Miesten taso on romahtanut

Susipallojengi

Kyllä on suomalainen lentopallo melkoiseen kuoppaan astunut. Syy luultavasti se, että maajoukkueeseen valunut nuori aines on enemmän kiinnostunut iPadista ja selfiekepistä kuin itse pelistä. Oma veikkaus on, että koripallon/ susipallon tapaan haetaan lentismaajoukkueelle joku hauska nimihupatustempaus ja laji voidaan unohtaa historian häkärään.

4

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska75

Mä en ota kantaa tason romahdukseen (ollaan kuiteski MM-kisojen loppusarjassa, vaikka jatko-ottelut vaikuttaa suht kovilta: Italia, Hollanti, Venäjä!), mutta toi maajoukkueiden nimitysvimma tuntuu tyhmältä ja tarpeettomalta ja keinotekoiselta eli en kannata, poikkeuksena lätkäporukka=Leijonat.....

• Italiavoittaa

Suomi miltei voittaa Italian. Heh heh. Kauheata katseltavaa, Suomen maajoukkue on kuin esikoululaiset. Italia osaa suomi ei. Hävettävää. Vaihtoon koko joukkue. Tuomakselle kunnia kuitenkin, valmentaa ammattitaidolla ja suurella sydämellä.

• lohiperho

Päävalmentaja vastaa tuloksesta. Se että Sammelvuo toimii venäjällä päätoimisesti se sovi
      kuin hänelle itselleen mutta suomalaista lentopalloa se ei vie eteenpäin. Pieni lentopallomaa
      tarvitsee suomessa toimivan päävalmentajan ja pelaajien jatkuvan kehittämisen omalla maalla.

• keskitorjuja

Tuskin taso on mihinkään romahtanut muut ovat vaan menneet eteenpäin ja me poljettu paikallaan. Vuosikymmeniä lentopalloilun parissa olleena (pelaajana ja nykyisin aktiivikatsojana) olen huomannut, että samat pelin perusasiat vaivaavat vuodesta toiseen. Eli helpohkot ja epävarmat aloitussyötöt, vastaanotot, tojunnan vaimennukset, puolustussijoittuminen ja etenkin Hoivalan mainitsemat KONTRAHYÖKKÄYKSET jotka nykysääntöjen aikana ovat pisteiden kannalta tärkeitä.
      Hakkureiden fyysinen heikkous päättyneissä MM-kisoissa oli silmiinpistävä (yksi erä ja tilt).
      Passipeli on hyvää (jos aloitus nousee) ja hyökkäyskin menettelee joskin joidenkin yleispelaajien ratkaisut ovat aika onnettomia. Torjunta on kansainvälisellä tasolla.
      Nuoria pelaajia lisää mukaan kehittymään ja vanhat syrjään.
      Päävalmentaja kotimaahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      222
      4098
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2315
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe