Tapasin vapaan kivan naisen sallassa kairalan kievarissa,
Ihan vain menin tutustumaan paikkaan autolla sallassa lomaillessani,siinä juttelimme monenmoista ja vaihdoimme numerotkin.
Nyt sitten perheenlisäystä tulossa,molemmille vauva on ensimmäinen.
Sallantyttö on todella miellyttävä ja asiallinen nainen.
KairalanKievarissa
6
776
Vastaukset
- Sallassa
Kyllä uskon kun tiedän Niinan ja Askon,hyvä että ei mennyt hyvä tyttö huonoihin käsiin.
Oletko tarkistanut hänen puoluetaustansa?
Mikäli hän on kepuloisia, voi olla, että joudut elättämään ja sietämään hänen sukuloisiaankin!
Jätän kirjoittamatta täman viestin loppuun, mitä yleensä kirjoitan... Noh, tiedättehän, mitä kepuloisista yleisesti ajatellaan...- Nmma
Kyllä sitä mennään myötä- ja vastamäessä. Ei taida paljon puoluetaustat painaa.
- yksineuvoiset
Voiko lesposeksistä tulla molemmat raskaaksi ?
- Vallovaarassa
On asiaton palsta tämä 24 nen,oli viimeinen kirjoittelu tälle palstalle.
- Etelänpimu
Tapasin juuri eronneen kommeeäänisen miehen tuolla Kievarissa syksyllä 2015, kun olin Sallatunturilla lomailemassa. Annoin puhelinnumeron, ei vietävä ole soittanut. Pitänee mennä tänä syksynä uudelleen, josko hän nyt soittais.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839