Olen muutaman kerran jutellut yhden miehen kanssa, hänen aloitteestaan.
Nyt kun viimeeksi näimme sattumalta niin moikattiin ja katsottiin melko pitkään silmiin.
Mies "jähmettyi" paikoilleen ja katse oli jotenkin todella intensiivinen, hymyili pienesti koko katseen ajan.
Itsestä tuntui, että koko muu maailma pysähtyi ja katse porautui silmiin.
Mitä miehet tarkottaa tällä? Jäi todella vaivaamaan..
Miehen intensiivinen katse?
16
361
Vastaukset
- mitähäntuoolis
Ei kai tuota nyt enää sinun ikäisellesi tarvitse selittää... Peliliikkeen paikka lähestyy ;-)
- Henna34
Olen itse niin ihastunut häneen, että en meinaa uskaltaa kun en osaa tulkita :D
Toivon ja odotan, että saisin vahvistusta olisiko toineki osapuoli kiinnostunut.. - omansajolöytänyt
Anna vihreää valoa. Silleen että mies ymmärtää että nyt on mahdollisuus tsänssiin. Kysy vaikka kahville. Tuskin kieltäytyy. Vastaa katseeseen, haro vähän hiuksia, kosketa vaivihkaa jne. Kyllä teillä konstit on. C'mon nyt bensaa pyttyyn beibi.
- JossainMuualla
Mies haluaa lainata polkupyörääsi.
Mistään muusta ei voi olla kysymys.- hehhehheh
Polkea kyllä haluaa, se on varma.
- pitkätukka-68
hehhehheh kirjoitti:
Polkea kyllä haluaa, se on varma.
Eikä haittaa vaiks kumi puhkeis.
- Kaisanoasaa
Mies jähmettyi kun olet niin ruma. Ihan tuttua meille ätmeille kun naiset katsoo meitä.
- viisvee
mitenkä nainen katsoi miestä oliko äly puhelimesta loppunut virta ehkä,
- 12121212121212
Miehet harvemmin puhuvat intensiivisestä katseesta.
Siitä puhuvat naiset. Yleensä sillä tarkoitetaan sellaista pikkarit kostuttavaa metsästäjän katsetta jolla viirusilmäinen ja kulmikasleukainen 185cm mies viestittää olevansa pelimies joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen.
http://2.bp.blogspot.com/-FsOEzAJ_t3Y/UYYJrV5ypkI/AAAAAAAAAs8/VbetIxM-BhY/s1600/thumbs_matt-trethe-fernando-gomez-avenue-illustrated-12.jpg
Tämän vastakohta on saaliseläimen katse joka kertoo että mies toivoisi naiselta aloitetta. Tämä on tasa-arvon aikakautena luonnollisesti turn-off, koska vaikka moni nainen varmasti haluaa olla aloitteellinen, juuri sinä pidät siitä kun mies liidaa.
Ap:ta siis häiritsee kun mies väläytti metsästäjän katsetta, muttei tehnytkään aloitetta.- AP--
No uskaltaisin ehkä tehdä jotain alotetta, jos saisin vahvistusta miehen kiinnostuksesta.
En tietenkään halua nolata itseäni, joudumme välillä olemaan tekemisissä lasten kautta.. Olen miettinyt onko syynä molemmilla se, ettei nolaa itseään..
Oon mielestäni antanut myös merkkejä omasta kiinnostuksestani.
AP - voileuat
Aina kun mainitset leuan, alkaa naurattaa :D
- fllld
voileuat kirjoitti:
Aina kun mainitset leuan, alkaa naurattaa :D
https://www.google.com/search?q=paavo pesusieni&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab
Tarkoittaa tätä. AP-- kirjoitti:
No uskaltaisin ehkä tehdä jotain alotetta, jos saisin vahvistusta miehen kiinnostuksesta.
En tietenkään halua nolata itseäni, joudumme välillä olemaan tekemisissä lasten kautta.. Olen miettinyt onko syynä molemmilla se, ettei nolaa itseään..
Oon mielestäni antanut myös merkkejä omasta kiinnostuksestani.
APOletko kuullut isosti painoa pudottaneiden naisten kertovan, että he ovat taas muuttuneet miesten silmissä näkyviksi normaalipainoisina.
Rumia ja lihavia naisia miehet eivät katso intensiivisesti. Kyllä se kiinnostunut on, mutta ei välttämättä vielä vapaa tai halukas parisuhteeseen.
- naminamit
Anna palaa vaan ei sinulla olemitään hävettävää
Enemmän menetät jos jätät kokeilematta
Tai ainakin jää harmittamaan menettety mahdollisuus Mietti sorsanmetsästystä.
- pit
jotain metsästystä ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179