Miesystäväni tytär

Entiedämitäteen

Miehelläni on alakouluikäinen tyttö. Olen alusta asti hänen epäillyt varastavan minulta mm. Meikkejä, hiuspompuloita ja ostin mm. Kalliin valokynän itselleni viimeksi kun hän täällä oli. Valokynä hävisi saman viikonlopun sunnuntaina eikä ole sen jälkeen näkynyt.
Myös pieni ilkivalta kuuluu hänen toimiinsa.
Tyttö on lellitty pilalle ja minusta tehdään vainoharhainen ja luulotautinen kun asiasta mainitsen. Tytön lähipiiri ei usko että heidän pikku plinsessansa tällaista tekisi...lässyn lässyn lää.
Olen ihan kypsä jo. Nyt puhutaan kuitenkin noin muutaman satasen "menetyksistä". Mm. Allergiatestattu laivalta ostamani huulipuna maksoi yksinään 59€.
Onko teillä ideoita miten toimia? Tytön vanhempien ja isovanhempien kanssa on turha keskustella, eivät usko.
Ajattelin yksinkertaisesti vain kieltää häntä tulemasta tänne kun en voi tukkapöllyäkään antaa.
Lisäksi menee ilman lupaa muuden kaappeihin ja laukkuihin, sörkkii sormillaan joka paikkaan, pyyhkii ruokaiset sorrmensa, jopa räkää nahkasohviini. Hyi kuinka inhottavaa. En jaksa enää sitä kakaraa...

11

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulynä

      Mitä vittua! Jos tuhoaa toisen avioliiton, niin olet ansainnut oirehtivat lapset. Kavaltdisi vielä koko elämäsi, kuten teit äidilleen!

      • Justnäinjuu

        En ole tuhonnut mitään suhdetta. Mieheni eronnut jo aikaa sitten lapsen äidistä ennenkuin tapasimme, muutama vuosi ennen meidän tapaamista.


    • 784132

      Kuule laita kamera. Pikkurahalla saat tallentavan kameran. Laita se kylppäriin niin että se liiketunnistuksesta alkaa nauhoittaa. Kun jää näin kiinni niin ehkä mieskin sitten puuttuu tyttärensä käytäntöön. Joko tytär tekee sitä tahallaan saadakseen sinut lähtemään tai sitten hän on sairas. Mutta loppuhan tuosta on tehtävä.

    • Elluhalloyb

      Mitäs otit eroneen miehen millä viel pieniä lapsia....
      Oisit heti ajatellut asiaa ..omalta ..kantilta....
      Nyt oot kamala äitipuoli lapselle....
      Laps tietää ..loppu elämän mitä on...kun on äitipuoli....
      Äitipuolet eivät ..rakasta muiden penskoja...😈😇😂👌

      • Nojoomuttakuitenkin

        Päinvastoin olen enemmän äiti kuin lapsen oma äiti. Malli mitä hän kotonaan saa, on täysin väärä. Siitähän tämmöinen käytös usein johtuukin, ettei omassa kodissa saa oikeaa mallia.


    • No eipä ole kaksinen parisuhde sinulla, jos avomiehesi syyttää sinua vainoharhaisuudesta.

      Eipä kannata paljon ajatusta uhrata tyttäreen, vaan hankkiutua eroon miehestä.

    • Gmjpamta

      Laita tavarat piiloon. Ei häviä.

    • TekijaLoytyy

      Kannattaa hankkia kiinakaupasta sellainen huulet ankka huuliksi turvottava huulipuna.
      Muistaa sitten kehua miten hieno/kirkas/tarkkarajainen punaus tulee uudella erityisen kalliilla huulipunalla.

    • Aloittanut

      Olen pistänyt kiellon päälle nyt ettei tyttö tänne tule ennenkuin oppii olemaan kunnolla. Tavarat ovat säilyneet, eivätkä oke hävinneet tai mitään tuhottu. Hyvä näin!

      • No mitäs olet tehnyt sille miehelle, joka syyttää sinua vainoharhaisuudesta?


      • jemmaan

        Näppärää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe