Kiitos Herralle, Vapaakirkonkin riveissä on jonkin verran Herraa Jeesusta yli kaiken rakastavia ja seuraavia uskovia!
- Mutta – luopumus, penseys, maailmaan rakastuminen, eksytykset, kavalat harhaopit ovat säälittävällä tavalla tehneet ”tartuntoja” yhä useimpien elämässä. Monet hurskainakin (ennen) nähdyt uskovat ovat hurahtaneet kuin ylinopeutta ajavat kuskit!
Nyt, kun olemme saaneet ihan mustaa valkoisella lukea, missä mennään…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15383829/onko-tuli-sielu-asia-raamatussa
- Niin sinulle Vapaakirkkolaitos profeetta Jesajan sana: Jesaja 3:12
”Minun kansani käskijät ovat lapsia
- naiset sitä hallitsevat.
Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä,
ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.”
-----------------------------------------------------------------------------
Eikö löydy enää hengellisesti kasvaneita ja tasapainoisia ”opettajia”?
- Hengellisesti keskenkasvuiset (naiset) korottavat itsensä oppimestareiksi, johtajiksi?
- Hengelliset lapset paimentavat toisia alaikäisiä. . . himoitsemaan ”johtajuutta”!
- Sielullisella, suggestoivalla manipulaatiolla, joukkohengen huumeella sumutetaan ihmisiä harhaan - aidosta Pyhän Hengen alueesta. Sitä sielullista mekkalaa ”ylistykseksi” mainostetaan. Ja siihen mekkalaan mahtuu mukaan mysö pimeyden ruhtinas...
Eikö tosiaankaan Vapaakirkkolaitoksessa ole ryhtiä, tervettä hengellistä otetta?
Mihin katosivat ne tervehenkiset opettajat, joiden sanomassa oli aitoa hengen siunausta?
(Toki, moni on jo nukkunut poiskin…)
Sanooko Herramme Jeesus Vapaakirkkolaitokselle niiinkuin joutui sanomaan:
” Sinulla on se nimi, että elät, mutta sinä olet kuollut.” Ilm 3:1
Mutta? Autuaita olette te, jotka tahdotte Herraa sydämestänne seurata!
Missä menet Vapaakirkkolaitos?
6
294
Vastaukset
- lukenut
"tulisielu-opin" harhautuksesta ....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15385805/tuli-sielu-oppi-on---harhautusta! - Herran-kädessä
Herra pitää huolta totisista lampaistaan!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15386943/jos-tahdot-selviytya - samalaulukaikkialla
Parasta pysyä erossa kaikista lopunajan seurakunnista.
Uskoa voi yksinkin tai pienessä kaveripiirissä.
"Siellä missä kaksi tahi kolme on kokoontuneena minun nimessäni, siellä minä olen läsnä".
Silloin ei Athanasioksen hölynpölyä tunnusteta.
Ei olla niiden joukossa jotka rukoilee koirien ja kissojen puolesta tai siunaa niitä.
"Miehimyksiä" ei paapota, oli sitten mies tai naispuolinen.
Siellä ei kaatuilla ja heittäydytä selälleen, koska uskova laskeutuu polvilleen ja kumartaa.
Sielunvihollinen paiskoo ihmisiä.
Siellä ei tilaisuuksissa mokelleta tuntemattomia.
Siellä synti on syntiä ja sitä ei sivuuteta olankohautuksella.
Siellä ei avioiduta uudelleen kun vanha puoliso ei enää miellytä.
Siellä ei käytetä toisia hyväksi.
Ovatko kaikki kunnon paimenet kuolleet sukupuuttoon? - renttusergei
Vapaakirkon paikallisseurakunnissa on eroa.Naapurikaupungissa on jotenin parempi ilmapiiri, jopa vanha Raamatunkäännöskin käytössä ja vierailevia puhujiakin useammin.
- Bartolomeus
Se on huomattu,että monesti ne pikkupaikkakuntien srk:t saattavat olla tervehenkisempiä, kuin ne isot kaupunkisrk:t. Mutta on näissä pikkuseurakunnissa huonotkin puolet, kun eivät pysty palkkaamaan pappia. Nämä ovat useinkin seurakuntia, joissa kulkevat ekumenian nimissä puhumassa ilman kontrollia näitä kaikenmaailman vierailevia "lintuinfluenssan levittäjiä". On Närhiä, Tiaista ja Rastaa, ym. periaatteella, että antaa "kaikkien kukkien kukkia". Kyllä Jumalan Sanaan, Raamattuun, pitäytyvät pastorit ja evankelistat ovat nykyään katoava luonnon vara. Onko sitten ihme, että laittomuus (Raamattuun pitäytymättömyys) pääsee valtaan. Näissä asioissa on syitä ja seurauksia enemmänkin. Joten olemme tulleet lopun aikaan Raamatun ennusteiden mukaan.
- Simsoni
"Soihdut sammuu, vapiksen väki nukkuu, väki nukuu. Tip-tap-tip-tap." Tältä se nyt näyttää, kun etäämmältä katsoo Vapaakirkon touhua ja tätäkin palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569