nuoremman näköisiä?
Tähän ajatteluun törmää aika ajoin myös irl.
Moniko palstalaisista ajattelee olevansa ikäistään
83
749
Vastaukset
Ei tarvi aatella..
Täälläki palstalla heitetään ikää sinne 12 vuotta nuorempaa suuntaan ja sekä irl sanotaan noin 9 vuotta nuorempi 😂😂
En pahastu mutta jos vain osais lopettaa aijoissa senki vääntämisen kun ei ikää pysty todistaa 😁Oon kattellu ja ihmetelly että miten monet mun ikäset on jo niin kuluneen näkösiä..
25vuotias nainen on jo tosi kulahtaneen juoppoämmän näkönen.- Kulahtaneita
Miehet.
Kulahtaneita kirjoitti:
Miehet.
En sano että kaikki naiset..
Mutta jotkut naiset pistää miettimään että ollaanko me jo noin vanhoja. :DNiin.. sä pyörit jossain juopporemmeissä ja luulet ainoana olevas se nuorekas..
Vaikka oikeesti oot läskitissi 😊Wwuwuw kirjoitti:
Niin.. sä pyörit jossain juopporemmeissä ja luulet ainoana olevas se nuorekas..
Vaikka oikeesti oot läskitissi 😊Oon kattonu kuvia satunnaisista naisista ja monella on ryvettyny naama vaikka ovatkin nuoria.
- 5432
KonnaKettu kirjoitti:
Oon kattonu kuvia satunnaisista naisista ja monella on ryvettyny naama vaikka ovatkin nuoria.
Lähes yhtä ryvettyny, kuin sun oma naamas vai?
5432 kirjoitti:
Lähes yhtä ryvettyny, kuin sun oma naamas vai?
No mie oonki mies..
Ryvettyminen tekee minusta vaan miehekkäämmän.KonnaKettu kirjoitti:
No mie oonki mies..
Ryvettyminen tekee minusta vaan miehekkäämmän.Juu.. Moni ätmi onkin onkin sua fanittanu..
Ainakin ajattelen olevani ikäisiäni kovakuntoisempi
- 5432
Minä näytän mielestäni ikäiseltäni.
- polarisaatiota
Johtunee siitä, että toiset eivät pidä lainkaan huolta itsestään, lihovat, juovat liikaa ja polttavat tupakkaa. Kun puolet näyttää ikäistään 10-20 vuotta vanhemmilta, niin hyvin pienellä panostuksella näyttää ikäistään nuoremmalta.
- Kaisanoasaa
Naiset kun meikkaa niin luulevat olevansa pantavia ja kauniita.
- Tavisnainenn
En meikkaa enkä luule muutenkaan mitään.
- Ananias.Palstamäki
Viiskymppisenä on aika helppo näyttää ikäistään nuoremmalta jos pitää kunnostaan huolta.
- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
Se sun hemoglobiini, joka oli 200..Se ei ole hyvä jutska lainkaan..
Ei se olekaan, verenhyytymien riskiä on.
- lihavihatipunen
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Ei se olekaan, verenhyytymien riskiä on.
Tervetuloa vaan veritulppakerhoon. Mulla ei kyllä ole edes noin korkea heimo mutta korkea kuitenkin.
- Ananias.Palstamäki
lihavihatipunen kirjoitti:
Tervetuloa vaan veritulppakerhoon. Mulla ei kyllä ole edes noin korkea heimo mutta korkea kuitenkin.
Kiitosta vaan.
Oletko kokeillut pitkiä ryyppyputkia itsehoitona? - lihavihatipunen
Kiitosta vaan.
Oletko kokeillut pitkiä ryyppyputkia itsehoitona?En. Mihin se auttaa?
- Ananias.Palstamäki
En. Mihin se auttaa?
Voisiko se ohentaa verta? En tiedä kun en ole lukenut lääketiedettä...
- lihavihatipunen
Jaa, no pitääkin tiedustella työterveyslääkäriltä salkkua ryyppyputkea varten 😁
- Ananias.Palstamäki
Jaa, no pitääkin tiedustella työterveyslääkäriltä salkkua ryyppyputkea varten 😁
Voisikohan saada ennaltaehkäisevää sairaslomaa? Myöhäistähän se sitten on kun makaa letkuissa teholla.
- flowersreally
Luontaisesti korkean hemoglobiinin omaavien kannattaa luovuttaa verta. Win-win.
.. Tuolla ainakin jotain juttua näistä asioista.. En lukenut sen tarkemmin, enkä tarkastanut, että kuinka paljon on mutuiluja ja kuinka paljon faktoja.. ;P
https://www.kaleva.fi/juttutupa/terveys-ja-hyvinvointi/suurin-ongelma-hemoglobiini-joka-on-yli-180/321633
.. Jos ajattelee yhtenä vaihtoehtona VerenLuovutusta, niin VerenLuovutuksen YläRaja naisilla 175 ja miehillä 195.. Vilkaisin tuon tiedon PunaiseltaRistiltä.. ;Pflowersreally kirjoitti:
Luontaisesti korkean hemoglobiinin omaavien kannattaa luovuttaa verta. Win-win.
Hb 155.
- flowersreally
misspönttöuuni kirjoitti:
Hb 155.
Mulla vaan 148.
flowersreally kirjoitti:
Mulla vaan 148.
Mut eipä ois kummallakaan asiaa hiihtokilpailuihin, ei meitä tartteis edes letkuttaa, korkeintaan liuottaa :D
- flowersreally
Mut eipä ois kummallakaan asiaa hiihtokilpailuihin, ei meitä tartteis edes letkuttaa, korkeintaan liuottaa :D
Kyllä me noilla luvuilla kisoihin päästään, tosin korkean paikan leirin jälkeen en on varma.
- lihavihatipunen
Hb 155.
Mulla on samaa luokkaa.
Mulla on samaa luokkaa.
Meitä tyttöjä syytetään doupista. Mut arvot on, mitkä on :)
Multa kysyttiin henkkareita, kun ostin lonkeroa viime perjantaina. Mielestäni näytän ikäiseltäni, mutta muut näyttävät usen ikäistään vanhemmilta.
Wwuwuw kirjoitti:
Oisitko 36?
Vaikea arvaa kun olet eri sukupolvea..39
Parranajo nuorensi 20 ikävuotta :D- nihhhhhhhhhhh
wlfwd kirjoitti:
39
Parranajo nuorensi 20 ikävuotta :DHenkkareita kysytään nykyään alkoholia ostaessa jokaiselta, joka näyttää alle 30-vuotiaalta.
Riippuu seurastani, joskus tulee tunne että olen ikäistäni nuoremman näköinen, kun olen reilusti ikäisiäni nuorempien seurassa jotka näyttävät ikäisilleni tai vanhemmille. Mutta yleensä tunnen olevani ikäiseni näköinen, joskus vanhempikin.
Henkiseltä olemukseltani olen useinkin ikäistäni nuoremman oloinen, mä en ole kauheen aikuinen aina ja aikuismaisen kaavamainen. Hulluttelen ja lyön leikiksi ehkä useammin, kun tuntemani ikätoverit.
He on niin fiksuja aikuisia hillittyjä ja hallittuja. 😋Aijaa...
No mä taas olen ihan mummo..
Semmonen mummo, joka lentää kaupungin kattojen yli yöaikaan..ja pistää rikolliset nippuun.
Supermummo.
- nihhhhhhhhhhh
Näytän varmaan suunnilleen ikäiseltäni. Joskus joku saattaa luulla mua joskus tyyliin vuoden todellista vanhemmaksi tai pari-kolme vuotta nuoremmaksi.
.. Se ei oo OmaVika, jos/kun jo(t)ku(t) muu(t) niin Toisinaan Ääneen Sannoo/Väittää.. Vai Onks Muka, jos on niin MiksMuka?.. ;D
Luulenpa että ihmiset ihan yleensäkin ajattelee olevansa nuoremman näköisiä kuin ovatkaan mutta luulen myös että palstalaiset myös ovat, ollaan kuitenkin kekimääräistä tasaisempia elämäntavoiltamme kuin monet muut, nyhjätään netissä kun toiset juo viinaa, altistuvat viimalle ja auringolle jne vanhentavalle. Onhan geeneiläkin varmaan myös vaikutusta, minua on aina pidetty ikätovereita nuoremman näköisenä.
- riippuumistäroikkuu
Joo paitsi netissä nysvääjät ei varmaa liiku tarpeeksi ja liikkumattomuus on varma elimistön vanhenemisen nopeuttaja, yhdessä liiallisen liikunnan kanssa.
- niin.se.lienee
Yksilöön ei ole sovellettavissa, mutta keskimäärin olen ollut havaitsevinani, että mitä varmemmin henkilö on vakuuttunut siitä, että on olemukseltaan ikäistään nuorempi tai tuntee itsensä henkisesti nuoreksi, sitä pitemmällä vanheneminen on.
Ikiaikaista nuoruuden arvostamistahan se on. - Päästänikinterve
Itse ainakin kun siitä kuulee jatkuvasti. Kasvoni on hyvin säilyneet sanoi kosmetologini. Meikkaan joka päivä suojatakseni kasvoni.
Työpaikan terveystarkastuksessa kertoivat kuntotestin jälkeen että olen ikäistäni paremmassa kunnossa, kaikki arvot myös hyvät, raajojen liikeradat ovat erittäin hyvät ikääni nähden.
Enkä pukeudu mihinkään tanttamaiseen kukkamekkoon.psst. ei se kukkamekko vaan tanttamaisuus voi tehdä tantaksi. Tantta on tantta kukkamekossa ja farkuissa, ei-tantta ei ole tantta kukkamekossakaan:
Tuokin ikäneito tuossa.
https://i.pinimg.com/originals/8d/2d/0c/8d2d0c2dd3c6f03276fdd0b9c470221b.jpg- flowersreally
Harmaaritari kirjoitti:
psst. ei se kukkamekko vaan tanttamaisuus voi tehdä tantaksi. Tantta on tantta kukkamekossa ja farkuissa, ei-tantta ei ole tantta kukkamekossakaan:
Tuokin ikäneito tuossa.
https://i.pinimg.com/originals/8d/2d/0c/8d2d0c2dd3c6f03276fdd0b9c470221b.jpgNo mut sehän onkin perhosmekko.
flowersreally kirjoitti:
No mut sehän onkin perhosmekko.
Tuossa ainakin on kukkia, ihan on tantta:
https://previews.123rf.com/images/fotohelen/fotohelen1506/fotohelen150600158/41843117-young-beautiful-woman-in-flower-skirt-at-italian-pation.jpg
Tuossakin ihan tanttamekko:
https://thumb7.shutterstock.com/display_pic_with_logo/2732032/420153391/stock-photo-beautiful-glamour-retro-sexy-woman-in-pinup-style-in-flower-skirt-and-unusual-pose-emotional-420153391.jpg- flowersreally
Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa ainakin on kukkia, ihan on tantta:
https://previews.123rf.com/images/fotohelen/fotohelen1506/fotohelen150600158/41843117-young-beautiful-woman-in-flower-skirt-at-italian-pation.jpg
Tuossakin ihan tanttamekko:
https://thumb7.shutterstock.com/display_pic_with_logo/2732032/420153391/stock-photo-beautiful-glamour-retro-sexy-woman-in-pinup-style-in-flower-skirt-and-unusual-pose-emotional-420153391.jpgJuu, samaa mieltä.
En minä tiedä, mitä se sitten tarkoittaa, mutta miehet aloittavat aina iästä, sen kysymisestä. Sitä paitsi onko se edes kohteliasta kysyä ikää? Tanssiessakin. Miksi sitä pitää varmistaa?
Onko tanssimiseen ikäraja?
Nuoret miehet sotkeentuvat monesti, koska osaan olla hölmö ja pentumainen lyhyys, tiedä sitten.
Jätetään se muille arvioitavaksi. Kyllä mulle lastenlippu käy :D
Kun laitetaan pakkelia, alan näyttää jo hieman vakavammin otettavalta aikuiselta.
(naurua)- 12121212121212
Nuoret miehet kysyvät ikää?
Vaihtoehtoja on siis kaksi:
A) he epäilevät sinun olevan sakkolihaa
B) he epäilevät sinun olevan liian vanha
Kumpi lieneekään todennäköisempää? - Ananias.Palstamäki
12121212121212 kirjoitti:
Kumpi lieneekään todennäköisempää?Pönttöneidin yleisestä habituksesta voisi päätellä että kyseessä on sakkolihaa, mutta se juova vasemmassa silmäkulmassa kavaltaa iäksi yli 18 vee.
Pönttöneidin yleisestä habituksesta voisi päätellä että kyseessä on sakkolihaa, mutta se juova vasemmassa silmäkulmassa kavaltaa iäksi yli 18 vee.
Burburburrrr....
(kehrää nurkassa)12121212121212 kirjoitti:
Kumpi lieneekään todennäköisempää?Sen sinä haluaisit tietää. ; )
- Ananias.Palstamäki
Burburburrrr....
(kehrää nurkassa)Olen vähän tuntenut syyllisyyttä siitä juovasta, kun sehän syntyi jonain niistä kuumista öistä kun palstailimme aamuun asti.
Auttaisiko joku ryppyvoide? Voin maksaa sen. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Olen vähän tuntenut syyllisyyttä siitä juovasta, kun sehän syntyi jonain niistä kuumista öistä kun palstailimme aamuun asti.
Auttaisiko joku ryppyvoide? Voin maksaa sen.Niin syntyi. Sinä olet tehnyt minuun yhden juovan. Juuri niinä öinä.
Se on siinä. Vieläkin.- Ananias.Palstamäki
Niin syntyi. Sinä olet tehnyt minuun yhden juovan. Juuri niinä öinä.
Se on siinä. Vieläkin.Eikö voitaisi ajatella että tehtiin se yhdessä? Minä olin tavallaan toinen osapuoli touhussa, en ainoa syyllinen...
Toki voin maksaa yksin sen ryppyvoiteen. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Eikö voitaisi ajatella että tehtiin se yhdessä? Minä olin tavallaan toinen osapuoli touhussa, en ainoa syyllinen...
Toki voin maksaa yksin sen ryppyvoiteen.Tehtiin...Yhteinen yö(-t)hän se/ne oli... ; )
Olen vähän tuntenut syyllisyyttä siitä juovasta, kun sehän syntyi jonain niistä kuumista öistä kun palstailimme aamuun asti.
Auttaisiko joku ryppyvoide? Voin maksaa sen.En mä halua sitä pois.,
- Ananias.Palstamäki
Tehtiin...Yhteinen yö(-t)hän se/ne oli... ; )
Niin, olihan se jännä fiilis viettää yhteisiä öitä tuntemattoman naisen kanssa. Kivaa.
Niin, olihan se jännä fiilis viettää yhteisiä öitä tuntemattoman naisen kanssa. Kivaa.
Eikö ollukin. Pääsin vähän iholle hiipimään herran huomaamatta...Ihan kiva siinä oli olla :)
(purrpurrpurr)- Ananias.Palstamäki
Eikö ollukin. Pääsin vähän iholle hiipimään herran huomaamatta...Ihan kiva siinä oli olla :)
(purrpurrpurr)Pääsit kyllä iholle, ihan kylmänä ei siinä tilanteessa voinut olla. Aika merkillinen juttuhan se oli.
Pääsit kyllä iholle, ihan kylmänä ei siinä tilanteessa voinut olla. Aika merkillinen juttuhan se oli.
Ihanaa...
- Ananias.Palstamäki
Ihanaa...
Niin....ollaanko me taas matkalla lähtöruutuun...
Niin....ollaanko me taas matkalla lähtöruutuun...
Ollaan....
- Ananias.Palstamäki
Ollaan....
Siltähän tuo vaikuttaa....ei voi tunteille minkään.
- 12121212121212
Suuri osa naisista kuvittelee näyttävänsä ikäistään nuoremmilta. Todellisuudessa on harvinaista että nainen näyttää 5v ikäistään nuoremmalta. 10 vuotta ikäistään nuoremman näköisiä ei tahdo löytyä edes Googlen kuvahaulla.
Ehkä tämä johtuu siitä että nuorekkaaksi kehuminen on "helppo" kohteliaisuus kun halutaan tuottaa iloa, kerätä suosiota tai saada seksiä.
"Näytät tosi nuorelta"
- tämä on typerää, tuossahan kehuja sanoo tunnistaneensa naisen iäkkääksi
"arvioisin sinun olevan 25v"
- lue: arvaisin iäksi 35v, mutta veikkaan varmuuden vuoksi reippaasti alakanttiin
Jos haluat luotettavan arvion, laita kuva jollekin nettisivustolle kuten HotOrNot. Et kuule totuutta livenä, etkä edes nettituttavilta.- turhaatouhuaa
Eikä varsinaista yhtä totuutta edes ole, se on aina katsojasta kiinni. Joten... Täällä oli joskus kuva miespuolisesta julkkiksesta, joka oli osasta ihmisiä huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen ja osasta vanhemman näköinen.
- Kaisanoasaa
Palstan naiset tekee mitä vaan että näyttävät nuorelta koska eivät voi enää kilpailla kauniille teini naisille. Palstan naiset käy kauneushoitoloissa joka viikko.
- fdsfsdfsdfsdf
Ei enää vanhana jaksa kilpailla, on helpottavaa kun ulkonäkökeskeinen nuoruus on ohi. Sitä arvostaa enemmän jo muita asioita.Ainakin meitsi.
- lihavihatipunen
Miks ihmeessä tässä iässä pitäis kilpailla teinien kanssa. Mä olen käynyt tasan kerran kauneushoitolassa ja olin silloin 20 v.
- Formaldehydiini
Hiusten ja parran ajo poistaa reilut kymmenen vuotta. Pukeutuminenkin vaikuttaa. Ulkoasusta ja tilanteesta riippuen on pidetty viiskypäsenä tai kaksvitosena.
Minä. Olen 31, mutta papereita kysellään aika usein ja melko usein olen saanut kuulla olevani noin kymmenen vuotta nuoremman näköinen. Itseäni tuo on aina lähinnä ärsyttänyt. Nuorekkuuteni johtuu varmaankin lähinnä pyöreistä kasvonpiirteistä, sillä en koe pukeutuvani tai käyttäytyväni mitenkään erityisen nuorekkaasti ja fyysisen kuntoni puolesta olen taas ikäloppu. Elämänkokemuksieni puolesta voisin tosin olla teini.
- ilmiselvä.totuus
No, sehän on ihan tosiasia, eli kronologinen (ikä) ja biologinen vanheneminen eivät kulje käsi kädessä. Kuvitteletko oikeasti, ettei eletty elämä näy kropassa ja pärstässä? Ettei se näy, että jotkut ovat "hyvinsäilyneitä" ja toiset ovat ns. polttaneet kynttilää kummastakin päästä?
Ikävä kyllä, tämä totuus tuntuu paljastuvan monille vasta neli- ja viisikymppisenä, kun vedetty sätkää kuin korsteenit ja poltettu nahka joka kesä moneen kertaan nuoresta lähtien. Tuossa vaiheessa asialle ei tosin ole mitään tehtävissä, vaan damage on tapahtunut jo ns. solutasolla, kuten ihon elastisuus ja kyky tuottaa kollageenia romahtanut - ja tulokset on luettavissa suoraan pärstästä. - C-luokka
Minulta kysyttiin papereita alkossa viime vuonna. Olen 55-v nainen. Pistäkääpä paremmaksi!
Itse kyllä ajattelen olevani ikäistäni vanhemman näköinen. Siitä päätellen kuinka nopeasti treffit yleensä loppuvat olen kallistunut siihen suuntaan että en ole ajatuksieni kanssa yksin.
Jos minulta vielä joku papereita kysyy niin se ei kyllä johdu siitä että olisin nuorekas vaan todennäköisesti henkilöä kuumottaa tieto olisiko minulla vielä paperinen ajokortti.
Toisaalta työterveyslääkärin tutkimukset kyllä kertovat että olen ikäistäni terveemmässä kunnossa ja mikäli vuosittaisiin inbody-mittauksiin sekä kävelytesteihin on uskomista niin sama suunta on myös yleiskunnon ja lihasmassan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716955Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322319
- 201888
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231881- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 521558
- 101549