No menin A klinikalle

soontosi

Ko vastaanotossa lääkärit käski, no piti puhaltaa ja mennä keskusteleen kysyit että mitäs asiaa, sanoin että eipä tiä ko käskettiin tänne, no olekko juonu, en ko olen raitis, no miksi täälä, no ko en tiä, ja niin edespäin, semmosta tk,ssa.

25

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soontosi

      Ne ei voi enää laittaa Mtt,n ko ne ei sinne minua kelpuuttanu ko kerran käskit käymään, lääkäri oli vihassa että et sie tänne kuulu, no nyt tulee se Ronkainen jonka takia mie tuone A puolele menin se tulee vastaan ottaan sinne toiseen päähän rakennusta, sitä vain ihmettelen että miten asia muuttuu jos mennään toiseen päähän, autokolari vika se on, ensimäiset nikamaviat jo 17v. ei ne miksikään muutu tällä laukkomisella, pitäs taas päästä kunnon tohtorin luo, mutta ei ne anna lähetettä ko turhaa leikkivä vain joittenki kiputablettien kanssa, pitäs vaihtaa pari välilevyäki, mutta kemissä meinasit että on niin paha että ei taideta alkaa.

      • Hoitoonkeroputtaalle

        Taas sama virsi ,sie et usko itekkään nuita sinun juttuja


      • Jessusmikäkotitohtori

        "pitäs vaihtaa pari välilevyäki"
        "kemissä meinasit"
        Jutut paranee ko dosetti tyhjenee


    • horstwesseerrr

      Mee jammu jo pötkölle.

    • Nissanman

      Juoppo mene Ikealle nuuski sitä hajua ja varastoalueen lastulevyaluetta. Ei pahempaa paikkaa miehelle ja paranet.

    • Seuraavapotilas

      Raju sunnuntaikänni! Li Andersson ryyppäsi ja möykkäsi helsinkiläisterassilla !

      Li Andersson osallistui viikonloppuna puolueensa Tallinnan-risteilylle. Laiva palasi Helsinkiin sunnuntaina kello 16:n maissa. Li ystävineen ei kuitenkaan pyyhältänyt terminaalista kotiin vaan vasemmistoliiton puheenjohtaja päätyi jatkamaan juhlintaa Helsingin Sörnäisiin.

      Aatteenväri

      23.8.2018 21:41
      Li Andersson toikkaroi humalassa päin punaista

      23.8.2018 17:12
      https://www.ksml.fi/kotimaa/Seiska-Puoluejohtaja-toikkaroi-päin-punaisia-valoja-–-poliisin-mukaan-rangaistus-on-mahdollista-valokuvan-perusteella/1245153?pwbi=4e46cdd3c45841674391a237e1d1426a
      Tuliko sakot?
      Läppärissä hakaristi,eikä media puhu mitään!

    • SinikkaLindfors

      Ääliö ei ymmärrä luettua, vaikka lukee että on raitis ja hakee apua vammoihin, tuo dogu jatkaa kirjoittelemalla omista ryyppäämisistään.

    • geeegan

      Kyllä te törniöläiset olette pöhköjä, eihän nuissa teidän jutuissa ole päätä eikä häntää. Ei ihme että törniöasä on oma pöpiläkin. Muuteha koko kylä on Suomen suurin avopöpilä.

      • AnttiKuismi

        No nuille juopoille jotka sekaantuu toisten kirjoituksiin kertomalla esimerkiksi jostain Ikean lattialiima hajuista pitäisi olla parantola, ymmärrän aloittajan asian, täältä Torniosta ei anneta lähetettä parempiin tutkimuskohteisiin vaan pallotellaan edestakaisin, ei voi kukaan mennä ilman lähetettä esimerkiksi Rovaniemelle perempiin tukimuksiin.


      • Vikakorvienvälissä
        AnttiKuismi kirjoitti:

        No nuille juopoille jotka sekaantuu toisten kirjoituksiin kertomalla esimerkiksi jostain Ikean lattialiima hajuista pitäisi olla parantola, ymmärrän aloittajan asian, täältä Torniosta ei anneta lähetettä parempiin tutkimuskohteisiin vaan pallotellaan edestakaisin, ei voi kukaan mennä ilman lähetettä esimerkiksi Rovaniemelle perempiin tukimuksiin.

        Älä puhu paskaa! Kyllä tutkimuksiin ja hoitoon pääsee jos vaan on aihetta.Aivan tyhjä naskuttaa täällä palstoilla.


      • eiainakhaan
        Vikakorvienvälissä kirjoitti:

        Älä puhu paskaa! Kyllä tutkimuksiin ja hoitoon pääsee jos vaan on aihetta.Aivan tyhjä naskuttaa täällä palstoilla.

        Piä pää kiini räkänokka sulla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä, täältä ei saa lähetettä ,ainut mitä saa on jokin lääkitys, ja tämä on selvän ihmisen kirjoitus eikä tollasen räkäjuopon.


      • sihiseesilmissä

        kanada


      • Hypokondriavaivaa
        eiainakhaan kirjoitti:

        Piä pää kiini räkänokka sulla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä, täältä ei saa lähetettä ,ainut mitä saa on jokin lääkitys, ja tämä on selvän ihmisen kirjoitus eikä tollasen räkäjuopon.

        "jokin lääkitys"

        Ei taia olla dosetti kohillaan


      • onnenukiljuukot
        Hypokondriavaivaa kirjoitti:

        "jokin lääkitys"

        Ei taia olla dosetti kohillaan

        Jaa sie olet saanu taas joltaki kiljua ko olet jotaki koittanu vääntää tänne.


      • Suppoaamuinilloin
        onnenukiljuukot kirjoitti:

        Jaa sie olet saanu taas joltaki kiljua ko olet jotaki koittanu vääntää tänne.

        En juo enkä polta,20 vuotta sitte tipuin sängystä.Lääkäri määräs jotaki suppoja.eine kipua vie mutta hyvältä ne tuntuu.


    • MikäOnTottuuus

      Ei sinne A-klinikalle pelkästään Alkon takia määrätä. Jos kipulääkkeitä menee kuin karkkia niin sama osoite. Ei niitä lääkkeitä sen takia syödä että tulee hyvä olo.
      KipuLääkkeet tuhoavat elimistöä kun niitä syödään jatkuvasti.

      • soontosi

        Tyhmiä kommentteja dokuilta, kipulääkkeitä ei ole ollutkaan, määräsi panadolia kyllä, mutta ei ne vaikuta hermosärkyyn, sitten 1/5 5mg diabami aamulla ja illalla, hurja lääkitys on, kumma ku pystyssä pysyy, että semmosia olis.


      • Kaikkeenvaivaan
        soontosi kirjoitti:

        Tyhmiä kommentteja dokuilta, kipulääkkeitä ei ole ollutkaan, määräsi panadolia kyllä, mutta ei ne vaikuta hermosärkyyn, sitten 1/5 5mg diabami aamulla ja illalla, hurja lääkitys on, kumma ku pystyssä pysyy, että semmosia olis.

        Syö buranaa se auttaa


      • soontosi
        Kaikkeenvaivaan kirjoitti:

        Syö buranaa se auttaa

        Vihtu vetasin illala kaks Pnadolia vaikka on lupa ottaa vain yks kerrala, kyllä tuliki hyvä olo, ja sitähän ei sais tulla tietenkään, olin niin onnellinen että soittelin tutuille ja höpisin mitä lie, semmosta se on ko pääsärkylääkettä ottaa liikaa.


      • soontosi
        soontosi kirjoitti:

        Vihtu vetasin illala kaks Pnadolia vaikka on lupa ottaa vain yks kerrala, kyllä tuliki hyvä olo, ja sitähän ei sais tulla tietenkään, olin niin onnellinen että soittelin tutuille ja höpisin mitä lie, semmosta se on ko pääsärkylääkettä ottaa liikaa.

        Virhe tuli vieläki kirjotuksessa, Panadolia soliki.


      • soontosi

        Nyt sitte kävin vastaanotolla A klinikalla, no sama hemmo sielä, laitto minut huumeseulaan ja maksakokeisiin, huumeista en mitään tiedä ja raitis olen ollu vuosia, lääkitystä muunnettu asialliseksi, eli kipulääkitykseksi, piti vielä pilkkanaan höpisi asioista edestakaisin puhumalla epäselvästi ja nopeasti, en oikein saanut selvää kun vasemman korvavan kuulo on alentunut huomattavasti auto-onnettomuudessa tärykalvon viottumisen vuoksi.


      • soontosi
        soontosi kirjoitti:

        Nyt sitte kävin vastaanotolla A klinikalla, no sama hemmo sielä, laitto minut huumeseulaan ja maksakokeisiin, huumeista en mitään tiedä ja raitis olen ollu vuosia, lääkitystä muunnettu asialliseksi, eli kipulääkitykseksi, piti vielä pilkkanaan höpisi asioista edestakaisin puhumalla epäselvästi ja nopeasti, en oikein saanut selvää kun vasemman korvavan kuulo on alentunut huomattavasti auto-onnettomuudessa tärykalvon viottumisen vuoksi.

        Siis lääkitystä ei muutettu miksikään asialliseksi, kipulääke Padadol.


      • soontosi

        Olen nyt käynyt kikulia esittelemässä hoitajille, eli näytös kusemisesta, saa ronkainenkin haistella josko siinä olisi jokin eri päänsärkyliikkeen haju, sitä jäi senverran yli siihen mukiin ku otettiin putkilot täytenn, ja sinetöitiin, pahus siinä näkyy astmalääke, eli kärähin dopingista.


    • HyvääHoitoa

      "Olen nyt käynyt kikulia esittelemässä .."

      no ni, ja heti tais vähän helpottaa?
      itse kehottais sinua ottamaan - vaikka vaan kokeeksi - viikon kalsarikännit. siinä kotosalla vaan, pari pulloa kossua päivässä ja kun viikko täys, niin saunaan ja puhtaat vaatteet päälle.
      on sellainen lääkitys, että puree useimpaan tautiin. ei kannata jättää kokeilematta. kuurin jälkeen tuntuu aivan kuin olisi toinen mies.

      • soontosi

        No varmaan olis jo toinen mies, ja vieläpä laatikossa, ei minusta ole ryyppymieheksi, silloin meinasin ottaa ko se sinne A klinikalle käski, mutta ei piru ota lysti vastaan, piti antaa ostamani pullo eräälle tutulle, en tiä mikä on mutta ei maistu viina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe