Maahanmuuttaja ovat luoneet suomeen....

150 000 uutta työpaikkaa. Sen jälkeen kun tänne on alkanut virtaamaan monikulttuurista sakkia, niin hallitus on päässyt tavoitteeseensa työttömyyden vähentämisessä. Suomeen on tullut 372 802 "mamua" ja suomessa on 280 000 työtöntä? Hallituksen teetämien laskelmien mukaan työttömyysprosentti on laskenut 7.5 prosentista 8.4 prosenttiin. Tämän lisäksi vuokraasunto tuotanto on noussut, mikä taas on johtanut vuokrien laskuun, siitäkin huolimatta että asumiskulut ovat olleet nousussa koko ajan. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään poliittistamatematiikkaa, mutta jotain epäselvyyksiä vielä on, joihin aijon syventyä.

8

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tähän maahan vielä ole palkattu 150 000 poliisia. Ai niin, lisää sosiaalivirkailijoita jne

    • paSka_populiSmia

      Se on kuuleppas perSuidiootti AION, eikä aijon.

      Aijo sinä vittuun täältä!

      • Painu sinä saatanan lantaperse jugurtti viilaamaan pilkkujasi sinne omaan koloosi.


    • Kommentoin hieman aiheen vierestä. Tässä maahanmuutossa (tai oikeastaan holtittomassa maahanmuutossa) minua häiritsee eniten se, että suurin osa maahanmuuttajista ja pakolaisista on miehiä. Terveitä, riuskoja ja hyvissä voimissaan olevia miehiä.
      Mihin he ovat jättäneet naiset, lapset ja vanhukset? Sodan ja kaaoksen jalkoihin? Miten tällainen voi olla hyväksyttävää?
      Tällaista välinpitämättömyyttä ja itsekeskeisyyttä minun on vaikea ymmärtää.

      • Sanoppa se, itse seuloisin nuo terveet miehet pois ja ottaisin pelkästään nuoria naisia maahan. Koska naiset ja varsinkin nuoret naiset ovat siinnä asemassa, että tarvitsevat hellän ja turvallisen paikan elää. Tähän suomalainen mies on kuin luotu.


      • Nyt tämä keskustelu meni tosissaan sivuraiteille ja kauas aiheesta. Ihan noin en asiaa ajatellut. Toki ne naiset, lapset ja vanhukset tarvitsevat turvaa ja rauhallisen elinympäristön, mutta en rajoittaisi tätä yllättävää hellyydenpurkaustasi yksin nuoriin (ja viehättäviin) naisiin.
        Hyväksyn tietysti sinun näkemyksesi asioista, minulla on omani ja suostun olemaan tästä asiasta hieman erimieltä kanssasi.


    • Voisiko olla siksi, että tuollaiset terveet ja riuskat miehet ovat kaikkein sopivimpia matkustamaan tuhansia kilometrejä, eikä heitä haluta raiskata eikä helppo ole ryöstääkään.

      Suomessakin on satoja tuhansia sinkkumiehiä, joiden olisi hyvin helppo lähteä maasta jos maassa eläminen kävisi vaikeaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe