https://www.youtube.com/watch?v=FR1V9I_iSac
Kyllä minustakin siltä näyttää että tuossa ollaan huumeissa:
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2018/34/p1-1_2018FISEI36_001_-1969758.jpg?itok=ervfgJDk
Uskokaa nyt Li ei ollut kännissä
12
281
Vastaukset 12
- lihavihatipunen
Taidat olla itse vähän huumeissa...
- trollikka
Harmaaritari kirjoitti:
Olen syntymähumalassa. elämä on laiffii!
Taidat tosiaan olla nyt itse jurrissa! Mulla ja Liillä ei oikein synkkaa enää nykyään, on liikaa mielipide eroja. Mutt usko huviksesi, ettei hän varmaankaan irroittele julkisella paikalla jossa kuka tahansa voi olla paparazzi kuvaaja... vaikka kännykällä.
Osaa kyllä taatusti tämän leikin säännöt, eikä mokaan sen asian suhteen... mutt monesta muusta asiasta sitt ollaankin kovasti erimieltä.
Kaikkien kansojen proletaarit, jne... ei kyllä alunperin tarkoittanut varmaan näitä vapaa matkustajia, joita tänne nyt haalitaan ja valitaan.
Proletaarit olivat muinoin ihmisiä jotka elättivät itsensä tekemällä töitä, eikä kansalaisten varoillaan elättämiä ; riskejä nuoria tyhjäntoimittajia ja huijareita!
- ahdistaa
En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos on ollut kännissä. Sehän on perusasia ja jokamiehenoikeus jos haluaa kestää tätä outoa maailmaa.
- Kaisanoasaa
horolta näyttää
- EdesUnissa
Älkää kiusatko tota vasuri-muijaa. Li Andersson edustaa minun ajatusmaailmani täydellistä vastakohtaa, mutta jostain syystä minä pidän häntä hirvittävän fiksuna ihmisenä. Hän on niin kaukana ympyrän kehällä, että tuntuu että hän on oikeastaan se joka on kuitenkin omia ajatuksiani lähimpänä.
Sitäpaitsi jos noin fiksu nainen, joka ymmärtää niin paljon kansantaloudesta, on valinnut ideologiakseen vasemmistolaisuuden, niin hänellä on oikeus juoda suruunsa päätäyteen vaikka joka viikonloppu. - VoisinKokeilla
Ite en ole poliittinen mutta voisin kokeilla millasta seuraa Li on pienessä, tai isommassa, känässä. Saa vaikka yrittää käännyttää jos haluaa.
- viinaaJaRuoskaa
Vasemmistoliiton johto perinteisesti sammuu pöytään ja vihreät käyvät klubilla ruoskimassa...
Voi kauhiaa! Soittakaa poliisit ja palokunta paikalle..😩
- Viinamies
Nainen oli baarissa juomassa viinaa kuten kunnollisten naisten kuuluukin. Baarista se kumppani löytyy joten baariin vaan kaikki palstalaiset.
- viisvee
taannoin sanoi olevansa ujo varsinkin nuorenpana, pohjat otetaan jo kotona näin omasta kokemuksesta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487