Komein maajussi sai taas eniten kirjeitä!!

Naisasialooser11

39

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

      Jutussa ei ollut miesten kuvia. Missä ne voisi käydä katsomassa?

      Mitäs luulisit, jos olisi vastaava ohjelma, jossa naiset etsisivät kumppania, niin saattaisiko olla, että myös näistä se parhaimman näköinen nainen saisi eniten kirjeitä? Vai uskaltaisitko veikata mustan hevosen puolesta ja löisit omaisuutesi vetoa, että joku Aileen Wuornosin kaksoisolento yllättäen korjaisi potin?

      • Naisasialooser11

        Luulin, että asia olisi jo mennyt perille siksi jätin ottamatta esille tuon asian minkä itse otit. Meinasin kirjoittaa, että tottakai kaunein nainen saisi eniten kirjeitä, mutta edelleen se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.

        Ja toisekseen vedin sinua kuin pässiä narussa, tiesin tasan tarkkaan että vastaat juuri tuolla tavalla eli käyttäydyit kaavamaisesti ja ennalta-arvattavasti ja teit itsestäsi todella nolon kävellessäsi suoraan helppoon ansaan.

        Ja kuvat saat googlettamalla, et todellakaan näytä olevan se kirkkain kynttilä.


      • Nainen39vee
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Luulin, että asia olisi jo mennyt perille siksi jätin ottamatta esille tuon asian minkä itse otit. Meinasin kirjoittaa, että tottakai kaunein nainen saisi eniten kirjeitä, mutta edelleen se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.

        Ja toisekseen vedin sinua kuin pässiä narussa, tiesin tasan tarkkaan että vastaat juuri tuolla tavalla eli käyttäydyit kaavamaisesti ja ennalta-arvattavasti ja teit itsestäsi todella nolon kävellessäsi suoraan helppoon ansaan.

        Ja kuvat saat googlettamalla, et todellakaan näytä olevan se kirkkain kynttilä.

        Ei se olekaan mikään "puolustus". Ei naisilla ole velvollisuutta kirjoitella yhtä paljon kaikille miehille - kuten ei miehilläkään ole velvollisuuttaa kirjoitella kaikille naisille, joten ei kenelläkään ole mitään syytä puolustella. Ihmiset kirjoittelevat kenelle haluavat tai ovat kirjoittamatta. Ja ihmiset ovat laajoina joukkoina ennalta-arvattavia tällaisissa deittailukuvioissa. Kuitenkin muutkin kuin parhaimman näköinen (tai ainakin se sun mielestä parhaimman näköinen - minä en nyt jaksa googlata) niitä kirjeitä saivat. Mutta miksi naisten pitäisi hävetä? Kukin toki tavoittelee sellaista kumppania, jota haluaa - ja sitten joko saa sen tai jää ilman. Näinhän se menee.


      • niin.siis
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Luulin, että asia olisi jo mennyt perille siksi jätin ottamatta esille tuon asian minkä itse otit. Meinasin kirjoittaa, että tottakai kaunein nainen saisi eniten kirjeitä, mutta edelleen se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.

        Ja toisekseen vedin sinua kuin pässiä narussa, tiesin tasan tarkkaan että vastaat juuri tuolla tavalla eli käyttäydyit kaavamaisesti ja ennalta-arvattavasti ja teit itsestäsi todella nolon kävellessäsi suoraan helppoon ansaan.

        Ja kuvat saat googlettamalla, et todellakaan näytä olevan se kirkkain kynttilä.

        Tarkoitat siis, että miesten kuuluu olla ennalta-arvattavia ja kaavamaisesti käyttäytyviä, mutta naisten kuuluu käytäytyä arvaamattomasti.


      • Nainen39vee
        niin.siis kirjoitti:

        Tarkoitat siis, että miesten kuuluu olla ennalta-arvattavia ja kaavamaisesti käyttäytyviä, mutta naisten kuuluu käytäytyä arvaamattomasti.

        Ei ollut kyse siitä, millaisia ihmisten minun mielestäni "pitäisi" olla. Vaan tuollaisia ihmiset nyt ovat - laajassa otannassa ihmiset ovat aika ennalta-arvattavia, mutta yksilötasolla voi tulla tähän poikkeuksia.


      • niin.siis
        Nainen39vee kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä, millaisia ihmisten minun mielestäni "pitäisi" olla. Vaan tuollaisia ihmiset nyt ovat - laajassa otannassa ihmiset ovat aika ennalta-arvattavia, mutta yksilötasolla voi tulla tähän poikkeuksia.

        Minun kommenttini taas ei ollut sinulle, vaan tuolle luuserille.


      • Nainen39vee
        niin.siis kirjoitti:

        Minun kommenttini taas ei ollut sinulle, vaan tuolle luuserille.

        Anteeksi - katsoin taas vaan nopeasti miltä tuo lainaus näytti klikkaamatta sitä kokonaan auki. Sori!


    • Kaisanoasaa

      Kaikki lähitienoon kurpat kirjoittelee antille koska antti on varakas komea mies. Tuskin silti valitsee kurppaa vaan niitä kauniita nuorempia naisia koska komealla varakkaalla miehellä on varaa valita. En usko että antti löytää ohjelmasta naista naisten pinnallisuuden takia.

    • Kaisanoasaa

      Ruma mies joutuu kirjoittelee tuhansille naisille että saisi edes yhden vastauksen oli maajussi tai ei. Itsekkin nuorempana kirjoittelin ainakin 500 naiselle ilman tärppiä.

    • Raha-on-kemia

      Olisko eniten rahaa ja isoin maatila joten eniten kysyntää. Treffailu on nykyään sitä minkälaisen taloudellisen panostuksen mies voi antaa naisille, ja se ulkonäkö tottakai.

    • ihannäin

      Itse jos osallistuisin tähän niin saisin tasan nolla kirjettä (hahahhahahhah) siinä olisi Pimiän keksittävä itse kirje ja sitten sanottava että perui tapaamisen viime tipassa. No se olisi lähinnä itsensä nöyryyttämistä ei muuta, mutta voihan siitäkin saada ilon kun on niin ennalta arvattava tulos.
      Ja jos on masokisti luonne pitää itse aiheutetusta kivusta niin mikäs sen parempi ilo.
      Ja lopuksi aina löytyy kommentti että kyllä sinäkin vielä löydät omasi. Ihan kuin siihen pitäisi saada antaa joku kommentti. Ei kaikki löydä ketään koskaan, siinä ei ole mitään kummallista se on vaan niin.
      Huolimatta siitä mitä kukin loksuttaa nokkaansa tietämättä yhtään mitään mistään.

    • Huomasitteko muuten sponsorin seksivälinemainoksen: "Maajussille morsiamen tarjoaa Huippukiva.fi"? Tuon voi ymmärtää kahdella tavalla :D.

      • viisvee

        maa jussi sai tukiaisia ilmeisesti laite hankintoihin,


    • Ei se määrä vaan laatu. Noissa aiemmissa kausissa paljon kirjeitä saaneista kuitenkin vain harva on löytänyt yhtään mitään. Sama pätee nettideittailussa. Jotkut saa paljon yhteydenottoja, mutta ne ei johda kuitenkaan mihinkään.

      • bettyny

        Tallä kertaa vähän kirjeitä saaneet, eivät löydä luultavasti kun
        parikymppisiä tytönhupakoita, jotka eivät aiokkaan maatalonemänniksi.
        Heillä on omanlaisensalehmät ojissaan. Itsensä näyttäminen ja kuuluisuus
        heitä vain kiinnostaa ja sitä he hakevat noiden onnettomien kautta.


    • Pillujen--asiantuntija

      Joo vaikka saisi tuhat kirjettä niin on nähty ettei naisille ainakaan kelpaa ketään.

      • pilikunnussija

        Kelpaa ketään.. Kirjoitat kun teinitytöt.


    • Maailmankirjat

      Ajattele, eikä ollut edes 70 vuotias, siis parhaassa iässään!!

      • 5432

        Niimpä! Eikös se ollut joku kolmekymppinen pojanrimpula?


      • Glmooria

        Niin ja tuo pojanrimpula sai kirjeitä nuorilta naisilta.. ajatella.


    • Pillujen--asiantuntija

      Komein saa eniten kijettä koska komein on hyvä kumppani aina, ei petä eikä ole jännämies. Ei naiset rumien kanssa halua seurustella koska rumat on huonoja, väkivaltaisia ja pettävät kaiken aikaa.

      • Ei-poikkeusta

        Miehet on pettäviä jännämiehiä.


    • ahdistaa

      Kirjeiden määrästä näkee ihan suoraan myös sen että naiset eivät halua pariutua oman tasoisen miehen kanssa. Kyllähän muillekin miehille löytyisi vastinkappaleita naisista vaikka kuinka mutta nämä eivät joko kirjoita tai sitten kirjoittavat Antti-Jussille.

    • Antti-Jussissa varmaan naisia viehättää rento olemus, ei nikottele puhuessaan ja onhan silläkin kauniit silmät. :D

      • Lisäksi mies on tosissaan, tosimielellä mukana. Se tuli selväksi ekalla kuuntelukerralla.

        Aito.

        Joo, ja ne silmät, ei käy kiistäminen, ei, silmistä näkee paljon :)

        En ihmettele vaikka olisi saanut miljoona kirjekuorta.


    • teyekrkwrykwrykwr

      En ole ohjelmaa kattonu mutta jos toi jannu on komein niin aika rumia äijiä on valittu.

    • Toivoa

      Mauno olisi voinut asian muotoilla toisin. Ihmetyttää, jos ihminen nuori ja komea niin ketään ole löytänyt? Kyllä noista Antti-Jussi olisi mieleeni, symppis ja pilke silmäkulmassa.

      • pitkätukka-68

        Vaikken miehenä niin osaa katsoakaan, niin kyllä tuo mun mielestäni on sen verti hyvän näköinen, et siinä menee kai se, et naiset tykkäis PAITSI jos jutut on tosi idioottimaisia.


    • Tasopoliisi
      • pitkätukka-68

        Kaks ekaa vain katoin. En ihmettele et he ovat akattomia.
        Ei siinä sinänsä mitään, varmasti parempia miehiä kuin minä.
        Mut ketä kiinnostaa noin tylsät?


      • ddfsfgfdg45tg
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kaks ekaa vain katoin. En ihmettele et he ovat akattomia.
        Ei siinä sinänsä mitään, varmasti parempia miehiä kuin minä.
        Mut ketä kiinnostaa noin tylsät?

        Niin, sitähän tällä palstalla yritetään sanoa, että naisia kiinnostaa vain ne jännät miehet. Mutta kun ne mokomat kiistävät asian.


    • Riiiiiiiiii

      Tein joku vuosi sitten vastaavan havainnon ohjelman maajusseista: kaikki valitsivat kahden kilpailijan joukosta sen kauniimman. Asia nyt vaan on niin että ihminen valitsee mielellään silmää miellyttävän kumppanin ja ulkonäkö merkitsee miehille vielä paljon enemmän kuin naisille.

      • ahdistaa

        "ulkonäkö merkitsee miehille vielä paljon enemmän kuin naisille"

        Tuosta voi ihan perustellusti olla eri mieltä. Heitän luvut ihan hihasta mutta jos naiset pitävät yhtä miestä kymmenestä komeana ja miehet pitävät neljää naista kymmenestä kauniina niin kyllä ulkonäön merkitys korostuu silloin enemmän naisten valinnoissa.


      • kjhg
        ahdistaa kirjoitti:

        "ulkonäkö merkitsee miehille vielä paljon enemmän kuin naisille"

        Tuosta voi ihan perustellusti olla eri mieltä. Heitän luvut ihan hihasta mutta jos naiset pitävät yhtä miestä kymmenestä komeana ja miehet pitävät neljää naista kymmenestä kauniina niin kyllä ulkonäön merkitys korostuu silloin enemmän naisten valinnoissa.

        Korostuu mitä korostuu. Ulkonäkö merkitsee joka tapauksessa miehille enemmän kuin naisille, silloin kun paria valitaan.


      • ahdistaa
        kjhg kirjoitti:

        Korostuu mitä korostuu. Ulkonäkö merkitsee joka tapauksessa miehille enemmän kuin naisille, silloin kun paria valitaan.

        Perustele nyt edes jotenkin väitteesi.


      • Naisasialooser11

        Turha sinun on naiselta perusteluja pyytää, naisen äly ei riitä perustelemaan naurettavia väitteitään.


    • junttiukot

      Ei nuo ole kovinkaan ylätasolla olevia miehiä. Reppanoiden pitää hakea naista ihan telkkarin kautta. Ihan tavallisia perusjuntteja.

    • Parisuhdemies-
    • mmikwqasdfghj

      maajussit etsivät morsianta, sitä ei kaksi järjen köyhää lesboa ole tajunnut.
      Lesbot ymmärsivät asian väärin, kuten lesbot yleensäkkin.
      Lesbot luuli, että se on ohjelma lesbo etsii lesboa.
      Suoranainen huijaus noilla lesboilla. Mielestäni tuollaisia huijareita tulisi sakottaa.
      On tosi noloa miehiä kohtaan, kun nuo kaksi akkaa iski nuo miehet matalaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe