Maunolle kirjeiden määrä oli pettymys

25

402

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

Normaalipainon vaatiminen on rikollista toimintaa.

• Veikkaan että nuo lopulta Maunolle kirjoittaneet uskaltautuneet naisetkin on vähän narraneet itseään tuossa asiassa, kyllä niilläkin varmaan vähän on ylimääräistä. Oikeastaan kyllä olisi hauskaa jos siellä olisi toinen toistaan paksumpi ä tätejä Maunoa vastassa, sitten se vasta hymy hyytyisi :D

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Veikkaan että nuo lopulta Maunolle kirjoittaneet uskaltautuneet naisetkin on vähän narraneet itseään tuossa asiassa, kyllä niilläkin varmaan vähän on ylimääräistä. Oikeastaan kyllä olisi hauskaa jos siellä olisi toinen toistaan paksumpi ä tätejä Maunoa vastassa, sitten se vasta hymy hyytyisi :D

Ehkä kukaan ei nyt sentään kameran eteen tohdi astella ylipainoisena kun normaalipainoa vaadittiin. Tai mistäpä naisista tietää...

No, pääasia että itse kantaa ylpeänä läskinsä eikä ulkoista hommaa Maunolle.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Ehkä kukaan ei nyt sentään kameran eteen tohdi astella ylipainoisena kun normaalipainoa vaadittiin. Tai mistäpä naisista tietää...

No, pääasia että itse kantaa ylpeänä läskinsä eikä ulkoista hommaa Maunolle.

No naisethan tuntuu päättäneen että normaali nainen on aika tuhti, on siis ihan ok normaalin naisen astua estradille.

Joan Collins on julkaissut kuvan siiätä millaiselta näyttä normaali nainen 50-luvulla:

http://mesta.net/85-vuotias-nayttelijakaunotar-julkaisi-somessa-kuvan-vuosien-takaa-this-is-what-23-used-to-look-like/

Tuskin on 2000-luvun normaalit naiset mummeinakan yhtä hoikkia kuin Joan nykyään.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

No naisethan tuntuu päättäneen että normaali nainen on aika tuhti, on siis ihan ok normaalin naisen astua estradille.

Joan Collins on julkaissut kuvan siiätä millaiselta näyttä normaali nainen 50-luvulla:

http://mesta.net/85-vuotias-nayttelijakaunotar-julkaisi-somessa-kuvan-vuosien-takaa-this-is-what-23-used-to-look-like/

Tuskin on 2000-luvun normaalit naiset mummeinakan yhtä hoikkia kuin Joan nykyään.

Joan Collinsin olisi aika haudata, hahmohan on muumio.

Samaa mieltä kyllä siitä, että hänen nuoruudessaan normaalipaino oli kohtuullisempaa kuin nykyään.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Joan Collinsin olisi aika haudata, hahmohan on muumio.

Samaa mieltä kyllä siitä, että hänen nuoruudessaan normaalipaino oli kohtuullisempaa kuin nykyään.

Joan Collinsilla on yli 30 vuotta nuorempi aviomies..

• Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

"Joan Collinsilla on yli 30 vuotta nuorempi aviomies.."

Ehkä, en tiedä. Muumio silti.

• gfdgdgfdg
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

"Joan Collinsilla on yli 30 vuotta nuorempi aviomies.."

Ehkä, en tiedä. Muumio silti.

No sulla on noi pari kakaraa riesana & keski-ikäisen äijän kärttyinen ja katkera luonne. Paljonko kuluu alkoa? Seisooko vielä? (Siis kunnolla!)

Kolmekymppiset menee ohi heittämällä. Olet taatusti iksekin huomannut.

• pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

Eli ei kovin paljon päälle viiskymppinen?

• Ananias.Palstamäki
        gfdgdgfdg kirjoitti:

No sulla on noi pari kakaraa riesana & keski-ikäisen äijän kärttyinen ja katkera luonne. Paljonko kuluu alkoa? Seisooko vielä? (Siis kunnolla!)

Kolmekymppiset menee ohi heittämällä. Olet taatusti iksekin huomannut.

Mitä v.tun riesaa mun lapsista on kenellekään? Ei liity mitenkään ainakaan Joan Collinsiin. Luonteeni ei ole katkera ja kärttyinen, reagoin vain trollailuihin tavallani. Oikeassa elämässäni olen enemmän ystävällinen ja yhteistyökykyinen.

Alkoa kuluu illanvietoissa, kotona ei melkein ollenkaan. Seisooko mulla? Seisoo kyllä, mutta miten se liittyy sinuun tai Joan Collinsiin? Siitä ei ole teille kummallekaan mitään iloa.

Mistä kolmikymppiset menevät heittämällä ohi? Minä olen ollut kolmekymppinen enkä minä katsellut samoja naisia kuin viisikymppiset miehet. Järjestys on edelleen sama, minä vain olen nyt viiskymppinen ja nuorempi polvi on kolmekymppisiä.

Nuorempi mies tai nainen joka katselee vanhempaa petikumppania on omassa ikäluokassaan siipirikko, se ei saa oman ikäluokkansa suosituimpia naisia/miehiä.

• NaisetItsekriittiisiä

Suurin osa naisista on omasta mielestään ylipainoisia, vaikkeivät sitä todellisuudessa olisikaan. Niin näin sitten kävi.

• Nainen39vee

Menikö mulla nyt tieto ohi vai eikö sitä kerrottu tuossa - kuinka monta kirjettä hän siis sai?

Ilmeisesti kriteereitä oli muitakin kuin paino. Mutta voi olla, että moni normaalipainoinenkin jätti kirjoittamatta sen takia, jos vaikutti siltä, että nimenomaan ulkonäkö kiinnostaa eikä yhtä paljon muut asiat. Täytyy sanoa, että vaikka itse olen hoikka, niin kyllä minäkin jättäisin väliin sellaisen ilmoituksen, jossa paino ja ulkonäkö nousevat kovin keskeiselle sijalle. Ei se minua yhtään haittaa, vaikka kumppani nimenomaan haluaisi hoikan, ja tottakai tykkään siitä, että ulkonäköni viehättää. Mutta deitti-ilmoituksessa noiden ylikorostaminen antaa vähän epämääräisen kuvan. Ei kukaan hyvännäköinen ihminen kuitenkaan halua, että toinen on hänen kanssaan vain ulkonäön takia.

• Oisko niitä jotain kymmenkunta ollut? Naisten puolustukseksi voi sanoa että kyllä tuon maunon olemus on vähän sellainen limanuljaska että sekin saattanut vähän vaikuttaa, Ei se Maunon vaatimus kuitenkaan mikään valtavan paha ollut jos toivoi normaalipainoisen löytävänsä.

• Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

Oisko niitä jotain kymmenkunta ollut? Naisten puolustukseksi voi sanoa että kyllä tuon maunon olemus on vähän sellainen limanuljaska että sekin saattanut vähän vaikuttaa, Ei se Maunon vaatimus kuitenkaan mikään valtavan paha ollut jos toivoi normaalipainoisen löytävänsä.

Toisaalta jos normaalipainoista toivoi ja kymmenen sellaista vastasi, niin eihän se huono tulos ole - siis kymmenen mahdollisesti toiveiden mukaista. Jos olisi toivonut kirjeitä "keneltä vaan", hän olisi joutunut itse seulomaan nuo kymmenen siitä kenties isommasta kirjekasasta. Se on vähän epärealistista kuvitella, että jos kovin tarkat kriteerit on, niin vastauksia tulisi lukuisia, kun eiväthän kaikki potentiaaliset edes halua osallistua tuollaiseen ohjelmaan. Minusta n. kymmenen kirjettä on oikein hyvä saldo.

• pitkätukka-68
        Nainen39vee kirjoitti:

Toisaalta jos normaalipainoista toivoi ja kymmenen sellaista vastasi, niin eihän se huono tulos ole - siis kymmenen mahdollisesti toiveiden mukaista. Jos olisi toivonut kirjeitä "keneltä vaan", hän olisi joutunut itse seulomaan nuo kymmenen siitä kenties isommasta kirjekasasta. Se on vähän epärealistista kuvitella, että jos kovin tarkat kriteerit on, niin vastauksia tulisi lukuisia, kun eiväthän kaikki potentiaaliset edes halua osallistua tuollaiseen ohjelmaan. Minusta n. kymmenen kirjettä on oikein hyvä saldo.

Niin niin. Itse haluisin laittaa kriteeriksi "aikuinen peppipitkätossu". Luultavasti kukaan ei vastaisi.

• naminamit

Hyvä Mauno !
      Oikein että on kriteerit ja sellaiset kriteerit jotka ihan itse olet säätänyt eikä mikään naistenlehti ja elämäntapa intoilijoitten seura.
      Miksei miehellä mukamas saa olla kriteerit naisillekun naiset kokoajan ovat itse säätämässä kaikkea sääntöjä miehen olemukselle.
      Reilusti yli puolella naisia on nettitreffipalstoilla niin tiukat kriteerit ettei niitä täytä kuin alle 1% miehistä jos nekään.
      Hyvä Mauno tsemppiä vaan ja epäkelvoille huutia vaan !

• Viinamies

Mauno vaikuttaa komealta jampalta mutta miksi on jossain maajussi ohjelmassa. Tuon näköinen mies saisi baarista heti naisen mukaansa. Baariin vaan juomaan viinaa ja kyllä varmasti saisi iskettyä helposti naisia tolla ulkonäöllä.

• näinnnäksin

Onko tuolla Maunolla hörökorvat? Ainakin näyttää että olisi. Se saattoi olla monelle naiselle turn - off?

• ätmelsson

En tiedä vaikuttaako hörikset, mutta varmaan miestissit karkottaa naisia

• 79867o536i257i

Ei oo kyllä ihan viisaimmasta päästä tuokaan jannu, kommentointi ja habitus karkoitti varmasti paljon niitä normipainoisiakin.

• Tollaset pinnalliset vaatimukset antaa naisille sellasen kuvan että kyseessä on mulkvisti.

Vois jättää sanomatta ja sitten syynätä kandidaattien joukosta mieleisensä.

• niimpä

Noinhan sitä kannattaisi tehdä, mutta tämä tapaus ei älynnyt.
        Ehkä se sitten on mulkvisti.

• Ätmi-

Sinkku kurpat täällä pilkkaa maunoa. Menkää kurpat pyytää maunoo treffeille niin saatte pakit. Kylläpäs naisille tuli kurpparaivoa kun alko maumo puhuu normaali painoisesta. Lihavien siiderivalaisden siiderit meni väärään kurkkuun ja alkoivat näppis sauhuten suoltaa maunolle vihaviestejä.

• werfqjk67565456

Ite olen läski mies ja silti pidän tota jannua junttina.

• pitkätukka-68

Typerä jätkä.

Kirjeitähän tarvitsee vain yhden, sen oikean.

Luultavasti henkilö, joka haluaa kymmeniä yhteydenottoja, haluaa myös monia samanaikaisia suhteita. Haluatko sinä ottaa yhteyttä sellaiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43