Nyt on pakko vähän purkaa tunteita. Jouduttiin tekemään ikävä päätös ja irtisanomaan sopimus erään asiakkaan kanssa. Vuosi yritettiin heidän kanssaan, mutta se oli yhtä tuskaa. Ei ollut enää mitään edellytyksiä jatkaa yhteistyötä, eikä luottamusta enää ollut.
Nyt asiakas on verisesti loukkaantunut ja syyttelee, eikä näe omassa tekemisessään mitään vikaa. On aika poikkeuksellista, että asiakas saa "kenkää", joten luulisi vähän miettivän.. mutta joillekin ei itsetutkiskelu käy päinsä vai tekeekö ehkä liiankin kipeää, niin sitten hyökätään päälle. Ikävää, että nyt haukkuu yritystämme.
Itse toivon heille kaikkea hyvää, toivottavasti pärjäävät seuraavan kanssa paremmin. Uskon, että näin oli parempi molemmille osapuolille tällä kertaa. Vähän kyllä kirpaisee, mutta kokemus tämäkin. Elämä ja työelämä opettaa joka päivä.
Asiakas sai lähteä
PikkuMyy_
1
319
Vastaukset 1
- kljdfkslfksldskld
Yritysasiakas vai yksityishenkilö? Yritysasiakkaan luulisi kykenevän ammattimaiseen toimintaan myös asiakkaana, no pikkupajoissa voi olla tietysti vaikka minkälaista yrittäjää jotka ovat joutuneet ryhtymään yrittäjäksi kun eivät pärjää missään normaalista työpaikassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
- 35479
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477