Ajatteleekohan ne asian moraalista puolta ollenkaan houkutellessaan muita pelaamaan?:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805242200951122_vd.shtml
Gookle löysi lisää nimiä:
https://www.como.fi/uutiset/naille-julkuille-maksettiin-luksusmatka-maltalle-peliyhtio-anteliaana/
Eihän siinä kai mitään vikaa ole kusettaa omia faneja kunhan vaan pääsee itse maltalle reissuun? Vois kyllä kuvitella että noistakaan ainakaan kaikki ei olisi niin persaukisia etteikö voisi sanoa "En mä lähde tuommoseen", sehän ois sillä selvä sitten.
Hienoja ihmisiä nuo julkut
76
527
Vastaukset 76
- Pillujen--asiantuntija
Ärsyttävää kusetusta mutta kukapa ei suostuisi jos saa ilmaista pelirahaa ja jos kierrättää tarpeeksi niin ehkä itselle jää jotain käteen. Kai ne saa myös jonkun palkan siitä että somettavat niitä juttuja ja ilmaisten matkojen takia sitä nyt teke mitä vaan.
No minä ainakaan en suostuisi jonkun ilmaisen pelirahan vuoksi kusettamaan ihmisiä. Eri asia jos olisi tosi tiukoilla niin jonkun ruuan tai katon pään päällä pitämisen vuoksi voisi ehkä venyä mutta että itse pääsisi jonnekin helvetin maltalle huvittelemaan en todellakaan osallistuisi jonkun pelivelkoihin vetämiseen. Sitten tietysti jos siinä ei valehdeltaisi vaan peliyhtiölle olisi ok että julkisesti raportoisin mitä sieltä tulee ja mitä menee oikeasti se olisi eri juttu kun seuraajat saisivat oikeaa tietoa tuloista/menoista ja voisivat sen pohjalta tehdä päätöksensä.
En usko. Minusta ongelma on tuo ihmisten narraus.
Täälläkin on nähty. Sen vuoksi pysyn kaukana narraajista koska ne kykenee pettämään tavalla ja toisella.Suosittelen kunnon seulonnan käymää ihmisiä kohden ennen kuin alkaa ystävyydestä puhumaan.
Koska luottamuksen pettäjät on pahimmat.valtakunta kirjoitti:
Suosittelen kunnon seulonnan käymää ihmisiä kohden ennen kuin alkaa ystävyydestä puhumaan.
Koska luottamuksen pettäjät on pahimmat.Niinpä. Paras lienee olla luottamatta keneenkään tai mihinkään niin ei joudu pettymään.
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä. Paras lienee olla luottamatta keneenkään tai mihinkään niin ei joudu pettymään.
Olen kyllä miettinyt asiaa, minua vaivaa enemmän ihmisten eläimellisyys.
Heihin tutustuessa huomaa milloin valehtelevat.😁
Sen taidon miten tunnistaa olen oppinut.valtakunta kirjoitti:
Olen kyllä miettinyt asiaa, minua vaivaa enemmän ihmisten eläimellisyys.
Heihin tutustuessa huomaa milloin valehtelevat.😁
Sen taidon miten tunnistaa olen oppinut.No joo, tuo varmaan totta. Minusta on helpoin toimia semmoisten kaa jotka on tuntenut koko ikänsä, niistä huomaa heti jos yrittävät valehdella.
- 56434636434636
Kyllä nykypäivänä pitäs olla sen verran medialukutaitoa että tajuaa tuollaisten "voittojen" ja kaikenlaisten "tuotetestailuiden" olevan kusetusta.
Eiköhän noi julkimotkin saa itse tryffeliä tuosta hommasta. Jos pärstä näkyy väkinkin vaikka missä, niin eikös se ole sama näkyä jossain mainoksessa ja sitten siitä saa vielä rahaa. Ajatteleppa jos sinäkin palstan kuuluisana k&k-miehenä saisit vielä rahaa siitä, että sanoisit käyttäväsi vaikka Dressmannin skottiruutuisia flanellipaitoja, niin varmaan sinä niin tekisit... Vaikka oiskin edullisia, mutta kestäviä Tokmannipaitoja päällä.... Voihan sen saada kylkiäiseksi sunnuntaipaidaksi yhden Dressmanpaidankin vielä...
Joo, dressmanin paitoja voisin ehkä mainostaa, en ole kullut kenenkään niiden vuoksi kestämättömiin velkoihin ajautuneen :D Mutta tuommoinen pelihommiin houkuttelu valheellisilla infoilla on kusetusta johon en lähtisi, niin köyhä ja kipeä en ole. tokmannin paidat on hyviä, mieluummin semmoinen sunnuntaipaitana kuin dressmannin riepu. No kyllä siellä tokmmannillakin suurin osa on kuraa.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, dressmanin paitoja voisin ehkä mainostaa, en ole kullut kenenkään niiden vuoksi kestämättömiin velkoihin ajautuneen :D Mutta tuommoinen pelihommiin houkuttelu valheellisilla infoilla on kusetusta johon en lähtisi, niin köyhä ja kipeä en ole. tokmannin paidat on hyviä, mieluummin semmoinen sunnuntaipaitana kuin dressmannin riepu. No kyllä siellä tokmmannillakin suurin osa on kuraa.
No Dressmannin hinnoilla joku voisikin sotkeutua pikavippikierteeseen, kun koittaisi sillä luoda itselleen samanlaisen vankkumattoman k&k-miehen statusaseman kuin sulla... (täällähän on selkeästi pinnallisesti ajattelevaa porukkaa)
No joo, siis toi holhousasenne pitäis kitkeä Suomesta pois. Jos ihmiset on niin tyhmiä, että kuvittelevat, että jos Sampo Kaulanenkin voittaa jostain jotain, niin miksi en minäkin ja hassaa kaikki rahansa siihen, niin kyllä siinä saa syyttää toimistaan ihan itseään, eikä mainoksessa ollutta Sampo Kaulasta.
Samahan se on tämän alkoholin ja tupakankin kanssa. Sen rajoittamisen lopettamista kaikki hörhöt puhuu niin huonona asiana, mutta eiköhän sen viinankin ja tupakan suuhun laita ihan itse. Sama saako sitä kellon ympäri tai saako R-kioskilta vaikka 02:00 Koskisen Jorman Korvalääkepullon... Yksittäinen juhlija saattaa noilla nykysäännöksillä jättää sen idea kännipäissään väliin, mutta kyllä harjaantunut juoppo katsoo, että viina ei kesken yötä lopu kesken...Dissident kirjoitti:
No Dressmannin hinnoilla joku voisikin sotkeutua pikavippikierteeseen, kun koittaisi sillä luoda itselleen samanlaisen vankkumattoman k&k-miehen statusaseman kuin sulla... (täällähän on selkeästi pinnallisesti ajattelevaa porukkaa)
No joo, siis toi holhousasenne pitäis kitkeä Suomesta pois. Jos ihmiset on niin tyhmiä, että kuvittelevat, että jos Sampo Kaulanenkin voittaa jostain jotain, niin miksi en minäkin ja hassaa kaikki rahansa siihen, niin kyllä siinä saa syyttää toimistaan ihan itseään, eikä mainoksessa ollutta Sampo Kaulasta.
Samahan se on tämän alkoholin ja tupakankin kanssa. Sen rajoittamisen lopettamista kaikki hörhöt puhuu niin huonona asiana, mutta eiköhän sen viinankin ja tupakan suuhun laita ihan itse. Sama saako sitä kellon ympäri tai saako R-kioskilta vaikka 02:00 Koskisen Jorman Korvalääkepullon... Yksittäinen juhlija saattaa noilla nykysäännöksillä jättää sen idea kännipäissään väliin, mutta kyllä harjaantunut juoppo katsoo, että viina ei kesken yötä lopu kesken...En usko, Eihän nuo mitenkään kalliilta vaikuta, ovat vaan niin huonolaatuisia että vähäkinn on liikaa:
https://dressmann.com/fi/nettikauppa/dressmann/kauluspaidat2/kaikki-kauluspaidat/
No oon joskus kyllä farkkuja ostanut dresmannilta, paitoja harvemmin.
No joo, saa toki syyttää itseään mutta kyllä tuo minusta silti vedätystä on kun kehutaan suurilla voitoilla ja houkutellaan tyhmiä mukaan ja ne häviääkin sitten oikeasti. Tuossa sun logiikassa on vähn se vika että se sallisi sitten huumeidenkin myynnin, kauppias ei olisi rikollinen ollenkaan ja tyhmä nuori joka siltä ostaa saisi syyttää vaan itseään? Kyllä mun mielestä holhousta tarvitaan heikkojen suojelemiseksi omalta itseltään. Aika moni nuori noiden sampokaulasten vetämänä voi ajautua pikavippivelkoihin joista on vaikea päästä eroon.Harmaaritari kirjoitti:
En usko, Eihän nuo mitenkään kalliilta vaikuta, ovat vaan niin huonolaatuisia että vähäkinn on liikaa:
https://dressmann.com/fi/nettikauppa/dressmann/kauluspaidat2/kaikki-kauluspaidat/
No joo, saa toki syyttää itseään mutta kyllä tuo minusta silti vedätystä on kun kehutaan suurilla voitoilla ja houkutellaan tyhmiä mukaan ja ne häviääkin sitten oikeasti. Tuossa sun logiikassa on vähn se vika että se sallisi sitten huumeidenkin myynnin, kauppias ei olisi rikollinen ollenkaan ja tyhmä nuori joka siltä ostaa saisi syyttää vaan itseään? Kyllä mun mielestä holhousta tarvitaan heikkojen suojelemiseksi omalta itseltään. Aika moni nuori noiden sampokaulasten vetämänä voi ajautua pikavippivelkoihin joista on vaikea päästä eroon.No minusta nuoria varsinkin pidetään liian tyhminä, mutta ei pidä paikkaansa. Heille kun kertoo kaikki vaarat ja nimenomaan selvittää asioita, eikä vaan kiellä, niin asia menee paremmin perille. Onhan se nähty, miten joku viinanmyyntikin alaikäsille kierretään..
Ihan yhtälailla se alkoholi tupsahtaa, myös huumeet nuorille. Mutta jos se otetaan vastuullisesti ja valvotusti, saa siihen omakohtaisen kokemuksen ja tiedostaa asioista, niin on tutkitustikin parempi homma.
No huumeet on laittomia muilekin, niin en niitä edes tähän sotkisi...mutta kannatan ennemmin yksilön vastuuttamista, kuin jotain holhousta...Harmaaritari kirjoitti:
En usko, Eihän nuo mitenkään kalliilta vaikuta, ovat vaan niin huonolaatuisia että vähäkinn on liikaa:
No joo, saa toki syyttää itseään mutta kyllä tuo minusta silti vedätystä on kun kehutaan suurilla voitoilla ja houkutellaan tyhmiä mukaan ja ne häviääkin sitten oikeasti. Tuossa sun logiikassa on vähn se vika että se sallisi sitten huumeidenkin myynnin, kauppias ei olisi rikollinen ollenkaan ja tyhmä nuori joka siltä ostaa saisi syyttää vaan itseään? Kyllä mun mielestä holhousta tarvitaan heikkojen suojelemiseksi omalta itseltään. Aika moni nuori noiden sampokaulasten vetämänä voi ajautua pikavippivelkoihin joista on vaikea päästä eroon.Muista tämä dissidentti ei ymmärrä.
Hänen vertaus ihmisiin jotka joudutavat peliriippuvuudesta hoitoihin kuin juomisesta ei mitenkään pysty sisäistämään että kyseessä samasairaus kuin riippuvuus.
Sekä luettelen myös fanituksen sairaukdeksi.
Hänen mielestä heidät pitäisi jättää hoitamatta.valtakunta kirjoitti:
Muista tämä dissidentti ei ymmärrä.
Hänen vertaus ihmisiin jotka joudutavat peliriippuvuudesta hoitoihin kuin juomisesta ei mitenkään pysty sisäistämään että kyseessä samasairaus kuin riippuvuus.
Sekä luettelen myös fanituksen sairaukdeksi.
Hänen mielestä heidät pitäisi jättää hoitamatta.Holhous on juurikin hoitamista.
Dissident kirjoitti:
No minusta nuoria varsinkin pidetään liian tyhminä, mutta ei pidä paikkaansa. Heille kun kertoo kaikki vaarat ja nimenomaan selvittää asioita, eikä vaan kiellä, niin asia menee paremmin perille. Onhan se nähty, miten joku viinanmyyntikin alaikäsille kierretään..
Ihan yhtälailla se alkoholi tupsahtaa, myös huumeet nuorille. Mutta jos se otetaan vastuullisesti ja valvotusti, saa siihen omakohtaisen kokemuksen ja tiedostaa asioista, niin on tutkitustikin parempi homma.
No huumeet on laittomia muilekin, niin en niitä edes tähän sotkisi...mutta kannatan ennemmin yksilön vastuuttamista, kuin jotain holhousta...No joo mutta etpä sinä voi tietää tuleeko alkoholisti lapsesta joka sai ottaa vastuuullisesti ja valvotusti vai lapsesta jolta kiellettiin vai lapsestta jonka kyllä tiedettiin ottavan muttei hirveesti puututtu kun ihan normaalia jossain vaiheessa maistella.
Ai huumeissako sitten kulkeekin se raja? No kyllä minusta nuo rahapelit voi olla jopa pahemnminkin koukuttavia ja ihan yhtälailla vaikeukisiin vetää.valtakunta kirjoitti:
Holhous on juurikin hoitamista.
juurikin noin, ja siksi parasta hoitoa kun siinä ennakoidaan tulevaa ja yyritetään sitä estää. Dissidentin logiikalla vastustukyvyttömät saisivat pudota ensin ja sitten ehkä vasta yritettäisiin auttaa kun ovat jo koukussa kun aina parempi olisi jos ei ensinkään houkuteltaisi pelien pariin.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta etpä sinä voi tietää tuleeko alkoholisti lapsesta joka sai ottaa vastuuullisesti ja valvotusti vai lapsesta jolta kiellettiin vai lapsestta jonka kyllä tiedettiin ottavan muttei hirveesti puututtu kun ihan normaalia jossain vaiheessa maistella.
Ai huumeissako sitten kulkeekin se raja? No kyllä minusta nuo rahapelit voi olla jopa pahemnminkin koukuttavia ja ihan yhtälailla vaikeukisiin vetää.No sikäli olet oikeassa, että koukuttua voi mihin vaan, mutta eihän sitä kannattaisi ruokaakaan mainostaa? Kaikki mainostus vaan kerralla mäkeen. Minusta se on turhaa. Jokapaikassahan on aina alennusmyynnit menossa..
Dissident kirjoitti:
No sikäli olet oikeassa, että koukuttua voi mihin vaan, mutta eihän sitä kannattaisi ruokaakaan mainostaa? Kaikki mainostus vaan kerralla mäkeen. Minusta se on turhaa. Jokapaikassahan on aina alennusmyynnit menossa..
No nyt sä taas lähdet kärjistämään ihan jonnekin toiseen ääripäähän. Uhkapelit on paha, huumeet on paha ja alkoholi on paha, ne nyt lähinnä on ehkä semmoisia jotka voi suistaa nuoren elämän raiteiltaan enkä minä oikeen tuollasta markkinointia niiden suhteen hyväksy.
Harmaaritari kirjoitti:
juurikin noin, ja siksi parasta hoitoa kun siinä ennakoidaan tulevaa ja yyritetään sitä estää. Dissidentin logiikalla vastustukyvyttömät saisivat pudota ensin ja sitten ehkä vasta yritettäisiin auttaa kun ovat jo koukussa kun aina parempi olisi jos ei ensinkään houkuteltaisi pelien pariin.
niinpä ehkä.
💕🌸💕🌸💕🌸
Sinä se aina ymmärrät parhaiten minua.Harmaaritari kirjoitti:
No nyt sä taas lähdet kärjistämään ihan jonnekin toiseen ääripäähän. Uhkapelit on paha, huumeet on paha ja alkoholi on paha, ne nyt lähinnä on ehkä semmoisia jotka voi suistaa nuoren elämän raiteiltaan enkä minä oikeen tuollasta markkinointia niiden suhteen hyväksy.
Holhoova yhteiskunta antaa hoitoa myös ravitsemukseen.
😱Harmaaritari kirjoitti:
No onhan liikalihavuuttakin. Jos Mäkkäri mainostaa, että kasva isoksi, elä aikuiseksi, niin sehän on tosi vastuutonta. Ja sitten on kaikenmaailman Redbull antaa siivet mainoksia ja energiajuomia...ne lihottaa ja on huonoja hampaille, niin ja varmasti illalla juotuna vie yöunet ja koulumenestys huonontuu. Videopelejä mainostetaan, vaikka niihinkin voi koukuttua ja kännyköitä mainostetaan, vaikka niitäkin räpelletään jokapaikassa ja työnteko/koulut jää väliin. Selfieitä otetaan järettömistä paikoista ja tepetaan itsensä. Autoja mainostetaan ja sitä vielä, että niillä on turvallista ajaa vaikka miten, sitten ajokäyttäytyminen huonontuu, kun luullaan, että autolla voi tehdä vaikka mitä. Imeliä aamumuroja mainostetaan, vaikka nykynuoret saavat jo energiaa muutenkin liikaa....voi nöitä olis vaikka miten...ja monessa noista on julkisuushahmoja mukana mainostamassa vielä..
Dissident kirjoitti:
No onhan liikalihavuuttakin. Jos Mäkkäri mainostaa, että kasva isoksi, elä aikuiseksi, niin sehän on tosi vastuutonta. Ja sitten on kaikenmaailman Redbull antaa siivet mainoksia ja energiajuomia...ne lihottaa ja on huonoja hampaille, niin ja varmasti illalla juotuna vie yöunet ja koulumenestys huonontuu. Videopelejä mainostetaan, vaikka niihinkin voi koukuttua ja kännyköitä mainostetaan, vaikka niitäkin räpelletään jokapaikassa ja työnteko/koulut jää väliin. Selfieitä otetaan järettömistä paikoista ja tepetaan itsensä. Autoja mainostetaan ja sitä vielä, että niillä on turvallista ajaa vaikka miten, sitten ajokäyttäytyminen huonontuu, kun luullaan, että autolla voi tehdä vaikka mitä. Imeliä aamumuroja mainostetaan, vaikka nykynuoret saavat jo energiaa muutenkin liikaa....voi nöitä olis vaikka miten...ja monessa noista on julkisuushahmoja mukana mainostamassa vielä..
Bisnes bisnes...kaalimato com. Hampparibaarit com. Pizzaketjut com. Onhan noita bisneksiä...koko maailmaa ei voi suunnitella vajukkien mukaan, jotka uppoo kaikkeen kuraan. Mutta siinä just on se markkinarako...ihmiset jotka koukuttuu johonkin ja hinkuaa sitä mitä markkinoidaan. Vaikka se ois ihan paskaa.
Mettään asumaan, siellä saa olla oravien ja huuhkajien kanssa ilman mainoksia ja
markkinointia... 😊valtakunta kirjoitti:
Holhoova yhteiskunta antaa hoitoa myös ravitsemukseen.
😱Totta, näkee kyllä siinäkin että ollaan siirtymässä pois semmoisesta, hurstin ruoka-apukaan ei saanut tukia ja ois joutunut lopettamaan jos ei ois saanut esim. metallican avustussekkiä, minusta sekin vähän väärin että yksityisten tahojen pitää noihin lahjottaa kun ei ois iso tuki ollut, aika paljon turhempaankin menee yhteiskunnanj tukiaisia kuin mitä ois siinä menny.
Dissident kirjoitti:
joo joo, joo joo, mäö lulen että missasit pointin :D
Harmaaritari kirjoitti:
Totta, näkee kyllä siinäkin että ollaan siirtymässä pois semmoisesta, hurstin ruoka-apukaan ei saanut tukia ja ois joutunut lopettamaan jos ei ois saanut esim. metallican avustussekkiä, minusta sekin vähän väärin että yksityisten tahojen pitää noihin lahjottaa kun ei ois iso tuki ollut, aika paljon turhempaankin menee yhteiskunnanj tukiaisia kuin mitä ois siinä menny.
Vielä enemmän on väärin, että niissä avustuksissa jonottaa nekin, joilla olis varaakin ostaa itse ruokansa.
Dissident kirjoitti:
Hoitoa saa myös kaikkiin noihin. Tässä näet että Näissä tarvitsee holhousta lisää. Eli kaiken epäterveellisyys mainokset näihin mainoksien kylkeen kuin tupakassa syöpää vastaan ja alkoholista Muistisairaudet yms muut. Kuvat.
Nami purkkeihin myös ilkeät hampaat.
Siten yhteiskunta kuuluisi huolehtia eli enemmän vastuuta yhteiskunnalle.Harmaaritari kirjoitti:
Minusta noista kaikista pitää huolehtia
”Annetaan nyt sinulle sama kaava
Hoitoa saa myös kaikkiin noihin. Tässä näet että Näissä tarvitsee holhousta lisää. Eli kaiken epäterveellisyys mainokset näihin mainoksien kylkeen kuin tupakassa syöpää vastaan ja alkoholista Muistisairaudet yms muut. Kuvat.
Nami purkkeihin myös ilkeät hampaat.”
Ne jotka eivät opi koulussa oppivat edes ostavansa purkin kyljestä. Tämä on ennalta ehkäsyä ja huolehtimista. Ettei maksella vain jälkiseurauksia. Niin kuin näkyy nuo ovat samanlaisia.Harmaaritari kirjoitti:
Totta, näkee kyllä siinäkin että ollaan siirtymässä pois semmoisesta, hurstin ruoka-apukaan ei saanut tukia ja ois joutunut lopettamaan jos ei ois saanut esim. metallican avustussekkiä, minusta sekin vähän väärin että yksityisten tahojen pitää noihin lahjottaa kun ei ois iso tuki ollut, aika paljon turhempaankin menee yhteiskunnanj tukiaisia kuin mitä ois siinä menny.
Minä näen kierojen ihmisten sisään.
LadyZorro kirjoitti:
Bisnes bisnes...kaalimato com. Hampparibaarit com. Pizzaketjut com. Onhan noita bisneksiä...koko maailmaa ei voi suunnitella vajukkien mukaan, jotka uppoo kaikkeen kuraan. Mutta siinä just on se markkinarako...ihmiset jotka koukuttuu johonkin ja hinkuaa sitä mitä markkinoidaan. Vaikka se ois ihan paskaa.
Mettään asumaan, siellä saa olla oravien ja huuhkajien kanssa ilman mainoksia ja
markkinointia... 😊Oho! Nyt on LiZ tullut jämäkkänä takas palstalle...
Vitsit mikä sisääntulo!Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta etpä sinä voi tietää tuleeko alkoholisti lapsesta joka sai ottaa vastuuullisesti ja valvotusti vai lapsesta jolta kiellettiin vai lapsestta jonka kyllä tiedettiin ottavan muttei hirveesti puututtu kun ihan normaalia jossain vaiheessa maistella.
Ai huumeissako sitten kulkeekin se raja? No kyllä minusta nuo rahapelit voi olla jopa pahemnminkin koukuttavia ja ihan yhtälailla vaikeukisiin vetää.Jos noin ajattelee, niin kaikki on vaarallista ja kaikki pitää kieltää kun kieltämään on alettu. Millä perusteella sitten mitäkin kiellät ja onko mikään kielto absoluuttisen toimiva?
Nettikeskustelutkin pitäs kieltää, nääkin addiktoi ja ihmiset tököttää himassa yms. Photoshoppaus pitäs kieltää, kun tyhmät ei enää tajua mikä on totta ja mikä tarua,tekotukat ja kaikki feikki...onhan tuo loputon lista.
Ei ihmisiä voi suojella typeryydeltä, sillä että kaiken kieltää...minustakin pitäs keskittyä kertomaan seurauksista, pistää miettimään ja loppujen lopuksi, vahvathan ne selvii...heikot hukkuu elontiellä.Dissident kirjoitti:
Oho! Nyt on LiZ tullut jämäkkänä takas palstalle...
Vitsit mikä sisääntulo!Se onkin huonosti käyttäytyvä kuin viesteistä näkeekin
valtakunta kirjoitti:
Ne jotka eivät opi koulussa oppivat edes ostavansa purkin kyljestä. Tämä on ennalta ehkäsyä ja huolehtimista. Ettei maksella vain jälkiseurauksia. Niin kuin näkyy nuo ovat samanlaisia.Tupakoivilla on aika shokkikuvia tupakka askissa ja yhä ne vetää. Ei toimi idioottivarmasti...
Kurkkusyöpä yms. kuvia..Dissident kirjoitti:
Oho! Nyt on LiZ tullut jämäkkänä takas palstalle...
Vitsit mikä sisääntulo!No lehmä söi mun kukkahatun. 🤣
Moro vaan sinnekin!LadyZorro kirjoitti:
Tupakoivilla on aika shokkikuvia tupakka askissa ja yhä ne vetää. Ei toimi idioottivarmasti...
Kurkkusyöpä yms. kuvia..Kuin sinäkin toimit väärin. Sellaista ei voi pelastaa.
- sioille..helmiä
valtakunta kirjoitti:
Minä näen kierojen ihmisten sisään.
Heh mutjoo, yksi sormi osoittaa toista kolme sormea?
valtakunta kirjoitti:
Kuin sinäkin toimit väärin. Sellaista ei voi pelastaa.
Ai miten mä toimin väärin?
valtakunta kirjoitti:
Ne jotka eivät opi koulussa oppivat edes ostavansa purkin kyljestä. Tämä on ennalta ehkäsyä ja huolehtimista. Ettei maksella vain jälkiseurauksia. Niin kuin näkyy nuo ovat samanlaisia.Joo, samaa mieltä ettei se valistus mitään maksais, ainakaan suhteessa tuleviin kustannuksiin melkein missä tahansa asiassa.
LadyZorro kirjoitti:
Jos noin ajattelee, niin kaikki on vaarallista ja kaikki pitää kieltää kun kieltämään on alettu. Millä perusteella sitten mitäkin kiellät ja onko mikään kielto absoluuttisen toimiva?
Nettikeskustelutkin pitäs kieltää, nääkin addiktoi ja ihmiset tököttää himassa yms. Photoshoppaus pitäs kieltää, kun tyhmät ei enää tajua mikä on totta ja mikä tarua,tekotukat ja kaikki feikki...onhan tuo loputon lista.
Ei ihmisiä voi suojella typeryydeltä, sillä että kaiken kieltää...minustakin pitäs keskittyä kertomaan seurauksista, pistää miettimään ja loppujen lopuksi, vahvathan ne selvii...heikot hukkuu elontiellä.No ei ihan kaikkea tarvitse kieltää mutta ei tarvitse myöskään mitään vedötyksiä sallia. Kyllä sunkin vanhempana vois kuvitella ajattelevan vähän niin että jotain rajoja sais yhteiskuntakin asettaa. Toki vanhemoinekin pitää mutta aina mitä vapaampi ja joustavampi yhteiskunta sitä vaikeampi on vanhempienkaan siinä sitten asetella rajoja.
LadyZorro kirjoitti:
No lehmä söi mun kukkahatun. 🤣
Moro vaan sinnekin!No oikeestaan helkatin hyvä. Joskus onkin heitettävä sellaiset kekkulijutut mäkeen ja repästävä hihat hittoon, ettei ne savua.
Oikeastaan kun tuossa Harmis puhui, etten kritisoi naisia, niin mietin, että en kritisoi oikein ketään tai mitään. Kyllä sitä pitää saada kritisoida, että asiat muuttuu, jos muutettavaa on. Sitähän se oikea kritiikki on...suoraa puhetta tosiasioista... Kyseenalaistamista.
Jihaa! Näin se vaan menee.... Voimaannutaan yhdessä! ( joku tästä vielä tykkää!!!)sioille..helmiä kirjoitti:
Heh mutjoo, yksi sormi osoittaa toista kolme sormea?
Kierot ihmiset tarvitsee myös sairaala hoitoa koska heillä vääristynyt kuva maailmasta salliten huonon käytöksen . Onneksi niihin voi antaa shokkihoitoa ja muita lääkkeitä
valtakunta kirjoitti:
Se onkin huonosti käyttäytyvä kuin viesteistä näkeekin
Jaa, en mä vaan huomaa...
Dissident kirjoitti:
Jaa, en mä vaan huomaa...
Et niin kun oot muiden enemmistön kanssa samanlainen
Dissident kirjoitti:
No oikeestaan helkatin hyvä. Joskus onkin heitettävä sellaiset kekkulijutut mäkeen ja repästävä hihat hittoon, ettei ne savua.
Oikeastaan kun tuossa Harmis puhui, etten kritisoi naisia, niin mietin, että en kritisoi oikein ketään tai mitään. Kyllä sitä pitää saada kritisoida, että asiat muuttuu, jos muutettavaa on. Sitähän se oikea kritiikki on...suoraa puhetta tosiasioista... Kyseenalaistamista.
Jihaa! Näin se vaan menee.... Voimaannutaan yhdessä! ( joku tästä vielä tykkää!!!)Peukutin :D
Dissident kirjoitti:
No oikeestaan helkatin hyvä. Joskus onkin heitettävä sellaiset kekkulijutut mäkeen ja repästävä hihat hittoon, ettei ne savua.
Jihaa! Näin se vaan menee.... Voimaannutaan yhdessä! ( joku tästä vielä tykkää!!!)Jihaa! Menee hauskaksi, kun kaikki kritisoi ristiin ja rastiin. Jokainen on niin mahrottoman fiksu ja kerrassaan briljantti ...mutta oikeesti maailmassa on mätää eikä maailman mätä poistu mätää ylläpitämällä.
Mitä se mätä on, riippuu ihan katsontakannasta. Mut nyt mä meen nukkumaan. 8 h kahdelle vuorokaudelle on liian vähän. 😴😊
Hyvää yötä!LadyZorro kirjoitti:
Jihaa! Menee hauskaksi, kun kaikki kritisoi ristiin ja rastiin. Jokainen on niin mahrottoman fiksu ja kerrassaan briljantti ...mutta oikeesti maailmassa on mätää eikä maailman mätä poistu mätää ylläpitämällä.
Mitä se mätä on, riippuu ihan katsontakannasta. Mut nyt mä meen nukkumaan. 8 h kahdelle vuorokaudelle on liian vähän. 😴😊
Hyvää yötä!Hyvää yötä LiZ. Kyllä oot unes ansainnut.
Mutta täällä pitääkin olla ristiinrastiin kritisoimista ja toisaalta komppausta ja ties mitä, että tää homma toimii.Harmaaritari kirjoitti:
No ei ihan kaikkea tarvitse kieltää mutta ei tarvitse myöskään mitään vedötyksiä sallia. Kyllä sunkin vanhempana vois kuvitella ajattelevan vähän niin että jotain rajoja sais yhteiskuntakin asettaa. Toki vanhemoinekin pitää mutta aina mitä vapaampi ja joustavampi yhteiskunta sitä vaikeampi on vanhempienkaan siinä sitten asetella rajoja.
Mitenkähän mäkään ennen hengissä selvisin, kun ei ollut rajoitinta perässä. Oli vaan vanhemmat, jotka kertoi mimmonen maailma on ja ihmiset nyt oppii aika pian tuntemaan. Piti itse ajatella. ☺️
Öitä.LadyZorro kirjoitti:
Jihaa! Menee hauskaksi, kun kaikki kritisoi ristiin ja rastiin. Jokainen on niin mahrottoman fiksu ja kerrassaan briljantti ...mutta oikeesti maailmassa on mätää eikä maailman mätä poistu mätää ylläpitämällä.
Hyvää yötä!Noh siinä sinä olet erittäin hyvä ylläpimällä mätää maailmassa kuin huonolla käytöksellä huomattu.
Kuin lainaten sanojasi”tyhmä joka maksaa” sinä maksat siitä hoitamalla seuraamukset.
Itsensä haukunta on niin fiksua, sinua en fiksuksi luokittele.Harmaaritari kirjoitti:
Peukutin :D
No kyllä sä olet olennainen osa munkin palstakirjoittelua ja olenkin jo ties montako kertaa sua ihan aiheesta kehunut. Ei se tyhjästä tule. Ei tarvitse olla samaa mieltä, että toista arvostaa ja kunnioittaa. Meillä se ainaskin toimii oikein...
Eli peukku vaan itelles....LadyZorro kirjoitti:
Mitenkähän mäkään ennen hengissä selvisin, kun ei ollut rajoitinta perässä. Oli vaan vanhemmat, jotka kertoi mimmonen maailma on ja ihmiset nyt oppii aika pian tuntemaan. Piti itse ajatella. ☺️
Öitä.Ei niitä rajoja ikinä ole tarvittu suurimmalle osalle, vain harvoille eikä ne suurin osa ole niistä millään tavalla kärsineetkään mutta ne harvat on saattaneet jotain hyötyä niistä saada.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei niitä rajoja ikinä ole tarvittu suurimmalle osalle, vain harvoille eikä ne suurin osa ole niistä millään tavalla kärsineetkään mutta ne harvat on saattaneet jotain hyötyä niistä saada.
Niin olet erittäin oikeassa.
💕🌸💕🌸💕🌸
Heidän kapea maailman kuvansa eivät ole tervettä.Harmaaritari kirjoitti:
Ei niitä rajoja ikinä ole tarvittu suurimmalle osalle, vain harvoille eikä ne suurin osa ole niistä millään tavalla kärsineetkään mutta ne harvat on saattaneet jotain hyötyä niistä saada.
Niin kuin huomaat on siis helppo huomata heidät.
- natsitouhua
Harmaaritari kirjoitti:
kielsivät avioliiton juutalaisen ja ei-juutalaisen välillä sekä riistivät juutalaisilta maan kansalaisuuden. Kaikkien saksalaiset luokiteltiin syntyperän mukaan ja niiltä, joilla oli juutalaisia esivanhempia vietiin kansalaisoikeudet. Vuodesta 1938 alkaen juutalaiset lapset eivät saaneet käydä tavallisia kouluja. Lisäksi juutalaisten ajokortit peruttiin. Juutalaisia myös kiellettiin harjoittamasta tiettyjä ammatteja, eivätkä he saaneet liikkua kuin rajatulla alueela. Vuoteen 1939 mennessä miltei kaikki juutalaiset yritykset oli lakkautettu.
Natsit tuhosivat myös vammaisia, joita he pitivät taakkana yhteiskunnalle ja ”arjalaiselle rodulle”. Niin kutsutun eutanasiaohjelman kautta tapettiin satojatuhansia sairaita ja vammaisia ihmisiä. Kymmeniä tuhansia tehtiin lisääntymiskyvyttömiksi, koska natsit pelkäsivät heidän jälkeläistensä huonontavan ”rodun” ominaisuuksia. Lisäksi natsit vainosivat esimerkiksi homoseksuaaleja. - heti.peukku
valtakunta kirjoitti:
Noh siinä sinä olet erittäin hyvä ylläpimällä mätää maailmassa kuin huonolla käytöksellä huomattu.
Kuin lainaten sanojasi”tyhmä joka maksaa” sinä maksat siitä hoitamalla seuraamukset.
Itsensä haukunta on niin fiksua, sinua en fiksuksi luokittele.peukutatko itseäsi?
Harmaaritari kirjoitti:
lapsi kuolleisuus oli tosi suurta , eihän kukaan kuolleita muistele.se on ollut valtava eli suurin osa tarvitsee rajat ja sama lapsikuolleisuus on lähtenyt nousuu kuin nettiriipppuvuuden myötä .
Ihmisiä ei yhteiskunta ole vielä osannut kasvattaa mutta lähemmäs mennään jos ei ole juurikin noita jotka kieltävät ja sallivat julmuuden jota myös itselleen sallivat tekevän kun antavat siunauksen.valtakunta kirjoitti:
💕🌸💕🌸💕🌸
Heidän kapea maailman kuvansa eivät ole tervettä.Joo no ehkä he osittain jänkää vaan jänkkäämisen vuoksi, luulen että ymmärtävät kuitenkin mitä haetaan tässä.
natsitouhua kirjoitti:
kielsivät avioliiton juutalaisen ja ei-juutalaisen välillä sekä riistivät juutalaisilta maan kansalaisuuden. Kaikkien saksalaiset luokiteltiin syntyperän mukaan ja niiltä, joilla oli juutalaisia esivanhempia vietiin kansalaisoikeudet. Vuodesta 1938 alkaen juutalaiset lapset eivät saaneet käydä tavallisia kouluja. Lisäksi juutalaisten ajokortit peruttiin. Juutalaisia myös kiellettiin harjoittamasta tiettyjä ammatteja, eivätkä he saaneet liikkua kuin rajatulla alueela. Vuoteen 1939 mennessä miltei kaikki juutalaiset yritykset oli lakkautettu.
Natsit tuhosivat myös vammaisia, joita he pitivät taakkana yhteiskunnalle ja ”arjalaiselle rodulle”. Niin kutsutun eutanasiaohjelman kautta tapettiin satojatuhansia sairaita ja vammaisia ihmisiä. Kymmeniä tuhansia tehtiin lisääntymiskyvyttömiksi, koska natsit pelkäsivät heidän jälkeläistensä huonontavan ”rodun” ominaisuuksia. Lisäksi natsit vainosivat esimerkiksi homoseksuaaleja.Joopa joo.
- lukihäiriökö
valtakunta kirjoitti:
💕🌸💕🌸💕🌸
Heidän kapea maailman kuvansa eivät ole tervettä.minkä vuoksi sinä haukut muita kirjoittajia kun puhuvat asioita?
valtakunta kirjoitti:
lapsi kuolleisuus oli tosi suurta , eihän kukaan kuolleita muistele.se on ollut valtava eli suurin osa tarvitsee rajat ja sama lapsikuolleisuus on lähtenyt nousuu kuin nettiriipppuvuuden myötä .
Ihmisiä ei yhteiskunta ole vielä osannut kasvattaa mutta lähemmäs mennään jos ei ole juurikin noita jotka kieltävät ja sallivat julmuuden jota myös itselleen sallivat tekevän kun antavat siunauksen.Liiian moni ehkä tässä nykymaailmassa ajattelee ettei tarvi rajoja eikä mitään kun kaikki aattelee vaan itteensä ja ihan vaan omaa lähipiiriä eikä yhteisöä, jos ei itellä ole hätää ei muiden mahdollinen hätä paljon kiinnosta. Ei olla oikeen enää me noin niin kuin kansana, pakko kai se on hyväksyä mutta ei tätä nykytilaa kyllä fanittaa kannattaisi kenenkään muka parempana aikana kuin mitä ennen oli.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no ehkä he osittain jänkää vaan jänkkäämisen vuoksi, luulen että ymmärtävät kuitenkin mitä haetaan tässä.
minä en koe heitä kuin massassa menijöiksi kyllä dissidentti menetti silmissäni arvonsa kun ryhtyi minua puolustelemaan rouvazorroa, me ollaan selvitty kaikki minulla ei edes ollut kuka neuvois.
Sitä ne eivät koskaa ole tajunnut miksi huolehdin heikoista.- olet.ilkeä.nyt
valtakunta kirjoitti:
minä en koe heitä kuin massassa menijöiksi kyllä dissidentti menetti silmissäni arvonsa kun ryhtyi minua puolustelemaan rouvazorroa, me ollaan selvitty kaikki minulla ei edes ollut kuka neuvois.
Sitä ne eivät koskaa ole tajunnut miksi huolehdin heikoista.oletko parempi ihminen vastaan dissident tai zorro olet hyökkääjänä taajaan pitäisi niin sinun taukoa pitää?
lukihäiriökö kirjoitti:
minkä vuoksi sinä haukut muita kirjoittajia kun puhuvat asioita?
puhun kapeasta maailman kuvasta, mikä ei ole tervettä.
Ehkä sinusta oli se natsikausi tai isis on myös tervettä.
Surkea yritys väärintahallaan ymmärtää.olet.ilkeä.nyt kirjoitti:
oletko parempi ihminen vastaan dissident tai zorro olet hyökkääjänä taajaan pitäisi niin sinun taukoa pitää?
Kirjoitetaan oikein
Tämä on erikseen
Me ollaan selvitty kaikki, minulla ei ollut ketään ketkä neuvois kun olin pieni.olet.ilkeä.nyt kirjoitti:
oletko parempi ihminen vastaan dissident tai zorro olet hyökkääjänä taajaan pitäisi niin sinun taukoa pitää?
sen minä tiedän vääriä oletuksia saa heitellä ilmaan kuin tahdot.
Rahastus se on mikä kannattaa. 😃
No joo mutta vois kuvitella että vois olla jotain moraaliakin noilla joillekin idoleilla toimissaan, tuskin ne siitä niin paljon saa että oikeesti kannattais olla mukana. Vaikka saiskin niin onko se sitten nautittavaa kun tietää että nämä ovat huvit on toisten pikavipeillä kustannettu? minua ainakin hävettäis.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta vois kuvitella että vois olla jotain moraaliakin noilla joillekin idoleilla toimissaan, tuskin ne siitä niin paljon saa että oikeesti kannattais olla mukana. Vaikka saiskin niin onko se sitten nautittavaa kun tietää että nämä ovat huvit on toisten pikavipeillä kustannettu? minua ainakin hävettäis.
Moraalinvartijoita riittää, mutta silläkään ei elä jollei rahasta jollain tapaa.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. ☺️LadyZorro kirjoitti:
Moraalinvartijoita riittää, mutta silläkään ei elä jollei rahasta jollain tapaa.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. ☺️Joo, mutta kyllä nähdään mihin ollaan menty tämän vapaan yhteiskuntamallin kanssa, aika moni asia oli paremmin kun oltiin holhoavampia, oltiin hyvinvointivaltio.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, mutta kyllä nähdään mihin ollaan menty tämän vapaan yhteiskuntamallin kanssa, aika moni asia oli paremmin kun oltiin holhoavampia, oltiin hyvinvointivaltio.
Kolikolla on AINA kaksi puolta. Myös tässä asiassa. ☺️
LadyZorro kirjoitti:
Kolikolla on AINA kaksi puolta. Myös tässä asiassa. ☺️
Joo, no minä en näe noiden toiminnassa ainakaan yhtään hyvää puolta, semmoista mitä ilman ei niiden fanitkaan pärjäis.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, no minä en näe noiden toiminnassa ainakaan yhtään hyvää puolta, semmoista mitä ilman ei niiden fanitkaan pärjäis.
No emmä hyväksi sitä sanonutkaan, vaan kuvailin mistä tuon mahdollisuus tulee...
Mutta en jaksa nyt avata enempää...ymmärtää kuka mitenkin.LadyZorro kirjoitti:
No emmä hyväksi sitä sanonutkaan, vaan kuvailin mistä tuon mahdollisuus tulee...
Mutta en jaksa nyt avata enempää...ymmärtää kuka mitenkin.Niin, no tuosta tulee vähän mieleen parkkipaavojen "pysäköimällä hyväksyt ehdot". Joo, no tiiän kyllä ettet sä nyt varmaan ihan pahiten vapaamielisiä oo oikeesti.
- Tavallinen-tapaus
Olen joskus liittynyt noihin pelifirmoihin koska sieltä saa ilmaista pelirahaa. Kierrättämällä voitin kaks tonnia kerran. Paffilla pelasin nettipokeri turnauksia joskus myös aika paljon ja voitin viis tonnia yhdestä turnauksesta. Nykyään en pelaa enää niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601