Yrityksestä soitettiin

semmonen_nyt

perjantai-iltapäivällä, valitettavasti meikäläisellä ei ollut puhelinta mukana. Palasin kotiin tunnin kuluttua soitosta, siis neljän jälkeen... tsekkasin tulleen puhelinnumeron netistä ja siitä tiesin kuka ja mistä soitti.
No, kello siis yli neljän, joten turha soitella enää perjantaina. Mutta kun olen kuitenkin kiinnostunut töitä saamaan, niin päätin soittaa maanantai-aamulla takaisin.
Niin kuin teinkin... mutta katsos vaan, kun tämä nainen, joka soitti, niin ei mukamas muista mistä työtehtävistä on edes soittanut. On mukamas niin paljon soitellut rekrypuheluita, ettei nyt pysty ollenkaan muistamaan edes mistä tehtävästä oli kyse.

Minun mielestäni aika tökeröä... eikä uskottavaa, että olisi just perjantaina klo 15 - jolloin todennäköisesti hänen oma työaikanasakin on jo miltei loppu - soitellut helvatisti puheluita ihan niin kuin solkenaan tehtävästä ja toisestakin. Kyse ei ole pääkaupunkiseudusta, vaan Suomen perslävestä.

No, mitäs minä, antaa olla sitten, mutta kiitos nyt kun soititte. Valitettavasti puhelin ei ollut mukana, ja ette sitten ennen klo kolmea ennättäneet soitella teiltäkään päin. Heippa! Siis... "yhtään en pysty nyt muistamaan mistä tehtävästä olis kyse...." Tämä paikka oli mol.fi:ssä eikä heillä muita paikkoja siellä ole ollut tässä viime aikoina mitään muita.

1

225

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älävälitä

On niim paljon yrityksiä nykyään, jossa on ihan sama siellä istuu. Asia, mikä sinulle on tärkeä on heille yhdentekevä. No, maine kiirii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe