Löytyykö täältä muita ihon mikroneulaajia? Olen neulannut ihoa vuosien ajan, tosin varmaan aivan liian harvakseltaan. Nyt aion tihentää neulausta. Mietin, onko sillä lainkaan tehoja. Tässä iässä tosin iho rypistyy vauhdilla, ainakin omalla perimälläni. Välillä tuntuu, että iho on selkeästi parempi jonkin aikaa neulauksen jälkeen. Välillä tuntuu, että ainoa vaikutus on, että iho palautuu nopeammin neulauksesta. Alkuun iho punoitti päiväkausia ja hilseili sen jälkeen reippaasti. Ja neulaus teki kipeää. Nyt neulausta ei juurikaan huomaa jälkeenpäin.
Moni ihmeeksi mainostettu asia on ajan myötä osoittautunut joko turhaksi tai haitalliseksi. Markkinat ovat tarjonneet ikuista nuoruutta naisille varmaan jo tuhansia vuosia - ja silti olemme aina vanhentuneet.
Ihon mikroneulaus kotona!
turhaa_hommaako
1
173
Vastaukset
- saapiolla
Itse en kyllä havainnut neulauksesta mitään hyötyä. Ei siis vaikuttanut mitenkään ihon uurteisiin eikä pieniin pinta-arpiin. Samannäkönen naama kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741