Jos aloitetaan vaikka naamasta. Mulla on hieman pyöreät kasvot. Mun naama on nyt jstn syystä viimeisen kahden viikon aikana räjähtänyt (on ihan punainen nenän kohdalta, otsasta ja silmien alta) ja mulla on tosi tummat silmän aluset. En tykkää nenästäni enkä kulmakarvoistani. Ripseni ovat pitkät mutta jos taivutan ne niin ei ne silti minnekkään näy ja en tahtoisi käyttää joka päivä ripsiväriä. Toisin sanoen ainut asia mistä pidän kasvoissani on silmieni väri. Muuten kropassani pidän ainoastaan nilkoistani, pohkeistani ja käsistäni. Olen omasta mielestäni keskivartalosta hieman lihava ja yhdessä vaiheessa treenasin aika pitkään säännöllisesti, mutta en nähnyt mitään muutosta jolloin lähti motivaatio. Tykkäsin ennen reisistäni mutta nyt ne ovat mielestäni hieman liian isot. Perseeni ja rintani ovat aika pienet. Hiukseni ovat ihan kivat kun ne ovat auki, mutta kun laitan ne kiinni ponnarille, joudun käyttämään hirveästi lakkaa koska muuten sieltä sun täältä sojottaisi sellaisia mini hiuksia. Kynteni olivat kivan pitkät kunnes jouduin leikkaamaan ne.
Haluaisin oppia rakastamaan itseäni juuri tälläisenä kuin olen ja olen kokeillut jo kaikenlaisia taktiikoita, mutta aina nämä ajatukset puskevat läpi. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia tai ideoita mikä voisi auttaa?
En pidä itsestäni :(
0
126
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27733Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l228694- 44679
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal53597