Avovaimo ekaa kertaa uskoton

Jus222

Olemme olleet pari vuotta kaikkiaan yhdessä ja saman katon alla asuneet nyt noin vuoden. Avovaimoni tunnusti eilen että kuluvalla viikolla eräissä juhlissa hän oli ollut uskoton. Vieras mies oli ollut komea ja muutenkin kai hyvä ja avovaimoni oli jopa hieman ihastunut mieheen. Avovaimoni oli ottanut jonkin verran siideriä illan aikana ja sitten he olivat päätyneet sänkyyn. Mies oli kai pannut paljaalla, eli kumia ei käytetty. Nyt sitten avovaimoni sanoo että meidän täytyy pitää seksissä taukoa jos hän on saanut jonkun sukupuolitauden. En oikein tiedä mitä tästä kaikesta ajatella. Harmittaa ainakin.

40

2582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petettymyös

      Oma neuvoni:
      Jos yhtään jää kalvamaan, lähde suhteesta. Minä en koskaan voinut enää luottaa exääni (joka kyllä toisti pettämisen uudestaan aina tilaisuuden tullen) ensimmäisen pettämisen jälkeen. Suhde lopulta kuivui kasaan, kun luotto oli mennyt täysin, eikä sitä enää mikään palauttanut.

      Osilla toimii puhuminen, aika tai pariterapia, mutta ei kaikilla.

      • Juss222

        Tekisi mieli lähteä, mutta en ole mikään naistenmies ja täällä päin on muutenkin vähän naisia, joten uuden löytäminen voisi olla vaikeaa. Luottamus meni kyllä pitkäksi aikaa minultakin. Siitä olen tyytyväinen että kyse oli vain yhden illan suhteesta eikä mistään rakastumisesta.


      • seisovakyrpä
        Juss222 kirjoitti:

        Tekisi mieli lähteä, mutta en ole mikään naistenmies ja täällä päin on muutenkin vähän naisia, joten uuden löytäminen voisi olla vaikeaa. Luottamus meni kyllä pitkäksi aikaa minultakin. Siitä olen tyytyväinen että kyse oli vain yhden illan suhteesta eikä mistään rakastumisesta.

        tuun naimaan muijaas sun kans kimpas:)


      • Anonyymi
        Juss222 kirjoitti:

        Tekisi mieli lähteä, mutta en ole mikään naistenmies ja täällä päin on muutenkin vähän naisia, joten uuden löytäminen voisi olla vaikeaa. Luottamus meni kyllä pitkäksi aikaa minultakin. Siitä olen tyytyväinen että kyse oli vain yhden illan suhteesta eikä mistään rakastumisesta.

        Jos et ole naistenmies, lisäksi myös olet pöljä


      • Anonyymi
        Juss222 kirjoitti:

        Tekisi mieli lähteä, mutta en ole mikään naistenmies ja täällä päin on muutenkin vähän naisia, joten uuden löytäminen voisi olla vaikeaa. Luottamus meni kyllä pitkäksi aikaa minultakin. Siitä olen tyytyväinen että kyse oli vain yhden illan suhteesta eikä mistään rakastumisesta.

        Anna anteeksi ja jatkakaa yhdessä eteenpäin.
        Ei se järvi soùtamalla kulu!
        Omaa vaimoa pannaan kimpassa niin ei tarvitse käydä salaa vieraissa.


      • Anonyymi
        Juss222 kirjoitti:

        Tekisi mieli lähteä, mutta en ole mikään naistenmies ja täällä päin on muutenkin vähän naisia, joten uuden löytäminen voisi olla vaikeaa. Luottamus meni kyllä pitkäksi aikaa minultakin. Siitä olen tyytyväinen että kyse oli vain yhden illan suhteesta eikä mistään rakastumisesta.

        Vedä hyvä mies kännyyn


    • naisiineivoiluottaa

      Mulle kävi samoin, seitsemän vuoden yhdessä olon jälkeen avovaimo petti, meillä oli jopa pieni vuoden ikäinen lapsi, silti vain sängyyn jonkun tyypin kanssa kostean baari illan päätteeksi ja kuinka ollakkkaan ilman KUMIA ja testeihin jälkikäteen. Kiva huomata etten on ole ainoa kelle näin käynyt. Eipä se kihlasormus, lapsi ja mies tunnu naisille oikein mitään merkitsevän.

      • Jus222

        Ilmeisesti alkoholi saa monet naiset uskottomiksi, kuten oman vaimoni kohdallakin kävi. Toivottavasti te saatte puhuttua asianne selväksi. Olette sentään olleet niin kauan yhdessä ja vielä lapsikin.


      • naisiineivoiluottaa
        Jus222 kirjoitti:

        Ilmeisesti alkoholi saa monet naiset uskottomiksi, kuten oman vaimoni kohdallakin kävi. Toivottavasti te saatte puhuttua asianne selväksi. Olette sentään olleet niin kauan yhdessä ja vielä lapsikin.

        Puhuttu on mutta ei se sitä ikävää tapahtumaa poista mielestä, siellä se pysyy muistilokerossa loppuun asti.


      • Anonyymi

        Mitä teit


      • Miksi päästätte vaimonne huomaamaan yksin kapakkaan. Tällaisia ongelmia ei synny niin helposti jos kuljetaan yhdessä. Päivänselvää on että nämä yksin tai "ystävien" kanssa tehtävät kapakkareissut tähtäävät vieraissa käyntiin tiedostaen tai huomaamatta.


      • Anonyymi

        Otitko eron jos et olet pöljä


    • TuttuJuttu

      Tervetuloa kerhoon! Suurinpiirtein kolmannes pettää parisuhteen jossain vaiheessa.

      Vaimolla on lipsahtanut vieraan kalu sisään useamman kerran. Ovat varmaankin kaatuneet yhtäaikaa. Joka kerta ilman kumia. Tarkoitus ei ole ollut koskaan mennä niin pitkälle.

      Onneksi se kuitenkin aina tunnustaa seikkailunsa. Katse paljastaa totuuden hänen kotiin palattuaan.

      Tällä hetkellä vaimo on pari vuotta nuoremman miestyökaverinsa kanssa kahdestaan työmatkalla. Luulen, että viimeistään neljän tunnin päästä työkaveri on päässyt kylvöhommiin. Kyntäminen on jo hoidettu eilen illalla. Keväisin ja syksyisin on aina sama juttu.

      • Jus222

        Pahaa pelkään minäkin että tämä ei jää oman avovaimoni kohdalla viimeiseksi kerraksi. Toivon kuitenkin että vieraissa käynnistä ei ihan vakiintunut tapa tule. Sinä olet ilmeisesti jo tottunut tilanteeseen kun tunnut ottavan asian ilman suurempi suuttumuksen tunteita?


      • naisiineivoiluottaa
        Jus222 kirjoitti:

        Pahaa pelkään minäkin että tämä ei jää oman avovaimoni kohdalla viimeiseksi kerraksi. Toivon kuitenkin että vieraissa käynnistä ei ihan vakiintunut tapa tule. Sinä olet ilmeisesti jo tottunut tilanteeseen kun tunnut ottavan asian ilman suurempi suuttumuksen tunteita?

        Kyllä ne naiset tekee sen herkästi uudestaan, avovaimollani oli myös suhde, väitti ettei ollut intiimiä kanssakäymistä mutta totuuden tietää vain nainen itse, silti velvoitti mua käyttämään kumia vaikka oli kierrukka, selväähän se silloin mun mielestä. Oma mies saa kumilla vieras kumitta.


      • vietitvie

        Väitetään että miehillä on aivot jalkojen välissä. Omasta kokemuksesta voin sanoa että monia naisia pillu vie ei aivot. Ainakin eksää. Meillä kävi vähän samalla tavalla.

        Yksi tuttu harjoitteli hierojaksi. Eksä halusi hierontaa. Kaveri tuli meille. Tulin töistä kotiin kaveri keräili kamojaan ja lähti. Kohta eksä halusi seksiä. Minä olisin halunnut nuolla mutta eksä veti minut pois ja halusi heti panoa. Päädyin kuitenkin sormeilemaan pillua. Sormissa tuntui tuttua tahmeaa tavaraa. Kiipesin päälle ja rupesin panemaan. Eksä sanoi että pitäisi käyttää kumia. Minä sanoi että älä viitsi. Vieraille annetaan paljaalla mutta minä käyttäisin kumia. Sitä ei käytetty.

        Hieronta oli päätynyt jotenkin eroottistyyliseksi. Kun tutulle oli laitettu kumi oli seisokki tiessään. Eksä oli halunnut munaa ja antanut paljaalla. Lupaavan alun jälkeen hierojatutulta oli tullut heti. Eksä halusi hoitaa homman loppuun kanssani.


      • lutkat
        vietitvie kirjoitti:

        Väitetään että miehillä on aivot jalkojen välissä. Omasta kokemuksesta voin sanoa että monia naisia pillu vie ei aivot. Ainakin eksää. Meillä kävi vähän samalla tavalla.

        Yksi tuttu harjoitteli hierojaksi. Eksä halusi hierontaa. Kaveri tuli meille. Tulin töistä kotiin kaveri keräili kamojaan ja lähti. Kohta eksä halusi seksiä. Minä olisin halunnut nuolla mutta eksä veti minut pois ja halusi heti panoa. Päädyin kuitenkin sormeilemaan pillua. Sormissa tuntui tuttua tahmeaa tavaraa. Kiipesin päälle ja rupesin panemaan. Eksä sanoi että pitäisi käyttää kumia. Minä sanoi että älä viitsi. Vieraille annetaan paljaalla mutta minä käyttäisin kumia. Sitä ei käytetty.

        Hieronta oli päätynyt jotenkin eroottistyyliseksi. Kun tutulle oli laitettu kumi oli seisokki tiessään. Eksä oli halunnut munaa ja antanut paljaalla. Lupaavan alun jälkeen hierojatutulta oli tullut heti. Eksä halusi hoitaa homman loppuun kanssani.

        Minäkin kuullut vastaavaa että mies ajattelee munallaan ei aivoilla, naiset ajattelee pillullaan kuten munkin ex muija kaveri.


      • paljastapintaa
        vietitvie kirjoitti:

        Väitetään että miehillä on aivot jalkojen välissä. Omasta kokemuksesta voin sanoa että monia naisia pillu vie ei aivot. Ainakin eksää. Meillä kävi vähän samalla tavalla.

        Yksi tuttu harjoitteli hierojaksi. Eksä halusi hierontaa. Kaveri tuli meille. Tulin töistä kotiin kaveri keräili kamojaan ja lähti. Kohta eksä halusi seksiä. Minä olisin halunnut nuolla mutta eksä veti minut pois ja halusi heti panoa. Päädyin kuitenkin sormeilemaan pillua. Sormissa tuntui tuttua tahmeaa tavaraa. Kiipesin päälle ja rupesin panemaan. Eksä sanoi että pitäisi käyttää kumia. Minä sanoi että älä viitsi. Vieraille annetaan paljaalla mutta minä käyttäisin kumia. Sitä ei käytetty.

        Hieronta oli päätynyt jotenkin eroottistyyliseksi. Kun tutulle oli laitettu kumi oli seisokki tiessään. Eksä oli halunnut munaa ja antanut paljaalla. Lupaavan alun jälkeen hierojatutulta oli tullut heti. Eksä halusi hoitaa homman loppuun kanssani.

        Asutteko missä suunnalla? Siinä on opinnot rahoitettu..


      • Anonyymi
        Jus222 kirjoitti:

        Pahaa pelkään minäkin että tämä ei jää oman avovaimoni kohdalla viimeiseksi kerraksi. Toivon kuitenkin että vieraissa käynnistä ei ihan vakiintunut tapa tule. Sinä olet ilmeisesti jo tottunut tilanteeseen kun tunnut ottavan asian ilman suurempi suuttumuksen tunteita?

        Hyvä mies heitä pihalle


    • suunnittelematon

      Tavallaan vieraissa käynti on anteeksi annettavampaa, jos kumi unohtuu. Se on silloin pelkkää eläimellistä seksin himoa. Silloin alapää vie, ei aivot. Jos on aikaa ajatella kondomia tai ostaa ne jo vaikka baarista tai sinne mennessä, olisi aikaa ajatella onko pettäminen järkevää. Se on silloin suunniteltua. Omalla vaimolla ei kondomi varmasti ole tullut mieleen ennenkuin vieraan lasti on jo sisällä. Toivottavasti hän on nauttinut joka hetkestä. Luulisin niin.

      • Missä-on-ylpeytenne

        Ei wittu teitä surkeita aisureita!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä jos nainen ostaa kumit on jo suunitellut että haluu vierasta, jos taas peuhataan ilman on se hetken mielijohde.


    • Jus222

      Kiitos vastanneille mielipiteistä. Olen kohta viikon sulatellut asiaa ja päättänyt antaa vaimolleni anteeksi ainakin tämän kerran. Hän oli juonut reilusti ja ehkä sen takia uskoton. Käytän kumia nyt vielä jonkin aikaa, niin selviää onko vaimollani sukupuolitautia tai onko hän raskaana vieraalle. Luottamus tässä kyllä meni varmasti pidemmäksi aikaa. Jos tekee kerran, niin miksi ei tekisi toista kertaa. Suhteemme on muilta osin kunnossa joten tuntuisi vaikealta lopettaa.

      • Anonyymi

        Mene tutkittamaan pääsi


    • Naisnäkökulma

      Ei se luottamus tule takaisin! Tiedän! Oma avomies n.4,5v jälkeen oli mennyt kaverin kaa baariin. Kamu iski muijan. Menivät yhdes kämpälle. Kamu pani ja toista alko homma panettaa. Kamun jälkee pani kumitta. Ihan reilua, että kertoi kaiken kaunistelematta. Oli katunut ekan työnnön jälkeen. Mut minkäs teet kun kyrpä on jo vieraas pillus. Noh, omat tunteet kuoli siihen. Miehen korjausliike ois ollu sormus ja lapsi. Joo ei!

      • loppuun.asti

        Ajattele positiivisesti, eksäsi pääsi liukkaille. Tuskin se on kauaan laukeamatta kestänyt.

        Tuskin sinä olisit uskonut, jos hän olisi sanonut lopettaneensa ekan työnnön jälkeen. Miten se olisi muuttanut tilannetta? En ainakaan uskoisi jos vaimoni näin väittäisi. En olisi itsekään lopettanut ellei olisi ollut pakko. Kadutti tai ei.

        Sain kymmenen vuotta sitten naida vaimon parasta kaveria muutaman työnnön verran mökkisaunassa. Sitten hän sanoi ettei voi ja homma jäi siihen. Myöhemmin kuulin heidän yrittävän lasta. Minua harmittaa vieläkin ettei hommaa viety loppuun asti. Oikeasti hyvä koska mitään ehkäisyä ei ollut käytössä. Lapsikin täyttää kohta yhdeksän.


    • Nainen45vuotta

      Jos nainen pettää vaikka olette olleet noinkin vähän yhdessä sanoisin että ei todellakaan ole valmis parisuhteeseen. Jos mieli haikailee muita miehiä, komeita tai ei, hän on vain itsekäs. Hän haluaa kaiken: Sinut ja välittämisen tunteen sekä seksiä sinulta ja seksiä muilta. Naisena sanon että pää pystyyn ja rohkeasti ero tällaisesta naisesta. Epäkypsän ihmisen kanssa eläminen on kuin teini-ikäisen kanssa olisi. Aina arvaamaton. Sinkku elämä tälle naiselle ja sinulle vapaus etsiä/löytää nainen joka osaa sitoutua ja rakastaa.

    • täyspotti

      On sitten nainen tai mies, alkoholi vapauttaa estoja, siinä ei tule mietittyä mitä tekee kun on vieraan pantavana ja kun vielä nussitaan kumitta niin lotto odottaa.

      • Anonyymi

        Alkoholi on vaan huono selitys.
        Niin paljon alkoholia ei olekaan että itse pettäisin puolisoa, sammun jo ennen ja sillon ei pikkuvelikään herää että joku voisi hyväksi käyttää.
        Vaikka itsekin olen jäänyt suhteeseen pettäjän kanssa, joka tosin petti aina selvinpäin ainakin niillä kerroilla mistä jäi kiinni, en jäisi enää.
        Tosin on se luottamus helpompi rakentaa takaisin aloittajan tilanteessa kun kumppani on oma-aloitteisesti kertonut toisin kun meillä.


    • sexittelijät

      Kokemuksesta kerron, että nainen menee uudelleen vieraisiin lähes 100% varmuudella. Näin kävi meille itkusin vakuutti, ettei enää koskaan,,,meni uudelleen ja uudelleen... Sen jälkeen laitoin hänet maantielle ilman pitkiä puheita!

    • Bbvv

      Why did you get together with bar girl.

    • Hävetkää.nössömiehet

      Tekee pahaa lukea näiden beta-miesten juttuja tässä ketjussa. En kyllä ihmettele sitä, että alfat nussivat naisiaanne nyt ja tulevaisuudessa..

    • Anonyymi

      Taliai o ota ero

    • Anonyymi

      Mikä on avovaimo, vaimon ja kihlatun ymmärrän en avovaimoa.

      • Anonyymi

        Ei ymmärrä koska ei ole aivoja


      • Anonyymi

        Avovaimo on samassa osoitteessa asuva nainen jonka kanssa et ole avioliitossa.


    • Anonyymi

      Tunnettu tosiasia että alkoholi poistaa estoja on mies tai nainen, toisllla lähtee homma käsistä oikein kunolla toiset voi tyytyä suuteluun ja pieneen hiplailuun.

    • Anonyymi

      Tuossa vaiheessa voi vielä tehdä valinnan joka kirpaisee mutta kun mun puoliso petti meillä oli vielä uskottomuuden päälle reilu vuoden ikäinen lapsi mutta sama kaava, puolison kaverin illanistujaiset, ravintolassa joku mies teki tuttavuutta ja yö päätyi petiin, muijakin antoi miehen panna paljaalla, oneksi kierukka ettei paksuksi tullut. Sen jälkeen selittelyjä ja testit kutsui, onneks ei mitään ylläreitä. Kumma on se miten alkoholi sekoittaa pään, selvänä muijani on hyvinkin uskollinen mutta se kuuluisa viinapää pettää.

    • Anonyymi

      Onneksi avo eikä avio. Kenkää vaan

    • Anonyymi

      Jus222 luepas kirjoituksesi oikein ajatuksen kanssa uudelleen. Ihan oikeasti. Mitä SINÄ sanoisit jollekin, joka kirjoittaisi sinun tilalla? Eiköhän asia ole aika selvä; luulakseni. Naisesi elää vielä sinkkuaikoja eikä ole aikuistunut. Jatka sinä matkaasi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe