Nyt on pakko vähän purkaa tunteita. Jouduttiin tekemään ikävä päätös ja irtisanomaan sopimus erään asiakkaan kanssa. Vuosi yritettiin heidän kanssaan, mutta se oli yhtä tuskaa. Ei ollut enää mitään edellytyksiä jatkaa yhteistyötä, eikä luottamusta enää ollut.
Nyt asiakas on verisesti loukkaantunut ja syyttelee, eikä näe omassa tekemisessään mitään vikaa. On aika poikkeuksellista, että asiakas saa "kenkää", joten luulisi vähän miettivän.. mutta joillekin ei itsetutkiskelu käy päinsä vai tekeekö ehkä liiankin kipeää, niin sitten hyökätään päälle. Ikävää, että nyt haukkuu yritystämme.
Itse toivon heille kaikkea hyvää, toivottavasti pärjäävät seuraavan kanssa paremmin. Uskon, että näin oli parempi molemmille osapuolille tällä kertaa. Vähän kyllä kirpaisee, mutta kokemus tämäkin. Elämä ja työelämä opettaa joka päivä.
Asiakas sai lähteä
PikkuMyy_
1
221
Vastaukset
- kljdfkslfksldskld
Yritysasiakas vai yksityishenkilö? Yritysasiakkaan luulisi kykenevän ammattimaiseen toimintaan myös asiakkaana, no pikkupajoissa voi olla tietysti vaikka minkälaista yrittäjää jotka ovat joutuneet ryhtymään yrittäjäksi kun eivät pärjää missään normaalista työpaikassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919