Aisurointi vaan naurattaa

Tai no, eihän tuo varsinaista aisurointia ole mutta samantyyppistä kyykyttämistä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005800690.html?ref=rss

Onko yhteiskunta sairas vain onko yhteiskunta sairas voidaan vain kysyä kun teinit noinkin kovasti kunnioittaa vanhempiaan ja nämä aisuriyhteiskunnan miehet pitää sitä vain hyvänä läppänä. Oliskohan 50-luvulla kukaan teini tuolleen isälleen viestinyt? jos ois ei ois sinä päivänä varmaan tullut wräppejä pöytään. Länsimainen mies on pelkkä sylkykuppi nykyään, ensin sitä sylkee naisensa ja siltä naiselta sen lapsetkin oppii saman tyylin ja hömelö aisuri vaan nauraa höröttää.

10

176

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

Enemmän vaikuttaa huumorilta puolin ja toisin kuin miltään kyykyttämiseltä.

• Millainenkohan aikuinen tuosta pojasta kasvaa? siinä mielessä tietysti vuorinen on oikealla linjalla että pojasta varmaan tulee jännämies joka naisilleen laittaa vastaavia viestejä ja naiset kiltisti kiikuttaa hjerralleen evästä.

• Oliskos sekin muuten huumoria jos sulle uusi miesystävä laittais "Lutka hae mulle mäkkäristä ruokaa!"

• enhakisi
        Harmaaritari kirjoitti:

Oliskos sekin muuten huumoria jos sulle uusi miesystävä laittais "Lutka hae mulle mäkkäristä ruokaa!"

Arvaa kaksi kertaa.

• Vähän huumoria.. :D

Itekki oon toiminu sukulaistytön kanto-orjana..

Se on aina niin innokkaana lähtemässä pitkällekki reissulle mutta sitten siltä sippaa patterit. :D

• MiesEiKiukuttele

Totta, on miehekkäämpää vetää jotkut ätmimäisen itkupotkuraivarit, alkaa haukkumaan kaikkia muita ja uhriutumaan.

• Kaisanoasaa

Tuollainen kakara pitäisi viedä mettään asumaan pariksi viikoksi ja sitten saisi itse metsästää ruokaa sieltä.

• Ei hyvä. Minun lapset leikki salamurhaajaa heidän oma kehitetty.
      Sanoivat 3-vuotiaalle, joka pelasi. Sanoivat koske meidän jonkun selkään.
      Se vaan kolmea työnsi pois tieltä ja ne juoksivat huoneeseen kuvitellen kovaan ääneen nyt se on valittu.

Minä nauroin ihan viimestä päivään ja menin kertomaan kun alkoi riitely kuulumaan. Että se se on niin pieni ,työnsi teitä kolmea lasta pois tieltä kun menitte sen eteen, se edes ymmärtänyt teitä.

😂

Nauran kihellän vieläkin.

• Se oli niin hassu muisto tästä päivästä.

• Tuon tarvitsi paremman oppaan kertomaan ettei kohdella noin huonosti isiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      212
      1009
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      811
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      212
      746
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      662
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      39
      567
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      560
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    Aihe