

        Vastuuhommat kannattaa miettiä simppelisti näköjään. On pysähdyttävä ja mietittävä mitä tilanteelle voi tehdä. Meillä jokaisella on vaan tämä yksi elämä... näin se on.


    • jgjhgjhgjhgk

      Miksi näitä hypergamisia velttoperseitä pitäisi auttaa? Kaikki ovat yrittäneet sitä miljoonin eri tavoin, mutta mikään ei mene perille.

      -auta sotaveteraanaja, niitä on enää muutama jäljellä
      -auta viattomia eläimiä
      -auta liikuntarajoitteisia vanhuksia, jotka eivät pysty poistumaan kotoaan
      -auta nuoria, itsetuhoisia tyttöjä -pumpattu täyteen lihottavia lääkkeitä, ätmeille ei kelpaa

      • schaissea

        "-auta nuoria, itsetuhoisia tyttöjä -pumpattu täyteen lihottavia lääkkeitä, ätmeille ei kelpaa"

        Ai että tyttöjä pitää auttaa kun eivät kelpaa pojille rankasti ylipainoisina. Mutta ei pidä auttaa syrjäytyneitä/masentuneita poikia kun eivät kelpaa tytöille normaalipainoisina tai edes hyväkuntoisina kun geenipooli ei tuonut riittävää pituutta tai just oikean mallista luustoa.

        VMP.


      • NainenRuudunTakaa

        Pointti oli, että voisivat auttaa itse itseään.


    • gerg

      Ätmiyteen ainoa parannus on itsemurha tai mieluummin valtion tarjoama kuolinapu. Parannusta tähän ei ole, koska naiset ovat hypergamisia.

    • schaissea

      Mitä tekisin jos olisin rutiköyhä?

      No tietysti mä tekisin duunia 15 tuntia päivässä, lukisin bisneskirjallisuutta ja pyrkisin väsymättä luomaan menestyvän firman. Ja jos ei onnistuisi niin opettelisin meditoimaan ja leijuisin päivät zenmäisessä olotilassa välittämättä siitä jos nälkäkuolema lähestyy.

      No miksei kaikki köyhät ole rikkaita tai onnellisia?

      Miksi niin stanan moni nainen on tyytymätön kroppaansa, mutta niin harva viitsii treenata itseään fitnesskuntoon, vaikka siinä on pienempi vaiva kuin ätmillä nousemisessa saantimieheksi? Ätmi kun tarvii sen kropan lisäksi kaikkea muutakin, ja on paljon mystisempää miten nainen sytytetään kuin miten laitetaan kroppa timmiksi.

      Ap kirjoittaa täyttä paskaa, naisena joka saa miehiä vain olemalla nainen ja pysymällä about normaaleissa mitoissa. Jos ap olisi ätmi niin luultavasti ei tekisi asioille mitään, vaan masentuisi kotona romanttisten nyyhkyleffojen parissa.

      • NainenRuudunTakaa

        Luetellaanpa tässä mitä olen tehnyt kun olen ollut rutiköyhä enkä pystynyt tekemään töitä 15 tuntia päivässä:

        1) Mennyt kelaan ja selvittänyt mitä kaikkia tukia olen voinut saada. Hakenut niitä.
        2) Kun en ole saanut rahaa kelasta, enkä pystynyt sitä itse hankkimaan, pyytänyt apua sukulaisilta.
        3) Kerännyt pulloja ja tehnyt hanttihommakeikkoja sen minkä olen voinut.
        4) Lukenut sitä bisnes- ja taloudenhoitokirjallisuutta ja nettiä ja opiskellut sekä "tarkan markan tapoja" että hankkimaan pieniä lisätuloja sen kautta.

        Mitä SÄ olet tehnyt MINKÄÄN asian parantamiseksi omassa elämässäsi?


      • superschaissea
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Luetellaanpa tässä mitä olen tehnyt kun olen ollut rutiköyhä enkä pystynyt tekemään töitä 15 tuntia päivässä:

        1) Mennyt kelaan ja selvittänyt mitä kaikkia tukia olen voinut saada. Hakenut niitä.
        2) Kun en ole saanut rahaa kelasta, enkä pystynyt sitä itse hankkimaan, pyytänyt apua sukulaisilta.
        3) Kerännyt pulloja ja tehnyt hanttihommakeikkoja sen minkä olen voinut.
        4) Lukenut sitä bisnes- ja taloudenhoitokirjallisuutta ja nettiä ja opiskellut sekä "tarkan markan tapoja" että hankkimaan pieniä lisätuloja sen kautta.

        Mitä SÄ olet tehnyt MINKÄÄN asian parantamiseksi omassa elämässäsi?

        Siis tossako sun lista oli? :D :D :D

        Siis olet selvittänyt ne kelan tuet ja kinunnut rahaa sukulaisilta? Ja vielä katsellut netistä rahavinkkejä? Vau!!! Yksikään työtön mies ei kykenisi samaan, oot sä melkoinen taistelija. Oikea Supernainen!

        Varmaan jos se ätmikin tajuaisi selvittää ne tuet ja kysyä vanhemmilta rahaa, sitten olisi naisia jonossa moiselle neuvokkaalle ja yritteliäälle miehelle. Ja jos se vielä keräisi pulloja, vau.


    • schaissea

      "Jos haluaisin pillua, menisin huoriin. Ei, se ei ole sama asia kuin saada ilmaiseksi, mutta onpa saamista kuitenkin ja omalla tavallaan laatua.

      Jos taas haluaisin pokata jonkun, etsisin jonkun riittävän helpon (keski-ikäiset naiset sopivassa humalassa mummotunnelissa/pubiruusut paikallisräkälässä ei mieti millainen mies on, kunhan on helppo). Ei ehkä just sitä mitä itse eniten haluaisin, mutta olispa jotain.

      Ja toki yrittäisin kiertää rajoitteita kaikin tavoin: menisin sosiaalisuus- ja itsetuntokursseille, opettelisin ulkonäköjuttuja jne. Panostaisin. Ja joo, todennäköisesti myös lukisin niitä pokauskirjoja, oonhan lukenut näin naisenakin. Mutta ennen kaikkea harjoittelisin: kävisin ulkona ja pitäisin taulukkoa tuloksista. Iloitsisin pienistäkin edistysaskelista ja analysoisin käytännön perusteella mikä toimii ja mikä ei. Harvan ätmin oon täällä kuullut puhuvan, että olis tehnyt tällaista käytännön duunia."

      Sä olet typeryyden lisäksi lukutaidoton.

      Palsta on täynnä AT-miehiä joilla nuo on tehty. On käyty salilla, käyty kursseilla, luettu PUA-juttuja, kirjattu ylös pikku edistysaskeleita.

      Vaikka hullu tiedemies joka hankki kovan luokan ammatin että pystyi ottamaan vuoden pois työelämästä, minkä omisti sille että yritti pubiruusuja. Neitsyys meni lopulta jossain räkälässä, 35v tienoilla. Ei ne pubiruusutkaan jokaiselle nörtille anna. Valkkasin tähän ht:n koska se tapasi palstalta naisia...ofc kaverina.

      Ihan samoja juttuja on muillakin. Työtä on tehty, on hankittu lihaksia ja opeteltu pokaamista. Osalta löytyy koulutusta, firmaa ja muuta. Palstalla on miljoona juttua siitä kuinka nainen puhui ätmille ja sit analysoidaan mitä se tarkoitti, mitä olis pitänyt sanoa, ja sitä rataa. Mutta se ei riitä.

      Ja miksei? Koska mieheltä puuttuu pimppi. Sä et voi koskaan tajuta miten paljon enemmän mieheltä vaaditaan.

      • fsdsdfsdfsd

        Palstan at-miehet vaatii seksikästä naista... ehkä pitäisi tajuta pokailla sitä oman tasoista niin voisi tulosta syntyäkin..On naisia joita ei kukaan huoli.


      • NainenRuudunTakaa

        No jos ei vaan riitä, niin sitten luovutaan sen asian haluamista. Kyllä, niin voi tehdä myös niiden elämän isojen asioiden kohdalla. Ja kyllä, kirpaseehan se ja surutyötä pitää tehdä, mutta se kannattaa niin voi iloita muista asioista elämässä eikä jää vellomaan siihen mitä ei saa. Koska ei se mikä ei ole mahdollista määrittele sun elämää, vaan se mitä teet sillä mikä on.

        Mut tosiaan, aikaa se luopuminen vie, ei siinä mitään.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        No jos ei vaan riitä, niin sitten luovutaan sen asian haluamista. Kyllä, niin voi tehdä myös niiden elämän isojen asioiden kohdalla. Ja kyllä, kirpaseehan se ja surutyötä pitää tehdä, mutta se kannattaa niin voi iloita muista asioista elämässä eikä jää vellomaan siihen mitä ei saa. Koska ei se mikä ei ole mahdollista määrittele sun elämää, vaan se mitä teet sillä mikä on.

        Mut tosiaan, aikaa se luopuminen vie, ei siinä mitään.

        Niinpä, itellä oli aikoinaan lapsettomuus tuollainen asia, jota piti vähän työstää. Käydä ns. pohjalla ja kääntää tappio voitoksi.

        Piti surra, olla pettynyt, kadehtia muita, inhota niitä joilla on lapsia tuosta vaan, saati niitä joilla lapsia oli mutta ne ei lapsistaan piitanneet, kiukuta ja rähistä kun testi oli negatiivinen sen sata kertaa ja rahaa meni kankkulan kaivoon hoitojen muodossa...mut silti se raha piti uupuneena ja pettyneenä köydä vielä tienaamassa. Ja hoitaa niiden muiden lapsia. Jousta sai tykätä hoitajana, mutta joita et omaksi saa ja omia ei siunaannu.

        Koko maailma oli jonkun aikaa ankea paikka ja naiseus hukassa. Kaikki piti ooetella ajattelemaan uudella tavalla.

        Kun ooin luopumaan lapsihaaveista ja nauttimaan elämästä olematta katkera lapsettomuudestani, mä sainkin ihmeen kaupalla lapseni. Ihanat pienet kullanmuruni..mun kaikki suru ja tuska oli siis vaivanarvoiset. Jälkikäteen ajateltuna...vasta kun opin luopumaan sain tilaisuuden tajuta miten kiitollisia asioita nuokin taidot on.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Niinpä, itellä oli aikoinaan lapsettomuus tuollainen asia, jota piti vähän työstää. Käydä ns. pohjalla ja kääntää tappio voitoksi.

        Piti surra, olla pettynyt, kadehtia muita, inhota niitä joilla on lapsia tuosta vaan, saati niitä joilla lapsia oli mutta ne ei lapsistaan piitanneet, kiukuta ja rähistä kun testi oli negatiivinen sen sata kertaa ja rahaa meni kankkulan kaivoon hoitojen muodossa...mut silti se raha piti uupuneena ja pettyneenä köydä vielä tienaamassa. Ja hoitaa niiden muiden lapsia. Jousta sai tykätä hoitajana, mutta joita et omaksi saa ja omia ei siunaannu.

        Koko maailma oli jonkun aikaa ankea paikka ja naiseus hukassa. Kaikki piti ooetella ajattelemaan uudella tavalla.

        Kun ooin luopumaan lapsihaaveista ja nauttimaan elämästä olematta katkera lapsettomuudestani, mä sainkin ihmeen kaupalla lapseni. Ihanat pienet kullanmuruni..mun kaikki suru ja tuska oli siis vaivanarvoiset. Jälkikäteen ajateltuna...vasta kun opin luopumaan sain tilaisuuden tajuta miten kiitollisia asioita nuokin taidot on.

        Ja mä en ajattele, että nuo lapset oli palkinto murheistani lapsettomuuden kanssa, vaan palkinto oli oppia luopumaan ja tajuta kuinka tärkeä taito se on, jotta selviytyy.


      • ttttttttttt
        LadyZorro kirjoitti:

        Ja mä en ajattele, että nuo lapset oli palkinto murheistani lapsettomuuden kanssa, vaan palkinto oli oppia luopumaan ja tajuta kuinka tärkeä taito se on, jotta selviytyy.

        Jos laitetaan asioita perspektiiviin.
        Et saanut lapsia, mutta sait rakkautta ja seksiä.
        Ätmi ei saa lapsia eikä myöskään rakkautta ja seksiä.


      • flowersreally
        ttttttttttt kirjoitti:

        Jos laitetaan asioita perspektiiviin.
        Et saanut lapsia, mutta sait rakkautta ja seksiä.
        Ätmi ei saa lapsia eikä myöskään rakkautta ja seksiä.

        Saihan zorro lapsen.


      • ttttttttttt kirjoitti:

        Jos laitetaan asioita perspektiiviin.
        Et saanut lapsia, mutta sait rakkautta ja seksiä.
        Ätmi ei saa lapsia eikä myöskään rakkautta ja seksiä.

        En saanut rakkautta silloin, kun lapsettomuus todettiin. Sain kyllä rakkaudetonta seksiä, joka on yhtä tyhjän kanssa. Mies oli naisissa juokseva kaksinaamainen pettäjä.

        Sitten sainkin seuraavan kanssa paljon rakkautta ja seksiäkin, mutten lapsia. Lopulta saimme sydänsurujakin. Erottiin.

        Sitten sain rakkautta ja hyvää seksiä ja lapsetkin. Kuitenkin opetuksena sain tärkeän opin, joskus on luovuttavakin.

        Jos en olis oppinut luopumaan, en varmaan olis jaksanut uskoa tulevaankaan saati mihinkään hyvään,kuten hyvä parisuhde. Oisin vaan kärvistellyt sen kimpussa mitä en saa, sen sijaan että opin nauttimaan siitä mitä saan.

        Mutta siksi jaksoin uskoa hyvään tulevaan ja parisuhteeseen, lapsettomanakin ja sain iloisena yllätyksenä lapsetkin.

        Yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa...


      • ttttttttttt kirjoitti:

        Jos laitetaan asioita perspektiiviin.
        Et saanut lapsia, mutta sait rakkautta ja seksiä.
        Ätmi ei saa lapsia eikä myöskään rakkautta ja seksiä.

        Sinäkin saatat saada sekä rakkautta, että lapsetkin. Eivät nuo ole itsestäänselvyys, niiden takia joutuu joskus uhraamaan jotain...ainakin aikaa ja vaivaa. Mutta jos on uskoa on toivoakin.

        Kyllä mä vielä tän klaaraan...sitä uskoa.


    • 36mies

      Ei ne känniset naiset ole kovin romanttisia jos sellaisen yrittää iskeä jostain baarista. Nuorena sitä tulu harrastettua yhden yön juttuja kymmeniä kertoja. Jossain vaiheessa inhosin itseäni ja aloin ajattelemaan ettei seksin pidä olla pelkkää panemista, panet ja häivyt kotiin sen jälkeen salamana. Voit lukea vaikka tuhat kirjaa pokauksesta mutta se ei mitään auta ellei mene juttelee naisille. Naisiin ei päde mitkään loistavat iskurepliikit vaan juttele ihan arkisia asioita. Nykyään baariin ei mennä iskemään naisia pillun saanti mielessä, ne ajat meno jo 10 vuotta sitten. Elämä on muuttunut ja nyt ollaan hienotunteisia on kaikenmaailman deittipalveluita joissa naiset on tyrkyllä. Sanoisin ettei pätevää ohjetta ole naisen iskemiseen, pitää koittaa ja yrittää olla sosiaalinen ja mennä vaan juttelee naisille. Jos toisaan haluaa pelkkää seksiä niin maksullinen nainen on hyvä vaihtoehto mutta yrittää siitäkin tehdä mahdollisimman hyvä kokemus, ei mene suoraan hotelli huoneeseen panemaan vaan ostaa sen naisen vaikka 4 tunniksi ja ensin tutustuu naiseen ja sitten vasta seksiä. Hätähousut ei saa siitäkään hyvää kokemusta ja sen jälkeen harmittaa kun ei tullut tehtyä asioita kunnolla.

    • Samaajargoniaa

      Kovin tuntuu olevan katkeria vuodatuksesi. Olet olevinas joku opettajaguru mutta tapasi haukkua opetettavasi kertoo kyllä sisäisistä ongelmistasi. Mutta sellaisiahan te itsekeskeiset narsistit olette.

      • NainenRuudunTakaa

        En oo mikään opettajaguru.


      • mikä.pari
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        En oo mikään opettajaguru.

        ätni opettaa atmiä


      • NainenRuudunTakaa
        mikä.pari kirjoitti:

        ätni opettaa atmiä

        Mikä on ätnin määritelmä?


      • samaa.puuta.ovat
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Mikä on ätnin määritelmä?

        sama kuin ätmi mutta ätmin tilalla on ätni ja yleensä eivät halua suhdetta eikä miestä koska totuus on ei saa omaa miestä ja syyt samat kuin ätmillä


      • NainenRuudunTakaa
        samaa.puuta.ovat kirjoitti:

        sama kuin ätmi mutta ätmin tilalla on ätni ja yleensä eivät halua suhdetta eikä miestä koska totuus on ei saa omaa miestä ja syyt samat kuin ätmillä

        Tää on just se poitti, että ei tarvii haluta mitä ei voi saada. ;)


      • rakastutte
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Tää on just se poitti, että ei tarvii haluta mitä ei voi saada. ;)

        eli et saa miestä ja olet tottunut ja tyytynyt kohtaloosi niin etsis itsellesi joku kiva ätmi


    • ätni.uhoaa

      kertoisit ennemmin ätninä olosta kuin ätminä olosta eli mitä ätninä teet että saisit miehen itsellesi

      • NainenRuudunTakaa

        ei kiinnosta saada miestä. Keskityn ennemmin muihin asioihin elämässä (esim. ystäviin). voit toki siitä päätellä, että saisinko miestä vai en ;)


      • anna.heille.rauha.ätni
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        ei kiinnosta saada miestä. Keskityn ennemmin muihin asioihin elämässä (esim. ystäviin). voit toki siitä päätellä, että saisinko miestä vai en ;)

        eli et saa miestä ja no ystäväsikin haluaisi olla yhdessä kahdestaan eli olet riesa ystävillesi eli yritätkö erottaa ystäväsi suhteista niin onko se ainoa kontakti miehiin ystävättäresi aviomiehet


      • miksi.et.halua
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        ei kiinnosta saada miestä. Keskityn ennemmin muihin asioihin elämässä (esim. ystäviin). voit toki siitä päätellä, että saisinko miestä vai en ;)

        ja miksi ei kiinnosta miehet ja saada omaa miestä ja omaa suhdetta niin ystäväsikin haluaa oman miehen ja suhteen hyvän


      • NainenRuudunTakaa
        anna.heille.rauha.ätni kirjoitti:

        eli et saa miestä ja no ystäväsikin haluaisi olla yhdessä kahdestaan eli olet riesa ystävillesi eli yritätkö erottaa ystäväsi suhteista niin onko se ainoa kontakti miehiin ystävättäresi aviomiehet

        Puhut omia ennakkoluulojasi.

        Mulla on ystävyyssuhteita sekä sinkkujen että varattujen kanssa ja en ole niille riesa. Ja yhteisöissäkin olen pidetty ihminen, koska annan iloisemman puolen näkyä sosiaalisessa seurassa. Iloitsen pienistä asioista ja se ilo tarttuu.


      • tosi.pidetty
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Puhut omia ennakkoluulojasi.

        Mulla on ystävyyssuhteita sekä sinkkujen että varattujen kanssa ja en ole niille riesa. Ja yhteisöissäkin olen pidetty ihminen, koska annan iloisemman puolen näkyä sosiaalisessa seurassa. Iloitsen pienistä asioista ja se ilo tarttuu.

        pidetty ja pidetty mutta ajattelevat kun ovat kanssasi hankkisi sen oman miehen ja kun lähtevät niin toinen sanoo puolisolleen sano seuraavalla kerralla että on menoja ja toinen siihen no pakko sitä on ymmärtää no sais se kyllä hankkia oman elämän ja oman miehen mutta hän on ätni ja nauravat hän ei saa kikkelii ja eikä omaa miestä onkohan neitsyt ja ei ymmärrä miehistä mitään ja sanonut ettei halua miestä ja nauravat ja onneksi se jo lähti


      • NainenRuudunTakaa
        tosi.pidetty kirjoitti:

        pidetty ja pidetty mutta ajattelevat kun ovat kanssasi hankkisi sen oman miehen ja kun lähtevät niin toinen sanoo puolisolleen sano seuraavalla kerralla että on menoja ja toinen siihen no pakko sitä on ymmärtää no sais se kyllä hankkia oman elämän ja oman miehen mutta hän on ätni ja nauravat hän ei saa kikkelii ja eikä omaa miestä onkohan neitsyt ja ei ymmärrä miehistä mitään ja sanonut ettei halua miestä ja nauravat ja onneksi se jo lähti

        Onneks mulla on parempia kavereita kuin noi sun mielikuvitusjutut. Ja parempi elämä kuin sä edes osaisit kuvitella.


      • miksi.sinä.et.halua
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Onneks mulla on parempia kavereita kuin noi sun mielikuvitusjutut. Ja parempi elämä kuin sä edes osaisit kuvitella.

        hyvä että on ja oletko muuten lesbo vai miksi et halua omaa miestä niin normaali ätni haluaa oman miehen


      • nyt.etsit.sen.miehen
        miksi.sinä.et.halua kirjoitti:

        hyvä että on ja oletko muuten lesbo vai miksi et halua omaa miestä niin normaali ätni haluaa oman miehen

        kerro ystävillesi että sinulla on vaikeuksia ja ongelmia saada iki oma mies ja pyydä heiltä apua ja että tulisivat mukaasi auttamaan miehen iskennässä ja että löytäisitte yhdessä sinulle kivan ätmin iki oman ätmin ja ystäväsikin haluaa että löydät miehen itsellesi ja olet onnellinen ja ystäväsikin on onnellisia kun tietävät että olet löytänyt rakkauden ja oman miehen ja auttaisin mielelläni itsekkin sinua voisinkin tulla joskus mukaasi ja etsittäis sinulle kiva mies ja palkkioksi saisin hääkutsun häihinne ja hääkakkua syömään


    • Sä ajattelet ratkaisukeskeisesti, niin kun minäkin ja moni muu. Minkä eteen laittaa se täytyy aina selvittää ja konstit löytyy, kun niitä aktiivisesti miettii ja etsii. Jos ei muuten niin nöyrtymällä sen verran, että saa jalan tukevasti taas alleen.

      Siitä on hyvä mennä taas eteen päin.

      Mä vaan luulen, että kaikille se ei ole yhtä helppoa, ettei ole ymmärrystä mistä ja miten, tai halua nöyrtyä sietämään hetkellisiä epätasa-arvon hetkiä ja sinnittelemään epämukavuusalueella ollen.

      Toisilla se on sitten luonteessa sekin, että ihan sama miten hyvin on, niin aina on nuristava. Sitten se pahin..ei viitti tarttua toimeen. Helpompaa lillua lätäkössä, kun nousta sieltä ylös.

      Sitten on vielä maailmankuva ja käsitys siitä miten maailma rullaa...jos mitään mahdollisuuksia ei pidä mahdollisuuksina, niin eipähän niihin viitti tarttuakaan...

      Mutta eipähän tämä ole näinkään simppeliä, kun se äkkiä aatellaan. Helppo on kertoa miten pitäs/ ois hyvä tehdä, mutta hankalempi on motivoida toinen näkemään asiassa itua.

      • NainenRuudunTakaa

        Mulle yksi iso juttu on ollut tasa-arvon ideaalista luopuminen. Meillä suomalaisessa kulttuurissa ajatellaan tosi vahvasti, että kaikki ovat ja kaikkien ainakin pitäisi olla tasa-arvoisia. Silloin on helppo jäädä märehtimään, että on itse epätasa-arvoisessa asemassa suhteessa johonkin muuhun (eikä esim. näe että monessa muussa asiassa on paremmassa asemassa tai haluaa kieltää sen). Ja sitten menee myös helposti sellaiseen kierteeseen, että ei sais parantaa asemiaan, jotta ei olis paremmassa asemassa kuin joku muu, mikä on kans huono juttu.

        Mutta kaikki maailmassa on eri tavalla eriarvoisessa asemassa. Mulla suomalaisena ON paljon helpompaa kuin mitä samassa asemassa olisi esim. monissa köyhemissä maissa. Ja joo, mulla on "muutama" juttu, joiden myötä olen huonommassa asemassa kuin keskivertosuomalainen, mutta en toisaalta sellaisessa, missä KUKAAN muu ei olisi. Ja että ihmisen elämän vaikeutta ei voi tietää ulkopuolelta, koska ihmisillä on erilaisia vahvuuksia ja rajoitteita. Mutta pointtina onkin, että löytää ne omat vahvuudet ja nojaa niihin - isoissa vaikeuksissa etenkin.

        Ja sit kun vaikeudet on tarpeeksi isoja. ..
        Tällaista pohdin mun isoimman elämänkriisin yhteydessä:
        Jos menettää 25% miettii helposti vaan sitä 25%:ttä prosenttia.
        Jos menettää 50% katkeroituu kun elämä on "puolet huonompaa kuin ihmisillä ympärillä".
        Jos menettää 75%, niin tajuaa, että olis voinut käydä huonomminkin ja on ihan onnessaan, että se mikä jäi vielä jäi. Ja jos saa siitä yhtään elämää nostettua, niin on jostain 5 prosentistakin lisää ihan onnessaan koska on kokemusta siitä mitä on kun on huonomminkin.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Mulle yksi iso juttu on ollut tasa-arvon ideaalista luopuminen. Meillä suomalaisessa kulttuurissa ajatellaan tosi vahvasti, että kaikki ovat ja kaikkien ainakin pitäisi olla tasa-arvoisia. Silloin on helppo jäädä märehtimään, että on itse epätasa-arvoisessa asemassa suhteessa johonkin muuhun (eikä esim. näe että monessa muussa asiassa on paremmassa asemassa tai haluaa kieltää sen). Ja sitten menee myös helposti sellaiseen kierteeseen, että ei sais parantaa asemiaan, jotta ei olis paremmassa asemassa kuin joku muu, mikä on kans huono juttu.

        Mutta kaikki maailmassa on eri tavalla eriarvoisessa asemassa. Mulla suomalaisena ON paljon helpompaa kuin mitä samassa asemassa olisi esim. monissa köyhemissä maissa. Ja joo, mulla on "muutama" juttu, joiden myötä olen huonommassa asemassa kuin keskivertosuomalainen, mutta en toisaalta sellaisessa, missä KUKAAN muu ei olisi. Ja että ihmisen elämän vaikeutta ei voi tietää ulkopuolelta, koska ihmisillä on erilaisia vahvuuksia ja rajoitteita. Mutta pointtina onkin, että löytää ne omat vahvuudet ja nojaa niihin - isoissa vaikeuksissa etenkin.

        Ja sit kun vaikeudet on tarpeeksi isoja. ..
        Tällaista pohdin mun isoimman elämänkriisin yhteydessä:
        Jos menettää 25% miettii helposti vaan sitä 25%:ttä prosenttia.
        Jos menettää 50% katkeroituu kun elämä on "puolet huonompaa kuin ihmisillä ympärillä".
        Jos menettää 75%, niin tajuaa, että olis voinut käydä huonomminkin ja on ihan onnessaan, että se mikä jäi vielä jäi. Ja jos saa siitä yhtään elämää nostettua, niin on jostain 5 prosentistakin lisää ihan onnessaan koska on kokemusta siitä mitä on kun on huonomminkin.

        Hyvin olet asiaa ajatellut, noinhan se on tuo tasa-arvo asiakin. Tasa-arvo toteutuu löhinnä siinä miten itse muita kohtelet...muuten se ei toteudu oikeen ollenkaan. Häilyvästi.

        En keksi lisättävää, hyvin oot asian miettinyt ja voin jakaa näkemyksesi. ☺️


      • menisittöihin
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Mulle yksi iso juttu on ollut tasa-arvon ideaalista luopuminen. Meillä suomalaisessa kulttuurissa ajatellaan tosi vahvasti, että kaikki ovat ja kaikkien ainakin pitäisi olla tasa-arvoisia. Silloin on helppo jäädä märehtimään, että on itse epätasa-arvoisessa asemassa suhteessa johonkin muuhun (eikä esim. näe että monessa muussa asiassa on paremmassa asemassa tai haluaa kieltää sen). Ja sitten menee myös helposti sellaiseen kierteeseen, että ei sais parantaa asemiaan, jotta ei olis paremmassa asemassa kuin joku muu, mikä on kans huono juttu.

        Mutta kaikki maailmassa on eri tavalla eriarvoisessa asemassa. Mulla suomalaisena ON paljon helpompaa kuin mitä samassa asemassa olisi esim. monissa köyhemissä maissa. Ja joo, mulla on "muutama" juttu, joiden myötä olen huonommassa asemassa kuin keskivertosuomalainen, mutta en toisaalta sellaisessa, missä KUKAAN muu ei olisi. Ja että ihmisen elämän vaikeutta ei voi tietää ulkopuolelta, koska ihmisillä on erilaisia vahvuuksia ja rajoitteita. Mutta pointtina onkin, että löytää ne omat vahvuudet ja nojaa niihin - isoissa vaikeuksissa etenkin.

        Ja sit kun vaikeudet on tarpeeksi isoja. ..
        Tällaista pohdin mun isoimman elämänkriisin yhteydessä:
        Jos menettää 25% miettii helposti vaan sitä 25%:ttä prosenttia.
        Jos menettää 50% katkeroituu kun elämä on "puolet huonompaa kuin ihmisillä ympärillä".
        Jos menettää 75%, niin tajuaa, että olis voinut käydä huonomminkin ja on ihan onnessaan, että se mikä jäi vielä jäi. Ja jos saa siitä yhtään elämää nostettua, niin on jostain 5 prosentistakin lisää ihan onnessaan koska on kokemusta siitä mitä on kun on huonomminkin.

        Hyvin näkeekin että tasa arvoa et ajattele pätkääkään mutta sehän on tyypillistä teille feministeille. Suomalaista sinusta ei tee se että hoet "suomalaisuuttasi" kokoajan. Opi maan tavoille ennenkun alat opettamaan jo opetettuja.


    • schaissea

      Ap on ihan totaalisesti kuutamolla miesten maailmasta.

      Ap ajattelee naisena että pitää mennä kursseille että uskaltaa käydä harrastuksissa niin kyllä niitä kumppanikandidaatteja vain tupsahtelee vastaan. Tai kunhan selvittää ne kelan tuet ja pyytää sukulaisilta rahaa niin on talouskin kunnossa.

      Toi on naisen elämää. Voi pelata easy modella ja kuvitella itsensä Vahvaksi Naiseksi joka uskalsi ja sai mitä halusi.

      Miehen elämä ei oo easy modella. Ei riitä että menee sinne harrastusiin ja joku bongaa että ohon nainen, teenpä aloitteen. Joutuu tekemään sen aloitteen, ja pitää olla hauska, rento, itsevarma ja pärjätä hierarkiassa siten että saa huomiota. Ne muutkin miehet haluaa naisia, se on kilpailua johtajan paikasta. Ja mistään kelan tukien selvittämisestä ei kannata sanoa sanaakaan, miehen pitää saada aikaiseksi oma firma tai duunipaikka nyt ainakin, mies ei saa olla sukulaisten rahoja kinuava sossupummi.

      Naiset aina rutisee että miksi miehet vaan katsoo tissejä ja persettä eikä luonnetta ja saavutuksia. No siksi että jos teitä arvioitaisiin kuin miehiä, samalla asteikolla 90% teistä olis heikkoja luuseriätmejä.

      • waidmansheill

        Naisillehan sallitaan tekeytyminen ätniksi. Ei tarvi osata mitään eikä hallita mitään kun voi aina osoittaa olevansa heikko nainen jota kaikki tulevat auttamaan ja paapomaan.
        Hauskinta on täällä nämä ns "neuvot" joissa kehoitetaan menemään sellaisiin harrastuksiin joissa on naisia kuten joogaamaan, zumbaamaan, pitsin nypläys tunnille, ratsastamaan yms ja kyllä heti löytyy nainen vaikka totuus on se että tuollaisista tilaisuuksista mieheltä näyttäväkin nauretaan pihalle ja miksi miehen ylipäätään pitäisi muuttaa harrastuksensa naismaisiksi vaan että saisi sillä verukkeella naisen (ei saisi siitä huolimattakaan koska mat)? Sanotaanko näin että naismaisissa harrastuksissa olevat ovatkin sitten sitä samaan sukupuoleen suuntautunutta kastia. Vai miten ne kovikset ja jännämiehet sitten naisensa löytävät vaikka eivät menekään sinne lavikseen tai kynttiläkutsuille?
        Ja totta tosiaan miehelle ei sallita sitä työttömyyttä, elätin osaa, köyhyyttä yms jos haluaa pariutua koska pariutuminen on osalle miehistä hankalaa vaikka koko elämä olisikin balanssissa ja talous kaikkinensa plussalla reilummin kuin miinuksella.


      • Kuka miehiä arvostelee?


    • Parisuhdemies-

      En ole koskaan iskenyt naista kännissä baarissa enkä ole kännissä harrastanut seksiä koskaan. Vaikea varmaan uskoa mutta teen aloitteet selvänä aina. Ajatuskin kuvottaa että menisin johonkin räkälään ettimään panoseuraa naisesta joka sössöttää kännissä miten ihana mies olen. Tekopyhää paskaa, siten niitä huonoja suhteita syntyy kun pannaan kaksijalkaisia eikä edes tutustuta kunnolla.

    • atmforever

      Nuokin neuvot pätevät jos ikää on 25 tai alle. Jos on kokematon (reilusti) yli kolmekymppisenä, minkäänlaista toivoa ei ole. Varsinkaan jos on ATM/kilttimies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe