Miesten taso on romahtanut

Susipallojengi

Kyllä on suomalainen lentopallo melkoiseen kuoppaan astunut. Syy luultavasti se, että maajoukkueeseen valunut nuori aines on enemmän kiinnostunut iPadista ja selfiekepistä kuin itse pelistä. Oma veikkaus on, että koripallon/ susipallon tapaan haetaan lentismaajoukkueelle joku hauska nimihupatustempaus ja laji voidaan unohtaa historian häkärään.

4

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska75

Mä en ota kantaa tason romahdukseen (ollaan kuiteski MM-kisojen loppusarjassa, vaikka jatko-ottelut vaikuttaa suht kovilta: Italia, Hollanti, Venäjä!), mutta toi maajoukkueiden nimitysvimma tuntuu tyhmältä ja tarpeettomalta ja keinotekoiselta eli en kannata, poikkeuksena lätkäporukka=Leijonat.....

• Italiavoittaa

Suomi miltei voittaa Italian. Heh heh. Kauheata katseltavaa, Suomen maajoukkue on kuin esikoululaiset. Italia osaa suomi ei. Hävettävää. Vaihtoon koko joukkue. Tuomakselle kunnia kuitenkin, valmentaa ammattitaidolla ja suurella sydämellä.

• lohiperho

Päävalmentaja vastaa tuloksesta. Se että Sammelvuo toimii venäjällä päätoimisesti se sovi
      kuin hänelle itselleen mutta suomalaista lentopalloa se ei vie eteenpäin. Pieni lentopallomaa
      tarvitsee suomessa toimivan päävalmentajan ja pelaajien jatkuvan kehittämisen omalla maalla.

• keskitorjuja

Tuskin taso on mihinkään romahtanut muut ovat vaan menneet eteenpäin ja me poljettu paikallaan. Vuosikymmeniä lentopalloilun parissa olleena (pelaajana ja nykyisin aktiivikatsojana) olen huomannut, että samat pelin perusasiat vaivaavat vuodesta toiseen. Eli helpohkot ja epävarmat aloitussyötöt, vastaanotot, tojunnan vaimennukset, puolustussijoittuminen ja etenkin Hoivalan mainitsemat KONTRAHYÖKKÄYKSET jotka nykysääntöjen aikana ovat pisteiden kannalta tärkeitä.
      Hakkureiden fyysinen heikkous päättyneissä MM-kisoissa oli silmiinpistävä (yksi erä ja tilt).
      Passipeli on hyvää (jos aloitus nousee) ja hyökkäyskin menettelee joskin joidenkin yleispelaajien ratkaisut ovat aika onnettomia. Torjunta on kansainvälisellä tasolla.
      Nuoria pelaajia lisää mukaan kehittymään ja vanhat syrjään.
      Päävalmentaja kotimaahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe