Ankea miehen ex perhe

äitipuolenarkea

Olen aikaansaava ihminen ja tykkään et asiat hoituu tavalla tai toisella. Mutta muuttaessani tänne miehen taloon niin mikään ei hoidu. Jo siivous on näille lellikeille liian vaikeeta tai tehtävien vastaanottaminen minulta. Myös komentaminen ei onnistu kun laittavat kaiken lekkeriksi.
Ruoka on pahaa ja minä olen kamala ja ollaan niin uppiniskaisia että hirvittää.
Minusta on kiva kun kotona olisi kaunista ja siistiä, lapset kunnioittaisivat äitipuolta ja tekeisivät mitä hän sanoo. Silloin kaikilla olisi kiva olla ja asiat rullaisivat kun jokainen tekee sen mitä sanotaan. He tulevat miten haluu ja menevät, eivät koskaan kysy minulta lupaa, olen kuin ilmaa heidän elämässään. Minua harmittaa etten saa heihin otetta enkä voi kasvattaa ja opettaa mitään kun eivät halua. En ole koskaan kohdannut tälläisiä laiskureita ja lapsia. Ovat jotenkin jälkeenjääneitä ja avuttomia. Kerran kokosin meidät kaikki pöydän ääreen ja puhuin heille, mutta kukaan ei sanonut mitään eikä kuunnellut eikä istuneet sekuntiakaan paikallaan vaan riehuivat ja haukkuivat minua ja sähläsivät kuin apinat. Vika ei ole minun vaan huonosti kasvatettujen miehen lasten, että kyllä se äiti taas on osannut sekoittaa. Minun on turha yrittää korjata koska siitä ei tule mitään, eivät halua, joten vika ei ole todellakaan minun vaan äitinsä ja lasten oma. Äitipuolen rooli on tärkeä mutta joskus vaikea ja mahdoton, meillä ei onnistu minun äidittyminen vaikka kuin yritän niin ei onnistu. Kurjaa heidän puolestaan mutta ei mua haittaa, lapset ei oo mun eikä mun tarvi mennä heidän kanssa yleisille paikoille, häpeevät itse itseään.

3

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoA

      Syytät huonosta käytöksestä lasten äitiä eikö lapsilla ole myös isä jonka pitää kasvattaa lapsiaan.se ei ole sinun tehtäväsi

    • oppeliini1

      Tiesitkö lasten ja miehen käyttäytymisestä mitään ennenkuin tungit itsesi heidän kotiin?
      Olisiko ollut älykkäämpää tutustua mieheen ja hänen jo aikaansaamaansa perheeseen seurusteluvaiheessa?

      Vai kävikö tässä niinkuin joissakin historian tapauksissa että kaikki oli kaunista, täydellistä ja ruusuista ennenkuin - hokkus pokkus - kaikki romuuttui sillä sekunnilla kun sinä tungit (mutku se mies pyysi ....) itsesi heidän katon alle?

      No, sinä olet jo valinnan tehnyt. Oliko se mielestäsi älykäs ja oikea? Todella?

      Olisiko aika sinun poistua heidän kodistaan? Ei tietenkään lopettaa seurustelua miehen kanssa, vaan sallia isälle rakastaa, hoivata ja huoltaa jälkikasvuaan omalla tavallaan, ilman sinun jatkuvaa läsnäoloa.

    • Neuvooijaa

      Entä jos ottaisit hieman rennommin? Jos vain väkisin kasvatat ja tiuskit ei kukaan sinua kuuntele. Lapsilla on jo vanhemmat. Kukaan ei halua käskevä äiti puolta, viimeinen sana kotiintuloajoissakin on omalta vanhemmalta älä yritä siis hallita kaikkea. Olemalla mukava saat lapset puolellesi, jos olet vittumainen, työnnät heidät kauemmas.

      Anna neuvoja lapsille, mutta älä käskytä joka sekuntti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe