Tässä tullu mietittyä paljonkin viime aikoina omaa tulevaisuutta ja muutenkin elämää.
Kaikkia uusia yritän oppia sekä tuntemaan uusia ihmisiä, mutta voin todeta omasta puolesta että mä ainakin yritän parhaani.
Ei ole jäänyt aikuisena yhtään kaveri suhteita ja vanhatkaan eivät ole pysyneet.
Näitä henkilöitä joita tavannut ovat sanoneet että tarvii kaveria.
Noh olen ottanut heihin sitten yhteyttä ja tuntuu loppujen lopuksi ettei kiinnosta pätkän vertaa. Tympii se että mun pitäisi olla se joka heissä kiinni roikkuu eikä heidän tarvi olla yhteydessä. Ei jaksa roikkua enää kenessäkään ja tunkea elämään kun ei tunne oloaan tervetulleeksi.
Mun mielestä jos kaveria tarvitsee pitäs myös se mielenkiinto kimpoo toisestakin päästä. Onko ihmiset oikeasti erakoitunut vai laiskistunu? Mikä siinä on? Välinpitämättömyyskö kenties? Ihmettelenpä vaa
Alkaa ärsyttää taas vähän kaikki
7
282
Vastaukset
Aikas normaalia täälläkin päässä . Ehkä moralisoin liikaa.
Mutta taas ymmärrän,omat tietyt piirit ja tietokone. Ja muutenkaan se ei ollut kuin se suku ja minä olin se seinäruusu.
valtakunta kirjoitti:
Mutta taas ymmärrän,omat tietyt piirit ja tietokone. Ja muutenkaan se ei ollut kuin se suku ja minä olin se seinäruusu.
Niinpä tietysti helpompaa vain koneellaki on olla 😅
- Huonovointtinen
Mitä tehdä kunnaapuristosta Eljasus Oravaisista päin tulee jatkuvaa vibra signaali yöstä joka kukaan ei kuulemutta ,, tekee ihminen huonovointinen, ja siinä istuu ihmisiä joka sanoo että heidän vointi parannu siitä,, joka yö ,, jalatalkaa täristä siitä ?
- Huonovointtinen
Mitä tehdä kun ,, naapuristo lähettää signaaleja joka yö joka tekee huonovointinen ja siinä istuu ihmisiä joka sanoo että he tulevat hyvä vointisia siitä kun ne lähettää itse ? Eljasus Oravainen pikku tieltä tulee ! Signaalit tekee vibroja ja tinnitus !
- Poppamies
Noh, sentään vielä jaksat yrittää ihmisten kanssa.
Itsellänikin oli sama ongelma (tai no, ehkä sama ongelma?) että aina minun piti pitää yhteyttä muihin. Se olin minä joka soitin että mitä kuuluu, voiks mä tulla käymään yms. Tai no, kyllä ne soitti minulle...vain sen takia että tarvitsivat ryyppykuskia tai kysyivät että heitä pari euroo että voi käydä baarissa ''kahvilla''.
Sitten yksi kaunis talvipäivä, en enää jaksanut sitä oravanpyörää ja en soittanut enää. Ja jos soittoa tuli, en jaksanut vastata. Tätä jatkui muutama kuukausi ja näin erään näistä tyypeistä kaupalla, ja heti tuli tivaamisia että ooksä suuttunut vai? Voisikko heittää muutaman euron?
Eli minä en ollut kaveri taikka edes tuttava näille ihmisille, vaan apuväline jota voi käyttää omiin tarkoituksiin vähän väliä. Ne ei edes tiennyt mitä musiikkia kuuntelin mutta tiesin heidän. Hienoa olla siinä viidentenä pyöränä.
''Onko ihmiset oikeasti erakoitunut vai laiskistunu? Mikä siinä on? Välinpitämättömyyskö kenties?''
Epäilen että on erakoitunut siinä mielessä että ei viitsitä panostaa enää sosiaalisiin suhteisiin niinkuin ennen. Jos tulee riitaa ihmisen kanssa niin miksi edes yrittää korjauttaa sitä kun voi löytyä ''parempi'' kaveri muutaman klikkauksen takana? Ja ehkä sekin että maailman meno on nopetunut niin paljon että ei oikeasti ehdi tutustumaan kunnolla tosiiin ihmisiin.Eihän tuokaan mitään kaveria todellakaan ole ainoastaan sitä että yrittää hyötyä toisesta... Itselläkin on ollut muutama tuttu joka kyselee aina rahaa.
Kannattaa välttää näitä 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18222389Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant789599Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.427591Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va856399SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896093Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot485082HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1154740Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1054466Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942185Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821469