Miksi miehet haluavat V:mäisen naisen ?

Kaunotarjakulkuri

Olen ikäistäni noin 10-15 vuotta nuoremman näköinen, tumma, hoikka, pitkähiuksinen kaunis nainen jolla on oikeasti sydän kultaa. En tykkää riitelystä enkä jäkätä, pidän miehen hemmottelemisesta mm hieromalla ja pidän seksistä (sitä saa niin paljon kuin haluaa, en ole ikinä kieltäytynyt). Olen myös ehdottoman uskollinen. Noista seikoista huolimatta vai juuri niiden vuoksi en löydä miestä sitten niin millään. Tuntuu, että miehet valitsevat ylipainoisen, ruman/tavallisen näköisen ja vit..maisen naisen kumppanikseen. Varsinkin sen v-mäisen. Mielestäni minulla ei ole mahdottomat odotukset mieheltä. Odotan uskollisuutta ja rehellisyyttä . Sekä kykyä kohdella minua hyvin ja myös muita ihmisiä. Odotan että olen tärkeämpi kuin miehen äiti (vaikka hänkin tärkeä toki voi olla). Alkoholinkäytön tulee pysyä kohtuudessa ja absolutistikin kelpaisi oikein mieluusti. Miehen ulkonäössä ei ole mitään erityisiä vaatimuksia. Ihan hirveän laiha tai hirveän lihava ei sytytä. Ja oikeastaan pidän enemmän lyhyehköistä miehistä kuin kovin pitkistä.
Ammatilla tai sillä onko töissä vai ei, ei ole mitään merkitystä.
Joten kertokaa miehet miksi en kelpaa ? En edes päivittäin juovalle ketjupolttajalle kelvannut, jätti sanomatta edes syytä vaikka ensin vannoi loppuelämän rakkautta.

61

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noloveinmyheart

      Aika vaikee sanoo...jos teksti on totta vaikutat omasta mielestä aika täydelliseltä vaimolta ehkä liian hyvä ollakseen totta

      • Kaunotarjakulkuri

        Teksti on niin totta kun olla voi. Tuon olen juuri kuullut, että jos netissä on tutustumassa, niin pidetään liian hyvänä ollakseen totta ja kyllähän tuo livenäkin koettu , edellinen seurustelukumppani (joka siis jätti minut sanomatta sanaakaan) koko ajan epäili etten olisi tosissaan tai muuten ketunhäntä kainalossa. No, osaksi johtuu että minussa on hiukan eksoottista verta mutta sanovat ensin ettei se häiritse tai jopa tykkäävänsä. Loukkaa ja ihmetyttää. Miksi muka en voisi olla kiinnostunut ns tavallisesta miehestä ? Miksi etsisin "komeaa" tai rikasta kun sellaiset ovat lähes takuuvarmasti todellisia kusipäitä. Seurustelin miehen kanssa joka hoki vähän väliä enkö oo komea, tyyliin. Minä haluan olla se johon mies keskittyy eikä omaan peilikuvaansa. Enkä minäkään ole rikas, en edes hyvätuloinen mutta omillaan tässä on pärjätty niin en hae elättäjää . Köyhemmällä on todennäköisemmin elämänarvot kunnossa. Ainakin arvostaa ihan perusjuttuja, terveyttä, ihmissuhteita,jääkaapissa on ruokaa, on katto pään päällä (vaikka vaatimaton) ja auto on sitä varten että pääsee paikasta A paikkaan B ja takaisin. Olen uskossa mutta en vaadi sitä mieheltä, enkä tuputa millään lailla mutta en myöskään salaa sitä.


    • jOTTA OLISI SYY LÄHTEÄ KAVEREIDEN KANSSA (Kas CL oikuttelee) kalaan, kaljalle, vieraisiin.

      Totuus kuitenkin on se, minkä Pullapojat joskus kertoi Radio Cityssä. Vitsi menee näin:

      - Mitä eroa on kauniilla ja rumalla naisella?
      - No kerro
      - Rumasta on vaikeampi päästä eroon.

      Itse asiassa oletan sen kuitenkin johtuvan enemmän siitä, jos on kaunis nainen kainalossa, tulee ulkopuolisia jotka yrittävät pokata hänet, vaikka näkee naisen mukana olevan kavaljeerin.

      Monesti myös uskotaan, että kaunis nainen on jo varattu. Sinänsä saalistajille se ei merkitse mitään meneekö parisuhde pirstaleiksi hänen takiaan.

      Mistä taas tuli mieleen eräs tuttuni. Hän oli avoparinsa kanssa ulkona ja yksi mies yritti pokerina iskeä hänen kumppaniaan. Mies sanoi suorat sanat ja siitä huolimatta ei luovuttanut.
      Yhtenä iltana tämä avokumppani meni kaverinsa kanssa ulos ja palat viimeistään aamuyöstä. Ei näkynyt ja seuraavana aamuna aikaisin meni tuon kaverin luokse, jonka kanssa avokumppani oli mennyt tuulettumaan.
      Nainen väitti ovella ettei hänen avonsa ole siellä. Puoliväkisin meni kuitenkin sisälle ja siellä oli avo ja se sama mies joka oli yrittänyt iskeä hänen avoaan. Alkoi mättämään turpiin ja sanoi "Niin kauan hän saa nytkistä kunnes sinulla on vaatteet päällä".

      Uskollisuus siis vähenee sitä mukaan kun veren promilet nousee

      • Kaunotarjakulkuri

        No ensinnäkään mä en menisi ikinä, siis ikinä, yksin ravintolaan ns tyttöjen iltaa viettämään. Mä menen vain jos mies sinne kapakkaan välttämättä haluaa ja silloin mä juon vain limsaa tai kahvia koska mä olen kuskina ! Kotona voin miehen seuraksi ottaa oluen tai siiderin ja silloinkin määrä on max 2tölkkiä. Joten en todellakaan tule olemaan humalassa missään tilanteessa. Ja vielä sellainen asia, että jos joku mua tulisi iskemään kun olen miesystävän/miehen kanssa niin pitäisin huolen, että jollei sanat mee hirttään ittes munista riittäisi, niin sitten iskisin munille joko nyrkillä tai polvella. Ja on mulla turvasumutekin käsilaukussa kaiken varalta. Ai niin, olen uskossa, ehkä sillä on asian kanssa jotain tekemistä.


    • Kaunotarjakulkuri

      Noiden vastausten perusteella olen ilmeisesti sitten tuomittu olemaan loppuelämä yksin. Olen vasta 46 vaikka viimeisin kiinnostunut mies epäili olenko edes 30v. Veikkasi, että olen 29. Ja minulta on kysytty mm olenko jo ehtinyt perustaa perhettä ja kun vastaan, että vanhempi lapseni on jo 22 niin hyvä ettei kaaduta hämmästyksestä . "Ai mä luulin sua nuoreksi tytöksi" . No, ehkä he tarvitsisivat paremmat silmälasit :D Kuitenkin, edessä olisi todennäköisesti vielä paljon elämää ja annettavaa omalle rakkaalle, joten tuntuu tosi pahalta. Olin lasten isän kanssa 22 vuotta enkä todellakaan eronnut kevyin perustein.

      • totuusonettä

        Miehet kehuu naisia pillun toivossa. Vaikutat vähän yksinkertaiselta, sori vaan.


      • Kaunotarjakulkuri
        totuusonettä kirjoitti:

        Miehet kehuu naisia pillun toivossa. Vaikutat vähän yksinkertaiselta, sori vaan.

        No, mä katos oletan ettei mm oman seurakunnan pastori ja vanhat mummot ole aikeissa saada pilluani. Sori mutta olet vain kateellinen.


      • BBlondi
        Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        No, mä katos oletan ettei mm oman seurakunnan pastori ja vanhat mummot ole aikeissa saada pilluani. Sori mutta olet vain kateellinen.

        Lestapastorit onkin pahimpia vonkaajia. Eikös mummot ole naisia....?


      • vakuutuskuoria---
        BBlondi kirjoitti:

        Lestapastorit onkin pahimpia vonkaajia. Eikös mummot ole naisia....?

        .

        "Lestat haluaa vakuutuskuoria hierottavakseen!!1111111!1!1!!" kriääääähhhh

        har-ha-rha-rh-ahr-arh-arh-arha-hra-rha-har

        .


    • bluu

      Se, että olet omasta mielestäsi nuoremman näköinen ja kaunis yms. ei tarkoita sitä, että muut ihmiset , miehet ajattelisivat sinusta samoin kuin sinä itse. Voit olla pirun ruma muiden mielstä ja ikivanha käppänä ja tyhmä kuin saapas.

      • Kaunotarjakulkuri

        Sinulta puuttuu lukutaito. En ole omasta mielestäni vaan muiden, lukuisten ihmisten, jotka eivät varmasti halua seksiä kanssani. Seurakunnan naiset tuskin ovat kaikki kääntyneet lesboiksi. Esimerkiksi. Mutta sanotaan han että kateus vie kalatkin vedestä. Taisi tulla otettua ruma ja veemäinen vaimo. Pahoittelen.


      • Kiuytt

        Ei pahalla, mutta kuulostat todella paljon muutamalta tutultani. He vakuuttelevat kanssa näyttävänsä ikäistään nuoremmalta "muiden ihmisten silmissä", muttan koskaan ole todistanut, että kukaan olisi näin sanonut. Minullakaan ei ole sydäntä ollut sanoa, että kyllä sinä ikäiseltäsi - lähempänä 50 kuin 40 - näytät. Olen vain pysynyt hiljaa, kun he ovat itseään kehuneet. Kaiketi he ovat tuon hiljaisuuden ottaneet kehuna.


    • Näkemättä tai tapaamatta sinua, emme parhaallakaan tahdolla pysty sanomaan, miksi et ole vielä löytänyt omaasi.

      Vaikka useat miehet tekisivät samasta elävästä sinusta arvion, eivät ne olisi samanlaisia, vaikkakin likellä samaa tasoa. Kun sinusta kuvauksesi perusteella tekisi arvion usea mies täällä netissä, arviot hajoaisivat vielä enemmän.

      Tätä kautta et saa kysymykseesi vastausta. :-)

    • hyihelvata

      Jos juoppo ketjupolttaja on naisen makuun, se kertoo mitkä naisen omat arvot ovat.

      • Kaunotarjakulkuri

        Katsoa kun sitä ei voi etukäteen tietää millainen mies on livenä vai onko sinulla joku kristallipallo ? Minä uskoin tai halusin uskoa että mitä hän kirjoitti ja puhui puhelimessa olisi totta. Mutta pikkuhiljaahan se totuus valkeni. Ja elämäntavat ovat kyllä kunnossa kiitos vaan, Taivaaseen aion päästä.


    • Ihmettelevä

      Siksi koska odotat uskollisuutta ja rehellisyyttä. Miehet eivät ole kumpaakaan.

      • Kaunotarjakulkuri

        Noin se taitaa olla, olen kyllä huomannut.


    • Viljamikaarloantero

      ..Joten kertokaa miehet miksi en kelpaa...
      Viestiesi perusteella saa sellaisen kuvan, että sinulla on hyvin pahoja itsetunto-ongelmia. Vertailet itseäsi muihin naisiin. Korostat itseäsi, mollaat muita naisia, ei kukaan mies jaksa sellaista kuunnella muutamaa viikkoa pidempään. Tuollainen käytös kumpuaa katkerasta, kateellisesta mielestä. Vaikka olisit päältä kuinka kaunis, mutta kun olet sisältä susiruma, niin ei sinua kukaan kestä.

      Jos joku ei toivottu mies lähestyy, normaali nainen sanoisi nätisti, että sori, ei kiinnosta, tai minulla on jo seuraa. Sinä sanoisit mee hirttään ittes munista. Aika sivistymätöntä, alatyylistä ja luokattoman huonoa käytöstä keski-ikäiseltä naiselta.
      Sen lisäksi sanot olevasi agressiivinen, vieläpä selvin päin! (isket nyrkillä tai polvella munille), uhkailet jopa pippurisumutteen käytöllä ja vieläpä sellaisessa tilanteessa jossa sinulla matkassasi olisi miesystäväsi. Kykenisit siis väkivaltaan tilanteessa jossa siihen ei olisi mitään syytä. Todella outoa ja erittäin huolestuttavaa.

      Joten vastaus kysymykseesi, miksi et kelpaa. Kertomiesi seikkojen perustella sinussa on paljon patoutunutta vihaa ja ehkä jopa myös sairaalloista ilkeämielisyyttä.
      Ulkoinen kauneutesi menettää merkityksensä, koska suustasi purkautuu sammakoita jatkuvasti ja myös väkivallan uhka olisi ilmiselvästi läsnä, etenkin silloin kun mies ei tekisi niin kuin sinä haluat. Kanssasi ei olisi hyvä elää.

      • Kaunotarjakulkuri

        Jos nyt ystävällisesti lukisit kommentin mihin vastasin. Siis jos joku humalainen ääliö ei uskoisi miehen kehotusta häipyä vaan TOISTUVASTI väkivalloin tekisi itseään tykö niin tiedoksi vaan, että naisilla on lupa puolustautua. Kuulitko tosiaan että pelkästä silmäniskusta kenenkään päälle menisin . Olet ihmisiä joille pitää yksinkertaiset kun asiat vääntää rautalangasta. Ja mistä ihmeestä kuvittelet että vertailun itseäni toisiin naisiin ? Tämä toteamus tuli ihan ystävättäreni suusta, että miehet haluavat ruman ja veemäisen, en kuule sitä itse keksinyt. Minä olen se joka huomaa kehua myyjän, tutun tai ystävän kampausta tai kaunista asua, voit kysyä keltä vaan joka minut tuntee. Viimeisin opettajanikin sanoi ettei minun suusta kuule ikinä mitään ikävää kenestäkään ja opiskelija erien antama lempinimi oli Hangon keksi, koska minä olen se iloinen muiden tsemppaaja. Ja kyllä olen valmis puolustamaan itseäni tarvittaessa väkivallalla koska enää en anna raiskata itseäni. Enkä hakata maahan. Ennen en puolustautunut. Ja se on tehtävä ajoissa. Ja luuletko että känniääliöt ymmärtävät jos sanoo kauniisti ettei kiinnosta. Kertaakaan ei ole mennyt kaunis puhe perille. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


    • Että_semmoista

      No, minusta tuntuu kirjoitustesi perusteella siltä, että et ole ihan niin mukava ja ihana kuin luulet ja kerrot olevasi. Muuttelet sanomisiasi sen mukaan, mitä joku on tässäkin ketjussa kommentoinut Esim. lausunto veemäisistä naisista onkin ystäväsi suusta, vaikka aloitusviestistäsi tämä ei käyt mitenkään ilmi. Käyhän se noinkin. Mitenkäs se sanonta menikään... Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Ehkä se on syy siihen, että miehet eivät sinusta pitkäkestoisesti viehäty. Olen valmistautunut kommenttiisi, että olen kateellinen, kun näin sanon :-D

      • Kaunotarjakulkuri

        Ai että olis aloitusviestiksi pitänyt kirjoittaa romaani ? Sori mutta luulin aikuisten ihmisten ymmärtävän ilman rautalangasta vääntämistä. Ai niin, en tosiaan voi tietää ettet ole parikymppinen pentu, sehän selittäisi. Ja en ole muutellut sanomisiani mitenkään, vain selittänyt tarkemmin. Ja eikö sinusta ole veemäinen nainen jos noin 30kg ylipainoisella naisella on kivanäköinen , ahkera ja fiksu mies mutta vaimo ei halua antaa vaan valitti minulle miten hänen mies "vonkaa". En olisi tahtonut tämän tuttavanaisen suusta tuota kuulla mutta säälin hänen miestä. Silti kunnioitan toisten liittoja enkä tarjoa lohdutusta. Mutta, edelleen, minä en ollut se joka alunperin sanoi joitakin naisia veemäisiksi. Tästä lähin voin kirjoittaa sen isolla, jotta pikkupojatkin osaavat sen lukea. Ja kyllä viehättyvät pitkäkestoisesti mutta sitäKÄÄN et osannut lukea. On takana mm 22 vuoden liitto. Ja ex olisi kovasti toivonut minua takaisin. Ja oikeastaan nyt kaduttaa etten silloin palannut hänen luo koska täälläkin , harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, miehet ovat varsin epäkypsiä ja tosilleen kateellisia poikasia vaikka ikää olisi enemmänkin. Mukavaa loppukesää sinulle vain.


      • tyhjääkolinaakuuluu
        Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        Ai että olis aloitusviestiksi pitänyt kirjoittaa romaani ? Sori mutta luulin aikuisten ihmisten ymmärtävän ilman rautalangasta vääntämistä. Ai niin, en tosiaan voi tietää ettet ole parikymppinen pentu, sehän selittäisi. Ja en ole muutellut sanomisiani mitenkään, vain selittänyt tarkemmin. Ja eikö sinusta ole veemäinen nainen jos noin 30kg ylipainoisella naisella on kivanäköinen , ahkera ja fiksu mies mutta vaimo ei halua antaa vaan valitti minulle miten hänen mies "vonkaa". En olisi tahtonut tämän tuttavanaisen suusta tuota kuulla mutta säälin hänen miestä. Silti kunnioitan toisten liittoja enkä tarjoa lohdutusta. Mutta, edelleen, minä en ollut se joka alunperin sanoi joitakin naisia veemäisiksi. Tästä lähin voin kirjoittaa sen isolla, jotta pikkupojatkin osaavat sen lukea. Ja kyllä viehättyvät pitkäkestoisesti mutta sitäKÄÄN et osannut lukea. On takana mm 22 vuoden liitto. Ja ex olisi kovasti toivonut minua takaisin. Ja oikeastaan nyt kaduttaa etten silloin palannut hänen luo koska täälläkin , harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, miehet ovat varsin epäkypsiä ja tosilleen kateellisia poikasia vaikka ikää olisi enemmänkin. Mukavaa loppukesää sinulle vain.

        voi voi, taas aloittaja jauhaa muista naisista ikävään sävyyn. Kun ei omat avut riitä, niin alennutaan moittimaan muita naisia (ja miehiä). Kuvittelet itsestäsi liikoja, sen vuoksi et kelpaa kenellekään, et edes juopolle ketjupolttajalle.


      • tyhjääkolinaakuuluu kirjoitti:

        voi voi, taas aloittaja jauhaa muista naisista ikävään sävyyn. Kun ei omat avut riitä, niin alennutaan moittimaan muita naisia (ja miehiä). Kuvittelet itsestäsi liikoja, sen vuoksi et kelpaa kenellekään, et edes juopolle ketjupolttajalle.

        Eihän hän liikoja itsestään kuvitellut, päinvastoin. Olisko pitänyt sanoa ettei kukaan mies kelpaa?
        Juoppo ketjupolttaja saattoi häipyä siksi kun ei voinutkaan enää harrastaa juopottelua ja ketjupolttoa ja tuskin kovin paatunut juopottelija oli, sellainen ei edes hae seuraa. Ketjupolttaja voi hyvinkin olla kuten moni muukin on.

        Tempperamenttinen nainenhan hän ehkä on, tykkäisin, varsinkin kun on eksoottista verta, Espanjalainen? Eva Longoriakin on temperamenttinen eksoottinen tumma nainen ja niin mielenkiintoinen.

        Minä oon senverran kokenut etten usko juorupuheita tms. ennenkuin itse näen ja koen millainen toinen on, sen riskin uskallan aina ottaa. Kirjoituksen ulosanti ei välttämättä ole kaikilla aina sellainen millaiseksi sen on tarkoittanut mielessään.


    • Tekstistäsi tulee sellainen tunne että vedätät 100-0 palstalaisia, liian hyvää ollakseen totta. :)
      Mutta ihmettelen miksi moititaan jos nainen haluaa puolustaa itseään öykkäreitä vastaan. Jos sana ei tehoa niin eikai muuta keinoa ole kuin pistää kova kovaa vasten.
      Minä en moittisi rankempaa kielenkäyttöä tarpeen tullen, parempi niinpäin kuin olla vain hissukka.

      • Viljamikaarloantero

        Kopsaan ap kommenttisi tähän...
        ....Ja vielä sellainen asia, että jos joku mua tulisi iskemään kun olen miesystävän/miehen kanssa niin pitäisin huolen, että jollei sanat mee hirttään ittes munista riittäisi, niin sitten iskisin munille joko nyrkillä tai polvella. Ja on mulla turvasumutekin käsilaukussa kaiken varalta....

        Ei tuosta lauseesta selviä mitenkään, että naista lähestyvä mies olisi öykkäri, tunkisi luoksesi toistuvasti tai olisi edes kännissä!

        Lisään analyysini vielä yhden syyn, miksi miehet eivät kiinnostu sinusta. Olet valehtelija. Ei kukaan jaksa elää valehtelijan kanssa.


      • Viljamikaarloantero kirjoitti:

        Kopsaan ap kommenttisi tähän...
        ....Ja vielä sellainen asia, että jos joku mua tulisi iskemään kun olen miesystävän/miehen kanssa niin pitäisin huolen, että jollei sanat mee hirttään ittes munista riittäisi, niin sitten iskisin munille joko nyrkillä tai polvella. Ja on mulla turvasumutekin käsilaukussa kaiken varalta....

        Ei tuosta lauseesta selviä mitenkään, että naista lähestyvä mies olisi öykkäri, tunkisi luoksesi toistuvasti tai olisi edes kännissä!

        Lisään analyysini vielä yhden syyn, miksi miehet eivät kiinnostu sinusta. Olet valehtelija. Ei kukaan jaksa elää valehtelijan kanssa.

        Jollei sanat riittäisi....nuo on ne viimeiset konstit sitten jos mikään muu ei auta.


      • Kaunotarjakulkuri

        Niin , ehkä en osannut kirjoittaa hirveän hyvin, mutta tarkoitin, että jos ei kauniit sanat tehoa niin sitten tulee rumat sanat ja jos sekään ei auta vaan yritetään käydä käsiksi niin sitten tulee jotain muuta. Ja en vedätä ketään, oikeasti. En edes ulkonäöstä. Mietin pitäisikö laittaa kuva tuonne alastonsuomi sivulle mutta varmaan sitäkin epäiltäisiin feikiksi. Nimittäin lähetin eräälle nettituttavuudelle jonka kanssa olin kirjoitellut niin kuvan pepustani ja hän ei ollut sitä uskoa todeksi. Tuntui pahalta. Olen nimittäin oikeasti hyväsydäminen ja herkkä vaikka voin vaikuttaa kovaltakin. Makuja erilaisia, osa miehistä haluaa ehdottomasti isotissisen blondin eikä siinä mitään pahaa, hyvä kun on erilaisia ihmisiä. Eikä ylipainossakaan sinällään ole mitään kauheaa, se on jokaisen oma asia mutta tuntuu, että usein kivalla ja komealla miehellä on vähemmän kaunis ja tyly vaimo ja toisinpäin. Sitä hämmästelin ! Olen ollut pitkässä avioliitossa ja myös muutamassa vajaan puolen vuoden mittaisessa suhteessa, joista toinen kaatui miehen pettämiseen ( kuulin myöhemmin olleen kunnon pukki, siis toisten miesten mielestä) ja toinen miehen väkivaltaisuuteen. Ne ovat asioita joita en jää katsomaan. Eräshän täällä vastasi että vaadin mahdottomia, uskollisuutta ja rehellisyyttä. Vielä pieni osa minusta toivoo, ettei se olisi mahdotonta.


      • Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        Niin , ehkä en osannut kirjoittaa hirveän hyvin, mutta tarkoitin, että jos ei kauniit sanat tehoa niin sitten tulee rumat sanat ja jos sekään ei auta vaan yritetään käydä käsiksi niin sitten tulee jotain muuta. Ja en vedätä ketään, oikeasti. En edes ulkonäöstä. Mietin pitäisikö laittaa kuva tuonne alastonsuomi sivulle mutta varmaan sitäkin epäiltäisiin feikiksi. Nimittäin lähetin eräälle nettituttavuudelle jonka kanssa olin kirjoitellut niin kuvan pepustani ja hän ei ollut sitä uskoa todeksi. Tuntui pahalta. Olen nimittäin oikeasti hyväsydäminen ja herkkä vaikka voin vaikuttaa kovaltakin. Makuja erilaisia, osa miehistä haluaa ehdottomasti isotissisen blondin eikä siinä mitään pahaa, hyvä kun on erilaisia ihmisiä. Eikä ylipainossakaan sinällään ole mitään kauheaa, se on jokaisen oma asia mutta tuntuu, että usein kivalla ja komealla miehellä on vähemmän kaunis ja tyly vaimo ja toisinpäin. Sitä hämmästelin ! Olen ollut pitkässä avioliitossa ja myös muutamassa vajaan puolen vuoden mittaisessa suhteessa, joista toinen kaatui miehen pettämiseen ( kuulin myöhemmin olleen kunnon pukki, siis toisten miesten mielestä) ja toinen miehen väkivaltaisuuteen. Ne ovat asioita joita en jää katsomaan. Eräshän täällä vastasi että vaadin mahdottomia, uskollisuutta ja rehellisyyttä. Vielä pieni osa minusta toivoo, ettei se olisi mahdotonta.

        Miksi alastonsuomi sivulle, laita kuva mulle.. :)

        Kyllä minä ymmärsin mitä tarkoitit kirjoituksillasi, ei ollut mitään epäselvää mutta jotkuthan ovat aina epäileviä tuomaksia, niin on aina ollut ja tulee olemaan.

        Sekin on mielenkiintoista kaiken muun lisäksi että pidät vanhoista autoista..voitais mennä yhessä johonkin harrastetapahtumaan, niitä on vielä tänä vuonna.


      • Kaunotarjakulkuri

        Voisin vaikka lähteäkin :) Olin tänä vuonna Forssan Pick-Nickissä , yksin siellä kiertelin ja mietin miten mukavaa jos olis ollut edes joku ystävä seurana. Vuosia, vuosia sitten olin American Car Showssa . Ystäviä ei kiinnosta, tai yksi tuttu nainen tykkää mutta hän menee oman kullan kanssa. Poikani kanssa oli kiva käydä noissa monsteriauto esityksissä, joista ehkä vaikuttavin oli bussilla ajaminen vain toisen puolen renkailla. Mistäköhän sut tavottais :)


      • Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        Voisin vaikka lähteäkin :) Olin tänä vuonna Forssan Pick-Nickissä , yksin siellä kiertelin ja mietin miten mukavaa jos olis ollut edes joku ystävä seurana. Vuosia, vuosia sitten olin American Car Showssa . Ystäviä ei kiinnosta, tai yksi tuttu nainen tykkää mutta hän menee oman kullan kanssa. Poikani kanssa oli kiva käydä noissa monsteriauto esityksissä, joista ehkä vaikuttavin oli bussilla ajaminen vain toisen puolen renkailla. Mistäköhän sut tavottais :)

        Voivoi, 3 viikkoa liian myöhään sitten tämä, olin lähdössä Forssaan mun 22v pojan kanssa mutta poika ei sitten lähtenytkään joten en viitsinyt lähteä yksin eikä tullut kysyttyä ketään muuta mukaan. Tänään muistaakseni oli tapahtuma Vesivehmaalla.
        En ole millään tavalla ujo joten en tarvitse mitään rohkaisua tai pitkää miettimisaikaa. Voin hyvin ajella jonnekin, käyttisdieselillä ajelu ei tule kalliiksi.

        Voit laittaa sähköpostia jos haluat. :)

        [email protected]


      • Kauhavalla on kiihdytyskisat ens viikonloppuna, lauantaina oon menossa sinne, keskiyölle asti on tapahtumaa.
        Olisko ketään naista lähdössä mukaan jota touhu kiinnostaa, asun sieltä aika lähellä joten yöksikin voi jäädä ellei halua kotiin yöllä lähteä. :)


    • Mies-50

      Minun mielestäni olet unelma. Juuri tuommoisen naisen haluaisin ja hieroisin vastavuoroisesti sinun jalkojasi. Olisiko meillä muista yhteisiä harrastuksia?

      • Kaunotarjakulkuri

        Jos rakastat koiria, ehkä hevosiakin, pidät ulkoilusta, ehkä vaeltamisestakin, elokuvista tai lukemisesta, harrastat kenties metsästystä tai kalastusta niin siinä olisi asioita jotka voisivat yhdistää :) Jos osaisit laittaa hyvää ruokaa niin olisin ihan myyty !


      • Kaunotarjakulkuri
        Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        Jos rakastat koiria, ehkä hevosiakin, pidät ulkoilusta, ehkä vaeltamisestakin, elokuvista tai lukemisesta, harrastat kenties metsästystä tai kalastusta niin siinä olisi asioita jotka voisivat yhdistää :) Jos osaisit laittaa hyvää ruokaa niin olisin ihan myyty !

        Tykkään myös autoista (vanhoista) , moottoripyöristä, monipuolisesti musiikista (mm jazz) , taiteesta, puutarhanhoidosta ja olen valmis kokeilemaan uusia asioita jos mies jotain ehdottaa.


    • siitäsesitten

      Vähän rennommin ja lunkimmin. Ja vähän vähemmän minää.

    • Peilinirror

      Kyllä se jakauma ja luonnon valinta niin menee, että vakka kantensa löytää.
      Jos venäläisellä miljonäärillä on 20-kybänen vosu, sekin on valinta. Usein tämän köyhemmän osapuolen.
      Vähän ihmettelen, että miestä ei ole löytynyt kauneudestasi huolimatta.
      Kauneus on usein katsojan silmissä.
      Se, mitä sinä tai ystäväsi pidätte kauniina, ei ole välttämättä sitä toisten mielestä.
      Käytös, asenne, hyvät tavat, ulkonäkö; kaikki nuo vaikuttaa.
      Olet aika joustava; hyvin pienet kriteerit puolisolle. Hmm..kuulostaa epäuskottavalta.
      Et voi yleistää että miehet sitä tai tätä.
      Jokainen on yksilö.
      On sanonta, sadassa vuodessa kaikki tasoittuu.
      Joten kerroppa 20v päästä meille, missä mennään.

    • Jansku54

      Mitä väärää siinä on jos miehet valitsevat tavallisen tai ylipainoisen naisen? Eihän tuo paino-asia tai tavallisuus pitkässä juoksussa meinaa yhtään mitään.
      Kyllä minä toivoisin, että kumppanini olisi töissä.
      Onhan se outoa toivoa työtöntä alkojolisti ketjupolttajaa puolisoksi..

      • Kaunotarjakulkuri

        Minun ex, lasten isä, oli sekä töissä, lomautettu, työtön että opiskelija, elämässä on katsos erilaisia vaiheita eikä tänä päivänä voi olettaa että kaikilla olisi koko ajan töitä. Moni joutuu opiskelemaankin kokonaan uuden ammatin. Minä en halua laittaa pitkää listaa mitä haluan mieheltä. Jos ei ole "oikeita" töitä niin voi tehdä esimerkiksi vapaaehtoistöitä ja mielestäni se on aivan yhtä arvokasta. Minusta ihmisarvo ei riipu siitä onko töissä vai ei. Valitettavasti kovin monelle naiselle tuntuu tuo miehen tilipussi merkitsevän luonnetta ja muuta enemmän. Minä arvostan enemmän miehen luonnetta, hyviä käytöstapoja, rehellisyyttä ja uskollisuutta. Asun ihan mielelläni vuokralla, siitä on helpompi muuttaakin toiseen asuntoon. Auto on kulkemista varten eikä naapureille näyttämistä varten. Enkä todellakaan toivo alkoholistia kumppaniksi, moni vaan osaa alussa sen peittää varsin hyvin ja polttamista siedän koska on jokaisella omat virheensä ja tupakasta pääsee eroon jos mies itse sitä haluaa. Ei ole olemassa täydellistä ihmistä, vaikka toiset ovatkin sitä aika lähellä ;)


      • tyhjättynnyritjne

        ....Minusta ihmisarvo ei riipu siitä onko töissä vai ei. Valitettavasti kovin monelle naiselle tuntuu tuo miehen tilipussi merkitsevän luonnetta ja muuta enemmän.....

        Ja taas , itsesi vertailua muihin naisiin, itsekehua, muiden naisten mollaamista. Koira ei näköjään karvoistaan pääse mihinkään. Sinulla on samanlaisia typeryyksiä jokaikisessä kommentissasi.


      • Kaunotarjakulkuri
        tyhjättynnyritjne kirjoitti:

        ....Minusta ihmisarvo ei riipu siitä onko töissä vai ei. Valitettavasti kovin monelle naiselle tuntuu tuo miehen tilipussi merkitsevän luonnetta ja muuta enemmän.....

        Ja taas , itsesi vertailua muihin naisiin, itsekehua, muiden naisten mollaamista. Koira ei näköjään karvoistaan pääse mihinkään. Sinulla on samanlaisia typeryyksiä jokaikisessä kommentissasi.

        Aika jännä kun monet miehet valittavat, että naisille ei kelpaa köyhä tms mutta kun sen sanookin NAINEN niin onkin naisten mollaamista :D Sitä paitsi kerron totuuden. Jopa ystävissäsi on naisia jotka kertoivat mitä toivovat mieheltä (siis kai tiedät, että naiset puhuvat miehistä) niin kaksi ystävää sanoi heti ulkonäön ja "rempseyden" . Ja tämä toinen näistä ystävistä todellakin toivoo rahakasta miestä. En minä ketään tuollaisista moiti mutta kerron, että itse olen erilainen niin sekin on pahasta. Onhan muitakin naisia joille raha yms ole tärkeintä mutta he ovat vähemmistö. Tää vaan on valitettava totuus.


      • Kaunotarjakulkuri

        Enkä ole sanonut että tavallisessa tai ylipainoisessa naisessa sinällään olisi mitään väärää mutta tunnen kovin monta pariskuntaa jossa asiat eivät ole sanoisinko ihan tasapainossa. Jos mies on hyvin kiltti, komea, auttavainen mutta nainen on hyvin ylipainoinen tyly pomottaja niin onko suuri ihme jos mietin miksi niin ? Tai nainen kiltti, huomaavainen ja ahkera niin mies voi olla ilkeä, itsekäs ja kohdella kaltoin. No, tämä koko kysymys tuli erään ystävättärien kanssa käydyn keskustelun jälkeen, kun ystävä kommentoi aihetta noin. Olen myös kuullut (miesten suusta) ettei kaunista naista uskalleta lähestyä pakkien pelossa. Miehille sanoisin että rohkeasti vaan, minä ainakin arvostan aloitteen tekijää (kohteliasta ! ) vaikka en kiinnostuisikaan ja yrittäisin mahdollisesti torjuessa olla ystävällinen. Oli se netissä tai livenä.


      • oletpelkkääshittiä
        Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        Enkä ole sanonut että tavallisessa tai ylipainoisessa naisessa sinällään olisi mitään väärää mutta tunnen kovin monta pariskuntaa jossa asiat eivät ole sanoisinko ihan tasapainossa. Jos mies on hyvin kiltti, komea, auttavainen mutta nainen on hyvin ylipainoinen tyly pomottaja niin onko suuri ihme jos mietin miksi niin ? Tai nainen kiltti, huomaavainen ja ahkera niin mies voi olla ilkeä, itsekäs ja kohdella kaltoin. No, tämä koko kysymys tuli erään ystävättärien kanssa käydyn keskustelun jälkeen, kun ystävä kommentoi aihetta noin. Olen myös kuullut (miesten suusta) ettei kaunista naista uskalleta lähestyä pakkien pelossa. Miehille sanoisin että rohkeasti vaan, minä ainakin arvostan aloitteen tekijää (kohteliasta ! ) vaikka en kiinnostuisikaan ja yrittäisin mahdollisesti torjuessa olla ystävällinen. Oli se netissä tai livenä.

        hohhoijakkaa, sama meno jatkuu. Vain sinä olet ihana nainen miehille, muut naiset ovat läskejä, rahanahneita, tylyttäjäpaskoja. Sinun juttusi ovat pelkkää itsekehua ja muiden naisten moittimista.


    • Hallebootlujaa

      Eli olet uskovainen, köyhä mamu.
      Joka on kaunis ja sydän kultaa.
      Mies saa olla vaikka työtön juoppo ja mieluiten lyhyt.
      Enää sinua ei saa raiskata eikä lyödä maahan.
      Sinähän et ole 30kgs ylipainoinen ystäväsi heidän parisuhteessaan tämän komean miehen kanssa. Joten et tiedä mitä siinä perheessä on meneillään. Joten älä arvostele. Heidän intiimielämä ei kuulu sinulle.
      Löytyisikö tuosta menneisyydestäsi epävarmuuden salakavala epävarmuuden haju, jonka haistaa se paatunut juoppokin.
      Hoida itsesi ensin kuntoon. Se voi viedä vuosia.
      Kun olet sinut itsesi kanssa, sinussa on kyllä vetovoimaa.
      Muuten kuulostaa kakeralta.

      • Kaunotarjakulkuri

        En muuten ole mamu :D Ja en todellakaan halunnut tietää muiden sänkykammariasioista yhtikäs mitään mutta kun ihan itse alkaa selittämään ... Ja tänään selvisi miksi en kelpaa, se on kun miehet ovat pelkureita ja kuvittelevat olemattomia kauhukuvia. Liittyy siis etniseen taustaani eikä mihinkään "salakavalaan epävarmuuden hajuun " . Pelkäävät saavansa puukosta vaikka ihan turha huoli.


    • pienetonympyrätapllä

      Ystävä sanoi tätä, pastori tuota, mummot silleen ja tälleen, ylipainoinen ystävä taas kertoili tätä jne jne jne. Kertoilet vaikka ja mitä, mutta miten nämä muiden sanomiset millään tapaa liittyvät sinun miessuhteisiisi?

      Eikö kannattaisi ennemmin pohtia mitä muuta sisältöä sinulla elämässäsi voisi olla kuin vain muiden ihmisten puheet, uskonto ja miehen etsintä.

      • Kaunotarjakulkuri

        Elämässäni on paljon sisältöä, niin ettei meinaa vuorokauden tunnit riittää ja uskonto on paras elämänsisältö ja lähimmäisenrakkaudesta käyn auttamassa vanhuksia ja muita ketkä tarvitsevat esim siivousapua. Minulla on koirat joiden kanssa harrastan ja paljon ystäviä. Mutta ne eivät korvaa miestä ja seksiä miehen kanssa. Seksi on minulle parisuhteessa erittäin tärkeää. Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin. Sinä kuulostat hiukan katkeralta. Niin ei tarvitsisi olla, enkä minäkään halua tulla katkeraksi vaikka on ollut pettymyksiä. Olen iloinen ja positiivinen luonne ja utelias uusiin asioihin, että ei tarvitse huolehtia ettenkö nauttisi elämästä. Tiedän vain , että minulla olisi paljon annettavaa kivalle miehelle, voisin tehdä jonkun onnelliseksi. Jos mies on tyytyväinen ja onnellinen niin minäkin olisin.


      • hyvinhyvinhauskaa
        Kaunotarjakulkuri kirjoitti:

        Elämässäni on paljon sisältöä, niin ettei meinaa vuorokauden tunnit riittää ja uskonto on paras elämänsisältö ja lähimmäisenrakkaudesta käyn auttamassa vanhuksia ja muita ketkä tarvitsevat esim siivousapua. Minulla on koirat joiden kanssa harrastan ja paljon ystäviä. Mutta ne eivät korvaa miestä ja seksiä miehen kanssa. Seksi on minulle parisuhteessa erittäin tärkeää. Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin. Sinä kuulostat hiukan katkeralta. Niin ei tarvitsisi olla, enkä minäkään halua tulla katkeraksi vaikka on ollut pettymyksiä. Olen iloinen ja positiivinen luonne ja utelias uusiin asioihin, että ei tarvitse huolehtia ettenkö nauttisi elämästä. Tiedän vain , että minulla olisi paljon annettavaa kivalle miehelle, voisin tehdä jonkun onnelliseksi. Jos mies on tyytyväinen ja onnellinen niin minäkin olisin.

        "Tiedän vain , että minulla olisi paljon annettavaa kivalle miehelle, voisin tehdä jonkun onnelliseksi. Jos mies on tyytyväinen ja onnellinen niin minäkin olisin"

        - eksäsi ei sitten vissiinkään ollut onnellinen sinun kanssasi..
        - eikä ne muutkaan miehet joiden kanssa olet ollut ole olleet tyytyväisiä suhun ...


      • Kaunotarjakulkuri

        Ex-mies, lasten isä ei jättänyt minua vaan minä hänet. Oltiin naimisissa 21 vuotta. Hän sairasti paranoidista skitsofreniaa. Siinä vaiheessa lähdin kun hän sanoi äänten käskeneen tappaa puukolla minut ja poikani. Sinun on niin kovin helppo huudella sieltä koska et tunne minua. Seuraava kumppanini ei jättänyt minua vaan minä hänet koska hän niin sanotusti potki aisojen yli. Eikä vain minun kanssa vaan jälkeen päin kuulin, että niitä naisia oli ollut keskivertoa enemmän. Eräs mies sanoi että huoripukki. No, ainakin lapsia saattoi olla lähes parikymmentä eri naisten kanssa, ei itsekään ollut selvillä määrästä. Kiva kuulla jälkeenpäin tuollaisia juttuja. Kukaan ei voinut varoittaa ja olin todella sinisilmäinen, sen myönnän. Kolmas mies oli väkivaltainen naistenvihaaja. Eikä pelkästään minun arvio. Hänkään ei jättänyt minua vaan minä lähdin ja hän yritti saada minua takaisin, vielä yli vuoden lähtemisen jälkeen. Mutta mitäpä tässä turhaan tätä selittää jollekin ilmeisesti elämässään katkeroituneelle. Hyviä jatkoja vain sinulle.


    • pohjoinendude

      Kivan kuuloinen olet, jos kenties eteläisestä lapista niin olisiko sitten meidän syytä tutustua :)

      • Kaunotarjakulkuri

        Kiitos sanoistasi :) Valitettavasti olen etelästä, Helsinkiin on vain parin tunnin matka. Kunhan tuo kuopus muuttaa omilleen niin sitten olen valmis muuttamaan miehen perässä ihan minne vain.


    • Tärppilä

      Naises pitää olla haastetta!Joo-joo Liisat oma lukunsa!Olis mukava keskustella aloittajan kans.

    • Olisiko kuitenkin syy siellä peilissä?
      Kun itse erosin exästäni, niin minä ainakin jätin ihan omaan arvoonsa nuo "oo, oletpa kaunis, miten voit olla sinkku?" -kommentit, joita miehiltä sateli. Samoin nuo "et näytä edes parikymppiseltä!" (pari pykälää alle 30) jätin omaan ojaansa. Minun suhdestatukseni ja itsetuntoni ei ole siitä kiinni, mitä miehet minulle huutelee. Arvostin huomattavasti enemmän niitä kommentteja, kun joku kehui keskustelutaitojani, autonkorjaustaitojani tai vaikka maastavedon ennätyksiä.

      En sinkkuusaikana itkeskellyt, miksi miehet on idiootteja vaan mietin, miksi minä hakeudun tietynlaisten miehien seuraan, jotka eivät selvästi minulle sovi. Hain vikaa itsestäni ja kehitin itseäni -huomattavasti helpompaa, muuten joudut muuttamaan koko maailman.

      Ja kappas perkule, mies löytyi. Ja hyvin ihana sellainen.

      • Kaunotarjakulkuri

        No niin minäkin arvostaisin kovasti jos joku huomaisi muutakin kuin ulkonäköni ! Mutta ei. Osaan esimerkiksi vaihtaa autoon renkaat ja ajaa traktoria peräkärryn kanssa, myös peruuttaa melko sujuvasti. Laitan hyvää ruokaa ja pidän leipomisesta ja kodinhoidosta. Itsetuntoni ei ole kiinni miesten kommenteista. Ja olen aika ylpeä ampumataidostani myös. Ja siitä että voitin juoksukilpailussa pikkusiskoni , joka urheilee ja on kilpaillutkin voimanostossa ( muistaakseni tempaus 75kg, sisko 55kg). Olen kiinnostunut monesta asiasta ja olen utelias oppimaan uutta. On harrastuksia ja hyviä ystäviä ja upeat koirat. Mutta ne eivät korvaa parisuhdetta, varsinkin jos tykkää kovasti seksistä. Onnittelen, että löysit hyvän miehen itsellesi, ihan uteliaisuudesta kysyn että mistä ihmeestä ?


      • Kaunotarjakulkuri

        Arvelen, että kuitenkin eniten sinua ja minua erottaa, se että sinä tunnut olevan sellainen rempseä, tarmokas, lujatahtoinen, itsenäinen jopa hieman itseriittoinen nainen . Jos vertaisin koirarotuihin niin sanoisin että rottweiler, eläkä ymmärrä väärin, ihailen niitä koiria. Minä olen taas herttainen, sitkeä, kestävä ja hyvin miellyttämisenhaluinen mutta pohjalla temperamenttia, siis kuten villakoira.


    • Tuttua

      Minäkään en meinaa löytää hyvää aidosti rakastavaa miestä, en hoikkana timminä enkä myöskään pyöreämpänä. Miehet käyttävät minua vain hyväkseen tai yrittävät aina muuttaa jotenkin. Eräskin ihan jopa myönsi sen, että ei halua minun saavan mitään valtaa joten ei voi myöntää ikävöivänsä ym, mutta minun tietysti täytyy olla hänen käytettävissään silloin kun hänelle sopii. Olin vuosikausia yksin ja selibaatissa tämän asian takia. Miehet ovat vain seksin perässä tai sitten haluavat jonkun perustamaan perheen hänen kanssaan hänen ehdoillaan. Kilttejä naisia vain alistetaan ei arvosteta. Sitten miehet valittavat kun nämä heidän jännittävät naisensa pettävät ja ovat hankalia. Mutta itseppähän haluavat jännitystä ja seksiä vain, joten sitten varmaan saa sitä mitä tilaa. Ja jos olet kaunis nainen miehet ajattelat ettet voi olla mukavan luonteinen, joten haluavat vain käyttää seksiin.

      • Kaunotarjakulkuri

        Kiitos vastauksestasi nimimerkki Tuttua ! Näköjään ei ole vain minun kokemus, ettei kilttejä naisia arvosteta. Olen tosi pahoillani puolestasi, sinäkin olet näköjään törmännyt väärin valtaansa käyttäviin miehiin. Tuo muuttamisen yritys on jossain määrin myös itselle tuttua, olisi mm pitänyt vaihtaa kampausta (mikä oli siis minulla tutustuessamme) samanlaiseksi kuin miehen toisella naisella oli. Kai annan liikaa periksi ja miellytän. Kun en vaan ole yhtään pomottaja-tyyppiä. Joustan ja siedän aika paljon kaikkea. Mutta rajansa kaikella, sitten kun räjähdän niin se onkin monelle yllätys. Perhettä en ole enää perustamassa mutta jos sinä olet, niin toivon sydämestäni, että sellaisen saat ja löytäisit kunnollisen sinua arvostavan miehen.


    • Kaunotarjakulkuri

      Ja kyllähän tuo syy selvisi nyt vihdoin miksi ei hyvää miestä löydy. Kuten yksi sanoi, että uskollisuus ja rehellisyys tekee jo vähän haastetta niin minun eksoottinen tausta oli syynä tuohon viimeisimmän suhteen kariutumiseen, pelkuri kun oli eikä voinut sitä kertoa. Kun uusi tuttavuus sanoi suoraan, että pelkää saavansa vielä puukosta, vaikka olen vakuuttanut, että ihan turhaan. Minä en voi itseäni muuttaa toiseksi niin minkäs mahtaa. Tällä oli sentään lopulta kanttia sanoa mistä kiikastaa.

      • Olet kai sitten romani? Ruotsissa asuessani joskus aikoinaan yhet parhaista kavereista oli romaneja, kolmen romaniperheen luona kävin usein ja yhessä niistä aikoivat naittaa mut romanitytölle. :) Yhen perheen nainen sitä ehdotteli, ei miehet.
        En nähnyt tyttöä koskaan mutta en olisi ollut vastaankaan jos olisimme tulleet hyvin juttuun keskenämme.


    • Mitä näitä juttujasi nyt pintapuolisesti luin, niin muutama asia tuli mieleeni, miksi sinulla mahdollisesti miesten kanssa tökkii: (Siis nämähän ovat vain yhden miehen näkemyksiä.)

      - Keskimääräistä voimakkaampi uskonnollisuus. Se ainakin omalla kohdallani aiheuttaisi kysymysmerkkejä. Pyrin välttelemään elämässäni kaikenlaista tunnustuksellisuutta / kiihkoilua / palvontaa. Siitä ei mielestäni ole koskaan seurannut ihmiskunnalle mitään hyvää. Olen ikuisen epäilyksen kannattaja. Siis eihän se mikään ehdoton este parisuhteelle olisi, että toinen olisi uskonnollinen, mutta asia selvästi pomppasi mieleeni. Olisikohan meidän maailmankuvat ja -näkemys kuinkakin erilaisia?

      - Toinen asia: Huomaan itsessäni taas rajallisuuden, vaikka kuinka koetan olla suvaitsevainen ihminen. Etnisestä alkuperästä (ja yhtä aikaa puukoista) puhuttaessa, minulle tulee yksi ihmisryhmä suomesta mieleen, joka taas herättää noita epäilyksen poikasia, että uskaltaisinko lähteä tutustumaan? Ikävää että mieleeni on jostain lapsuusvuosista tai elämänkokemuksista tällaisia ennakkoluuloja tarttunut, ja niiden hälventäminen aikuisiällä on tunnetusti vaikeaa.

      Molemmat em. asiat on toki sellaisia, että ihmiseen tutustuttua, ne varmasti pystyy siivoamaan taka-alalle / pois mielestä, kunhan muuten niin sanotusti synkkaa. Itsehän olen sen tyylinen mies, että kun toinen on luotettava älyllinen olento ja makuukammarin puolella maut osuvat yksiin, niin olen periaatteessa myyty. Tällainen perusmies on periaatteessa hyvin yksinkertainen olio.

    • analyysiniontässä

      Romaninaiset eivät valkolaisten kanssa seurustele, miehet voivat ottaa valkolaisen, mutta toisin päin, eipä montaa liittoa Suomessa taida olla. Perinteet velvoittavat, häveliäisyyssäädökset ovat vuosisatoja vanhoja ja ne istuvat tiukassa. Romaninaiset eivät puhu seksistä, eivätkä taatusti kirjoittelisi omista tykkäämisistään keskustelupalstoilla, tämä on fakta. Tätä taustaa vasten ap ei ole romani.

      Oletan, että ap on entinen väkivaltarikollinen, tökännyt jotain puukolla, ehkä tunteet ovat kuumenneet seuraavankin kumppanin kanssa ja on ollut jotain hippasta menossa. Sitten vankilassa tuomiota kärsiessään on hurahtunut uskoon ja nyt vapauduttuaan yrittää löytää miehen seurustelupalstoilta, mutta miehet ovat, ja mitä ilmeisimmin syystäkin, varovaisia apn väkivaltataustan takia.

    • Minusta toi sinun juttusi kuulosti hyvältä! 😊 Minä en ole alkoholisti enkä ole kovin pitkä (180cm) ja minun äiti on kuollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe