kouvolan liikkeet

nita

Kouvolassahan on vaan kaksi tatuointiliikettä?
Kokemuksia kyseisistä, heaven & hellistä ja mikähän se toinen oli, mix tattoo tjsp?

Ja jos heaven & hellistä jotain tietoa, suostutaanko siellä tatuoimaan alaikäistä vanhemman ollessa mukana?

36

30765

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pennywise

      joo kouvolassa on mi'x tattoo ja heaven&hell. lisäks se star(joku, bar illusionin vieressä) tekee niitä 2-4 vuotta kestäviä tatskoja. heaven&hellistä en tiedä ikärajoista sen kummemmin, mutta voin lämpimästi ainakin palvelunsa ja jälkensä puolesta mi'xiä.

      • nita

        kiitos paljon.


      • Lauramoi.
        nita kirjoitti:

        kiitos paljon.

        Niin, elikkäs siis Heaven&Hell ON hygieeninen paikka ja lävistäjä ainakin siellä on mukava. Itse olen siellä ottanut napaan ja kieleen lävistykset, olen saanut hoito-ohjeet ja olen ollut todella tyytyväinen palveluun, jos et ole itse käynyt kun vain kaksastamassa paikan, niin en alkaisi levittelemään perätöntä tietoa paikasta. Siskoni oli menossa Mix Tattoosta kysymään aikaa lävistettäväksi ja hintaa kysymään, sisko kysyi että onko se ja se lävistys minkä hintainen niin mies vain käveli seinän viereen, lätkäisi kätensä seinään missä oli hinnasto ja käveli pois. Onko tuo hyvää palvelua? JA: Bodytattoita on olemassa, sellaisia siis mitkä lähtee muutamassa vuodessa pois.


      • joO!

        Starhousessa tehtävät bodytattoot joiden sanotaan kestävän 2-4 vuotta.. pöty puhetta. Bodytattoo ei koskaan lähde täydellisesti pois, vaan kohtaan jossa tattoo on ollut, jää tumma läntti ja osa kuvaa! Halusin vain korjata vireheellistä infoa. Kokemusta on.. 8 vuotta ollu body tattoo, ja ruma jälki siinä kohtaa.. ottakaa aito tatuointi!


      • El Zorro
        Lauramoi. kirjoitti:

        Niin, elikkäs siis Heaven&Hell ON hygieeninen paikka ja lävistäjä ainakin siellä on mukava. Itse olen siellä ottanut napaan ja kieleen lävistykset, olen saanut hoito-ohjeet ja olen ollut todella tyytyväinen palveluun, jos et ole itse käynyt kun vain kaksastamassa paikan, niin en alkaisi levittelemään perätöntä tietoa paikasta. Siskoni oli menossa Mix Tattoosta kysymään aikaa lävistettäväksi ja hintaa kysymään, sisko kysyi että onko se ja se lävistys minkä hintainen niin mies vain käveli seinän viereen, lätkäisi kätensä seinään missä oli hinnasto ja käveli pois. Onko tuo hyvää palvelua? JA: Bodytattoita on olemassa, sellaisia siis mitkä lähtee muutamassa vuodessa pois.

        Ota pillu lävistys nin saat kuninkallinen palvelu.Paska Heaven&Hell.


      • pigmentti häiriö
        joO! kirjoitti:

        Starhousessa tehtävät bodytattoot joiden sanotaan kestävän 2-4 vuotta.. pöty puhetta. Bodytattoo ei koskaan lähde täydellisesti pois, vaan kohtaan jossa tattoo on ollut, jää tumma läntti ja osa kuvaa! Halusin vain korjata vireheellistä infoa. Kokemusta on.. 8 vuotta ollu body tattoo, ja ruma jälki siinä kohtaa.. ottakaa aito tatuointi!

        Body tattoosta jää yleensä aina pysyvä jälki ja jos tekijä ei hallitse työtään tatuoinnista tulee myöskin ikuinen. Olen nähnyt paljon vihreitä länttejä jotka ovat olleet ns. body tatuointeja 6 vuoden takaa.


    • .............

      KAnnattaa kyllä jos mahdollista niin kysyä Mixtattoosta. Iipua ei kannata ajatella edes vaihtoehtona. Kyllä varmaan vanhemman läsnä olo kun on niin pitäisi käydä. Suikkane?

    • kouvola sucks

      Heaven & Hellistä ei kannata edes kysellä, olen nähnyt aivan hirveitä töherryksiä jotka on siellä tehty enkä menisi vannomaan paikan hygieenisyydenkään puolesta.
      Star house lupaa tekevänsä parin vuotta kestäviä tatuointeja tietämättä ettei sellaisia ole olemassakaan!!!! Toki se kuva pikkuhiljaa haalenee (epätasaisesti) ja siis näyttää rumalta eikä ole sanottua että se ruma haalistunut kuva poistuu ikinä!
      Eli ei mene Kouvolalaisilla vahvasti!!!

      • nita

        Siellä oon itteni kaks kertaa lävistyttäny, niissä ei mitään vikaa ja paikka vaikutti mukavalta.
        Ja sinne ois varattu nyt aika.
        Kellään mitään hyvää sanottavaa paikasta?


      • nita
        nita kirjoitti:

        Siellä oon itteni kaks kertaa lävistyttäny, niissä ei mitään vikaa ja paikka vaikutti mukavalta.
        Ja sinne ois varattu nyt aika.
        Kellään mitään hyvää sanottavaa paikasta?

        niin, ylempään, Heaven & Hellistä puhuin.


      • ..............

        Heaven&Hellin omistajat on kai jotain helvetinenkeleitä, muutenkin siellä on ihan ihmeellistä toimintaa. Ne tuputtaa tatskoihin jotain ihan semmosta, mitä ei edes pyydä. Siskoni olisi siellä joutunut maksamaan lähes kaksinkertaisen hinnan kuvastaan "kun pitää tehä niin paljon noita varjostuksia", vaikka nimenomaan sanoi että ihan just pelkkänä mustana. Kaveri ei saanut erikoisempaan lävistykseensä hoito-ohjeita ennenkuin pyydettäessä erikseen. :O

        Ja tuo Starhouse on lähinnä surkuhupainen. Olin vajaa viikko sitten kaverin "henkisenä tukena", kun se otti tollasen ei-kestotatuoinnin. Samalla hinnalla ja ajalla olisi saanut sen ihan kestonakin. Ja oon kanssa kuullu, että ne haalistuu parissa kuukaudessa eikä välttämättä saata kokonaan lähteä ihosta.

        Ei mene kouvolalaisilla kovinkaan vahvasti, mutta kokeile nyt edes tuota Mix tattoota. Kaverini kehui paikkaa ihan kivaksi, ja työntekijöitä osaaviksi ja mukaviksi. Kunhan löydän itselleni tatskakuvani, nnin suunnistan sinne. ;)


      • seni
        .............. kirjoitti:

        Heaven&Hellin omistajat on kai jotain helvetinenkeleitä, muutenkin siellä on ihan ihmeellistä toimintaa. Ne tuputtaa tatskoihin jotain ihan semmosta, mitä ei edes pyydä. Siskoni olisi siellä joutunut maksamaan lähes kaksinkertaisen hinnan kuvastaan "kun pitää tehä niin paljon noita varjostuksia", vaikka nimenomaan sanoi että ihan just pelkkänä mustana. Kaveri ei saanut erikoisempaan lävistykseensä hoito-ohjeita ennenkuin pyydettäessä erikseen. :O

        Ja tuo Starhouse on lähinnä surkuhupainen. Olin vajaa viikko sitten kaverin "henkisenä tukena", kun se otti tollasen ei-kestotatuoinnin. Samalla hinnalla ja ajalla olisi saanut sen ihan kestonakin. Ja oon kanssa kuullu, että ne haalistuu parissa kuukaudessa eikä välttämättä saata kokonaan lähteä ihosta.

        Ei mene kouvolalaisilla kovinkaan vahvasti, mutta kokeile nyt edes tuota Mix tattoota. Kaverini kehui paikkaa ihan kivaksi, ja työntekijöitä osaaviksi ja mukaviksi. Kunhan löydän itselleni tatskakuvani, nnin suunnistan sinne. ;)

        body-tattoo käsite on kyllä olemassa..sen kesto perustuu ihon ph-arvoon ja mineraalipitoiseen väriin joka ajan kanssa uusiutuu ihon mukana..sitä ei lyödä niin syvälle kuin oikea, vaan aivan ihon pintaan..poistuu kyllä vuosien kuluessa, samoin kuin esim.kestopigmentoinnit..helsingissä niitä tekee myös esim.ducks tattoo..tarkistakaa tietonne ennen kuin rupeatte niitä jakamaan...


      • ccfc

        Heaven&Hellissä tehdään ilman mitää suunnittelua tatuointi? cmoon hei..tyypit kattoo välil kuvaa ja aattelee et "joo noin se menee" jne.Enkä todellakaan henkilökunnasta pidän henkilökohtaisten syiden perusteella.Kielenkäyttö on julkisilla paikoilla sellaista mistä voisi jo nostaa syytteen.Sekin että liikkeessä on videovalvonta mutta "emme luovuta poliisille kuvamateriaaleja jos liikkeessä tapahtuu jotain" wtf? :D:D


      • willi-ruusu
        .............. kirjoitti:

        Heaven&Hellin omistajat on kai jotain helvetinenkeleitä, muutenkin siellä on ihan ihmeellistä toimintaa. Ne tuputtaa tatskoihin jotain ihan semmosta, mitä ei edes pyydä. Siskoni olisi siellä joutunut maksamaan lähes kaksinkertaisen hinnan kuvastaan "kun pitää tehä niin paljon noita varjostuksia", vaikka nimenomaan sanoi että ihan just pelkkänä mustana. Kaveri ei saanut erikoisempaan lävistykseensä hoito-ohjeita ennenkuin pyydettäessä erikseen. :O

        Ja tuo Starhouse on lähinnä surkuhupainen. Olin vajaa viikko sitten kaverin "henkisenä tukena", kun se otti tollasen ei-kestotatuoinnin. Samalla hinnalla ja ajalla olisi saanut sen ihan kestonakin. Ja oon kanssa kuullu, että ne haalistuu parissa kuukaudessa eikä välttämättä saata kokonaan lähteä ihosta.

        Ei mene kouvolalaisilla kovinkaan vahvasti, mutta kokeile nyt edes tuota Mix tattoota. Kaverini kehui paikkaa ihan kivaksi, ja työntekijöitä osaaviksi ja mukaviksi. Kunhan löydän itselleni tatskakuvani, nnin suunnistan sinne. ;)

        mix tattoo on ihan jees, mika ainakii. se teki mulle oikee hyvän oma suunnitteleman tatskan, mut se toinen jeppe vähä sössi sen toisen omasuunnittelemani kanssa... mut ei sentää kovin pahasti. vähä tylyjä ne joskus on, mut mikaa kannattaa tatskan tekoo pyytää. se on hyvä tyyppi, vaikka ne joskus lupailee aikoja joita ei pysty pitää, mut ihmisii me kaikki ollaa vaan..:P


      • kuvia löytyy.
        ccfc kirjoitti:

        Heaven&Hellissä tehdään ilman mitää suunnittelua tatuointi? cmoon hei..tyypit kattoo välil kuvaa ja aattelee et "joo noin se menee" jne.Enkä todellakaan henkilökunnasta pidän henkilökohtaisten syiden perusteella.Kielenkäyttö on julkisilla paikoilla sellaista mistä voisi jo nostaa syytteen.Sekin että liikkeessä on videovalvonta mutta "emme luovuta poliisille kuvamateriaaleja jos liikkeessä tapahtuu jotain" wtf? :D:D

        itselläni on reilusti kuvia vaikka en kouvolassa ole kummassakaan liikkeessä käynyt kun muissa asioissa. palvelu ylittää odotukset eli on täysin asiallista ja läppä lentää. olen nähnyt molempien tekemiä kuvia enkä löydä niistä valittamista. kun ammatti mies tekee kuvan nin se siirtää yleensä jos paikka sallii kuvan paperilta iholle. ja kun kokemusta on ei tarvi mallista kattoa joka vitun viivaa vaan kuva on kokonaisuudessaan tekijän päässä. eli lopeta turha itku ja jätä kuvat ottamatta jos ei hyvin tehdytkään kuvat kelpaa!! vitun nipo!!!


      • järki käteen!!
        ccfc kirjoitti:

        Heaven&Hellissä tehdään ilman mitää suunnittelua tatuointi? cmoon hei..tyypit kattoo välil kuvaa ja aattelee et "joo noin se menee" jne.Enkä todellakaan henkilökunnasta pidän henkilökohtaisten syiden perusteella.Kielenkäyttö on julkisilla paikoilla sellaista mistä voisi jo nostaa syytteen.Sekin että liikkeessä on videovalvonta mutta "emme luovuta poliisille kuvamateriaaleja jos liikkeessä tapahtuu jotain" wtf? :D:D

        miten voi olla mahdollista ette kuva tehdään suunnittelematta?! sellainen kuvahan siellä tehdään kun itte haluat!! ammattimiehen ei vaan tarvi suunnitella tazkaa kun jotain oopperataloa. ja jos jutut mitä siellä puhutaan ei sovi sun herkille korville ni olisko parempi pysyä pois. ja noi sun kamera ja poliisi puheet viestittää että sut pitäis lahdata. tehdäänpä näin: osta puku, mene kirkkoon ja pysy pois miesten paikoista!!


      • tatskaa hankkimassa
        willi-ruusu kirjoitti:

        mix tattoo on ihan jees, mika ainakii. se teki mulle oikee hyvän oma suunnitteleman tatskan, mut se toinen jeppe vähä sössi sen toisen omasuunnittelemani kanssa... mut ei sentää kovin pahasti. vähä tylyjä ne joskus on, mut mikaa kannattaa tatskan tekoo pyytää. se on hyvä tyyppi, vaikka ne joskus lupailee aikoja joita ei pysty pitää, mut ihmisii me kaikki ollaa vaan..:P

        joo-o.. itse soitin jokunen aika sitte Mix tattoon tyypille,olikohan just tää Mika..? noh..sanompa vaan sen että parin puhelun jälkeen sain siitä semmosen kuvan, että ei kiitos ton palveluita missään muodossa. Ihme tyyppi ja sanaa asiakaspalvelu ei taija edes tuntea.. niin, sinne siis en aio mennä, ainakaan niin kauan ku samat tyypit töissä. Ei sen puoleen..kouvolan tatska/läväri liikkeistä ei houkuttele kyllä se toinenkaan :D ainakaa ku näitä keskusteluja vähän aikaa selaili


      • vive76
        nita kirjoitti:

        Siellä oon itteni kaks kertaa lävistyttäny, niissä ei mitään vikaa ja paikka vaikutti mukavalta.
        Ja sinne ois varattu nyt aika.
        Kellään mitään hyvää sanottavaa paikasta?

        Mä oon käyny ottaas siellä kax tatuointia ja oon saanu kyllä tosi hyvää palvelua, ei pahaa sanottavaa paikasta, aion mennä vielä uudestaankin.


    • Lauramoi.

      kyllä siellä suostutaan. Ja vaikka vanhempi ei olisi mukana, silloinkin suostutaan, mutta tuolloin sinulla pitää olla kirjallinen suostumus vanhemmalta että saat ottaa sen, siinä lapussa pitää olla vanhemman suostumus, nimi, puh.nro. ja pvä määrä.

    • bixxy

      Olen kummassakin liikkeessä ollut asiakkaana ja mielestäni molemmat paikat ovat ihan ok. 2 tatuointia ja yhden lävärin olen hankkinut Heaven&Hell:stä ja yhden lävistyksen Mix Tattoosta. Asiakaspalvelu on ollu asiallista ja olen tyytyväinen niin molempiin kuviin kuin läväreihinkin. Älkää ihmiset vain kuulopuheiden perusteella levittäkö 'väärää' tietoa ja tuputtako omia ennakkoluulojanne toisille. Sitten kun olette molemmissa liikkeissä asioinut, verratkaa niitä keskenään ja sanokaa sanottavanne. :)

    • zeniavitkutin

      Viimisimmän tatuoinnin piti olla leppäkerttu, mut näyttää lähinnä satiaiselta! Ei valitettavasti ollu vakitekijä (tehnyt kolme muuta kuvaa) paikalla!!!! Kannatan silti jatkossakin ja ehkä jopa ihan lähiaikoina!

    • testattu

      starhouse tekee kyl ihan kunnon kuvia myös, älkää puhuko perättömiä!!tytsy vääntää valokuvakopioita ihoon ettei ees tuu hiki! oon myös osittain tietonen siit et tuo päihdepolitiikka on ihan jotain muuta heaven & hellis, ei sillä etteikö se joillee sovi imeä keuhua ja bissee samal ku ottaa kuvaa, muutenhan siin tulee tylsää, mut sit tykkää nuo kuvat harmittavan usein leviämään ja ette muuten arvaa mihin ne mennää korjauttamaan..

      • testaa

        ootkos ite tatuoija tuol starhouses alko oleen melko mainosläppää :D teen kuvia ammatikseni itse enkä kyl noita sun juttujas usko. Mix ja heaven on kyllä asiantuntevia mestoja. paremmuusjärjestykseen on vaikea laittaa, katsokaa portfoliot läpi jokaselta tekijältä ja päättäkää ite kelle meette.

        mustamaalaukset on persiistä ja toisekseen kuikka moni mersumies kehuu volvoa?

        semmottis :)


      • minskuliini

        olen samaa mieltä tuon heaven&hellin kohdalla. itse olen ottanut kaksi tatskaa siellä ja isompi epätasainen.näyttää että joistain kohdista puuttuisi väriä. röökiä veti koko ajan samaan aikaan. joten enää en meinaa sinne liikkeeseen astua. seuraavaksi voisin kokeilla tuota starhousen valikoimaa. osaavan tuntuinen likka siellä lävistyksen teki ainakin


    • tietämätön tyttö

      emt. haluisin ite tietää saako alle 15 vuotias ottaa lävistysä huuleen kun sain lahjakortin

      • säälin teitä kaikkia..

        Voi parkoja...Mistähän sä oot saanu päähäs et ne tekis niit kuvii suunnittelematta ? :) Heaven&Hell on loistopaikka, tosin jos haluut otta jonkun tuhnusen hinttitatuoinnin jostain Mixtattoosta, nii onnee ja menestystä teille vaan sitten.


      • nanica
        säälin teitä kaikkia.. kirjoitti:

        Voi parkoja...Mistähän sä oot saanu päähäs et ne tekis niit kuvii suunnittelematta ? :) Heaven&Hell on loistopaikka, tosin jos haluut otta jonkun tuhnusen hinttitatuoinnin jostain Mixtattoosta, nii onnee ja menestystä teille vaan sitten.

        heaven & hell on mun mielestä ihan loisto mesta.. siellä saa mitä tilaa.. ja star housessa oon ottan muutaman lävistyksen ja ne on tehty hyvin.. lävistäjä on todella mukava! en mä vaan tajua miks pitää kaikkia paikkoja mustamaalata? perustakaa itse liike ja tehkää parempia jos pitää valittaa!!! saa sitä toki mielipiteensä ilmoittaa mutta jokainen tehköön omat päätelmänsä ilman muiden luomia kauhukuvia!!!!


      • joujou
        nanica kirjoitti:

        heaven & hell on mun mielestä ihan loisto mesta.. siellä saa mitä tilaa.. ja star housessa oon ottan muutaman lävistyksen ja ne on tehty hyvin.. lävistäjä on todella mukava! en mä vaan tajua miks pitää kaikkia paikkoja mustamaalata? perustakaa itse liike ja tehkää parempia jos pitää valittaa!!! saa sitä toki mielipiteensä ilmoittaa mutta jokainen tehköön omat päätelmänsä ilman muiden luomia kauhukuvia!!!!

        sori menee vähän offtopicin puolelle, mutta paljon maksaa heaven&hellis yrttien polttoo tarkoitetut bongit?


    • laaf

      Starhousessa ei tehdä enää niitä body-tattoota ollenkaan. Siis ainostaan "oikeita". Itse kävin siellä ja hienoa jälkeä tuli:) En osaa sanoa muista liikkeistä kun en ole niissä asioinut.

      • Tattootattoo

        Ite menin testaamaan Starhousen kun ne alkoi tekemään "oikeita" tatuointeja. Sen enempää body-tattoita mollaamatta sanon että paras asiakaspalvelu oli Starhousessa ja todella mukava tatuoija liikkeessä. Kuvasta tuli jopa parempi kuin piti, kiitos tatuoijan ehdotuksen. Teki varjostuksen kuvaan kun en itse edes tajunnut että sopii siihen todella hyvin ja hintaa ei tullut yhtään lisää. Tämä on siis vain päivitys vanhaan topicciin.


    • tatuoijan miettijä

      Onko Phobia viel elossa kouvolassa?

      • daapppa

        Ei varmaan, mikä se on?


    • airbrush2

      tekeekö kumpikaan noista liikkeistä airbrush tatuointeja??

    • Yks urpo lisää <3

      Vaikka tää nyt on tosi vanha juttu jo ni mun on pakko hihitellä tähän että oli aikoinaan tosi kiva käyä ottamas eka tatska 14 vuotiaana ku tatskaaja vetää röökiä ja kaljaa siinä samalla. Paikan nimeä en ees viitti sanoa koska sitä samaa nimeä se nyt ei oo ikuisuuteen kantanu(vaikkakin kokoajan on samassa paikassa tähän asti ollu erinimisiä lävistys&tatuointimestoja ;) jos joku vaikka muistaiskin vuodelta 2001). Tatuointi on ihan järkyttävän kauheen näkönen suttu mutta kokemus oli niin ihana ja hauska että ei kauheesti haittaa. :P

    • Hevibear1980

      Missä nykyään saa parhaat tatskat??

    • Hevibear1980

      Missä nykyään saa parhaat tatskat?????

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe