Löytyykö täältä muita ihon mikroneulaajia? Olen neulannut ihoa vuosien ajan, tosin varmaan aivan liian harvakseltaan. Nyt aion tihentää neulausta. Mietin, onko sillä lainkaan tehoja. Tässä iässä tosin iho rypistyy vauhdilla, ainakin omalla perimälläni. Välillä tuntuu, että iho on selkeästi parempi jonkin aikaa neulauksen jälkeen. Välillä tuntuu, että ainoa vaikutus on, että iho palautuu nopeammin neulauksesta. Alkuun iho punoitti päiväkausia ja hilseili sen jälkeen reippaasti. Ja neulaus teki kipeää. Nyt neulausta ei juurikaan huomaa jälkeenpäin.
Moni ihmeeksi mainostettu asia on ajan myötä osoittautunut joko turhaksi tai haitalliseksi. Markkinat ovat tarjonneet ikuista nuoruutta naisille varmaan jo tuhansia vuosia - ja silti olemme aina vanhentuneet.
Ihon mikroneulaus kotona!
turhaa_hommaako
1
203
Vastaukset 1
- saapiolla
Itse en kyllä havainnut neulauksesta mitään hyötyä. Ei siis vaikuttanut mitenkään ihon uurteisiin eikä pieniin pinta-arpiin. Samannäkönen naama kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483