Avalla yhdeksältä alkaa otsikon mukainen elokuva, siitä kuvailussa kerrotaan seuraavaa.
"Tahraton mieli. Oscarilla palkitussa romanttisessa draamaelokuvassa Joel Barish elää arkisessa, mutta myrskyisässä parisuhteessaan. Hän pöyristyy kuullessaan tyttöystävänsä Clementine Kruzynskin käyneen muistiklinikalla pyyhkimässä Joelin ja koko rakkaussuhteen pois muististaan. Kostoksi onneton Joel päättää tehdä samoin, ja hän hävittää muistot Clementinesta mielestään. Vaikka muistot haalistuvat, Joel huomaa edelleen omaavansa tunteita entistä tyttöystäväänsä kohtaan. Eron jälkeen he tapaavat sattumalta, ja tästä alkaa heidän uusi suhteensa - vaikka he itse eivät muista menneisyydestään toistensa kanssa juuri mitään. Ohjaus: Michel Gondry, USA 2004 (108'). Pääosissa Jim Carrey, Kate Winslet, Mark Ruffalo, Kirsten Dunst, Tom Wilkinson, Elijah Wood ja Gerry Robert Byrne."
Juonen idea on mielenkiintoinen. Kunpa olisikin tuollaisia klinikoita joissa naisen muistista voisi pyyhkiä kaikki sen menneet jännämiespanorinkelit, eksoottiset ulkomaanseikkailut ja muut ennen kuin sen kanssa alkaisi parisuhteeseen. Eihän se tietenkään tautivaaraa poistaisi mutta olisi mukava ajatella ettei koko ajan tartvitsisi olla jatkuvasti kilpajuoksemassa ihan jokaisella ominaisuudellaan naisen kaikkien menneiden panojen ja seurustelukumppaneiden kanssa koska nainehan kuitenkin koko ajan vertailuja suorittaisi eikä se olisi oikein reilua kilpailua, voittaa sata muuta miestä ihan jokaisessa ominaiosuudessa, piirteessä, sanomisessa ja tekemisessä.
Tahraton mieli
1
110
Vastaukset 1
Oon tuon joskus aikoinaan nähnyt ja ihan katsottava pätkä se oli.
Siitä en sitten tiedä miten sä pääsisit tuosta vertailupelostas irti. Se on jotain mitä sun pitää itse työstää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792