Nykytilanteesta voittajaksi !!

onnnellinen

Näin minusta tuli Voittaja kuin aivan itsestään ajan kanssa viisikymppisenä, täysin terveenä!

En osallistu matutukseen veroprosentinkin ollessa takuueläkkeellä 0%!
Hoidin itseni eläkkeelle näyttelijäntaidoillani,kirkostakin erosin jo 1991 ja onneksi lapsiakaan ei ole tulevaisuuden islamistisille orjamarkkinoille, matujen raiskattavaksi,alistettavaksi.hallituksen vakoiltavaksi.
Asuinseudullani ei asu matuja ja ulkolaisia ollenkaan,1 saattaa ohi mennä kuukaudessa.

Puhelimen ja s.postin kyttääminen loppuu kokonaan ja te.toimisto poistaa sinut lopullisesti tietokannasta.
Toimistojen aktiivitkin poistuu ja tulee Rauha Sieluun.

Rahat tulevat samansuuruisina täsmällisesti ajallaan joten talouden suunnittelu käy helposti sekin.

Aluksi harmitti kirkosta eroaminen ja eläkkeelle jääminen näin nuorena sekä lapsettomuus,mutta enää ei!
Kaikki nämä muuttuivat VOITOKSI kohdallani nykymaailman tilassa!

Muita samanlaisia onnekkaita..?

10

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljasfklajsffsaf

      Tiedän monta vanhempaa henkilöä jotka downshiftaa matutuksen takia veronmaksumoraalin laskettua nollaan.

    • Jepjep76

      Ollut jo 10 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä. Itse en koe, että mikään olisi vialla mutta lääkärit ja psykologit oli erimieltä ja totesivat vaikeasti masentuneeksi. No parempi näin kun eläke huomattavasti suurempi ja tuskin kukaan olisikaan töihin ottanut. Onpas nyt ollut varaa pitää kahta koiraa jo kymmenisen vuotta. Toinen jo 13 ja toinen 10 :) Huomattavasti onnellisempi näin ilman kiireitä ja paineita.

      • isoherranen

        TE-keskus otti asiasi uudelleen käsittelyyn.
        Menetät eläkkeesi ja tuet ja kaupanpäälliseksi saat ikuisen karenssin.
        Kaikki saamasi eläkemaksut peritään takaisin, keinolla millä hyvänsä.
        Opitpahan olemaan.


    • manitpois-

      50:nen ukko täällä myös ja työelämä ei enää kiinnosta kun ei edes pääase haastatteluihin tai tarjolla ei ole nykyään kuin pätkätyötä jota siis sitäkään ei edes tarjota mun ikäisille niin olen päättänyt downshiftata loppuikäni, tosin mistään ei tarvitse tinkiä ja perintörahoilla ja säästöillä eletään mukavasti kunnes eläkeikä koittaa.

    • Mätähallinto

      Samoja juttuja,,
      Töihin palkalla ei kelpaa.
      Ja muuta Pelleilyä en kehtaa.
      Niin sitten ollaan vaan.
      Ja katsellaan kusipää aktiivimalli toimintaa....sivusta.
      Olen jo 58 ja ei töitä, palkkaa tai eläkettä.
      Vaan työttömyysperuspäiväraha on.
      Aikaansa ei kannata uhrata ahneen kusipää hallinnon toimiin ja pelleily-puuhiin.
      Omat asiat on tärkeämmät.
      Ja näin toimien matu- verotukseen ei osalistu, kuin pakolla tasa verojen kautta ja 20% tuki veron kautta....

    • KerroHeti

      Temppu ja kuinka se tehdään!

    • toivoton561

      Kahdeksas vuosi työttömänä. Opiskelin itselleni korkeakoulututkinnonkin ja valmistuin kolme vuotta sitten, ei auttanut työllistymiseen. Nyt opiskelen avoimessa yliopistossa omaksi ilokseni. Sielu ei enää kestä hylkäyksiä, enpä edes pääse haastatteluihin kuin kerran vuodessa, tämän vuotinen haastattelu oli ja meni. Hylkäys tuli. Makasin viikon sängyssä kipeänä hylkäyksen takia. Eipä yrittäminen ole tuon tuskan arvoista. En oikeasti enää jaksa hakea töitä, aivan turhaa hommaa. Hommaa jossa satuttaa vain itseään. Eli tämmöinen voittaja täällä. Ehkä se jatkuva hylkääminen pitäisi kestää, mutta minä en kestä enää. Täytyy rakentaa itsensä ja olemisensa jonkun muun kuin työn varaan.

    • mätähallinto

      Työ ja veronmaksu Moraali on menny,, kun huomasin suomalaisten köyhyyden, ja muualta tänne tuotujen suuret edut !!
      Verorahat siis haaskataan idealismiin, ja rakennetaan pakolla turvatonta murjaanimaata.

      Suomen alasajo politikkoihin en enää luota. Ja Valta media valehtelee. Ikävä tilanne.

    • aktiiviHaku

      3 kk kyttäys aktiivi pelleily jakso on taas täyttymässä, joten nyt joukolla työkyvyttömyys eläkkeet hakuun !!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe