pantava? Minä henkilökohtaisesti en usko sitä, et kukaan teistä on pantava... :D
Kaikenlaisia kyselyjäää... Oletko omasta mielestä
152
1425
Vastaukset
- helmiä_sioille
ok, paitsi mä... :D
- helmiä_sioille
Tämä on kyllä totta...
:D
- riippuumistä
No ehkä ei sun mielestä, jonkun toisen mielestä voi olla. ;)
Voin röhnöttää päälläsi. Röh röh. 🐽
- zd21
Ei ketään miestä kiihota mikään silakan hajuinen pillu
- kauheeta
Tanskalaisen Hans Eibergin mukaan kaikki sinisilmäiset ihmiset ovat sukua keskenään.
- helmiä_sioille
Mut on viimeksi lumonnut vihreäsilmäinen... <3
- helmiä_sioille
helmiä_sioille kirjoitti:
Mut on viimeksi lumonnut vihreäsilmäinen... <3
Ja oon edelleen hänen lumoissaan... :)
- pantakaulassa
millainen on pantava?
- helmiä_sioille
No sellainen, ketä haluis panna koko ajan. sellainen, kenestä ei saa tarpeekseen. Sellainen on yleensä aika rakastettukin... :)
- Kurppa-nainen
Minua on pannut monta miestä joten olen pantavan näköinen.
- helmiä_sioille
Mut kuin moni haluis panna sua nyt?
- Leenafear
Sun sisään ollaan tultu, se tekee susta lutkan. #Naisasialuuseri
Joo, en oo.
- helmiä_sioille
Kovia panijoita olette ilman panettavuutta... :D
- helmiä_sioille
LadyZorro kirjoitti:
Ei olla edes tuota.
Niin... Ette oikeastaan mitään... :D
Niin... Ette oikeastaan mitään... :D
Mitä pitäis olla? 🤣
Tää riittää mitä on.- helmiä_sioille
LadyZorro kirjoitti:
Mitä pitäis olla? 🤣
Tää riittää mitä on.Hiljaa. Se olis hyvä.
- helmiä_sioille
LadyZorro kirjoitti:
Kai jotakin suhinaa saa ees pitää?😛
No jos joku pitää sua pantavana. Mä en pidä. Enkä ketään muutakaan palstaämmää... :D
- paskaasuollatethelmiä
No jos joku pitää sua pantavana. Mä en pidä. Enkä ketään muutakaan palstaämmää... :D
No millainen on mieletsäsi sitten pantava?
- helmiä_sioille
paskaasuollatethelmiä kirjoitti:
No millainen on mieletsäsi sitten pantava?
No sellainen vihreäsilmäinen ihanuus... :)
Ja minä tietenkin. Näköjään...
Sen verran taas vihjailuja ja ehdotuksia taas tullut viikon sisällä... :D helmiä_sioille kirjoitti:
No se on ihan ok. En kaipaakaan palstan panetuksia. Tarkoitin, että kai täällä silti saa ees kuiskaten keskustella, jos ei opettaa?👍
En tiedä, mutta aika paljon vois löytyä pantattavaa..
- helmiä_sioille
Multa ei löydy ku pari skebaa, joista sais 100-150 juuroa kanissa. Mut pantavaa löytyy koko rahalla. Itseasiassa mikään rahamäärä ei edes riitä... :D
- helmiä_sioille
Ei mut oikeesti. Monella hirvee uho päällä, mut onko kukaan teistä oikeasti sellainen haluttu tyyppi? Jos on niin mitä vittua te täällä länkytätte? Sitä en tajua...
Jos nopeesti pitäis päätellä niin suurin osa teistä on ätmejä ja ätnejä. Suora vastaus: En xD
- helmiä_sioille
Kuvan perusteella aika söpö. Ei mun makuun, mutta söpö silti... :)
AinaNorsu kirjoitti:
Tämä ei nyt ollut yllätys :-D
No höh..
Mie oon yrittäny olla mysteerimies. :DKonnaKettu kirjoitti:
No höh..
Mie oon yrittäny olla mysteerimies. :DVai että mysteerimies :D
taisit paljastua :dAinaNorsu kirjoitti:
Vai että mysteerimies :D
taisit paljastua :dTäytyy myöntää että mulla on ollu taka-ajatuksia ihan alusta asti.
Met lappilaiset tykätään muhkummista. :DKonnaKettu kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on ollu taka-ajatuksia ihan alusta asti.
Met lappilaiset tykätään muhkummista. :DJaaha mitähän se juonittelee siellä :dd
Lihaa luitten ympärillä tarpeeksi?xDAinaNorsu kirjoitti:
Jaaha mitähän se juonittelee siellä :dd
Lihaa luitten ympärillä tarpeeksi?xDKaikennäköstä on juolahtanu mieleen. :b
Pittäähän se saaliissa lihaa olla..
Voi sitten herkutella pidemmän aikaa. :DKonnaKettu kirjoitti:
Kaikennäköstä on juolahtanu mieleen. :b
Pittäähän se saaliissa lihaa olla..
Voi sitten herkutella pidemmän aikaa. :Dootkos sä ruvennu metsästämään kun saalista kyse?xDD
Pitääköhän tässä alkaa olee varovainen xDAinaNorsu kirjoitti:
ootkos sä ruvennu metsästämään kun saalista kyse?xDD
Pitääköhän tässä alkaa olee varovainen xDNyt syksyllä on etelän variksen mettästyskausi.. :D
Kannattaa olla ellet sitten halua joutua saaliiksi. :b
Tollaset rengastamattomat yksilöt on laittomia täällä pohjosessa. :bKonnaKettu kirjoitti:
Nyt syksyllä on etelän variksen mettästyskausi.. :D
Kannattaa olla ellet sitten halua joutua saaliiksi. :b
Tollaset rengastamattomat yksilöt on laittomia täällä pohjosessa. :bEhkä pitäs ruveta löytää hyvä piilopaikka :P
Onneksi ei kukaan nähny siellä sit mun sormia kun kävin. XDAinaNorsu kirjoitti:
Ehkä pitäs ruveta löytää hyvä piilopaikka :P
Onneksi ei kukaan nähny siellä sit mun sormia kun kävin. XDEi auta.. Kuuntelen vaan mistä se kikatus kuuluu. :D
Hiivit siellä kairassa.. Ei kukaan nähny. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ei auta.. Kuuntelen vaan mistä se kikatus kuuluu. :D
Hiivit siellä kairassa.. Ei kukaan nähny. :DOsaan olla hiljaa kuin hiiri XD
Juu ei tarvinnu kenenkään nähdä :-DAinaNorsu kirjoitti:
Osaan olla hiljaa kuin hiiri XD
Juu ei tarvinnu kenenkään nähdä :-DMie huutelen "juuuhuuuu!!" ja sie et pysty piätteleen naurua. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Mie huutelen "juuuhuuuu!!" ja sie et pysty piätteleen naurua. :D
😂 voisin säikähtää enemmä
AinaNorsu kirjoitti:
😂 voisin säikähtää enemmä
Siellä pimeässä mettässä ulvon ja juuhuilen.. :D
Mikä siinä nyt on niin pelottavaa. :D
Enhän mie ole kuin nalle ettimässä hunajapurnukkaansa. :DKonnaKettu kirjoitti:
Siellä pimeässä mettässä ulvon ja juuhuilen.. :D
Mikä siinä nyt on niin pelottavaa. :D
Enhän mie ole kuin nalle ettimässä hunajapurnukkaansa. :DNonii suurempi syy säikähtää tai sit pitää leikkiä kuollutta xP
AinaNorsu kirjoitti:
Nonii suurempi syy säikähtää tai sit pitää leikkiä kuollutta xP
Rupean heti antamaan tekohengitystä. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Rupean heti antamaan tekohengitystä. :D
😂😂
En mä nyt sentää ihan oikeasti oo kuollu hahahaAinaNorsu kirjoitti:
😂😂
En mä nyt sentää ihan oikeasti oo kuollu hahahaNo enhän mie sitä tiiä..
Mie vaan löyän maassa makaavan neidon. :D
Heti iskee ensiapukoulutus päällensä.
Sitten sut pitää tuoda mun mökkiin lämmittelemään. :DKonnaKettu kirjoitti:
No enhän mie sitä tiiä..
Mie vaan löyän maassa makaavan neidon. :D
Heti iskee ensiapukoulutus päällensä.
Sitten sut pitää tuoda mun mökkiin lämmittelemään. :D😂😂 hahahahah Perkeles ovela kettu🤔
AinaNorsu kirjoitti:
😂😂 hahahahah Perkeles ovela kettu🤔
Ei pidä heti luovuttaa..
Muuten jää ilman saalista. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ei pidä heti luovuttaa..
Muuten jää ilman saalista. :D😂 no ei sitä kyllä kannata yleensäkkää luovuttaa heti XD
AinaNorsu kirjoitti:
😂 no ei sitä kyllä kannata yleensäkkää luovuttaa heti XD
Hyvää kannattaa odottaa.
Maistuuki sitten paremmalta kun se on kovan työn jälkeen saatu pöytään. :DKonnaKettu kirjoitti:
Hyvää kannattaa odottaa.
Maistuuki sitten paremmalta kun se on kovan työn jälkeen saatu pöytään. :DBon appetit vai kuis se meni😂😂
Saattaa kyllä maistua vähän emm pahalta🤣AinaNorsu kirjoitti:
Bon appetit vai kuis se meni😂😂
Saattaa kyllä maistua vähän emm pahalta🤣Niin just.. :D
Miten niin pahalta? :DKonnaKettu kirjoitti:
Niin just.. :D
Miten niin pahalta? :D🤔 hyvä kysymys...makunsa kullakin 😂😂
AinaNorsu kirjoitti:
🤔 hyvä kysymys...makunsa kullakin 😂😂
Meinaakko jos oot ollu siellä inarin kairassa pidempäänkin? :D
KonnaKettu kirjoitti:
Meinaakko jos oot ollu siellä inarin kairassa pidempäänkin? :D
Juu tainnu homehtua eiku mitä xDD
AinaNorsu kirjoitti:
Juu tainnu homehtua eiku mitä xDD
Pitää eka käyä huljutteleen järvessä.. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Pitää eka käyä huljutteleen järvessä.. :D
Voin tulla kipeeksi XD hahahah
AinaNorsu kirjoitti:
Voin tulla kipeeksi XD hahahah
No sitten kannan sut mun sänkyyn vällyjen väliin ja laitan vaikka kuumaa teetä.. :D
Sänkyyn päädyit taasen. :DKonnaKettu kirjoitti:
No sitten kannan sut mun sänkyyn vällyjen väliin ja laitan vaikka kuumaa teetä.. :D
Sänkyyn päädyit taasen. :D:-D Taidanki mennä omaan sänkyyn!
AinaNorsu kirjoitti:
:-D Taidanki mennä omaan sänkyyn!
Mulla on iso (ja uus) ja lämmin sänky. :D
Lapista on pitkä matka omaan sänkyyn. :DKonnaKettu kirjoitti:
Mulla on iso (ja uus) ja lämmin sänky. :D
Lapista on pitkä matka omaan sänkyyn. :DPitää ostaa makuupussi :DD
AinaNorsu kirjoitti:
Pitää ostaa makuupussi :DD
Niin on tuossa tuo toinenki huone. :D
Se ei vaan ole yhtä kiva. :DKonnaKettu kirjoitti:
Niin on tuossa tuo toinenki huone. :D
Se ei vaan ole yhtä kiva. :DEihän sen kiva tartte olla XD
AinaNorsu kirjoitti:
Eihän sen kiva tartte olla XD
Eikö teille eteläläisille pitäs aina olla kämpin sviitti?..
:DKonnaKettu kirjoitti:
Eikö teille eteläläisille pitäs aina olla kämpin sviitti?..
:DEn mä nyt tiiä :D
Maalla kun sitä on nii ei tarvi mitää liikaa hienouksia XDAinaNorsu kirjoitti:
En mä nyt tiiä :D
Maalla kun sitä on nii ei tarvi mitää liikaa hienouksia XDOn se lato aina hienompi kuin laavu. :D
KonnaKettu kirjoitti:
On se lato aina hienompi kuin laavu. :D
Musta taas laavu on hienompi kuin lato XD
Laavussa on sentään jotain näköä :PAinaNorsu kirjoitti:
Musta taas laavu on hienompi kuin lato XD
Laavussa on sentään jotain näköä :PSie vaan aattelet noin kun se on sulle niin eksoottinen ja erikoinen asia. :D
Lato on uutta teknologiaa risu laavuun verrattuna. :DKonnaKettu kirjoitti:
Sie vaan aattelet noin kun se on sulle niin eksoottinen ja erikoinen asia. :D
Lato on uutta teknologiaa risu laavuun verrattuna. :DEi nyt laavukaan kauheesti eksoottinen asia ole kun on niitäkin täälläpäin :DD
Taitaa sullekki lato olla erikoinen asia xDAinaNorsu kirjoitti:
Ei nyt laavukaan kauheesti eksoottinen asia ole kun on niitäkin täälläpäin :DD
Taitaa sullekki lato olla erikoinen asia xDEi ole aitoja laavuja. :D
Teillä on vaan sellasia puisia makkara-laavuja.
On niitä latoja täälläki.. En vaan ole päässy naisen kanssa niissä leikkimään kovinkaan useasti.. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ei ole aitoja laavuja. :D
Teillä on vaan sellasia puisia makkara-laavuja.
On niitä latoja täälläki.. En vaan ole päässy naisen kanssa niissä leikkimään kovinkaan useasti.. :D😂😂 voihan feikit hahhaha.
🤔 jonku naisen nappaat keskustasta matkaan ja latoon sit jatkoille eikun mitä😁AinaNorsu kirjoitti:
😂😂 voihan feikit hahhaha.
🤔 jonku naisen nappaat keskustasta matkaan ja latoon sit jatkoille eikun mitä😁En oo koskaan ymmärtäny miksi nainen pitää eka viiä ravintelliin syömään...
Kun kerran kaikilla on jo tiiossa että mikä on homman nimi niin sama mennä suoraan latoon kuksimhan. :DKonnaKettu kirjoitti:
En oo koskaan ymmärtäny miksi nainen pitää eka viiä ravintelliin syömään...
Kun kerran kaikilla on jo tiiossa että mikä on homman nimi niin sama mennä suoraan latoon kuksimhan. :DEn oo kyllä mäkään ymmärtäny mutta jokainen omalla tavallaan.
Niin ne menee jotka tietää mikä on homman nimi :-D
- Tämä-selvä
Lähes kaikki naiset on pantavan näköisiä. Miehistä noin 20% on niitä joita naiset haluaisi panna.
- helmiä_sioille
Sä et ole tainnut saada kertaakaan... :D
- helmiä_sioille
Ei, mut oikeesti! Täällä yks su toinen opettamassa yhtä sun toista ihmissuhteissa, mutta sitä jäin vaan miettimään, että löytyykö palstalaisilta oikeasti pätevyyttä siihen? Jos minulta kysytään niin sanoisin, että ei. Ei keneltäkään. Koska ne, jotka jotain tietääkin ihmissuhteista, ymmärtää sen kun vaikeita ja monimutkaisia ne oikeasti on, eivätkä ne lähde edes yrittämään minkään niin vaikean opettamista...
Joten oikeestikin haistattakaa vitut kaikille ihmissuhdeexperteille palstalla. Ne ei 0ikeastikaan tiedä hevonvittua niistä. Jos tietäisivät, eivät opettaisi... :)Ota huomioon että yleensä noilla experteteillä on eroja takana, onhan niiden ollut pakko jotain niistä oppiakin ja onhan ne hyvää palstaviihdettä kun tosissaan mouhoavat merkityksiään.
- OotaTiedänTän
Harmaaritari kirjoitti:
Ota huomioon että yleensä noilla experteteillä on eroja takana, onhan niiden ollut pakko jotain niistä oppiakin ja onhan ne hyvää palstaviihdettä kun tosissaan mouhoavat merkityksiään.
Niin niin, ja sinulla ei ole edes kokemusta, ja silti mouhuat! 😁
- Viinamies
Olen sanonut monelle naiselle että on pantavan näköinen. Eivät ole muuta kun hymyillyt. Minusta miehen pitää olla suorapuheinen ja itsevarma jotta naisen voi iskeä. Nössykät ätmi miehet ei uskalla naisille sanoa edes päivää edes kännissä joten eivät saa naisia iskettyä ja siinä se sinkkujen ongelma onki kun eivät uskalla lähestyä naisia.
- viisvee
varmaan toimii baarissa suora puheisuus arjessa vaatii tilanne älyä mitä sanoo,
- helmiä_sioille
Sun viestistä tuli mieleen sellainen, että yhdys sana on yhdyssana... :D
- flowersreally
Sä oot niin söpö puhuessasi itseäsi pussiin.
- ei.mitään.uutta
Sehän on aina pussissa.
- flowersreally
ei.mitään.uutta kirjoitti:
Sehän on aina pussissa.
Pussin suu sitten aina välillä falskaa.
- helmiä_sioille
Multa löytyy Kassit. Entäs sulta? :D
- helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
Pussin suu sitten aina välillä falskaa.
Mut en mä keksi juttuja tänne. Elämäni tämän ulkopuolella ei ole niin köyhää, että mun pitäisi tänne luoda uusi sellainen... :D
Mä oikeastaan jätän noin 99% reaalielämästäni kertomatta. Ehkä enemmänkin... :) - flowersreally
Mut en mä keksi juttuja tänne. Elämäni tämän ulkopuolella ei ole niin köyhää, että mun pitäisi tänne luoda uusi sellainen... :D
Mä oikeastaan jätän noin 99% reaalielämästäni kertomatta. Ehkä enemmänkin... :)Ja mä jätän reaalielämästäni 99,9999% kertomatta. So?
Pussiin puhut itseäsi kun öyhötät, uhoat ja ohjeistat itse ja sitten kritisoit muita samasta. Mutta ei se haittaa, se on useimmiten ihan viihdyttävää. - viisvee
valkoinen valhe aiheesta käytetään pussiin puhumista kun kaunistelee asijan,
- helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
Ja mä jätän reaalielämästäni 99,9999% kertomatta. So?
Pussiin puhut itseäsi kun öyhötät, uhoat ja ohjeistat itse ja sitten kritisoit muita samasta. Mutta ei se haittaa, se on useimmiten ihan viihdyttävää.My ego never writes cheques that my body can´t cash... :D
Minä oikeastaan vaan vähän vilkaisin tänne pitkästä aikaa. Näin, et samat hahmot esittää samoja rooleja yhä pienemmälle yleisölle. On hyvin helppoa päätellä jo siitä, että jos jotkut viihtyy koko vapaa aikansa mieluummin täällä uhoamassa, selittelemässä ja opettamassa kuin elämässä sitä oikeaa elämää, niin ei heillä sitä ole. Siis sitä oikeaa elämää. Ja kun keskustelunavauksia tehdään siitäkin, et ketä haluaisi panna niin ei voi päätellä muuta kuin että ainoa panokumppani melkein jokaiselle täällä on oma käsi tai dildo. Kuka vittu oikeesti jaksaa täällä 24/7? :D Jos jaksaa niin jotain taitaa oikeesti puuttua sieltä oikeasta elämästä... :)
Mitä taas tulee mun pantavuuteen niin siitä olen aika varma, että olen pantavampi kuin te kaikki vakkariasukkaat täällä yhteensä. Se oikea elämä osoittaa mulle sen päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen... :D Sen takia mun on hyvin helppoa vittuilla palsta-addikteille, mun ei tarvi täällä luoda illuusiota haluttavuudestani... :D - flowersreally
My ego never writes cheques that my body can´t cash... :D
Minä oikeastaan vaan vähän vilkaisin tänne pitkästä aikaa. Näin, et samat hahmot esittää samoja rooleja yhä pienemmälle yleisölle. On hyvin helppoa päätellä jo siitä, että jos jotkut viihtyy koko vapaa aikansa mieluummin täällä uhoamassa, selittelemässä ja opettamassa kuin elämässä sitä oikeaa elämää, niin ei heillä sitä ole. Siis sitä oikeaa elämää. Ja kun keskustelunavauksia tehdään siitäkin, et ketä haluaisi panna niin ei voi päätellä muuta kuin että ainoa panokumppani melkein jokaiselle täällä on oma käsi tai dildo. Kuka vittu oikeesti jaksaa täällä 24/7? :D Jos jaksaa niin jotain taitaa oikeesti puuttua sieltä oikeasta elämästä... :)
Mitä taas tulee mun pantavuuteen niin siitä olen aika varma, että olen pantavampi kuin te kaikki vakkariasukkaat täällä yhteensä. Se oikea elämä osoittaa mulle sen päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen... :D Sen takia mun on hyvin helppoa vittuilla palsta-addikteille, mun ei tarvi täällä luoda illuusiota haluttavuudestani... :DMistä sä tiedät kuinka usein ja pitkään joku täällä notkuu, jos itse käyt vain silloin tällöin? Ei mulla ainakaan ole aavistustakaan.
Mut jotenkin toi kun vedät defenssit tappiin saa mut epäilemään että parodiahahmoa pyörität. - helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
Mistä sä tiedät kuinka usein ja pitkään joku täällä notkuu, jos itse käyt vain silloin tällöin? Ei mulla ainakaan ole aavistustakaan.
Mut jotenkin toi kun vedät defenssit tappiin saa mut epäilemään että parodiahahmoa pyörität.Jos ei vaikka kuukauteen tänne eksy ja sit käy vilkaisee ja näkee, et samat heebot ja samat jutut niin ei siihen sen kummempia tarvita. Selaat nopeasti muutaman sivun, avaat keskustelun sieltä täältä ja asia valkenee. Ei tää mitään kvanttifysiikkaa ole... :D
Vähän samaahan se on ns. oikeassakin elämässä joidenkin ihmisten seurassa. olet puoli vuotta tai vuodenkin pois niistä kuvioista huonmatakseen kaiken sen jälkeen, et samaa paksaa edelleen... :D Tosin oikeassa elämässä ihmiset oikeasti kohtaa toisensa, vaikkakin aika säälittävissä merkeissä. Mut vielä säälittävämpää on tää palstaelämä ilman mitään todellista kohtaamista. Ja sit vielä ne palstapanetukset ja -haluamiset yms. :D
Ja hei! Koko elämä on yhtä parodiaa. Sen kun tajuaa, helpottuu elämä kummasti... :) - flowersreally
Jos ei vaikka kuukauteen tänne eksy ja sit käy vilkaisee ja näkee, et samat heebot ja samat jutut niin ei siihen sen kummempia tarvita. Selaat nopeasti muutaman sivun, avaat keskustelun sieltä täältä ja asia valkenee. Ei tää mitään kvanttifysiikkaa ole... :D
Vähän samaahan se on ns. oikeassakin elämässä joidenkin ihmisten seurassa. olet puoli vuotta tai vuodenkin pois niistä kuvioista huonmatakseen kaiken sen jälkeen, et samaa paksaa edelleen... :D Tosin oikeassa elämässä ihmiset oikeasti kohtaa toisensa, vaikkakin aika säälittävissä merkeissä. Mut vielä säälittävämpää on tää palstaelämä ilman mitään todellista kohtaamista. Ja sit vielä ne palstapanetukset ja -haluamiset yms. :D
Ja hei! Koko elämä on yhtä parodiaa. Sen kun tajuaa, helpottuu elämä kummasti... :)No mut kato ne jatkaa juttua siitä, mihin se viimeksi jäi, oli siinä välissä sitten kuukausi tai kymmenen minsaa. Etkös sä tee ihan samoin?
Pidät palstapanetuksia säälittävinä mut korostat palstalla omaa panettavuutasi? - helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
No mut kato ne jatkaa juttua siitä, mihin se viimeksi jäi, oli siinä välissä sitten kuukausi tai kymmenen minsaa. Etkös sä tee ihan samoin?
Pidät palstapanetuksia säälittävinä mut korostat palstalla omaa panettavuutasi?Itseasiassa en korosta. Totesin vaan ensimmäisen kerran sen tosiasian, että olen panettavampi kuin te kaikki yhteensä. Mut sitähän en MINÄ saisi ääneen sanoa. Se oikeus on suotu kaikille muille... :D Tosin mä olen ainoa kenen kohdalla se pitää paikkansa... :D Enkä perusta mielipidettäni palstaan ja palstapanettavuuteen... :D
Mut toisaalta ymmärrän mä sen, jos ei koe olevansa panettava. Edes palstalla... :D - flowersreally
Itseasiassa en korosta. Totesin vaan ensimmäisen kerran sen tosiasian, että olen panettavampi kuin te kaikki yhteensä. Mut sitähän en MINÄ saisi ääneen sanoa. Se oikeus on suotu kaikille muille... :D Tosin mä olen ainoa kenen kohdalla se pitää paikkansa... :D Enkä perusta mielipidettäni palstaan ja palstapanettavuuteen... :D
Mut toisaalta ymmärrän mä sen, jos ei koe olevansa panettava. Edes palstalla... :DNo nyt sun parodia lipsahtaa jo farssin puolelle.
- helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
No nyt sun parodia lipsahtaa jo farssin puolelle.
Koko palsta on farssia. Mä tuon hiukan realismia siihen,..
And I don´t fucking care... :D - helmiä_sioille
And I don´t fucking care... :DEikä kukaan teistä palstaämmistä ole vielä herättänyt mun panohaluja, vaikka kuin tässä omia pantavuuksianne olette yrittänyt todistaa...
Bad for you... :D - flowersreally
And I don´t fucking care... :D - helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
Paksaa... :D Ei jaksa...
https://www.youtube.com/watch?v=6q-dj-8pITA - mustasukkaisuutta
Eikä kukaan teistä palstaämmistä ole vielä herättänyt mun panohaluja, vaikka kuin tässä omia pantavuuksianne olette yrittänyt todistaa...
Bad for you... :DVaro Ananiasta jos Pönttistä himoitset.
- helmiä_sioille
mustasukkaisuutta kirjoitti:
Varo Ananiasta jos Pönttistä himoitset.
Heh, ei täällä ole kukaan mun himoja herättänyt. Ne on herätetty kyllä ihan jossain muualla kuin täällä... :)
- flowersreally
Eikä kukaan teistä palstaämmistä ole vielä herättänyt mun panohaluja, vaikka kuin tässä omia pantavuuksianne olette yrittänyt todistaa...
Bad for you... :DPidät siis itseäsi palstaämmänä kun en muiden kuin sun ole huomannut mitään todistelevan. Tää revyyhän paranee tässä koko ajan.
- helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
Pidät siis itseäsi palstaämmänä kun en muiden kuin sun ole huomannut mitään todistelevan. Tää revyyhän paranee tässä koko ajan.
Kyllä sinä se ämmä oot, en minä...
Minä vaan totesin olevani ainoa pantava tyyppi täällä ja te muut yritätte vaan jotenkin pysyä peesissä... :D - flowersreally
Kyllä sinä se ämmä oot, en minä...
Minä vaan totesin olevani ainoa pantava tyyppi täällä ja te muut yritätte vaan jotenkin pysyä peesissä... :DJatka vaan todistelua, Helmiämmä. Sun kiemurtelua on kiva seurata.
- helmiä_sioille
flowersreally kirjoitti:
Jatka vaan todistelua, Helmiämmä. Sun kiemurtelua on kiva seurata.
Kiemurtelua? Nyt me nähdään asiat kyllä täysin eri tavalla...
Mut jos sinun mielestäsi minä kiemurtelen niin olkoon sitten niin... :)
https://www.youtube.com/watch?v=mtLbE3IUY2U
- viisvee
pusseja on monenlaisia mutta niin tyylejäkin,
- wanhaämmä
Omasta mielestä? No en.
Siksi onkin ihan käsittämätöntä toi jatkuva vonkaaminen... kaikenlaiset jääkiekkolijat ja julkkikset tunkee ovista ja ikkunosta. Pikkukakkosen teoriat kusee aina vaan. - Kuori
Jaaa....mitä tuohon.....niiin.....mutta kuulemma hyvänmakuinen....mitä sekin nyssitte tarkoittaa..jooo...
Olen lol : p
- helmiä_sioille
Mietin hetken, et viittiikö sulle edes kommentoida...
Yks juttu mikä mietityttää on se, että mikä vitun peppupupu? Mitä mun pitäisi ajatella naisesta, joka ottaa itselle sellaisen nimimerkin? Ei oikeastaan mitään. Jauhopää.
Ja harmiskin on iloinen, että sä et ole minun mielenkiintoni kohde... :D helmiä_sioille kirjoitti:
Mietin hetken, et viittiikö sulle edes kommentoida...
Yks juttu mikä mietityttää on se, että mikä vitun peppupupu? Mitä mun pitäisi ajatella naisesta, joka ottaa itselle sellaisen nimimerkin? Ei oikeastaan mitään. Jauhopää.
Ja harmiskin on iloinen, että sä et ole minun mielenkiintoni kohde... :Dhaha mikä messevä vastaus, kattelinkin että taidat olla aika spicy boy;D
se vitun peppupupu että keksin tän nimen kiireessä joskus 2000-luvulla, sit se vaan jäi..sitäpaitsi, huomasin et täytyy tehdä toinen profiili jos aikoo vaihtaa yhden hiton nimen . eikös peppupupu ole parempi kuin vaikka Ms.Mengele?: p
kuule,jos et ole sattunut huomaamaan harmis ei välitä enää peppupupusta,koko kolmen kopla ei joten jihaa..olen random renegade tällä palstalla;)peppupupu kirjoitti:
haha mikä messevä vastaus, kattelinkin että taidat olla aika spicy boy;D
se vitun peppupupu että keksin tän nimen kiireessä joskus 2000-luvulla, sit se vaan jäi..sitäpaitsi, huomasin et täytyy tehdä toinen profiili jos aikoo vaihtaa yhden hiton nimen . eikös peppupupu ole parempi kuin vaikka Ms.Mengele?: p
kuule,jos et ole sattunut huomaamaan harmis ei välitä enää peppupupusta,koko kolmen kopla ei joten jihaa..olen random renegade tällä palstalla;)Tuo nyt oli aika pahasti sanottu, Peppis on ikuisesti palanut harmiksen sydämeen palstan järkevimmästä päästä naisia jos ei järkevin, tulen muistamaan peppiksen loistavat kommentit varmaan hautaan asti, en sanatarkasti mutta sen että peppis puhui järkeä :) Mitä tulewe tuohon laukkuryssään ei sen mielipiteillä tässä asiassa hirveästi ole väliä :D
- helmiä_sioille
peppupupu kirjoitti:
haha mikä messevä vastaus, kattelinkin että taidat olla aika spicy boy;D
kuule,jos et ole sattunut huomaamaan harmis ei välitä enää peppupupusta,koko kolmen kopla ei joten jihaa..olen random renegade tällä palstalla;)Itse asiassa Ms.Mengele olis paljon fiksumpi. Siinä olis haastetta. Peppupupu on vaan sellainen, et jokainen miettii sitä peppua eikä pahemmin kiinnosta muu niin kuin olet jo varmaan huomannut. Ms.Mengele olis paljon vaarallisempi ja haasteellisempi palstan pojille. Toisaalta siinä nimmarissa olisi haastetta ollut sinullekin... :)
Mä taas, kun joskus eksyin tälle palstalle vahingossa, huomasin et jengi diggaa ihan paskaa musaa kaiken sen paskan lisäks mitä ne täällä jauhaa, et mun pitäis ehkä tiputtaa muutama helmi näille sioille. Siitä se nimmarikin, kunnes pertsa rekkas muutamat variaatiot siitä... :D Mut se on ihan eri tarina...
Mut yksi juttu ei ole täällä muuttunut. Jengi kuuntelee edelleen ihan paksaa muksaa... :D
https://www.youtube.com/watch?v=mfTkL-ZHDCY
Heh, nyt harmis harmistuu kun juttelen sulle enemmän kuin mun piti... :D - helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo nyt oli aika pahasti sanottu, Peppis on ikuisesti palanut harmiksen sydämeen palstan järkevimmästä päästä naisia jos ei järkevin, tulen muistamaan peppiksen loistavat kommentit varmaan hautaan asti, en sanatarkasti mutta sen että peppis puhui järkeä :) Mitä tulewe tuohon laukkuryssään ei sen mielipiteillä tässä asiassa hirveästi ole väliä :D
Uiii!!! Nyt sattui harmista leukaan... :D
Älä huoli. Ei näillä palstoilla ole ketään, joka olis herättänyt mun sellaista mielenkiintoa... :D helmiä_sioille kirjoitti:
Itse asiassa Ms.Mengele olis paljon fiksumpi. Siinä olis haastetta. Peppupupu on vaan sellainen, et jokainen miettii sitä peppua eikä pahemmin kiinnosta muu niin kuin olet jo varmaan huomannut. Ms.Mengele olis paljon vaarallisempi ja haasteellisempi palstan pojille. Toisaalta siinä nimmarissa olisi haastetta ollut sinullekin... :)
Mä taas, kun joskus eksyin tälle palstalle vahingossa, huomasin et jengi diggaa ihan paskaa musaa kaiken sen paskan lisäks mitä ne täällä jauhaa, et mun pitäis ehkä tiputtaa muutama helmi näille sioille. Siitä se nimmarikin, kunnes pertsa rekkas muutamat variaatiot siitä... :D Mut se on ihan eri tarina...
Mut yksi juttu ei ole täällä muuttunut. Jengi kuuntelee edelleen ihan paksaa muksaa... :D
Heh, nyt harmis harmistuu kun juttelen sulle enemmän kuin mun piti... :DNyt suuri ajattelija syyllistyy itse siihen mistä syyttää palstan kyökkiksiä (ihan aiheesta kylläkin). Minuun ainakin peppis teki lähtemättömän vaikutuksen mielipiteidensä vuoksi, silloin ei tainnut olla kuvaa hänellä profiilissa ja vasta myöhemmin pääsin näkemään pepun jossa ei siinäkään ole valittamista, nättejä peppuja vaan on useilla naisilla mutta harva on ajatuksiltaan niin korkealla tasolla kuin peppis. Mullehan tämä on ensisijaisesti keskustelupaikka eikä iskupaikka, ehkä siksi erotan asioita täällä vähän eri tavalla te muut heebot.
Joo, ei mua haittaa ollenkaan, palstan naiset tykkää kuitenkin minusta enemmän, vihaavat ja rakastavat :D Mutta hauskaa tuo että te heout koette minut seksuaalisena uhkana, että vien teiltä kaikki naiset, pertsakin tänään jo huolensa ilmaissut.- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt suuri ajattelija syyllistyy itse siihen mistä syyttää palstan kyökkiksiä (ihan aiheesta kylläkin). Minuun ainakin peppis teki lähtemättömän vaikutuksen mielipiteidensä vuoksi, silloin ei tainnut olla kuvaa hänellä profiilissa ja vasta myöhemmin pääsin näkemään pepun jossa ei siinäkään ole valittamista, nättejä peppuja vaan on useilla naisilla mutta harva on ajatuksiltaan niin korkealla tasolla kuin peppis. Mullehan tämä on ensisijaisesti keskustelupaikka eikä iskupaikka, ehkä siksi erotan asioita täällä vähän eri tavalla te muut heebot.
Joo, ei mua haittaa ollenkaan, palstan naiset tykkää kuitenkin minusta enemmän, vihaavat ja rakastavat :D Mutta hauskaa tuo että te heout koette minut seksuaalisena uhkana, että vien teiltä kaikki naiset, pertsakin tänään jo huolensa ilmaissut.Arvaa kuin paljon mä välitän palstan naisten tykkäämisistä? :D
Arvaa kuin paljon mä välitän palstan naisten tykkäämisistä? :D
No kyllä olen olettanut sun olevan aikalailla samanlainen kuin mitä itse olen sen suhteen, ei kai tämä sullekaan mikään panosuhteiden hakupaikka ole, joillekin näyttää olevan tai ainakin ne kuvittelee että voisi olla.
- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä olen olettanut sun olevan aikalailla samanlainen kuin mitä itse olen sen suhteen, ei kai tämä sullekaan mikään panosuhteiden hakupaikka ole, joillekin näyttää olevan tai ainakin ne kuvittelee että voisi olla.
Mut peppupupu on ihqu, eiks ookin? Ja helvetti sen periköön, joka juttelee sille enemmän kuin sä... :D
Mut älä huoli. Ei mua oikeastikaan kiinnosta yksikään henkilö täällä. Jos kiinnostaisi, oltaisi jo tavattu livessä ja jos jotain olis tullakseen, se olis tullut jo. Mä kun en ole sellainen jahkailija. Mä otan asioista selvää heti enkä silloin joskus, jos ollenkaan... :) helmiä_sioille kirjoitti:
Mut peppupupu on ihqu, eiks ookin? Ja helvetti sen periköön, joka juttelee sille enemmän kuin sä... :D
Mut älä huoli. Ei mua oikeastikaan kiinnosta yksikään henkilö täällä. Jos kiinnostaisi, oltaisi jo tavattu livessä ja jos jotain olis tullakseen, se olis tullut jo. Mä kun en ole sellainen jahkailija. Mä otan asioista selvää heti enkä silloin joskus, jos ollenkaan... :)Peppupupu on ihqu muttei mua haittaa jos muutkin hälle juttelee, yleensähän siinä käy juurikin niin että ne muut vaan osoittaa tyhnyytensä jutellessaan niin sehän toimis vaan mun eduksi jos olisin "iskemässä" peppistä. Täytynee kuitenkin suakin muistuttaa maantieteellisistä seikoista, en ihan niidenkään vuoksi ole täältä naista hakemassa kun tuskin sattuu samalle seudulle ja etäsuhteilemaan en ala niin minun puolesta voithan yrittää pupua jos luulet että onnistaa,
Itse asiassa Ms.Mengele olis paljon fiksumpi. Siinä olis haastetta. Peppupupu on vaan sellainen, et jokainen miettii sitä peppua eikä pahemmin kiinnosta muu niin kuin olet jo varmaan huomannut. Ms.Mengele olis paljon vaarallisempi ja haasteellisempi palstan pojille. Toisaalta siinä nimmarissa olisi haastetta ollut sinullekin... :)
Heh, nyt harmis harmistuu kun juttelen sulle enemmän kuin mun piti... :Dmä kirjotan vähän pöljästi,mut kun tässä minimökissä on vaan pieni lamppu,en näe kovin hyvin ja yleensä semi-migreeni menossa joten voi olla typoja. niin,mä kyllä oon aatellut monia kertoja et vois kyllä vaihtaa ton nimen..mä usein pyörin tuolla "vakavilla" palstoilla niin peppupupu ei oikein kuulosta järkevältä haha yleensä käytän jotain random nimeä niissä. muistan aikoinaan avaruus-palstalla,kundit ei päässy yli mun nimestä,itse kommentti unohtu lol.
täytyy sanoa,mulla oli aikoinaan peppu kuva profiilissa mutta..mä silti kommentoin järkevästi. nyt on tyyli silleen vähän muuttunut niin olis uuden nimen paikka, mengele tuli mieleen koska heitin rajua läppää ja puhuin lobotomioista. sanottiin että pitäis vähän siivota ajatuksia lol. ajattelin nimeä "yunalesca" mutta se on jo käytössä boo.
mä joskus mietin sun nimimerkkiä,että mikä tarkoitus:) niimpä,helmiä sioille tällä palstalla haha sä oot sit musa tyyppi myös? mä yleensä tsekkaan noi musa ketjut,kiva huomata että porukka diggaa ihan hyvistäkin bändeistä. mä olen usein poissa,mä teen näitä ylläri pyörähdyksiä täällä. joskus oon pois jopa vuoden. mulla on aika paljon terveys häikkää niin ei vaan jaksa jubailla,sillon kun oon palstalla tietää että voin paremmin,sillä hetkellä.
oletkos sä ollut pitkään tällä palstalla?
yks mikä mua rasittaa täällä,äijät valittaa kuinka rumia kaikki naiset on,varsinkin palstanaiset. eihän ne oo edes nähny kaikkia. ja sit ne kuitenkin linkittää "ihku super babejä" jotka on hirveetä paskaa,perus kumihuulia etc eipä ihme että naturellit södet/kauniit on rumia haha mutta toisaalta,who the fuck cares;)
no no,ei kaikki kuuntele paskaa musaa;) oli muuten hyvä bändi minkä linkitit,curea on tullut kuunneltua jonkin verran:D meneekö the sisters of mercy?
ei harmis varmaan harmistu :D mukavaa vaan kun "uudetkin" tyypit heittää jotain takasin,mun ei tartte yksin pölistä täällä:D saatan kuulostaa ihan mulkulta muijalta joskus,kärkkäitä mielipiteitä mutta kyllä mun kaa voi jubailla ja intellä,en pure:) että terve vuan helmiä sioille :)Harmaaritari kirjoitti:
Peppupupu on ihqu muttei mua haittaa jos muutkin hälle juttelee, yleensähän siinä käy juurikin niin että ne muut vaan osoittaa tyhnyytensä jutellessaan niin sehän toimis vaan mun eduksi jos olisin "iskemässä" peppistä. Täytynee kuitenkin suakin muistuttaa maantieteellisistä seikoista, en ihan niidenkään vuoksi ole täältä naista hakemassa kun tuskin sattuu samalle seudulle ja etäsuhteilemaan en ala niin minun puolesta voithan yrittää pupua jos luulet että onnistaa,
oi! te kaks,calm down : p harmis,mä luin sunkin viestin,mulla kesti tosi pitkään kirjottaa tota edellistä. taidan olla hidas taas haha netti täällä tökkii ihan sikana,ukkosta taas ilmassa. mä vastaan pienen breikin jälkeen. juon kahvia ja syön mutsin tekemää gluteenitonta pizzaa nam:D
mä oikeesti luulin et sanoin/tein jotain kun tuli vähän kylmää vibaa teiltä. mun kommentit jää pyörimään ja tulee vammanen olo haha aattelin että ettekai niin paljoa inhoa tätä uutta kuvaa? (en ole natsi lol) mä sain tarpeeks tosta pään aukomisesta kun oli se söde naamakuva,muistatko?- helmiä_sioille
peppupupu kirjoitti:
mä kirjotan vähän pöljästi,mut kun tässä minimökissä on vaan pieni lamppu,en näe kovin hyvin ja yleensä semi-migreeni menossa joten voi olla typoja. niin,mä kyllä oon aatellut monia kertoja et vois kyllä vaihtaa ton nimen..mä usein pyörin tuolla "vakavilla" palstoilla niin peppupupu ei oikein kuulosta järkevältä haha yleensä käytän jotain random nimeä niissä. muistan aikoinaan avaruus-palstalla,kundit ei päässy yli mun nimestä,itse kommentti unohtu lol.
täytyy sanoa,mulla oli aikoinaan peppu kuva profiilissa mutta..mä silti kommentoin järkevästi. nyt on tyyli silleen vähän muuttunut niin olis uuden nimen paikka, mengele tuli mieleen koska heitin rajua läppää ja puhuin lobotomioista. sanottiin että pitäis vähän siivota ajatuksia lol. ajattelin nimeä "yunalesca" mutta se on jo käytössä boo.
mä joskus mietin sun nimimerkkiä,että mikä tarkoitus:) niimpä,helmiä sioille tällä palstalla haha sä oot sit musa tyyppi myös? mä yleensä tsekkaan noi musa ketjut,kiva huomata että porukka diggaa ihan hyvistäkin bändeistä. mä olen usein poissa,mä teen näitä ylläri pyörähdyksiä täällä. joskus oon pois jopa vuoden. mulla on aika paljon terveys häikkää niin ei vaan jaksa jubailla,sillon kun oon palstalla tietää että voin paremmin,sillä hetkellä.
oletkos sä ollut pitkään tällä palstalla?
yks mikä mua rasittaa täällä,äijät valittaa kuinka rumia kaikki naiset on,varsinkin palstanaiset. eihän ne oo edes nähny kaikkia. ja sit ne kuitenkin linkittää "ihku super babejä" jotka on hirveetä paskaa,perus kumihuulia etc eipä ihme että naturellit södet/kauniit on rumia haha mutta toisaalta,who the fuck cares;)
no no,ei kaikki kuuntele paskaa musaa;) oli muuten hyvä bändi minkä linkitit,curea on tullut kuunneltua jonkin verran:D meneekö the sisters of mercy?
ei harmis varmaan harmistu :D mukavaa vaan kun "uudetkin" tyypit heittää jotain takasin,mun ei tartte yksin pölistä täällä:D saatan kuulostaa ihan mulkulta muijalta joskus,kärkkäitä mielipiteitä mutta kyllä mun kaa voi jubailla ja intellä,en pure:) että terve vuan helmiä sioille :)Tulipa pitkä viesti... :)
Sisters on hieno. Diggaillut sitä jotain 30 vuotta tai pitempäänkin. Mut parasta mitä siinä on tapahtnut on se, ett Wayne Hussey ja Andrew Eldritch koki sen egojen törmäyksen, Sen jälkeen tuli Sistersiltä Floodland ja Wayne perusti Missionin... :)
https://www.youtube.com/watch?v=JIzM2JzNoWI Harmaaritari kirjoitti:
Peppupupu on ihqu muttei mua haittaa jos muutkin hälle juttelee, yleensähän siinä käy juurikin niin että ne muut vaan osoittaa tyhnyytensä jutellessaan niin sehän toimis vaan mun eduksi jos olisin "iskemässä" peppistä. Täytynee kuitenkin suakin muistuttaa maantieteellisistä seikoista, en ihan niidenkään vuoksi ole täältä naista hakemassa kun tuskin sattuu samalle seudulle ja etäsuhteilemaan en ala niin minun puolesta voithan yrittää pupua jos luulet että onnistaa,
Ihan nopee huikkaus,mitä ihmeen draamaa tällä palstalla on menossa,aika usein?? kuka toi ana on? onkos se palsta casanova tai jotain?: p
peppupupu kirjoitti:
oi! te kaks,calm down : p harmis,mä luin sunkin viestin,mulla kesti tosi pitkään kirjottaa tota edellistä. taidan olla hidas taas haha netti täällä tökkii ihan sikana,ukkosta taas ilmassa. mä vastaan pienen breikin jälkeen. juon kahvia ja syön mutsin tekemää gluteenitonta pizzaa nam:D
mä oikeesti luulin et sanoin/tein jotain kun tuli vähän kylmää vibaa teiltä. mun kommentit jää pyörimään ja tulee vammanen olo haha aattelin että ettekai niin paljoa inhoa tätä uutta kuvaa? (en ole natsi lol) mä sain tarpeeks tosta pään aukomisesta kun oli se söde naamakuva,muistatko?eet sä mitään oo tehny, ei vaan tuossa viikolla satuttu samaan aikaan samoihin ketjuihin niin ei tulut hirveästi kommentoitua sun kommentteja vaikka ne huomasinkin ja sitten siinä kun on kaks asiaa eli yks joskus sitä omaa kommentointiä vähän välttää jos odotettavissa että siitä sukeutuu pitkä keskustelu ja kaks joskus sitä vaan on niin samaa mieltä jonkun kaa ettei siihen oo mitään lisättävää niin ei tuu sitten kommentoitua vaan kommentoi sitten niille joiden kaa on eri mieltä. Meillähän esmes noihin maahanmuuttojuttuihin näyttää olevan aikalailla tai justiin sama kanta niin sitten ei tuu vaan vastattua sun kommenttiin vaikka hengessä ois täpöllä mukana ja mielessään peukuttais. Kuva on hieno ja vaikka oisit natsi ei haittais, vois olla hyväkin näinä päivinä jioidenkin olla :D No joo., ny pitää mennä nukkumaanb, hyviä öitä peppikselle, kyllä susta tykätään täällä edelleenkin :)
peppupupu kirjoitti:
Ihan nopee huikkaus,mitä ihmeen draamaa tällä palstalla on menossa,aika usein?? kuka toi ana on? onkos se palsta casanova tai jotain?: p
No ana on ex- keittiöexpertti, pertti-setä, poliisinpoika jne, mitähän kaikkee, semmonen draamailija. Yrittää iskee liki kaikkia palstanaisia vuorollaan ja kilahtaa jos ne ei lämpene. Kyllä anan kanssa pärjää, hyvinä hetkinä palstan parhaita keskustelijoita ja huonoina taattua palstaviihdettä :D
- helmiä_sioille
peppupupu kirjoitti:
Se on nobody. Yks palsta-addikti muiden joukossa, joka luulee olevansa enemmän kuin on...
Ok, mun mielipiteillä ole niinkään väliä, mutta silti... Aina kun tulee tänne, kantsii tsekata samantien muutama sivu tätä sinkkupalstaa, avata randomisti keskuksteluja sieltä täältä ja kiinnittää huomiota keskustelijoihin, Ne, jotka esiintuyvät jokaisessa vilkkaamassa keskustelussa, ne asuvat täällä. Eli heillä ei ole palstaelämän lisäksi muuta elämää. jos koet itse tän jutun täällä omaksesi, he toivottavat sut tervetulleeksi heidän joukkoon, Mut pieni varoituksen sana, saatat jäädä samanlaiseksi addiktiksi kuin he... :) Mut elämä on valintoja. Choose wisely... :) - wanhapuska
Se on nobody. Yks palsta-addikti muiden joukossa, joka luulee olevansa enemmän kuin on...
Ok, mun mielipiteillä ole niinkään väliä, mutta silti... Aina kun tulee tänne, kantsii tsekata samantien muutama sivu tätä sinkkupalstaa, avata randomisti keskuksteluja sieltä täältä ja kiinnittää huomiota keskustelijoihin, Ne, jotka esiintuyvät jokaisessa vilkkaamassa keskustelussa, ne asuvat täällä. Eli heillä ei ole palstaelämän lisäksi muuta elämää. jos koet itse tän jutun täällä omaksesi, he toivottavat sut tervetulleeksi heidän joukkoon, Mut pieni varoituksen sana, saatat jäädä samanlaiseksi addiktiksi kuin he... :) Mut elämä on valintoja. Choose wisely... :)sanoo eräs, joka oli Miehen Logiikan sitkein ja addiktoitunein palsta-aktiivi kautta aikojen, sekä rekattuna että puskista. Samoja musiikkilinkkejä ja muiden haukkumista harjoitti sielläkin, mihinkään ei ole siitä kehittynyt. Hyvä jos täältä malttaa vähän enemmän olla poissa.
- helmiä_sioille
wanhapuska kirjoitti:
sanoo eräs, joka oli Miehen Logiikan sitkein ja addiktoitunein palsta-aktiivi kautta aikojen, sekä rekattuna että puskista. Samoja musiikkilinkkejä ja muiden haukkumista harjoitti sielläkin, mihinkään ei ole siitä kehittynyt. Hyvä jos täältä malttaa vähän enemmän olla poissa.
Anteeks, mitä? Onko wanhallapuskalla kaikki ok? :D
Ok, mun mielipiteillä ole niinkään väliä, mutta silti... Aina kun tulee tänne, kantsii tsekata samantien muutama sivu tätä sinkkupalstaa, avata randomisti keskuksteluja sieltä täältä ja kiinnittää huomiota keskustelijoihin, Ne, jotka esiintuyvät jokaisessa vilkkaamassa keskustelussa, ne asuvat täällä. Eli heillä ei ole palstaelämän lisäksi muuta elämää. jos koet itse tän jutun täällä omaksesi, he toivottavat sut tervetulleeksi heidän joukkoon, Mut pieni varoituksen sana, saatat jäädä samanlaiseksi addiktiksi kuin he... :) Mut elämä on valintoja. Choose wisely... :)Heiii,mä oon ollut tällä palstalla 2000-luvulta lähtien,oikein vanha pieru haha:D Taisin myyrmannin pommin aikaan rekata tänne..Näiden vuosien aikana on tottunut muutamiin palsta-tyyppeihin niinkuin harmis ja eris,juttelin darkkiksenkin kanssa aikoinaan. vaikka ehkä dissaatte häntä on silläkin ihan hyviä mielipiteitä joskus. Naisten kanssa en ole pahemmin jutellut mutta musta tuntuu et he ei oikein diggaa musta tai olen jotenkin outo ^_^
Pari vuotta sitten tää palsta oli ihan dead,ei kiinnostanut oikein mikään keskustelu. Jotain on muuttunut,nykyään täällä on ihan hyviäkin aloituksia. Vaikka en paljoa jubaile niin kyllä mä luen usein näitä juttuja. On tää suomi24 parempi kuin vaikka vauva palsta,se on ihan kuraa. pelkkiä vajakkeja ja penskoja täynnä nykyään. tai hei,iltiksen tai iltasanomien keskustelut,aivot räjähtää kun lukee niitä. mut on bannattu siellä haha
älä pelottele, olis kamalaa saada palsta addiktio:D varmaan menis siihen et "peppis" pimahtais ja istuis koneella 24 tuntia syöden makkaraa kahvin kera,jaaritellen palsta totuuksista ja siitä että nainen on parhaimmillaan 14-vuotiaana..eeeeiiiiii :D
sullakin taitaa olla muuta elämää kun hengailla täällä aamusta iltaan;)Harmaaritari kirjoitti:
No ana on ex- keittiöexpertti, pertti-setä, poliisinpoika jne, mitähän kaikkee, semmonen draamailija. Yrittää iskee liki kaikkia palstanaisia vuorollaan ja kilahtaa jos ne ei lämpene. Kyllä anan kanssa pärjää, hyvinä hetkinä palstan parhaita keskustelijoita ja huonoina taattua palstaviihdettä :D
älä viitti,ana on pertsa??:D miten mä en tota tajunnut..noh..hmm..no,te tuutte toimeen kuitenkin,mut jos se täällä laittaa tyttöset itkemään toi ei oo okei. Mä pysyn neutraalina tässä jutussa haha.
- helmiä_sioille
peppupupu kirjoitti:
Heiii,mä oon ollut tällä palstalla 2000-luvulta lähtien,oikein vanha pieru haha:D Taisin myyrmannin pommin aikaan rekata tänne..Näiden vuosien aikana on tottunut muutamiin palsta-tyyppeihin niinkuin harmis ja eris,juttelin darkkiksenkin kanssa aikoinaan. vaikka ehkä dissaatte häntä on silläkin ihan hyviä mielipiteitä joskus. Naisten kanssa en ole pahemmin jutellut mutta musta tuntuu et he ei oikein diggaa musta tai olen jotenkin outo ^_^
Pari vuotta sitten tää palsta oli ihan dead,ei kiinnostanut oikein mikään keskustelu. Jotain on muuttunut,nykyään täällä on ihan hyviäkin aloituksia. Vaikka en paljoa jubaile niin kyllä mä luen usein näitä juttuja. On tää suomi24 parempi kuin vaikka vauva palsta,se on ihan kuraa. pelkkiä vajakkeja ja penskoja täynnä nykyään. tai hei,iltiksen tai iltasanomien keskustelut,aivot räjähtää kun lukee niitä. mut on bannattu siellä haha
älä pelottele, olis kamalaa saada palsta addiktio:D varmaan menis siihen et "peppis" pimahtais ja istuis koneella 24 tuntia syöden makkaraa kahvin kera,jaaritellen palsta totuuksista ja siitä että nainen on parhaimmillaan 14-vuotiaana..eeeeiiiiii :D
sullakin taitaa olla muuta elämää kun hengailla täällä aamusta iltaan;)Mä lähen nyt koisiin. Täällä näköjään aletaan sekoittaa minut johonkin muuhun tyyppiin. Mut sitä se liiallinen palstoilla roikkuminen teettää. Aletaan näkemään olemattomia... :D
Mutta kun Sistersistä puhuit niin Missioniin kannattaa tutustua. Se on Sistersin tunteellisempi puoli. Andy veti aika älyllistä stuffia ja Wayne taas sitä tunteellisempaa. Edelleen... :)
Öitä. :)
https://www.youtube.com/watch?v=rQuTSRaXwCs - ainasaanauraasulle
Mä lähen nyt koisiin. Täällä näköjään aletaan sekoittaa minut johonkin muuhun tyyppiin. Mut sitä se liiallinen palstoilla roikkuminen teettää. Aletaan näkemään olemattomia... :D
Mutta kun Sistersistä puhuit niin Missioniin kannattaa tutustua. Se on Sistersin tunteellisempi puoli. Andy veti aika älyllistä stuffia ja Wayne taas sitä tunteellisempaa. Edelleen... :)
Öitä. :)
https://www.youtube.com/watch?v=rQuTSRaXwCsKuinka känässä ihminen voi olla, kun ei muista että on miljuuna miljuuna kertaa jo paljastunut ja myöntänytkin olevan Genio, kirjoitithan aikoinaan helmiä_sioille-nikilläsi Miehen Logiikkaankin. Kukaan joka muistaa Gentsun kirjoitustyylin, musamaun ja toisten palstalaisten haukkumisketjut ei voi olla erehtymättä ihmisestä. Kyllä yybee ja Jazulikin sinut tässä ketjussa tunnistivat, et sitten tajunnut sitäkään?
- trollikka
peppupupu kirjoitti:
älä viitti,ana on pertsa??:D miten mä en tota tajunnut..noh..hmm..no,te tuutte toimeen kuitenkin,mut jos se täällä laittaa tyttöset itkemään toi ei oo okei. Mä pysyn neutraalina tässä jutussa haha.
Ei kuule kumpikaan kotikutoisista Casanovista pysty todellisuudessa itkettämään ketään täällä. Pieniä sanallisia yhteen ottoja on ollut. No, kiukku meillä muijilla on välillä noussut pintaan ja ihan oikeesti ollaan kypsiä kumpaankin pullistelevaan sammakkoon, jotka nousee aika-ajoin kivelle kurnuttamaan!
Mutt niihän se on noilla oikeillakin sammakko uroksilla tapana kurnuttaa puutteessaan, kun hormoonit hyrrää... eikä naaraspuolista paria ole tarjolla.
On täällä joskus ollut tippalinssissä, johtuen ihan pelkästään siitä, ett nauraa vedet silmissä!
Kyllä mä oon pitkään yhdistänyt nuo kaks identtisiks kaksosiksi, samat metkut kummalakin mielessä... otteet vaan erilaisia.
Toinen makeilee... kunnes, ei tulosta... menee päreet; ja kaataa paskasangon niskaas.
Helmi taas negaa... ja nuolee vuorotellen, kunnes toteaa ettei tehoa... senjälkeen ampuu puskista. Sellainen veljses kaksikko kyseessä... mun mielestäni, ja jokaisellahan on oma mielipiteensä!
Mä taisin oman mielipiteeni nyt sanoakin... moron.
- einiitätarpeita
En enkä halua olla.
Miks ihmeessä pitäis olla pantava omasta mielestä? Miks ihmeessä pitäisi olla pantava sinun mielestä? Ekan vielä jotenkin ymmärrän, onhan ihmiselle hyväksi tuntea ittensä pantavaksi, omata itsetuntoa, mutta miks pitäis vielä olla anonyymien suomi24:n kirjoittajien mielestä pantava? :D Hä?
- helmiä_sioille
Ei se ole siitä pitämisestä tai pitämättömyydestä kiinni. Ihminen joko on pantava tai se ei ole. Simple as that... :D
Ei se ole siitä pitämisestä tai pitämättömyydestä kiinni. Ihminen joko on pantava tai se ei ole. Simple as that... :D
Tuo on kyllä totta, kun miehiäkin ajattelee :) Toiset ei ole kyllä lainkaan ja toiset on.
- lihavihatipunen
En ole pantava. Olen otettava.
Hahaha hehehe hohohooooo
(kuolee nauruun)- helmiä_sioille
Minäkin olen tässä hihitellyt pitkin iltaa näille reaktioille... :D
- nauranutääneenkin
Minäkin olen tässä hihitellyt pitkin iltaa näille reaktioille... :D
On täällä tullut aina välillä hihiteltyä. Nyt näyttäisi tilanne olevan tasapainossa.
- kerropa
Miksi käyt tällä palstalla ollenkaan kun tunnut inhoavan kaikkia täällä ja pitävän itsees niin paljon parempana?
- Pillujen--asiantuntija
Palstan naiset haluaa vain top 10 miehiä panna. Alle 70 tonnin tuloilla ei mitään jakoa palsta naisen makkariin
- onkainaisiamuualakin
Ja olisitko sitten mielelläsi palstanaisen makkariin menossa?
Oota...oota vähän vielä.
(kuulostelee..)
Ihan...kyyyllä. Ihan juuri nyt tuntuu siltä, tänään tuntuu (huomisesta en tiedä). Pientä sirinää on varpaissa.
Jos olet viisas, et lähde sitä epäilemään... Lähes jokainen on enemmän tai vähemmän "pantava", jonkun mielestä, mutta ei kaikkien.. ;P
misspönttöuuni kirjoitti:
Sinäkin ; )
Vaistoan, että Nuuskalla on ollut pientä sutinaa.... Ihanaa... Mitäs Sä nyt taas Höpötät?.. ;P
.. Onks tää joku TietojenKalastelu Taktiikka?.. Hmmm.. Taitaa olla.. ;D
.. Mut.. Motiivit sille?.. Kerrotko Ite.. Vai Käynnistänkö AnaLySaattorin?.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mitäs Sä nyt taas Höpötät?.. ;P
.. Onks tää joku TietojenKalastelu Taktiikka?.. Hmmm.. Taitaa olla.. ;D
.. Mut.. Motiivit sille?.. Kerrotko Ite.. Vai Käynnistänkö AnaLySaattorin?.. ;DKäynnistä, kiitos... ;P
misspönttöuuni kirjoitti:
Käynnistä, kiitos... ;P
.. Naiset.. ;D.. Jätetään nyt Tarkemmat Tierot JulkaiseMati.. ;P
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396