Miesten taso on romahtanut

Susipallojengi

Kyllä on suomalainen lentopallo melkoiseen kuoppaan astunut. Syy luultavasti se, että maajoukkueeseen valunut nuori aines on enemmän kiinnostunut iPadista ja selfiekepistä kuin itse pelistä. Oma veikkaus on, että koripallon/ susipallon tapaan haetaan lentismaajoukkueelle joku hauska nimihupatustempaus ja laji voidaan unohtaa historian häkärään.

4

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska75

      Mä en ota kantaa tason romahdukseen (ollaan kuiteski MM-kisojen loppusarjassa, vaikka jatko-ottelut vaikuttaa suht kovilta: Italia, Hollanti, Venäjä!), mutta toi maajoukkueiden nimitysvimma tuntuu tyhmältä ja tarpeettomalta ja keinotekoiselta eli en kannata, poikkeuksena lätkäporukka=Leijonat.....

    • Italiavoittaa

      Suomi miltei voittaa Italian. Heh heh. Kauheata katseltavaa, Suomen maajoukkue on kuin esikoululaiset. Italia osaa suomi ei. Hävettävää. Vaihtoon koko joukkue. Tuomakselle kunnia kuitenkin, valmentaa ammattitaidolla ja suurella sydämellä.

    • lohiperho

      Päävalmentaja vastaa tuloksesta. Se että Sammelvuo toimii venäjällä päätoimisesti se sovi
      kuin hänelle itselleen mutta suomalaista lentopalloa se ei vie eteenpäin. Pieni lentopallomaa
      tarvitsee suomessa toimivan päävalmentajan ja pelaajien jatkuvan kehittämisen omalla maalla.

    • keskitorjuja

      Tuskin taso on mihinkään romahtanut muut ovat vaan menneet eteenpäin ja me poljettu paikallaan. Vuosikymmeniä lentopalloilun parissa olleena (pelaajana ja nykyisin aktiivikatsojana) olen huomannut, että samat pelin perusasiat vaivaavat vuodesta toiseen. Eli helpohkot ja epävarmat aloitussyötöt, vastaanotot, tojunnan vaimennukset, puolustussijoittuminen ja etenkin Hoivalan mainitsemat KONTRAHYÖKKÄYKSET jotka nykysääntöjen aikana ovat pisteiden kannalta tärkeitä.
      Hakkureiden fyysinen heikkous päättyneissä MM-kisoissa oli silmiinpistävä (yksi erä ja tilt).
      Passipeli on hyvää (jos aloitus nousee) ja hyökkäyskin menettelee joskin joidenkin yleispelaajien ratkaisut ovat aika onnettomia. Torjunta on kansainvälisellä tasolla.
      Nuoria pelaajia lisää mukaan kehittymään ja vanhat syrjään.
      Päävalmentaja kotimaahan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe