Miehen ero ei virallinen ja tuleva exä kuvioissa

Kärsimätön

Miten tähän pitäisi suhtautua kun meillä on tosi lupaavasti alkanut suhde, ollaan tunnettu kohta 1kk, mutta sain toisilla treffeillä selville että eropaperit on vasta laitettu ja tuleva exä on kyllä muuttanut pois, mutta kaikki tavarat on edelleen talossa ja käy säännöllisesti monta kertaa viikossa ja asuu siellä kun mies on esim. viikonloput poissa. Lapset ovat jo teinejä. Mies tuntuu olevan 'liian kiltti' vaikka sitä vaivaa, että nainen käy liikaa siellä ja asiat ei edisty. Mulla ei tietysti ole mitään asiaa kylään, jos saattaisin törmätä naiseen. Liitto on kuollut, enkä epäile että olisin ns. toinen nainen, mutta kuinkahan kärsivällinen tässä tulisi olla? Olen antanut tunteiden viedä, mutta järki epäröi onko tässä kaikki hyvin.

10

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosikuvesi

      Se vaan panee sua!

    • totuustämäkin

      Ei ole hyvin, ihminen ei ole valmis uuteen suhteeseen tuon kaltaisessa tilanteessa. Ei kannata odottaa yhtikäs mitään, tulet vain pettymään. Ihmisen pitää olla täysin irti suhteestaan ja asiat loppuun taputeltuina, hänelle olet vain korvike ja vielä sun avulla kostelee eksälleenkin, jos on katkeraksi erosta jäänyt.

    • Koettujuttu

      Varmaan riippuu tilanteesta. Onko tehty eropäätös äkkiseltään vai harkitusti. Kauaa ei kannata katsella jos ei asiat edisty.

    • Olevarovainen

      Olet laastari

    • kfoasd

      Odota. Kuukausi on tosi lyhyt aika

    • Ihmepellejätäällä

      Laastarisuhteistahan syntyy tunnetusti aina jotain vakavaa ja pitkäikäistä... Not...

    • Täällätoinen

      Mulla samanlainen tilanne ja meillä menee kyllä tosi hyvin. Mies eroamassa mutta tuleva ex on alkanut katkerana kirjoitella mulle aika ikäviä, haukkuva ja syyllistävä viestejä. Ei oikein tiedä mitä tehdä, ei se ole miehen vika kuitenkaan...

    • ohohoh

      Vasta 1 kk tuntemisestanne.
      Tehän olette nippa nappa hyvän päivän tuttuja! Niin ellei sitten alapäänne ole varsin hyvin tunteneet toisensa.
      Alapäätuttavuudella on sen tason tulevaisuus!

    • jaehkävähänhimmailua

      Älä kysele täältä. Se on teidän kahden välinen asia. Kun eropaperit on lähetetty niin kumpainenkin on vapaa tekemään mitä tahtoo, ei se ole muiden asia. Nää tuppaa vielä olemaan sellasia juttuja, että kummallakin osapuolella on erilainen näkemys. Juttu voi onnistua, passitraisin miehen kyllä terapiaan käsittelemn eronsa.

      • Kysynvaan

        Jaa mix nää foorumit on jos ei saa kysyä :)
        Mikä on tilanne tänään ap? Vieläkö rakkaus kukoistaa???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe