Onko kolmikymppinen muka jo vanha?

n31v

Alkaa keski-ikä näköjään olemaan laskusuuntainen, ainakin mitä näiden nuorien kollien kommenteista tuolla treffi-puolella voi päätellä. Mulle on nyt useampi nuori "herrasmies" laittanut viestiä että haluaisi päästä "kokeneen rouvan" tai "vanhemman naisen" käsittelyyn. Henkilökohtaisesti olen aina kokenut asian niin, että yli viisikymppiset olisivat ns. "Vanhempia" tai "kokeneempia".

Onko meidän elinodotukset todellakin laskeneet niin alas, että kuusikymppisenä tulee noutaja?

Itse koen olevani vielä nuori, ehkä vasta aikuisiälle päässyt... Joten jätänkin tähän lausuman kaikille pojille, joill tämä äiti-issue on: minä en ole vanha, kokenut kylläkin. Jos vanhoja naisia kaipaatte, jatkakaa toiseen profiiliin.

Kiitos!

97

1881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko.yhteis.hyvä

      vai kokenut rouva oletko varattu etkö livestä saa seuraa ja miksi et etsi parisuhdetta ja sitä elämäsi miestä ja oletko helppo reikä eli nuoremmat ja vanhemmat miehet siellä etsii sitä kaikille helppoa reikää eli yhteishyvää

      • voi_sinua

        Autisti taas ymmärtää kaiken kirjaimellisesti.


      • mikä.on.rouva
        voi_sinua kirjoitti:

        Autisti taas ymmärtää kaiken kirjaimellisesti.

        mitä sana rouva tarkoittaa voisitko selittää


    • nopeasti.vanha

      siinä ammatissa tai harrastuksessa vanhenee nopeasti se kuluttaa

    • Kyllähän sä vanha olet sua puolet nuoremman jannun mielestä.

    • aika.vanha.jo

      mutta ei se enään mikään nuorikaan ole eikä teini

    • parasta_ennen_meni_jo

      Ikäisesi nainen on jo kurppantunut. Kelpaat spermaviemäriksi teinipojalle tai parikymppiselle räkänokkapoitsulle, joiden taso ei riitä ikäisiinsä kauniisiin naisiin.

      • Puumis

        Taas katkera kommentti, joltain ylijäämä ätmiltä, joka ei kelpaa kellekkään.


    • Toivoa

      Höpö höpö.. älä välitä näistä ätmien katkerista kirjoituksista.. 31v on vielä NUORI..

    • ttttttttttt

      Klassinen puumanainen on nuorekas ja seksikäs nelikymppinen.

      Jos olet ikäisesi näköinen kolmekymppinen, plus mahdollisesti tyyli on niin kuin "aikuisella", niin eipä tuo niin yllättävältä kuulosta.

      Et ole miesten silmissä nuori, edes sinua vanhempien miesten silmissä. Ei se siitä muutu että itse julistat itsesi nuorekkaaksi.

      • epäusko

        "Et ole miesten silmissä nuori, edes sinua vanhempien miesten silmissä."

        Jahah, minua on sanonut aika moni itseäni vanhempi mies nuoreksi (ja muutkin).


      • ttttttttttt
        epäusko kirjoitti:

        "Et ole miesten silmissä nuori, edes sinua vanhempien miesten silmissä."

        Jahah, minua on sanonut aika moni itseäni vanhempi mies nuoreksi (ja muutkin).

        Joo mäkin olen sanonut montaa naista nuoreksi kun joko halusin tuottaa hyvää mieltä tai saada seksiä. Yleensä sellaisia joita en oikeasti pitänyt nuorina.

        Se että miehet sanoo noin, ei kerro yhtään mitään.

        Jos haluat tietää totuuden, niin laita realistiset (meikittömät, ilman filttereitä tms) kuvat jollekin sivustolle tyyliin HotOrNot ja tsekkaa palaute. Voi yllättää.


      • epäusko
        ttttttttttt kirjoitti:

        Joo mäkin olen sanonut montaa naista nuoreksi kun joko halusin tuottaa hyvää mieltä tai saada seksiä. Yleensä sellaisia joita en oikeasti pitänyt nuorina.

        Se että miehet sanoo noin, ei kerro yhtään mitään.

        Jos haluat tietää totuuden, niin laita realistiset (meikittömät, ilman filttereitä tms) kuvat jollekin sivustolle tyyliin HotOrNot ja tsekkaa palaute. Voi yllättää.

        "Jos haluat tietää totuuden, niin laita realistiset (meikittömät, ilman filttereitä tms) kuvat jollekin sivustolle tyyliin HotOrNot ja tsekkaa palaute. Voi yllättää."

        Puhuttiinkin näköjään eri asiasta...


    • suhteellistahanse

      No itse nyt 41 vuotiaana miehenä en edes katsele 31 vuotiaiden naisten ilmoituksia kun tuntuvat liian nuorilta.

      • nuoripilluparas

        Perverssiolllasi on nimikin: gerantofilia. Yli 30v naiset on muumioita.


      • tyhjastahuononyhjasta
        nuoripilluparas kirjoitti:

        Perverssiolllasi on nimikin: gerantofilia. Yli 30v naiset on muumioita.

        Sinä et saa yhtään minkään ikäistä.


      • No niin. Tätähän miekin.


    • veesvee

      ympäristö määrittelee ikäsi ei siihen voi paljon vaikuttaa mikä ikä luokka sinusta kiinnostunut,

      • ole.nuorekas

        Voi vaikuttaa. Voi olla nuorekas esim. puketumisen ja musiikkimaun suhteen


    • teinipilluparasta

      Naisen tapauksessa kyllä

    • Ei missään nimessä 3-kymppinen ole vanha. Höpötiköpöti! Olisit sanonut, että vanha sulla on housuissas..

      Viime aikoina nuoret miehet ovat käyttäytyneet muutenkin kummallisesti.
      Nuorta ukkoa odottaa kulmalla kuin kulmalla. Kamalaa..

      Jos olet iltaviihteellä, nuoret miehet kieppuvat siinä kuin hailauma, on drinksun tarjoajaa, ja lanteen hiveltäjää...hitaiden tanssien lääppijää, korvannuolijaa. Minä olen sentään vielä sinua vanhempi, kuusi vuotta.

      Enkä kyllä suostu "vanhempi/kokenut rouvatäti" termeihin, koska olen ihan tytön hupakko. Mutta kollit ovat menneet päästään sekaisin. Sitten jos heidän kanssaan iltaa vietät, kylläpä ympäristö, ja itseä vanhemmat tädit ja sedät paheksuu. Varsinkin vanhemmille miehille se on myrkkyä katsoa (empiirinen tutkimus).

      On sitä aikoihin eletty. Nyky nuoret miehet ovat sitä paitsi hirmu pitkiä ja iso kokoisia, että me nyt kolmissakymmenissä olevat tyttöset vaikutamme tuommoisten rinnalla ihan penskoilta ulkoisesti. Hah. Otapa tästä systeemistä enää selvää.

      Ja minä kun ajattelin vähän vanhempaa... ; )

      (kikattaa)

      • 12121212121212

        Tuohon on hyvä syy.

        Olen keskustellut asiasta minua nuorempien (parikymppisten) ja vanhempien (nelikymppisten) kanssa.
        Parikymppisten "pokailukulttuuri" on kadonnut rafloista. Ennen, kun sinä olit nuori, pojat pokailivat humalatilan voimin baareista tyttöjä. Nyt sitä ei harrasteta, koska kevytsuhteilu on siirtynyt Tinderiin, missä nuoret naiset voivat valita komeimmat ja kiinnostavimmat nuoret (peli)miehet treffeille.
        Kun vielä entistä useampi nuori nainen haluaa sinkkuilla koska vakiintuminen ahdistaa, on valtavasti nuoria miehiä jotka eivät saa tyttöystävää tai seksiä oman ikäisiltään naisilta.
        Niinpä noudatetaan NainenRuudunTakaa antamaa neuvoa: yritetään keski-ikäisiä tätejä.


      • bbbnbbbnbnbnbnbbnb

        No pitäisikö miesten sitten katsoa ylpeästi että siellä se meidän nuorempi sukupolvi pokailee vanhempia pillun toivossa? Jos mies menee parikymppisiä likkoja pokailemaan niin kyllä siinä vanhoilta naisilta saa haukut, kuinka on säälittävä yms.. Itse keski-ikäisenä en nuorialikkoja edes katsele sillä silmällä mutta kyllä se on aika säälittävää että nykyään nuoret jannut vonkaavat vanhoja eukkoja.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tuohon on hyvä syy.

        Olen keskustellut asiasta minua nuorempien (parikymppisten) ja vanhempien (nelikymppisten) kanssa.
        Parikymppisten "pokailukulttuuri" on kadonnut rafloista. Ennen, kun sinä olit nuori, pojat pokailivat humalatilan voimin baareista tyttöjä. Nyt sitä ei harrasteta, koska kevytsuhteilu on siirtynyt Tinderiin, missä nuoret naiset voivat valita komeimmat ja kiinnostavimmat nuoret (peli)miehet treffeille.
        Kun vielä entistä useampi nuori nainen haluaa sinkkuilla koska vakiintuminen ahdistaa, on valtavasti nuoria miehiä jotka eivät saa tyttöystävää tai seksiä oman ikäisiltään naisilta.
        Niinpä noudatetaan NainenRuudunTakaa antamaa neuvoa: yritetään keski-ikäisiä tätejä.

        mITÄH...älä vaan nimittele keski-ikäiseksi. EN OLE. eNKÄ "täti". Eikä tarvii teititellä.

        Minusta tuollainen kollien käytös on kolmen vuoden sisään, räikeällä tussilla alleviivaten, yleistynyt järkyttävästi.

        Tinderip*skastako se johtuu? Tosin sanonpa nyt tähän ohuella kenttätutkimuksella, että mä kerran kysyin mieheltä suoraan eikä se tuommosista puhunut. Se sanoi, että oman ikäiset on sellaisia vahakasvoisia nukkeja, pelkkiä nukkeja ja sano, että niillä ei päässä liiku vielä mitään. Saatiin hirmu hyvä keskustelu, siis elämästä, työstä, perheestä, opiskelusta. Voi tuollaset kohtaamiset mennä muuksikin kuin seksiksi. Kun 24 ja 38 kohtaavat niin ehkä se nuori mieskin haluaa joskus keskustella älyllistäkin eikä siideripissis kamaa.

        Vaikka nyt kuin seksivonkausta ehdotat vastaukseksi. Tosin kyllä ne haluaa daamien vanavedessä bileisiinkin, mihin ei ikä vielä riittäis :)


      • bbbnbbbnbnbnbnbbnb kirjoitti:

        No pitäisikö miesten sitten katsoa ylpeästi että siellä se meidän nuorempi sukupolvi pokailee vanhempia pillun toivossa? Jos mies menee parikymppisiä likkoja pokailemaan niin kyllä siinä vanhoilta naisilta saa haukut, kuinka on säälittävä yms.. Itse keski-ikäisenä en nuorialikkoja edes katsele sillä silmällä mutta kyllä se on aika säälittävää että nykyään nuoret jannut vonkaavat vanhoja eukkoja.

        Kateus ja pelko ettei vanhempi mies enää 30-40-vuotiaalle naiselle kelpaiskaan :D
        Kyllä mä olen sen naamasta muutaman kerran nähnyt. Äijät ei saaneet enää ketään, oli tyytyminen oluttuoppiin ukoilla kun 20 v. tytöt lähinnä ärsyyntyneinä seurasivat, mitä me vähän kypsemmät touhuilimme ja miksi heidän oman ikäisensä nuoret miekkoset eivät jatkotukkatekokynsiglitter misuja halunneet. 30-40 v. mimmeillä kävi flaksi. :D

        Noh huoli pois...(naurua). Kyllä se noin oman ikäinen kuitenkin on paras, mutta hauskojahan tuollaiset nuoret velikullat on ;D


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        mITÄH...älä vaan nimittele keski-ikäiseksi. EN OLE. eNKÄ "täti". Eikä tarvii teititellä.

        Minusta tuollainen kollien käytös on kolmen vuoden sisään, räikeällä tussilla alleviivaten, yleistynyt järkyttävästi.

        Tinderip*skastako se johtuu? Tosin sanonpa nyt tähän ohuella kenttätutkimuksella, että mä kerran kysyin mieheltä suoraan eikä se tuommosista puhunut. Se sanoi, että oman ikäiset on sellaisia vahakasvoisia nukkeja, pelkkiä nukkeja ja sano, että niillä ei päässä liiku vielä mitään. Saatiin hirmu hyvä keskustelu, siis elämästä, työstä, perheestä, opiskelusta. Voi tuollaset kohtaamiset mennä muuksikin kuin seksiksi. Kun 24 ja 38 kohtaavat niin ehkä se nuori mieskin haluaa joskus keskustella älyllistäkin eikä siideripissis kamaa.

        Vaikka nyt kuin seksivonkausta ehdotat vastaukseksi. Tosin kyllä ne haluaa daamien vanavedessä bileisiinkin, mihin ei ikä vielä riittäis :)

        Rouva ei nyt oikein tajua.

        "Tinderip*skastako se johtuu? Tosin sanonpa nyt tähän ohuella kenttätutkimuksella, että mä kerran kysyin mieheltä suoraan eikä se tuommosista puhunut."

        No mitä oletitte miehen sanovan? "En saa oman ikäisiltä seksiä, joten yritän vanhempia"? :D

        "Se sanoi, että oman ikäiset on sellaisia vahakasvoisia nukkeja, pelkkiä nukkeja ja sano, että niillä ei päässä liiku vielä mitään."

        Jokainen mies tietää että jos haluaa tehdä positiivisen vaikutuksen, naiselle pitää sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Fiksu nuori mies tajusi ola kehumatta pyllyä tai tissejä, oli sitten niiden perässä tai ei.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kateus ja pelko ettei vanhempi mies enää 30-40-vuotiaalle naiselle kelpaiskaan :D
        Kyllä mä olen sen naamasta muutaman kerran nähnyt. Äijät ei saaneet enää ketään, oli tyytyminen oluttuoppiin ukoilla kun 20 v. tytöt lähinnä ärsyyntyneinä seurasivat, mitä me vähän kypsemmät touhuilimme ja miksi heidän oman ikäisensä nuoret miekkoset eivät jatkotukkatekokynsiglitter misuja halunneet. 30-40 v. mimmeillä kävi flaksi. :D

        Noh huoli pois...(naurua). Kyllä se noin oman ikäinen kuitenkin on paras, mutta hauskojahan tuollaiset nuoret velikullat on ;D

        Aina voi elää itsepetoksessa. Tässä Isä Laasasen loistavassa kirjoituksessa selitetään miksi on täysin normaalia että vanhempia naisia lähestytään useammin.

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html

        Tiivistettynä:
        1. vanhempia naisia on helpompi lähestyä
        2. saamisen todennäköisyys on korkeampi
        3. pakit ovat yleensä lempeämmät

        Vanhempi nainen voi tietysti uskoa että nuoret miehet haluavat hänet mieluummin kuin parikymppisen, gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan - jolta kaikki muut paitsi koulun komein mies saisivat 100% varmuudella tylysti pakit.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Rouva ei nyt oikein tajua.

        "Tinderip*skastako se johtuu? Tosin sanonpa nyt tähän ohuella kenttätutkimuksella, että mä kerran kysyin mieheltä suoraan eikä se tuommosista puhunut."

        No mitä oletitte miehen sanovan? "En saa oman ikäisiltä seksiä, joten yritän vanhempia"? :D

        "Se sanoi, että oman ikäiset on sellaisia vahakasvoisia nukkeja, pelkkiä nukkeja ja sano, että niillä ei päässä liiku vielä mitään."

        Jokainen mies tietää että jos haluaa tehdä positiivisen vaikutuksen, naiselle pitää sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Fiksu nuori mies tajusi ola kehumatta pyllyä tai tissejä, oli sitten niiden perässä tai ei.

        Älä kiusaa :D "oletitte" ja rouva en ole. Herra on itse hyvä vaan. (naurua)
        Musta tuntui kyllä, että halusi muutakin kuin perzettä. Miksi olisi halunnut nähdä jatkossakin? Maksoi juomat, taksin, katsoi, että pääsi kotiin, antoi takkinsa taksijonossa jne. Ei tyyppi ollut lipevän imelä.

        Mä uskon siihen, että oikeasti tarvitsi välillä toisenlaista seuraa eikä pissismenoa; annoin jopa oikeita opiskeluvinkkejä kun sattui vahingossa saman alan heppu olemaan. Ja hällä riitti juttua ja nauroi mun hölmöyksille vesissä silmin. Ei se vaikuttanut teeskentelyltä. Oli mustakin sinä iltana hauskaa -aidosti.

        Eikä kukaan pannu ketään, mutta hän olisi halunnut soitella ja kutsui mökilleen. :)

        Mutta minähän olen tunnetusti tolkun ihminen, mies on mies ja nuori mies vielä nuori mies. Silti mä arvostan tuollastakin hauskaa iltaa :D

        Mutta yleisesti ottaen ihmettelen, että toiminta on lisääntynyt, ennen tuolla ikäerolla mies olisi ollut arka. Eipä ole 2018 luvulla.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Aina voi elää itsepetoksessa. Tässä Isä Laasasen loistavassa kirjoituksessa selitetään miksi on täysin normaalia että vanhempia naisia lähestytään useammin.

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html

        Tiivistettynä:
        1. vanhempia naisia on helpompi lähestyä
        2. saamisen todennäköisyys on korkeampi
        3. pakit ovat yleensä lempeämmät

        Vanhempi nainen voi tietysti uskoa että nuoret miehet haluavat hänet mieluummin kuin parikymppisen, gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan - jolta kaikki muut paitsi koulun komein mies saisivat 100% varmuudella tylysti pakit.

        Me 30-40-vuotiaat olemme järkeviä. Naisestakin halutaan järkevyyttä. Äpsähsäh tsiuh äh...en minä Laasas ukkeleita jaksa edes lukea. Tiedän tämän ilman häntäkin. Laasanen ei ollut matkassa, joten täytynee hänen horista ihan omiaan :D

        Ei tuo minusta tunnu itsepetokselta. Olen niin pentu.


      • Puumis
        12121212121212 kirjoitti:

        Aina voi elää itsepetoksessa. Tässä Isä Laasasen loistavassa kirjoituksessa selitetään miksi on täysin normaalia että vanhempia naisia lähestytään useammin.

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html

        Tiivistettynä:
        1. vanhempia naisia on helpompi lähestyä
        2. saamisen todennäköisyys on korkeampi
        3. pakit ovat yleensä lempeämmät

        Vanhempi nainen voi tietysti uskoa että nuoret miehet haluavat hänet mieluummin kuin parikymppisen, gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan - jolta kaikki muut paitsi koulun komein mies saisivat 100% varmuudella tylysti pakit.

        No, mitä väliä, jos molemmat osapuolet nauttii? Seksi nuoren kollin kanssa ihanaa ja nautinnollista.. Ikä on vain numeroita, eikä kaikki nuoretkaan ole hehkeitä.. 30v vou näyttää paremmalta, kuin 20v jolla huonot elämäntavat.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Aina voi elää itsepetoksessa. Tässä Isä Laasasen loistavassa kirjoituksessa selitetään miksi on täysin normaalia että vanhempia naisia lähestytään useammin.

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html

        Tiivistettynä:
        1. vanhempia naisia on helpompi lähestyä
        2. saamisen todennäköisyys on korkeampi
        3. pakit ovat yleensä lempeämmät

        Vanhempi nainen voi tietysti uskoa että nuoret miehet haluavat hänet mieluummin kuin parikymppisen, gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan - jolta kaikki muut paitsi koulun komein mies saisivat 100% varmuudella tylysti pakit.

        "gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan"

        Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)

        30-40 nainen on niin sensuelli elli, että ukkeli pyörtyy.

        Älä lähde kumoamaan väitettä tai joudut erityispuhutteluun... :D


      • siementään
        12121212121212 kirjoitti:

        Rouva ei nyt oikein tajua.

        "Tinderip*skastako se johtuu? Tosin sanonpa nyt tähän ohuella kenttätutkimuksella, että mä kerran kysyin mieheltä suoraan eikä se tuommosista puhunut."

        No mitä oletitte miehen sanovan? "En saa oman ikäisiltä seksiä, joten yritän vanhempia"? :D

        "Se sanoi, että oman ikäiset on sellaisia vahakasvoisia nukkeja, pelkkiä nukkeja ja sano, että niillä ei päässä liiku vielä mitään."

        Jokainen mies tietää että jos haluaa tehdä positiivisen vaikutuksen, naiselle pitää sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Fiksu nuori mies tajusi ola kehumatta pyllyä tai tissejä, oli sitten niiden perässä tai ei.

        ihmettelin mies kaverille kun seksi palstat on etu päässä 30v naisia niin tuon ikäiset haluisivat lapsen, jolloin vaihdoin haku ehtoja,


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan"

        Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)

        30-40 nainen on niin sensuelli elli, että ukkeli pyörtyy.

        Älä lähde kumoamaan väitettä tai joudut erityispuhutteluun... :D

        Mutta olen minä nähnyt kerran 60 miehen, josta ei ikinä olisi uskonut, että sen ikäinen. Juukeli, hyvä etten sitä yrittänyt. Mutta sitten hän arvuutti ikäänsä ja näytti viralliset paperit. :D

        Saa kyllä se äijä olla kiitollinen geeneistään. Kyllä tämä homma on niin, että kaikki on YKSILÖLLISTÄ.


      • siementään kirjoitti:

        ihmettelin mies kaverille kun seksi palstat on etu päässä 30v naisia niin tuon ikäiset haluisivat lapsen, jolloin vaihdoin haku ehtoja,

        Ööhm, ai vanhempaan? Ai, että kun ei enää lasta haluta? Itse olet nuori?


      • eerott
        Puumis kirjoitti:

        No, mitä väliä, jos molemmat osapuolet nauttii? Seksi nuoren kollin kanssa ihanaa ja nautinnollista.. Ikä on vain numeroita, eikä kaikki nuoretkaan ole hehkeitä.. 30v vou näyttää paremmalta, kuin 20v jolla huonot elämäntavat.

        Taas sama juttu. Naiset hokee tuota että ikä on vain numeroita ja kaaliin ei mene että se sama juttu voi tarkoittaa myös miestä yhtälailla.
        Aika monta nuorekasta naista olen nähnyt jotka ovat olleet nuorekkaita OMASTA mielestään.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä kiusaa :D "oletitte" ja rouva en ole. Herra on itse hyvä vaan. (naurua)
        Musta tuntui kyllä, että halusi muutakin kuin perzettä. Miksi olisi halunnut nähdä jatkossakin? Maksoi juomat, taksin, katsoi, että pääsi kotiin, antoi takkinsa taksijonossa jne. Ei tyyppi ollut lipevän imelä.

        Mä uskon siihen, että oikeasti tarvitsi välillä toisenlaista seuraa eikä pissismenoa; annoin jopa oikeita opiskeluvinkkejä kun sattui vahingossa saman alan heppu olemaan. Ja hällä riitti juttua ja nauroi mun hölmöyksille vesissä silmin. Ei se vaikuttanut teeskentelyltä. Oli mustakin sinä iltana hauskaa -aidosti.

        Eikä kukaan pannu ketään, mutta hän olisi halunnut soitella ja kutsui mökilleen. :)

        Mutta minähän olen tunnetusti tolkun ihminen, mies on mies ja nuori mies vielä nuori mies. Silti mä arvostan tuollastakin hauskaa iltaa :D

        Mutta yleisesti ottaen ihmettelen, että toiminta on lisääntynyt, ennen tuolla ikäerolla mies olisi ollut arka. Eipä ole 2018 luvulla.

        "Maksoi juomat, taksin, katsoi, että pääsi kotiin, antoi takkinsa taksijonossa jne."

        "Eikä kukaan pannu ketään, mutta hän olisi halunnut soitella ja kutsui mökilleen. :)"

        Ajattelikohan mies että kahden kesken mökillä voi paremmin keskittyä Monopolin pelaamiseen?

        Suomeksi sanottuna: miehellä oli panosuhde haussa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Maksoi juomat, taksin, katsoi, että pääsi kotiin, antoi takkinsa taksijonossa jne."

        "Eikä kukaan pannu ketään, mutta hän olisi halunnut soitella ja kutsui mökilleen. :)"

        Ajattelikohan mies että kahden kesken mökillä voi paremmin keskittyä Monopolin pelaamiseen?

        Suomeksi sanottuna: miehellä oli panosuhde haussa.

        Eikä ollu! Se halus kalalle! Puhuttiin pilkkimisestä!

        Itelläs on panosuhde mielessä..


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Maksoi juomat, taksin, katsoi, että pääsi kotiin, antoi takkinsa taksijonossa jne."

        "Eikä kukaan pannu ketään, mutta hän olisi halunnut soitella ja kutsui mökilleen. :)"

        Ajattelikohan mies että kahden kesken mökillä voi paremmin keskittyä Monopolin pelaamiseen?

        Suomeksi sanottuna: miehellä oli panosuhde haussa.

        Mulla on vaan Afrikan tähti ja Alias.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "gasellinvartaloisen ja hehkeän opiskelijan"

        Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)

        30-40 nainen on niin sensuelli elli, että ukkeli pyörtyy.

        Älä lähde kumoamaan väitettä tai joudut erityispuhutteluun... :D

        "Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)"

        Joudun kumoamaan myytin.

        Pehmeys ja muodot ovat parhaimmillaan kun nainen on iältään 17-19v. Siinä iässä muodot kasaantuvat parhaiten oikeisiin paikkoihin, jotka eivät ala pyöreänäkään roikkumaan. Iän myötä ne muodot siirtyvät pepusta ja reisistä vyötäröön ja vatsaan, ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

        Tuossa hyvä esimerkki, toisella palstalla kaikki äänestykset voittanut 19v nainen:
        https://scontent-ort2-1.cdninstagram.com/vp/8436956f534e9e0d262ddc0d387ea0ea/5BF862D9/t51.2885-15/e35/25014922_368184353653432_4419846622637195264_n.jpg

        Kuvan nainen ei tule näyttämään paremmalta 25-vuotiaana tai 30-vuotiaana. Lähinnä makuasia on näyttääkö paremmalta nyt naisellisen pyöreänä vai toisissa kuvissa 17-vuotiaana ja gasellimaisen solakkana.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Rouva ei nyt oikein tajua.

        "Tinderip*skastako se johtuu? Tosin sanonpa nyt tähän ohuella kenttätutkimuksella, että mä kerran kysyin mieheltä suoraan eikä se tuommosista puhunut."

        No mitä oletitte miehen sanovan? "En saa oman ikäisiltä seksiä, joten yritän vanhempia"? :D

        "Se sanoi, että oman ikäiset on sellaisia vahakasvoisia nukkeja, pelkkiä nukkeja ja sano, että niillä ei päässä liiku vielä mitään."

        Jokainen mies tietää että jos haluaa tehdä positiivisen vaikutuksen, naiselle pitää sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Fiksu nuori mies tajusi ola kehumatta pyllyä tai tissejä, oli sitten niiden perässä tai ei.

        Kuka sinä olet? Olet hirveän tutun oloinen?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka sinä olet? Olet hirveän tutun oloinen?

        Kuudestoista aistini piippaa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)"

        Joudun kumoamaan myytin.

        Pehmeys ja muodot ovat parhaimmillaan kun nainen on iältään 17-19v. Siinä iässä muodot kasaantuvat parhaiten oikeisiin paikkoihin, jotka eivät ala pyöreänäkään roikkumaan. Iän myötä ne muodot siirtyvät pepusta ja reisistä vyötäröön ja vatsaan, ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

        Tuossa hyvä esimerkki, toisella palstalla kaikki äänestykset voittanut 19v nainen:
        https://scontent-ort2-1.cdninstagram.com/vp/8436956f534e9e0d262ddc0d387ea0ea/5BF862D9/t51.2885-15/e35/25014922_368184353653432_4419846622637195264_n.jpg

        Kuvan nainen ei tule näyttämään paremmalta 25-vuotiaana tai 30-vuotiaana. Lähinnä makuasia on näyttääkö paremmalta nyt naisellisen pyöreänä vai toisissa kuvissa 17-vuotiaana ja gasellimaisen solakkana.

        Mistä tulee noin kova tarve vertailla? Eivät naiset katso, milloin miehen peppu alkaa roikkua oudosti, että oliko tänä vai viime vuonna millilleen tuossa asennossa. Eikö vertailun tarve häiritse elämää?

        Pää asia, että ihminen on lutunen :)


      • mikahansiinaon
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kateus ja pelko ettei vanhempi mies enää 30-40-vuotiaalle naiselle kelpaiskaan :D
        Kyllä mä olen sen naamasta muutaman kerran nähnyt. Äijät ei saaneet enää ketään, oli tyytyminen oluttuoppiin ukoilla kun 20 v. tytöt lähinnä ärsyyntyneinä seurasivat, mitä me vähän kypsemmät touhuilimme ja miksi heidän oman ikäisensä nuoret miekkoset eivät jatkotukkatekokynsiglitter misuja halunneet. 30-40 v. mimmeillä kävi flaksi. :D

        Noh huoli pois...(naurua). Kyllä se noin oman ikäinen kuitenkin on paras, mutta hauskojahan tuollaiset nuoret velikullat on ;D

        Mikä siinä on että suomalaiset aina vääntävät arvostelun kateudeksi, vissiin jokin itsesuojelujutska niin voi ajatelle että nuo ovat vain kateellisia. Pentunakin joillekin sanottiin että älä välitä ne ovat vain kateellisia, mikä on aivan vedättämistä.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka sinä olet? Olet hirveän tutun oloinen?

        :D :D :D


      • kriittinenmies
        12121212121212 kirjoitti:

        "Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)"

        Joudun kumoamaan myytin.

        Pehmeys ja muodot ovat parhaimmillaan kun nainen on iältään 17-19v. Siinä iässä muodot kasaantuvat parhaiten oikeisiin paikkoihin, jotka eivät ala pyöreänäkään roikkumaan. Iän myötä ne muodot siirtyvät pepusta ja reisistä vyötäröön ja vatsaan, ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

        Tuossa hyvä esimerkki, toisella palstalla kaikki äänestykset voittanut 19v nainen:
        https://scontent-ort2-1.cdninstagram.com/vp/8436956f534e9e0d262ddc0d387ea0ea/5BF862D9/t51.2885-15/e35/25014922_368184353653432_4419846622637195264_n.jpg

        Kuvan nainen ei tule näyttämään paremmalta 25-vuotiaana tai 30-vuotiaana. Lähinnä makuasia on näyttääkö paremmalta nyt naisellisen pyöreänä vai toisissa kuvissa 17-vuotiaana ja gasellimaisen solakkana.

        Mun silmään tuo 19v nainen ei ole ollenkaan nätti ikäistensä joukossa eikä vähä vanhempienkaan.
        En näe tuossa mitään erikoista.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikä ollu! Se halus kalalle! Puhuttiin pilkkimisestä!

        Itelläs on panosuhde mielessä..

        "Eikä ollu! Se halus kalalle! Puhuttiin pilkkimisestä!"

        Onko itärajan perämetsissä kovinkin yleistä että kalakavereita haetaan rafloista? Varmaankin mies lupasi tarjota "kyydit" myös? Siis mökille ja takaisin, tietysti.

        "Itelläs on panosuhde mielessä.."

        Totta kai.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        :D :D :D

        No niin just...

        Arvasin.

        (naurua)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Joo, mutta meissä on pehmeys ja muodot. :D & viettelevyys ja elämän tuoma tyyneys, se tulee naiselle vasta iän myötä :)"

        Joudun kumoamaan myytin.

        Pehmeys ja muodot ovat parhaimmillaan kun nainen on iältään 17-19v. Siinä iässä muodot kasaantuvat parhaiten oikeisiin paikkoihin, jotka eivät ala pyöreänäkään roikkumaan. Iän myötä ne muodot siirtyvät pepusta ja reisistä vyötäröön ja vatsaan, ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

        Tuossa hyvä esimerkki, toisella palstalla kaikki äänestykset voittanut 19v nainen:
        https://scontent-ort2-1.cdninstagram.com/vp/8436956f534e9e0d262ddc0d387ea0ea/5BF862D9/t51.2885-15/e35/25014922_368184353653432_4419846622637195264_n.jpg

        Kuvan nainen ei tule näyttämään paremmalta 25-vuotiaana tai 30-vuotiaana. Lähinnä makuasia on näyttääkö paremmalta nyt naisellisen pyöreänä vai toisissa kuvissa 17-vuotiaana ja gasellimaisen solakkana.

        Mutta katsotko naisella kasvoja ylipäätään? Onko Mailis Penttilä esimerkiksi kasvoiltaan kaunis? Mitäpä sanoo hän?

        (kikattaa)


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta katsotko naisella kasvoja ylipäätään? Onko Mailis Penttilä esimerkiksi kasvoiltaan kaunis? Mitäpä sanoo hän?

        (kikattaa)

        Kaikissa googlettamissani kuvissa on niin paljon meikkiä ja filtteriä että on mahdotonta sanoa miltä tuo näyttäisi kahdeksalta aamulla luonnontilassa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Eikä ollu! Se halus kalalle! Puhuttiin pilkkimisestä!"

        Onko itärajan perämetsissä kovinkin yleistä että kalakavereita haetaan rafloista? Varmaankin mies lupasi tarjota "kyydit" myös? Siis mökille ja takaisin, tietysti.

        "Itelläs on panosuhde mielessä.."

        Totta kai.

        Kyllä on OIKEASTI. Myös 20.8. alkavalla karhunmetälle. Pönttis taitaa lähteä..Siis omalle reissulleen.

        Siis ei se mikään ihme ole. Isännät saattavat tulla sinne karvalakki päässä, viime talvena ukkoporukka sanoi tulleensa viihdepaikkaan suoraan hirvimetsältä. N eoli kaatimiehiä.
        Met asutaan täällä niin saloilla, että kattelitko koskaan Villi Pohjolaa ku telkusta tuli :D

        (naurahdus)

        Nyt se päivittelee siellä, näen kun pyörität päätäsi :D


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Eikä ollu! Se halus kalalle! Puhuttiin pilkkimisestä!"

        Onko itärajan perämetsissä kovinkin yleistä että kalakavereita haetaan rafloista? Varmaankin mies lupasi tarjota "kyydit" myös? Siis mökille ja takaisin, tietysti.

        "Itelläs on panosuhde mielessä.."

        Totta kai.

        "Itelläs on panosuhde mielessä.."

        Totta kai."

        Mitä olet sitten tehnyt sen eteen? Vai oletko mitään? Oletko itse yrittänyt 30-40-vuotiasta naista?
        Pitäs nyt pikkusen ruveta ehottelemaan niitä pilkillä käyntejä niin saatas niinku sinunkin kohdalla homma rullaamaan.

        (ilmettä ei voi kertoa)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kaikissa googlettamissani kuvissa on niin paljon meikkiä ja filtteriä että on mahdotonta sanoa miltä tuo näyttäisi kahdeksalta aamulla luonnontilassa.

        Kauniilta :)


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "Itelläs on panosuhde mielessä.."

        Totta kai."

        Mitä olet sitten tehnyt sen eteen? Vai oletko mitään? Oletko itse yrittänyt 30-40-vuotiasta naista?
        Pitäs nyt pikkusen ruveta ehottelemaan niitä pilkillä käyntejä niin saatas niinku sinunkin kohdalla homma rullaamaan.

        (ilmettä ei voi kertoa)

        Tiedät kyllä että hommat rullaavat jo auttavasti. Sijoitukset kantavat hedelmää ja olen päässyt nostamaan pikkuisen osinkoja ;)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tiedät kyllä että hommat rullaavat jo auttavasti. Sijoitukset kantavat hedelmää ja olen päässyt nostamaan pikkuisen osinkoja ;)

        Mitä ilmeisemmin hyvä herraseni... ; )

        Tuota..noh. Enpä pysty sanomaan enempää. :'D
        Sen vaan, että en mä tyhmä ole ;)

        (naurua)


      • mikahansiinaon kirjoitti:

        Mikä siinä on että suomalaiset aina vääntävät arvostelun kateudeksi, vissiin jokin itsesuojelujutska niin voi ajatelle että nuo ovat vain kateellisia. Pentunakin joillekin sanottiin että älä välitä ne ovat vain kateellisia, mikä on aivan vedättämistä.

        Minä tunnistan kateuden kun katson ihmistä silmiin. Sitä ei tarvitse kenenkään sanoa tai tulkata.


      • saahansitaluulla
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä tunnistan kateuden kun katson ihmistä silmiin. Sitä ei tarvitse kenenkään sanoa tai tulkata.

        Juujuu, naiset aina väittävät että ovat mukamas hyviä "lukemaan" ihmisiä mutta se on aivan pelkkää huuhaata. Ihmiset muutenkin ovat eläinkunnan huonoimpia tulkitsemaan (mikro)ilmeitä.


      • saahansitaluulla kirjoitti:

        Juujuu, naiset aina väittävät että ovat mukamas hyviä "lukemaan" ihmisiä mutta se on aivan pelkkää huuhaata. Ihmiset muutenkin ovat eläinkunnan huonoimpia tulkitsemaan (mikro)ilmeitä.

        Niinpä. jatkuvasti kasvavajännämiesten valtava suosio ja sitäkautta lisääntyvä turvatalojen tarve naisille kyllä kertoo karua totuutta naisten ihmistuntemujskyvyistä.


      • saahansitaluulla kirjoitti:

        Juujuu, naiset aina väittävät että ovat mukamas hyviä "lukemaan" ihmisiä mutta se on aivan pelkkää huuhaata. Ihmiset muutenkin ovat eläinkunnan huonoimpia tulkitsemaan (mikro)ilmeitä.

        Ei ole tullut koskaan virhettä. Niin.
        Nykyisin olenkin siirtynyt jo ennustuspuolelle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä. jatkuvasti kasvavajännämiesten valtava suosio ja sitäkautta lisääntyvä turvatalojen tarve naisille kyllä kertoo karua totuutta naisten ihmistuntemujskyvyistä.

        En ole vielä turvatalossa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En ole vielä turvatalossa.

        Enkä muuten mene.


      • saahansitaluulla kirjoitti:

        Juujuu, naiset aina väittävät että ovat mukamas hyviä "lukemaan" ihmisiä mutta se on aivan pelkkää huuhaata. Ihmiset muutenkin ovat eläinkunnan huonoimpia tulkitsemaan (mikro)ilmeitä.

        Palstalaisistakin olen alkanut nähdä enneunia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Palstalaisistakin olen alkanut nähdä enneunia.

        Oliko se se kun jossain ketjussa ennustit anan olevan oikeasti opettaja eikä se ollut? No se nyt ei ole varsinainen ennustus jos menee ihan metsään :D


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kateus ja pelko ettei vanhempi mies enää 30-40-vuotiaalle naiselle kelpaiskaan :D
        Kyllä mä olen sen naamasta muutaman kerran nähnyt. Äijät ei saaneet enää ketään, oli tyytyminen oluttuoppiin ukoilla kun 20 v. tytöt lähinnä ärsyyntyneinä seurasivat, mitä me vähän kypsemmät touhuilimme ja miksi heidän oman ikäisensä nuoret miekkoset eivät jatkotukkatekokynsiglitter misuja halunneet. 30-40 v. mimmeillä kävi flaksi. :D

        Noh huoli pois...(naurua). Kyllä se noin oman ikäinen kuitenkin on paras, mutta hauskojahan tuollaiset nuoret velikullat on ;D

        Höpsis. Olen sinua 10 vuotta vanhempi, eikä minua yhtään ärsytä nuorten miesten yritykset nelikymppisten naisten sarjassa, vaikka teoriassa luulisi meidän olevan kilpailijoita.
        Mutta in real life me ei kilpailla samassa sarjassa. Me ollaan kuitenkin se markkinoiden parasanti, jos ollaan pidetty itsestämme huolta ja omataan edes jonkinlaiset käytöstavat.
        Tosin on pakko myöntää että omassakin ikäluokassa puolet miehistä ei juuri panosta siistiin olemukseen. Sekään ei ärsytä, se vaan jättää taas minulle enemmän saalista.


    • 7470

      Näkökulma muuttuu.
      25v opiskelijana olin töissä tanssiravitolan portsarina ja työkaverini oli 4-kymppinen heppu joka harva se viikko kävi "hoitelemassa" jonkun naisasiakkaan takapihan pakettiautossaan.
      Ihmettelin, että mahtaako noin vanha ukko enää vaimolleenkaan mitään kun pussit tyhjenevä useampana viikkona pakussa.
      Heppu kertoi kotivelvollisuuksien sujuvan ilman epäluuloja.

      Täytän tänä vuotena 75v ja voin vain todeta suorituskykyni olevan vieläkin entisen työkaverini luokkaa mutta kotivelvollisuudet olisi ehkä puolitettava. En tiedä. Ehkä ei, kun ajattelen kaverini ystävänaisia. Heidän ikiään ja olemuksiaan.

      • Eitotta

        Montako salaista sinistä joudut ottamaan? 75v et saa nuorta naista edes maksamalla..


      • 7470
        Eitotta kirjoitti:

        Montako salaista sinistä joudut ottamaan? 75v et saa nuorta naista edes maksamalla..

        En ole ottanut ensimmäistäkään sinistä, enkä muunkaan väristä tarkoittamaasi pilleriä. Käytän yhdeksättä vuotta korvaus testoa, testogeeliä lekurin reseptin mukaisesti. Annostus on puolet maksimista. Kun elää terveellisesti, kuntoilee riittävästi ja pysyy raittiina niin kaikki on kivaa ja kevyttä. Mieskunto on vain oheistuote mutta ei suinkaan merkitykseltään vähäisin.
        Kaikille mustamaalaajille on sanottava, etten ole havainnut mitään sivuvaikutuksia. Kivekset eivät ole kuihtuneet eikä oma tuotanto ole loppunut. Pitkän tauon jälkeen oma oli yleisen viitealueen puolivälin yläpuolella.


    • dslkfö

      Kolmekymppinen on keski-ikäinen. Nuoruutesi on auttamatta jo takanapäin.

      • Menepäs katsomaan, joko vene pitäisi nostaa talviteloille...?
        Kohta on jäät.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Menepäs katsomaan, joko vene pitäisi nostaa talviteloille...?
        Kohta on jäät.

        Ehkä se riippuu ihmisestä. Sauli Niinistö on tuore isä noin seitsemänkymmentävuotiaana ja oli vähän aikaisemmin ilmeisesti kovakuntoinen luistelija. Jotkut säilyvåt paremmin kuin toiset. Joku alholisti voi olla ehkä 40-vuotiaana olla huonommassa kunnossa, talviteloilla, kuin joku 60-vuotias. Itsekin tässä ehdotin treffejä yhdelle naiselle. Luulin häntä 22-vuotiaaksi, mutta hän oli 18-vuotias lukion kolmasluokkalainen. Olisi suostunut treffeille, sillä luuli minua 27-vuotiaaksi, vaikka olin reilusti yli 30-vuotias. Hänelle en ollut liian vanha enkä sille toiselle lukiolaiselle, jonka kerroin lähestyneen minua tarjoten puhelinnumeroaan. Siis yli reilusti yli 30-vuotias ei ole keski-ikäinen lukion kolmasluokkalaisille. Saan vielä ikuisena opiskelijana treffeille yliopiston ensimmäisen vuoden opiskelijan. Vaikka en ole syntynyt 90-luvulla niin kaikki, sillä vuosikymmenellä syntyneet naiset eivät pidä keski-ikäisenä. Samoin on varmasti myös sinun ja monen muun suhteet. Ikä on joskus vain numeroita?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ehkä se riippuu ihmisestä. Sauli Niinistö on tuore isä noin seitsemänkymmentävuotiaana ja oli vähän aikaisemmin ilmeisesti kovakuntoinen luistelija. Jotkut säilyvåt paremmin kuin toiset. Joku alholisti voi olla ehkä 40-vuotiaana olla huonommassa kunnossa, talviteloilla, kuin joku 60-vuotias. Itsekin tässä ehdotin treffejä yhdelle naiselle. Luulin häntä 22-vuotiaaksi, mutta hän oli 18-vuotias lukion kolmasluokkalainen. Olisi suostunut treffeille, sillä luuli minua 27-vuotiaaksi, vaikka olin reilusti yli 30-vuotias. Hänelle en ollut liian vanha enkä sille toiselle lukiolaiselle, jonka kerroin lähestyneen minua tarjoten puhelinnumeroaan. Siis yli reilusti yli 30-vuotias ei ole keski-ikäinen lukion kolmasluokkalaisille. Saan vielä ikuisena opiskelijana treffeille yliopiston ensimmäisen vuoden opiskelijan. Vaikka en ole syntynyt 90-luvulla niin kaikki, sillä vuosikymmenellä syntyneet naiset eivät pidä keski-ikäisenä. Samoin on varmasti myös sinun ja monen muun suhteet. Ikä on joskus vain numeroita?

        Jos ihmisen kanssa oleminen on luontevaa ja kotoisaa, ikä on vain numeroita. Minusta Niinistön tapaus on aika ihana esimerkki, kyllä...
        Jos siinä on hyvä olla. Ajattele jos löydät hyvän ihmisen, kaikki menee muuten ok, mutta sitten sanoisit; oho, ai niin mut kun sä olet (ikä).

        Ei se ero ehkä ihan mahdottomia voi olla, mutta silloinhan se juuri huomaa ettei ole niin kotoisaa. Mutta jonkinlaiset heitot suuntaan tai toiseen ei vielä suhdevenettä kaada :)

        Oletko sinä sitten yleensä mieltynyt huisisti paljon itseäsi nuorempiin naisiin (näihin opiskelijatyttölöihin) vai onko oman ikäinen parempi vaihtoehto? :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos ihmisen kanssa oleminen on luontevaa ja kotoisaa, ikä on vain numeroita. Minusta Niinistön tapaus on aika ihana esimerkki, kyllä...
        Jos siinä on hyvä olla. Ajattele jos löydät hyvän ihmisen, kaikki menee muuten ok, mutta sitten sanoisit; oho, ai niin mut kun sä olet (ikä).

        Ei se ero ehkä ihan mahdottomia voi olla, mutta silloinhan se juuri huomaa ettei ole niin kotoisaa. Mutta jonkinlaiset heitot suuntaan tai toiseen ei vielä suhdevenettä kaada :)

        Oletko sinä sitten yleensä mieltynyt huisisti paljon itseäsi nuorempiin naisiin (näihin opiskelijatyttölöihin) vai onko oman ikäinen parempi vaihtoehto? :)

        misspönttöuuni: "Oletko sinä sitten yleensä mieltynyt huisisti paljon itseäsi nuorempiin naisiin (näihin opiskelijatyttölöihin) vai onko oman ikäinen parempi vaihtoehto? :) "

        No, sanotaan, että kolmen naisen puhelinnumerot minulla. Vanhin ystävä on n. 60-vuotias, keskimmäinen 31-vuotias ja nuorin naistuttava 26 tai 27-vuotias. Joten en välttämättä ole kiinnostunut niin paljon itsestäni nuoremmista naisista, jos sinne joukkoon on sattunut vuosikymmeniä itseäni vanhempi nainen. Lähinnä opiskelijatyttö tulee tavattua ja kun itse ei ole vielä työelämässä niin ei ole oikein kanttia lähestyä jo työelämässä olevaa naista. Joskus sanomalehtitoimittajana oli eri asema, kun oli itsekin töissä kuukausipalkalla. Kun itse on yliopistolla niin tapaa yleensä jotain 20 vuotta ja jotain ikää olevia. Nämäkin nuoremmat on tulleet opiskelijaporukoista tutuiksi. En ole oikeastaan kiinnostunut itseni ikäisistä naisista, kun kelpaan vähän nuoremmille ja vanhemmillekin naisille.

        Sauli Niinistö oli muuten nuorekas jo aikaisemmin, kun oli kihloissa Tanja Karpelan kanssa. Heilläkin oli ikäeroa yli 20 vuotta niin kuin Jennillä ja Saulilla, presidenttiparillamme. Heitä yhdisti se, että Sauli ja Tanja olivat molemmat kansanedustajia sekä pyörivät samoissa poliittisissa kansanedustajien ympyröissä. Itse pyörin opiskelijaympäristössä, joten minun kontaktini ovat opiskelijoita.

        Varattu en kyllä ole oikeastaan se takia, että en ole naistenmies ja uskovaisesti pidettyväinen. MInun usko.toivo.rakkaus -arvoni eivät sovi kaikille naisille.

        Minusta 30-vuotias nainen ei ole vanha, jos minulla on kaksi noin 30-vuotiasta naistuttavaa puhelinnumeroilla.


    • viiskypäset_ookoo

      Itse ainakin koen, että selkeä vanheneminen alkaa 40 vuoden iästä. Puheet kollageenin erityksen loppumisesta jne pitävät naisella paikkansa. Siinä vaiheessa iho veltostuu ja tulee ryppyjä. Ei enää näytä pikkutytöltä, vaikka sitä olisi voinut olla lähes 40-vuotiaaksi (etenkin jos on pieni ja siro). Tosin erot yksilöiden välillä ovat suuria. Itse vanhenin "kertarysäyksellä", toisilla iho säilyy hyvänä ja rypyttömänä eläkeikään. Tosin jostain se ikä aina näkyy. Olemuksesta, käytöksestä, liikkumisesta?

      On mautonta tuomita 30-vuotias keski-ikäiseksi, kun nykyään tavoitellaan pikemminkin 100 vuoden ikää, ja useat seurustelevat ja avioituvat vielä eläkeiässä. Moni kolmikymppinen on vauvan äiti. Nuori nainen siis.

      Vaikka mies vakuuttaisi vihaavansa lapsia, niin hän etsii hedelmällistä naista. Siitä syystä miehet juoksevat 15 - 30 vuotiaiden perässä ja tyrmäävät sitä vanhemmat. On onneksi vähemmistö tervejärkisiä kavereita, joille kelpaa myös aikuinen nainen. Ehkä he eivät vain ole netissä eivätkä ravintoloissa, eli heidän hakuun saa kuluttaa kengänpohjia - konkreettisesti. Itse sain perääni eläkeukkoja täytettyäni 40. Onneksi saantia on vielä nuorempienkin osalta. Aika haastavia ovat suhteet iäkkäämpiin miehiinkin, enkä aio vielä mummoutua, vaan tapailla keski-ikäisiä miehiä.

      • pentttt

        Kaupassa tuli tällä viikolla vastaan yks teinivuosilta tuttu nainen, nyt noin 50v ikäinen. Ensimmäistä kertaa sitten teinivuosien näin, ulkonäöltä tunnisti kyllä mutta näytti niin vanhalta että järkytyin niin etten ehtinyt edes tervehtiä kun käveli ohi jo, nuorena oli todella nätin näköinen.

        Moni nainen on edelleen 50,senä aika hehkeän näköinen.


    • Kaisanoasaa

      Et ole vanha mutta käytetty. Ehkä joku jännämies sinut huolii vielä keittiön puolelle ja mopin varteen.

    • Eke31v

      Keski-ikä alkaa n 35v mielestäni ja kyllä 30v vielä nuori. Itse tykkään ikäisistäni naisista, on perspektiiviä asioihin ja elämänkokemustakin, eikä minulla olisi paljon jutunjuurta teinin kanssa. Vanhemmissa naisissa näkyy jo kypsyys ja persoona.

      • Nimenomaan persoona :D


    • mikässiinä

      Pojat halusivat kokeilla mummoseksiä

      • Puumis

        Pojat haluavat toistekkin kokenutta naista, joka ei ole sängyssä lahna, mutta kukaan nuori nainen ei halua viagra pappaseksiä... Siinä on vaan, se ero..


    • Parisuhdemies-

      Kolmekymppinen nainen on kauneimmillaan. Niitä kannattaa tavoitella eikä ole mitään teinejä enää jotka ei tiedä mitä elämässä haluaa tehdä. Suhde kolmekymppisen naisen kanssa on parasta mitä mies voi saada.

      • Oo! Kerrankin asiaa! :D


    • nainenkuluukäytössä

      Kolmikymppiset naiset ovat yleensä loppuunajettua paskaa. Eri asia tietysti on jos on nätti hyvinpidetty ja vähännussittu tapaus

      • pastorijuusojyystö

        Nätit kolmikymppiset eivät ole vähännussittuja. Vain rumista voi löytää joku jota ei ole paskat perusteellisesti jyystäneet


    • Khhhhg

      Missä NAL:in kommentti? Tämä aihehan on erityisen lähellä hänen sydäntä.

      • Naisasialooser11

        Tässä. Tuon ikäinen nainen ei ole mikään"vasta aikuisuuteen päässyt"vaan on ollut aikuinen jo toistakymmentä vuotta ja nyt vanha täti.

        Ei ihme, että 20v finninaamat lähettelevät noita viestejä. Pornosivuillakin 30 naiset lasketaan matureladyiksi.

        Parikymppisen mielestä olet vanha rouva ja sopiva kokemattoman pojan opettajaksi.


    • Kolmikymppinen nainen olisi ihan ok vielä fyysisesti mutta koska me miehet ollaan kiinnostuneita sielusta, siitä millainen nainen on henkisesti, hyvin usein kolmikymppinen nainen on jo pilalla. Kotimaan panorallit jännämiesten kanssa kuten myös kansainväliset pillunjakoturneet, tutustuminen muihin kulttuureihin. ovat tehneet tehtävänsä, ei semmoisesta enää kunnollista vaimoihmistä saa millään.

      • ainasamaapaskaa

        Sinunkin ainainen saman paskan jauhaminen alkaa väsyttää, keksisit uusia juttuja tai jonkun toisen paikan niille.


      • ainasamaapaskaa kirjoitti:

        Sinunkin ainainen saman paskan jauhaminen alkaa väsyttää, keksisit uusia juttuja tai jonkun toisen paikan niille.

        Niin kauan kuin maailma ja sen naiset työntää mun silmille samaa paskaa niin myös minä siitä jauhan. Muutoksen tulee lähteä naisista, ei minusta kun en kerran aloittanut.


      • Mitä se sinä täällä taas barrikadeilla... :)
        Entä jos on ollut vain yksi mies?

        Eikö sen verran kuitenkin joka naisen miehestä tule tietää, että tietää, mikä mies on ylipäätään vai onko se yksikin mies paha?

        Mä en ole nähnyt kuin Jyväskylä-rallin. Haittaakse?

        (kikattaa)


      • ainasamaapaskaa kirjoitti:

        Sinunkin ainainen saman paskan jauhaminen alkaa väsyttää, keksisit uusia juttuja tai jonkun toisen paikan niille.

        On hänellä siinä joku pointti.


      • 050505050505
        misspönttöuuni kirjoitti:

        On hänellä siinä joku pointti.

        Ei tollasessa panoralleista, jännämiehistä yms. jankuttamisessa ole mitään muuta pointtia kuin omasta surkeasta elämästään purkautuminen. Varmaankin Josef Fritzl on tyypin idoli.


      • 050505050505 kirjoitti:

        Ei tollasessa panoralleista, jännämiehistä yms. jankuttamisessa ole mitään muuta pointtia kuin omasta surkeasta elämästään purkautuminen. Varmaankin Josef Fritzl on tyypin idoli.

        Jostain syystä hän on silti cuul..katso nyt sinäkin tarkemmin. Näetkö?
        Ehkä se on sitten tuo intensiivisyys ja asialleen omistautuminen?

        Älä nyt. Onhan hän oikeasti aika söpö. Kokeilepa koputtaa kuorikerrokseen... ; )

        Ja kun Harmis tuolla jossain ketjussa valitti siitäkin ettei muka saa sydänviestejä, niin laitetaanpa tämmöinen <3


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä se sinä täällä taas barrikadeilla... :)
        Entä jos on ollut vain yksi mies?

        Eikö sen verran kuitenkin joka naisen miehestä tule tietää, että tietää, mikä mies on ylipäätään vai onko se yksikin mies paha?

        Mä en ole nähnyt kuin Jyväskylä-rallin. Haittaakse?

        (kikattaa)

        Jysäskylä-ralli on vielä ihan ok. Jos ei ole muista ralleja naisen kokemuspiirissä voi olla vielä ihan laatuisa nainen, varsinkin jos vielä ainoat kokemukset karuselleistakin rtajoittuvat huvipuistoihin.


      • pensionistas

        Juuri äsken 70v nainen osoitti "käyttökelpoisuutensa" vm1943 papalle.


    • Naisasialooser11

      Sinähän olet vanhempi nainen, huomattavasti vanhempi kuin se 20v pojanrimpula. 20v pojan mielestä 25v nainen on jo varttunut ja aikuinen, 30 on jo maturelady ja hyvä vaihtoehto jos poika haluaa vanhemman rouvan opetettavaksi.

      Ja sinusta tulee myös se 50v mummo silmänräpäyksessä, aika kulkee paljon nopeammin kuin mitä luulet, jos ja kun sinusta tuntuu viimeiset 10v menneen vauhdilla, niin seuraavat menevät vielä nopeammin.

      Mitä muuten pyörit nettipalstoilla,tuon ikäisellä naisella pitäisi olla jo mies ja kouluikäisiä lapsia?

    • loru.qullihaukasta

      Ennen niin herkkä ja hyvä
      Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
      Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
      Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
      Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

    • mm78

      30v ei ole vanha!Käsitykset menee vain iän mukaan.Itsekkin ajattelin olevani jo vanha kun täytin 30v,vaikka huomattavasti nuoremmaksi aina luultiin ja luullaan edelleen.Ihmiset ei vanhene samaan tahtiin,syy geeneissä,elämäntavoissa ja miten muutenkin hoitaa ja pitää huolta. Tietenkin lisäksi vaikuttaa tyyli,asenteet elämässä/persoona..Vaikuttaa itseään nuoremmalta tai vanhemmalta. 20V mielestä 30v voi olla jo vanha pelkästään iän puolesta,mutta 40v tajuaa vasta,että 30v on kuitenkin oikeesti vielä aika nuori!Jos elää sinne 80-90 asti,niin alkaako vanha olemaan jo 30v alkaen :D . ikään ei tarvitsisi aina niin sokeasti tuijottaa..

    • 4030403040304030

      Itse kun on kohta 42 tuntuu aika koomiselta miten joku ajattelee kolmekymppistä vanhaksi. Ainakin omalla kohdallani tuo 40 rajan ylitys oli isompi "shokki" kuin kolmen kympin. Kolme kymppisenä sitä vielä ajatteli että kaikki on edessä ja mahdollista, nyt alkaa tuntumaan aivan päinvastaiselta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe