1. Poistatko karvat rinnasta?
2. Poistatko karvat vatsasta?
3. Poistatko karvat kainaloista?
4. Poistatko karvat jaloista polven yläpuolelta?
5. Poistatko karvat jaloista polven alapuolelta?
6. Poistatko karvat käsivarsista?
7. Poistatko karvat selästä?
8. Poistatko karvat niskasta?
9. Poistatko karvat kiveksistä?
10. Poistatko karvat häpyalueelta?
11. Poistatko karvat persposkista?
12. Poistatko karvat nenän sieraimien sisältä?
Kuinka usein poistat karvasi?
Miten poistat karvasi?
Onko jokin kysytyistä alueista sellainen, että sinulla ei kasva siellä karvoja?
Etnisyytesi?
Karvakysely (miehille)
25
474
Vastaukset
Ajan parran...
Siinä kaikki.- Posliin1
Rintakarvoja ei minulle koskaan kasvanut, mutta sängen, nenäkärvat ja alapään ajelen ja olen Suomalainen. 😊👌
- Posliin1
Ja niskassa ja selässä ei kasva karvoja. 😊
Saparoni on täysin posliini.
- pitkätukka-68
Kyllä. Tosin tissikarvoja mulla ei edes kasva, selästä nyt puhamattakaan.
Kädet ja sääret jätän ajamatta, vaan enpä minä mikään karvakäsi olekaan.
Ja hiuksia en tietenkään leikkaa. Aldrig!
Haha: https://www.youtube.com/watch?v=7I3kWSBE5qo - Kaisanoasaa
Ajan munankarvat joka viikko, kainalon ajan kerran kuukaudessa, parran ajan kolme kertaa viikossa ja rintakarvat ajelen kerran parissa kuukaudessa. Olen kuin apinat karvoja joka puolella. ja siksi olenkin ruma.
- muotiako
Miksi vain yhden kainalon?
- Kaisanoasaa
muotiako kirjoitti:
Miksi vain yhden kainalon?
Niin tosiaan, kasvatan toisessa kainalossa pesimäpaikkaa jauhomadoille (pinttynyt tapa).
- pitkätukka-68
Kaisanoasaa kirjoitti:
Niin tosiaan, kasvatan toisessa kainalossa pesimäpaikkaa jauhomadoille (pinttynyt tapa).
Jauhomadot ovat kuulemma hyvää ravintoa. Niitä ihan kasvatetaan nykyään safkaksi.
- 7470
Kivekset ja siittimen tyven pidän posliinina ja sen yläpuolen karvoitusta pidän kurissa saksilla.
Parran ajan kun huvittaa. Muut karvat saavat olla omillaan.- pitkätukka-68
Juu, ei hiuksia kannatakaan leikata.
- Vastatkaa.kiitos
Ei yhtään asianmukaista vastausta!
En muista, milloin olen viimeksi nähnyt vatsasta karvaisen nuoren tai keski-ikäisenkään miehen livenä tai edes valokuvassa. En välttämättä koskaan. EIKÖ TEILLÄ KASVA KARVAT? Olette kuin Ceutan matut, luonnostaan karvattomia. Itse olen karvoista päätellen testosteronihirmu, mutta naista en silti saa. Täälläkin on joskus joku kertonut, että naisettomuuden syy on liian alhaisessa testosteronitasossa. Esim. "munakarvat" alkavat heti navan alapuolelta ja selkä todellakin on täysin karvainen. Kädet myös, kämmenselästä aivan ylös asti. Jalat ovat minulla karvaisemmat kuin olen koskaan nähnyt kenelläkään. Karvoitus on erittäin, erittäin tuuheaa koko vatsan ja rinnan alueella.
Olisin kiinnostunut siitä, MITEN poistatte karvat. Kun kaikki nykymiehet ovat niin täydellisen sileitä, mahakarvoituksesta ei mitään viitteitä, kuin olisi juuri höylätty ja vielä sitäkin paremmannäköinen. Käytteko laserissa vai mitä?
Höylääminen on aivan valtavan työlästä ja kallistakin ja tuntuu turhalta, koska siltikään en saa ihoa sileäksi kuin muut. Höyliä ja vaahtoa kuluu.
Täällä on mainuttu vain karvojen ajeleminen. Sänki heti ajelemisen jälkeen on selvästi nähtävissä kaukaakin, puolen sentin karvoitus jää, on todella ruma. Iho ei tykkää, pistelyä ja punaisia näppylöitä tulee. Rintakarvojen ajelun jälkeen myöhemmin pahimmillaan kuin sydämeen pistäisi ja olisi vakavampikin ongelma.- Ex--PUA
Sokerointi auttaa vetämällä karvan typestä lähtien pois.
- fgvvgtjjgbfgfgvrvd6
Todella ihmetyttää uimarannalla ja miesten pukuhuoneissa ja kaikkialla, miten kaikilla muilla nuorilla miehillä on iho ihanan karvaton, sileä ja kiiltävä ilman sänkeä. Joka päiväkö touhuatte vatsakarvojen parissa?
- pitkätukka-68
Noku ei kasva kuin kainaloihin, nivusiin ja sit tietty päähän, ja nekin jotka kasvaa on niin vaaleita ettei niitä juuri huomaa.
Parranajoonkin rittää joka kolmas päivä. Tukanleikkuuseen kerran parissakymmenessä vuodessa, mut se on eri juttu. Onneksi hiukset tosiaan kasvaa hycin. - pitkätukka-68
pitkätukka-68 kirjoitti:
Noku ei kasva kuin kainaloihin, nivusiin ja sit tietty päähän, ja nekin jotka kasvaa on niin vaaleita ettei niitä juuri huomaa.
Parranajoonkin rittää joka kolmas päivä. Tukanleikkuuseen kerran parissakymmenessä vuodessa, mut se on eri juttu. Onneksi hiukset tosiaan kasvaa hycin.Jaa no, käsiin ja jalkoihin kyllä kasvaa, mutta ne ei tosiaan kamalasti näy.
- mies35v
kokosuomalainen olen, mistään mainitulta alueelta en poistele karvoja. Semmoseen perseilyyn ei oo aikaa. Helpompi olisi karvojen lähdettämiseksi uida pensassa ja sytyttää itsensä palamaan kuin alkaa joillain gilletteillä ja tarrapapereilla karvoja poistella. Eikä ykhään karva mua häirihe, vain ne jokka hyppii silmille tai huulille, kuten liian pitkä tukka ja yläviikset. joskus hypin pois nenäkarvoja jokka liian pitkinä kutittelloo seitanallisesti. Pari kome kertaa oon sormin nyppiny melkein kaikki häpykarvat pois, en vasite vaan huomaamati samalla ku oon jotain ressaavaa kirjallista työtä tehny tai muussa ressissä ollut.
- RumaÄtmi
Hiukset on 0.6-0.9mm siili. Parta on ajettu sänki.
Säärikarvat ajelen kesällä, kun shortseissa liikun ja pyöräilen.
On aerodynaamisempaa ajaa sääret Ilm karvoja, koska säärikarvat aiheuttavat ilmanvastusta ja on myös viileämpää pyöräillä helteellä, kun sääret on ajettu karvoista.
Muut karvat saa kasvaa ja miksi pitäisi ajaa rintakarvoja, kun paita on aina päällä julkisilla paikoilla, eikä kukaan karvoja edes näe. - Hetero.Sapiens
Parran ajan joka aamu. Sähkökoneella. Tukan leikkaa hoviparturini 4-8 viikon välein. Nenäkarvoja vähän lyhentelen pikkusaksilla joskus, kun alkavat tulla kovasti esiin. Kulmakarvan katkaisen silloin, kun se sitkeästi alkaa tunkea itseään silmääni.
Muut karvat saavat rehottaa mielensä mukaan, koska se on hygieenisempää ja niitten ajelu on homojen ja muitten pervojen ja hörhöjen hommia.- Anonyymi
Miksi poistat karvat häpy alueelta??
- ohikiitäjä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
En
En
En
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
1-2 krt/vko
Miten poistat karvasi?
Höylä/leikkuri/epilaattori
Onko jokin kysytyistä alueista sellainen, että sinulla ei kasva siellä karvoja?
Ei
Etnisyytesi?
Suomalainen- uhbybyfbtbftrd5rf
Kiitos ensimmäisestä kunnon vastauksesta!
Kauanko tuohon kaikkeen mene yhdellä kerralla aikaa? Saatko suoritettua setin kokonaan itse? Selkäkarvat esim.
Minkälainen leikkuri? Mitä käytät höylän kanssa? - ohikiitäjä
uhbybyfbtbftrd5rf kirjoitti:
Kauanko tuohon kaikkeen mene yhdellä kerralla aikaa? Saatko suoritettua setin kokonaan itse? Selkäkarvat esim.
Minkälainen leikkuri? Mitä käytät höylän kanssa?Gaykaverini kanssa teemme tuon toisillemme. Usein meitä on useampiakin talkoissa...
- Anonyymi
uhbybyfbtbftrd5rf kirjoitti:
Minkälainen leikkuri? Mitä käytät höylän kanssa?Tuossa mitään leikkuria tarvita. Kunnon nestekaasulla toimiva toho, niin sillä on karvat hyvä käräyttää, jos karvoita eroon haluaa.
- Kakkossmiess
En
En
Kyllä
En
En
En
Ei kasva
En
Kyllä
Siistin lähinnä
Ei kasva
Kyllä Kun kasvavat liian pitkiksi
Kerran pari kuukaudessa
Miten poistat karvasi?
Höylällä, nenästä saksilla tai nyppäämällä.
Etnisyytesi?
Suomalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011