Jos aloitetaan vaikka naamasta. Mulla on hieman pyöreät kasvot. Mun naama on nyt jstn syystä viimeisen kahden viikon aikana räjähtänyt (on ihan punainen nenän kohdalta, otsasta ja silmien alta) ja mulla on tosi tummat silmän aluset. En tykkää nenästäni enkä kulmakarvoistani. Ripseni ovat pitkät mutta jos taivutan ne niin ei ne silti minnekkään näy ja en tahtoisi käyttää joka päivä ripsiväriä. Toisin sanoen ainut asia mistä pidän kasvoissani on silmieni väri. Muuten kropassani pidän ainoastaan nilkoistani, pohkeistani ja käsistäni. Olen omasta mielestäni keskivartalosta hieman lihava ja yhdessä vaiheessa treenasin aika pitkään säännöllisesti, mutta en nähnyt mitään muutosta jolloin lähti motivaatio. Tykkäsin ennen reisistäni mutta nyt ne ovat mielestäni hieman liian isot. Perseeni ja rintani ovat aika pienet. Hiukseni ovat ihan kivat kun ne ovat auki, mutta kun laitan ne kiinni ponnarille, joudun käyttämään hirveästi lakkaa koska muuten sieltä sun täältä sojottaisi sellaisia mini hiuksia. Kynteni olivat kivan pitkät kunnes jouduin leikkaamaan ne.
Haluaisin oppia rakastamaan itseäni juuri tälläisenä kuin olen ja olen kokeillut jo kaikenlaisia taktiikoita, mutta aina nämä ajatukset puskevat läpi. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia tai ideoita mikä voisi auttaa?
En pidä itsestäni :(
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3641974Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760