Vasemmistoliitto uudisti logonsa ja suututti...

...feminjstit:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808182201145411_pi.shtml

Hehj, jotenkin kun ajattelee alkuperäisiä vasemmistolaisia niin aika huvittavaakin ajatella mitä he tästä uudesta väristä tykkäävät. Jotenkin vaikea kuvitella että jossain mielenosoituksessa aikoinaan marssinut työväki näkisi itsensä profiloituvan pinkissä värissä.

Toinen hupijuttu vasemmistolta:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808172201143277_pi.shtml

Hauska tuo kuvan "Tehdään yhdessä inhimillinen Suomi, OIKEUS ELÄÄ OMALLA TYÖLLÄ" jotenkin ei noista nykyvasemmistolaisista ole mulle ainakaan muodostunut kuvaa kovinkaan hanakkana työväkenä, pikemmjnkin päinvastoin.

8

260

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.hv

No eiköhän tuo tarkoita sitä, että työstä pitäisi saada palkka millä tulee toimeen ilman sosiaalitukia.

• JossainMuualla

Et ole sitten huomannut, että kaavoittamisen ja asumistukien epäpyhäalliannsi nostaa asumisen hintaa Suomessa tolkuttomasti?

• trollikka

Voi herran pieksut! Kyllä sitä mua hieman hymyilyttää... moni poliitikko mokailee ja kohottaa omaa asemaansa sitt lyömällä rumpua toistensa tekemisistä.
      Ulkoministeri Soini...sanoi olleensa yksityishenkilönä, kyseisessä tilaisuudessa; mistä nyt ulkoministerin päätä vadille vaaditaan.
      Totta hitossa ulkoministerikin saa pitää vapaata; mutt silloin on myös syytä pitää se suukkunsa kiinni ollessaan vieraassa maassa vierailijana ja olla ottamatta kantaa kyseisen maan sisäisiin asioihin!

Muuten lehdistö kyllä raportoi ett kyseisen maan(eli Suomen) vierailulla olleen ulkoministerinkin kanta on kielteinen. Eikä tosiaankaan ulkoministeri; ulkomailla ole silloin yksityishenkilö... enää!
      Saman tapainen moka kuin entisellä kulttuuri- ja urheiluministerinä Arhinmäellä... edusti suomalaista ministeriyttään... Venäjällä sateenkaari solmiossaan ja ympäri päissään.
      Edustavat suomalaista diplomatiaa... jokin tolkku näihinkin asioihin pitäisi saada.

Vasemmiston pitäisi yhdistää kaikki voimansa eikä riidellä vielä keskenään niistä aatesuunnistaan.
      Aki Linden olisi kyllä tervetullut vahvistus vasemmistolaiseen politiikkaan ja ehkä pystyisi jopa yhdistämään aatesuunnat toisiinsa. Riippuen tietenkin; kaappaako/kamppaako Rinne tällä kertaa...

Eikä nämä nykyiset opiskelijoista -> ammattipoliitikoiksi ryhtyneet; ymmärrä työläisten oloista hevon p*sk** k**n, ja tuskin heitä kiinnostaakaan tietää.

• Niin, tosiaan hieman huvittaa Toukon tuohtumus asiassa kun muistetaan sen omat diskoläpsyttelyt puolueen puheenjohtajana:

https://www.youtube.com/watch?v=1q7i9KTRhxo

Pelkkiä pellejä ja oman edun tavoittelijoita ne taitaa olla melkein kaikki nykyään tuolla päättävissä elimissä. Onhan se sikäli harmi että siinä pelataan koko kansakunnan tulevaisuudella.

• trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin, tosiaan hieman huvittaa Toukon tuohtumus asiassa kun muistetaan sen omat diskoläpsyttelyt puolueen puheenjohtajana:

https://www.youtube.com/watch?v=1q7i9KTRhxo

Pelkkiä pellejä ja oman edun tavoittelijoita ne taitaa olla melkein kaikki nykyään tuolla päättävissä elimissä. Onhan se sikäli harmi että siinä pelataan koko kansakunnan tulevaisuudella.

Niin ja sitä kohua ennen jo... vaimo otti avioeron; miksi? Erittäin sopiva selitys oli; ett Toukolla on ollut vispilänkauppaa Iris Flinkkilän kanssa. Joka nyt sattuu olemaan puoluetoimistossa töissä.
        Olen mä kuullut joskus ennenkin... kulissien rakentelusta.

Asuvat nyt yhdessä, ovat siis kimpassa... tämän nykyisen kohun aikana. Uskoisin flikan tienaavan kyllä paikkansa ja palkkansa siellä puoluetoimiston töissä.
        Ja onhan se nykyaikaa ett puolueenjohtaja puoltaa näkyvästi vähemmistöjen oikeuksia, omasta maineestaan piittaamatta. Vai mitä?

• Nii. Feministi saa kaivaa kuopan ja työtä se koti ja lapsetkin on.🤔

• Kunhan olisi materiaaliin ilmaista,niin lapsetkin olisi onnensa kukkuloilla.

• Zuela

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe