Tuloe kotiin rakas jännämies

”Tule kotiin <3”, niin ne lähtee sydänviestit jänniksille. Saako kiltit & kunnolliset koskaan <3 -viestejä? :

https://www.hs.fi/elama/art-2000005791026.html

Naisen rakkaus jännään on ikuista, se rakastaa vain enemmän kun jännämies kännikaahailullaan vaarantaa kaikki viatomat sivulliset ja yrittää murhata poliisin. Ei päästänyt lukemaan koko juttua mutta varmaan yhtä rakkaudentunnustus-tykistystä jännämiehillehän se on.

Naiset ei voi käsittää kuinka kuvottavaa niiden toiminta on oikeasti, tuntuu melkein fyysisenä kipuna, Sitten vielä ne kehtaa nillittää jos joskus vähän mainitsee tuosta niiden toiminnasta.

Ja ihan turha lässyttää että ei ne kaikki naiset, teot kuitenkin puhuvat puolestaan. Jos naisella ei ole rakasta jännää se haluaa semmoisen. Vastapainoksi kukaan nainen ei halua kilttiä & kunnollista miestä.

13

422

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mää viestittelen aika usein tommosia sydän yms. hempeilyjä työpäivän aikana. Kyllä toi ihan kunnollinen, vaikkei aina niin kiltti. 😉

• Niin no sinä ehkä mutta noin yleensä ei kiltit & kunnolliset saa tuollaisia viestejä, ne on varattu jännille. Tänään muuten satuin väkisin tahtomattanikin kuulemaan kun yksi työkaveri, tosi kiltti & kunnollinen mies jutteli vaimon kanssa puhelimessa, sieltä taisi tulla aika tulenpalavaa tekstiä sille, kävi vähän sääliksi. Älä sä ikinä tee silleen että työpäivän aikaan haastat riitaa, n hempielyt on kivempia. Et sä varmaan haastaakaan mutta muistutan vaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin no sinä ehkä mutta noin yleensä ei kiltit & kunnolliset saa tuollaisia viestejä, ne on varattu jännille. Tänään muuten satuin väkisin tahtomattanikin kuulemaan kun yksi työkaveri, tosi kiltti & kunnollinen mies jutteli vaimon kanssa puhelimessa, sieltä taisi tulla aika tulenpalavaa tekstiä sille, kävi vähän sääliksi. Älä sä ikinä tee silleen että työpäivän aikaan haastat riitaa, n hempielyt on kivempia. Et sä varmaan haastaakaan mutta muistutan vaan.

Emmä haasta muutenkaan riita. Yleensä meidän riidat syntyy, kun kumpikin on jostain päivänsä aikana väsyneitä tai päivä on jotenkin rasittava.

Sit tulee joku eriävä tai poikkeava sana tai tilanne, mihin yleensä toinen eka takertuu ja toiselle se takertuminen just sillon oli liikaa...

• LadyZorro kirjoitti:

Emmä haasta muutenkaan riita. Yleensä meidän riidat syntyy, kun kumpikin on jostain päivänsä aikana väsyneitä tai päivä on jotenkin rasittava.

Sit tulee joku eriävä tai poikkeava sana tai tilanne, mihin yleensä toinen eka takertuu ja toiselle se takertuminen just sillon oli liikaa...

Jos kumpikaan ei takertuis, tuskin juur olis riitojakaan. Yleensä menee aika sulavasti...oon tässä näitä riitojen syntyperiä nääs analysoinut.😃

• LadyZorro kirjoitti:

"Yleensä meidän riidat syntyy, kun kumpikin on jostain päivänsä aikana väsyneitä tai päivä on jotenkin rasittava. "

Teidän pitäis oppii välttelemään toisianne varmaan sen pari-kolme ekaa tuntia töiden jälkeen niin ei pääsis leimahtaan kun sais vähän levätä ensin kun tulee himaan :D

• Harmaaritari kirjoitti:

"Yleensä meidän riidat syntyy, kun kumpikin on jostain päivänsä aikana väsyneitä tai päivä on jotenkin rasittava. "

Teidän pitäis oppii välttelemään toisianne varmaan sen pari-kolme ekaa tuntia töiden jälkeen niin ei pääsis leimahtaan kun sais vähän levätä ensin kun tulee himaan :D

Näin olen minäkin ynnäillyt. 😃👍

Ottaa pieni ns. oma hetki, kun tuntuu että vanne kiristää päätä ja kun se harvoin johtuu suoranaisesti siitä kumppanista. Yleensä kun perkaa selviää, että se syy oli jotain muuta mikä sit purkautui toista päin..🙂

Sit se kumppani on olotilassa, että joku ärsyttää ja toinen samaan aikaan ja poks...saadaan kierosti mähinä aikaan.

• LadyZorro kirjoitti:

Näin olen minäkin ynnäillyt. 😃👍

Ottaa pieni ns. oma hetki, kun tuntuu että vanne kiristää päätä ja kun se harvoin johtuu suoranaisesti siitä kumppanista. Yleensä kun perkaa selviää, että se syy oli jotain muuta mikä sit purkautui toista päin..🙂

Sit se kumppani on olotilassa, että joku ärsyttää ja toinen samaan aikaan ja poks...saadaan kierosti mähinä aikaan.

Tai aamu alkaa huonosti...joskus niinkin käy. Herää valmiiksi krätynä. Isännällä varsinkin on niitä vapaapäivän krätyaamuja. 😐

Sit mulle tulee olo, että mitäs nyt...hittoako jo aamusta örisee.

Mulla enempikin illat väsyneenä hetkiä, kun en jaksa mussuttamista tai jääräämistä. Sit hänelle tulee olo, että mitäs nyt...hittoako illasta örisee.

• lihavihatipunen
        LadyZorro kirjoitti:

Tai aamu alkaa huonosti...joskus niinkin käy. Herää valmiiksi krätynä. Isännällä varsinkin on niitä vapaapäivän krätyaamuja. 😐

Mulla enempikin illat väsyneenä hetkiä, kun en jaksa mussuttamista tai jääräämistä. Sit hänelle tulee olo, että mitäs nyt...hittoako illasta örisee.

Tossa kohtaa kannattais kiireesti tyrkyttää paljasta revaa isännälle :)

• LadyZorro kirjoitti:

Itse aamu-unisena ymmärrän kyllä täydellisesti tuota isäntää. Jos hällä sama vika pitäis saada olla ensimmäiset puol tuntia ihan rauhassa, kovat äänet saattuu korvaan ja hiljaisetkin, jos joku tulee jotain toimittamaan heti aamusta ennen isoa mukia kahvia ja ennen kuin on kunnolla herännyt niin siitä voi helpostikin tulla krätyfiilis.

• lihavihatipunen
        lihavihatipunen kirjoitti:

Tossa kohtaa kannattais kiireesti tyrkyttää paljasta revaa isännälle :)

Et ole sitten vieläkään keksinyt omaa nimimerkkiä....

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naiset rakastaa jännämiehiä ja kuolevat vaikka että saavat olla jännämiehen kanssa. Varmaan nainen käy sitten antamassa pillua jännämiehelle ja oikeoin odottaa milloin jännämies taas yrittää murhata jonkun.

• Jacko

Kerran sain tylyt pakit yhdeltä paikalliselta naiselta joskus aikoja sitten. Se alkoi tapailemaan jänniä ja nyt se on kuulemma 3lapsen yh. Kaikilla eri isä. Asun nykyään stadissa ja olen hiljattain eronnut. Kävin kotipaikkakunnallani porukoilla ja toi sama akka tuli tarjoamaan itseään paikallisessa baarissa. Haha. En edes viitsinyt säälistä panna...noin ne osat vaihtuu. Ulkonäkö oli kuin muisto entisestä. Joku tollasenkin kelpuuttaa varmaan pilden puutteessaan. Huh huh. Mutta tohon artikkeliin vielä, ei jännä muutu, on vaan ajan kysymys kun viina taas maistuu, akka vaihtuu nuorempaan tai tulee muuten vaan turpaan. Ihan oikein. Mut pääasia että mies on komea ja jännä. Jäljelle jää vain tyhjä kotilo joka joskus oli nainen. Oma vika. Cry me a river, hahaha

• Kunnollinenmies-

Nuorena tapailin yhtä naista mutta koska olin kunnollinen nainen jätti minut. nyt 20 v myöhemmin nainen on 3 lapsen kanssa kaksi eri isää, on s marketin kassalla töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1383
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      868
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      693
    5. 64
      676
    6. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      579
    7. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      199
      565
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      517
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    Aihe